Ja, dat, of er wel voor kiest maar bij de eerste keer constateert dat het een wolf in schaapskleren was en dat ie in bed wèl dat ongewenste gedrag vertoont.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar bij jouw stap 1 ga je dus voorbij aan alle keren dat je er níet voor kiest om een (seksuele) relatie met iemand aan te gaan..
We hebben het over verkrachting en aanranding, ik zou dan zeggen dat je dat als man gewoon maar even niet moet doen. Als we toch simplistisch bezig zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zit tuurlijk wel gewoon een kern van waarheid in
Ja, maar zijn punt lijkt te zijn dat je niet aan de ene kant moet zeggen dat 'mannen het gewoon niet moeten doen' terwijl vrouwen zulk gedrag aan de andere kant wel belonen. Da's nee zeggen maar ja aanmoedigenquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We hebben het over verkrachting en aanranding, ik zou dan zeggen dat je dat als man gewoon maar even niet moet doen. Als we toch simplistisch bezig zijn
Wat dus precies de reden is dat ik zeg dat t aan béide kanten moet veranderen, als vervolgens de reactie is: ja, maar jullie moeten meer/eerder veranderen! Ben ik wel n beetje klaar met die discussie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, maar zijn punt lijkt te zijn dat je niet aan de ene kant moet zeggen dat 'mannen het gewoon niet moeten doen' terwijl vrouwen zulk gedrag aan de andere kant wel belonen. Da's nee zeggen maar ja aanmoedigen
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat dus precies de reden is dat ik zeg dat t aan béide kanten moet veranderen, als vervolgens de reactie is: ja, maar jullie moeten meer/eerder veranderen! Ben ik wel n beetje klaar met die discussie.
Oh zo, ja ik had niet alles gelezen. De kern van waarheid was meer 'ook' aan de vrouwelijke kant. Tuurlijk niet het grootste deel want je hebt in principe zelf in de hand wat je wel of niet doet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat dus precies de reden is dat ik zeg dat t aan béide kanten moet veranderen, als vervolgens de reactie is: ja, maar jullie moeten meer/eerder veranderen! Ben ik wel n beetje klaar met die discussie.
Nee, je leest niet wat ze schrijft.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:26 schreef Grems het volgende:
[..]
Omdat dat de situaties zijn waar we allemaal over eens zijn.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)s-dna-match-a1578880quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:50 schreef Jopie78 het volgende:
Als je de daders niet langer zou straffen op de huidige manier, dan kunnen de vrouwen er openlijk over praten. Zo is voor iedereen heel snel duidelijk wie de verkeerden zijn en kan iedereen een oogje in het zeil houden.
Volgens mij is het de gevangenisstraf die het delict zwaar maakt, waardoor men extra voorzichtig moet zijn met beschuldigingen en dus het slachtoffer gaat demoniseren en de dader in stilte zijn gang laat gaan.
dus dat iemand niet opmerkte dat ik onder hem lag te janken komt door mijn partnerkeuze?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 12:58 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat kun jij vinden maar dat is niet waar het de afgelopen delen over gaat.
[..]
Dergelijke scenario's hebben we het al een tijdje over. En dan is partnerselectie wel degelijk relevant.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan vraag je de mannen namelijk nog steeds hun veren op te zetten, want hoe zie je anders wie het lelijkste verenkleed heeft. En dan heb je nog steeds het probleem van dat die man nog steeds de mooiste wil selecteren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:58 schreef Grems het volgende:
[..]
Nee hoor.
Zodra de vrouwtjespauw immers stopt met het paren met het mannetje met de mooiste veren maar andere criteria gaat hanteren passen de mannetjes zich vanzelf aan.
Ja maar mannetjespauwen moeten stoppen met hun verenpakket zo opzichtig ten toon te spreiden!!!
Dat gaan ze pas doen zodra vrouwtjes er niet meer op reageren.
inb4 mensen zijn geen pauwen. Onze rauwe seksualiteit is nauwelijks anders dan die van andere dieren.
Ja als jij seks met je vriendin hebt, laat dat vast ook een DNA-spoor achterquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:56 schreef 8777 het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)s-dna-match-a1578880
Als het al leid tot een celstraf..
ik hoop eigenlijk dat als het bij je door dringt dat vrouwen met een broekje onder hun jurkje uit gaan omdat ze te vaak worden betast en er dan tenminste nog een laagje tussen zit dat dat een realiteit is die jij ook wil veranderenquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:38 schreef Grems het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met de huidige situatie, jij hebt blijkbaar moeite met het accepteren van de realiteit anno 2017.
Ook hier weer, maak voor de lol een ( mannen ) profiel aan en probeer een fatsoenlijk gesprek aan te knopen.
Niet spannend genoeg > next
Ik heb geen probleem met Tinder.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:38 schreef Grems het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met de huidige situatie, jij hebt blijkbaar moeite met het accepteren van de realiteit anno 2017.
Ook hier weer, maak voor de lol een ( mannen ) profiel aan en probeer een fatsoenlijk gesprek aan te knopen.
Niet spannend genoeg > next
dan moet de man toch ook veranderenquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:58 schreef Grems het volgende:
[..]
Nee hoor.
Zodra de vrouwtjespauw immers stopt met het paren met het mannetje met de mooiste veren maar andere criteria gaat hanteren passen de mannetjes zich vanzelf aan.
Ja maar mannetjespauwen moeten stoppen met hun verenpakket zo opzichtig ten toon te spreiden!!!
Dat gaan ze pas doen zodra vrouwtjes er niet meer op reageren.
inb4 mensen zijn geen pauwen. Onze rauwe seksualiteit is nauwelijks anders dan die van andere dieren.
Binnen de eerste paar dates, anders hoor je er nooit iets van weer.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:05 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met Tinder.
Ik heb een probleem met verkrachtingen en de verkrampte houding van de maatschappij als het daar om gaat.
Ik constateer dat mensen verrast worden door onverwacht gedrag in een relatie.
Ik constateer dat de "vrijerstijd" in nog geen halve eeuw is teruggelopen van ruim vijf jaar naar nog geen vijf weken.
Ik vraag mij af of je iemand binnen enkele weken goed genoeg leert kennen om het risico op seksueel geweld te minimaliseren.
Ik denk dat dat te kort is.
Dat je elkaar op Tinder vindt, houdt niet in dat je binnen een maand na de eerste date moet neuken. Je leert iemand niet kennen op internet, dat is een misverstand, want je mist alle non-verbale communicatie.
Het is niet per se de techniek, het is hoe je ermee omgaat. En dat je je niet zo moet laten beïnvloeden door het idee dat je onbemind bent op Tinder etc. En dat je niet gelijk ja moet zeggen als er iemand hapt, of dat je bang bent dat de ware je afwijst als je seks wilt uitstellen, etc.
Nogal een hardnekkig probleem inderdaad. Je kunt hoog en laag springen maar mannen passen zich ( vrij snel ) aan op basis van wat werkt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:06 schreef Allures het volgende:
[..]
dan moet de man toch ook veranderenmaar op jou manier kun je je wel lekker altijd verschuilen
Eerst die ander, dan ik
Ik word milieu bewust als de buurman het wordt etc
Of je neemt gewoon zelf verantwoordelijkheid
Als vrouwen de selectie doen is het wel heel raar dat een significant aantal mannen het woord "nee" niet begrijpen en toch doordrammen om zo'n vrouw te kunnen neuken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zit tuurlijk wel gewoon een kern van waarheid in
Nee hoor, als mannen namelijk de selectie deden hadden ze geen noodzaak aan doordrammen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:10 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Als vrouwen de selectie doen is het wel heel raar dat een significant aantal mannen het woord "nee" niet begrijpen en toch doordrammen om zo'n vrouw te kunnen neuken.
Maar uit eerdere delen bleek al dat 'nee' zeggen als je iets niet wil niet standaard is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:10 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Als vrouwen de selectie doen is het wel heel raar dat een significant aantal mannen het woord "nee" niet begrijpen en toch doordrammen om zo'n vrouw te kunnen neuken.
Beide doen aan selectie, het hangt maar net van het aanbod af hoeveel selectie je moet maken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:11 schreef Grems het volgende:
Nee hoor, als mannen namelijk de selectie deden hadden ze geen noodzaak aan doordrammen.
De ene groep heeft, gemiddeld gezien, significant meer aanbod.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Beide doen aan selectie, het hangt maar net van het aanbod af hoeveel selectie je moet maken.
Dat kan niet. Beide groepen moeten evenveel aanbod hebben, of er moet een groot verschil zijn tussen het % mannen en vrouwen hier in NL.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:14 schreef Grems het volgende:
De ene groep heeft, gemiddeld gezien, significant meer aanbod.
Maar dat weet je zelf natuurlijk ook wel.
Mannen passen zich niet aan. De verkrachters tenminste niet. Die proberen steeds een bal door een vierkante opening te douwen en als het niet lukt, douwen ze net zo lang tot de boel stuk is en het wel "past". Ja, aangepast, seks gescoord en op naar de volgende want het werkt toch, dus ga je zo door.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:10 schreef Grems het volgende:
[..]
Nogal een hardnekkig probleem inderdaad. Je kunt hoog en laag springen maar mannen passen zich ( vrij snel ) aan op basis van wat werkt.
Als aantrekkelijke vrouwen morgen massaal gaan voor mannen die minimaal een kwartier per dag op hun hoofd staan dan staat een groot deel van de mannen die dit voorheen niet deed binnen een maand een kwartier per dag op hun hoofd.
Niet moeilijker maken dan het is.
Maak voor het gemak even twee profielen aan op de verschillende online datingopties.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:16 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat kan niet. Beide groepen moeten evenveel aanbod hebben, of er moet een groot verschil zijn tussen het % mannen en vrouwen hier in NL.
Het kan zijn dat de criteria niet matchen, maar het aanbod is gelijk.
Jij verwart het individu met de groep. Voor de groep zijn er evenveel, per deelnemer lang niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:21 schreef Grems het volgende:
Maak voor het gemak even twee profielen aan op de verschillende online datingopties.
Gewoon een normale man en een normale vrouw. Laat over 24 uur even weten wie de inbox voller heeft iets in de inbox heeft zitten.
Behalve dat mannen % vaker homo zijn dan vrouwen lesboquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:16 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat kan niet. Beide groepen moeten evenveel aanbod hebben, of er moet een groot verschil zijn tussen het % mannen en vrouwen hier in NL.
Het kan zijn dat de criteria niet matchen, maar het aanbod is gelijk. Vrouwen schijnen gelijkwaardig en hoger te zoeken, mannen gelijkwaardig en lager. Dus er blijft een groep lage mannen over en een groep hoge vrouwen. Het aanbod is wel gelijk, maar de criteria kloppen niet.
Dan kan je wel tegen de top vrouwen zeggen, ga met de onderste groep mannen, maar zo werkt het niet.
We waren het inmiddels eens over het feit dat Michael P zich inderdaad nergens iets van aantrekt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:18 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Mannen passen zich niet aan. De verkrachters tenminste niet. Die proberen steeds een bal door een vierkante opening te douwen en als het niet lukt, douwen ze net zo lang tot de boel stuk is en het wel "past". Ja, aangepast, seks gescoord en op naar de volgende want het werkt toch, dus ga je zo door.
Haha, zo is het ook!quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:22 schreef Lunatiek het volgende:
Behalve dat mannen % vaker homo zijn dan vrouwen lesbo![]()
Maar verder klopt het aardig.
Eisen bijstellen en het zal makkelijker worden. Heb je misschien geen prijsexemplaar maar wel een leuke partner. Steek je de ogen van je maten niet mee uit, maar dat is het doel van een relatie niet.
Niet verder vertellen hoor, maar er bestaat een hele wereld buiten je zolderkamer waar ke mensen zo kunt aanspreken en talloze mensen -vooral vrouwtjes- vinden dat fijner dan het onpersoonlijke Tinder met z'n webcamseksallure.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:21 schreef Grems het volgende:
[..]
Maak voor het gemak even twee profielen aan op de verschillende online datingopties.
Gewoon een normale man en een normale vrouw. Laat over 24 uur even weten wie de inbox voller heeft iets in de inbox heeft zitten.
Vrouwen willen niet downdaten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Haha, zo is het ook!
Maar dan moet de hele groep van onder naar boven alles aanpassen, want anders heb je alleen de alleenstaande hoge vrouwen en de alleenstaande lage mannen. Het middenstuk is nu gewoon gelukkig en voelt geen neiging tot aanpassing.
De vraag moet eigenlijk zijn, waarom daten mannen niet omhoog, want dat lost het probleem op, net als dat vrouwen omlaag moeten daten?
Ik weet niet of Jopie78 buiten de zolderkamer een overtuigende vrouw kan spelen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:27 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Niet verder vertellen hoor, maar er bestaat een hele wereld buiten je zolderkamer waar ke mensen zo kunt aanspreken en talloze mensen -vooral vrouwtjes- vinden dat fijner dan het onpersoonlijke Tinder met z'n webcamseksallure.
Op Tinder zoek je naar iemand die Tinder oké vind en dat is lang niet iedereen.
Bovendien liggen daar psychologische mechanismen onder die hier off topic zijn maar wel die voorkeuren beïnvloeden en die weinig metbde aantrekkingskracht van een vrouw te maken hebben. Eerder met virtueel sissen "pssst, pussy!"
Omdat status alles is en mannen onderaan geen status hebben.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Haha, zo is het ook!
Maar dan moet de hele groep van onder naar boven alles aanpassen, want anders heb je alleen de alleenstaande hoge vrouwen en de alleenstaande lage mannen. Het middenstuk is nu gewoon gelukkig en voelt geen neiging tot aanpassing.
De vraag moet eigenlijk zijn, waarom daten mannen niet omhoog, want dat lost het probleem op, net als dat vrouwen omlaag moeten daten?
dat kun je toch ook omdraaien? Als mannen niet meer wanhopig alles met tieten een hoi gaan sturen moet ik zelf wel op jacht hequote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:21 schreef Grems het volgende:
[..]
En dan kom je weer uit bij status en macht. Het wel of niet hebben ervan, en of je het neemt of krijgt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:29 schreef Grems het volgende:
Omdat status alles is en mannen onderaan geen status hebben.
Is puur hypothetisch, uiteraard kan dat niet. Desondanks is het sectiegedrag van vrouwen centraal in deze problematiek.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:29 schreef Allures het volgende:
[..]
dat kun je toch ook omdraaien? Als mannen niet meer wanhopig alles met tieten een hoi gaan sturen moet ik zelf wel op jacht he
Je wil wel stellen dat wij vrouwen collectief ons gedrag moeten veranderen maar mannen kunnen dat niet? Dan zou je wel mooi je 'macht' in het selectie proces terug pakken
Ik zeg doen
Zo werkt de natuur inderdaad. Bij mensen, bij vogels, bij wolven. Alleen zijn we bij de mensheid inmiddels aanbeland op het punt dat mannen verweten wordt dat ze zich conform de selectieprocedure gedragenquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:31 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En dan kom je weer uit bij status en macht. Het wel of niet hebben ervan, en of je het neemt of krijgt.
We zijn dus gewend dat mannen status hebben, en vrouwen dit verlenen. Dat is dus het behagen van een vrouw.
Omdat die mannen geen partner zoeken maar een onbezoldigde poetsvrouw/kok/hoer. Een vrouw van enige standing zal carrière niet opgeven om poetsvrouw etc te worden. Dan moeten die mannen dat zelf gaan doen en daar zijn ze te macho voor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:23 schreef Jopie78 het volgende:
Waar?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:31 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Jij zegt vrouwen moeten geen status geven aan de hoge mannen
Neen, we doen alsof we er ons aan houden, maar het blijkt dus niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:34 schreef Grems het volgende:
Zo werkt de natuur inderdaad. Bij mensen, bij vogels, bij wolven. Alleen zijn we bij de mensheid inmiddels aanbeland op het punt dat mannen verweten wordt dat ze zich conform de selectieprocedure gedragen
Nee hoor, we houden ons er heel netjes aan. We moeten wel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:34 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Neen, we doen alsof we er ons aan houden, maar het blijkt dus niet zo te zijn.
Als vrouwen vragen waarom, dan komen de mannen zeggen dat het aan de vrouwen ligt. Wij zijn beesten, maar we kunnen praten, we doen het alleen niet.
maar het wanhopige werpgedrag van mannen nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:31 schreef Grems het volgende:
[..]
Is puur hypothetisch, uiteraard kan dat niet. Desondanks is het sectiegedrag van vrouwen centraal in deze problematiek.
Nee hoor. Ik stel dat als we nu besluiten dat gedrag A ongewenst is dat we dan moeten ophouden met dat gedrag te belonen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:35 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Jij wilt toch dat de vrouwen de mannen kiezen met de minst mooie vrouwenstaart!?
Laat ik daar nou wel wat vanaf weten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:34 schreef Lunatiek het volgende:
Omdat die mannen geen partner zoeken maar een onbezoldigde poetsvrouw/kok/hoer. Een vrouw van enige standing zal carrière niet opgeven om poetsvrouw etc te worden. Dan moeten die mannen dat zelf gaan doen en daar zijn ze te macho voor.
Vraag me nu af hoe die mechanisme werken in homoseksuele relaties. Alle homostellen die ik ken zijn qua inkomen/opleiding vrij... homogeen. Dus geen groot verschil tussen de partners. Schijnt goed te werken.
Jij, maar heel veel mensen dus niet, anders hadden we dit probleem niet gehad.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:35 schreef Grems het volgende:
Nee hoor, we houden ons er heel netjes aan. We moeten wel.
Maar gedrag A komt voor bij 1/2e deel van de populatie, dus dat deel wil dat gedrag B ook verandert in dezelfde beweging.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:36 schreef Grems het volgende:
Nee hoor. Ik stel dat als we nu besluiten dat gedrag A ongewenst is dat we dan moeten ophouden met dat gedrag te belonen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |