Maxima is er niet, is in Thailand voor een crematie.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:01 schreef GSbrder het volgende:
Slimme keuze van Wimpie.
Met zo'n lichtblauw pak lijk je dikker.
Pipo de clown.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:04 schreef Tem het volgende:
Die schoenen van Hugo de Jonge zien er ook niet uit.
Man man manquote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:04 schreef Tem het volgende:
Lijkt een beetje op Rolf Wouters.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pipo de clown.
Maar goed, het is een lichtgewicht. Dan maar de hofnar spelen.
Klopt ja. Nu je het zegt.quote:
Overal eigenlijk, maar nergens erg langquote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij de Avro. Met meneer Sjon.
Hij en Zijlstra doen een moedige poging om de lesbische tante niet op dag 1 seksueel te intimideren.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:17 schreef Leandra het volgende:
Die blik van Rutte ook terwijl schoenenknul met de koning grapt...
Als het kabinet er dan maar niet over valt.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Echt heel Nederland valt er over, en terecht.
Terwijl jij nog in je bed je uitkering loopt te trekken zeker?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:19 schreef klaasweetalles het volgende:
zakkenvullers
allemaal ontslaan
morgen
Achteraan, mooi in het midden, rest van het kabinet overziend, man achter de touwtjes.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:20 schreef GSbrder het volgende:
Hoekstra staat er weer top bij.
Goeie das, goed hemd, beste pak, meest onbevreesde blik, spottende glimlach.
Samen met Ollongren promking en -queen.
Lang ook. Niet zo'n ukkie als Ank.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Achteraan, mooi in het midden, rest van het kabinet overziend, man achter de touwtjes.
Eensch. Past wel mooi, want de MinFin is ook de machtigste minister.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:20 schreef GSbrder het volgende:
Hoekstra staat er weer top bij.
Goeie das (iets te kort), goed hemd, beste pak, meest onbevreesde blik, spottende glimlach.
Samen met Ollongren promking en -queen.
Zou eriksd ze ook hebben?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:04 schreef Tem het volgende:
En McKinsey, dus sowieso demigod.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eensch. Past wel mooi, want de MinFin is ook de machtigste minister.
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:25 schreef skysherrif het volgende:
Is dit voor het eerst dat een CDA lid hier een dergelijke status heeft?
Als eerstejaars student was dat wel een beetje het beeld wat ik had van mensen die daar werkten. Nu ken ik een redelijk aantal mensen die daar werken of bij een van de twee grote concurrenten en weet ik dat het normale jongens en meisjes zijn en in sommige gevallen zelfs een beetje dompies.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En McKinsey, dus sowieso demigod.
Als een vmbo-puber.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:25 schreef GSbrder het volgende:
Cora van Nieuwenhuizen, in het blauw, heeft het meest haar best gedaan.
Die kan er ook als een slons bijlopen.
[ afbeelding ]
Rem?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:26 schreef Euribob het volgende:
Koolhaas. De architect van dit kabinet.
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:26 schreef Euribob het volgende:
Koolhaas. De architect van dit kabinet.
Toen bestond deze SC nog niet, dus de vraag is niet misplaatst.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet niet dat het CDA de grootste partij was tussen ‘78 en ‘92?
Wist niet dat de sc toen ook al bestond.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet niet dat het CDA de grootste partij was tussen ‘78 en ‘92?
Ach, het zijn allemaal mensen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als eerstejaars student was dat wel een beetje het beeld wat ik had van mensen die daar werkten. Nu ken ik een redelijk aantal mensen die daar werken of bij een van de twee grote concurrenten en weet ik dat het normale jongens en meisjes zijn en in sommige gevallen zelfs een beetje dompies.
Niets ten nadele van Wopke trouwens, dat vind ik voorlopig wel een mooie vent.
Oh, dat beeld heb ik dan juist nog steeds.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, het zijn allemaal mensen.
Rond m'n 18e dacht ik ook dat er bij de Rijksoverheid alleen maar shagrokers rondliepen.
Dat beeld is ook bijgesteld sinds ik op een paar ambassades ben geweest.
Shagroker gespot.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, dat beeld heb ik dan juist nog steeds.
Eerder sigaren- dan shagrokers.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, dat beeld heb ik dan juist nog steeds.
Oh je zei ‘hier’, als in deze sc.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wist niet dat de sc toen ook al bestond.
Da's de elite, he?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:30 schreef Kaas- het volgende:
Nee, maar BZ- en ambassadevolk is wel mooi volk ja. Nette mensen. Je wil er alleen geen collega van willen zijn als je het klasje niet gedaan hebt, want dan neemt niemand je serieus.
Iemand moet onze belastingcenten opzuipen.quote:
Wat is dat "klasje" precies? Master IB of?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:30 schreef Kaas- het volgende:
Nee, maar BZ- en ambassadevolk is wel mooi volk ja. Nette mensen. Je moet er alleen geen collega van willen zijn als je het klasje niet gedaan hebt, want dan neemt niemand je serieus.
Dat lijkt mij de juiste wijze, als je het aan het plebs geeft kopen ze er toch maar schuttersbier vanquote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iemand moet onze belastingcenten opzuipen.
Correct. Ooit op ambassadefeestjes geweest?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat lijkt mij de juiste wijze, als je het aan het plebs geeft kopen ze toch maar schuttersbier van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |