Maxima is er niet, is in Thailand voor een crematie.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:01 schreef GSbrder het volgende:
Slimme keuze van Wimpie.
Met zo'n lichtblauw pak lijk je dikker.
Pipo de clown.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:04 schreef Tem het volgende:
Die schoenen van Hugo de Jonge zien er ook niet uit.
Man man manquote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:04 schreef Tem het volgende:
Lijkt een beetje op Rolf Wouters.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pipo de clown.
Maar goed, het is een lichtgewicht. Dan maar de hofnar spelen.
Klopt ja. Nu je het zegt.quote:
Overal eigenlijk, maar nergens erg langquote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij de Avro. Met meneer Sjon.
Hij en Zijlstra doen een moedige poging om de lesbische tante niet op dag 1 seksueel te intimideren.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:17 schreef Leandra het volgende:
Die blik van Rutte ook terwijl schoenenknul met de koning grapt...
Als het kabinet er dan maar niet over valt.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Echt heel Nederland valt er over, en terecht.
Terwijl jij nog in je bed je uitkering loopt te trekken zeker?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:19 schreef klaasweetalles het volgende:
zakkenvullers
allemaal ontslaan
morgen
Achteraan, mooi in het midden, rest van het kabinet overziend, man achter de touwtjes.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:20 schreef GSbrder het volgende:
Hoekstra staat er weer top bij.
Goeie das, goed hemd, beste pak, meest onbevreesde blik, spottende glimlach.
Samen met Ollongren promking en -queen.
Lang ook. Niet zo'n ukkie als Ank.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Achteraan, mooi in het midden, rest van het kabinet overziend, man achter de touwtjes.
Eensch. Past wel mooi, want de MinFin is ook de machtigste minister.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:20 schreef GSbrder het volgende:
Hoekstra staat er weer top bij.
Goeie das (iets te kort), goed hemd, beste pak, meest onbevreesde blik, spottende glimlach.
Samen met Ollongren promking en -queen.
Zou eriksd ze ook hebben?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:04 schreef Tem het volgende:
En McKinsey, dus sowieso demigod.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eensch. Past wel mooi, want de MinFin is ook de machtigste minister.
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:25 schreef skysherrif het volgende:
Is dit voor het eerst dat een CDA lid hier een dergelijke status heeft?
Als eerstejaars student was dat wel een beetje het beeld wat ik had van mensen die daar werkten. Nu ken ik een redelijk aantal mensen die daar werken of bij een van de twee grote concurrenten en weet ik dat het normale jongens en meisjes zijn en in sommige gevallen zelfs een beetje dompies.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En McKinsey, dus sowieso demigod.
Als een vmbo-puber.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:25 schreef GSbrder het volgende:
Cora van Nieuwenhuizen, in het blauw, heeft het meest haar best gedaan.
Die kan er ook als een slons bijlopen.
[ afbeelding ]
Rem?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:26 schreef Euribob het volgende:
Koolhaas. De architect van dit kabinet.
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:26 schreef Euribob het volgende:
Koolhaas. De architect van dit kabinet.
Toen bestond deze SC nog niet, dus de vraag is niet misplaatst.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet niet dat het CDA de grootste partij was tussen ‘78 en ‘92?
Wist niet dat de sc toen ook al bestond.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet niet dat het CDA de grootste partij was tussen ‘78 en ‘92?
Ach, het zijn allemaal mensen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als eerstejaars student was dat wel een beetje het beeld wat ik had van mensen die daar werkten. Nu ken ik een redelijk aantal mensen die daar werken of bij een van de twee grote concurrenten en weet ik dat het normale jongens en meisjes zijn en in sommige gevallen zelfs een beetje dompies.
Niets ten nadele van Wopke trouwens, dat vind ik voorlopig wel een mooie vent.
Oh, dat beeld heb ik dan juist nog steeds.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, het zijn allemaal mensen.
Rond m'n 18e dacht ik ook dat er bij de Rijksoverheid alleen maar shagrokers rondliepen.
Dat beeld is ook bijgesteld sinds ik op een paar ambassades ben geweest.
Shagroker gespot.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, dat beeld heb ik dan juist nog steeds.
Eerder sigaren- dan shagrokers.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, dat beeld heb ik dan juist nog steeds.
Oh je zei ‘hier’, als in deze sc.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wist niet dat de sc toen ook al bestond.
Da's de elite, he?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:30 schreef Kaas- het volgende:
Nee, maar BZ- en ambassadevolk is wel mooi volk ja. Nette mensen. Je wil er alleen geen collega van willen zijn als je het klasje niet gedaan hebt, want dan neemt niemand je serieus.
Iemand moet onze belastingcenten opzuipen.quote:
Wat is dat "klasje" precies? Master IB of?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:30 schreef Kaas- het volgende:
Nee, maar BZ- en ambassadevolk is wel mooi volk ja. Nette mensen. Je moet er alleen geen collega van willen zijn als je het klasje niet gedaan hebt, want dan neemt niemand je serieus.
Dat lijkt mij de juiste wijze, als je het aan het plebs geeft kopen ze er toch maar schuttersbier vanquote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iemand moet onze belastingcenten opzuipen.
Correct. Ooit op ambassadefeestjes geweest?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat lijkt mij de juiste wijze, als je het aan het plebs geeft kopen ze toch maar schuttersbier van
Ja,in Kiev, dat was goed toevenquote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Correct. Ooit op ambassadefeestjes geweest?
Zelden zoveel bitterballen gezien.
Nee, dat kan iedereen volgen. Het 'klasje' is gewoon de bekendere naam van hoe het programma voor startende beleidsmedewerkers van BZ officieel heet. Als je buiten dat klasje om binnenkomt zal je normaal gesproken nooit ambassadeur worden of überhaupt enigszins serieus genomen worden.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat is dat "klasje" precies? Master IB of?
Nou nee eigenlijk de ECB variant.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha een beetje de FvD-lijn dus? Die willen ook vooral heel veel extra uitgeven.
En ze heeft de eed afgelegd.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:35 schreef remlof het volgende:
Hmm, Kaag heeft wel een beetje een botox-koppie.
Zo zo, lekker in het centrum van Europese corruptie.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja,in Kiev, dat was goed toeven
Aardige jongens en leuke meisjes
Gelukkig heeft ze een teringhekel aan Israël.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:38 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
En ze heeft de eed afgelegd.
Kaagodin.
Nou, lekker...dat is een kwestie van smaak, ik was dolgelukkig om het land weer te verlaten iig.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:38 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Zo zo, lekker in het centrum van Europese corruptie.
Ach, wie niet tegenwoordig?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze een teringhekel aan Israël.
Dan zie dat je gelukkig blijven doet, niet steeds weer die tegenslag!quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, lekker...dat is een kwestie van smaak, ik was dolgelukkig om het land weer te verlaten iig.
Ikquote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:39 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ach, wie niet tegenwoordig?
Ik eigenlijk wel niet, op wie geeft men dan af als dat niet meer is?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:39 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daarmee in de war waren ja. Maar ze bedoelden dus Wouter.quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:39 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Halbe als vriend van de zionisten. Alles in balans.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze een teringhekel aan Israël.
Extreem-rechts. Maar alleen in Nederland niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:39 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Keiner weiss dass ich Rumpelstilzchen heissquote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Extreem-rechts. Maar alleen in Nederland niet.
Ik niet heur. Voorhoede van de beschaving en zulks.quote:
Dat niet, maar vergeleken met de rest in die wereld absoluut.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:44 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ik niet heur. Voorhoede van de beschaving en zulks.
Tel Aviv is gewoon de ideale stad voor jou. Weet je alleen nog niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat niet, maar vergeleken met de rest in die wereld absoluut.
Feilloze argumentatie. 10/10quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:46 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb een analyse gemaakt van het nieuwe kabinet
dit wordt dus het lulletje van dit nieuwe kabinet
wouter koolmees
mijn analyse is gebaseerd op zijn gezicht
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:46 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb een analyse gemaakt van het nieuwe kabinet
dit wordt dus het lulletje van dit nieuwe kabinet
wouter koolmees
mijn analyse is gebaseerd op zijn gezicht
[ afbeelding ]
Duidelijk Iran. Mooi land. Achterlijk regime.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:45 schreef GSbrder het volgende:
Overigens, vrouw van moslim aan de cosmetische chirurgie. Je verwacht het niet.
[ afbeelding ]
Het blijft een kunstmatig nepland met geen enkele historische reden om nog te bestaan.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat niet, maar vergeleken met de rest in die wereld absoluut.
Zullen ze het wel naar gemaakt hebben dan.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:47 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Duidelijk Iran. Mooi land. Achterlijk regime.
WAAT??????quote:
Gun je mij soms ook dat ik neergestoken word op hun Pride?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:46 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Tel Aviv is gewoon de ideale stad voor jou. Weet je alleen nog niet.
Denk niet dat het M-O een baken van stabiliteit zou zijn zonder Israël. Bovendien, Israël is daar en dat zal ook niet veranderen. Maar het beste van maken dus. Een mogelijke wijze om dat te bereiken is dat de rest van die zandbak zich aan het Israëlische ontwikkeling- en beschavingsniveau aanpast.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Het blijft een kunstmatig nepland met geen enkele historische reden om nog te bestaan.
En het bestaan van dat kutland is gewoon de reden van alle onrust in en ellende uit het midden-oosten.
Nederland is gevaarlijker. Dat gun ik je sowieso niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gun je mij soms ook dat ik neergestoken word op hun Pride?
Whehe.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Het blijft een kunstmatig nepland met geen enkele historische reden om nog te bestaan.
En het bestaan van dat kutland is gewoon de reden van alle onrust in en ellende uit het midden-oosten.
Pride kun je vergeten daar, vermoed ik, of hij is alleen voor jouw.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gun je mij soms ook dat ik neergestoken word op hun Pride?
Nee, die schoenenpipo gaat vallen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
WAAT??????
Hij gaat als eerste vallen
Hmm.. je hebt het mis.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Onverwacht.quote:
Neuh, maar die geschillen vallen in het niet met de terreur die de creatie van de nepstaat Israël heeft veroorzaakt.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Whehe.
Qatar heeft mot met Saudi-Arabie en de VAE vanwege banden met Iran: schuld van Israel.
Frans even naar de camera kijken voor de blauwe schuit.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:54 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Willekeurige foto van een gewaardeerde PvdA'er:
[ afbeelding ]
Dit staat in contrast met:quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, maar die geschillen vallen in het niet met de terreur die de creatie van de nepstaat Israël heeft veroorzaakt.
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
En het bestaan [...] is gewoon de reden van alle onrust in en ellende uit het midden-oosten.
Man man, ellende.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat vind je van die nieuwe hit van Motty Steinmetz dan?
Is dat nou gewoon puur eeuwenlang inteelt dat die gasten zo lelijk zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:56 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Man man, ellende.
Het klinkt vast beter als je net een kilo hummus naar binnen hebt gewerkt.
Geen idee, ik kijk nooit naar mannen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is dat nou gewoon puur eeuwenlang inteelt dat die gasten zo lelijk zijn.
Na een paar jaar onafgebroken Horst-Wessel-lied in Dachau kan ik me voorstellen dat men het over een andere boeg heeft willen gooien, dat hele muziekgebeuren.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:56 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Man man, ellende.
Het klinkt vast beter als je net een kilo hummus naar binnen hebt gewerkt.
Kijk je wel eens naar een leuk orthodox vrouwtje danquote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:57 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk nooit naar mannen.
Ook niet om te vergelijken, zelfverzekerde man ben jij zeker.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:57 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk nooit naar mannen.
Hmmmmmmmmmmmmmquote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Na een paar jaar onafgebroken Horst-Wessel-lied in Dachau kan ik me voorstellen dat men het over een andere boeg heeft willen gooien, dat hele muziekgebeuren.
Ze hadden een tijd geleden zo'n IDF-account met alle hete dames. Beetje goodwill kweken bij de hitsige internetmaagden.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kijk je wel eens naar een leuk orthodox vrouwtje dan
Met dezelfde avatar als hier, wat zullen die dames gelachen hebben!quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ze hadden een tijd geleden zo'n IDF-account met alle hete dames. Beetje goodwill kweken bij de hitsige internetmaagden.
Nee hoor, want die terreur wordt voor het grootste deel door Israël veroorzaakt en uitgeoefend.quote:
Correct.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Na een paar jaar onafgebroken Horst-Wessel-lied in Dachau kan ik me voorstellen dat men het over een andere boeg heeft willen gooien, dat hele muziekgebeuren.
Abstract grapje.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zijn grappen die je onderling wel eens maakt hè.
Kun jij je weer niet inhouden, Arnhem ligt toch ook dicht tegen de grens aan, wat heeft er afgeverfd?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, want die terreur wordt voor het grootste deel door Israël veroorzaakt en uitgeoefend.
Het hielp niet dat koloniale mogendheden dachten grenzen te kunnen trekken met een liniaal, natuurlijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:01 schreef Pokkelmans het volgende:
Volgens mij was het MO al lang voor de (her?)oprichting van Israël een tribaal wespennest.
Zou haast de term "feestvarkens" willen hanteren, maar helaas niet koosjer.quote:
Tijdens onze donkere middeleeuwen was het middenoosten het centrum van de wetenschap en het liberalisme.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:01 schreef Pokkelmans het volgende:
Volgens mij was het MO al lang voor de (her?)oprichting van Israël een tribaal wespennest.
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:04 schreef Abschirmdienst het volgende:
Maakt allemaal eigenlijk niet uit. Als iemand de joden in de zee wil drijven mag hij/zij het best proberen. Maar niet gaan miepen als je land regio van origine in rook opgaat.
Zijt gij er eentje met zo een spitse neus?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:04 schreef Abschirmdienst het volgende:
Maakt allemaal eigenlijk niet uit. Als iemand de joden in de zee wil drijven mag hij/zij het best proberen. Maar niet gaan miepen als je land van origine in rook opgaat.
Toen bestonden moderne staten ook nog niet. Hebben we hier ook die tribale uitgangspositie voor moeten doorbreken.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Tijdens onze donkere middeleeuwen was het middenoosten het centrum van de wetenschap en het liberalisme.
Ongepaste vraag.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:05 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zijt gij er eentje met zo een spitse neus?
Wist men uberhaupt van het bestaan van het midden oosten?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Toen bestonden moderne staten ook nog niet. Hebben we hier ook die tribale uitgangspositie voor moeten doorbreken.
Toen die ontstonden ging het mis door de kolonisatie inderdaad,quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Toen bestonden moderne staten ook nog niet. Hebben we hier ook die tribale uitgangspositie voor moeten doorbreken.
Tussen de sjiiten, wahabisten en soennieten?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, want die terreur wordt voor het grootste deel door Israël veroorzaakt en uitgeoefend.
Ja, en voor die tijd was het een Romeinse provincie.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Tijdens onze donkere middeleeuwen was het middenoosten het centrum van de wetenschap en het liberalisme.
Vergeet de Chinezen niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, en voor die tijd was het een Romeinse provincie.
Resultaten uit het verleden, enz...
Spanje was grotendeels een kolonie van de Umayyad.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen die ontstonden ging het mis door de kolonisatie inderdaad,
Die kunnen met recht zeggen dat wij het buskruit niet hebben uitgevondenquote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vergeet de Chinezen niet.
Voordat ze daar allerlei Westerse creativiteit kopieerden deden ze daar echte uitvindingen, zoals 't buskruit.
De Chinezen kunnen weer niet zeggen dat ze de beste uitvinding sinds het gesneden brood hebben gedaan.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die kunnen met recht zeggen dat wij het buskruit niet hebben uitgevonden
En wat is het oudste beroep?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Chinezen kunnen weer niet zeggen dat ze de beste uitvinding sinds het gesneden brood hebben gedaan.
Boer?quote:
Maar toen kwam Israël.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat viel er te hoeren dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Er waren toch maar twee personen wat viel er te boeren dan?
Hoogst discutabel. Laten we niet vergeten dat de Arabieren zelf ook tot Poitier zijn gekomen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen die ontstonden ging het mis door de kolonisatie inderdaad,
Begreep dus dat er recentelijk resten waren gevonden die nog een stuk ouder zijn dan die van Lucy.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:17 schreef GSbrder het volgende:
Uiteindelijk stammen we allemaal af van de apen. En daarna de Afrikanen.
Uiteindelijk hebben wij het Midden-Oosten dus verpest.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Eerst kwamen wij en toen kwam Israël omdat wij de joden bijna compleet lieten uitroeien.
De Duitse mensaap had Lebensraum nodig.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Begreep dus dat er recentelijk resten waren gevonden die nog een stuk ouder zijn dan die van Lucy.
Maar dan in Deutschland.
Effe artikel erbij zoeken.
Boeit het mij we zijn er het is niet anders, beter het beste ervan maken wat ervan te maken is.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:17 schreef GSbrder het volgende:
Uiteindelijk stammen we allemaal af van de apen. En daarna de Afrikanen.
Dit klopt helemaal.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben wij het Midden-Oosten dus verpest.
Oostenrijk was toch het land, opgesplits en wel gaf het?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Duitse mensaap had Lebensraum nodig.
White man's burden.quote:
Tja handel willen drijven heeft zijn prijs gelukkig is die prijs bij de bevolking te pleuren is het niet?quote:
Artikel zit achter betaalmuur.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Duitse mensaap had Lebensraum nodig.
Spannend. Straks blijkt de hele wereld van Europa af te stammen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Artikel zit achter betaalmuur.
Is bij tweede lezing overigens ook minder spectaculair. Scrolde er aanvankelijk alleen even doorheen tijdens het schijten, maar essentie: tanden gevonden van mensaap, lijken erg op die van Lucy, maar dan dus bijna 5 miljoen jaar ouder. Is niet zeker of het een primaat is geweest uit de evolutionaire lijn die tot de mens heeft geleid, maar dat hoopt men nu dus uit te vinden.
quote:Merkel will Cannabis-Nutzung nur zu Therapiezwecken
Benieuwd hoe boosrechts dat dan gaat spinnen. Primitief of juist "raszuiver"?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Spannend. Straks blijkt de hele wereld van Europa af te stammen.
Hij weet in ieder geval wel wat wiet is, als gebruiker.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:19 schreef Euribob het volgende:
Huugje is nu al mijn favo-vicepremier. Benieuwd hoe hij die wietwet erdoorheen gaat jassen.
Die stammen al vrij rechtstreeks af van de Neanderthalers. Raszuiver dus.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Benieuwd hoe boosrechts dat dan gaat spinnen. Primitief of juist "raszuiver"?
Ik ga jouw ruis even blokkeren.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:32 schreef klaasweetalles het volgende:
apen komen uit afrika
dus heel de mensheid komt uit afrika
voor de duidelijkheid, ik heb op harvard gestudeerd
dus ga niet tegen mij in
wij van harvard weten alles beter dan de rest
en wat wil je daarmee bereiken danquote:
Preventeren, deze vorm van hersenbeschadiging zou maar besmettelijk zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
en wat wil je daarmee bereiken dan
Bekdicht Remlos is aan het spinnen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
en wat wil je daarmee bereiken dan
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Bekdicht Remlos is aan het spinnen.
Sorry voor dat bekdicht al vooruit!
Zoete dromen of nachtmerrie wat het ook zijn mag.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga slapen .......dit kan ik niet meer aan
Die kennen hun baankansen inmiddels natuurlijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:58 schreef Jip141 het volgende:
Veertig procent van de promovendi aan de Faculteit der Geesteswetenschappen van de Universiteit van Amsterdam heeft symptomen op basis waarvan een arts een klinische depressie zou kunnen constateren.
Effe live kijken naar de Phillips auction.quote:
De media wilden het er maar wat graag over hebben.quote:
Altijd weer die media.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 00:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
De media wilden het er maar wat graag over hebben.
Pffft. Ik had al een MK802 II in 2013. Die was bij spec al beter dan die latere Chromecast. Met een USB hub ben met je helemaal klaar. In combinatie met een MK10 afstandsbediening.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 00:11 schreef remlof het volgende:
Ik zie dat de Chromecast in de aanbieding is voor ¤29 bij de Mediamarkt.
Ik adviseer iedereen die wifi, een smartphone, een beeldscherm met hdmi-ingang en nog niet zo’n ding heeft er een te kopen.
http://www.mediamarkt.nl/(...)omecast-1409857.html
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 00:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die kennen hun baankansen inmiddels natuurlijk.
Precies.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 01:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
If you don't have a good wifi signal get an Rpi with XBMC.
Otherwise, get a Chromecast.
En?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moeder openbaarde zich gisternacht ook.
Zonder telefoon?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 01:36 schreef remlof het volgende:
Verder kan je alles met je smart-tv en/of Chromecast zien.
https://www.volkskrant.nl(...)ging-vreemd~a4523740quote:Vreemdgaan is een serieuze aanval op de eer en waardigheid van de man', staat er in het vonnis. 'Het was deze ontrouw en de seksuele immoraliteit die bij de beklaagde tot een zware depressie leidde, en in deze staat, verblind door afschuw, beging hij zijn daad.' De rechters wezen erop dat vrouwen die overspel plegen volgens de Bijbel met de dood gestraft moeten worden. En citeerden een Portugese wet uit 1886 waaronder mannen die hun vrouw na ontrouw vermoorden, alleen een symbolische straf hoeven te krijgen.
Dat zal vast niet op dezelfde manier zijn gegaan als de vrouw de man had aangevallen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 06:35 schreef Jip141 het volgende:
Een Portugese man die zijn ex-vrouw met een knuppel vol spijkers heeft aangevallen, hoeft niet naar de gevangenis omdat zijn vrouw was vreemdgegaan en daarmee de eer van haar echtgenoot had geschonden. De rechter citeerde de Bijbel om zijn milde oordeel te onderbouwen.
-Volgens mij is hier iets misgegaan
Wat een bizar verhaal. Er zijn wel meer landen met dat soort wetten (Frankrijk had nog een hele tijd de wet dat vrouwen geen broeken mochten dragen), maar meestal worden die wetten niet meer serieus genomen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 06:40 schreef Jip141 het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)ging-vreemd~a4523740
Goed verhaal.
Dat verbaast mij oprecht helemaal niets.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:58 schreef Jip141 het volgende:
Veertig procent van de promovendi aan de Faculteit der Geesteswetenschappen van de Universiteit van Amsterdam heeft symptomen op basis waarvan een arts een klinische depressie zou kunnen constateren.
Kijk, geen flauwekulletjes.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 06:40 schreef Jip141 het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)ging-vreemd~a4523740
Goed verhaal.
De twee maten die de rechtspraak nodig heeft.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 07:17 schreef Tem het volgende:
Andersom lijkt mij trouwens niet wenselijk.
Ook omdat de eer van de man is aangetast door de vrouw?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 07:41 schreef Pokkelmans het volgende:
Crime passionel wordt, voor zover ik me meen te herinneren, in Nederland ook gewoon milder gestraft dan wanneer dat feit onder niet-emotionele omstandigheden zou zijn gepleegd.
En omdat in de Bijbel staat dat de doodstraf geldt voor deze zaken?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 07:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ook omdat de eer van de man is aangetast door de vrouw?
Hipster.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 07:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm, er is vannacht op mysterieuze wijze een lens verdwenen uit mijn lenzendoosje. Een wonder, wel te merken dat ik in het katholieke zuiden woon.
Bril op dus
Ligt er aan in welke fase van de motivering dat staat hè. Dat gaat meestal van abstract naar concreet. Wordt in abstracto de regel dat "eeraantasting van de man" een gegronde reden voor strafvermindering zou moeten zijn geponeerd, of is in de fase dat het vonnis concreet wordt toegesneden op deze casus gesteld dat gezien het voorgaande "deze man door het vreemdgaan van de vrouw in zijn eer is aangetast"?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 07:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ook omdat de eer van de man is aangetast door de vrouw?
Verdedig ik die door jou geliefde shariawetgeving eens een keer, is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 07:47 schreef Jip141 het volgende:
[..]
En omdat in de Bijbel staat dat de doodstraf geldt voor deze zaken?
Veel goedpraters altijd wel.
Mensen eten in hun slaap gemiddeld acht lenzen per jaar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 07:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm, er is vannacht op mysterieuze wijze een lens verdwenen uit mijn lenzendoosje. Een wonder, wel te merken dat ik in het katholieke zuiden woon.
Bril op dus
Klap op je smoel met dat technische gewauwel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 07:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ligt er aan in welke fase van de motivering dat staat hè. Dat gaat meestal van abstract naar concreet. Wordt in abstracto de regel dat "eeraantasting van de man" een gegronde reden voor strafvermindering zou moeten zijn geponeerd, of is in de fase dat het vonnis concreet wordt toegesneden op deze casus gesteld dat gezien het voorgaande "deze man door het vreemdgaan van de vrouw in zijn eer is aangetast"?
De shariawetgeving is door mij niet geliefd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 07:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Verdedig ik die door jou geliefde shariawetgeving eens een keer, is het weer niet goed.
Technisch?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 07:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Klap op je smoel met dat technische gewauwel.
Hmmm, het VK-artikel maakt dat niet helemaal duidelijk. Maar dit:quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 07:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ligt er aan in welke fase van de motivering dat staat hè. Dat gaat meestal van abstract naar concreet. Wordt in abstracto de regel dat "eeraantasting van de man" een gegronde reden voor strafvermindering zou moeten zijn geponeerd, of is in de fase dat het vonnis concreet wordt toegesneden op deze casus gesteld dat gezien het voorgaande "deze man door het vreemdgaan van de vrouw in zijn eer is aangetast"?
lijkt mij te suggereren dat ze vinden dat het niet alleen in dit geval zo is.quote:De rechters wezen erop dat vrouwen die overspel plegen volgens de Bijbel met de dood gestraft moeten worden. En citeerden een Portugese wet uit 1886 waaronder mannen die hun vrouw na ontrouw vermoorden, alleen een symbolische straf hoeven te krijgen.
Jaja, taqiya en zulks.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 07:53 schreef Jip141 het volgende:
[..]
De shariawetgeving is door mij niet geliefd.
Takkevent.quote:
Kom dan, havenzanger.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 07:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Klap op je smoel met dat technische gewauwel.
Woordtechnisch. Krijg je acuut een droge greppel van allemaal.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 07:54 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Technisch?
Gewoon goochelen met woorden. Zijn juristen. Snappen niks van techniek.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 07:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hmmm, het VK-artikel maakt dat niet helemaal duidelijk. Maar dit:
[..]
lijkt mij te suggereren dat ze vinden dat het niet alleen in dit geval zo is.
True. Beetje mierenneuken over vage woorden, hoppa.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 07:54 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Technisch?
Gewoon goochelen met woorden. Zijn juristen. Snappen niks van techniek.
Goede tips.quote:
Kan dienen ter duiding van de stelling dat de algemene rechtsopvatting het eens lijkt te zijn met het idee dat wanneer iemand wordt geconfronteerd met een overspelige partner, men niet op dezelfde voet verantwoordelijk wordt gehouden voor zijn/haar daden als gewoonlijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 07:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hmmm, het VK-artikel maakt dat niet helemaal duidelijk. Maar dit:
[..]
lijkt mij te suggereren dat ze vinden dat het niet alleen in dit geval zo is.
Als het over moord en doodslag gaat ineens wel, maar als het over bloemetjes en gevoelens gaat openen de onderste regionen van de vrouw ineens de vloedsluizen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 07:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Woordtechnisch. Krijg je acuut een droge greppel van allemaal.
Oefening baart kunst.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik zou een waardeloze vrouw zijn.
Nonsens. Je bent een waardeloze vrouw.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Vandaar deze tips zodat je kan verbeteren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nonsens. Je bent een waardeloze vrouw.
Kinderen baren, ook een goede tip.quote:
Ja, sinds je geen negers meer mag kopen is de conservatieve vrouw een populair alternatief.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:05 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik snap nu wel opeens waarom als de single FvD-jochies zo'n hekel hebben aan de moderne vrouw. Je zou maar een huissloof thuis hebben die alles voor je moet doen doet...
quote:Je kunt beter in de Achterhoek wonen dan in de Randstad, blijkt uit nieuw onderzoek van de Rabobank en de Universiteit Utrecht. Van alle Nederlanders hebben inwoners van Noord-Drenthe het het beste voor elkaar. Gelderland staat bovenin de middenmoot, met de Achterhoek als regionale koploper.
Newsflash in de Randstad wonen veel arme mensen met allerlei bijbehorende problematiek.quote:
Cijfers willen we zien, Jip.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:13 schreef Jip141 het volgende:
Valt me trouwens op dat iha veel rechtse usertjes in de SC bij de overheid terechtgekomen zijn en de linkse in de private sector.
Viel mij ook op. De christenhonden hebben de liberale partijen geïnfiltreerd. Hoewel Kaag natuurlijk moslima is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 07:59 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Net even de herhaling gezien bij "uitzending gemist".
De eedaflegging. Klopt het dat 2 ministers (buien CDA en CU) met "God almachtig" de eed aflegden.
Kaag (D'66) en Bruins (VVD).
Zijn er wel vaker D'66 ministers geweest met een Goddelijke eed? Ik vind het altijd zo'n uitgesproken seculiere partij.
Terwijl het zo duur wonen is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:14 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Newsflash in de Randstad wonen veel arme mensen met allerlei bijbehorende problematiek.
Nuttig onderzoek weer.
Als je op dagelijkse basis met de overheid te maken hebt word je vanzelf rechts.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:13 schreef Jip141 het volgende:
Valt me trouwens op dat iha veel rechtse usertjes in de SC bij de overheid terechtgekomen zijn en de linkse in de private sector.
En toch wil niemand naar de provincie.quote:
du_ke, wie nog meer?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:13 schreef Jip141 het volgende:
Mijn bron is natuurlijk de Twitterfeed van Wilders en Likoed Nederland.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:15 schreef Jip141 het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)nd-13673215-a1578713
Kaas-, Kowloon, jij, GSbrdr ook stiekem.quote:
De redenen hebben dus weinig met geld te maken.quote:Het is opvallend dat de inwoners zo tevreden zijn, omdat de economische groei in de gehele provincie Drenthe achterblijft. Uit onderzoek van het CBS blijkt dat er nog steeds veel werkloosheid is. Niettemin blijken de Drenten gelukkiger dan andere Nederlanders. Met name de woontevredenheid, veiligheid en balans tussen werk en vrije tijd scoren hoog.
Onwetendheid.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:19 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
De redenen hebben dus weinig met geld te maken.
Ik vind het trouwens wel apart dat de schuddende Groningers in hun krimpgebied nog boven de Zuid-Hollanders staan.
Homo economicus werkt nu eenmaal voor de publieke sector.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:18 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Kaas-, Kowloon, jij, GSbrdr ook stiekem.
En ik en pompon in de private sector.
Ik werk niet voor de roverheid. Privatisering en zulks.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:18 schreef Jip141 het volgende:
[..]
In VVD kringen heb ik wel vaker "god almachtig" gehoord.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Viel mij ook op. De christenhonden hebben de liberale partijen geïnfiltreerd. Hoewel Kaag natuurlijk moslima is.
Ik ging eigenlijk voor de geek-look.quote:
Dat is toch hetzelfde?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ging eigenlijk voor de geek-look.
Du_ke is wel zo'n linkse die gewoon lekker ambtenaar is geworden natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:18 schreef Jip141 het volgende:
[..]
En Erik is in de zeer kapitalistische wereld terecht gekomen. Daarna houdt het wel ongeveer opquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Du_ke is wel zo'n linkse die gewoon lekker ambtenaar is geworden natuurlijk.
Ik haal persoonlijk inspiratie uit de carrière van de bestuursleden van de Libertarische Partij.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En Erik is in de zeer kapitalistische wereld terecht gekomen. Daarna houdt het wel ongeveer op
Oh je post gaat gewoon over Kowloon en mij en voor de rest niemand. Wel erg inderdaad.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:13 schreef Jip141 het volgende:
Eriksd weet dit soort dingen wel.quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh je post gaat gewoon over Kowloon en mij en voor de rest niemand. Wel erg inderdaad.![]()
![]()
Ik word weer eens van twee kanten aangevallen. Hier ben ik een “rechts usertje” dat blijkbaar voor tien telt en daar ben ik een “linkse wegkijker”.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:00 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Totaal niet zo bedoeld, maar in hindsight wel blijkbaar.
Witte Nikes weer vandaagquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eriksd weet dit soort dingen wel.
Je bent gewoon een boosrechtse wegkijker. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik word weer eens van twee kanten aangevallen. Hier ben ik een “rechts usertje” dat blijkbaar voor tien telt en daar ben ik een “linkse wegkijker”.
Gelukkig interesseren de aanvallen van beide kampen me geen reet.
Aanval is wel echt enorm overdreven als je het over mijn post hebt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik word weer eens van twee kanten aangevallen. Hier ben ik een “rechts usertje” die blijkbaar voor tien telt en daar ben ik een “linkse wegkijker”.
Gelukkig interesseren de aanvallen van beide kampen me geen reet.
Ik zit hier in mn Lego Space tshirt de baas uit te hangen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Witte Nikes weer vandaag
Shinen op kantoortje.
Doe je er ook clownsschoenen bij aan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:07 schreef 99.999 het volgende:
En ik trek straks mijn pak aan voor een bruiloft
Welke Nikes?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Witte Nikes weer vandaag
Shinen op kantoortje.
Tem waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:01 schreef Jip141 het volgende:
Met je snavelin, zei iemand een keer.
Dat was wel grappig.
Stiekem niet grappig natuurlijk, omdat IRL hier waarschijnlijk enkele depressies, zelfmoorden en niet meer kunnen betalen van hypotheken, collegegeld en medische kosten van echte mensen gemoeid zijn gegaan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:20 schreef Kaas- het volgende:
Hihi, zelfs in de collegeslides van een rechtse economiefaculteit wordt Goldman Sachs als het grote boze bedrijf neergezet. Hier een voorbeeld waarbij Goldman Sachs zowel obligaties (schuld van bedrijf A) als credit default swaps (verzekering tegen wanbetaling van bedrijf A) bezat en bedrijf A volkomen onnodig richting een faillissement drukte, omdat de jongens van GS iets te veel CDS's hadden gekocht en de wederpartij failliet laten gaan dan financieel net iets gunstiger voor ze was.
Als je niet gewetenloos bent, moet je niet in de financiële sector gaan werken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:25 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Stiekem niet grappig natuurlijk, omdat IRL hier waarschijnlijk enkele depressies, zelfmoorden en niet meer kunnen betalen van hypotheken, collegegeld en medische kosten van echte mensen gemoeid zijn gegaan.
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:26 schreef Kaas- het volgende:
Kim Holland is staatssecretaris van defensie geworden mensen:
[ afbeelding ]
Die komt dan binnen en zegt tegen alle militairen in de zaal: "Allemaal een hele geile goede morrrrrgen!!"
Kowloon werkt in mijn beleving niet voor de roverheid.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh je post gaat gewoon over Kowloon en mij en voor de rest niemand. Wel erg inderdaad.
Dat lijkt mij ook. Zie Voorschrift.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je niet gewetenloos bent, moet je niet in de financiële sector gaan werken.
Jij leeft in een parallelle realiteit?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:44 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Kowloon werkt in mijn beleving niet voor de roverheid.
Financiële sectorquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:46 schreef Kaas- het volgende:
Financiële sector is juist schitterend. Daar hebben we eigenlijk al onze welvaart aan te danken. Zonder banken geen medische zorg, geen innovatie, geen economische groei, niks.
Ja, Randstad.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij leeft in een parallelle realiteit?
En zonder banken geen topfilms als Margin Call.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:46 schreef Kaas- het volgende:
Financiële sector is juist schitterend. Daar hebben we eigenlijk al onze welvaart aan te danken. Zonder banken geen medische zorg, geen innovatie, geen economische groei, niks.
Prima dame.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:26 schreef Kaas- het volgende:
Kim Holland is staatssecretaris van defensie geworden mensen:
[ afbeelding ]
Die komt dan binnen en zegt tegen alle militairen in de zaal: "Allemaal een hele geile goede morrrrrgen!!"
Werk jij er ook al?quote:
We werken allemaal voor de geldbeheerders van een bepaalde kleine religie.quote:
Kunnen mensen failliet gaan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:01 schreef Jip141 het volgende:
Het is niet: of opdoeken van de financiële sector of bedrijven en mensen onnodig een faillissement induwen, lijkt mij.
Zit al jaren in die sector bij verschillende bedrijven. Ook bij de Rijksoverheid en semi-overheid gewerkt, wat een hel is dat.quote:
Ik werk er overigens ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Zit al jaren in die sector bij verschillende bedrijven. Ook bij de Rijksoverheid en semi-overheid gewerkt, wat een hel is dat.
Alleen rechtspersonen geloof ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:02 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Kunnen mensen failliet gaan?
Je had moreel failliet moeten zeggen. Bijv. Geert Wilders of Baudet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:04 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Alleen rechtspersonen geloof ik.
Geen idee of natuurlijke personen dat kunnen, lijkt me niet.
Nice.quote:Donald Trump geeft bakken met geld uit aan het herinrichten van het Witte Huis. De president laat meerdere kamers opknappen en heeft nieuwe meubels laten maken. In totaal gaf Trump gedurende zijn eerste negen maanden als president 1,75 miljoen dollar uit aan de herinrichting.
Dat meldt NBC op basis van overheidsdocumenten.
Zo liet Trump tapijten maken ter waarde van 17.000 dollar en bestelde hij voor 5.000 dollar aan behang. Ook liet de president een nieuwe vergadertafel maken bij hetzelfde bedrijf dat er een vervaardigde voor Richard Nixon. "Al betaalde Nixon wel zelf voor zijn nieuwe vergadertafel", meldt het bedrijf op zijn website.
Dat belooft allemaal niet veel goeds als je die smakeloze woonwageninrichting van de trump tower ziet.quote:
Hopelijk allemaal in die afschuwelijke pauperstijl zodat het een soort goedkoop Versailles wordt.quote:
Hij houdt heel erg van die goud/oranje/geel-tint.quote:
Meh, hij denkt eerder dat mensen onder de indruk zullen zijn als je veel goud laat zien.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:14 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Hij houdt heel erg van die goud/oranje/geel-tint.
Veel van dit soort gezichten:quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Meh, hij denkt eerder dat mensen onder de indruk zullen zijn als je veel goud laat zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |