abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174650838
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 16:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Over trouwen gesproken.. Volgende week hierzo. Na negentien jaar samen. *O* Ennn ik heb vandaag eindelijk een jurkje gevonden dat over mijn huidige zwangere walvispostuur heenpast, dus jeuj. Toevallig een witte, dus het lijkt inenen meer op een traditionele bruiloft dan we gedacht hadden! *)

Wel een verder zeer korte ceremonie 's morgens op het gemeentehuis met maar vijftien gasten en 's avonds bier, bitterballen en bordspelletjes bij ons thuis.

Net iets meer dan een formaliteit, zeg maar :)
Zo gaan wij het ook doen denk ik :Y misschien uit eten erna.
  Moderator / Colorchick woensdag 25 oktober 2017 @ 16:09:20 #27
382129 crew  Donna
pi_174650897
Wij gaan geregistreerd partnerschap doen. In januari denk ik. En ik wil wel taart. :P
pi_174651140
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 16:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Over trouwen gesproken.. Volgende week hierzo. Na negentien jaar samen. *O* Ennn ik heb vandaag eindelijk een jurkje gevonden dat over mijn huidige zwangere walvispostuur heenpast, dus jeuj. Toevallig een witte, dus het lijkt inenen meer op een traditionele bruiloft dan we gedacht hadden! *)

Wel een verder zeer korte ceremonie 's morgens op het gemeentehuis met maar vijftien gasten en 's avonds bier, bitterballen en bordspelletjes bij ons thuis.

Net iets meer dan een formaliteit, zeg maar :)
Gefeliciteerd! Nou ja, toch nog wel een 'feestje.' Ik heb geen bruiloft gehad, gewoon naar consulaat geweest en stempel en klaar. Maar we gaan in juli/augustus een groot babyfeest houden in Marokko. In een zaal, inclusief eten, muziek en gefeest. :D En prachtige Marokkaanse jurk die ik al gekocht heb. Ook wit. :D

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2017 16:22:44 ]
pi_174651196
In het kader van de positiviteit:
Als er geen beren meer op de weg komen, slaap ik het weekend thuis bij mijn mannen in mijn eigen huis in mijn eigen bed en daar ga ik even heel hard voor jompelen want ik hield me al die tijd groot maar toen de arts het net kwam zeggen, brak ik. Eindelijk uitzicht op naar huis!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_174651253
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 16:21 schreef Malteser het volgende:
Als er geen beren meer op de weg komen, slaap ik het weekend thuis bij mijn mannen in mijn eigen huis in mijn eigen bed en daar ga ik even heel hard voor jompelen want ik hield me al die tijd groot maar toen de arts het net kwam zeggen, brak ik. Eindelijk uitzicht op naar huis!
Achgos! Geen wonder dat je even aan het snikken ging! O+
Ik duim voor geen beren en slaap maar lekker in je eigen bed straks :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_174651691
Yess Malteser! *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_174651809
Jaaaaaa *O*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_174651830
quote:
*O* ik duim :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_174651846
quote:
Oh wat superfijn *O* *O*
pi_174652010
Jurk die ik gehaald heb. Ga die dragen op het babyfeestje in augustus.

https://imgur.com/a/UdRGE

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2017 16:49:34 ]
pi_174652102
Wat een goed nieuws Malteser!!! Ik duim voor je!! *O* *O* *O*
pi_174652108
YES Malteser, dat wilden we horen! EIN-DE-LIJK! ik hoop dat het doorgaat :*

In het kader van trouwen: ik ben 3 jaar geleden getrouwd, wel met grote witte jurk, taart, sluier, tranen en alles. Ik vond het heerlijk, zou het zo weer willen doen O+
  woensdag 25 oktober 2017 @ 16:53:44 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_174652111
quote:
fijn!!
disclaimer
pi_174652338
Oh Malteser, wat een fijn vooruitzicht! Ik duim heel hard voor jullie! ^O^
Kan me voorstellen dat je juist op zo'n moment even breekt ja! :*

@Trouwen: hier ook tijdens vorige zwangerschap getrouwd, een beetje net als Minilot; kleine groep, 's ochtends getrouwd, 's avonds lekker uit eten. Geen groot feest, maar wel een toffe dag O+
pi_174652396
quote:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* Ik gun het je zo!!

Gaat het wat beter met de sonde?
S. 2014
J. 2016
pi_174652427
Gister helemaal verkeerd gelezen. Philomijn, fijn dat de echo goed was en wat leuk dat je binnenkort al gaat beginnen met Centering Pregnancy :) Volgens mij maakt het dat meteen een stuk echter.

Krisvc, de laatste loodjes voor werk! Lijkt me best pittig om zwanger te zijn als je ook nog de zorg hebt voor een ander kind.

*O* hoera een goede echo voor Aure en D.U.M.A.N. *O*

Spannend DagenNachtdromer, ik duim dat alles okee is morgen!

Wat super Minilot, dat je gaat trouwen w/ Klinkt echt heel leuk hoe jullie het aanpakken :)

Trouwen zou voor ons ook handig zijn, dat scheelt veel minder geregel. En het lijkt mij best leuk
*; Maar het komt voor nu niet zo uit. Dus binnenkort even uitzoeken hoe het zit met bijv. erkenning omdat mijn vriend geen Nederlands paspoort heeft, en dat soort zaken.Kindje krijgt de achternaam van mijn vriend want mijn naam is erg irritant en hij hecht er ook meer waarde aan heb ik het gevoel. En hij is tenslotte helemaal vanuit Engeland naar Nederland gekomen O-)
Wel raar dat we straks niet allemaal dezelfde achternaam hebben.

En jompels voor Malteser *O* *O* *O* Ik ga duimen dat het goed blijft gaan!
pi_174652451
Omdat ik dus al sinds twee dagen geen pijn heb bij de borsten in de ochtend, net maar een test gedaan. Kon het niet laten.

pi_174652569
quote:
Daar mag voor gejompeld worden *O*
pi_174652587
DG, en nu heel simpel trouwen en later een groot feest geven, is dat niks?
Dan is het voor nu geregeld (scheelt inderdaad een hoop gedoe), hebben jullie toch allemaal dezelfde naam, en kun je later alsnog doen wat je wilt :)
pi_174652595
quote:
O+ Super fijn!!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174652658
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 17:13 schreef twist02 het volgende:
DG, en nu heel simpel trouwen en later een groot feest geven, is dat niks?
Dan is het voor nu geregeld (scheelt inderdaad een hoop gedoe), hebben jullie toch allemaal dezelfde naam, en kun je later alsnog doen wat je wilt :)
Wij zijn simpel getrouwd op het stadhuis, ik wel in een trouwjurk met 25 weken buik :P , en hebben daarna een lunch gedaan met alleen wat familie en goede vrienden. Feest geven we inderdaad in de toekomst nog. Is toch fijn om alles zo al geregeld te hebben :Y
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Moderator / Colorchick woensdag 25 oktober 2017 @ 17:23:33 #47
382129 crew  Donna
pi_174652753
Daarom doen wij nu geregistreerd partnerschap. M'n vriend wil heel graag nog eens echt trouwen met alles erop en er aan en ik wil graag NU dezelfde achternaam en alles goed regelen.
Dus dan maar 2x. Een soort van.
Met taart O+
pi_174652852
Malteser wat fijn!!
:)
  Moderator / Colorchick woensdag 25 oktober 2017 @ 17:41:47 #49
382129 crew  Donna
pi_174653038
quote:
Ik duim! *O*
pi_174653050
Malteser! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')