SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Pas maar op voor de vaas van tante Dorothe.
Knokkels... draai salsa @ 180bpmquote:Op maandag 23 oktober 2017 19:25 schreef CindieY het volgende:
Knokkels, als je de muziek uptempo houdt, ga ik even m'n afwas er door knallen
ik heb er hier eentje staan die ik KAN draaien, en die wil ik dan ook graag zo snel mogelijk draaien ook. Dan is ie maar af. Zeg maar een FLOPquote:
Whehequote:Op maandag 23 oktober 2017 19:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik heb er hier eentje staan die ik KAN draaien, en die wil ik dan ook graag zo snel mogelijk draaien ook. Dan is ie maar af. Zeg maar een FLOP
Datquote:
quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:37 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig pakt een stukje Knokkels en Oscar mee (hun shows dan)
quote:
Hoe heb je mijn webcam feed gevonden?quote:
open dirquote:Op maandag 23 oktober 2017 19:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoe heb je mijn webcam feed gevonden?
Je hebt CindieY als afwasser ingehuurd?quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoe heb je mijn webcam feed gevonden?
Nee, webcam in haar huis geïnstalleerdquote:Op maandag 23 oktober 2017 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt CindieY als afwasser ingehuurd?
Plottwist: Oscar is een vrouw transsexueelquote:Op maandag 23 oktober 2017 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt CindieY als afwasser ingehuurd?
Ik ben blond.quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, webcam in haar huis geïnstalleerd
Hierna een track waarvan je zeker snel gaat afwassenquote:
Shit, verkeerde huisquote:
Oscar heeft de webcam in het verkeerde huis geïnstalleerd.quote:
Check de status van "laatste bezoekers" in je FoBo nuquote:
quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Check de status van "laatste bezoekers" in je FoBo nu
quote:
whiskydouche genomen?quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat even snel douchen....
DJ Isaac is een Nederlander inderdaadquote:Op maandag 23 oktober 2017 19:51 schreef Fogel het volgende:
Dit nummer klinkt heel erg alsof het door een Nederlander gesampled is
Het origineel is ook fijnquote:Op maandag 23 oktober 2017 19:50 schreef ok01 het volgende:
Dit heb ik ook in m'n hardloop playlist staan![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:54 schreef ok01 het volgende:
[..]
Klopt![]()
Sowieso is het gewoon lekkere muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |