Nee, want sport is emotie en dat maakt het zo mooi.quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Grappig om te zien hoe Nederlandse Verstappenfans buiten de Nederlandse sterk aan inflatie onderhevige Verstappenhysterie bevestiging gaan zoeken hoe goed Verstappen wel niet is, om dat vervolgens te ontdekken dat de Britten in hun eigen waas van chauvinisme zitten.
Zouden we allemaal niet wat blijer worden van gewone degelijke, eerlijke sportjournalistiek?
En dat uit de strot van de man die slaapt in een Vettel pyjama en zijn puddingbuks leegtrekt op een inhaalactie van die Calimero Duitser.quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Grappig om te zien hoe Nederlandse Verstappenfans buiten de Nederlandse sterk aan inflatie onderhevige Verstappenhysterie bevestiging gaan zoeken hoe goed Verstappen wel niet is, om dat vervolgens te ontdekken dat de Britten in hun eigen waas van chauvinisme zitten.
Zouden we allemaal niet wat blijer worden van gewone degelijke, eerlijke sportjournalistiek?
In mijn beleving is ie dat juist niet vaak geworden (in zo'n saaie race) , dat was mijn puntquote:Op maandag 30 oktober 2017 10:40 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hoe vaak is Lewis DotD geworden met het controleren en uitrijden van een saaie race? Niet dat het er nu per sé toe doet overigens, maar even voor de beeldvorming.
Je mag ook best mijn naam noemen hoor, dat geeft nietquote:Op maandag 30 oktober 2017 10:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik kan het ook mis hebben maar dacht me te herinneren dat 'ie zo toch wel een aantal keer DotD is geworden in een race waarvan je nu juist zou zeggen dat iemand anders DotD verdient. Maar goed, uiteindelijk is het inderdaad gewoon een nietszeggende populariteitstest (wat een woord). Vettel zal het wel zijn geworden vanwege vele stemmende Duitsers en Lewis-haters ofzo.quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:42 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
In mijn beleving is ie dat juist niet vaak geworden (in zo'n saaie race) , dat was mijn punt
Maar ik kan het mis hebben, het is uiteindelijk uiteraard ook vooral een populariteits test, met die votes
Ik vind vooral dat Vettel het ook niet verdiende dit keer. Hij heeft twee auto's geraakt en weer lopen miepen op de radio. Geen idee wie het dan wel verdiende. Max had wel gekund. Kan mij niet veel races herinneren de afgelopen jaren waarin maar vier auto's in dezelfde ronde zaten.quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:42 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
In mijn beleving is ie dat juist niet vaak geworden (in zo'n saaie race) , dat was mijn punt
Maar ik kan het mis hebben, het is uiteindelijk uiteraard ook vooral een populariteits test, met die votes
Wegens pech? Wegen botte acties en geen ruimte geven waar hij altijd zelf over zeikt en iedereen van beschuldigd. Daarom vind ik het juist onterecht. Dan liever Magnussen die een prima race reed en de auto in de punten wist te houden.quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:44 schreef jogy het volgende:
En Vettel als driver of the day is toch best gerechtvaardigd lijkt me. Helemaal achteraan herstart wegens pech en a la verstappen zich weer helemaal naar voren gevochten. Zeker tegenover een Hammilton die pas laat op stoom kwam.
Eerste bocht(en) zijn altijd chaos dus ik kan hem dat niet heel hard aanrekenen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wegens pech? Wegen botte acties en geen ruimte geven waar hij altijd zelf over zeikt en iedereen van beschuldigd. Daarom vind ik het juist onterecht. Dan liever Magnussen die een prima race reed en de auto in de punten wist te houden.
De pitcrew van Williams blijft toch echt geweldig hoorquote:
Rosbergquote:Op maandag 30 oktober 2017 07:45 schreef nils7 het volgende:
Vaak zie je dat als coureurs een goede einde seizoen hebben dit doortrekken naar het jaar erop(Hakkinen, Alonso even als voorbeeldjes).
waarom grosjean een penalty kreeg weet niemand, niet in beeld geweest toch?quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In beide gevallen had de coureur (Raikkonen en Massa) alle recht om dat te doen omdat ze voor lagen. En sowieso moet je je plek teruggeven. Buiten de baan inhalen mag niet, punt! Als de ander je van de baan duwt moet die dan maar door de stewards tot de orde geroepen worden.
Waarom kreeg Grosjean dan wel die 5 sec penalty voor leaving the track and gaining an advantage?
Imho is hier gewoon sprake van klassejustitie zoals de FIA wel vaker doet.
Verstappen reed op de CC man. Laat op het gas enzo.quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat Vettel het ook niet verdiende dit keer. Hij heeft twee auto's geraakt en weer lopen miepen op de radio. Geen idee wie het dan wel verdiende. Max had wel gekund. Kan mij niet veel races herinneren de afgelopen jaren waarin maar vier auto's in dezelfde ronde zaten.
Hamilton wint wel vanaf pole, maar nooit met zo'n overmacht. Die gaat dan in cruise control rijden met zelfde rondetijden als nummer 2. Max bleef ronde na ronde stampen om in de flow te blijven. Dat is redelijk uniek en heb ik niet vaak gezien sinds Schumi met pensioen ging (de eerste keer).
Onzin, emoties moeten komen, als je begint met hysterie kan je alleen maar eindigen met hysterie en verzanden alle emoties in de hysterie. Net als 12-jarige bakvissen die naar Bieber gaan om van begin tot eind te gillen of vroeger 15-jarige bakvissen bij de Beatles. Je mist de muziek waar het eigenlijk om gaat.quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, want dan verliest sport de emotie die het nu heeft. Kun je topsport net zo goed opheffen.
Het is niet uniek voor jou, je ziet het bijvoorbeeld ook bij Dumpert dat er dan een filmpje met een actie van Verstappen met Engels commentaar moet komen, want als de Nederlandse commentator uit zijn plaat gaat stelt dat al niks meer voor. Ze hebben niks meer over, als alles altijd fantastisch is, is niks meer fantastisch.quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Je mag ook best mijn naam noemen hoor, dat geeft niet
Ik zoek geen bevestiging, maar kwam het plaatje gewoon ergens anders tegen. Ik vond het wel frappant dat ook de BBC zo meegaat in de hysterie, terwijl ze veel internationale lezers hebben.
Dat maakt het alleen maar indrukwekkender. Als dit zijn CC dan zet hij dus iedereen op een rondje als die gaat stampenquote:Op maandag 30 oktober 2017 11:05 schreef Fer het volgende:
[..]
Verstappen reed op de CC man. Laat op het gas enzo.
Mwah, is geen zekerheidje. Zo was Hakkinen eind 1996 veel beter dan eind 1997, maar bakte Hakkinen er in de eerste helft van 1997 niks van terwijl ie in 1998 domineerde (hoewel hij toen niet eens zoveel beter was dan Coulthard, vooral gelukkiger. Was juist in de 2e helft waar ie DC overvleugelde)quote:Op maandag 30 oktober 2017 07:45 schreef nils7 het volgende:
Vaak zie je dat als coureurs een goede einde seizoen hebben dit doortrekken naar het jaar erop(Hakkinen, Alonso even als voorbeeldjes).
Maar je kunt ook stellen dat de RBR gisteren gewoon de beste auto op de grid was.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar indrukwekkender. Als dit zijn CC dan zet hij dus iedereen op een rondje als die gaat stampen
De "overmacht" van Verstappen gisteren zegt vooral iets over de vorm waarin Bottas momenteel verkeerd.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar indrukwekkender. Als dit zijn CC dan zet hij dus iedereen op een rondje als die gaat stampen
Wel in beeld geweest, Grosjean werd zelfs aan gort gereden door Alonsoquote:Op maandag 30 oktober 2017 11:04 schreef Blik het volgende:
[..]
waarom grosjean een penalty kreeg weet niemand, niet in beeld geweest toch?
En er zijn volgens mij nooit penalties gegeven voor als er echt iemand bewust uit de baan gezet wordt zoals nu het geval was. In ieder geval niet voor degene die eruit wordt gepushed
Denk niet dat Hamilton in de buurt van Verstappen was gekomen, kijkend naar de kwali zat de Mercedes niet in de buurt van de RBR en Ferrari.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De "overmacht" van Verstappen gisteren zegt vooral iets over de vorm waarin Bottas momenteel verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |