Het is inderdaad een favoriete kleur van hem...quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:14 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Hij houdt heel erg van die goud/oranje/geel-tint.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is inderdaad een favoriete kleur van hem...
[ afbeelding ]
Barron gaat keihard ontsporen.quote:
Dan wel zich enorm schamen. Zou ik wel doen als een mannetje van een jaar of 11 was met een vader van 71(!).quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:18 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Barron gaat keihard ontsporen.
Ja dat. En moeder die liever terug naar Slovenië wil, en eigen verdieping in een Trump tower, en iedereen kent je.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan wel zich enorm schamen. Zou ik wel doen als een mannetje van een jaar of 11 was met een vader van 71(!).
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is inderdaad een favoriete kleur van hem...
[ afbeelding ]
Bovendien heeft de hele wereld de plastic tieten van je moeder gezien en daar smakelijk om gelachen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:21 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ja dat. En moeder die liever terug naar Slovenië wil, en eigen verdieping in een Trump tower, en iedereen kent je.
Goede smaak kun je dan ook niet kopen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:22 schreef xpompompomx het volgende:
Op zich is het wel een prestatie dat ondanks dat je kapitalen aan inrichting uitgeeft, het er nog steeds goedkoop en smakeloos uitziet.
Arme knul eigenlijk die Barron.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bovendien heeft de hele wereld de plastic tieten van je moeder gezien en daar smakelijk om gelachen.
Ik zou niet graag in zijn schoenen staan nee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:27 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Arme knul eigenlijk die Barron.
Al die miljarden die hij erft, echt een straf iddquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zou niet graag in zijn schoenen staan nee.
Welke miljarden?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Al die miljarden die hij erft, echt een straf idd
Jij werkt duidelijk niet in de financiële sector zie ik al.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:34 schreef xpompompomx het volgende:
Perrin zou zijn liefhebbende ouders graag inruilen voor Trump&Melania, want miljarden.
Zou ik geen problemen mee hebben.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:34 schreef xpompompomx het volgende:
Perrin zou zijn liefhebbende ouders graag inruilen voor Trump&Melania, want miljarden.
Of Brussel.quote:
En de pislucht die continu om Trump hangt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:34 schreef xpompompomx het volgende:
Ach, hij is een autist dus het gebrek aan liefde van z’n ouders valt hem niet eens op. Komt wel goed, zeker met dat bankrekeningetje van hem.quote:
Hij kijkt intens triest op bijna elke foto waar ie op staat. Denk niet dat ie ouder dan 27 gaat worden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ach, hij is een autist dus het gebrek aan liefde van z’n ouders valt hem niet eens op. Komt wel goed, zeker met dat bankrekeningetje van hem.
Hij lijkt er ook nog op.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:51 schreef xpompompomx het volgende:
Het is toch wel een beetje de Aleksej Romanov van de Trumps.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij lijkt er ook nog op.
[ afbeelding ]
Die was tenminste nog de kroonprins en dus erfgenaam. Barron is zoon nummer drie en kind nummer vijf, geen grote hoeveelheden centjes voor hem dus.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:51 schreef xpompompomx het volgende:
Het is toch wel een beetje de Aleksej Romanov van de Trumps.
Maar ik denk niet dat Barron op z'n veertiende met z'n hele familie afgeslacht gaat worden door revolutionairen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Die was tenminste nog de kroonprins en dus erfgenaam. Barron is zoon nummer drie en kind nummer vijf, geen grote hoeveelheden centjes voor hem dus.
Dat lijkt mij ook onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat Barron op z'n veertiende met z'n hele familie afgeslacht gaat worden door revolutionairen.
1 op 10 kans.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat Barron op z'n veertiende met z'n hele familie afgeslacht gaat worden door revolutionairen.
Dat is Trumps echte talent, volgens mijquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:22 schreef xpompompomx het volgende:
Op zich is het wel een prestatie dat ondanks dat je kapitalen aan inrichting uitgeeft, het er nog steeds goedkoop en smakeloos uitziet.
Met zijn kale hoofd lijkt hij wel op een gabber, alleen het trainingspak ontbreektquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:21 schreef remlof het volgende:
Ik blijf het toch apart vinden dat we nu een minister Gabberhouse hebben.
Tenminste zo hoor ik het steeds op de radio.
Sinds wanneer is de makelaardij genationaliseerd?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:18 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Kaas-, Kowloon, jij, GSbrdr ook stiekem.
En ik en pompon in de private sector.
twitter:AllisonPohle twitterde op dinsdag 17-10-2017 om 16:46:16Someone in the neighborhood Facebook group my mom belongs to washed a coyote because they thought it was a dog https://t.co/5V3dq840Uw reageer retweet
"It seems to be a bit aggressive"quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:47 schreef Perrin het volgende:
twitter:AllisonPohle twitterde op dinsdag 17-10-2017 om 16:46:16Someone in the neighborhood Facebook group my mom belongs to washed a coyote because they thought it was a dog https://t.co/5V3dq840Uw reageer retweet
Sinds Atatürk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de makelaardij genationaliseerd?
Allemaal progressiefjes.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:18 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Kaas-, Kowloon, jij, GSbrdr ook stiekem.
En ik en pompon in de private sector.
Niet zo denigrerend. Zonder progressieven hadden we nu nog steeds het Romeinse rijk.quote:
https://www.erasmusmagazi(...)-op-de-universiteit/quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:18 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mijn bron is natuurlijk de Twitterfeed van Wilders en Likoed Nederland.
Jij hoeft ook weinig te doen op je werk trouwens.quote:
Azarkan is ook zo'n stenenboef.quote:
Ongeveer een uur per week echt werk, de rest doen alsof.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:12 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Jij hoeft ook weinig te doen op je werk trouwens.
Zolang dat toetsenbord maar ratelt. Ze kunnen er toch niet aan afhoren of je een kwartaalverslag opstelt of weer loopt te trollen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:31 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ongeveer een uur per week echt werk, de rest doen alsof.
Werken voor de overheid schopt dan ook kont. Maatje van mij werkt sinds enkele weken bij de provincie Flevoland. Shitload vrije dagen en hij kreeg een iPad want 'digitalisering'. Z'n leidinggevende weet verder ook niet wat hij met dat apparaat moet, maar de overheid wil nou eenmaal moderniseren. Dus krijgt iedereen zo'n ding.quote:
Als je gewetenloos bent, moet je niet in de financiële sector gaan werken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je niet gewetenloos bent, moet je niet in de financiële sector gaan werken.
Provincies zijn helemaal bijzonderquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Werken voor de overheid schopt dan ook kont. Maatje van mij werkt sinds enkele weken bij de provincie Flevoland. Shitload vrije dagen en hij kreeg een iPad want 'digitalisering'. Z'n leidinggevende weet verder ook niet wat hij met dat apparaat moet, maar de overheid wil nou eenmaal moderniseren. Dus krijgt iedereen zo'n ding.
Rare jongens, daar bij de overheid.
Leidinggevende weet wel hoe of wat, maar die is vies van werken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Werken voor de overheid schopt dan ook kont. Maatje van mij werkt sinds enkele weken bij de provincie Flevoland. Shitload vrije dagen en hij kreeg een iPad want 'digitalisering'. Z'n leidinggevende weet verder ook niet wat hij met dat apparaat moet, maar de overheid wil nou eenmaal moderniseren. Dus krijgt iedereen zo'n ding.
Eens. Uiteindelijk werken we allemaal in een Europese provincie, genaamd Nederland.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Provincies zijn helemaal bijzonder. Zie soms inhoudelijk best leuke banen voorbij komen maar zou niet bij zo'n club willen werken. Afschaffen die laag.
En je hebt toch publieke middelen te besteden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bovendien is het normaal om te giechelen als je weer eens met Excel aan het flirten bent.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zolang dat toetsenbord maar ratelt. Ze kunnen er toch niet aan afhoren of je een kwartaalverslag opstelt of weer loopt te trollen.
Zou het je geen pijn doen op de zwarte markt wat brengen die?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En je hebt toch publieke middelen te besteden.
Kunnen ze gewoon checken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zolang dat toetsenbord maar ratelt. Ze kunnen er toch niet aan afhoren of je een kwartaalverslag opstelt of weer loopt te trollen.
Waar een wil is is een weg inderdaad, als de wil er maar is.quote:
Ik moest een bollengrafiek maken. Kostte me net geen uur.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:48 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Bovendien is het normaal om te giechelen als je weer eens met Excel aan het flirten bent.
Juist.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eens. Uiteindelijk werken we allemaal in een Europese provincie, genaamd Nederland.
Tijd dat we allemaal één taal gaan praten. De Engelse.quote:
Ook daar ben ik het mee eens. Na de Brexit zal de Franse en Duitse weerstand daartegen ook afnemen vermoed ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tijd dat we allemaal één taal gaan praten. De Engelse.
Ze zullen wel moeten. Er spreken minder mensen in de EU Frans en Duits gecombineerd dan Engels.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook daar ben ik het mee eens. Na de Brexit zal de Franse en Duitse weerstand daartegen ook afnemen vermoed ik.
Stapje voor stapje het volk mag het niet doorkrijgen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tijd dat we allemaal één taal gaan praten. De Engelse.
Op een of andere manier vergeet ik altijd hoe je goede grafieken maakt. Dus dat is elke keer het wiel opnieuw uitvinden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik moest een bollengrafiek maken. Kostte me net geen uur.
Herkenbaar. Ik voel me ook een hele pief als ik vlookup gebruik om informatie over te kloppen tussen tabbladen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:53 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Op een of andere manier vergeet ik altijd hoe je goede grafieken maakt. Dus dat is elke keer het wiel opnieuw uitvinden.
Niet projecteren, Sjon.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:44 schreef john2406 het volgende:
[..]
Leidinggevende weet wel hoe of wat, maar die is vies van werken.
Kost veel te veel tijd uitleg, die tijd kan die beter benutten.
Lekker staaltje wetgeving dat je vijf parlementariërs weg moet sturen om onduidelijk paspoortgedoe honderd jaar geledenquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:54 schreef Perrin het volgende:
Let Wilders wel op?
Australische vicepremier moet weg om recent ontdekte dubbele nationaliteit; regering verliest meerderheid
Wat is er nu belangrijker dan regeringsleiders van onbesproken loyaliteit?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lekker staaltje wetgeving dat je vijf parlementariërs weg moet sturen om onduidelijk paspoortgedoe honderd jaar geleden
Niks, uiteraard. Vraag maar aan Geert.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat is er nu belangrijker dan regeringsleiders van onbesproken loyaliteit?
Hier een artikel uit het NRC van anderhalf jaar geleden over Kajsa Ollongren, wellicht straks onze eerste vrouwelijke premier.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat is er nu belangrijker dan regeringsleiders van onbesproken loyaliteit?
Daar heb ik ook veel officecred mee vergaard. Maakt me tevens immuun voor ontslag.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik voel me ook een hele pief als ik vlookup gebruik om informatie over te kloppen tussen tabbladen.
quote:
Job security, erg belangrijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:01 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Daar heb ik ook veel officecred mee vergaard. Maakt me tevens immuun voor ontslag.
Kunnen vrouwen wel premier zijn? Wettelijk gezien.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier een artikel uit het NRC van anderhalf jaar geleden over Kajsa Ollongren, wellicht straks onze eerste vrouwelijke premier.
Van Finse afkomst.
Is Kajsa Ollongren straks minister-president?
Provincie is toch provinciale staten of niet?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier een artikel uit het NRC van anderhalf jaar geleden over Kajsa Ollongren, wellicht straks onze eerste vrouwelijke premier.
Van Finse afkomst.
Is Kajsa Ollongren straks minister-president?
Ik heb nog gewoon collega's die data van het ene celletje overtikken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:01 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Daar heb ik ook veel officecred mee vergaard. Maakt me tevens immuun voor ontslag.
Ja, want de wet mag niet discrimineren op geslacht.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:02 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Kunnen vrouwen wel premier zijn? Wettelijk gezien.
Maar haar vader is geboren op een koffieplantage in Nederlands-Indie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze heeft een Zweedse moeder ja, maar Ollongren is een oud adelijk Fins geslacht.
Shit, dan mogen we wel eens wat aan moederschapsverlof gaan doen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, want de wet mag niet discrimineren op geslacht.
Ah.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Als mannen straks kunnen bevallen hebben ze ook recht op moederschapsverlof.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Shit, dan mogen we wel eens wat aan moederschapsverlof gaan doen.
Ja, zo gaat het daar nu. Ik snap wel dat Kajsa haar toevlucht hier zoekt.quote:
En als vrouwen straks kunnen werken hebben ze zeker ook recht op een werkloosheidsuitkering?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Als mannen straks kunnen bevallen hebben ze ook recht op moederschapsverlof.
Als het voor iedere vrouw gelden doet is dat toch niet meer?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Je reinste discriminatie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Als mannen straks kunnen bevallen hebben ze ook recht op moederschapsverlof.
Ik denk het wel. Maar dat is wel heel erg hypothetisch natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En als vrouwen straks kunnen werken hebben ze zeker ook recht op een werkloosheidsuitkering?
Dat is waar. Net zoals de AOW voor een man een hypothetisch vergezicht blijft.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Maar dat is wel heel erg hypothetisch natuurlijk.
AOW is al opgesplits dus waarom dat niet ook?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En als vrouwen straks kunnen werken hebben ze zeker ook recht op een werkloosheidsuitkering?
Dan heb je geluk, john.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
AOW is al opgesplits dus waarom dat niet ook?
Echter als ik een partner heb welke 20 jr jonger is?
Met grafiekjes maken jij wordt er 110!quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is waar. Net zoals de AOW voor een man een hypothetisch vergezicht blijft.
Alsof jij en ik ooit 72 worden.
Zondagsrust in ere houden, heel goed.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:08 schreef remlof het volgende:
Zo, ik heb een halve dag weekend. En dan zondag nog een dag.
Grafiekjes maken is slecht.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:09 schreef john2406 het volgende:
[..]
Met grafiekjes maken jij wordt er 110!
Nee joh ik ben van mening men voert mij kapot.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Grafiekjes maken is slecht.
Zitten is het nieuwe roken.
Zitten is slecht, een staand bureau is sociale zelfmoord. Er is geen uitweg.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Grafiekjes maken is slecht.
Zitten is het nieuwe roken.
Liggen. Doen Chinezen en Japanners ook. Geen wonder dat ze zo oud worden, ondanks de zelfmoorden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:11 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Zitten is slecht, een staand bureau is sociale zelfmoord. Er is geen uitweg.
Vooral uitkateren van het Oktoberfestje van morgenavond in de buurtkroeg denk ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:09 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Zondagsrust in ere houden, heel goed.
Oktoberfeest is helemaal niks van Nederland.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Vooral uitkateren van het Oktoberfestje van morgenavond in de buurtkroeg denk ik
Vanochtend half zes begonnen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:15 schreef Ryon het volgende:
Half twee en ik ben weer uitgeklokt. Tijd voor weekend.
Weekend neuker?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:15 schreef Ryon het volgende:
Tja je wil niet weten waar ik het allemaal tijd voor vinden doe, het hebben is echter belangrijker.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:17 schreef Tchock het volgende:
Hier ook tijd voor weekend. Al een poosje, hoor.
Vrije keuze.quote:
Voor tien uur aanwezig zijn, dat is het belangrijkste.quote:
En in de tussentijd trekt je partner de soep?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
Moet zeggen dat ik met mijn 9 uur start en 7.5 uur werken en ongeveer half uurtje pauze (mag 2 uur als ik wil...) wel blij ben om 5 uur weer op pad te kunnen, afgezien van eventuele afspraken etc.
Mijn normale werkdagen zijn van 10 tot 4.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
Moet zeggen dat ik met mijn 9 uur start en 7.5 uur werken en ongeveer half uurtje pauze (mag 2 uur als ik wil...) wel blij ben om 5 uur weer op pad te kunnen, afgezien van eventuele afspraken etc.
Ja, dat weet iedereen hierquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn normale werkdagen zijn van 10 tot 4.
Maar dan wel met gemiddeld twee weekenddiensten per maand.
Ik mag ook vroeger of later beginnnen, ergens tussen 7.30am en 7.30pm kan ik werken, maar een beetje slapen is ook primaquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Al met al is dat gewoon 1.0 fte?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ongelooflijk wat een geschuimbek daar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:31 schreef xpompompomx het volgende:
Wauw, dat topic over Kaag loopt ook nog steeds. Het is nu al mijn favoriete minister.
Heerlijk toch die hebben ze het liefste de domme en de ....?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ongelooflijk wat een geschuimbek daar.
Die Brainmad ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ongelooflijk wat een geschuimbek daar.
Half acht mocht ik mij melden. Moet wel leuk blijven.quote:
Ik krijg betaald voor 40 uur per week ja.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Al met al is dat gewoon 1.0 fte?
Het klinkt eigenlijk niet heel chill. De werktijden zijn inderdaad geweldig, maar als er dan tegenover staat dat je de helft van het jaar een werkweek hebt van 7x 10 tot 4 zou ik er niet de voorkeur aan geven. Dan heb je telkens 12 werkdagen op rij.
Dat is vroeg.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Half acht mocht ik mij melden. Moet wel leuk blijven.
Ze vertrouwen je al niet jij moet/mag je melden?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Half acht mocht ik mij melden. Moet wel leuk blijven.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:15 schreef Ryon het volgende:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
https://www.erasmusmagazi(...)-op-de-universiteit/
Wimpie al gehoord over je JOVD toevallig?
Helaas. De doelgroep waar ik deze periode mee werk heeft een afwijkend dagprogramma en bijbehorend rooster. Dit op last van onze vrienden bij justitie.quote:
Hoe is dat 40 uur per week dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik krijg betaald voor 40 uur per week ja.
En die weekenddiensten zijn er twee van 8 uur per maand, waarmee te schuiven valt door te ruilen met collega’s. Ik vind het heel chill.
Remlof is ook gewoon een halve ambtenaar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe is dat 40 uur per week dan eigenlijk?
Van tien tot vier, min een half uur pauze, is 5,5 uur per dag. Keer vijf is dat 27,5 uur per week. Om op 40 uur per week te komen mis je er dan dus nog 12,5. Maar als er per maand nog 2x8 bijkomt, is dat gemiddeld per week slechts ongeveer 3,7. Dus dan zit je pas op 31,3 uren per week, een gat van 8,7 uren ten opzichte van 40.
Weekendiensten tellen dubbel hè? En ik ben in principe 24/7 oproepbaar voor noodgevallen, al gebeurt dat in de praktijk eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe is dat 40 uur per week dan eigenlijk?
Van tien tot vier, min een half uur pauze, is 5,5 uur per dag. Keer vijf is dat 27,5 uur per week. Om op 40 uur per week te komen mis je er dan dus nog 12,5. Maar als er per maand nog 2x8 bijkomt, is dat gemiddeld per week slechts ongeveer 3,7. Dus dan zit je pas op 31,3 uren per week, een gat van 8,7 uren ten opzichte van 40.
Geen chauffeur hebbenquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:37 schreef Ryon het volgende:
Gister ook stevig gezopen dus die trein van zeven uur was ook al geen pretje.
Ah oké, dus dan wordt het 27,5+(3,7*2)=34,9. Als je doordeweeks geen pauze neemt (doe je dat?) dan kom je op 34,9+2,5=37,4. Maar nog steeds geen 40.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Weekendiensten tellen dubbel hè? En ik ben in principe 24/7 oproepbaar voor noodgevallen, al gebeurt dat in de praktijk eigenlijk nooit.
Hoe boeiend is dit?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah oké, dus dan wordt het 27,5+(3,7*2)=34,9. Als je doordeweeks geen pauze neemt (doe je dat?) dan kom je op 34,9+2,5=37,4. Maar nog steeds geen 40.
Kortom, remlof is goed bezigquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah oké, dus dan wordt het 27,5+(3,7*2)=34,9. Als je doordeweeks geen pauze neemt (doe je dat?) dan kom je op 34,9+2,5=37,4. Maar nog steeds geen 40.
Remlof liegt over zijn werktijden of krijgt uitbetaald voor uren die hij niet maakt. Ik weet niet wat een grotere schande zou zijn.quote:
Ze zijn gewoon royaal. Het is dan ook een hele prettige werkgever.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is btw geen kritiek of whatever. Ik ben nu gewoon gefascineerd door hoe ze aan dat getal komen.
Chill hoor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon royaal. Het is dan ook een hele prettige werkgever.
Oh ja, ik ben om de week ook nog de vrijdag vrijquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:49 schreef Kaas- het volgende:
Ik werk er zelf officieel 40 (5x8,5 min half uur pauze), maar in m'n contract staat 36 uur per week, en daarom kan ik maar liefst 50,2 dagen per jaar met verlof.
Kan dus op een haartje na structureel een dag per week vrij nemen, alles met alles.
Kom ik aan met m'n 35 vrije dagen per jaar. gvd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:49 schreef Kaas- het volgende:
Ik werk er zelf officieel 40 (5x8,5 min half uur pauze), maar in m'n contract staat 36 uur per week, en daarom kan ik maar liefst 50,2 dagen per jaar met verlof.
Kan dus op een haartje na structureel een dag per week vrij nemen, alles met alles.
Maar mijn vrije tijd is minder waard dan de jouwe, aangezien ik me nog geen vier jaarlijkse vakanties naar Afrika en Azië kan verloven zoals jij dat doet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kom ik aan met m'n 35 vrije dagen per jaar. gvd.
Die krijgen we nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:56 schreef Tchock het volgende:
Hoe zit het bij jullie met kerstpakketten dan?
Na 2 van zulke vakanties ben ik ook wel ruim door mijn vrije dagen heen natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar mijn vrije tijd is minder waard dan de jouwe, aangezien ik me nog geen vier jaarlijkse vakanties naar Afrika en Azië kan verloven zoals jij dat doet.
Wel beter voor het milieu.
VVV-bonnen, soms ¤125, soms ¤250, afhanklijk van de gemaakte winst.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:56 schreef Tchock het volgende:
Goed.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:56 schreef Tchock het volgende:
Gek. Dus je krijgt geen loon over de tijd die je niet gewerkt hebt?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:57 schreef Kaas- het volgende:
Volgende maand de eindejaarsuitkering, maar nu in mijn geval als recente starter over slechts een heel klein stukje jaar.
Hihi.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:58 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Gek. Dus je krijgt geen loon over de tijd die je niet gewerkt hebt?
Direct aanklagen die lui.
Vorige kerst kregen wij een of ander kutapparaat waarmee je mini-pizzas kon maken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:58 schreef xpompompomx het volgende:
Al geef ik mijn kerstpakket altijd weg aan mijn moeder, want die krijgt er geen en ik hoef die troep nooit
Ook niet mijn favoriete bezigheid, maar ze waren over het algemeen prima te ontlopen.quote:
Wij doen af en toe “brainstormdagen” in “een hutje op de hei”, dat is wel grappig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ook niet mijn favoriete bezigheid, maar ze waren over het algemeen prima te ontlopen.
Volgens mij gaan we tijdens de heidag een kookworkshop doen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Wij doen af en toe “brainstormdagen” in “een hutje op de hei”, dat is wel grappig.
Gewoon elke maandag vrij nemen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:10 schreef GSbrder het volgende:
Volgend jaar 9 weken vakantie.
Ik krijg die dagen gewoon niet op.
Niet erg prettig. Heb tot nu toe 2 vakanties staan, dus nog 7 weken over.quote:
Als je begint met werken kun je je niet voorstellen dat je ooit genoeg vrije dagen hebt. Als je eenmaal een tijdje werkt hebben de meeste mensen meer vrije dagen dan ze op kunnen maken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet erg prettig. Heb tot nu toe 2 vakanties staan, dus nog 7 weken over.
Je kunt ook - in veel gevallen - niet naar hartelust vakantie opnemen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je begint met werken kun je je niet voorstellen dat je ooit genoeg vrije dagen hebt. Als je eenmaal een tijdje werkt hebben de meeste mensen meer vrije dagen dan ze op kunnen maken.
Het is toch niet jouw fout dat je bedrijf je meer vakantiedagen geeft dan je redelijkerwijs kunt gebruiken?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kunt ook - in veel gevallen - niet naar hartelust vakantie opnemen.
Ik weet nu al dat het topdrukte is tussen 1-1 en 1-3, tussen 1-5 en 1-7 en tussen 1-9 en 1-11.
Daar buiten is 3 weekjes eigenlijk ook wel de max.
Het NRC zegt dat er niets nieuws in staat, dus ik ga het niet verder onderzoeken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:29 schreef Tchock het volgende:
Overigens zijn er duizenden documenten aangaande de moord op Kennedy vrijgegeven in de VS. Daar blijken toch wel erg opmerkelijke dingen uit, zoals:
- Lee Harvey Oswald (de vermeende schutter) was in dienst bij de CIA voor de moord en
- had contact met Ruby op een trip in Cuba (zijn latere moordenaar).
- Uit onderzoek van de CIA blijkt dat er twee schutters waren (iets wat altijd ontkend is).
- directeur Hoover heeft het over "[how to] convince the public that Oswald was the real assassin"
Dat is onzin van het NRC. Misschien hadden ze zelf geen zin om het te lezen of zo, het is ook wel erg veel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:31 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Het NRC zegt dat er niets nieuws in staat, dus ik ga het niet verder onderzoeken.
Excuses het was de NOS;quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is onzin van het NRC. Misschien hadden ze zelf geen zin om het te lezen of zo, het is ook wel erg veel.
quote:De geschiedenisboeken over de moord op John F. Kennedy hoeven voorlopig nog niet te worden herschreven. In de 2800 documenten die vannacht zijn vrijgegeven over de zaak, zijn vooralsnog geen schokkende onthullingen gevonden.
https://nos.nl/artikel/21(...)in-de-jfk-files.html
Mooi, leer je nog eens wat, mischien kunnen ze je leren om zelf kapsalon te maken?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij gaan we tijdens de heidag een kookworkshop doen.
Geen schokkende onthullingen, als in: er is geen directe smoking gun aangetroffen (maar nog niet alle documenten zijn vrijgegeven en ook nog niet alles is doorgespit want het gaat echt om miljoenen pagina's).quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:34 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Excuses het was de NOS;
[..]
Wij krijgen al een jaar of 10 zo'n voucher waarmee je spullen kan bestellen waarvan je nooit wist dat je ze nodig hadquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:59 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Vorige kerst kregen wij een of ander kutapparaat waarmee je mini-pizzas kon maken.
Minstens driekwart verscheen direct op marktplaats.
Vuile linkse SJWer!quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:40 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, nu even nazi's afknallen, als er goede tussen zitten dan hebben ze pech
Geinstitutionaliseerde maffiaquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:49 schreef Jip141 het volgende:
Dus zowel de bende van Nijvel als de moord op Kennedy zijn uitgevoerd door overheidsdiensten.
Fijn weer dit allemaal.
Dé NRC.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is onzin van het NRC. Misschien hadden ze zelf geen zin om het te lezen of zo, het is ook wel erg veel.
Zitten toch alleen maar dingen in die ik nooit zou kopen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:56 schreef Tchock het volgende:
Juist, het Handelsblad.quote:
Het gaat toch niet om wiens fout het is?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is toch niet jouw fout dat je bedrijf je meer vakantiedagen geeft dan je redelijkerwijs kunt gebruiken?
Anders zou je altijd iedereen kunnen lokken met vakantiedagen. "Bij ons 200 vakantiedagen per jaar*!"
* niet op te nemen in de maanden februari t/m december ivm drukte
Wolfenstein?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:40 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, nu even nazi's afknallen, als er goede tussen zitten dan hebben ze pech
Mijn vraag was meer wat je hebt aan vrije dagen die je niet kunt gebruiken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om wiens fout het is?
Ik bedoel meer dat ik niet 7 weken achter elkaar vakantie kan nemen.
Of dat nou is omdat een werkgever daar niet blij van wordt, of omdat het voor mijn gemoedsrust niet goed is, is irrelevant.
Uitbetalen alleen loont het niet, maak nog liever de kachel ermee aan dan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn vraag was meer wat je hebt aan vrije dagen die je niet kunt gebruiken.
Je kunt ze laten uitbetalen, om maar een voorbeeld te geven.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn vraag was meer wat je hebt aan vrije dagen die je niet kunt gebruiken.
Dé NRC, hét (NRC) Handelsblad.quote:
Ik heb in mijn leven nog nooit Nieuwe Rotterdamsche Courant gezegd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dé NRC, hét (NRC) Handelsblad.
Of zeg jij wel het Nieuwe Rotterdamsche Courant?
Wat raar, want het is dé NRC.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven nog nooit Nieuwe Rotterdamsche Courant gezegd.
Het NRC lees ik daarentegen regelmatig.
Maar dat is fiscaal meestal minder gunstig dan normaal loon uitbetaald krijgen. Vandaar mijn verbazing.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kunt ze laten uitbetalen, om maar een voorbeeld te geven.
Ik gun docenten ook gewoon 300 dagen vakantie per jaar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:57 schreef Kaas- het volgende:
Moet daar ook altijd erg om lachen bij vrienden die op advocatenkantoren werken die het grootbedrijf bedienen. Die hebben dus officieel x vrije dagen, maar het is gewoon echt absoluut not done om ze op te nemen. Allemaal juristen die niet hun recht durven op te eisen, terwijl ze dan wel de besten van de markt horen te zijn. Ze vloeken elke keer als ik over mijn verlof begin.
Bonussen zijn fiscaal ook minder gunstig dan normaal loon.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat is fiscaal meestal minder gunstig dan normaal loon uitbetaald krijgen. Vandaar mijn verbazing.
Hangt er vanaf of je Amsterdams of Rotterdams bent.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, het mag allebei hans. Dat je dat nog niet snapt.
Dat lijkt alsof secundaire arbeidsvoorwaarden meer een gevoelsdingetje zijn. Jij kunt mooi pochen met je 9 weken aan vrije dagen maar als je gewoon die waarde als extra loon uitbetaald had gekregen houd je meer over.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bonussen zijn fiscaal ook minder gunstig dan normaal loon.
Maar dat weerhoudt mensen er niet van om voor bonussen op de bres te gaan.
De homo economicus is geen homo taxus.
Geen van beide in mijn geval.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je Amsterdams of Rotterdams bent.
Dat is wat ik bedoel, kon toen 2,5 jr verlof nemen, kreeg nog geen dag vrij!quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat is fiscaal meestal minder gunstig dan normaal loon uitbetaald krijgen. Vandaar mijn verbazing.
Vervolgens wrijven ze er natuurlijk wel in dat hun salaris veel sneller stijgt, maar dat vind ik echt niet zo interessant. Afijn, zijn maar plagerijtjes natuurlijk. Je weet hoe dat gaat bij vrienden onderling. Elkaar beetje de grond inpraten terwijl je gezamenlijk dronken wordt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik gun docenten ook gewoon 300 dagen vakantie per jaar.
Beetje jammer als je zuur doet over het verlof dat je kunt opnemen.
Die is zo mooi.quote:
Overigens zijn van die 9 weken ook gewoon een aantal weken van dit jaar (en vorig jaar).quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat lijkt alsof secundaire arbeidsvoorwaarden meer een gevoelsdingetje zijn. Jij kunt mooi pochen met je 9 weken aan vrije dagen maar als je gewoon die waarde als extra loon uitbetaald had gekregen houd je meer over.
Lekker laten uitbetalen tegen het hoogste tarief dus.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Overigens zijn van die 9 weken ook gewoon een aantal weken van dit jaar (en vorig jaar).
Daarnaast is het net als spaargeld. Comfortabel in de wetenschap dat ALS er iets aan de hand is waardoor je er tussenuit wil/moet, je die dagen kunt opnemen. Maar als het business-as-usual is, ga je die dagen niet opnemen.
Deze kerel zegt "De NRC Handelsblad". Dat is natuurlijk sowieso fout.quote:
Mooi is dat ja.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vervolgens wrijven ze er natuurlijk wel in dat hun salaris veel sneller stijgt, maar dat vind ik echt niet zo interessant. Afijn, zijn maar plagerijtjes natuurlijk. Je weet hoe dat gaat bij vrienden onderling. Elkaar beetje de grond inpraten terwijl je gezamenlijk dronken wordt.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze kerel zegt "De NRC Handelsblad". Dat is natuurlijk sowieso fout.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, het mag allebei hans. Dat je dat nog niet snapt.
Pffff. Traag van begrip. Ik zal het nog even samenvatten.quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:07 schreef GSbrder het volgende:
Whehe, links basht links. Gras is groen.
Blijf van mijn links af
Hier ben ik afgehaakt.quote:GroenLinks en D66 zijn een reservaat voor wealthy white women.
Is het onjuist?quote:
D66 telt ook vele homo's.quote:
Ik snap niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pffff. Traag van begrip. Ik zal het nog even samenvatten.
Het is het handelsblad, en de courant
Om die reden mag zowel het NRC (Handelsblad) en de NRC(ourant). Maar De NRC Handelsblad is fout, dan heb je het over "de blad".
4 vrouwen, 2 mannen in Rutte III.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
D66 een vrouwenpartij noemen lijkt me behoorlijk bezijden de waarheid ja.
Dat bleek al veel eerder.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je het over hebt.
n=6quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
4 vrouwen, 2 mannen in Rutte III.
De mannen zijn ook nog eens borderline homosensueel.
Die identificeren zich met vrouwen en niet met boze linkse mannen.quote:
n=16 was plotseling voldoende om Rutte III een jammerlijk mannenkabinet te noemen.quote:
Dat is dan ook een bijna drie keer zo grote steekproef.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
n=16 was plotseling voldoende om Rutte III een jammerlijk mannenkabinet te noemen.
quote:Regressief links, de postmoderne vleugel van mijn linkse club, vindt al deze verworvenheden maar niks. Al wat progressief links heeft bevochten doet er volgens dit decadente clubje ondankbaren niet toe.
Het duidt deze maatschappij waarin ze probleemloos opgroeiden als 'het patriarchaat'. Terwijl dit in de echte wereld de minst patriarchale samenleving ooit is. Aantoonbaar. En op alle cruciale punten.
De maatschappijvorm die als motor heeft; de vreedzame onbelemmerde woordenstrijd waarbij het beste idee aan invloed wint. 'Dialogue is violence' hoort men nu al op de Amerikaanse campussen. Het is een kwestie van tijd tot deze barbaarse strijdkreet ook bij het regressieve smaldeel van links in Europa post gaat vatten.
Nog steeds te klein.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is dan ook een bijna drie keer zo grote steekproef.
Hihi, goed stuk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:07 schreef GSbrder het volgende:
Whehe, links basht links. Gras is groen.
Blijf van mijn links af
Alle smaken links zouden in harmonie met elkaar moeten kunnen samenleven.quote:
In ander nieuws, Mei Li Vos over Rutte III.quote:
quote:'Er zitten weinig vrouwen in Rutte-III en er is helemaal niemand met een etnische achtergrond. Een gemiste kans om de nieuwe regering van ons allemaal te maken.
'Wat betreft mijn generatie ben ik hoopvol gestemd. Wouter Koolmees op Sociale Zaken vind ik verrassend. Hij is een jonge en zeer slimme D66'er, die vanuit zijn achtergrond weet waarom de verzorgingsstaat nodig is.
Iedereen dacht van tevoren dat Carola Schouten Sociale Zaken zou krijgen. Maar als boerendochter is het ministerie van Landbouw ook geknipt voor haar, zeker omdat zij als vrouw van de 21ste eeuw snapt dat landbouw niet op de oude voet kan doorgaan.
Ik vind het opvallend dat Mona Keijzer geen staatssecretaris van Volksgezondheid maar van Economische Zaken is geworden. Toen zij Kamerlid was, had zij de portefeuille Zorg en heeft ze het leven van PvdA-staatssecretaris Martin van Rijn behoorlijk zuur gemaakt. Dan krijg je de neiging te zeggen: 'Ga het nu lekker zelf doen, nu het CDA in de coalitie zit.'
Omdat het zoveel waarheid bevat?quote:
Weinig vrouwen is onzin.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In ander nieuws, Mei Li Vos over Rutte III.
De antagonist van Terstall:
[..]
Ik vind dit wel een komische aanname de hele tijd. Alsof je van opgroeien op een boerderij ineens leert hoe je het ministerie van Landbouw moet runnen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:16 schreef GSbrder het volgende:
Maar als boerendochter is het ministerie van Landbouw ook geknipt voor haar, zeker omdat zij als vrouw van de 21ste eeuw snapt dat landbouw niet op de oude voet kan doorgaan.
Ook mooi hoe weinig vrouwen gelijk staat aan een kabinet voor de witte blanke man.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:16 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Weinig vrouwen is onzin.
In het Chinese Politburo, dáár zitten weinig vrouwen in.
Wheheheheh.quote:
Ze was 6 toen ze de financien van haar 172 melkkoeien bijhield.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een komische aanname de hele tijd. Alsof je van opgroeien op een boerderij ineens leert hoe je het ministerie van Landbouw moet runnen.
Ik ken een paar boerendochters die je niet aan de leiding van een ministerie zou willen. Gelukkig is dat ook anekdotisch bewijs.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze was 6 toen ze de financien van haar 172 melkkoeien bijhield.
En ze weet ook van de verschrikkingen in Israel toen ze daar buitenechtelijk zwanger werd.
Anekdotes, beste leerschool.
Zal het allebei wel niet waar zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken een paar boerendochters die je niet aan de leiding van een ministerie zou willen. Gelukkig is dat ook anekdotisch bewijs.
Watquote:Ik las het boek Nergensland van Femke Halsema in recordtijd uit omdat ik haast had. Het was aangenaam warm in de boekwinkel, het geroezemoes van de mensen en de regendruppels buiten waren als een miljoen toezeggingen voor de eeuwige vrede. Bij de laatste pagina's van het dunne boek was ik beland toen een harteloze verkoper mij abrupt uit de sferen van 'Zatopia' trok.
'Het is niet de bedoeling dat u hier boeken van kaft tot kaft leest zonder ervoor te betalen, meneer.'
'U gedraagt zich meer dan onfatsoenlijk. Ik wilde dit boek echt aanschaffen, maar door uw botte gedrag leg ik hem nu terug.'
quote:In Zatopia zullen homo's door hun eigen broers omgebracht worden. Alleen meiden met een kuise vagina zullen er recht hebben op de voortzetting van het leven. Talent zal er moeten buigen voor religie en dogma. Ratio zal er tegen gevoelens van eer en trots het onderspit delven. De voorhuid van kleine piemels zullen kennismaken met mes en bloed. Vrouwen zullen er onderdrukt worden en mannen zullen ongelukkig zijn.
Zeker weer zo'n ongemanierde allochtoonquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:20 schreef GSbrder het volgende:
Ook zo'n onthutsend zwak verhaal:
[..]
Wat?
Erdal Balci.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeker weer zo'n ongemanierde allochtoon
Voorspelbaar. Die denken alles maar gratis te krijgenquote:
Hehe, klopt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi is dat ja.
Elk vakgebied van je vrienden bagatelliseren, terwijl ze dat ook bij jou doen.
Daar komt 'ie gelukkig op terug.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voorspelbaar. Die denken alles maar gratis te krijgen
quote:Koffie drinken is de beste manier om uit de invloedssfeer van zoete woorden te geraken. Die bestelde ik bij een beminnelijke jongedame. Ik keek naar haar ogen en zag daarin de junizon van een ver land.
Ik ben maar een pennelikker met weinig lust voor initiatieven
Op dat moment besefte ik dat niet alleen ex-politici kunnen wegdromen, maar ook mannen bij wie het oktober is. Het boek van Halsema had ik gratis weten te lezen, het meisje dat koffie schonk betaalde ik daarentegen wel, eerder voor de metafoor dan voor de koffie.
Van wie is deze bagger? Wat een zweverige onzin zeg.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar komt 'ie gelukkig op terug.
Seksistisch, dat wel, maar 100% geintegreerd.
[..]
Die CU'er zegt het correct. Ook blankmannen kunnen niet-blankmannen vertegenwoordigen.quote:
Jij wordt al nieuwsgierig, ik gebruik het nog niet als zeikpaal.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van wie is deze bagger? Wat een zweverige onzin zeg.
Dan krijg je er eentje extra bij deze.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:35 schreef Tchock het volgende:
John, ik lees je posts toch niet maar krijg sinds kort wel quotemeldingen. Dus bij dezen: bespaar je de moeite om op mijn posts te reageren.
Wat is GS toch een kneuzenkermis. Lopen altijd te schelden en te tieren over dingen als diversiteit en nu het hen opportuun uitkomt om bewindspersonen er mee af te zeiken gaan ze het zelf hanteren.quote:
Ja, dat heet een garpje.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is GS toch een kneuzenkermis. Lopen altijd te schelden en te tieren over dingen als diversiteit en nu het hen opportuun uitkomt om bewindspersonen er mee af te zeiken gaan ze het zelf hanteren.
In het geval van GS is het gewoon een stok zoeken om de hond mee te slaan. Als het ze uitkwam gingen die nog vragen waarom alle zwarte pieten zwart zijn.quote:
Hij durft “neger” te zeggen tegen Wouter Koolmees. Alle pubertjes nu heel erg grinniken hihihihihihihihihi.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is GS toch een kneuzenkermis. Lopen altijd te schelden en te tieren over dingen als diversiteit en nu het hen opportuun uitkomt om bewindspersonen er mee af te zeiken gaan ze het zelf hanteren.
Jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij durft “neger” te zeggen tegen Wouter Koolmees. Alle pubertjes nu heel erg grinniken hihihihihihihihihi.
Hoppa, nog een ronde.quote:In het Catalaanse parlement heeft een ruime meerderheid voor onafhankelijkheid gestemd. Zeventig parlementariërs stemden voor, tien tegen en twee blanco.
Jij durft dat niet, Kaas-.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij durft “neger” te zeggen tegen Wouter Koolmees. Alle pubertjes nu heel erg grinniken hihihihihihihihihi.!
GoldStrike, de favo drank van elke puber:quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:40 schreef Jip141 het volgende:
Is GS nou GSbrdr , GeenStijl of Goldman?
Op de middelbare school was er zo'n urban legend dat die goudvlokjes hele kleine sneetjes in je keel/maag zouden maken waardoor je heel snel dronken werdquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
GoldStrike, de favo drank van elke puber:
[ afbeelding ]
Het Nederlands elftal is geen afspiegeling van de samenleving.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:34 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Die CU'er zegt het correct. Ook blankmannen kunnen niet-blankmannen vertegenwoordigen.
Jij en ik verkeren allebei in dubio.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:40 schreef Jip141 het volgende:
Is GS nou GSbrdr , GeenStijl of Goldman?
Overigens valt het wel mee hoe ruim die voorsprong was. Er zijn 68 stemmen nodig voor een meerderheid maar alle andere parlementariërs verlieten uit protest de zaalquote:
Zeg het ze, kaas. Ze moeten gewoon de trein van tien minuten domme kut nemen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:58 schreef Kaas- het volgende:
Dan neem je godverredomme toch een trein van tien minuten domme kut?!
OV-reizigers zijn notoir ongeduldig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:58 schreef Kaas- het volgende:
Een nieuwsbericht dat ik echt niet kan bevatten is dat over de NS-test met treinen die elke tien minuten vertrekken. Dat is natuurlijk fantastisch, maar reizigersorganisatie klaagt desondanks over dat de aansluiting van andere treinen erop tegenvalt.
...
Dan neem je godverredomme toch een trein van tien minuten eerder, domme kut?!
Link: http://nu.nl/algemeen/498(...)dagen-per-week-.html
Sta je 7 minuten te wachten op zo'n perron. De horror.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:58 schreef Kaas- het volgende:
Een nieuwsbericht dat ik echt niet kan bevatten is dat over de NS-test met treinen die elke tien minuten vertrekken. Dat is natuurlijk fantastisch, maar reizigersorganisatie klaagt desondanks over dat de aansluiting van andere treinen erop tegenvalt.
...
Dan neem je godverredomme toch een trein van tien minuten eerder, domme kut?!
Link: http://nu.nl/algemeen/498(...)dagen-per-week-.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |