Slechtste kwalificatie van het jaar, had naast Vettel kunnen staan.quote:
Dankquote:Op zondag 22 oktober 2017 00:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Slechtste kwalificatie van het jaar, had naast Vettel kunnen staan.
P1 en P2 staan even ver uit elkaar als P2 en P3quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank![]()
Maar naast Vettel? Die staat toch op P2?
Bedoelt hij dat hij P1 als mogelijkheid zag?
Uitzending is afgelopenquote:Op zondag 22 oktober 2017 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb weer een ace. Zolang het duurt
Wat snelquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2017 00:52 schreef Sunri5e het volgende:
Al wat Sky materiaal op YouTube te vinden van na de Q?
Volgens mij is het ongeveer 11 tegen zes in het voordeel van Max. Dus Max is jaar beduidend beter in de kwalificatiesquote:Op zondag 22 oktober 2017 08:13 schreef pmponer het volgende:
Ric toch weer het kwalificatie kanon he, Max dik verslagen
Stroll ook toch? Die heeft 3 plekken gekregen. Vandoorne weet ik even niet waar hij terecht komt. Die heeft 10 plaatsen lees ik.quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
17 toch?
MAG, HUL, HAR staan achter hem
hier de laatste 7 minuten van Q3 gemistquote:Op zondag 22 oktober 2017 08:48 schreef Fer het volgende:
GRRR.. alle Q sessies in slaap gevallen. Good job Liberty.
Ja je hebt gelijk idd P16quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:50 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Stroll ook toch? Die heeft 3 plekken gekregen. Vandoorne weet ik even niet waar hij terecht komt. Die heeft 10 plaatsen lees ik.
Ik denk dat Bottas Vettel even een duwtje gaat geven in bocht 1.quote:Op zondag 22 oktober 2017 09:46 schreef Tinos85 het volgende:
P16 in China was goed voor een podium. Ik ben benieuwd vanavond. Zonder problemen voorin wordt hoger dan P5 lastig denk ik.
Daar is hij natuurlijk wel de tweede rijder voor ja.quote:Op zondag 22 oktober 2017 09:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik denk dat Bottas Vettel even een duwtje gaat geven in bocht 1.
Volgende week weer!quote:Op zondag 22 oktober 2017 09:51 schreef Kerplunk het volgende:
Wat een heerlijke tijd vanavond. Zou elke race wel mogen
Nit nodig, Vettel verpest het vast weer voor zichelfquote:Op zondag 22 oktober 2017 09:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
dan heb ik toch liever dat Hamilton uitvalt en de spanning enigszins terug komtquote:Op zondag 22 oktober 2017 09:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
2nd that!quote:Op zondag 22 oktober 2017 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan heb ik toch liever dat Hamilton uitvalt en de spanning enigszins terug komt
keihard gelachen met zijn bbq en meidenquote:
daar pak je met smart die gridstraffen voorquote:Op zondag 22 oktober 2017 10:47 schreef SnowOokami het volgende:
De spec 3.8 van Vandoorne heeft 3pk meer dan de 3.7das iets minder dan de 30 die werd gespeculeerd...
Mwja hij moest toch een motor wissel en het zijn maar 5 plekken. Vind het knap hoor wat Honda laat zien in een jaar, ja okay veel te laat maar de betrouwbaarheid is echt wel goed nu. De rest van de onderdelen zitten er al sinds Monza op.quote:Op zondag 22 oktober 2017 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar pak je met smart die gridstraffen voor
klopt. Las hier ergens dat de spec 4 iets zwaarder is en ook een beetje anders in de bolide ligt, waardoor deze voor McLaren nooit een optie geweest schijnt te zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:16 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Mwja hij moest toch een motor wissel en het zijn maar 5 plekken. Vind het knap hoor wat Honda laat zien in een jaar, ja okay veel te laat maar de betrouwbaarheid is echt wel goed nu. De rest van de onderdelen zitten er al sinds Monza op.
Die 3.8 is niets meer dan een betrouwbaarheids update en nieuwe engine map, denk sowieso dat we die spec 4 niet meer gaan zien, iig niet in de McLaren
van helemaal niets naar iets is al snel heel wat maar het blijft natuurlijk ronduit teleurstellend wat ze tot nu toe hebben laten zien, hoop toch echt dat die spec 4 etc. een echte stap voorwaarts is.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:16 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Mwja hij moest toch een motor wissel en het zijn maar 5 plekken. Vind het knap hoor wat Honda laat zien in een jaar, ja okay veel te laat maar de betrouwbaarheid is echt wel goed nu. De rest van de onderdelen zitten er al sinds Monza op.
Die 3.8 is niets meer dan een betrouwbaarheids update en nieuwe engine map, denk sowieso dat we die spec 4 niet meer gaan zien, iig niet in de McLaren
Nu publiceert Sky toch weer P17 met Stroll voor Max.quote:
zo staat het ook op de voorlopige startgrid.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nu publiceert Sky toch weer P17 met Stroll voor Max.
http://www.skysports.com/(...)&utm_medium=referral
zo'n Stroll had ook wel wat zwaarder bestraft mogen worden, dat van Magnussen heb ik niet meegekregenquote:Op zondag 22 oktober 2017 11:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zo staat het ook op de voorlopige startgrid. Er is soms geen touw aan vast te knopen.
Iets steviger ja, misschien hadden ze dan geen resonanties gehad de eerste paar races en waren ze nu wel veel verder. Ferrari had na een jaar al door dat ze verkeerd zaten door het chassis boven de pu te stellen, Honda blijft 3 jaar lang dezelfde fout maken.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Las hier ergens dat de spec 4 iets zwaarder is en ook een beetje anders in de bolide ligt, waardoor deze voor McLaren nooit een optie geweest schijnt te zijn.
Ik vind het opvallend dat beide coureurs geen punten op de licentie krijgen, zeker hij Magnussen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo'n Stroll had ook wel wat zwaarder bestraft mogen worden, dat van Magnussen heb ik niet meegekregen
Ook Magnussen had gewaarschuwd moeten worden door het team. Hij kreeg te horen dat Perez in een opwarmronde zat en niet in een snelle ronde. Daarom gooide hij de deur dicht. Anders was hij wel degelijk aan de kant gegaan.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind het opvallend dat beide coureurs geen punten op de licentie krijgen, zeker hij Magnussen.
Maar het incident met Stroll, dat is toch vooral de fout van het team die hem niet waarschuwt?
Ik denk niet dat het team de functie van z'n achteruitkijkspiegel kan (of wil) overnemen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind het opvallend dat beide coureurs geen punten op de licentie krijgen, zeker hij Magnussen.
Maar het incident met Stroll, dat is toch vooral de fout van het team die hem niet waarschuwt?
in de kwalificatie concentreert de coureur zich op het rijden van een snelle ronde. Het team heeft alle data over wie waar rijdt en wie er in een snelle ronde zit. Hiermee kunnen ze hun coureurs goed aansturen en dat verlangt de FIA ook, zodat iedereen zich goed kan kwalificeren.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het team de functie van z'n achteruitkijkspiegel kan (of wil) overnemen.
Ah, moest ook wel een rationele verklaring voor zijn. Thanks, dat had ik gemistquote:Op zondag 22 oktober 2017 11:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook Magnussen had gewaarschuwd moeten worden door het team. Hij kreeg te horen dat Perez in een opwarmronde zat en niet in een snelle ronde. Daarom gooide hij de deur dicht. Anders was hij wel degelijk aan de kant gegaan.
Dat betekend natuurlijk niet dat je geen andere rijders kunt tegenkomen: vooral in een out- of inlap. En Stroll wekte niet de indruk met een snelle ronde bezig te zijn. Maar goed: het liep goed af.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de kwalificatie concentreert de coureur zich op het rijden van een snelle ronde. Het team heeft alle data over wie waar rijdt en wie er in een snelle ronde zit. Hiermee kunnen ze hun coureurs goed aansturen en dat verlangt de FIA ook, zodat iedereen zich goed kan kwalificeren.
Juist wel, die hebben gps info, die weten het precies.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het team de functie van z'n achteruitkijkspiegel kan (of wil) overnemen.
Uh nee, wordt gewoon je Q + je straf.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht 20 omdat Max die straf als laatste kreeg ofzo
Geen touw meer aan vast te knopen.
Stroll zat in outlap en Grosjean in een snelle ronde, dus het team had Stroll moeten waarschuwen dat Grosjean eraan kwam.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat betekend natuurlijk niet dat je geen andere rijders kunt tegenkomen: vooral in een out- of inlap. En Stroll wekte niet de indruk met een snelle ronde bezig te zijn. Maar goed: het liep goed af.
Je achteruitkijkspiegel werkt maar tot een paar 100 meter terug. Het team heeft de data om een coureur er op te wijzen dat er iemand in een flying lap snel dichterbij komt.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
en dan ook nog eens dik een seconde aan je broek krijgen van opa Massa, het is maar goed dat papa dit niet zakelijk bekijkt want dan was het toch wel einde verhaal geweest na dit jaar.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je achteruitkijkspiegel werkt maar tot een paar 100 meter terug. Het team heeft de data om een coureur er op te wijzen dat er iemand in een flying lap snel dichterbij komt.
Als coureur ben je druk bezig je banden op de juiste temperatuur te krijgen voor jouw flying lap. En om een buffer naar voren te creeeren.
Tuurlijk ligt er ook een stuk verantwoording bij Stroll en is het ook een fout van hem. Hij schrikt van de snel naderende rijder en wijkt uit om ruimte te maken. Dat werkt echter averechts.
Dus niet goed van het team en van coureur.
Het kan en het moet. Kijk maar naar Perez, die werdt meteen gewaarschuwd over de board radio dat andere auto's er aan kwamen toen hij een flying lap moest afbreken door Magnussen (die naar zijn zeggen info kreeg dat Perez op een uitlap zat).quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Daarom ook belangrijk dat het team bijspringt waar het wat lastiger is om iets te zien in de spiegel.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:16 schreef AnneX het volgende:
Overigens is het wel heul knap om met die snelheden, techniek, bochten, mede coureurs, inhaalmaneuvres...
óok nog een achteruitkijkspiegel te ( kunnen) gebruiken.![]()
![]()
Schande dat zijn engineer inderdaad niet even zijn stuur op afstand blokkeerde zodat Stroll hem er niet voor kon gooien.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:50 schreef opgebaarde het volgende:
Ook echt gigantisch dom van hem om naar buiten te gaanquote:Op zondag 22 oktober 2017 12:28 schreef CrashO het volgende:
[..]
Schande dat zijn engineer inderdaad niet even zijn stuur op afstand blokkeerde zodat Stroll hem er niet voor kon gooien.
[ afbeelding ]
mwa, hij gaat van de baan af dus dat is op zich niet zo dom, hij doet het alleen veel te laatquote:Op zondag 22 oktober 2017 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook echt gigantisch dom van hem om naar buiten te gaan
Nog steeds dom. Als iemand uitwijkt, zal hij niet nog scherper de bocht nemen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa, hij gaat van de baan af dus dat is op zich niet zo dom, hij doet het alleen veel te laat
ik denk dat hij dat doet omdat hij schrikt van Stroll daarquote:Op zondag 22 oktober 2017 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog steeds dom. Als iemand uitwijkt, zal hij niet nog scherper de bocht nemen.
Das wel erg kort door de bocht, hun eerste concept was gewoon een fout en zaten daar vanwege het token systeem in 2016 ook aan vast. Dus je kan gewoon niet stellen dat ze 3 jaar dezelfde fout blijven maken.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:46 schreef Fer het volgende:
[..]
Iets steviger ja, misschien hadden ze dan geen resonanties gehad de eerste paar races en waren ze nu wel veel verder. Ferrari had na een jaar al door dat ze verkeerd zaten door het chassis boven de pu te stellen, Honda blijft 3 jaar lang dezelfde fout maken.
Ik hoop voor Honda, dat ze met Torro Rosso meer hun eigen weg kunnen gaan en een dijk van motor kunnen neerzetten. Renault is er al bijna, Honda moet dit ook kunnen.
Hij rijdt met een slakkengang op de racelijn en wijkt zelfs uit naar de verkeerde kantquote:Op zondag 22 oktober 2017 12:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je achteruitkijkspiegel werkt maar tot een paar 100 meter terug. Het team heeft de data om een coureur er op te wijzen dat er iemand in een flying lap snel dichterbij komt.
Als coureur ben je druk bezig je banden op de juiste temperatuur te krijgen voor jouw flying lap. En om een buffer naar voren te creeeren.
Tuurlijk ligt er ook een stuk verantwoording bij Stroll en is het ook een fout van hem. Hij schrikt van de snel naderende rijder en wijkt uit om ruimte te maken. Dat werkt echter averechts.
Dus niet goed van het team en van coureur.
Is ook de enige plek waar hij juist niet naar toe moet sturen, maar doet het welquote:Op zondag 22 oktober 2017 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook echt gigantisch dom van hem om naar buiten te gaan
Nee. Bij de grifstraffen tellen wel het aantal plekken dat je naar achter moet. Dus Hartley en Hulkenberg staan er sowieso achter omdat die meer plekken gridstraf hebben.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht 20 omdat Max die straf als laatste kreeg ofzo
Geen touw meer aan vast te knopen.
Dat deden ze ook maar te laat waardoor Stroll uitweek naar rechts net op het moment dat Grosjean rechts wilde inhalen. Naar links kon niet omdat Kvyat daar zat.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:10 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Stroll zat in outlap en Grosjean in een snelle ronde, dus het team had Stroll moeten waarschuwen dat Grosjean eraan kwam.
Alonso P5quote:Op zondag 22 oktober 2017 13:35 schreef SnowOokami het volgende:
Verstappen pakt meteen P10 in de 1e bocht
Ik kan nu gewoon lekker leren voor tentamen en dan vanavond GP, vind het niet ergquote:
Beide coureurs hebben een strafpunt op hun licentie gekregen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De 4.0 is toch mede ontwikkeld door de Jet afdeling van Honda?quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:43 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Das wel erg kort door de bocht, hun eerste concept was gewoon een fout en zaten daar vanwege het token systeem in 2016 ook aan vast. Dus je kan gewoon niet stellen dat ze 3 jaar dezelfde fout blijven maken.
Naar mijn weten heeft de top-brass van zowel McLaren als Honda ingestemd met de lichtere motor... tegen het advies in van de daadwerkelijke engineers en dat heeft ze dit jaar de das om gedaan.
Ze gaan bij Toro Rosso weer terug naar "preferred" keuze van de engineers (hoger COG en zwaarder) maar zelfde split-turbo concept.
Maar volgend jaar is het wel erop of eronder voor Honda
Magnussen had er 3 moeten krijgen of een raceban, wat een klapjosti is dat. Ja Stroll maakte een domme fout, maar Magnussen deed het nagenoeg expres leek het wel.quote:Op zondag 22 oktober 2017 13:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Beide coureurs hebben een strafpunt op hun licentie gekregen.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 13:44 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Magnussen had er 3 moeten krijgen of een raceban, wat een klapjosti is dat. Ja Stroll maakte een domme fout, maar Magnussen deed het nagenoeg expres leek het wel.
Expres weet ik niet, zelfs Perez vond dat niet. Maar wel fout doordat het team hem vertelde dat Perez in zijn outlap zat.quote:Op zondag 22 oktober 2017 13:44 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Magnussen had er 3 moeten krijgen of een raceban, wat een klapjosti is dat. Ja Stroll maakte een domme fout, maar Magnussen deed het nagenoeg expres leek het wel.
Idd, Stroll verklote niet alleen de flying lap van Grosjean, maar tikt hem ook bijna de vangrail in. Magnussen verkloot 'alleen' maar de flying lap van Perez.quote:Op zondag 22 oktober 2017 13:48 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vond die van Stroll nog ietwat lomper dan dit hoorAl blijft het natuurlijk een pauper aktie
Over kansen gaan spreken op basis van de afgelopen zes races slaat niet echt ergens op. Het is een beetje als vijf keer met een dobbelsteen gooien en concluderen dat de kans op 4 bij de volgende worp 60% is omdat je in drie van de vijf voorafgaande worpen 4 gooide.quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:13 schreef mikieu het volgende:
85% kans op safetycar. Zou het wel eens heel leuk kunnen maken.
De tering, wat een hoop off topic geneuzel toch altijd...quote:
Eeeeeh, nee.quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Over kansen gaan spreken op basis van de afgelopen zes races slaat niet echt ergens op. Het is een beetje als vijf keer met een dobbelsteen gooien en concluderen dat de kans op 4 bij de volgende worp 60% is omdat je in drie van de vijf voorafgaande worpen 4 gooide.
Eh nee, je snapt er niet zo heel veel van. Natuurlijk heb je op de ene baan meer kans op een safety car dan op de andere. Dat heeft te maken met het risico dat er iemand crasht, het gemak waarmee een gecrashte auto verwijderd kan worden, enzovoort.quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:30 schreef mikieu het volgende:
[..]
Eeeeeh, nee.
De ene baan heeft dit meer als een andere. Uiteraard is dit geen 85% kans zoals ik dat noemde, echter is het wel duidelijk dat het hier vaker gebeurt.
Dit kan gewoon de race voor red bull positief beïnvloeden
Het voorbeeld met de dobbelsteen is dan ook weer heel kortzichtig... simplificeren om de essentie aan te duiden oké, maar dit gaat ook wel weer verquote:Op zondag 22 oktober 2017 14:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eh nee, je snapt er niet zo heel veel van. Natuurlijk heb je op de ene baan meer kans op een safety car dan op de andere. Dat heeft te maken met het risico dat er iemand crasht, het gemak waarmee een gecrashte auto verwijderd kan worden, enzovoort.
Andere factoren zijn bijvoorbeeld hoeveel prutsers er op de baan rijden, hoe handelbaar de auto's in het seizoen zijn en de weersomstandigheden.
Dan zijn er nog regelwijzigingen, niet in de laatste plaats het gebruik van de VSC, die daadwerkelijke SC situaties voorkomt.
Dus ja, even de afgelopen zes races pakken en extrapoleren om tot een exacte kans te komen is onzinnig. Nog afgezien van het feit dat n hier nogal klein was.
Het is een prima voorbeeld van het feit dat een kans extrapoleren op basis van een kleine sample size nergens op slaat. Dat er ook nog andere factoren zijn zoals het feit dat er zoveel zaken veranderen dat je niet eens kunt spreken over herhaling van hetzelfde 'experiment' is een andere kwestie.quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:44 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Het voorbeeld met de dobbelsteen is dan ook weer heel kortzichtig... simplificeren om de essentie aan te duiden oké, maar dit gaat ook wel weer ver
Vind dit nogal essentieel in je vergelijking hoorquote:Op zondag 22 oktober 2017 14:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is een prima voorbeeld van het feit dat een kans extrapoleren op basis van een kleine sample size nergens op slaat. Dat er ook nog andere factoren zijn zoals het feit dat er zoveel zaken veranderen dat je niet eens kunt spreken over herhaling van hetzelfde 'experiment' is een andere kwestie.
Je snapt niet helemaal hoe een abstractie werkt. Daarbij licht je er één aspect uit. In dit geval extrapolatie op basis van een te kleine sample size.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Vind dit nogal essentieel in je vergelijking hoor![]()
Kwestie sample size hoef je geen dobbelsteen voorbeeld voor te gebruiken
Pot ketelquote:Op zondag 22 oktober 2017 15:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je snapt niet helemaal hoe een abstractie werkt. Daarbij licht je er één aspect uit. In dit geval extrapolatie op basis van een te kleine sample size.
Dat er ook andere problematische aspecten zijn is daarbij volstrekt niet relevant.
Geen idee, daar zijn de berichten nogal vaag over... maar kan me voorstellen dat de Jet afdeling met de turbine en MGU-H heeft geholpen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 13:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De 4.0 is toch mede ontwikkeld door de Jet afdeling van Honda?
Wederom snap je de post niet. De 'je' slaat niet op jou.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Pot ketel
Maar ja, laten we dit topic maar niet afzakken naar een discussie over probability.
Zo he, misschien moet je dat "je snapt er helemaal niks van" eens op jezelf betrekken.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je snapt niet helemaal hoe een abstractie werkt. Daarbij licht je er één aspect uit. In dit geval extrapolatie op basis van een te kleine sample size.
Dat er ook andere problematische aspecten zijn is daarbij volstrekt niet relevant.
De inhoudelijke discussie kun je kennelijk niet aan.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:12 schreef mikieu het volgende:
[..]
Zo he, misschien moet je dat "je snapt er helemaal niks van" eens op jezelf betrekken.
Oké, mea culpa. Kijkend naar één aspect, ja dan heb je 100% gelijk. Ik doelde eigenlijk meer op het feit de kans op het gooien van 4 of een SC niet dezelfde principes zijn. We doelden allebei op iets anders dus.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wederom snap je de post niet. De 'je' slaat niet op jou.
quote:
Je weet nu al dat ie wint en de snelste ronde gaat rijden?quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:19 schreef RingBewoner het volgende:
Hamilton gaat vanmiddag/vanavond zijn vierde grand slam van het seizoen pakken. Best indrukwekkend.
Hij is het hele weekend al de allerbeste. Met afstand.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet nu al dat ie wint en de snelste ronde gaat rijden?
Dat vind ik vrij logisch. Alonso is gewoon een betere coureur.quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:28 schreef opreis het volgende:
Ben benieuwd of sainz Alonso nu wel eens dr baas kan zijn in duels. Op de een of andere manier delft hij bijna altijd het onderspit.
Dat valt nog wel meequote:Op zondag 22 oktober 2017 15:20 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hij is het hele weekend al de allerbeste. Met afstand.
Het zijn geen 'principes', het zijn gebeurtenissen in statistische zin, waarbij gepoogd wordt een kans op de gebeurtenis te bepalen. Of dat nou een bepaalde uitkomst bij worp met een dobbelsteen, de uitslag van een voetbalwedstrijd of wel of geen SC in een F1 race is maakt daarbij niet zo veel uit.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Oké, mea culpa. Kijkend naar één aspect, ja dan heb je 100% gelijk. Ik doelde eigenlijk meer op het feit de kans op het gooien van 4 of een SC niet dezelfde principes zijn. We doelden allebei op iets anders dus.
Alleen in Q3 kwam er iemand een beetje bij 'm in de buurt. En in de derde vrije training.quote:
Juist! Hamilton is gewoon heel sterk bezig en dat gaat deze race gewoon lekker verder.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:19 schreef RingBewoner het volgende:
Hamilton gaat vanmiddag/vanavond zijn vierde grand slam van het seizoen pakken. Best indrukwekkend.
Lees je tweede reactie op mij eens terug.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
De inhoudelijke discussie kun je kennelijk niet aan.
Je snapt er gewoon niet zoveel van, die je krijgt een gratis lesje kansrekening en statistiek. Ik zou me wat dankbaarder opstellen als ik jou was.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:25 schreef mikieu het volgende:
[..]
Lees je tweede reactie op mij eens terug.
Meer hoef ik er ook niet op in te gaan.
Q pace is niet hetzelfde als de long run pace. Daarnaast was het verschil in Q3 (de enige waar je waarde aan mag hechten voor de top 6) niet heel groot tussen Vettel en HAMquote:Op zondag 22 oktober 2017 15:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Alleen in Q3 kwam er iemand een beetje bij 'm in de buurt. En in de derde vrije training.
Of Vettel loopt wat strafpunten op bij de startquote:Op zondag 22 oktober 2017 15:19 schreef RingBewoner het volgende:
Zou ik ook wel kunnen waarderenquote:Op zondag 22 oktober 2017 15:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Of Vettel loopt wat strafpunten op bij de start
Waar het wel weer van belang zou zijn, is wanneer je een regressie uit zou voeren waarbij de afhankelijke variabele de kans op een SC is en de onafhankelijke variabelen al dat soort zaken net genoemd zijn en je aan de hand van die coëfficiënten bepaalt wat de kans voor deze race zou zijn. Zou je wel ontzettend statistisch insignificante resultaten krijgen door het kleine aantal observaties, gok ik zo, maar het idee is leukquote:Op zondag 22 oktober 2017 15:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zijn geen 'principes', het zijn gebeurtenissen in statistische zin, waarbij gepoogd wordt een kans op de gebeurtenis te bepalen. Of dat nou een bepaalde uitkomst bij worp met een dobbelsteen, de uitslag van een voetbalwedstrijd of wel of geen SC in een F1 race is maakt daarbij niet zo veel uit.
En je gaat ook nog eens in herhaling. Je spreekt jezelf tegen en denkt mij statistiek te kunnen leren.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je snapt er gewoon niet zoveel van, die je krijgt een gratis lesje kansrekening en statistiek. Ik zou me wat dankbaarder opstellen als ik jou was.
Nou ja, hier doelde ik dus op.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Waar het wel weer van belang zou zijn, is wanneer je een regressie uit zou voeren waarbij de afhankelijke variabele de kans op een SC is en de onafhankelijke variabelen al dat soort zaken net genoemd zijn en je aan de hand van die coëfficiënten bepaalt wat de kans voor deze race zou zijn. Zou je wel ontzettend statistisch insignificante resultaten krijgen door het kleine aantal observaties, gok ik zo, maar het idee is leuk
Precies, dat maakt ook dat "oh we hebben in vijf van de zes laatste races hier een SC gehad, dus de kans is nu 85% op een SC aankomende race" zo'n onnozele opmerking is.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Waar het wel weer van belang zou zijn, is wanneer je een regressie uit zou voeren waarbij de afhankelijke variabele de kans op een SC is en de onafhankelijke variabelen al dat soort zaken net genoemd zijn en je aan de hand van die coëfficiënten bepaalt wat de kans voor deze race zou zijn. Zou je wel ontzettend statistisch insignificante resultaten krijgen door het kleine aantal observaties, gok ik zo, maar het idee is leuk
Samen komen we er welquote:Op zondag 22 oktober 2017 15:46 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nou ja, hier doelde ik dus op.
Dat is inderdaad een erg naïeve manier om dat verband uit te drukken.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Precies, dat maakt ook dat "oh we hebben in vijf van de zes laatste races hier een SC gehad, dus de kans is nu 85% op een SC aankomende race" zo'n onnozele opmerking is.
Long run pace van Hartley was bijna net zo goed als die van Kvyat. Verwacht dus nog wel een aantal inhaalacties van hem.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Samen komen we er wel
Maar ontopic, hup Max!
En erg benieuwd naar wat Hartley kan in de race, hij viel me niet erg tegen in de kwalificatie, voor een eerste keer.
Daar gaat Vettel wel een stokje voor steken. De Ferrari zat er gisteren goed bij en de Mercedes lag nou niet bepaald lekker op het asfaltquote:Op zondag 22 oktober 2017 15:19 schreef RingBewoner het volgende:
HAM pakt hier niet de titel, tenzij Vettel uitvalt of een straf krijgt of zo.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar gaat Vettel wel een stokje voor steken. De Ferrari zat er gisteren goed bij en de Mercedes lag nou niet bepaald lekker op het asfalt
Dan moet HAM deze race en volgende toch wel uitvallen, ik voel een rol voor Kimi aankomen...quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:05 schreef zoem het volgende:
Ik hoop dat het spannend kan blijven tot Abu Dhabi en HAM daar pas de winst pakt. Hopelijk neemt Vettel hier en daar wat risico, zodat we mooie gevechten krijgen.
Vorige race lukte dat laatste ook nietquote:Op zondag 22 oktober 2017 15:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet nu al dat ie wint en de snelste ronde gaat rijden?
Zou fantastisch zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:13 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dan moet HAM deze race en volgende toch wel uitvallen, ik voel een rol voor Kimi aankomen...
IndyCar kijkt of ze volgend seizoen een aeroscreen er op kunnen zetten.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.motorsport.co(...)introduction-969005/
Alsof hernoemen iets op zal lossen
Dat vond ik esthetisch iig een betere oplossing (kennelijk waren er in de praktijk echter wat haken en ogen). En ook makkelijker voor de coureur om zelf uit de wagen te komen na een crash dan met de halo.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
IndyCar kijkt of ze volgend seizoen een aeroscreen er op kunnen zetten.
http://www.racer.com/indy(...)itment-to-aeroscreen
Tri-protquote:Op zondag 22 oktober 2017 16:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
sneller dan di resta zegt helaas niet zoveelquote:Op zondag 22 oktober 2017 16:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geruchten dat Kubica sneller was dan Di Resta en dat Williams zelfs al voor hem gekozen zou hebben (let op: geruchten dus. En ik ken bron noch auteur, dus de geloofwaardigheid van beiden is mij onbekend): http://www.thedrive.com/s(...)illiams-expectations
quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Preventie drang syndroom, lijdt de bouw ook aan. Verplicht een helm op, omdat het dan juridisch alles dekt ook al werk je in een kast. En oh wee als je geen helm draagt bij inspecties.quote:Op zondag 22 oktober 2017 17:16 schreef YourCaptor het volgende:
[..]![]()
jongens jongens wat een drama
Ergens kan ik mij nog steeds niet voorstellen dat ze straks echt gaan rijden met die halo. Er is werkelijk niemand voorstander van.
Is het al zeker dat Massa eruit gaat dan?quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geruchten dat Kubica sneller was dan Di Resta en dat Williams zelfs al voor hem gekozen zou hebben (let op: geruchten dus. En ik ken bron noch auteur, dus de geloofwaardigheid van beiden is mij onbekend): http://www.thedrive.com/s(...)illiams-expectations
Zelfs als hij compleet vergeet te remmen komt hij niet zo ver van voor. Misschien unsafe release in de pits en hem zo pakkenquote:Op zondag 22 oktober 2017 16:13 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dan moet HAM deze race en volgende toch wel uitvallen, ik voel een rol voor Kimi aankomen...
hadden ze niet iets lelijkers kunnen ontwerpenquote:Op zondag 22 oktober 2017 17:16 schreef YourCaptor het volgende:
[..]![]()
jongens jongens wat een drama
Ergens kan ik mij nog steeds niet voorstellen dat ze straks echt gaan rijden met die halo. Er is werkelijk niemand voorstander van.
Nee. Zowel Kubica, Di Resta, Massa als ook Wehrlein zijn in de running voor dat éne stoeltje.quote:Op zondag 22 oktober 2017 17:25 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Is het al zeker dat Massa eruit gaat dan?
Vorige keer zei ik dat je geen Wilhelmus moest verwachten en toen won hij, duuusss...quote:
Is al weer klaarquote:
Nog niet officieel volgens mijquote:Op zondag 22 oktober 2017 17:25 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Is het al zeker dat Massa eruit gaat dan?
Max start dus vanaf P16.quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:49 schreef SnowOokami het volgende:
Onaangename verrassing voor Vandoorne:
https://www.motorsport.co(...)in-back-grid-969158/
Zit ie dus straks aan de binnenkant van de eerst bocht. Wordt goed oplettenquote:
Jij ook!quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:12 schreef TagForce het volgende:
Zo. Ik zit in de foyer van de studio... Veel plezier allemaal straks.
Wel naar ons zwaaien, hequote:Op zondag 22 oktober 2017 19:12 schreef TagForce het volgende:
Hoe kunnen we je herkennen?quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:12 schreef TagForce het volgende:
Wolvenshirt uiteraard.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe kunnen we je herkennen?
Wat heb je aan?
Kan altijd natuurlijk.quote:
Beter doet ie het ook, ik heb erop ingezetquote:Op zondag 22 oktober 2017 19:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kan altijd natuurlijk.
Max zei dat P6 haalbaar was.
Hopen dat hij de eerste bochten heelhuids doorkomt, vanaf dat moment lopen de nummers 1 t/m 5 bij hem weg (i.v.m. verkeer voor Max). En die kan hij puur op snelheid normaal gesproken niet meer bijhalen.
Nope, P16 door extra gridstraf voor Stoffel ivm met extra motorwisselquote:Op zondag 22 oktober 2017 17:51 schreef Tinos85 het volgende:
https://twitter.com/redbullracing/status/922124256271589376
Toch P17 dus inderdaad.
Ja, dat artikel postte ik dus ookquote:Op zondag 22 oktober 2017 17:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee. Zowel Kubica, Di Resta, Massa als ook Wehrlein zijn in de running voor dat éne stoeltje.
De hele nabeschouwing van de kwali is natuurlijk vanmorgen geweest, dus er valt wat voor te zeggenquote:Op zondag 22 oktober 2017 19:36 schreef F1gamer het volgende:
Ik vind het juist lang wachten tot de race
Ik weet niet of ze dat niet willen, als je als de op één na grootste de geschiedenis in wil gaan is titels verzamelen niet meer genoeg. Je zult je ook rechtstreeks ten opzichte van een tijdgenoot moeten bewijzen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 00:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hij is er niet bang voor, hij wil het gewoon niet. Ik denk dat Ferrari (en Vettel) en Mercedes (en Hamilton) dat ook niet willen. Trouwens, Ferrari en Mercedes hebben geen open stoeltjes, toch?
Is toch ook niet helemaal fair. In dat jaar eindige Button boven Webber, had die supersnelle Hamilton dan niet boven Vettel kunnen eindigen als hij dezelfde auto als Button had, ipv 165 punten lager op plek 4?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 08:48 schreef Gruj0 het volgende:
Over Vettel gesproken:BAMtwitter:giroveloce twitterde op dinsdag 17-10-2017 om 21:00:06Why Sebastian Vettel is an overrated driver https://t.co/7q838tSWyr https://t.co/XvVwvAWKoh reageer retweet
Vind ik ook hoorquote:Op zondag 22 oktober 2017 19:36 schreef F1gamer het volgende:
Ik vind het juist lang wachten tot de race
Dat is een beschermd merk hè. Alleen Vosssss mag dat.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:54 schreef ReplaR het volgende:
Ik ben al bijna op de helft van mijn biertjes en nootjes...
Waar is ie?quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een beschermd merk hè. Alleen Vosssss mag dat.
Ja verdomme, ben al op de helft. Wat nu?quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een beschermd merk hè. Alleen Vosssss mag dat.
Was ook als antwoord op een post na jouw post met dat artikel.quote:Op zondag 22 oktober 2017 19:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat artikel postte ik dus ook
Ik ook hahaquote:Op zondag 22 oktober 2017 19:54 schreef ReplaR het volgende:
Ik ben al bijna op de helft van mijn biertjes en nootjes...
Goede troll.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
f0734060c67ab0dcef5f29c43f79a0c049f887c5
Wie is er hier nou dronkenquote:
Altijd een uitstekende keus!quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:10 schreef Nober het volgende:
Ik heb gewoon Sky Sports aangeacestreamt, t'is allemaal niet zo moeilijk.
Nadeel van achteraan starten is dat als er iets gebeurd in de eerste paar bochten je wel scherp moet zijn om het te ontwijken. Daarna kan hij lekker zn race rijden en naar voren knokkenquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:13 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Altijd een uitstekende keus!
Hopelijk kan Max steady naar P6 rijden zonder te veel risico en te crashen :p
Binnenbocht. Gewoon binnenbocht.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nadeel van achteraan starten is dat als er iets gebeurd in de eerste paar bochten je wel scherp moet zijn om het te ontwijken. Daarna kan hij lekker zn race rijden en naar voren knokken
In de S-bochten kan niks gebeuren joh. Alleen de eerste bocht.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Rustig aan in de eerste bochten en dan knallen
Max geappt dat 'ie voor 22:00 uit moet vallen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:18 schreef Bluurgh het volgende:
Zo, we zitten er weer klaar voor. Wel handig dat ik om 23:00 moet werken dus dat wordt maar een taxi bestellen
Pas maar op dat je niet per ongeluk in de fake taxi stapt.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:18 schreef Bluurgh het volgende:
Zo, we zitten er weer klaar voor. Wel handig dat ik om 23:00 moet werken dus dat wordt maar een taxi bestellen
Ik kijk niet alleen voor Maxquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Max geappt dat 'ie voor 22:00 uit moet vallen.
Whehe.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:20 schreef YazooW het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet per ongeluk in de fake taxi stapt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hamilton tetst er nog liever met Vettel af dan dat ie hem ervoor laat.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:20 schreef XL het volgende:
Ze laten bij RTL de start van 2015 zien. Hamilton die in de binnenbocht Rosberg eraf drukt. Zou Vettel dat ook kunnen?
net als in China (?) 9 plaatsen in de 1e ronde pakken.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nadeel van achteraan starten is dat als er iets gebeurd in de eerste paar bochten je wel scherp moet zijn om het te ontwijken. Daarna kan hij lekker zn race rijden en naar voren knokken
NASCAR is toch gewoon elk weekend op een andere plek rondjes rijden?quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:24 schreef Nober het volgende:
Ook om 21:00 de NASCAR Monster Energy Series 2017 - #32 Kansas - Race
Benieuwd naar de kijkcijfers in de VS van beide races...
Die kijkcijfers kunnen me weinig schelen eigenlijk, ik ga ze gewoon beiden kijken en de rest boeit me nietquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:24 schreef Nober het volgende:
Een beetje zoals F1 maar dan iets vaker dusquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
NASCAR is toch gewoon elk weekend op een andere plek rondjes rijden?
Hamilton is wel overduidelijk schuld als hij instuurt. Vettel niet als hij niet instuurt.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton tetst er nog liever met Vettel af dan dat ie hem ervoor laat.
F1 is niet letterlijk rondjes rijden.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een beetje zoals F1 maar dan iets vaker dus
En met meer coureurs die kunnen winnen en meer spanning om de zeges
NASCAR ook niet.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1 is niet letterlijk rondjes rijden.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:20 schreef YazooW het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet per ongeluk in de fake taxi stapt.
Jawel. Je begint op ene punt en komt weer terug op zelfde punt en dat elke keer weer.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die kijken gewoon massaal naar Nascar, vooral nu als Jimmy Johnson en Rowdy Busch eruit geknikkerd kunnen worden.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:24 schreef Nober het volgende:
altijd naar links sturen toch?quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
NASCAR is toch gewoon elk weekend op een andere plek rondjes rijden?
quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
doen ze alleen als er een nederlander in zit. net als nosquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overigens vind ik dat Ziggo meer aandacht mag besteden aan NASCAR door het te uitzenden op reguliere kanaal
Tot zover mn klacht over streamen
F1quote:
Justin Timberlakequote:Op zondag 22 oktober 2017 20:30 schreef Nober het volgende:
Ook benieuwd wie het nationale volkslied zingt.
En dus geen ovaal, of rondje.quote:
Ja, ik weet hoe een voorbeeld van een in de NASCAR gebruikte baan eruitziet (ook al zijn ze bijna allemaal verschillend), ik kijk het immers een keer of 36 per jaar.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:29 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
F1
https://www.google.nl/sea(...)1.0.0.0.83.249.4.4.0....0...1.1.64.psy-ab..0.4.202...0i13i30i19k1.0.Rc8O3Y31TgA
Nascar
https://www.google.nl/sea(...)track+&gs_l=psy-ab.3..0i19k1l7j0i13i30i19k1l3.31231.31231.0.31541.1.1.0.0.0.0.64.64.1.1.0....0...1..64.psy-ab..0.1.63....0.KMpZ6IEhb5Q
lol, die gast is 40 ofzoquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:31 schreef Nober het volgende:
[..]
De vrouwelijke fans glijden van hun stoel.
Feit dat ze links en rechts al andere banden monteren zegt voor mij al genoegquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ik weet hoe een voorbeeld van een in de NASCAR gebruikte baan eruitziet (ook al zijn ze bijna allemaal verschillend), ik kijk het immers een keer of 36 per jaar.
Ach ja, de een houdt van bochtjes, de ander houdt van actie en spanning, ik kies liever voor dat laatste en kijk dus gewoon allesquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:34 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Feit dat ze links en rechts al andere banden monteren zegt voor mij al genoeg![]()
Ik houd persoonlijk van iets meer bochtjes
Het is een robotquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pfff zelfs het broertje van Lewis is geindoctrineerd met "the crowd is great'
Stel je zou dit willen volgen, wat is dan een race waarvan jij zegt.... die moet je zien!quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach ja, de een houdt van bochtjes, de ander houdt van actie en spanning, ik kies liever voor dat laatste en kijk dus gewoon alles
Indy 500.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:36 schreef pmponer het volgende:
[..]
Stel je zou dit willen volgen, wat is dan een race waarvan jij zegt.... die moet je zien!
Geniale stemquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee 't is Michael Buffer, ze gaan boksen. Eindelijk.
Family van Bruce Buffer?quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee 't is Michael Buffer, ze gaan boksen. Eindelijk.
'Dit' is NASCAR? Talladega, Daytona, die sowiesoquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:36 schreef pmponer het volgende:
[..]
Stel je zou dit willen volgen, wat is dan een race waarvan jij zegt.... die moet je zien!
Je moet wat tot dat de race begintquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:37 schreef Doler12 het volgende:
Aaaah de ouwe Formule 1 vs Nascar discussie. Gewoon allebei kijken, discussie over.
Deze man valt onder de eckte bazen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:37 schreef Doler12 het volgende:
Aaaah de ouwe Formule 1 vs Nascar discussie. Gewoon allebei kijken, discussie over.
wont happen ... volgens alonsoquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:37 schreef SnowOokami het volgende:
Hahah Olav"maybe there will be a Toro Rosso Honda in front of you next year"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |