abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174646278
Uitgerekende data:

2017

24 november: rena (meisje)
25 november: twist02 (jongen)

2 december: Zonnestraal02 (jongen)
3 december: ***Waterdruppel & Norther*** (jongen)
9 december: KapiteinCupcake (tweeling)
9 december: Krisvc (jongen)
13 december: elliebell (jongen)
15 december: Pannenkoekenmix (jongen)
30 december: vencodark (meisje)

2018

1 januari: minilot

6 februari: BellaaElisa (meisje)
11 februari: OliviaIsTaken (meisje)
13 februari: ***LuDann***
19 februari: EDMAN- [vader] (jongen)

2 maart: Kimpossible (meisje)
5 maart: Songeur (meisje)
11 maart: D.U.M.A.N.(jongen)
15 maart: Little Miss Naughty
19 maart: Aventura (meisje)
30 maart: DonnaRush
31 maart: Mabawa. (meisje)

03 april: Karstman
29 april: Malteser
29 april: Sethiwe

2 mei: Elleska
7 mei: Philomijn
9 mei: L0t..
11 mei: DorothyGale
13 mei: ***VitaBella***
17 mei: Jagartrut

3 juni: DagenNachtdromer
8 juni: Aure
19 juni: Kleurdoos

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote. :+

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 27-10-2017 14:06:26 ]
pi_174646663
Even in de herhaling, *O* voor Duman en succes voor DnD morgen!
pi_174646755
Ik heb sinds eergisteren ineens geen last meer van pijnlijke borsten in de ochtend (enige symptoom). Nu maak ik me extra zorgen. Dinsdag duurt ook gewoon nog zo lang!

En is het normaal om al best een buik te hebben met 8 weken!?
pi_174647045
Aure en Duman wat fijn! *O*
DnD succes morgen! ^O^

Zwanger-met-tantrum-peuter: check... }:| heb 'r vanmorgen weer half de Hema uit kunnen slepen, onder luid protest uiteraard :X
Ik zit nu bijna met ingehouden adem op de bank te duimen dat ze dr middagdutje braaf doet :')

Onze Minions schelen straks bijna precies 2,5 jaar. Wat voor mij wel meespeelde, was dat ik geen zin had om juist nét al je "vrijheden" weer terug te hebben en dan weer opnieuw beginnen (dingen als luiers, dutjes, school, etc.). Maar zoiets is denk ik heel persoonlijk; daar is geen goed of fout in.
Qua onderlinge band weet je het inderdaad nooit en dat kan ook nog best veranderen. Mijn zus en ik schelen 4 jaar en hadden altijd ruzie vroeger. Maar vanaf dat zij het huis uit ging, is onze band alleen maar beter geworden en we hebben nu echt een goeie band O+
pi_174647115
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 12:34 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Even in de herhaling, *O* voor Duman en succes voor DnD morgen!
Mag ik in de OP? 8 juni :) Thanks!

Duman jij ook een goede echo! Fijn!!

Ik ben nu keihard aan het werk en kan me echt niet concentreren.. :')
  woensdag 25 oktober 2017 @ 13:00:24 #6
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174647194
Onze kinderen schelen straks 6,5 jaar. Niet helemaal hoe ik het voor me zag maar soms laat het leven zich niet plannen :)
Het leuke is dat we echt met z'n drietjes dit nieuwe gezinslid gaan verwelkomen. Zoon maakt het heel bewust mee allemaal. Hij is heel zorgzaam en sociaal van aard, dus het past hem wel om grote broer te zijn. Wel moet ik denk ik weer heel erg wennen aan luiers, gesleep met spullen etc. Daar waren we natuurlijk alweer heel lang van af. Ik vind het voornamelijk gewoon heel leuk dat ik de hele ontwikkeling van baby naar groot nog een keer helemaal mag meemaken, ik weet hoe leuk dat is, wat een cadeau :)
  woensdag 25 oktober 2017 @ 13:22:49 #7
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174647708
Ik heb nu al een uitnodiging voor het ophalen van de blije doos gekregen, dat is best vroeg toch?

Van mij hoeft het sowieso allemaal niet :') maar mijn vriend was erg enthousiast over de inhoud.
pi_174647820
Onze meisjes schelen straks ook 6 jaar, geen bewuste keuze want ik ken mijn man pas 3 jaar ;) Vind het wel heel leuk dat de grote zus het heel bewust meemaakt, ze kijkt er zo naar uit O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174647829
Ik heb tot dusver überhaupt nog geen aanbiedingen gekregen, blije doos of andere babygerelateerde dingen. Phew! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174647855
De beeb die nu in de maak is, is onze eerste en aangezien ik al zowat 36 ben weet ik nog helemaal niet of er hierna een extra broedsel achteraan komt. Eerst maar eens zien hoe deze uitpakt! :7
pi_174648001
Mijn man wilt na deze nog twee achter elkaar. Ik denk dat dat goed is, ben ik er gewoon mooi van af. Dus komende drie jaren zwanger. O+
pi_174648078
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:22 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb nu al een uitnodiging voor het ophalen van de blije doos gekregen, dat is best vroeg toch?

Van mij hoeft het sowieso allemaal niet :') maar mijn vriend was erg enthousiast over de inhoud.
Ik had voor de 3 maanden alle dozen al opgehaald. :D Niks aan gehad natuurlijk, maar het maakte de baby en het zwanger-zijn echter voor mij. :P
Protège moi de mes désirs.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 13:51:46 #13
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_174648287
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mijn man wilt na deze nog twee achter elkaar. Ik denk dat dat goed is, ben ik er gewoon mooi van af. Dus komende drie jaren zwanger. O+
omg, succes :P
pi_174648426
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:51 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

omg, succes :P
Hahaha dank! Maar dan ben je wel gelijk klaar. Dat scheelt wel weer. Mijn man is ook 40 en heeft dus een beetje haast.

Mijn mama heeft zowat 5 kinderen achter elkaar gebaard. Als zij dat kan, kan ik het ook!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2017 13:58:00 ]
pi_174648568
*O* duman en aure!
Dochter zal 3,5 zijn als kruimel komt. Ik denk niet dat er een ideaal leeftijdsverschil is, maar ik vind het wel fijn dat mijn dochter nu al wat zelfstandiger is en al een beetje snapt wat er gaat gebeuren allemaal.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  Moderator woensdag 25 oktober 2017 @ 14:09:09 #16
382129 crew  Donna
pi_174648674
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:22 schreef SacreCoeur het volgende:

Tegenwoordig krijg je die ophaaldingen schijnbaar al binnen enkele weken na het invullen.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 14:10:39 #17
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_174648701
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 13:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
Misschien eerst eens kijken of je het langer dan 4 maanden vol houdt met hem?
KuikenGuppy
pi_174648731
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 14:10 schreef Burdie het volgende:

[..]

Misschien eerst eens kijken of je het langer dan 4 maanden vol houdt met hem?
Ben getrouwd? Valt niks aan te kijken.
pi_174648810
Oh wat een goed nieuws echo's voor Duman en Aure! *O*

en DnD succes morgen, zal aan je denken :*

Ohja die dozen, moet ik ook maar eens aanvragen... Of nee beter. Wie heeft er recent zo'n doos opgehaald en kan me vertellen wat erin zit
  woensdag 25 oktober 2017 @ 14:24:20 #20
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_174648958
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 14:15 schreef Songeur het volgende:
Oh wat een goed nieuws echo's voor Duman en Aure! *O*

en DnD succes morgen, zal aan je denken :*

Ohja die dozen, moet ik ook maar eens aanvragen... Of nee beter. Wie heeft er recent zo'n doos opgehaald en kan me vertellen wat erin zit
Meestal is het zoiets: Radler 0%, flesje, speentje, proefje badolie, proefje sudocreme, proefje Bepanthen, sokjes, 2 luiers, tijdschriften, heel veel spam.
KuikenGuppy
  Moderator woensdag 25 oktober 2017 @ 14:30:26 #21
382129 crew  Donna
pi_174649080
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 14:15 schreef Songeur het volgende:

In de Etos doos zat; 2 drankjes 0.0, iets van Zwitsal badolie, Davitamon proefje, speentje, buikbalsem, 2 of 3 tijdschriften, VSM creme voor open billetjes, luier van Pampers. Buiten de 'reclame' van de merken waar het product aan vast zat, geen spam.

Edit en ik kreeg bericht dat ik 'm nog moet ophalen. Dus dit keer 2 :P
pi_174649127
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 12:55 schreef Aure het volgende:

[..]

Mag ik in de OP? 8 juni :) Thanks!

Erbij!
pi_174649302
Ze willen wel graag al je gegevens bij het aanvragen van de gratis dozen en je kan dus nog via post of telefoon gespamd worden. Ma het ophalen. Een foutje maken in je telefoonnummer is dus wellicht handig ;)
  Moderator woensdag 25 oktober 2017 @ 14:47:14 #24
382129 crew  Donna
pi_174649394
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 14:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ze willen wel graag al je gegevens bij het aanvragen van de gratis dozen en je kan dus nog via post of telefoon gespamd worden. Ma het ophalen. Een foutje maken in je telefoonnummer is dus wellicht handig ;)
Ja via de mail voornamelijk. Ik zet ze gewoon uit (en dat werkt wel). Alleen Ouders van Nu belde tot nu toe en die had wel een leuke aanbieding.
pi_174650821
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 14:11 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ben getrouwd?
Over trouwen gesproken.. Volgende week hierzo. Na negentien jaar samen. *O* Ennn ik heb vandaag eindelijk een jurkje gevonden dat over mijn huidige zwangere walvispostuur heenpast, dus jeuj. Toevallig een witte, dus het lijkt inenen meer op een traditionele bruiloft dan we gedacht hadden! *)

Wel een verder zeer korte ceremonie 's morgens op het gemeentehuis met maar vijftien gasten en 's avonds bier, bitterballen en bordspelletjes bij ons thuis.

Net iets meer dan een formaliteit, zeg maar :)
pi_174650838
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 16:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Over trouwen gesproken.. Volgende week hierzo. Na negentien jaar samen. *O* Ennn ik heb vandaag eindelijk een jurkje gevonden dat over mijn huidige zwangere walvispostuur heenpast, dus jeuj. Toevallig een witte, dus het lijkt inenen meer op een traditionele bruiloft dan we gedacht hadden! *)

Wel een verder zeer korte ceremonie 's morgens op het gemeentehuis met maar vijftien gasten en 's avonds bier, bitterballen en bordspelletjes bij ons thuis.

Zo gaan wij het ook doen denk ik :Y misschien uit eten erna.
  Moderator woensdag 25 oktober 2017 @ 16:09:20 #27
382129 crew  Donna
pi_174650897
Wij gaan geregistreerd partnerschap doen. In januari denk ik. En ik wil wel taart. :P
pi_174651140
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 16:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Nou ja, toch nog wel een 'feestje.' Ik heb geen bruiloft gehad, gewoon naar consulaat geweest en stempel en klaar. Maar we gaan in juli/augustus een groot babyfeest houden in Marokko. In een zaal, inclusief eten, muziek en gefeest. :D En prachtige Marokkaanse jurk die ik al gekocht heb. Ook wit. :D

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2017 16:22:44 ]
pi_174651196
In het kader van de positiviteit:
Als er geen beren meer op de weg komen, slaap ik het weekend thuis bij mijn mannen in mijn eigen huis in mijn eigen bed en daar ga ik even heel hard voor jompelen want ik hield me al die tijd groot maar toen de arts het net kwam zeggen, brak ik. Eindelijk uitzicht op naar huis!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_174651253
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 16:21 schreef Malteser het volgende:
Als er geen beren meer op de weg komen, slaap ik het weekend thuis bij mijn mannen in mijn eigen huis in mijn eigen bed en daar ga ik even heel hard voor jompelen want ik hield me al die tijd groot maar toen de arts het net kwam zeggen, brak ik. Eindelijk uitzicht op naar huis!
Achgos! Geen wonder dat je even aan het snikken ging! O+
Ik duim voor geen beren en slaap maar lekker in je eigen bed straks :Y
pi_174651691
Yess Malteser! *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_174651809
Jaaaaaa *O*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_174651830
quote:
*O* ik duim :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_174651846
quote:
Oh wat superfijn *O* *O*
pi_174652010
Jurk die ik gehaald heb. Ga die dragen op het babyfeestje in augustus.

https://imgur.com/a/UdRGE

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2017 16:49:34 ]
pi_174652102
Wat een goed nieuws Malteser!!! Ik duim voor je!! *O* *O* *O*
pi_174652108
YES Malteser, dat wilden we horen! EIN-DE-LIJK! ik hoop dat het doorgaat :*

In het kader van trouwen: ik ben 3 jaar geleden getrouwd, wel met grote witte jurk, taart, sluier, tranen en alles. Ik vond het heerlijk, zou het zo weer willen doen O+
  woensdag 25 oktober 2017 @ 16:53:44 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_174652111
quote:
fijn!!
disclaimer
pi_174652338
Oh Malteser, wat een fijn vooruitzicht! Ik duim heel hard voor jullie! ^O^
Kan me voorstellen dat je juist op zo'n moment even breekt ja! :*

@Trouwen: hier ook tijdens vorige zwangerschap getrouwd, een beetje net als Minilot; kleine groep, 's ochtends getrouwd, 's avonds lekker uit eten. Geen groot feest, maar wel een toffe dag O+
pi_174652396
quote:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* Ik gun het je zo!!

Gaat het wat beter met de sonde?
S. 2014
J. 2016
pi_174652427
Gister helemaal verkeerd gelezen. Philomijn, fijn dat de echo goed was en wat leuk dat je binnenkort al gaat beginnen met Centering Pregnancy :) Volgens mij maakt het dat meteen een stuk echter.

Krisvc, de laatste loodjes voor werk! Lijkt me best pittig om zwanger te zijn als je ook nog de zorg hebt voor een ander kind.

*O* hoera een goede echo voor Aure en D.U.M.A.N. *O*

Spannend DagenNachtdromer, ik duim dat alles okee is morgen!

Wat super Minilot, dat je gaat trouwen w/ Klinkt echt heel leuk hoe jullie het aanpakken :)

Trouwen zou voor ons ook handig zijn, dat scheelt veel minder geregel. En het lijkt mij best leuk
*; Maar het komt voor nu niet zo uit. Dus binnenkort even uitzoeken hoe het zit met bijv. erkenning omdat mijn vriend geen Nederlands paspoort heeft, en dat soort zaken.Kindje krijgt de achternaam van mijn vriend want mijn naam is erg irritant en hij hecht er ook meer waarde aan heb ik het gevoel. En hij is tenslotte helemaal vanuit Engeland naar Nederland gekomen O-)
Wel raar dat we straks niet allemaal dezelfde achternaam hebben.

En jompels voor Malteser *O* *O* *O* Ik ga duimen dat het goed blijft gaan!
pi_174652451
Omdat ik dus al sinds twee dagen geen pijn heb bij de borsten in de ochtend, net maar een test gedaan. Kon het niet laten.

pi_174652569
quote:
Daar mag voor gejompeld worden *O*
pi_174652587
DG, en nu heel simpel trouwen en later een groot feest geven, is dat niks?
Dan is het voor nu geregeld (scheelt inderdaad een hoop gedoe), hebben jullie toch allemaal dezelfde naam, en kun je later alsnog doen wat je wilt :)
pi_174652595
quote:
O+ Super fijn!!
And you know I might
pi_174652658
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 17:13 schreef twist02 het volgende:
DG, en nu heel simpel trouwen en later een groot feest geven, is dat niks?
Dan is het voor nu geregeld (scheelt inderdaad een hoop gedoe), hebben jullie toch allemaal dezelfde naam, en kun je later alsnog doen wat je wilt :)
Wij zijn simpel getrouwd op het stadhuis, ik wel in een trouwjurk met 25 weken buik :P , en hebben daarna een lunch gedaan met alleen wat familie en goede vrienden. Feest geven we inderdaad in de toekomst nog. Is toch fijn om alles zo al geregeld te hebben :Y
And you know I might
  Moderator woensdag 25 oktober 2017 @ 17:23:33 #47
382129 crew  Donna
pi_174652753
Daarom doen wij nu geregistreerd partnerschap. M'n vriend wil heel graag nog eens echt trouwen met alles erop en er aan en ik wil graag NU dezelfde achternaam en alles goed regelen.
Dus dan maar 2x. Een soort van.
Met taart O+
pi_174652852
Malteser wat fijn!!
:)
  Moderator woensdag 25 oktober 2017 @ 17:41:47 #49
382129 crew  Donna
pi_174653038
quote:
Ik duim! *O*
pi_174653050
Malteser! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_174653185
Oh dat zal wel heel erg fijn zijn Malteser. Ik ga voor je duimen *O*
pi_174653618
@ Malteser: Jeej, zo fijn! Wat goed! :*

@ Mini: Wat leuk, alvast gefeliciteerd! We willen wel foto’s zien. O+

@ Songeur: Ik heb je trouwfoto’s gezien. Wat straal je mooi. O+ Prachtig.

Wij zijn in 2012 voor de wet getrouwd en hebben in 2014 onze bruiloft gevierd. Ook erg uitgebreid. Een echte trouwjurk, taart met 7 lagen, trouwzaal etc. Mooie dag, maar m’n hennafeest was veel mooier. O+
pi_174653810
Morgen 40% korting op de doeken van Artipoppe. Iemand ervaring met die doeken? Ik denk er aan om een paar te halen morgen. Kind wordt begin juni geboren en een maand later gaan we op vakantie. Soms wel handig om het te dragen vanwege slechte wegen ( niet handig met kinderwagen).
pi_174653910
Dankjulliewel! Super lief! O+
pi_174653919
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
Morgen 40% korting op de doeken van Artipoppe. Iemand ervaring met die doeken? Ik denk er aan om een paar te halen morgen. Kind wordt begin juni geboren en een maand later gaan we op vakantie. Soms wel handig om het te dragen vanwege slechte wegen ( niet handig met kinderwagen).
Die korting is vandaag
pi_174653985
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:26 schreef Songeur het volgende:

[..]

Die korting is vandaag
Bedankt. Ben echt chaotisch laatste tijd.

Niemand ervaring met die doeken?
  woensdag 25 oktober 2017 @ 18:31:49 #57
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_174654021
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:29 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ze schijnen heerlijk te zijn maar ik vind 40% van honderden euro's nog steeds best veel geld. Dus ehm, je wilde er een paar halen? Geld over ofzo?

Mijn girosol kostte minder dan 100 euro en is ingedragen ook heel zacht en fijn. Ben blij dat ik niet beter weet.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_174654035
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:29 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik, heb meerdere ap doeken gehad. Ik zou iemand die net begint met dragen er nooit een aanraden. Ook in het kader van de prijs. ‘T zijn hele fijne doeken. Maar alles hangt af van blend, lengte en je voorkeur. Ik zou een yaro of desnoods een mooie oscha kopen. Duurder kan altijd nog, kijk eerst of dragen je bevalt.
pi_174654080
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:31 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Ze schijnen heerlijk te zijn maar ik vind 40% van honderden euro's nog steeds best veel geld. Dus ehm, je wilde er een paar halen? Geld over ofzo?

Mijn girosol kostte minder dan 100 euro en is ingedragen ook heel zacht en fijn. Ben blij dat ik niet beter weet.
Ok, maar ook praktisch? Ja, 2 à 3 stuks om mee te afwisselen bij mijn outfit. En tja, denk dat iedereen een eigen budget heeft toch? Ik wil het alleen niet kopen om vervolgens weer ergens achterin de kast te gooien, juist omdat ze prijzig zijn.

Girosol? Ken dat niet. Zal zo eens zoeken. Wil straks in de zomer liefst dragen. Vooral op vliegveld... maar ook op vakantie.
pi_174654120
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:32 schreef Songeur het volgende:

[..]

Ik, heb meerdere ap doeken gehad. Ik zou iemand die net begint met dragen er nooit een aanraden. Ook in het kader van de prijs. ‘T zijn hele fijne doeken. Maar alles hangt af van blend, lengte en je voorkeur. Ik zou een yaro of desnoods een mooie oscha kopen. Duurder kan altijd nog, kijk eerst of dragen je bevalt.
Ja, begrijp ik, maar zo een fikse korting heb je niet gauw meer. Dat is de reden waarom ik denk: nu inslaan.

Zal zo even die namen opzoeken.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 18:36:23 #61
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_174654128
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:34 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ok, maar ook praktisch? Ja, 2 à 3 stuks om mee te afwisselen bij mijn outfit. En tja, denk dat iedereen een eigen budget heeft toch? Ik wil het alleen niet kopen om vervolgens weer ergens achterin de kast te gooien, juist omdat ze prijzig zijn.

Girosol? Ken dat niet. Zal zo eens zoeken. Wil straks in de zomer liefst dragen. Vooral op vliegveld... maar ook op vakantie.
Of mijn draagdoek praktisch is? Jazeker. Het zijn allemaal lange lappen stof he, dat komt uiteindelijk op hetzelfde neer.
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:32 schreef Songeur het volgende:

En dit.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_174654147
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:36 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Of mijn draagdoek praktisch is? Jazeker. Het zijn allemaal lange lappen stof he, dat komt uiteindelijk op hetzelfde neer.
Ja, vaak betaal je voor het merk. Of gewoon voor de mooiheid.
pi_174654171
Malteser *O* wat een goed nieuws, ik ga voor je duimen!

Mini en trouwen! Alvast gefeliciteerd ;) klinkt alsof het hartstikke leuk wordt :)

Wij moeten nog uitzoeken wat we doen. Of we überhaupt iets doen als trouwen of geregistreerd partnerschap. Geeeeen idee.
pi_174654183
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:36 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, begrijp ik, maar zo een fikse korting heb je niet gauw meer. Dat is de reden waarom ik denk: nu inslaan.

Die korting hebben ze elk jaar. 2x per jaar zelfs volgens mij. Tweedehands gaan ze gemiddeld voor deze prijs. De vaste stockdoeken zijn sowieso duurder dan de limited editions dus een doek scoren voor 200-300 euro is prima te doen.

Yaro, Oscha, Girasol, Ellevill, We are Wovens allemaal merken die heel wat vriendelijker geprijsd zijn. Hoewel er ook wel hele dure oscha’s zijn.
pi_174654204
Zucht, ben ook niet getrouwd voor Nederlandse wet. Alleen de Marokkaanse. Moet dat ook regelen voor het kind er is, of hij moet het erkennen toch? Is daar een speciale procedure voor aangezien hij een Spaanse nationaliteit heeft?
pi_174654242
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:39 schreef Songeur het volgende:

[..]

Die korting hebben ze elk jaar. 2x per jaar zelfs volgens mij. Tweedehands gaan ze gemiddeld voor deze prijs. De vaste stockdoeken zijn sowieso duurder dan de limited editions dus een doek scoren voor 200-300 euro is prima te doen.

Yaro, Oscha, Girasol, Ellevill, We are Wovens allemaal merken die heel wat vriendelijker geprijsd zijn. Hoewel er ook wel hele dure oscha’s zijn.
Goed om te weten! Tweedehands liever niet, maar als zo korting nog wel aan gaat komen, wacht ik nog even. Ga zo eens die merken die je opnoemt bekijken.
pi_174654294
Na vandaag nog 5 dagen tot mijn echo!! Kan ik daarna ook eindelijk op de lijst!! *O*
pi_174654659
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zucht, ben ook niet getrouwd voor Nederlandse wet. Alleen de Marokkaanse. Moet dat ook regelen voor het kind er is, of hij moet het erkennen toch? Is daar een speciale procedure voor aangezien hij een Spaanse nationaliteit heeft?
https://www.google.nl/amp(...)landse-huwelijk/amp/

En anders gewoon even informeren bij de gemeente waar je woont. Heb je je überhaupt wel ingelezen over dat soort dingen voor je ging trouwen :?
And you know I might
pi_174654674
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:59 schreef rena het volgende:

[..]

https://www.google.nl/amp(...)landse-huwelijk/amp/

En anders gewoon even informeren bij de gemeente waar je woont. Heb je je überhaupt wel ingelezen over dat soort dingen voor je ging trouwen :?
Nee. Hoef niet per se mijn huwelijk te legaliseren. Hij kan dat kind ook gewoon erkennen toch? Zonder het huwelijk te legaliseren.
pi_174654693
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:36 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Zou eerst de echo even afwachten. Je bent nog zo pril, dan zou ik überhaupt geen bijzondere aankopen dan eigenlijk.
Gewoon een advies aan de zijlijn. :)
pi_174654772
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:01 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zou eerst de echo even afwachten. Je bent nog zo pril, dan zou ik überhaupt geen bijzondere aankopen dan eigenlijk.
Gewoon een advies aan de zijlijn. :)
Klopt! Nog 5 dagen!! Ik ben volgens mijn berekening 8 weken, dus valt mee hoe pril! Maar inderdaad even wachten tot dinsdag.
pi_174654839
Malteser, wat fijn! Thuis, naar je mannen. O+ Logisch dat je groot houden dan even niet meer gaat. O+

Mini, dat klinkt als een perfecte bruiloft als ik eerlijk ben. Dat inclusief taart dan. :P

Wij hebben voordat we gingen proberen ons eerste kindje te krijgen ons geregistreerd partnerschap om laten zetten in een huwelijk. Met z'n tweetjes, op het gemeentehuis. Heel romantisch. Ik wilde inderdaad graag als familie van C. door het leven gaan. En qua romantiek kwamen we niet verder dan dat ik zei dat ik graag wilde trouwen en man zei dat ik dan maar een afspraak moest maken. Zo gezegd, zo gedaan. We waren die dinsdag toch allebei toevallig vrij. :')

Hier nog geen doek. Ik plan eerst een consult in nadat de baby er is. Bij nummer 1 heb ik helemaal niet gedragen.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174654949
En goed nieuws voor Malteser, las ik! *O* *O*
pi_174654995
Een doek lijkt mij erg fijn, maar manlief wil ook dragen.. dus dat lijkt mij niet echt handig. Dan heb ik liever een erginomische drager, denk ik.
Iemand ervaring met man + draagdoek?
pi_174655092
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:00 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nee. Hoef niet per se mijn huwelijk te legaliseren. Hij kan dat kind ook gewoon erkennen toch? Zonder het huwelijk te legaliseren.
Even googelen levert me dit op, op de site van de Rijksoverheid;

"Kind erkennen door buitenlandse man of vrouw
Wilt u een kind erkennen maar heeft u bijvoorbeeld een andere of dubbele nationaliteit. Dan is het belangrijk te onderzoeken welk recht op u van toepassing is. Meestal geldt ook dat toestemming voor erkenning van de moeder nodig is.
Vraag informatie of advies bij de afdeling Burgerzaken van uw gemeente of een juridisch deskundige."
And you know I might
pi_174655132
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:17 schreef rena het volgende:

[..]

Even googelen levert me dit op, op de site van de Rijksoverheid;

"Kind erkennen door buitenlandse man of vrouw
Wilt u een kind erkennen maar heeft u bijvoorbeeld een andere of dubbele nationaliteit. Dan is het belangrijk te onderzoeken welk recht op u van toepassing is. Meestal geldt ook dat toestemming voor erkenning van de moeder nodig is.
Vraag informatie of advies bij de afdeling Burgerzaken van uw gemeente of een juridisch deskundige."
Oh, geen eenduidige regels over dus. Nou ja, moet ik maar eens een keer achteraan. Wordt gek van al dat geregel en papierwerk. Moet morgen weeeeeer naar consulaat omdat er weer bepaalde papieren ontbreken. Zucht. Of anders legaliseer ik dat huwelijk wel, scheelt denk ik in moeite.
pi_174655757
quote:
whoohoo!!!! Wat fijn meid! *O* *O* *O*
pi_174655990
Fijn malteser!

En wat betreft dragen, is het handig om nu al een draagdoek of draagzak te kopen, of te wachten tot na de bevalling? Geen idee ook eigenlijk wat ik wil / handig ga vinden :?
pi_174656102
*O* fijn Malteser!! *O*
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_174656230
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:47 schreef elliebell het volgende:
Fijn malteser!

En wat betreft dragen, is het handig om nu al een draagdoek of draagzak te kopen, of te wachten tot na de bevalling? Geen idee ook eigenlijk wat ik wil / handig ga vinden :?
Kan allebei denk ik. Wil je graag dragen? Is er eventueel een winkel of mamacafe waar je wat kunt proberen? Blind kopen is soms lastig.

@duman mijn man draagt ook met doek en met drager. Hij vindt doek fijner. Alleen rugdragen vind ie eng. En een ringsling vind ie ook stom. Is denk ik wel heel verschillend, hoor ook vaak dat man niet wil knopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')