https://www.telegraaf.nl/(...)rk-na-feyenoord-ajaxquote:HOORN - Een vrouw heeft zondag in Hoorn na afloop van Feyenoord-Ajax ernstig letsel opgelopen aan haar hand. Volgens de politie wilde ze op straat in Hoorn een explosief afsteken. De politie onderzoekt nog om wat voor explosief het precies gaat en hoe het ongeval kon gebeuren.
Volgens het Noordhollands Dagblad gaat het om vuurwerk dat voortijdig afging en is de vrouw een hand verloren. De politie kan dat niet bevestigen.
Het vuurwerk werd afgestoken na door Ajax met 4-1 gewonnen voetbalklassieker. In een café zouden veel voetbalfans samen naar het duel hebben gekeken. Het tragische incident speelde zich af op de Dubbele Buurt in Hoorn. De politie moest de omgeving afzetten.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het ging hier om een Ajax fan....
Op naar Enschedequote:Op zondag 22 oktober 2017 19:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die vuurwerkfabriek moet degraderen.
Wellicht herken je een patroon.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:36 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Het wordt wel triest dat je elke mogelijkheid aangrijpt om voetbal af te zeiken.
Het voetbal hier is dan ook van een dusdanig niveau dat je er een hekel aan gaat krijgenquote:Op zondag 22 oktober 2017 19:39 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ja, dat je een hekel hebt aan voetbal en dat je dat continu moet uiten op fok.
Stompzinnige actie van die Ajaciedquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:55 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Stompzinnige actie van die Ajacied
Snap je
Voetbal lijkt me een tamelijk onschuldige manier om dit soort emoties van mensen te kanaliseren.quote:
My point exactly.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:14 schreef Glazenmaker het volgende:
Zal wel een legaal astronautje geweest zijn. Beter verbieden we vuurwerk want niet iedereen kan ermee omgaan.
Volgens mij roept voetbal juist dit soort emoties op. Er is een keer een onderzoekje geweest, ik geloof aan de University van Birmingham, waar ze mensen een voetbal spelletje en een 1st person shooter lieten spelen. Bij het spelen van het voetbalspelletje waren er sterkere emoties en meer aggressieve gevoelens dan bij de shooter.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:01 schreef Igen het volgende:
Voetbal lijkt me een tamelijk onschuldige manier om dit soort emoties van mensen te kanaliseren.
Ik had juist begrepen dat ze deze informatie uit de eerste hand hadden.quote:Op maandag 23 oktober 2017 06:23 schreef Fargo het volgende:
De politie kan het nog niet bevestigen. Dus eigenlijk roepen ze maar wat uit de losse pols.
Als ik jou was zou ik het nog een keer proberen met een Cobra.quote:Op maandag 23 oktober 2017 06:44 schreef Nikonlover het volgende:
Hoe kan dat? Ik heb een keer een rotje in mijn hand laten knallen en het enige wat ik er aan over heb gehouden was een paar tintelingen?
Ik heb dat een keer met een strijker gehad, vlak onder mijn hand. Dat was toch niet echt genieten.quote:Op maandag 23 oktober 2017 06:44 schreef Nikonlover het volgende:
Hoe kan dat? Ik heb een keer een rotje in mijn hand laten knallen en het enige wat ik er aan over heb gehouden was een paar tintelingen?
Wel klote. Weg een van je poten.quote:
'Hand in hand' is origineel een Ajax nummerquote:Op zondag 22 oktober 2017 19:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het ging hier om een Ajax fan....
Nou he, ik heb ook een hand, het komt wel heel dichtbij zo...quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:03 schreef Cikx het volgende:
Poeh ik weet niet of ik nog goed slaap vannacht.
Jamaarjammaar jamaaaaar dat zou de bond noooit willen. Immers knJb. Toch?quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:04 schreef Wespensteek het volgende:
KNVB moet ingrijpen en zorgen dat Ajax niet meer wint.
Gewoon rustig blijven. Zoveel is er niet aan de hand.quote:Op maandag 23 oktober 2017 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou he, ik heb ook een hand, het komt wel heel dichtbij zo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |