Horner heeft ook gelijk, je kan niet bij de een het wel bestraffen en bij de ander niet.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En zegt nog steeds wat ik ook vind
Oh, dus Hamilton gaat voor de lol naast de baan rijden? Denk je echt dat hij in zijn pole lap even voor de lol naast de baan gaat rijden als hij daar geen voordeel uit haalt?quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:41 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Niet in iedere bocht levert het voordeel op om het circuit te verlaten he. In het geval van Lewis hier heb ik zo m'n twijfels.
Een echte Fok!kerquote:
twitter:thebuxtonblog twitterde op zondag 22-10-2017 om 23:33:47Verstappen interview coming your way in post race show. He’s calm and smiling but not impressed with one steward in particular. reageer retweet
twitter:thebuxtonblog twitterde op zondag 22-10-2017 om 23:38:22Will you name him?No but he knowsDoes his first name start with a G?Yes reageer retweet
Broer van Connelyquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie een mening over Jack Plooij?
ik haat dat soort gasten, echt no respctquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:42 schreef CrashO het volgende:
7 seconden topickaap
Voor een mongool TT. Paupers gonna pauper
onbegrijpelijk.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:39 schreef Lokale_Notabele het volgende: Het is algemeen bekend dat Connoly #teamLH is. Geen idee waarom ze die man nog optrommelen.
Dit.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:43 schreef BorisDeLul het volgende:
Consensus: straf was alleen terecht geweest als alle anderen ook waren bestraft. Aangezien dat niet is gebeurd, hoort Max morgen gewoon die beker uit handen van Raikkonen te ontvangen.
Stoffel ook.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Max, Sainz en Ocon zijn de toekomst van de F1.
Hopelijk heb je daar geen trauma aan overgehoudenquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb ooit binnen 100 meter van Rob Kamphues gestaan.
ajaciedquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
gecondoleerd.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
En Kamphues kan nog steeds praten. Faal.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Nah ik denk het persoonlijk niet.quote:
twitter:Maxverstappenn1 twitterde op zondag 22-10-2017 om 23:45:22En dit? #F1 #fia #verstappen #Magnussen https://t.co/V7864TVJIJ reageer retweet
Terecht. Alsof ze al klaar stonden om een straf te geven zodra ze de kans kregen. Even beelden bekeken, verder niks. Geen telemetrie, geen verhaal halen bij de coureurs ... hell Kimi of Ferrari had nog niet eens de tijd gehad om te klagen en straf was al uitgedeeld,daar verbaas ik mij echt over. Vooral omdat dit niet iets was waar ze al een heel weekend mee bezig waren geweest. Geen enkele keer iets over track limits gehoord.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Horner noemt Jos.
En Horner is pissed dat Max niet ineens gehoord is
Zijn lach verdweenquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:45 schreef Gezicht het volgende:
Danny the torpedo Kvyat bij dat opkomen, was dat echt?
Kunnen ze daar geen vertaler naast zettenquote:
Ik kijk niet meer, maar was dat een echte? Ik zag het live gebeuren, maar dacht dat het "nep" was (projectie ofzo). Dat ding was huge ....quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:45 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Een adelaar voor een zeppelin aanzien![]()
![]()
Kamphues![]()
Connely. Wij zijn het eens hoorquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Terecht. Alsof ze al klaar stonden om een straf te geven zodra ze de kans kregen. Even beelden bekeken, verder niks. Geen telemetrie, geen verhaal halen bij de coureurs ... hell Kimi of Ferrari had nog niet eens de tijd gehad om te klagen en straf was al uitgedeeld,daar verbaas ik mij echt over. Vooral omdat dit niet iets was waar ze al een heel weekend mee bezig waren geweest. Geen enkele keer iets over track limits gehoord.
RIP aan de nabestaandenquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
verstond er inderdaad geen klap vanquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen ze daar geen vertaler naast zetten
Ik ook. Viel me op. Dacht eerst aan een camera oid. Maar reclame voor de condor ofso.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:45 schreef Jordy-B het volgende:
Fuck, ik zag de schaduw van die roofvogel ook
Sainz mag het wel, Max niet. Zoveel is ook weer duidelijk.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:46 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:Maxverstappenn1 twitterde op zondag 22-10-2017 om 23:45:22En dit? #F1 #fia #verstappen #Magnussen https://t.co/V7864TVJIJ reageer retweet
De vorige keer was al snel met Vettel toen. Maar dit sloeg echt helemaal nergens op, binnen 1minuut was die straf er al.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Terecht. Alsof ze al klaar stonden om een straf te geven zodra ze de kans kregen. Even beelden bekeken, verder niks. Geen telemetrie, geen verhaal halen bij de coureurs ... hell Kimi of Ferrari had nog niet eens de tijd gehad om te klagen en straf was al uitgedeeld,daar verbaas ik mij echt over. Vooral omdat dit niet iets was waar ze al een heel weekend mee bezig waren geweest. Geen enkele keer iets over track limits gehoord.
Ongeluk toen hij een kind was. Adamsappel stukquote:
Ocon is geen Ferrariquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sainz mag het wel, Max niet. Zoveel is ook weer duidelijk.
Connely.....quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sainz mag het wel, Max niet. Zoveel is ook weer duidelijk.
Lammers is een stinkend zwijn.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:49 schreef Wereldgozer het volgende:
Lammers is nog ergere aids dan de FIA
Undercutquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:50 schreef mikieu het volgende:
Waarom de tweede stop? Had hem gesnapt als de race op ultra uitgereden kon worden. Nu gewoon niet.
Connely... Die kritiek is terecht...quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De vorige keer was al snel met Vettel toen. Maar dit sloeg echt helemaal nergens op, binnen 1minuut was die straf er al.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:49 schreef Slobeend het volgende:
En dat heeft onze grootste zeeheld slavenhandelaar ooit mogen spelen...
Lukt niet.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:49 schreef THEFXR het volgende:
gelijk de laatste keer dat die lammers daar zat, belt ziggo!
ze wilden anderen tot een tweede stop dwingen, maar het pakte uiteindelijk niet zoals gehoopt uitquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:50 schreef mikieu het volgende:
Waarom de tweede stop? Had hem gesnapt als de race op ultra uitgereden kon worden. Nu gewoon niet.
Niet Magnussen. Sainz vs Oconquote:
Nee. Want dan had die klootzak wel wat gevonden.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:51 schreef klaasweetalles het volgende:
had max gewonnen als die niet 15 plekken was teruggezet
ik denk van wel
Max had het tempo om met Hamilton de strijd aan te kunnen gaanquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:51 schreef klaasweetalles het volgende:
ik denk van wel
De tweestoppers zijn 2e en 3e geworden, dus niet?quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze wilden anderen tot een tweede stop dwingen, maar het pakte uiteindelijk niet zoals gehoopt uit
Die Coronel is een playboy en met zijn dichtknijpende ogen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:51 schreef m0ridin het volgende:
Frank Lammers en Rob Kamphues zijn allebei idioten, alleen Doornbos vind ik een toffe gast in die show. Coronel vind ik over t algemeen te fanboy maar kan soms ok zijn...
Dan heb je Jack Plooij welke een idioot is en Olav Mol kan ik gewoon wel waarderen maar kan het niet allemaal handelen.
Ah well! Blijft enorm kak maar een knappe race van Max en gewoon enorm klote dat de ultieme beloning wordt afgepakt door weer een of ander inconsequent 'even is voor en oneven is tegen' of 'lets roll the magic eightball' besluit
Je weet dat je uit kunt rijden. Dat degene voor jou op de band rijden waarmee het kan.quote:
Dan zal die wel een stop & go penalty hebben gehad van Connoly omdat die een graspol had beschadigdquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:51 schreef klaasweetalles het volgende:
ik denk van wel
Terecht deze keerquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:51 schreef ondeugend het volgende:
https://www.ziggosport.nl/video/22-racing/
Jos is furieus!
Jep. Vettel heeft het een beetje voor hem verneukt, Max had meer pace.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max had het tempo om met Hamilton de strijd aan te kunnen gaan
vraag ik me toch afquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max had het tempo om met Hamilton de strijd aan te kunnen gaan
Kimi heeft Bottas flink opgehouden om Vettel de kans te geven om ze beiden in te halenquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De tweestoppers zijn 2e en 3e geworden, dus niet?
Waarom zou er iemand gehoord moeten worden? Als beelden uitwijzen dat hij met vier wielen buiten de baan is geweest dan kan Verstappen niks zeggen wat de zaak verandert.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Horner noemt Jos.
En Horner is pissed dat Max niet ineens gehoord is
Pcies, Connoly heeft overduidelijk de pik op Maxquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet Magnussen. Sainz vs Ocon
Maar geen Ferrari underdssd, al denk ik meer dat het met Max dan Ferrari te maken heeft gezien de eerdere acties van Connely.
Dan weet je niet alles, klaas.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:51 schreef klaasweetalles het volgende:
ik denk van wel
Verstappen is uitgeschakeld, u kunt nu zappen naar #pauwquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Whiskers heeft mooi Stacy Singer het topic uitgeschopt.
Zelfs zonder protest van Ferrari heeft FIA binnen een minuut al een strafje klaar liggenquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:53 schreef SnowOokami het volgende:
Raikkonen had no idea why Verstappen was penalised:
https://www.motorsport.co(...)as-penalised-969289/
Hier ben ik het wel mee eens. De Amerikanen gaan dit echt niet leuk vinden. Sowieso al apart dat ze het komen kijken met al die regeltjes.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:53 schreef MakkieR het volgende:
Nou, ik hoop dat Ferrari trots op zichzelf is. Je hebt met Raikkonen 2 schamele puntjes gewonnen van Verstappen terwijl je al 40 punten voor staat. En de Formule 1 verliest weet ik niet hoeveel potentiële kijkers vooral uit Amerika. Way the go FIA.
Heb ik dat? Wow, trotsquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Whiskers heeft mooi Stacy Singer het topic uitgeschopt.
De straf is ook terecht, maar dan hadden alle andere coureurs dit weekend voor het rijden buiten de baan ook straf verdiendquote:
Het gaat erom dat ze niet consequent zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarom zou er iemand gehoord moeten worden? Als beelden uitwijzen dat hij met vier wielen buiten de baan is geweest dan kan Verstappen niks zeggen wat de zaak verandert.
Wel of niet terecht, isniet zo zeer de kwestie.quote:
Geweldig huwelijk ook. F1 en de vs.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:53 schreef MakkieR het volgende:
Nou, ik hoop dat Ferrari trots op zichzelf is. Je hebt met Raikkonen 2 schamele puntjes gewonnen van Verstappen terwijl je al 40 punten voor staat. En de Formule 1 verliest weet ik niet hoeveel potentiële kijkers vooral uit Amerika. Way the go FIA.
Normaal worden de coureurs wel gehoord. Weet je best...quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarom zou er iemand gehoord moeten worden? Als beelden uitwijzen dat hij met vier wielen buiten de baan is geweest dan kan Verstappen niks zeggen wat de zaak verandert.
En dat hebben ze niet, dus is deze straf onterecht.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De straf is ook terecht, maar dan hadden alle andere coureurs dit weekend voor het rijden buiten de baan ook straf verdiend
die is allicht ook terecht. Alleen de stewards zijn gewoon weer inconsistent en ontzettend onduidelijk over de track limits geweest.quote:
Ben het toaal met jeeen s hoor. Het in onsequente is de angel.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wel of niet terecht, isniet zo zeer de kwestie.
Waarom mag het de ene keer wel?
[ afbeelding ]
En de andere keer niet.
Regels oké, maar ze zijn pas geloofwaardig als ze consequent aangehouden worden.
Opbokken met die gast.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het wel goed dat Horner en Max er zo hard in gaan want je zal die partijdige meneer Connely met het oog op de toekomst kwijt moeten zien te raken.
We weten van 1 scheids dat hij dat iig niet kan.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wel of niet terecht, isniet zo zeer de kwestie.
Waarom mag het de ene keer wel?
[ afbeelding ]
En de andere keer niet.
Regels oké, maar ze zijn pas geloofwaardig als ze consequent aangehouden worden.
straf terecht, de rest geen straf onterechtquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dat hebben ze niet, dus is deze straf onterecht.
Moet zeggen dat ik Buxton nog nooit zo geagiteerd heb zien reageren... dat zegt genoeg volgens mij.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:57 schreef franklop het volgende:
[..]
die is allicht ook terecht. Alleen de stewards zijn gewoon weer inconsistent en ontzettend onduidelijk over de track limits geweest.
Zoals Will Buxton al zei; wordt gewoon weer tijd om overal direct gras te plaatsen. Ben je gelijk van het gezeur af
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:57 schreef franklop het volgende:
[..]
straf terecht, de rest geen straf onterecht
,quote:
neequote:Op zondag 22 oktober 2017 23:58 schreef Tinos85 het volgende:
Het verschil tussen Raikonen en Verstappen was nu 4,1 seconden. Als het 5,1 seconden was geweest zou Verstappen dan een 10 seconden tijdstraf hebben gehad?
Connoly kennende waarschijnlijk wel jaquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:58 schreef Tinos85 het volgende:
Het verschil tussen Raikonen en Verstappen was nu 4,1 seconden. Als het 5,1 seconden was geweest zou Verstappen dan een 10 seconden tijdstraf hebben gehad?
Vast wel jaquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:58 schreef Tinos85 het volgende:
Jep.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het wel goed dat Horner en Max er zo hard in gaan want je zal die partijdige meneer Connely met het oog op de toekomst kwijt moeten zien te raken.
Altijd fan geweest van Andretti. Indycars <3quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mario andretti:
After watching videos could equally argue Kimi forced him there. Best overtake of #USGP. Feel sorry for @Max33Verstappen you got robbed @F1
quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mario andretti:
After watching videos could equally argue Kimi forced him there. Best overtake of #USGP. Feel sorry for @Max33Verstappen you got robbed @F1
Andrettiquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mario andretti:
Komende van Andretti zegt dit heel veel. Stewards zullen inmiddels al spijt hebben van hun beslissing.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mario andretti:
waarschijnlijk welquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:58 schreef Tinos85 het volgende:
Lijkt mij ook. En iedereen, echt iedereen die F1 kijkt, wil dit soort inhaalacties zien. En geen straffen voor dit soort heldendaden.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:58 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik Buxton nog nooit zo geagiteerd heb zien reageren... dat zegt genoeg volgens mij.
Totdat ze lachend in hun koffertje met ferrarigeld kijken natuurlijk.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:00 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Komende van Andretti zegt dit heel veel. Stewards zullen inmiddels al spijt hebben van hun beslissing.
Maar wat een epische race was dit.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en nu hopen op minder controverse en een goed resultaat
Indeedquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mario andretti:
Is de vs. Rustigrustig.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat een cringeworthy circus trouwens om de race heen. Ik mag hopen dat dit niet de nieuwe standaard gaat worden.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mario andretti:
Gaat lastig worden in Mexico met die absurd lange straightquote:Op maandag 23 oktober 2017 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en nu hopen op minder controverse en een goed resultaat
hij mag wel z'n pandaatje inruilenquote:Op maandag 23 oktober 2017 00:02 schreef Red_85 het volgende:
Hele F1 paddock, hele race wereld en iedere F1 volger snapt er geen reet van.
Fia maakt zich volstrekt belachelijk als die gozer nog een race 'fluit'.
Achja, volgend jaar in Spa zitten ze toch weer met een oranje kaas op hun hoofd op de tribunequote:Op maandag 23 oktober 2017 00:02 schreef MakkieR het volgende:
Ik kan er vooral met mijn hoofd niet bij omdat ik dit zo dom vind. Als het nou ging om cruciale punten in het seizoen dan hebben we het nog ergens over. Maar Jezus zeg waar gaat het over. Moet je als Ferrari nu blij zijn met dit podium. de posities zijn allang bepaald er zijn allang geen belangen meer. Het enige wat je nu hebt bereikt is het doodmaken van de Formule 1 in Amerika. waar natuurlijk in de rest van de wereld ook over gesproken wordt. Hoeveel geld zou deze beslissing de Formule 1 gaan kosten als later blijkt dat potentiële kijkers toeschouwers en fans massaal weglopen met dit soort verneukeratieve regeltjes.
Wat kan Ferrari eraan doen?quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:02 schreef MakkieR het volgende:
Ik kan er vooral met mijn hoofd niet bij omdat ik dit zo dom vind. Als het nou ging om cruciale punten in het seizoen dan hebben we het nog ergens over. Maar Jezus zeg waar gaat het over. Moet je als Ferrari nu blij zijn met dit podium. de posities zijn allang bepaald er zijn allang geen belangen meer. Het enige wat je nu hebt bereikt is het doodmaken van de Formule 1 in Amerika. waar natuurlijk in de rest van de wereld ook over gesproken wordt. Hoeveel geld zou deze beslissing de Formule 1 gaan kosten als later blijkt dat potentiële kijkers toeschouwers en fans massaal weglopen met dit soort verneukeratieve regeltjes.
ik denk dat het wel meevalt. De Benz heeft de sterkte motor, maar Red Bull weet zoveel uit die auto te persen dat het een beetje zoals in Maleisië kan wordenquote:Op maandag 23 oktober 2017 00:02 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gaat lastig worden in Mexico met die absurd lange straight
Ja het is gewoon een erg dom besluit, Amerikanen vinden F1 niet zo interessant omdat het weinig spectaculair is. Komt er iemand spektakel brengen, wordt die gelijk afgestraft.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:02 schreef MakkieR het volgende:
niet meer stewards omkopenquote:Op maandag 23 oktober 2017 00:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat kan Ferrari eraan doen?
Als Connoly hoort dat die hem een mongool noemt krijgt die er waarschijnlijk nog een paar bijquote:Op maandag 23 oktober 2017 00:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
Max heeft zelfs een punt op de licentie gekregen
dat verdien al helemaal een protestquote:Op maandag 23 oktober 2017 00:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zeker. Als Liberty/F1 echt voet aan de grond willen krijgen daar dan draaien ze die beslissing terug. Zo niet wens ik ze veel plezier volgend jaar met de helft aan bezoekers. Andretti is niet zo maar iemand en Max zelf en Horner en Buxton gaan er behoorlijk hard in. Terecht imo.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:00 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Komende van Andretti zegt dit heel veel. Stewards zullen inmiddels al spijt hebben van hun beslissing.
Laten we het hopenquote:Op maandag 23 oktober 2017 00:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk dat het wel meevalt. De Benz heeft de sterkte motor, maar Red Bull weet zoveel uit die auto te persen dat het een beetje zoals in Maleisië kan worden
Ik zeg alleen moet je nu blij zijn als je Ferrari heet. Indirect kan ze dit wel heel veel geld gaan kosten als kijkers massaal weglopen of beter gezegd dat je potentiële kijkers uit Amerika misloopt.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat kan Ferrari eraan doen?
Die man is echt zielig.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als Connoly hoort dat die hem een mongool noemt krijgt die er waarschijnlijk nog een paar bij
Wacht wat? Waarom?quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
We hebben zelf ook internet he.quote:
Je maakt een geintje zeker, terug komen van p16 naar het podium is echt niet sneu... dan was de wereld getuigen geweest van een wereld prestatie.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:06 schreef marcodej het volgende:
Als het andersom was geweest, zou het ook nogal een sneu podiumplekje voor Max zijn geweest. Zou ik niet om kunnen juichen,
Die was al weg toen Hamilton pittequote:Op maandag 23 oktober 2017 00:07 schreef Nattekat het volgende:
Waar was die grand slam van Hamilton die mij beloofd werd?
Dus is de straf niet terecht.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De straf is ook terecht, maar dan hadden alle andere coureurs dit weekend voor het rijden buiten de baan ook straf verdiend
Een TV filmen? Echt?quote:
Dit heeft wel iets zieligs. De uitzending terugspoelen en dan "spontaan" lachen.quote:
Je gelooft zeker ook dat George Bush het WTC opgeblazen heeft.quote:
Als Kimi zo had gereden dan had hij het ook verdiend, helemaal als het hele weekend niemand bestraft was.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:06 schreef marcodej het volgende:
Als het andersom was geweest, zou het ook nogal een sneu podiumplekje voor Max zijn geweest. Zou ik niet om kunnen juichen,
Zegt genoeg tochquote:
Meltdowns van Jos zijn prachtig zolang je niet binnen armlengte van hem bent dan,quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
Hoezo viel iedereen over Jos aan de telefoon op ziggo, valt toch wel mee wat hij zegt.
quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:02 schreef Red_85 het volgende:
Hele F1 paddock, hele race wereld en iedere F1 volger snapt er geen reet van.
Fia maakt zich volstrekt belachelijk als die gozer nog een race 'fluit'.
Nee dat was een soort Bob de Jong ‘hoi hoi Sven is gediskwalificeerd en nu heb ik brons’ op de OS2010 moment zijn geweest... gelukkig leek Kimi het ook wel gênant te vinden.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:06 schreef marcodej het volgende:
twitter:GPUpdate_nl twitterde op zondag 22-10-2017 om 23:38:07Jos Verstappen is witheet: "Als dit Charlie Whitings werk is, dan zou hij direct ontslag moeten krijgen"… https://t.co/psZyyc78xo reageer retweet
Wielrennen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee dat was een soort Bob de Jong ‘hoi hoi Sven is gediskwalificeerd en nu heb ik brons’ op de OS2010 moment zijn geweest... gelukkig leek Kimi het ook wel gênant te vinden.
Jos kan beter z'n vriendin na zo'n race in z'n mond nemen, die heeft er misschien nog wat aanquote:Op maandag 23 oktober 2017 00:12 schreef THEFXR het volgende:
twitter:GPUpdate_nl twitterde op zondag 22-10-2017 om 23:38:07Jos Verstappen is witheet: "Als dit Charlie Whitings werk is, dan zou hij direct ontslag moeten krijgen"… https://t.co/psZyyc78xo reageer retweet
twitter:GPUpdate_nl twitterde op zondag 22-10-2017 om 23:29:28De straf van Max Verstappen, terecht of niet? Eerlijk of niet? reageer retweet
7/10quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:13 schreef Gezicht het volgende:
Die chick wat bij Lewis te gast was trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.instagram.com/amandacerny/
Dat gaat veel te ver. Hem niet meer inzetten als steward is al genoegquote:Op maandag 23 oktober 2017 00:12 schreef badschaap het volgende:
Kan Connelly zich niet even om een boom heen vouwen? Zijn we van dat stuk verdriet ook weer af
Ja, heb je al eerste auto veel last vanquote:Op maandag 23 oktober 2017 00:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bij de start mogen er meer dingen, om botsingen te voorkomen
een * virtuele* boom natuurlijk he!quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat gaat veel te ver. Hem niet meer inzetten als steward is al genoeg
Whut?!?!quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
Heeft geen zin. Niet-aanvechtbare beslissing...quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat verdien al helemaal een protest
Maar die beslist toch niet in zijn eentje?quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:16 schreef THEFXR het volgende:
die connely moet weg, dat is wel overduidelijk
Ik heb genoten met mijn wafels als neutraal iemand is zo'n meltdown een fantastisch schouwspel.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je de wafels en de thee al tegen de muur gegooid?
😁 En dan alleen Verstappen straffen. Maar goed gelukkig zijn de kenners zoals Lauda, Andretti etc het er over eens dat het een belachelijke vertoning is van die steward ingehuurd door Ferrari😁quote:
Gaining an advantage is altijd +1quote:
Er zijn meerdere stewards ja. Ik geloof drie of vier onder leiding van Charlie Whiting. Correct me if I'm wrong.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar die beslist toch niet in zijn eentje?
Oh, de unanieme cringe als hij 'shit' zegt.quote:
Ik wilde dr een 6 geven.quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:17 schreef Cherna het volgende:
[..]
die steward ingehuurd door Ferrari😁
Dit alles is gewoon te bizar. Daarom vallen zowel fans als insiders erover...quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:17 schreef CrashO het volgende:
[..]
Gaining an advantage is altijd +1
Was in Mexico ook zo
Het was ook best duidelijk en beter snel handelen voordat je iemand van het podium moet trekken of de prijs geeft.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:22 schreef LTVDK het volgende:
Wel opvallend dat bij alle andere straffen het eerst naar 'under investigation' gaat en pas een paar minuten later wordt besloten. Nu was het gewoon gelijk een straf.
daarom, daar is net 1 sec over nagedachtquote:Op maandag 23 oktober 2017 00:22 schreef LTVDK het volgende:
Wel opvallend dat bij alle andere straffen het eerst naar 'under investigation' gaat en pas een paar minuten later wordt besloten. Nu was het gewoon gelijk een straf.
Dan moet hij ook met terugwerkende kracht zijn pole inleveren.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:20 schreef Themeparktommy het volgende:
Lewis zegt ook, straf terecht. Maar ze moeten ophouden zoveel uitloopstroken te maken. Als het gras was had hij (VER) de move niet gedaan.
Is in dit geval natuurlijk wel van belang ivm podiumceremonies om zo'n beslissing snel te nemen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:22 schreef LTVDK het volgende:
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 22-10-2017 om 23:26:16Just to be clear, Verstappen did not get his penalty for running wide at Turn 19, he got it for cutting the inside at Turn 17 reageer retweet
Bizar snel, zonder iemand te horenquote:Op maandag 23 oktober 2017 00:22 schreef LTVDK het volgende:
Was toen ook in opspraak inderdaad. Argument was daarbij volgens mij dat in lap 1 dat soort zaken wel getolereerd worden, maar later in de race als het om posities gaat niet.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:23 schreef nils7 het volgende:
Wie herrinnert er zich de GP van Mexico vorig jaar?
Niet t einde maar t begin waarbij Hamilton een hele bochten combi afstak... en dat mocht wel
Zelfde stewards daar.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:23 schreef nils7 het volgende:
Niet t einde maar t begin waarbij Hamilton een hele bochten combi afstak... en dat mocht wel
jawel, want iedereen ging daar wijd, dus dan zal Hammie zeggen dat hij de pole daarom had mogen houden.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:23 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Dan moet hij ook met terugwerkende kracht zijn pole inleveren.
Of zou hij dat anders vinden?
Johquote:Op maandag 23 oktober 2017 00:24 schreef THEFXR het volgende:
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 22-10-2017 om 23:26:16Just to be clear, Verstappen did not get his penalty for running wide at Turn 19, he got it for cutting the inside at Turn 17 reageer retweet
Dus?quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:24 schreef THEFXR het volgende:
Vettel en Verstappen kregen daar beiden wel een straf voor.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:23 schreef nils7 het volgende:
Las op Sky net dat ze na Mexico hadden beloofd vanaf nu eerst de coureurs te gaan spreken voordat ze overhaaste beslissingen zouden nemen, niet dus.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nizar snel, zonder iemand te horen
De beslissing was haast al genomen voordat ze weer terug in de pits waren, dat gaat toch nergens over.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Is in dit geval natuurlijk wel van belang ivm podiumceremonies om zo'n beslissing snel te nemen.
Cpt. Obvious being obvious.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:24 schreef THEFXR het volgende:
Ook Connely..quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:23 schreef nils7 het volgende:
Waar moest hij naartoe dan?quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:25 schreef Nattekat het volgende:
Sowieso was deze straf veel te overhaast genomen. Er was geen 'gaining an advantage'. Max was er al voorbij, hij wilde alleen in één stuk aan de finish komen.
Ja maar die van Vettel was tegen Ricciardo vanwege de Verstappen regelquote:Op maandag 23 oktober 2017 00:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Vettel en Verstappen kregen daar beiden wel een straf voor.
Nee, Vettel kreeg de straf omdat hij Ricciardo geen ruimte gaf. Vettel klaagde over het verdedigen van Verstappen, straf werd ingevoerd en uiteindelijk werd Vettel het enige slachtoffer van de regelquote:Op maandag 23 oktober 2017 00:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Vettel en Verstappen kregen daar beiden wel een straf voor.
Kimi liet ruimte voor hem, maar hij was al uitgeweken omdat hij dacht dat Kimi de bocht ging aansnijden. Als hij dat niet deed was hij er absoluut gewoon nog voor gebleven.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Waar moest hij naartoe dan?
Hij kon niet anders inhalen dan buiten de baan te gaan.
ergo: unfair advantage.
Max was al in de podiumkamer toen de penalty bekend werd. Daar zijn dus nog de uitloopronde en het naar die kamer lopen overheen gegaan. Zeg dat dat tezamen 5 minuten heeft geduurd? Snel ja, maar niet té snel lijkt me. Maar goed, denk niet dat dat nu per sé van belang is ook.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De beslissing was haast al genomen voordat ze weer terug in de pits waren, dat gaat toch nergens over.
Inderdaad. Kimi schrikt dat Max daar zit en stuurt naar links, Max denkt ik wil Kimi niet raken en stuurt naar rechts. Ook al had hij het gewoon genomen was hij er nog steeds voor gebleven.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:25 schreef Nattekat het volgende:
Sowieso was deze straf veel te overhaast genomen. Er was geen 'gaining an advantage'. Max was er al voorbij, hij wilde alleen in één stuk aan de finish komen.
Heerlijk ironischquote:Op maandag 23 oktober 2017 00:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, Vettel kreeg de straf omdat hij Ricciardo geen ruimte gaf. Vettel klaagde over het verdedigen van Verstappen, straf werd ingevoerd en uiteindelijk werd Vettel het enige slachtoffer van de regel
Karmaquote:Op maandag 23 oktober 2017 00:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, Vettel kreeg de straf omdat hij Ricciardo geen ruimte gaf. Vettel klaagde over het verdedigen van Verstappen, straf werd ingevoerd en uiteindelijk werd Vettel het enige slachtoffer van de regel
Zeker niet iedereen ging daar wijd. En al helemaal niet alle rondes, dus in theorie zou er zeker een andere pole rijder zijn geweest.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jawel, want iedereen ging daar wijd, dus dan zal Hammie zeggen dat hij de pole daarom had mogen houden.
Derde keer nu, toch?quote:
Wel te snel, er is Niemand gehoordquote:Op maandag 23 oktober 2017 00:27 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Max was al in de podiumkamer toen de penalty bekend werd. Daar zijn dus nog de uitloopronde en het naar die kamer lopen overheen gegaan. Zeg dat dat tezamen 5 minuten heeft geduurd? Snel ja, maar niet té snel lijkt me. Maar goed, denk niet dat dat nu per sé van belang is ook.
Daarbij moet opgemerkt worden dat er nagelaten was om bij bocht 2 een soort van paaltje te plaatsen waar iedereen rechts langs zou moeten of helemaal links bij de bandenstapels langs. Daarom konden ze Hamilton niet straffen, want reken maar dat Hamilton toen bewust een bocht afstak.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:23 schreef nils7 het volgende:
Huh, maar daar gaat het nu toch helemaal over?quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:28 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Zeker niet iedereen ging daar wijd. En al helemaal niet alle rondes, dus in theorie zou er zeker een andere pole rijder zijn geweest.
Daarnaast is dat geen argument natuurlijk. Buiten de lijntjes kleuren, is buiten de lijntjes kleuren. Of een ander dat ook doet is niet relevant.
Wat 'quote:
En Mika Salo. Fin die voor Ferrari heeft gereden. Hoe obvious wil je het hebben.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Derde keer nu, toch?
1x Mexico
1x USA
... en hij was schijnbaar ook die aap die Mercedes advies gaf om een protest in te dienen tegen Max ... sowieso als stewart een team adviseren is not done en eigenlijk moest hij toen al weggestuurd worden.
Vaker. En is ook nog hoofdsteward oidquote:Op maandag 23 oktober 2017 00:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Derde keer nu, toch?
1x Mexico
1x USA
... en hij was schijnbaar ook die aap die Mercedes advies gaf om een protest in te dienen tegen Max ... sowieso als stewart een team adviseren is not done en eigenlijk moest hij toen al weggestuurd worden.
Dan had hij dat maar moeten doen niet waar?quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kimi liet ruimte voor hem, maar hij was al uitgeweken omdat hij dacht dat Kimi de bocht ging aansnijden. Als hij dat niet deed was hij er absoluut gewoon nog voor gebleven.
Voor penalties tijdens race-incidents wordt toch ook nooit iemand gehoord? Ericsson die 5 seconden kreeg vanwege zijn divebomb op Magnussen bijvoorbeeld? Ik snap niet hoe het horen van iemand hier relevant is, beeldmateriaal kan voldoende zijn lijkt me.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel te snel, er is Niemand gehoord
Ja, ik vind het ook niks.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat vinden we van Lil Lewis zijn gedrag op het podium? Dit was de tweede keer in korte tijd dat hij met champagne in de weer gaat terwijl er iemand geïnterviewd wordt. Respectloos. Ik snap dat hij vanwege zijn narcistische persoonlijkheidsstoornis altijd in het middelpunt van de belangstelling wil staan maar dit valt me toch vies van hem tegen. Jammer dat de posterboy van de F1 een met gouden kettingen omhangen clown is.
Als Lewis vindt dat de regels gelden, is er voor hem geen argument om zijn Pole niet in te leveren.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Huh, maar daar gaat het nu toch helemaal over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |