SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Van het slechtse album van U2. Wel succesvol gekopieerd door Kane...quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh oh.... * OscarMopperkont is dan benieuwd naar het volgende nummer![]()
* OscarMopperkont heeft goede zomervakantie herinneringen aan Zooropa... dus ik kan het album nooit slecht vindenquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van het slechtse album van U2. Wel succesvol gekopieerd door Kane...
quote:
Niet? Kijk maar hoe vaak Melting Vout tot de orde moet roepenquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kloons hoef je niet tot stilte te manen
Wie zegt dat we gaan meeten?quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Weet je hoe ik er uit zie dan?
Al geeft die vuilnisbak me natuurlijk wel weg
Jij zei en ik quote: "Dan zie ik je daar wel"quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik sla de verlenging over en ga meteen door naar de penalty's...
Graag gedraaid weer Mad!quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik sla de verlenging over en ga meteen door naar de penalty's...
Merci, Oscar.
Ohjaquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij zei en ik quote: "Dan zie ik je daar wel"
Van een afstandjequote:Op maandag 23 oktober 2017 22:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij zei en ik quote: "Dan zie ik je daar wel"
Daar was ik op 12 jarige leeftijd al achterquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:26 schreef livelink het volgende:
Daar ben ik weer. Gelukkig heeft Oscar er een uurtje achteraan geplakt. Stom huiswerk
quote:
Zie... Oscar weet wat vrouwen willenquote:
Ja, ik ook. Maar ik had me niet voldoende gerealiseerd dat je je eigen schooltijd nog eens dunnetjes overdoet als je kinderen hebt.quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar was ik op 12 jarige leeftijd al achter
Daarom; kinderenquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ik had me niet voldoende gerealiseerd dat je je eigen schooltijd nog eens dunnetjes overdoet als je kinderen hebt.
80-jarige mannen?quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
[..]
Zie... Oscar weet wat vrouwen willen
Alleen als ze rijk zijnquote:
Daarom heb ik zelf geen kinderen, maar alleen neefjes en nichtjes.quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:29 schreef livelink het volgende:
Ja, ik ook. Maar ik had me niet voldoende gerealiseerd dat je je eigen schooltijd nog eens dunnetjes overdoet als je kinderen hebt.
quote:
Daar noem je dan ook wel een geval apart. Zulke kloons maak je zelden mee.quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet? Kijk maar hoe vaak Melting Vout tot de orde moet roepen
F5, F5, F5quote:
Eensquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Misplaced Childhood is één van de beste albums ooit![]()
Straks welquote:
Ik vind dit een misplaatste opmerking.quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Misplaced Childhood is één van de beste albums ooit![]()
Je gezicht is misplaatstquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dit een misplaatste opmerking.
Zie, dit ken je welquote:
quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Eens
En aangezien de nummers 1,2 en 3 in elkaar overlopen, draai ik ze alle 3
Gezelligquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori luistert nog even mee voor het slapen gaan
Ik kan hem meezingen...quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kan zowat het hele album meezingen
Gewoon de rest van het album er achteraanquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:45 schreef Watertornado het volgende:
Is de eerste keer dat ik deze drie nummers zo achter elkaar hoor. Kan dat wel waarderen.
Ja ik ook welquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:45 schreef Watertornado het volgende:
Is de eerste keer dat ik deze drie nummers zo achter elkaar hoor. Kan dat wel waarderen.
Wilde ik eigenlijk wel doenquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon de rest van het album er achteraan
En die horen de nieuwe Just Jackquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
16 luisteraars op een doodgewone maandagavond...
Dat hele album loopt zo door.... Aanraderquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:45 schreef Watertornado het volgende:
Die band kende ik dan weer niet.quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:47 schreef ok01 het volgende:
Just Jack![]()
Hele ondergewaardeerde band vind ik
Geen band. Gewoon solo artiestquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:47 schreef ok01 het volgende:
Just Jack![]()
Hele ondergewaardeerde band vind ik
Als je z'n hit van 10 jaar geleden hoort, dan ken je hem welquote:
Alleen Jaap maar?quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen band. Gewoon solo artiest
Oh jaquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen band. Gewoon solo artiest
Klinkt lekkerquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En die horen de nieuwe Just Jack
Dat kan en magquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb verschillende nummers van Just Jack gehoord, maar geen ervan hebben me erg kunnen bekoren.
Welterusten ok01quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:55 schreef ok01 het volgende:
Ik ga maar eens naar bed
Moet om 6:00 uur al weer op![]()
Bedankt voor het draaien Oscar
Ooooh, 6 uur pas... * OscarMopperkont om 5quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:55 schreef ok01 het volgende:
Ik ga maar eens naar bed
Moet om 6:00 uur al weer op![]()
Bedankt voor het draaien Oscar
quote:
Dit dusquote:
Truste jeansquote:
Verschil moet er wezenquote:Op maandag 23 oktober 2017 23:08 schreef CindieY het volgende:
Gelukkig morgen een late dienst op het werk
Ik heb nog steeds een 8-urige werkdag hoorquote:Op maandag 23 oktober 2017 23:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Verschil moet er wezenwerk- en luxepaarden
Toch wel een Doors klassiekertje ditquote:Op maandag 23 oktober 2017 23:09 schreef livelink het volgende:
Aparte plaat dit. Maar ik begin er langzaam aan te wennen en te waarderen.
Ik ken eigenlijk niet zoveel van the Doors.quote:Op maandag 23 oktober 2017 23:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Toch wel een Doors klassiekertje dit
quote:Op maandag 23 oktober 2017 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
Mooi nummer in een themashow over landen / gebieden in de wereld
Was ook een nummer uit een dikke dip uit hun carrièrequote:Op maandag 23 oktober 2017 23:24 schreef livelink het volgende:
Deze is inderdaad wel mooi. Ik kende het niet.
Zou ook nooit geraden hebben dat het Duran Duran was.
Graag gedraaidquote:Op maandag 23 oktober 2017 23:26 schreef CindieY het volgende:
Dank Oscar
Was weer een heerlijk afwisselende show
Graag gedraaid weerquote:Op maandag 23 oktober 2017 23:27 schreef livelink het volgende:
Gutenacht Oscar. Bedankt voor de deuntjes. Ik kan je melden dat ze goed gevallen zijn
Dank voor het meeluisteren weerquote:
Kan altijd beterquote:Op maandag 23 oktober 2017 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
Dit was het betere gooi- en smijtwerkBedankt Oscar
quote:Op maandag 23 oktober 2017 23:29 schreef livelink het volgende:
Nog even je afsluitende gifjes.
Ik zie zelfs als je ze niet plaatst.
Goedemorgen.quote:
Ik had het zwaar en daarom heb ik vandaag vrij genomen. Dus straks als de kinderen richting school zijn ga ik het rustig aan doen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 06:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Heb jij het ook zo zwaar?
Goedemorgen just me. Ga jij ooit uit je vroeg-opstaan-ritme komen?quote:
Mogguh Meltquote:
Mogguh just mequote:
Dat is wel een goede representatie van jouw ochtendtweets, jaquote:
Dank je. Het gaat alweer iets beter.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 06:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had het zwaar en daarom heb ik vandaag vrij genomen. Dus straks als de kinderen richting school zijn ga ik het rustig aan doen.
Sterkte!
De kabouter is nog ziek dus ik ben onderweg...quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 06:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen just me. Ga jij ooit uit je vroeg-opstaan-ritme komen?
Die heeft het goed te pakken danquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 07:13 schreef just me het volgende:
[..]
De kabouter is nog ziek dus ik ben onderweg...
quote:
Vind ik ookquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 08:13 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Fijn dat je vandaag even een dagje vrij hebt livelink.
Mogguhquote:
Mogguhquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 08:13 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Fijn dat je vandaag even een dagje vrij hebt livelink.
Zondagavond zijn man en kind teruggekomen van een vakantie Oostenrijk. Er ligt dus een hoop was en snowboard-spullen overal. Dus dat ga ik wegwerken en opruimen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 08:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ga je lekker niksen of ga je nog wat nuttigs doen?
Mogguhquote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 09:18 schreef knokkels het volgende:
Môgge
* knokkels kijkt op de klok en ziet dat ie al een halve dag klusjes achter de rug heeft. En we zijn nog niet eens begonnen. Enzo
quote:
Ja hallo daar, plaatjesdraaierdquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 09:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja hallo daar, plaatjesdraaierd
* knokkels viel van zijn stoel af en was al in slaap nog voor middernacht![]()
Moet ik wéér die film die ik gisteren op had staan opnieuw gaan kijken.quote:
Als je koffie maar niet lekt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 09:32 schreef knokkels het volgende:
Was ik net in de supermarkt... Heyyyy zuurkoolWoohoo
![]()
* knokkels pakt een pakje en die begint meteen te lekken. Geeft het door aan de medewerker..
*pakt een andere, lek. Pakt een andere.... wéér lek. Pakt de vierde en die was eindelijk goed.![]()
Oh ja, misschien moet ik iets met koffie gaan doen. Of zo.
quote:
Koffie en psytrance om de dag mee te beginnenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 10:18 schreef CindieY het volgende:
Thee en een muziekjeEven rustig aan doen deze ochtend.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 10:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is onderweg naar knokkels city
Zou bijzondere radio worden, met al die uiteenlopende muziekquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 10:28 schreef knokkels het volgende:
[..]!
The Oscar Takeover @ Knokkels Duo DJ Show.!
Wanneer ging je mij dat vertellen dan?
Nee, maar echt.. Wat brengt jou naar Den Helder dan?
De autoquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 10:28 schreef knokkels het volgende:
[..]!
The Oscar Takeover @ Knokkels Duo DJ Show.!
Wanneer ging je mij dat vertellen dan?
Nee, maar echt.. Wat brengt jou naar Den Helder dan?
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 10:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zou bijzondere radio worden, met al die uiteenlopende muziekIk ben voor
Ja maar duh.. We mogen dan wel de meeste zonuren in Den Helder hebben, maar daar merk je vandaag toch niets van.quote:
Nee idd. Geen zon te zien. Gelukkig ben ik altijd het zonnetje 🌞quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 10:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar duh.. We mogen dan wel de meeste zonuren in Den Helder hebben, maar daar merk je vandaag toch niets van.
Komjedoendan![]()
* OscarMopperkont moet daar ff wat wegbrengen...quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 10:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar duh.. We mogen dan wel de meeste zonuren in Den Helder hebben, maar daar merk je vandaag toch niets van.
Komjedoendan![]()
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 10:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont moet daar ff wat wegbrengen...
Daar waren ze hier om 07:30 al bij een van mn buren mee bezig, niet leuk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:20 schreef Symphonic het volgende:
De herriemaker zijn gelukkig vertrokken bij de buren.
Altijd fijn leidingen frezen
quote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:20 schreef Symphonic het volgende:
De herriemaker zijn gelukkig vertrokken bij de buren.
Altijd fijn leidingen frezen
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 15:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Daar waren ze hier om 07:30 al bij een van mn buren mee bezig, niet leuk.
Nadeel van een flat, dan doen ze er een hele batch
Vierwerf halloquote:
You crazy diamond of like the moon and the stars and the sun?quote:
Yesterdayquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
You crazy diamond of like the moon and the stars and the sun?
Gefeliciteerd ouwe!quote:
Dat vroeg ik me eigenlijk ook af, haha.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gefeliciteerd Raf
Maar waarmee?![]()
Weer wakker geworden vanmorgen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:58 schreef Rafeiro het volgende:
Dat vroeg ik me eigenlijk ook af, haha.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Weer wakker geworden vanmorgen.
Weer een uur overleefd zonder dat de vogels je ogen hebben uitgepikt.
Die nasi gegeten zonder dat je gestikt bent in de kipfiletstukjes die erin zitten.
Zoveel mogelijkheden!
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]![]()
Was vanochtend wel grappig, zou bezoek krijgen, waar ik niet echt meer aan gedacht had.
Dus moest even snel wat koffie naar binnen mikken, een peukje roken en de vogels eten en drinken geven. Krijg ik telefoon dat diegene wat later kwam, dus nog een bakkie koffie, nu wat relaxter, hoor ik ineens een hoop gefladder. Had ik Pino z'n kooi dus niet dicht gedaan.
En die kan soms best een draak zijn als hij/zij/het terug de kooi in moet. Maar nu ging Pino al heel snel zelf z'n kooi in, hoefde het niet eens te proberen
Paro is vandaag toch jarig?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 16:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me eigenlijk ook af, haha.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]![]()
Was vanochtend wel grappig, zou bezoek krijgen, waar ik niet echt meer aan gedacht had.
Dus moest even snel wat koffie naar binnen mikken, een peukje roken en de vogels eten en drinken geven. Krijg ik telefoon dat diegene wat later kwam, dus nog een bakkie koffie, nu wat relaxter, hoor ik ineens een hoop gefladder. Had ik Pino z'n kooi dus niet dicht gedaan.
En die kan soms best een draak zijn als hij/zij/het terug de kooi in moet. Maar nu ging Pino al heel snel zelf z'n kooi in, hoefde het niet eens te proberen
quote:
Zou Nena hebben voorzien met 99 Luftballons dat dat best een Mashup tussen The walking dead en IT zou kunnen symboliseren?quote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:21 schreef Rafeiro het volgende:
Oh ja, dat moet dan nog wel gebeuren.
Gefeliciteerd Paro
[ afbeelding ]
Walking IT - 99 Balloons. They FLOAT!quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zou Nena hebben voorzien met 99 Luftballons dat dat best een Mashup tussen The walking dead en IT zou kunnen symboliseren?
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:22 schreef livelink het volgende:
Maar wel van harte gefeliciteerd PaRo natuurlijk
mmmmmmmmmmmm braaaaaaaaaaaaaaaaaainsquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:22 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Het is maar goed dat ik mijn verjaardag niet vier. Dit hoef ik niet te hebben.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:22 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Het is maar goed dat ik mijn verjaardag niet vier. Dit hoef ik niet te hebben.
Je wil geen 47 worden?quote:
Ditquote:
Of ehh .. nou ja, <vul relevante leeftijd in>quote:
haha jonkiequote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont viert al jaren zijn verjaardag niet.....
* OscarMopperkont is nog steeds 23
Stiekem stokoud...quote:
350?quote:
Vandaar dat je mij te oud vindt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont viert al jaren zijn verjaardag niet.....
* OscarMopperkont is nog steeds 23
Op een oude fiets zou hij het moeten leren, toch?quote:
heul nietquote:
Ik had in groep 2 een juffrouw Fiets. Toch wel blij dat ik het daar niet op geleerd heb.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Op een oude fiets zou hij het moeten leren, toch?
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik had in groep 2 een juffrouw Fiets. Toch wel blij dat ik het daar niet op geleerd heb.
[..]
Ik had in groep 2 een juffrouw Fiets. Toch wel blij dat ik het daar niet op geleerd heb.
Misschien mag Oscar wel geen fiets meer rijden wegens zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Op een oude fiets zou hij het moeten leren, toch?
[..]
Klapperend kunstgebit over die klinkersquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Misschien mag Oscar wel geen fiets meer rijden wegens zijn leeftijd.![]()
Trillend aan het fietsstuur enzo
waarom sta jij dan op zo'n tijd bij de snackbar?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tyfus druk bij de snackbar.... Tis Fucking dinsdag.... is er iets op tv ofzo ? Dat iedereen maar snackbar haalt?
Tis niet eens oer Hollandse etenstijd
Hangt er vanaf hoe oud ze was toenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:22 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Die zal het zwaar hebben gehad met haar naam
Kinderkopjes door het oude centrum van Maastricht na een fikse regenbui op een achtenderstigstehands racefietsje. Kreeg ik ook bijna een kunstgebit van.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klapperend kunstgebit over die klinkers
ik ben recalcitrantquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
waarom sta jij dan op zo'n tijd bij de snackbar?
Nieuwe fietsquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe oud ze was toen
Dat was al bekendquote:
Over kinderkopjes gesproken. Ik vind Kinderdagverblijf “Rollebol” toch best fout klinkenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kinderkopjes door het oude centrum van Maastricht na een fikse regenbui op een achtenderstigstehands racefietsje. Kreeg ik ook bijna een kunstgebit van.
Ik rollebolde wel lekker over die kinderkopjesquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Over kinderkopjes gesproken. Ik vind Kinderdagverblijf “Rollebol” toch best fout klinken
Zo foutquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik rollebolde wel lekker over die kinderkopjes
als ik twee dagen naar de snackbar ga hoef ik ook 2 dagen niet te kokenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:25 schreef knokkels het volgende:
Zo. aardappel staan op, zuurkool warmt op, spekjes uitbakkende en worst warmt op.
Hoef ik een paar dagen niet te koken. Waarschijnlijk 2 of zo
Ik snap inderdaad niet waarom ze kinderkopjes genoemd worden.Vierkant als ze zijnquote:
vetnek. snackbarharsesquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
als ik twee dagen naar de snackbar ga hoef ik ook 2 dagen niet te koken
waar is de ananas?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:25 schreef knokkels het volgende:
Zo. aardappel staan op, zuurkool warmt op, spekjes uitbakkende en worst warmt op.
Hoef ik een paar dagen niet te koken. Waarschijnlijk 2 of zo
Die ligt nog in de supermarktquote:
Handen omhoog.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 18:52 schreef knokkels het volgende:
* knokkels vraagt zich af in welke trip Gup is blijven hangen
Ottawan?quote:
Klaar met eten, nu kannutquote:
Ja, nou heb ik het ineens gedaan.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:00 schreef knokkels het volgende:
buuuuuurp
sorry, moest mijn handen omhoog doen van Melting
Gewoon Vout de schuld gevenquote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon Vout de schuld geven
Wellusquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:05 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Niet gewoon Vout de schuld geven.
Kijk.... dat is het betere werk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:07 schreef CindieY het volgende:
Ik ben nog aan het werk, maar in goed overleg met mijn collega's slinger ik zometeen de radio aan met m'n koptelefoon op
Normaal gesproken doe ik dat niet, je sluit jezelf er zo mee af, maar tis zo rustig vanavond.
woohoo, Voutquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:05 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Niet gewoon Vout de schuld geven.
* knokkels vraagt zich af wat CindieY voor werk doetquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:07 schreef CindieY het volgende:
Ik ben nog aan het werk, maar in goed overleg met mijn collega's slinger ik zometeen de radio aan met m'n koptelefoon op
Normaal gesproken doe ik dat niet, je sluit jezelf er zo mee af, maar tis zo rustig vanavond.
Muziek luisterenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels vraagt zich af wat CindieY voor werk doet
Mosterd ná de maaltijd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:09 schreef knokkels het volgende:
Oh verrek, ik had hier nog mosterd staan. Had wel leuk gepast bij de worst
* knokkels neemt een likjequote:
Werkquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels vraagt zich af wat CindieY voor werk doet
En je luistert muziek.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Werkik doe werk en ik verdien geld. En ik heb 3 beeldschermen
4 beeldschermen?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
En je luistert muziek.
Wat wil een mens nog meer.
Hmmmm stadstoezicht, VID.. oidquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Werkik doe werk en ik verdien geld. En ik heb 3 beeldschermen
Gewoon jezelf inbouwen met monitorenquote:
Jammer, dat leek me wel een leuke challenge voor Cindiey op haar werk.quote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jammer, dat leek me wel een leuke challenge voor Cindiey op haar werk.
Ineens de meest voute muziek en dan serieus moeten blijven
Ik heb nog wel een rugzak voor je, met ingebouwde drinking pouch, ook geeft ie de basweergave door in je rug. Tofheidquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan kan ik m'n thee niet meer kwijt
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een rugzak voor je, met ingebouwde drinking pouch, ook geeft ie de basweergave door in je rug. Tofheid
Volgende week dan?quote:
Dat ze d'r teennagels wat vaker moet knippen?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
“I really love your tiger feet”
Wat moet ik me daar bij voorstellen? :’)
Daar kan Vout wel mee helpenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan kan ik m'n thee niet meer kwijt
Ik denk dat ze of sproeten op haar voeten heeft, of scherpe nagels aan haar voet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
“I really love your tiger feet”
Wat moet ik me daar bij voorstellen? :’)
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Daar kan Vout wel mee helpen
Zo zit het in je mond, zo niet meer...
Nou blijkbaar houdt ie daarvanquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ze d'r teennagels wat vaker moet knippen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |