Moet zeggen dat ik Buxton nog nooit zo geagiteerd heb zien reageren... dat zegt genoeg volgens mij.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:57 schreef franklop het volgende:
[..]
die is allicht ook terecht. Alleen de stewards zijn gewoon weer inconsistent en ontzettend onduidelijk over de track limits geweest.
Zoals Will Buxton al zei; wordt gewoon weer tijd om overal direct gras te plaatsen. Ben je gelijk van het gezeur af
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:57 schreef franklop het volgende:
[..]
straf terecht, de rest geen straf onterecht
,quote:
neequote:Op zondag 22 oktober 2017 23:58 schreef Tinos85 het volgende:
Het verschil tussen Raikonen en Verstappen was nu 4,1 seconden. Als het 5,1 seconden was geweest zou Verstappen dan een 10 seconden tijdstraf hebben gehad?
Connoly kennende waarschijnlijk wel jaquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:58 schreef Tinos85 het volgende:
Het verschil tussen Raikonen en Verstappen was nu 4,1 seconden. Als het 5,1 seconden was geweest zou Verstappen dan een 10 seconden tijdstraf hebben gehad?
Vast wel jaquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:58 schreef Tinos85 het volgende:
Jep.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het wel goed dat Horner en Max er zo hard in gaan want je zal die partijdige meneer Connely met het oog op de toekomst kwijt moeten zien te raken.
Altijd fan geweest van Andretti. Indycars <3quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mario andretti:
After watching videos could equally argue Kimi forced him there. Best overtake of #USGP. Feel sorry for @Max33Verstappen you got robbed @F1
quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mario andretti:
After watching videos could equally argue Kimi forced him there. Best overtake of #USGP. Feel sorry for @Max33Verstappen you got robbed @F1
Andrettiquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mario andretti:
Komende van Andretti zegt dit heel veel. Stewards zullen inmiddels al spijt hebben van hun beslissing.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mario andretti:
waarschijnlijk welquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:58 schreef Tinos85 het volgende:
Lijkt mij ook. En iedereen, echt iedereen die F1 kijkt, wil dit soort inhaalacties zien. En geen straffen voor dit soort heldendaden.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:58 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik Buxton nog nooit zo geagiteerd heb zien reageren... dat zegt genoeg volgens mij.
Totdat ze lachend in hun koffertje met ferrarigeld kijken natuurlijk.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:00 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Komende van Andretti zegt dit heel veel. Stewards zullen inmiddels al spijt hebben van hun beslissing.
Maar wat een epische race was dit.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en nu hopen op minder controverse en een goed resultaat
Indeedquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mario andretti:
Is de vs. Rustigrustig.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat een cringeworthy circus trouwens om de race heen. Ik mag hopen dat dit niet de nieuwe standaard gaat worden.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mario andretti:
Gaat lastig worden in Mexico met die absurd lange straightquote:Op maandag 23 oktober 2017 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en nu hopen op minder controverse en een goed resultaat
hij mag wel z'n pandaatje inruilenquote:Op maandag 23 oktober 2017 00:02 schreef Red_85 het volgende:
Hele F1 paddock, hele race wereld en iedere F1 volger snapt er geen reet van.
Fia maakt zich volstrekt belachelijk als die gozer nog een race 'fluit'.
Achja, volgend jaar in Spa zitten ze toch weer met een oranje kaas op hun hoofd op de tribunequote:Op maandag 23 oktober 2017 00:02 schreef MakkieR het volgende:
Ik kan er vooral met mijn hoofd niet bij omdat ik dit zo dom vind. Als het nou ging om cruciale punten in het seizoen dan hebben we het nog ergens over. Maar Jezus zeg waar gaat het over. Moet je als Ferrari nu blij zijn met dit podium. de posities zijn allang bepaald er zijn allang geen belangen meer. Het enige wat je nu hebt bereikt is het doodmaken van de Formule 1 in Amerika. waar natuurlijk in de rest van de wereld ook over gesproken wordt. Hoeveel geld zou deze beslissing de Formule 1 gaan kosten als later blijkt dat potentiële kijkers toeschouwers en fans massaal weglopen met dit soort verneukeratieve regeltjes.
Wat kan Ferrari eraan doen?quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:02 schreef MakkieR het volgende:
Ik kan er vooral met mijn hoofd niet bij omdat ik dit zo dom vind. Als het nou ging om cruciale punten in het seizoen dan hebben we het nog ergens over. Maar Jezus zeg waar gaat het over. Moet je als Ferrari nu blij zijn met dit podium. de posities zijn allang bepaald er zijn allang geen belangen meer. Het enige wat je nu hebt bereikt is het doodmaken van de Formule 1 in Amerika. waar natuurlijk in de rest van de wereld ook over gesproken wordt. Hoeveel geld zou deze beslissing de Formule 1 gaan kosten als later blijkt dat potentiële kijkers toeschouwers en fans massaal weglopen met dit soort verneukeratieve regeltjes.
ik denk dat het wel meevalt. De Benz heeft de sterkte motor, maar Red Bull weet zoveel uit die auto te persen dat het een beetje zoals in Maleisië kan wordenquote:Op maandag 23 oktober 2017 00:02 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gaat lastig worden in Mexico met die absurd lange straight
Ja het is gewoon een erg dom besluit, Amerikanen vinden F1 niet zo interessant omdat het weinig spectaculair is. Komt er iemand spektakel brengen, wordt die gelijk afgestraft.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:02 schreef MakkieR het volgende:
niet meer stewards omkopenquote:Op maandag 23 oktober 2017 00:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat kan Ferrari eraan doen?
Als Connoly hoort dat die hem een mongool noemt krijgt die er waarschijnlijk nog een paar bijquote:Op maandag 23 oktober 2017 00:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
Max heeft zelfs een punt op de licentie gekregen
dat verdien al helemaal een protestquote:Op maandag 23 oktober 2017 00:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zeker. Als Liberty/F1 echt voet aan de grond willen krijgen daar dan draaien ze die beslissing terug. Zo niet wens ik ze veel plezier volgend jaar met de helft aan bezoekers. Andretti is niet zo maar iemand en Max zelf en Horner en Buxton gaan er behoorlijk hard in. Terecht imo.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:00 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Komende van Andretti zegt dit heel veel. Stewards zullen inmiddels al spijt hebben van hun beslissing.
Laten we het hopenquote:Op maandag 23 oktober 2017 00:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk dat het wel meevalt. De Benz heeft de sterkte motor, maar Red Bull weet zoveel uit die auto te persen dat het een beetje zoals in Maleisië kan worden
Ik zeg alleen moet je nu blij zijn als je Ferrari heet. Indirect kan ze dit wel heel veel geld gaan kosten als kijkers massaal weglopen of beter gezegd dat je potentiële kijkers uit Amerika misloopt.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat kan Ferrari eraan doen?
Die man is echt zielig.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als Connoly hoort dat die hem een mongool noemt krijgt die er waarschijnlijk nog een paar bij
Wacht wat? Waarom?quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
We hebben zelf ook internet he.quote:
Je maakt een geintje zeker, terug komen van p16 naar het podium is echt niet sneu... dan was de wereld getuigen geweest van een wereld prestatie.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:06 schreef marcodej het volgende:
Als het andersom was geweest, zou het ook nogal een sneu podiumplekje voor Max zijn geweest. Zou ik niet om kunnen juichen,
Die was al weg toen Hamilton pittequote:Op maandag 23 oktober 2017 00:07 schreef Nattekat het volgende:
Waar was die grand slam van Hamilton die mij beloofd werd?
Dus is de straf niet terecht.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De straf is ook terecht, maar dan hadden alle andere coureurs dit weekend voor het rijden buiten de baan ook straf verdiend
Een TV filmen? Echt?quote:
Dit heeft wel iets zieligs. De uitzending terugspoelen en dan "spontaan" lachen.quote:
Je gelooft zeker ook dat George Bush het WTC opgeblazen heeft.quote:
Als Kimi zo had gereden dan had hij het ook verdiend, helemaal als het hele weekend niemand bestraft was.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:06 schreef marcodej het volgende:
Als het andersom was geweest, zou het ook nogal een sneu podiumplekje voor Max zijn geweest. Zou ik niet om kunnen juichen,
Zegt genoeg tochquote:
Meltdowns van Jos zijn prachtig zolang je niet binnen armlengte van hem bent dan,quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
Hoezo viel iedereen over Jos aan de telefoon op ziggo, valt toch wel mee wat hij zegt.
quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:02 schreef Red_85 het volgende:
Hele F1 paddock, hele race wereld en iedere F1 volger snapt er geen reet van.
Fia maakt zich volstrekt belachelijk als die gozer nog een race 'fluit'.
Nee dat was een soort Bob de Jong ‘hoi hoi Sven is gediskwalificeerd en nu heb ik brons’ op de OS2010 moment zijn geweest... gelukkig leek Kimi het ook wel gênant te vinden.quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:06 schreef marcodej het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |