Hoezo?quote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:53 schreef Melting het volgende:
De plaat hierna is geen hit geweest. Ben alleen benieuwd wie de uitvoerende artiest kent.
Zijn dan wel haar moeder?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:53 schreef Melting het volgende:
De plaat hierna is geen hit geweest. Ben alleen benieuwd wie de uitvoerende artiest kent.
quote:
Jij wil toch geen kinderen? Fokken doe je om kinderen te krijgen?quote:
Fokken doe ik om seks te regelen....quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij wil toch geen kinderen? Fokken doe je om kinderen te krijgen?
Hij bedoelt Fok!ken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:
Denk dat over het algemeen toch over het doorkweken van dieren wordt gesproken bij fokken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Zonder beat eronder, beetje langzamer, zonder effectjes, dan zou dit nog best eens een goed nummer kunnen zijn.
Ik fok om mijn radioshows met onzinnig, soms zinnig geleuter te omlijstenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan had het zelfs wel een hit kunnen wordenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Zonder beat eronder, beetje langzamer, zonder effectjes, dan zou dit nog best eens een goed nummer kunnen zijn.
Wel lief van Abbacadabra dan dat ze het toegelaten hebben om die groep uit Zweden met de eer te laten strijkenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Terechte klacht wel.quote:
Ella Fitzgerald. Maar ik kan het fout hebbenquote:
Ik vraag me af of zo'n robot van de trap af flikkert als je hem boven gebruikt en het laadstation beneden is.quote:
Je had het fout.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ella Fitzgerald. Maar ik kan het fout hebben
Hey, ik wist niet dat mijn ex terug in Nederland was en in Geleen woontquote:
Dat wist ikquote:
Ziet er wel wat uit als een alienquote:
QFTquote:
Ik zie het al voor me... wieltjes heel langzaam vooruit, over de rand van de traptreden heen......... en dan snel achteruit. Roombah in de stress.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zo'n robot van de trap af flikkert als je hem boven gebruikt en het laadstation beneden is.
73 centimeterquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Heeft Pinkpop ook nog een keer platgespeeld.
Een vrouwtje van 73 centimeter voor 80.000 mensen.![]()
Dat hij de hele dag wanhopig bovenaan de trap staat te weifelen om terug naar zijn laadstation te kunnen. Robotje pestenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me... wieltjes heel langzaam vooruit, over de rand van de traptreden heen......... en dan snel achteruit. Roombah in de stress.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Heeft Pinkpop ook nog een keer platgespeeld.
Een vrouwtje van 73 centimeter voor 80.000 mensen.![]()
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat hij de hele dag wanhopig bovenaan de trap staat te weifelen om terug naar zijn laadstation te kunnen. Robotje pesten
En ook een hele mooie clip. Ik vind haar daar zo mooiquote:
Ze heeft in die clip dezelfde kapper als ik.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
En ook een hele mooie clip. Ik vind haar daar zo mooi
Heb jij een kapper dan?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze heeft in die clip dezelfde kapper als ik.
Ik was vorige week bij mijn moeder in Drenthe, en heb daar nét het Mega Piraten Festijn met de Snollebollekes gemistquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:07 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik lees net dat zaterdag over een week de Snollebollekes bij ons in het dorp komen.
1 keer per jaar.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heb jij een kapper dan?
Das makkelijk geld verdienen voor hem
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb dit wel eerder gehoord, maar weet niet meer wie het zingt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |