Oh, geen eenduidige regels over dus. Nou ja, moet ik maar eens een keer achteraan. Wordt gek van al dat geregel en papierwerk. Moet morgen weeeeeer naar consulaat omdat er weer bepaalde papieren ontbreken. Zucht. Of anders legaliseer ik dat huwelijk wel, scheelt denk ik in moeite.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:17 schreef rena het volgende:
[..]
Even googelen levert me dit op, op de site van de Rijksoverheid;
"Kind erkennen door buitenlandse man of vrouw
Wilt u een kind erkennen maar heeft u bijvoorbeeld een andere of dubbele nationaliteit. Dan is het belangrijk te onderzoeken welk recht op u van toepassing is. Meestal geldt ook dat toestemming voor erkenning van de moeder nodig is.
Vraag informatie of advies bij de afdeling Burgerzaken van uw gemeente of een juridisch deskundige."
whoohoo!!!! Wat fijn meid!quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:21 schreef Malteser het volgende:
In het kader van de positiviteit:
Als er geen beren meer op de weg komen, slaap ik het weekend thuis bij mijn mannen in mijn eigen huis in mijn eigen bed en daar ga ik even heel hard voor jompelen want ik hield me al die tijd groot maar toen de arts het net kwam zeggen, brak ik. Eindelijk uitzicht op naar huis!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan allebei denk ik. Wil je graag dragen? Is er eventueel een winkel of mamacafe waar je wat kunt proberen? Blind kopen is soms lastig.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:47 schreef elliebell het volgende:
Fijn malteser!
En wat betreft dragen, is het handig om nu al een draagdoek of draagzak te kopen, of te wachten tot na de bevalling? Geen idee ook eigenlijk wat ik wil / handig ga vinden
Je weet dat erkennen alleen echt niet hetzelfde is als dat je binnen een NL huwelijk een kind krijgt?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh, geen eenduidige regels over dus. Nou ja, moet ik maar eens een keer achteraan. Wordt gek van al dat geregel en papierwerk. Moet morgen weeeeeer naar consulaat omdat er weer bepaalde papieren ontbreken. Zucht. Of anders legaliseer ik dat huwelijk wel, scheelt denk ik in moeite.
Als je snel na de bevalling wilt gaan dragen is voor de bevalling al bekijken en voelen wat je fijn vindt denk ik handiger.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:47 schreef elliebell het volgende:
Fijn malteser!
En wat betreft dragen, is het handig om nu al een draagdoek of draagzak te kopen, of te wachten tot na de bevalling? Geen idee ook eigenlijk wat ik wil / handig ga vinden
Gezag aanvragen kan heel makkelijk online trouwens. Weinig moeite.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:59 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Je weet dat erkennen alleen echt niet hetzelfde is als dat je binnen een NL huwelijk een kind krijgt?
Erkenning geeft je partner namelijk geen gezag over het kind, dat moet je dan nog apart aanvragen. Als je getrouwd bent op het moment dat je kind geboren wordt heb je automatisch allebei gezag.
Mja, dat is inderdaad weinig moeite dat aanvragen, maar ik zei het vooral omdat ik er regelmatig van sta te kijken dat mensen eigenlijk niet weten dat erkennen en gezag aanvragen niet hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Gezag aanvragen kan heel makkelijk online trouwens. Weinig moeite.
Alleen moet je dan voor de mooi nog wel een testament maken ook eigenlijk.
Ik zou als je nog twijfelt proberen om iets te lenen of iets goedkoops aan te schaffen voor vlak na de bevalling (bijv. een Marsupi), dan kun je na een paar weken gaan passen en kijken wat bij jullie en de omstandigheden past. Er zijn een aantal dingen die je pas na de bevalling kunt weten die voor jou of voor je kindje van belang kunnen zijn voor tijdens het dragen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:47 schreef elliebell het volgende:
Fijn malteser!
Bij onze gemeente krijg je bij de erkenning uitleg over het aanvragen van gezagquote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:07 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Mja, dat is inderdaad weinig moeite dat aanvragen, maar ik zei het vooral omdat ik er regelmatig van sta te kijken dat mensen eigenlijk niet weten dat erkennen en gezag aanvragen niet hetzelfde zijn.
dat gaat net zoals bij een vrouwquote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:14 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Een doek lijkt mij erg fijn, maar manlief wil ook dragen.. dus dat lijkt mij niet echt handig. Dan heb ik liever een erginomische drager, denk ik.
Iemand ervaring met man + draagdoek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En morgen vlieg ik naar Barcelona voor een congres, voelt niet echt als lekkere timing zo.
[ Bericht 0% gewijzigd door LuDann op 25-10-2017 20:32:36 ]
Proestquote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:16 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
dat gaat net zoals bij een vrouw![]()
En ook @ de rest:quote:Mijn meneer knoopt fwcc, slipknot met shortie, ringsling allemaal zelfstandig.
Ruck met wat hulp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Zaterdagquote:Op woensdag 25 oktober 2017 20:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wanneer ben jij uitgerekend, Miss_Congeniality?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |