Mag ik in de OP? 8 juniquote:Op woensdag 25 oktober 2017 12:34 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Even in de herhaling,voor Duman en succes voor DnD morgen!
Ik had voor de 3 maanden alle dozen al opgehaald.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 13:22 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb nu al een uitnodiging voor het ophalen van de blije doos gekregen, dat is best vroeg toch?
Van mij hoeft het sowieso allemaal nietmaar mijn vriend was erg enthousiast over de inhoud.
omg, succesquote:Op woensdag 25 oktober 2017 13:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mijn man wilt na deze nog twee achter elkaar. Ik denk dat dat goed is, ben ik er gewoon mooi van af. Dus komende drie jaren zwanger.
Hahaha dank! Maar dan ben je wel gelijk klaar. Dat scheelt wel weer. Mijn man is ook 40 en heeft dus een beetje haast.quote:
Tegenwoordig krijg je die ophaaldingen schijnbaar al binnen enkele weken na het invullen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 13:22 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb nu al een uitnodiging voor het ophalen van de blije doos gekregen, dat is best vroeg toch?
Van mij hoeft het sowieso allemaal nietmaar mijn vriend was erg enthousiast over de inhoud.
Misschien eerst eens kijken of je het langer dan 4 maanden vol houdt met hem?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 13:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mijn man wilt na deze nog twee achter elkaar. Ik denk dat dat goed is, ben ik er gewoon mooi van af. Dus komende drie jaren zwanger.
Ben getrouwd? Valt niks aan te kijken.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 14:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Misschien eerst eens kijken of je het langer dan 4 maanden vol houdt met hem?
Meestal is het zoiets: Radler 0%, flesje, speentje, proefje badolie, proefje sudocreme, proefje Bepanthen, sokjes, 2 luiers, tijdschriften, heel veel spam.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 14:15 schreef Songeur het volgende:
Oh wat een goed nieuws echo's voor Duman en Aure!![]()
en DnD succes morgen, zal aan je denken![]()
Ohja die dozen, moet ik ook maar eens aanvragen... Of nee beter. Wie heeft er recent zo'n doos opgehaald en kan me vertellen wat erin zit
In de Etos doos zat; 2 drankjes 0.0, iets van Zwitsal badolie, Davitamon proefje, speentje, buikbalsem, 2 of 3 tijdschriften, VSM creme voor open billetjes, luier van Pampers. Buiten de 'reclame' van de merken waar het product aan vast zat, geen spam.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 14:15 schreef Songeur het volgende:
Ohja die dozen, moet ik ook maar eens aanvragen... Of nee beter. Wie heeft er recent zo'n doos opgehaald en kan me vertellen wat erin zit
Ja via de mail voornamelijk. Ik zet ze gewoon uit (en dat werkt wel). Alleen Ouders van Nu belde tot nu toe en die had wel een leuke aanbieding.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 14:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ze willen wel graag al je gegevens bij het aanvragen van de gratis dozen en je kan dus nog via post of telefoon gespamd worden. Ma het ophalen. Een foutje maken in je telefoonnummer is dus wellicht handig
Over trouwen gesproken.. Volgende week hierzo. Na negentien jaar samen.quote:
Zo gaan wij het ook doen denk ikquote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Over trouwen gesproken.. Volgende week hierzo. Na negentien jaar samen.Ennn ik heb vandaag eindelijk een jurkje gevonden dat over mijn huidige zwangere walvispostuur heenpast, dus jeuj. Toevallig een witte, dus het lijkt inenen meer op een traditionele bruiloft dan we gedacht hadden!
![]()
Wel een verder zeer korte ceremonie 's morgens op het gemeentehuis met maar vijftien gasten en 's avonds bier, bitterballen en bordspelletjes bij ons thuis.
Net iets meer dan een formaliteit, zeg maar
Gefeliciteerd! Nou ja, toch nog wel een 'feestje.' Ik heb geen bruiloft gehad, gewoon naar consulaat geweest en stempel en klaar. Maar we gaan in juli/augustus een groot babyfeest houden in Marokko. In een zaal, inclusief eten, muziek en gefeest.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Over trouwen gesproken.. Volgende week hierzo. Na negentien jaar samen.Ennn ik heb vandaag eindelijk een jurkje gevonden dat over mijn huidige zwangere walvispostuur heenpast, dus jeuj. Toevallig een witte, dus het lijkt inenen meer op een traditionele bruiloft dan we gedacht hadden!
![]()
Wel een verder zeer korte ceremonie 's morgens op het gemeentehuis met maar vijftien gasten en 's avonds bier, bitterballen en bordspelletjes bij ons thuis.
Net iets meer dan een formaliteit, zeg maar
Achgos! Geen wonder dat je even aan het snikken ging!quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:21 schreef Malteser het volgende:
In het kader van de positiviteit:
Als er geen beren meer op de weg komen, slaap ik het weekend thuis bij mijn mannen in mijn eigen huis in mijn eigen bed en daar ga ik even heel hard voor jompelen want ik hield me al die tijd groot maar toen de arts het net kwam zeggen, brak ik. Eindelijk uitzicht op naar huis!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:21 schreef Malteser het volgende:
Als er geen beren meer op de weg komen, slaap ik het weekend thuis bij mijn mannen in mijn eigen huis in mijn eigen bed en daar ga ik even heel hard voor jompelen want ik hield me al die tijd groot maar toen de arts het net kwam zeggen, brak ik. Eindelijk uitzicht op naar huis!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh wat superfijnquote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:21 schreef Malteser het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
fijn!!quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:21 schreef Malteser het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar mag voor gejompeld wordenquote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:21 schreef Malteser het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij zijn simpel getrouwd op het stadhuis, ik wel in een trouwjurk met 25 weken buikquote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:13 schreef twist02 het volgende:
DG, en nu heel simpel trouwen en later een groot feest geven, is dat niks?
Dan is het voor nu geregeld (scheelt inderdaad een hoop gedoe), hebben jullie toch allemaal dezelfde naam, en kun je later alsnog doen wat je wilt
Ik duim!quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:21 schreef Malteser het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die korting is vandaagquote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
Morgen 40% korting op de doeken van Artipoppe. Iemand ervaring met die doeken? Ik denk er aan om een paar te halen morgen. Kind wordt begin juni geboren en een maand later gaan we op vakantie. Soms wel handig om het te dragen vanwege slechte wegen ( niet handig met kinderwagen).
Ze schijnen heerlijk te zijn maar ik vind 40% van honderden euro's nog steeds best veel geld. Dus ehm, je wilde er een paar halen? Geld over ofzo?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:29 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Bedankt. Ben echt chaotisch laatste tijd.
Niemand ervaring met die doeken?
Ik, heb meerdere ap doeken gehad. Ik zou iemand die net begint met dragen er nooit een aanraden. Ook in het kader van de prijs. ‘T zijn hele fijne doeken. Maar alles hangt af van blend, lengte en je voorkeur. Ik zou een yaro of desnoods een mooie oscha kopen. Duurder kan altijd nog, kijk eerst of dragen je bevalt.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:29 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Bedankt. Ben echt chaotisch laatste tijd.
Niemand ervaring met die doeken?
Ok, maar ook praktisch? Ja, 2 à 3 stuks om mee te afwisselen bij mijn outfit. En tja, denk dat iedereen een eigen budget heeft toch? Ik wil het alleen niet kopen om vervolgens weer ergens achterin de kast te gooien, juist omdat ze prijzig zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:31 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ze schijnen heerlijk te zijn maar ik vind 40% van honderden euro's nog steeds best veel geld. Dus ehm, je wilde er een paar halen? Geld over ofzo?
Mijn girosol kostte minder dan 100 euro en is ingedragen ook heel zacht en fijn. Ben blij dat ik niet beter weet.
Ja, begrijp ik, maar zo een fikse korting heb je niet gauw meer. Dat is de reden waarom ik denk: nu inslaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:32 schreef Songeur het volgende:
[..]
Ik, heb meerdere ap doeken gehad. Ik zou iemand die net begint met dragen er nooit een aanraden. Ook in het kader van de prijs. ‘T zijn hele fijne doeken. Maar alles hangt af van blend, lengte en je voorkeur. Ik zou een yaro of desnoods een mooie oscha kopen. Duurder kan altijd nog, kijk eerst of dragen je bevalt.
Of mijn draagdoek praktisch is? Jazeker. Het zijn allemaal lange lappen stof he, dat komt uiteindelijk op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ok, maar ook praktisch? Ja, 2 à 3 stuks om mee te afwisselen bij mijn outfit. En tja, denk dat iedereen een eigen budget heeft toch? Ik wil het alleen niet kopen om vervolgens weer ergens achterin de kast te gooien, juist omdat ze prijzig zijn.
Girosol? Ken dat niet. Zal zo eens zoeken. Wil straks in de zomer liefst dragen. Vooral op vliegveld... maar ook op vakantie.
En dit.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:32 schreef Songeur het volgende:
Ik, heb meerdere ap doeken gehad. Ik zou iemand die net begint met dragen er nooit een aanraden. Ook in het kader van de prijs. ‘T zijn hele fijne doeken. Maar alles hangt af van blend, lengte en je voorkeur. Ik zou een yaro of desnoods een mooie oscha kopen. Duurder kan altijd nog, kijk eerst of dragen je bevalt.
Ja, vaak betaal je voor het merk. Of gewoon voor de mooiheid.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:36 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Of mijn draagdoek praktisch is? Jazeker. Het zijn allemaal lange lappen stof he, dat komt uiteindelijk op hetzelfde neer.
Die korting hebben ze elk jaar. 2x per jaar zelfs volgens mij. Tweedehands gaan ze gemiddeld voor deze prijs. De vaste stockdoeken zijn sowieso duurder dan de limited editions dus een doek scoren voor 200-300 euro is prima te doen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, begrijp ik, maar zo een fikse korting heb je niet gauw meer. Dat is de reden waarom ik denk: nu inslaan.
Zal zo even die namen opzoeken.
Goed om te weten! Tweedehands liever niet, maar als zo korting nog wel aan gaat komen, wacht ik nog even. Ga zo eens die merken die je opnoemt bekijken.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:39 schreef Songeur het volgende:
[..]
Die korting hebben ze elk jaar. 2x per jaar zelfs volgens mij. Tweedehands gaan ze gemiddeld voor deze prijs. De vaste stockdoeken zijn sowieso duurder dan de limited editions dus een doek scoren voor 200-300 euro is prima te doen.
Yaro, Oscha, Girasol, Ellevill, We are Wovens allemaal merken die heel wat vriendelijker geprijsd zijn. Hoewel er ook wel hele dure oscha’s zijn.
https://www.google.nl/amp(...)landse-huwelijk/amp/quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zucht, ben ook niet getrouwd voor Nederlandse wet. Alleen de Marokkaanse. Moet dat ook regelen voor het kind er is, of hij moet het erkennen toch? Is daar een speciale procedure voor aangezien hij een Spaanse nationaliteit heeft?
Nee. Hoef niet per se mijn huwelijk te legaliseren. Hij kan dat kind ook gewoon erkennen toch? Zonder het huwelijk te legaliseren.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:59 schreef rena het volgende:
[..]
https://www.google.nl/amp(...)landse-huwelijk/amp/
En anders gewoon even informeren bij de gemeente waar je woont. Heb je je überhaupt wel ingelezen over dat soort dingen voor je ging trouwen
Zou eerst de echo even afwachten. Je bent nog zo pril, dan zou ik überhaupt geen bijzondere aankopen dan eigenlijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, begrijp ik, maar zo een fikse korting heb je niet gauw meer. Dat is de reden waarom ik denk: nu inslaan.
Zal zo even die namen opzoeken.
Klopt! Nog 5 dagen!! Ik ben volgens mijn berekening 8 weken, dus valt mee hoe pril! Maar inderdaad even wachten tot dinsdag.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou eerst de echo even afwachten. Je bent nog zo pril, dan zou ik überhaupt geen bijzondere aankopen dan eigenlijk.
Gewoon een advies aan de zijlijn.
Even googelen levert me dit op, op de site van de Rijksoverheid;quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee. Hoef niet per se mijn huwelijk te legaliseren. Hij kan dat kind ook gewoon erkennen toch? Zonder het huwelijk te legaliseren.
Oh, geen eenduidige regels over dus. Nou ja, moet ik maar eens een keer achteraan. Wordt gek van al dat geregel en papierwerk. Moet morgen weeeeeer naar consulaat omdat er weer bepaalde papieren ontbreken. Zucht. Of anders legaliseer ik dat huwelijk wel, scheelt denk ik in moeite.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:17 schreef rena het volgende:
[..]
Even googelen levert me dit op, op de site van de Rijksoverheid;
"Kind erkennen door buitenlandse man of vrouw
Wilt u een kind erkennen maar heeft u bijvoorbeeld een andere of dubbele nationaliteit. Dan is het belangrijk te onderzoeken welk recht op u van toepassing is. Meestal geldt ook dat toestemming voor erkenning van de moeder nodig is.
Vraag informatie of advies bij de afdeling Burgerzaken van uw gemeente of een juridisch deskundige."
whoohoo!!!! Wat fijn meid!quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:21 schreef Malteser het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan allebei denk ik. Wil je graag dragen? Is er eventueel een winkel of mamacafe waar je wat kunt proberen? Blind kopen is soms lastig.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:47 schreef elliebell het volgende:
Fijn malteser!
En wat betreft dragen, is het handig om nu al een draagdoek of draagzak te kopen, of te wachten tot na de bevalling? Geen idee ook eigenlijk wat ik wil / handig ga vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |