SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Van het slechtse album van U2. Wel succesvol gekopieerd door Kane...quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh oh.... * OscarMopperkont is dan benieuwd naar het volgende nummer![]()
* OscarMopperkont heeft goede zomervakantie herinneringen aan Zooropa... dus ik kan het album nooit slecht vindenquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van het slechtse album van U2. Wel succesvol gekopieerd door Kane...
quote:
Niet? Kijk maar hoe vaak Melting Vout tot de orde moet roepenquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kloons hoef je niet tot stilte te manen
Wie zegt dat we gaan meeten?quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Weet je hoe ik er uit zie dan?
Al geeft die vuilnisbak me natuurlijk wel weg
Jij zei en ik quote: "Dan zie ik je daar wel"quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik sla de verlenging over en ga meteen door naar de penalty's...
Graag gedraaid weer Mad!quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik sla de verlenging over en ga meteen door naar de penalty's...
Merci, Oscar.
Ohjaquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij zei en ik quote: "Dan zie ik je daar wel"
Van een afstandjequote:Op maandag 23 oktober 2017 22:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij zei en ik quote: "Dan zie ik je daar wel"
Daar was ik op 12 jarige leeftijd al achterquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:26 schreef livelink het volgende:
Daar ben ik weer. Gelukkig heeft Oscar er een uurtje achteraan geplakt. Stom huiswerk
quote:
Zie... Oscar weet wat vrouwen willenquote:
Ja, ik ook. Maar ik had me niet voldoende gerealiseerd dat je je eigen schooltijd nog eens dunnetjes overdoet als je kinderen hebt.quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar was ik op 12 jarige leeftijd al achter
Daarom; kinderenquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ik had me niet voldoende gerealiseerd dat je je eigen schooltijd nog eens dunnetjes overdoet als je kinderen hebt.
80-jarige mannen?quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
[..]
Zie... Oscar weet wat vrouwen willen
Alleen als ze rijk zijnquote:
Daarom heb ik zelf geen kinderen, maar alleen neefjes en nichtjes.quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:29 schreef livelink het volgende:
Ja, ik ook. Maar ik had me niet voldoende gerealiseerd dat je je eigen schooltijd nog eens dunnetjes overdoet als je kinderen hebt.
quote:
Daar noem je dan ook wel een geval apart. Zulke kloons maak je zelden mee.quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet? Kijk maar hoe vaak Melting Vout tot de orde moet roepen
F5, F5, F5quote:
Eensquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Misplaced Childhood is één van de beste albums ooit![]()
Straks welquote:
Ik vind dit een misplaatste opmerking.quote:Op maandag 23 oktober 2017 22:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Misplaced Childhood is één van de beste albums ooit![]()
Je gezicht is misplaatstquote:Op maandag 23 oktober 2017 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dit een misplaatste opmerking.
Zie, dit ken je welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |