Het is inderdaad een favoriete kleur van hem...quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:14 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Hij houdt heel erg van die goud/oranje/geel-tint.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is inderdaad een favoriete kleur van hem...
[ afbeelding ]
Barron gaat keihard ontsporen.quote:
Dan wel zich enorm schamen. Zou ik wel doen als een mannetje van een jaar of 11 was met een vader van 71(!).quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:18 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Barron gaat keihard ontsporen.
Ja dat. En moeder die liever terug naar Slovenië wil, en eigen verdieping in een Trump tower, en iedereen kent je.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan wel zich enorm schamen. Zou ik wel doen als een mannetje van een jaar of 11 was met een vader van 71(!).
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is inderdaad een favoriete kleur van hem...
[ afbeelding ]
Bovendien heeft de hele wereld de plastic tieten van je moeder gezien en daar smakelijk om gelachen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:21 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ja dat. En moeder die liever terug naar Slovenië wil, en eigen verdieping in een Trump tower, en iedereen kent je.
Goede smaak kun je dan ook niet kopen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:22 schreef xpompompomx het volgende:
Op zich is het wel een prestatie dat ondanks dat je kapitalen aan inrichting uitgeeft, het er nog steeds goedkoop en smakeloos uitziet.
Arme knul eigenlijk die Barron.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bovendien heeft de hele wereld de plastic tieten van je moeder gezien en daar smakelijk om gelachen.
Ik zou niet graag in zijn schoenen staan nee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:27 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Arme knul eigenlijk die Barron.
Al die miljarden die hij erft, echt een straf iddquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zou niet graag in zijn schoenen staan nee.
Welke miljarden?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Al die miljarden die hij erft, echt een straf idd
Jij werkt duidelijk niet in de financiële sector zie ik al.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:34 schreef xpompompomx het volgende:
Perrin zou zijn liefhebbende ouders graag inruilen voor Trump&Melania, want miljarden.
Zou ik geen problemen mee hebben.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:34 schreef xpompompomx het volgende:
Perrin zou zijn liefhebbende ouders graag inruilen voor Trump&Melania, want miljarden.
Of Brussel.quote:
En de pislucht die continu om Trump hangt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:34 schreef xpompompomx het volgende:
Ach, hij is een autist dus het gebrek aan liefde van z’n ouders valt hem niet eens op. Komt wel goed, zeker met dat bankrekeningetje van hem.quote:
Hij kijkt intens triest op bijna elke foto waar ie op staat. Denk niet dat ie ouder dan 27 gaat worden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ach, hij is een autist dus het gebrek aan liefde van z’n ouders valt hem niet eens op. Komt wel goed, zeker met dat bankrekeningetje van hem.
Hij lijkt er ook nog op.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:51 schreef xpompompomx het volgende:
Het is toch wel een beetje de Aleksej Romanov van de Trumps.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij lijkt er ook nog op.
[ afbeelding ]
Die was tenminste nog de kroonprins en dus erfgenaam. Barron is zoon nummer drie en kind nummer vijf, geen grote hoeveelheden centjes voor hem dus.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:51 schreef xpompompomx het volgende:
Het is toch wel een beetje de Aleksej Romanov van de Trumps.
Maar ik denk niet dat Barron op z'n veertiende met z'n hele familie afgeslacht gaat worden door revolutionairen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Die was tenminste nog de kroonprins en dus erfgenaam. Barron is zoon nummer drie en kind nummer vijf, geen grote hoeveelheden centjes voor hem dus.
Dat lijkt mij ook onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat Barron op z'n veertiende met z'n hele familie afgeslacht gaat worden door revolutionairen.
1 op 10 kans.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat Barron op z'n veertiende met z'n hele familie afgeslacht gaat worden door revolutionairen.
Dat is Trumps echte talent, volgens mijquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:22 schreef xpompompomx het volgende:
Op zich is het wel een prestatie dat ondanks dat je kapitalen aan inrichting uitgeeft, het er nog steeds goedkoop en smakeloos uitziet.
Met zijn kale hoofd lijkt hij wel op een gabber, alleen het trainingspak ontbreektquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:21 schreef remlof het volgende:
Ik blijf het toch apart vinden dat we nu een minister Gabberhouse hebben.
Tenminste zo hoor ik het steeds op de radio.
Sinds wanneer is de makelaardij genationaliseerd?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:18 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Kaas-, Kowloon, jij, GSbrdr ook stiekem.
En ik en pompon in de private sector.
twitter:AllisonPohle twitterde op dinsdag 17-10-2017 om 16:46:16Someone in the neighborhood Facebook group my mom belongs to washed a coyote because they thought it was a dog https://t.co/5V3dq840Uw reageer retweet
"It seems to be a bit aggressive"quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:47 schreef Perrin het volgende:
twitter:AllisonPohle twitterde op dinsdag 17-10-2017 om 16:46:16Someone in the neighborhood Facebook group my mom belongs to washed a coyote because they thought it was a dog https://t.co/5V3dq840Uw reageer retweet
Sinds Atatürk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de makelaardij genationaliseerd?
Allemaal progressiefjes.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:18 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Kaas-, Kowloon, jij, GSbrdr ook stiekem.
En ik en pompon in de private sector.
Niet zo denigrerend. Zonder progressieven hadden we nu nog steeds het Romeinse rijk.quote:
https://www.erasmusmagazi(...)-op-de-universiteit/quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:18 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mijn bron is natuurlijk de Twitterfeed van Wilders en Likoed Nederland.
Jij hoeft ook weinig te doen op je werk trouwens.quote:
Azarkan is ook zo'n stenenboef.quote:
Ongeveer een uur per week echt werk, de rest doen alsof.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:12 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Jij hoeft ook weinig te doen op je werk trouwens.
Zolang dat toetsenbord maar ratelt. Ze kunnen er toch niet aan afhoren of je een kwartaalverslag opstelt of weer loopt te trollen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:31 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ongeveer een uur per week echt werk, de rest doen alsof.
Werken voor de overheid schopt dan ook kont. Maatje van mij werkt sinds enkele weken bij de provincie Flevoland. Shitload vrije dagen en hij kreeg een iPad want 'digitalisering'. Z'n leidinggevende weet verder ook niet wat hij met dat apparaat moet, maar de overheid wil nou eenmaal moderniseren. Dus krijgt iedereen zo'n ding.quote:
Als je gewetenloos bent, moet je niet in de financiële sector gaan werken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je niet gewetenloos bent, moet je niet in de financiële sector gaan werken.
Provincies zijn helemaal bijzonderquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Werken voor de overheid schopt dan ook kont. Maatje van mij werkt sinds enkele weken bij de provincie Flevoland. Shitload vrije dagen en hij kreeg een iPad want 'digitalisering'. Z'n leidinggevende weet verder ook niet wat hij met dat apparaat moet, maar de overheid wil nou eenmaal moderniseren. Dus krijgt iedereen zo'n ding.
Rare jongens, daar bij de overheid.
Leidinggevende weet wel hoe of wat, maar die is vies van werken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Werken voor de overheid schopt dan ook kont. Maatje van mij werkt sinds enkele weken bij de provincie Flevoland. Shitload vrije dagen en hij kreeg een iPad want 'digitalisering'. Z'n leidinggevende weet verder ook niet wat hij met dat apparaat moet, maar de overheid wil nou eenmaal moderniseren. Dus krijgt iedereen zo'n ding.
Eens. Uiteindelijk werken we allemaal in een Europese provincie, genaamd Nederland.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Provincies zijn helemaal bijzonder. Zie soms inhoudelijk best leuke banen voorbij komen maar zou niet bij zo'n club willen werken. Afschaffen die laag.
En je hebt toch publieke middelen te besteden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bovendien is het normaal om te giechelen als je weer eens met Excel aan het flirten bent.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zolang dat toetsenbord maar ratelt. Ze kunnen er toch niet aan afhoren of je een kwartaalverslag opstelt of weer loopt te trollen.
Zou het je geen pijn doen op de zwarte markt wat brengen die?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En je hebt toch publieke middelen te besteden.
Kunnen ze gewoon checken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zolang dat toetsenbord maar ratelt. Ze kunnen er toch niet aan afhoren of je een kwartaalverslag opstelt of weer loopt te trollen.
Waar een wil is is een weg inderdaad, als de wil er maar is.quote:
Ik moest een bollengrafiek maken. Kostte me net geen uur.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:48 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Bovendien is het normaal om te giechelen als je weer eens met Excel aan het flirten bent.
Juist.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eens. Uiteindelijk werken we allemaal in een Europese provincie, genaamd Nederland.
Tijd dat we allemaal één taal gaan praten. De Engelse.quote:
Ook daar ben ik het mee eens. Na de Brexit zal de Franse en Duitse weerstand daartegen ook afnemen vermoed ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tijd dat we allemaal één taal gaan praten. De Engelse.
Ze zullen wel moeten. Er spreken minder mensen in de EU Frans en Duits gecombineerd dan Engels.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook daar ben ik het mee eens. Na de Brexit zal de Franse en Duitse weerstand daartegen ook afnemen vermoed ik.
Stapje voor stapje het volk mag het niet doorkrijgen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tijd dat we allemaal één taal gaan praten. De Engelse.
Op een of andere manier vergeet ik altijd hoe je goede grafieken maakt. Dus dat is elke keer het wiel opnieuw uitvinden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik moest een bollengrafiek maken. Kostte me net geen uur.
Herkenbaar. Ik voel me ook een hele pief als ik vlookup gebruik om informatie over te kloppen tussen tabbladen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:53 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Op een of andere manier vergeet ik altijd hoe je goede grafieken maakt. Dus dat is elke keer het wiel opnieuw uitvinden.
Niet projecteren, Sjon.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:44 schreef john2406 het volgende:
[..]
Leidinggevende weet wel hoe of wat, maar die is vies van werken.
Kost veel te veel tijd uitleg, die tijd kan die beter benutten.
Lekker staaltje wetgeving dat je vijf parlementariërs weg moet sturen om onduidelijk paspoortgedoe honderd jaar geledenquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:54 schreef Perrin het volgende:
Let Wilders wel op?
Australische vicepremier moet weg om recent ontdekte dubbele nationaliteit; regering verliest meerderheid
Wat is er nu belangrijker dan regeringsleiders van onbesproken loyaliteit?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lekker staaltje wetgeving dat je vijf parlementariërs weg moet sturen om onduidelijk paspoortgedoe honderd jaar geleden
Niks, uiteraard. Vraag maar aan Geert.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat is er nu belangrijker dan regeringsleiders van onbesproken loyaliteit?
Hier een artikel uit het NRC van anderhalf jaar geleden over Kajsa Ollongren, wellicht straks onze eerste vrouwelijke premier.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat is er nu belangrijker dan regeringsleiders van onbesproken loyaliteit?
Daar heb ik ook veel officecred mee vergaard. Maakt me tevens immuun voor ontslag.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik voel me ook een hele pief als ik vlookup gebruik om informatie over te kloppen tussen tabbladen.
quote:
Job security, erg belangrijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:01 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Daar heb ik ook veel officecred mee vergaard. Maakt me tevens immuun voor ontslag.
Kunnen vrouwen wel premier zijn? Wettelijk gezien.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier een artikel uit het NRC van anderhalf jaar geleden over Kajsa Ollongren, wellicht straks onze eerste vrouwelijke premier.
Van Finse afkomst.
Is Kajsa Ollongren straks minister-president?
Provincie is toch provinciale staten of niet?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier een artikel uit het NRC van anderhalf jaar geleden over Kajsa Ollongren, wellicht straks onze eerste vrouwelijke premier.
Van Finse afkomst.
Is Kajsa Ollongren straks minister-president?
Ik heb nog gewoon collega's die data van het ene celletje overtikken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:01 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Daar heb ik ook veel officecred mee vergaard. Maakt me tevens immuun voor ontslag.
Ja, want de wet mag niet discrimineren op geslacht.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:02 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Kunnen vrouwen wel premier zijn? Wettelijk gezien.
Maar haar vader is geboren op een koffieplantage in Nederlands-Indie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze heeft een Zweedse moeder ja, maar Ollongren is een oud adelijk Fins geslacht.
Shit, dan mogen we wel eens wat aan moederschapsverlof gaan doen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, want de wet mag niet discrimineren op geslacht.
Ah.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Als mannen straks kunnen bevallen hebben ze ook recht op moederschapsverlof.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Shit, dan mogen we wel eens wat aan moederschapsverlof gaan doen.
Ja, zo gaat het daar nu. Ik snap wel dat Kajsa haar toevlucht hier zoekt.quote:
En als vrouwen straks kunnen werken hebben ze zeker ook recht op een werkloosheidsuitkering?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Als mannen straks kunnen bevallen hebben ze ook recht op moederschapsverlof.
Als het voor iedere vrouw gelden doet is dat toch niet meer?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Je reinste discriminatie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Als mannen straks kunnen bevallen hebben ze ook recht op moederschapsverlof.
Ik denk het wel. Maar dat is wel heel erg hypothetisch natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En als vrouwen straks kunnen werken hebben ze zeker ook recht op een werkloosheidsuitkering?
Dat is waar. Net zoals de AOW voor een man een hypothetisch vergezicht blijft.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Maar dat is wel heel erg hypothetisch natuurlijk.
AOW is al opgesplits dus waarom dat niet ook?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En als vrouwen straks kunnen werken hebben ze zeker ook recht op een werkloosheidsuitkering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |