Lekker diverse buurt, Tijger.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:19 schreef Tijger_m het volgende:
Wij zitten ook in zo'n buurt app groep, nou ja, de buurt bestaat feitelijk nog niet maar goed, best aardig om elkaar alvast een beetje te leren kennen en tot dusverre houd iedereen zich aardig koest...op een na, die na een lokale diefstal (waarvan zij meende een link naar het AD te moeten posten) meteen uitriep dat ze hier wilde komen wonen omdat ze dacht dat het veilig was.
Ik vermoed dat ze denkt dat blanke mensen niet stelen. Gekkie.
Zwarte mensen mogen tegenwoordig ook auto rijden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:19 schreef Tijger_m het volgende:
Wij zitten ook in zo'n buurt app groep, nou ja, de buurt bestaat feitelijk nog niet maar goed, best aardig om elkaar alvast een beetje te leren kennen en tot dusverre houd iedereen zich aardig koest...op een na, die na een lokale diefstal (waarvan zij meende een link naar het AD te moeten posten) meteen uitriep dat ze hier wilde komen wonen omdat ze dacht dat het veilig was.
In jullie nieuwe buurt is nog nooit een diefstal gepleegd, toch?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:19 schreef Tijger_m het volgende:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:38 schreef Kaas- het volgende:
Haha, het valt me echt teringvaak op dat Tijger aan de lopende band verhalen bedenkt om daarin sluikend of via een bijzin ons te kunnen vertellen dat hij een nieuw huis heeft
Echt vet gênant. Was ik laatst met mijn vriendin op een cocktailfeestje van George Clooney (heel informeel hoor, niets bijzonders), laat ik anderhalve kilo goud uit mijn binnenzak vallen. Iedereen kijken terwijl ik het oppakte en van de spanning morste ik bijna een merlot uit '72.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Of dat z’n vrouw in een vliegtuig zit.
Zo wit als maar zijn kan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:25 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Lekker diverse buurt, Tijger.
Beetje een idiote opmerking meneer "Kijk mij eens lekker in de sociale huur zitten met mijn vriendje"quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:38 schreef Kaas- het volgende:
Haha, het valt me echt teringvaak op dat Tijger aan de lopende band verhalen bedenkt om daarin sluikend of via een bijzin ons te kunnen vertellen wat hij eigenlijk echt wil vertellen over zichzelf, verscholen achter dat het zogenaamd ergens anders over gaat. Keer op keer. Zal dat in het echt ook zo zijn of zal hij enkel online zo met z’n gewenste reputatie bezig zijn? Je zou denken dat dat er op die leeftijd wel een keer uit is.
Overkomt ons allemaal wel eens. George (ik mag 'm Sjors noemen) zei laatst ook tegen me dat hij dacht dat bij ons in de buurt in Amsterdam het allemaal zo veilig was en waarom al die andere nare mensen in de provincie mensen dan toch PVV stemden. Toen heb ik 'm meegenomen in een helicopterritje om 'm Rucphen te laten zien. Ineens viel alles op z'n plek, zei 'ie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt vet gênant. Was ik laatst met mijn vriendin op een cocktailfeestje van George Clooney (heel informeel hoor, niets bijzonders), laat ik anderhalve kilo goud uit mijn binnenzak vallen. Iedereen kijken terwijl ik het oppakte en van de spanning morste ik bijna een merlot uit '72.
Whehehehequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt vet gênant. Was ik laatst met mijn vriendin op een cocktailfeestje van George Clooney (heel informeel hoor, niets bijzonders), laat ik anderhalve kilo goud uit mijn binnenzak vallen. Iedereen kijken terwijl ik het oppakte en van de spanning morste ik bijna een merlot uit '72.
Hehe. Dat houdt natuurlijk ook nooit lang stand.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Beetje een idiote opmerking meneer "Kijk mij eens lekker in de sociale huur zitten met mijn vriendje"
Aardig stukje projectie wat je hier tentoonspreid.
Spreidt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Beetje een idiote opmerking meneer "Kijk mij eens lekker in de sociale huur zitten met mijn vriendje"
Aardig stukje projectie wat je hier tentoonspreid.
Afspraakje voor een geregistreerd partnerschapje staat al, dan sta ik ook op het contractje. Mogen er maximaal zeven jaar wonen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hehe. Dat houdt natuurlijk ook nooit lang stand.
En de woning staat op naam van het vriendje, dus Kaas woont binnen no time geliberaliseerd.
Één zwaluw maakt nog geen zomer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:47 schreef Kaas- het volgende:
Valt me toch weer niet tegen van Tchock dat hij zulke dingen aanvoelt. Heeft toch meer een sociale antenne dan ik misschien dacht.
Contractie? Zeven jaar, die tijd vliegt voorbij.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Afspraakje voor een geregistreerd partnerschapje staat al, dan sta ik ook op het contractie. Mogen er maximaal zeven jaar wonen.
Testamentje erbij?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Afspraakje voor een geregistreerd partnerschapje staat al, dan sta ik ook op het contractje. Mogen er maximaal zeven jaar wonen.
Als ie dan nog niet boven de maximale inkomensgrens zit maakt hij zichzelf van kant.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die begrijp ik ook even niet. Een tijdelijk huurcontract van 7 jaar?
De Koolmeesquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Contractie? Zeven jaar, die tijd vliegt voorbij.
Voor je het weet ben je 31 en mag je naar Den Haag verkassen voor een ministerpost in Koolmees II.
Kan best. Voor twee hipo de pipo's.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die begrijp ik ook even niet. Een tijdelijk huurcontract van 7 jaar?
Tegen die tijd zijn alle andersseksuelen toch al Allahmsterdam uitgejaagd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als ie dan nog niet boven de maximale inkomensgrens zit maakt hij zichzelf van kant.
Potenramsterdam.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn alle andersseksuelen toch al Allahmsterdam uitgejaagd.
Mag of moet? Mogen impliceert een vrije keuze.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:53 schreef Friek_ het volgende:
Ik mag gelukkig tot het einde der tijden in mijn sociale huurwoning blijven zitten.
Dat zit ik nu ook al, maar het punt is hier dat de woning is aangewezen voor jongeren en je daarom 21-27 jaar moet zijn op het moment dat je erin gaat, en vervolgens na maximaal zeven jaar ergens anders gaat wonen. Wat helemaal prima is natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als ie dan nog niet boven de maximale inkomensgrens zit maakt hij zichzelf van kant.
Discriminatie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zit ik nu ook al, maar het punt is hier dat de woning is aangewezen voor jongeren en je daarom 21-27 jaar moet zijn op het moment dat je erin gaat, en vervolgens na maximaal zeven jaar ergens anders gaat wonen. Wat helemaal prima is natuurlijk.
Hihi.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mag of moet? Mogen impliceert een vrije keuze.
Is ook logisch, misdaad in Nederland bestaat immers nog maar 50 jaar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:19 schreef Tijger_m het volgende:
In mijn geval uiteraard moeten. Een huis kopen doen we in het volgende leven.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mag of moet? Mogen impliceert een vrije keuze.
Onzin, met een docentensalaris kun je prima een huis kopen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In mijn geval uiteraard moeten. Een huis kopen doen we in het volgende leven.
Mits je een vast contract krijgt - wat in mijn geval toch niet enorm voor de hand ligt. Daarnaast vraag ik me af of de bank zo blij is met mijn studieschuld.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Onzin, met een docentensalaris kun je prima een huis kopen.
Lekker mysterieus vlees en snorharen van de chef naar binnen stompen.quote:
Hier is het toch meer de Albert Hoofddoekje.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:48 schreef GSbrder het volgende:
Zo, het is weer droog, ik mag naar de Ahmed Heijn hier.
Ik heb toevallig net döner gehaald en tot mijn grote schrik is de tent overgenomen en heeft de nieuwe eigenaar alles schoon en netjes gemaakt. M'n broodje smaakte ook heel anders.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:00 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Lekker mysterieus vlees en snorharen van de chef naar binnen stompen.
Daar gaat je zorgvuldig gekweekte resistente darm floraquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net döner gehaald en tot mijn grote schrik is de tent overgenomen en heeft de nieuwe eigenaar alles schoon en netjes gemaakt. M'n broodje smaakte ook heel anders.
Kalfsvlees > lamsvlees.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:02 schreef Jip141 het volgende:
Ik ga ook kebab eten vandaag.
Adana kebab.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Adana_kebab%C4%B1
Met jullie proleten doner en kapsalon!!![]()
Je zal iets meer geluk moeten hebben om tegen een vast contract aan te lopen dan een wiskundige, maar kansloos is het zeker niet. En voor zover ik weet hoef je -vooralsnog- je studieschuld niet op te geven.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mits je een vast contract krijgt - wat in mijn geval toch niet enorm voor de hand ligt. Daarnaast vraag ik me af of de bank zo blij is met mijn studieschuld.
Oh die heb ik wel eens in een Turks restaurant gehad, dat is heerlijk. Helaas is ons favoriete Turkse restaurant in Rotterdam alweer een tijdje dichtquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:02 schreef Jip141 het volgende:
Adana kebab.
Ja, wel vrij algemeen te verkrijgen in Nederland maar vaak niet zo goed gemaakt vind ik.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh die heb ik wel eens in een Turks restaurant gehad, dat is heerlijk. Helaas is ons favoriete Turkse restaurant in Rotterdam alweer een tijdje dicht
Oh, een gehaktstaaf dus.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:02 schreef Jip141 het volgende:
Adana kebab.
Schone zaken zijn idd niet altijd beter.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net döner gehaald en tot mijn grote schrik is de tent overgenomen en heeft de nieuwe eigenaar alles schoon en netjes gemaakt. M'n broodje smaakte ook heel anders.
Je moet studieschuld toch wel opgeven? Al tijden dacht ik ook. Was al een hot item toen de stufi afgeschaft werd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je zal iets meer geluk moeten hebben om tegen een vast contract aan te lopen dan een wiskundige, maar kansloos is het zeker niet. En voor zover ik weet hoef je -vooralsnog- je studieschuld niet op te geven.
En met het invoeren van het leenstelsel zullen banken op termijn ook wel wat soepeler omgaan met studieschulden, aangezien straks (bijna) iedereen een studieschuld heeft.
Hoeft niet, maar je kan dan geen aanspraak maken op de nationale hypotheekgarantie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet studieschuld toch wel opgeven? Al tijden dacht ik ook. Was al een hot item toen de stufi afgeschaft werd.
Ze kunnen er niet achter komen, maar het moet wel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet studieschuld toch wel opgeven? Al tijden dacht ik ook. Was al een hot item toen de stufi afgeschaft werd.
Wel typisch dat wij dit weten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar je kan dan geen aanspraak maken op de nationale hypotheekgarantie.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:10 schreef Jip141 het volgende:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jujeh_kabab
Maar dit is tegenwoordig mijn favo kebab.
Wel een beetje landverraad maar goed.
Dat je niet meteen je huis uit hoeft als je je hypotheek niet meer kan betalen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:12 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat scheelt zo'n NHG nu in de praktijk, 0,3/0,4 procentpunt rente of zo?
Op twee ton is dat al 800 en het cumuleert.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:12 schreef Pokkelmans het volgende:
Er is inderdaad wel een kans, maar er is natuurlijk sprake van een forse daling in leerlingenaantallen. Ik zie die toekomst weinig zonnig in verder, maar ik ben ook een beetje pessimist van nature.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je zal iets meer geluk moeten hebben om tegen een vast contract aan te lopen dan een wiskundige, maar kansloos is het zeker niet. En voor zover ik weet hoef je -vooralsnog- je studieschuld niet op te geven.
En met het invoeren van het leenstelsel zullen banken op termijn ook wel wat soepeler omgaan met studieschulden, aangezien straks (bijna) iedereen een studieschuld heeft.
Het is niet zo dat je zegt dat je je studieschuld niet wil delen en dat de bank zegt , o !! Nou in dat geval geen NHG!quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:12 schreef Pokkelmans het volgende:
Ah ja, de krimp van het po gaat jullie nu ook bereiken he.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Er is inderdaad wel een kans, maar er is natuurlijk sprake van een forse daling in leerlingenaantallen. Ik zie die toekomst weinig zonnig in verder, maar ik ben ook een beetje pessimist van nature.
De rente kan behoorlijk aantrekkelijker zijn, als ik zou kopen onder de NHG-grens en mijn hypotheek meer dan 60% van de woningwaarde zou zijn zou ik voor de lagere rente waarschijnlijk al NHG nemen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:12 schreef Pokkelmans het volgende:
Precies de reden waarom ze nu nauwelijks nog vaste contracten geven: er moeten juist mensen uit om de ratio docent/leerling rendabel te houden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah ja, de krimp van het po gaat jullie nu ook bereiken he.
Maar jij hebt toch helemaal geen inkomen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
De rente kan behoorlijk aantrekkelijker zijn, als ik zou kopen onder de NHG-grens en mijn hypotheek meer dan 60% van de woningwaarde zou zijn zou ik voor de lagere rente waarschijnlijk al NHG nemen.
Maar ondertussen gaan er ook nog steeds een hoop docenten met pensioen. Zeker onder de eerstegraders.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ze nu nauwelijks nog vaste contracten geven: er moeten juist mensen uit om de ratio docent/leerling rendabel te houden.
Ook weer zo. Wellicht komt het dan toch goed.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar ondertussen gaan er ook nog steeds een hoop docenten met pensioen. Zeker onder de eerstegraders.
Uitkeringstrekker, die Leandra.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch helemaal geen inkomen?
Dan is die op tijd hoe lang zou het duren voordat de VVD de D66 klein heeft gemaakt?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Contractie? Zeven jaar, die tijd vliegt voorbij.
Voor je het weet ben je 31 en mag je naar Den Haag verkassen voor een ministerpost in Koolmees II.
😳😝quote:
Heb jij daar al een bevestiging van?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 18:58 schreef Friek_ het volgende:
Een huis kopen doen we in het volgende leven.
Dat ligt er aan of je diensten er voor terug aanbiedt aan je man.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:40 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
Nee, dat zou mijn inkomen ook niet zijn hè. En dan zou ik er geen belasting over hoeven betalen.
Wat voor een inkomen heb je dan, een uitkering?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:40 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
Nee, dat zou mijn inkomen ook niet zijn hè. En dan zou ik er geen belasting over hoeven betalen.
Volgens mij vallen onze inkomens ondanks onze vrij strakke huwelijkse voorwaarden wel in de gemeenschap van goederen, dus nee, ongeacht de "diensten" die ik daarvoor zou verlenen zou dat onbelast zijn, tenzij vermogen van buiten je gemeenschap van goederen van de een naar de ander zou gaan, dan zou het wel belast kunnen zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of je diensten er voor terug aanbiedt aan je man.
Hoef ik verder niet te weten hoor.
Hoe krijg je inkomen terwijl je een rijke vent hebt en zonder dat je werkt?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch? Ik heb inkomen, ik betaal daar belasting over.
Die is onbelastquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:49 schreef Janneke141 het volgende:
Leandra heeft gewoon die staatsloterijprijs gewonnen waarbij je iedere maand 10000 euro krijgt.
Waar komt je inkomen vandaan dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste huwelijk en voor mijn oudste zoon heb ik ook nooit alimentatie ontvangen.
Ben gewoon benieuwd, ook omdat je vroeger een bijstandsmoeder was.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt dat nou uit? Het is legaal en ik betaal er belasting over.
Ja en nu heb je inkomen zonder dat je werkt. Dat vind ik wel apart.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 19:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, in 1995, ander millennium hè.
Hou niet van disco.quote:
Ik vraag me af hoe, maar jij wil dat kennelijk voor je houden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat kan, ik vind ook wel eens iets apart.
Goed gedaan dus, van de bijstand naar een redelijk inkomen, huis, man, kind.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat kan, ik vind ook wel eens iets apart.
Ten eerste hoeft niet alles online, ten tweede trekken mensen sowieso nog verkeerde conclusies ook al ben je wel open over zaken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe, maar jij wil dat kennelijk voor je houden.
Zonder problemen, op een of andere mannier denk je kennelijk dat ik dan zonder inkomen en zonder vermogen zou zitten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou je dat ook nog kunnen als je man je morgen op straat zet?
Ja, dat klopt wel aardigquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ten eerste hoeft niet alles online, ten tweede trekken mensen sowieso nog verkeerde conclusies ook al ben je wel open over zaken.
Het is vooral de mainstream uit de jaren '80 die ruk was.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Jammer, dat was imho juist de beste muziek uit de verder matige jaren 80.
Had jij eerder ook aan kunnen denken Tijger, scheelde niet veel gooide jij alles online, je hart liep bijna over.quote:
Elton, George en Billy.quote:
Ik las hier net dat ik een rijke man heb, wist ik helemaal niet, hij ook niet trouwensquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Goed gedaan dus, van de bijstand naar een redelijk inkomen dat lager is dan het inkomen van mijn vrouw, klein huisje, man, kind.
Niet dat nu iedereen door Remlos heen prikken doet he!quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las hier net dat ik een rijke man heb, wist ik helemaal niet, hij ook niet trouwens![]()
Nou ja, hij heeft een leuke vrouw en een nog leuker kind, dat maakt je een rijk man natuurlijk
Maar zo filosofisch bedoelde Remlof het denk ik niet.
Oh door die cabrio die jullie erbij hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ten eerste hoeft niet alles online, ten tweede trekken mensen sowieso nog verkeerde conclusies ook al ben je wel open over zaken.
Ik snap bijvoorbeeld niet waar je het vandaan haalt dat ik een rijke man zou hebben.
Haha. Moest wel grinniken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb je een assertiviteitstraining gehad?
The Big Picture, Listen Without Prejudice en Greatest Hits Vol 1 & 2.quote:
Weet Remlof trouwens al dat je hem hier Soneal noemt?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las hier net dat ik een rijke man heb, wist ik helemaal niet, hij ook niet trouwens![]()
Nou ja, hij heeft een leuke vrouw en een nog leuker kind, dat maakt je een rijk man natuurlijk
Maar zo filosofisch bedoelde Remlof het denk ik niet.
Dat is nou net wat Erik geweldig vindt :’)quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is vooral de mainstream uit de jaren '80 die ruk was.
Dat Erik geen smaak heeft mag toch geen nieuws heten?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is nou net wat Erik geweldig vindt :’)
Ook hier laat de voorspellende gave van onze hautaine IT-er met paardenstaart het afweten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Minstens een daarvan heb ik boven in een doosquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
The Big Picture, Listen Without Prejudice en Greatest Hits Vol 1 & 2.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Fuck off, ga lekker op de rode loper trollen.
Ja, van de zottequote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weet Remlof trouwens al dat je hem hier Soneal noemt?
Ik heb ook last van die klote single-quote op iOS sinds versie 11, weet jij een oplossing?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Beetje mansplaining weer dit. Je had moeten zeggen van ‘wat goed, meer vrouwen dan mannen bij D66’. #metooquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:13 schreef Jip141 het volgende:
Geen enkele niet-westerse allochtoon, zelfs niet van D66.
Jammer wel. Maar goed, het gaat natuurlijk om in welk dispuut je hebt gezeten en of je wel eens een krant leest om je kwaliteiten en niet om je achtergrond.
Dat is de enige auto die we nog hebben, ook gewoon open over geweest, daarbij is het een Saab en kan het dus nooit een nieuwe zijn, maar deze is bijna 19 jaar oud, zelfs Friek kan zich dat permitteren, nou ja, behalve dat het onderhoud wat prijzig is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh door die cabrio die jullie erbij hebben.
En je lokt het zelf uit hè?
Liggen laten komt er ook niks aan!quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:14 schreef Tijger_m het volgende:
Minstens een daarvan heb ik boven in een doos
De naam Soneal?quote:
Hehe.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ook hier laat de voorspellende gave van onze hautaine IT-er met paardenstaart het afweten.
Gezien de 80’s-bagger die jij hier door de jaren heen gepost hebt is dat geen voorspelling maar slechts de constatering van een feit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ook hier laat de voorspellende gave van onze hautaine IT-er met paardenstaart het afweten.
Nice, vandaag nog even Rumours geluisterd van Fleetwood Mac.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
The Big Picture, Listen Without Prejudice en Greatest Hits Vol 1 & 2.
Je kind anoniem willen houden door het te noemen naar de samentrekking van de nicknames van de ouders op een internetforum.quote:
Heb de Deluxe versie van Tango in the Night gekocht afgelopen maand. Ook een topalbum.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Nice, vandaag nog even Rumours geluisterd van Fleetwood Mac.
Tsja, bij de keuze tussen aidslijdende relnichten of een stel zeikwijven is het lood om oud ijzer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje mansplaining weer dit. Je had moeten zeggen van ‘wat goed, meer vrouwen dan mannen bij D66’. #metoo
Vind ik ook een topper.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb de Deluxe versie van Tango in the Night gekocht afgelopen maand. Ook een topalbum.
Oh ok. Dan zou ik ‘m inruilen voor iets goedkopers in het onderhoud als jullie het niet zo breed hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is de enige auto die we nog hebben, ook gewoon open over geweest, daarbij is het een Saab en kan het dus nooit een nieuwe zijn, maar deze is bijna 19 jaar oud, zelfs Friek kan zich dat permitteren, nou ja, behalve dat het onderhoud wat prijzig is.
Schop er maar weer drama over.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kind anoniem willen houden door het te noemen naar de samentrekking van de nicknames van de ouders op een internetforum.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ok. Dan zou ik ‘m inruilen voor iets goedkopers in het onderhoud als jullie het niet zo breed hebben.
Leandra is breed, dus waar komt dit vandaan. Open je ogen vent!quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ok. Dan zou ik ‘m inruilen voor iets goedkopers in het onderhoud als jullie het niet zo breed hebben.
Tango in The Night is leuk. Maar wel heel erg mainstream.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb de Deluxe versie van Tango in the Night gekocht afgelopen maand. Ook een topalbum.
Is er al een NWS topic over de genderdiscriminatie bij D66?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tsja, bij de keuze tussen aidslijdende relnichten of een stel zeikwijven is het lood om oud ijzer.
Ik ook, maakt het iets uit poppetje hoeft maar een naam te hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht tot een tijdje terug dat dat kind echt Soneal heette.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Schop er maar weer drama over.
Daarmee gingen we undercover in OUD, en het was verder een prima nick om te blijven gebruiken.
De afgunst druipt er bijna vanaf.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt een goede afspiegeling van de samenleving.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:13 schreef Jip141 het volgende:
Geen enkele niet-westerse allochtoon, zelfs niet van D66.
Jammer wel. Maar goed, het gaat natuurlijk om in welk dispuut je hebt gezeten en of je wel eens een krant leest om je kwaliteiten en niet om je achtergrond.
”Onze jongste zoon” leek mij toch wat meer voor de hand liggen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Schop er maar weer drama over.
Daarmee gingen we undercover in OUD, en het was verder een prima nick om te blijven gebruiken.
Misschien komt Whiskers de boel zo opfleuren met wat warme woorden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:20 schreef eriksd het volgende:
Grimmige sfeer hier zeg. Het is zeker herfst.
Winderig. Kaas- weet er alles van.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:20 schreef eriksd het volgende:
Grimmige sfeer hier zeg. Het is zeker herfst.
Mag je niet zeggen!!1!1!1quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt een goede afspiegeling van de samenleving.
Lekker boeiend weer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Warm Whiskers?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien komt Whiskers de boel zo opfleuren met wat warme woorden.
Het is niet onze jongste zoon, het is mijn jongste zoon, en zijn enige kind.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
”Onze jongste zoon” leek mij toch wat meer voor de hand liggen.
Volgende keer ook graag minderjarigen, bejaarden, vmbo’ers, criminelen en kwijlende mongolen erin ja. Alles voor de afspiegeling van de samenleving.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Heeft die het erkent?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is niet onze jongste zoon, het is mijn jongste zoon, en zijn enige kind.
Is het ook niet, natuurlijk. Volkskrant was daar behoorlijk fel over:quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:20 schreef Tem het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)-te-voeren~a4522851/quote:Er is een groeiende groep die zich niet vertegenwoordigd voelt aan het Binnenhof. Die niet dagelijks optrekt met topambtenaren of diplomaten, geen baan als fractiemedewerker ambieert, geen netwerk heeft in besturen en raden, die niet behoort tot de 2 procent van de bevolking die lid is van een partij en dus niet rondzwemt in de kleine vijver waaruit bewindspersonen worden opgevist.
Oei wat zul jij dat erg vinden?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:23 schreef Pokkelmans het volgende:
Zijn ze godverdomme mijn blikje frisdrank vergeten. Dan maar aan het bier.
Hihi.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is het ook niet, natuurlijk. Volkskrant was daar behoorlijk fel over:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)-te-voeren~a4522851/
Ze roepen nog net geen "partijkartel".
Ze hebben er wel een Remlos hoeven hem niet te huren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Jullie zijn niet rijk en hebben als enige auto een ouwe Saab met lek dak.
Waarom zit jij zo achter Leandra haar financiën aan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Jullie zijn niet rijk en hebben als enige auto een ouwe Saab met lek dak.
Dan is het nog steeds ook zijn jongste zoon.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is niet onze jongste zoon, het is mijn jongste zoon, en zijn enige kind.
Hoe zit het met het percentage homo's?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:25 schreef Kaas- het volgende:
Op de dag waarop het kabinet een afspiegeling van die matige samenleving van ons is, heeft Nederland verloren.
Heb je liever dat ik achter jouw platenverzameling aan ga?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom zit jij zo achter Leandra haar financiën aan?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds ook zijn jongste zoon.
Maar goed, jullie zullen allebei wel een beetje autistisch zijn.
Niet zo erg als jij, want je mist nog steeds essentiële zaken tussen de regels door, maar dat geeft niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds ook zijn jongste zoon.
Maar goed, jullie zullen allebei wel een beetje autistisch zijn.
Vijf suikerbietenboeren is meer dan voldoende.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:26 schreef Janneke141 het volgende:
Van de 22 bekende namen zijn er maarliefst 5 van buiten de Randstad.
Jij wil gewoon geen allochtonen in het kabinet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:25 schreef Kaas- het volgende:
Op de dag waarop het kabinet een afspiegeling van die matige samenleving van ons is, heeft Nederland verloren.
Nog niet eens, maar straks na het eten zou dat nog wel kunnen komen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:26 schreef Kaas- het volgende:
Remlof is weer dronken, zuur en on rampage mensen
[..]
Enkel Sander Dekker.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe zit het met het percentage homo's?
Bek houden kan ook!quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:28 schreef Tchock het volgende:
Hoe lang nog voor iemand voor fascist wordt uitgemaakt.
Hoi fascist, gefeli met jullie eerste uit-overwinning dit seizoen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:28 schreef Tchock het volgende:
Hoe lang nog voor iemand voor fascist wordt uitgemaakt.
Ja, dat betekent het altijd als je zegt dat iets niet per se een 1:1 afspiegeling hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij wil gewoon geen allochtonen in het kabinet.
1/22e, dat is schrikbarend dichtbij het percentage in de samenleving. Snel uit het kabinet flikkeren die Dekker.quote:
Jij bent ook wel een beetje een autist, is het niet?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, dat betekent het altijd als je zegt dat iets niet per se een 1:1 afspiegeling hoeft te zijn.
Ook eens een discussie over de casting in tv-programmas gehad. Ik meende dat het geen reet uitmaakte dat dat geen 1:1 afspiegeling van de samenleving is. Gaat het direct weer over ras. Maarja, dat kan mij inderdaad net zoveel verrekken als het feit dat het aantal nedersaksisch-sprekenden bij de NPO flink ondervertegenwoordigd is.
Ben niet getrouwd al 38 jr niet, is nog niet van plan mij op straat te gooien voorlopig.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:28 schreef Tem het volgende:
[..]
TrouwenJe weet zelf wat voor ellende dat is, sjon
Oh ik heb gemist hoe jij een inkomen kan hebben? In dat geval sorry, maar kan je het nog even dm’en?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet zo erg als jij, want je mist nog steeds essentiële zaken tussen de regels door, maar dat geeft niet.
Bovendien maakt de aanwezigheid van Sander Dekker in het kabinet meteen weer dat het aantal Sander Dekkers buitenproportioneel is. Waar zijn de Jan Smit's? Wibi Soerjadi's?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
1/22e, dat is schrikbarend dichtbij het percentage in de samenleving. Snel uit het kabinet flikkeren die Dekker.
Prima, heb ik weer ruimte voor spullen. Racefiets mag ook. En wat meubels want in december komt de nieuwe zooi.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je liever dat ik achter jouw platenverzameling aan ga?
Of gewoon 21 homo’s erbij.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
1/22e, dat is schrikbarend dichtbij het percentage in de samenleving. Snel uit het kabinet flikkeren die Dekker.
Goed dat je het zegt: ook ondervertegenwoordigd. Maar hoor je mij janken?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een beetje een autist, is het niet?
Daarom wordt er nu ook een uitgebreide discussie over gevoerd in letterlijk elke krant van het land, omdat je het niet mag zeggen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:30 schreef Jip141 het volgende:
Dus, zoals ik al zei, je mag het niet zeggen.
Als ik tijdens de eerste of tweede zin in een bericht van Pokkelmans doorheb dat het geen grapje maar een serieuze mening is, scroll ik altijd gauw door.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een beetje een autist, is het niet?
Beetje meer begrip voor de contactgestoorden mag wel, Leandra.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:30 schreef Leandra het volgende:
Jezus, ben ik de enige hier die getrouwd is? Nee toch?!
Dat wist ik niet. Heel goed.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ben niet getrouwd al 38 jr niet, is nog niet van plan mij op straat te gooien voorlopig.
Sorryquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje meer begrip voor de contactgestoorden mag wel, Leandra.
Dit is natuurlijk ook een meta-grap.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom wordt er nu ook een uitgebreide discussie over gevoerd in letterlijk elke krant van het land, omdat je het niet mag zeggen.
Ik heb niet echt meningen. Verkondig alleen het woord van Here Christus.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ik tijdens de eerste of tweede zin in een bericht van Pokkelmans doorheb dat het geen grapje maar een serieuze mening is, scroll ik altijd gauw door.
Tijd om awareness te kweken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom wordt er nu ook een uitgebreide discussie over gevoerd in letterlijk elke krant van het land, omdat je het niet mag zeggen.
Wie verschuilt zich hier nu achter een ongezond copingmechanisme van geveinsde humor?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:33 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook een meta-grap.
Cynisch.quote:
Beslis je met twee personen doorgaans.quote:
Dat is ook gewoon een mening.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb niet echt meningen. Verkondig alleen het woord van Here Christus.
Ik.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wie verschuilt zich hier nu achter een ongezond copingmechanisme van geveinsde humor?
Gaat heen en vermenigvuldig U, geen woord over trouwen!quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Verkondig alleen het woord van Here Christus.
Dat moet ik dan maar aannemen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jawel je weet het nu toch!
Mits dat ik de waarheid schrijf?
Waarom kunnen we niet gewoon allemaal met elkaar trouwen met zijn allen?quote:
Een huwelijk hoort tussen een man en een vrouw dus tenzij je een kut kunt kweken moet ik je helaas teleurstellen.quote:
Hij wil ook, maar we hebben afgesproken dat hij mij niet mag vragen. Dat is mijn taak, als de man.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:34 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Beslis je met twee personen doorgaans.
Hoe ga je dat betalen? De Toppers komen niet voor een boekenbon opdraven.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij wil ook, maar we hebben afgesproken dat hij mij niet mag vragen. Dat is mijn taak, als de man.
Godzijdank zitten we op een forum, bij uitstek de plek voor verschillende meningen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over.
Dus opeens wil je wel een man zijn?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij wil ook, maar we hebben afgesproken dat hij mij niet mag vragen. Dat is mijn taak, als de man.
Met z’n zeventien miljoenen trouwen en dan allemaal fiscaal partner worden hihihihihihihihihihihihihiquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:36 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Waarom kunnen we niet gewoon allemaal met elkaar trouwen met zijn allen?
Bekrompen overheid weer.
Daarom zijn wij ook uitgenodigd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe ga je dat betalen? De Toppers komen niet voor een boekenbon opdraven.
Wat traditioneel allemaal zeg.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Lijkt me wel leuk om er een beetje een fout gebeuren van te maken ja. Wat go go dansers of zo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe ga je dat betalen? De Toppers komen niet voor een boekenbon opdraven.
Nou nou nou wat een beperkte visie weer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een huwelijk hoort tussen een man en een vrouw dus tenzij je een kut kunt kweken moet ik je helaas teleurstellen.
Ik probeerde inderdaad via een slinkse omweg het socialisme in te voeren, je hebt me weer eens door.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Met z’n zeventien miljoenen trouwen en dan allemaal fiscaal partner worden hihihihihihihihihihihihihi
Doe mij die met de hoogste aftrekposten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Met z’n zeventien miljoenen trouwen en dan allemaal fiscaal partner worden hihihihihihihihihihihihihi
Een erotisch duet brengen wij ten gehore.quote:
Dat doen we op je bachelor-party al.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Lijkt me wel leuk om er een beetje een fout gebeuren van te maken ja. Wat go go dansers of zo.
Heftig.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een huwelijk hoort tussen een man en een vrouw dus tenzij je een kut kunt kweken moet ik je helaas teleurstellen.
Met een kurk in de reet op de party?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een erotisch duet brengen wij ten gehore.
Na een paar biertjes Erik dronken, met de stropdas om zijn voorhoofd geknoopt, voor de tafel vol musicalcollegas van meneer Kaas- zo vals als een kraai In The Air Tonight blèren.quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:39 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Dat doen we op je bachelor-party al.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Na een paar biertjes Erik dronken, met de stropdas om zijn voorhoofd geknoopt, voor de tafel vol musicalcollegas van meneer Kaas- zo vals als een kraai In The Air Tonight blèren.
De bruiloft moet je romantisch houden natuurlijk.quote:
Haha ik zie Erik's hoofd ook echt voor me. Meedrummend op het voorhoofd van Kaas' baas met diens stropdas.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Na een paar biertjes Erik dronken, met de stropdas om zijn voorhoofd geknoopt, voor de tafel vol musicalcollegas van meneer Kaas- zo vals als een kraai In The Air Tonight blèren.
Houd jij dan het uiteinde van mijn bruidsjurk vast?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:41 schreef Jip141 het volgende:
[..]
De bruiloft moet je romantisch houden natuurlijk.
Hoe kan dat nou het zijn twee mannen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:41 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Heb jij Erik gezien?quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha ik zie Erik's hoofd ook echt voor me. Meedrummend op het voorhoofd van Kaas' baas met diens stropdas.
Zal sowieso wel van de grond komen door je flatulentie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Houd jij dan het uiteinde van mijn bruidsjurk vast?
quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:41 schreef Jip141 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zal sowieso wel van de grond komen door je flatulentie.
Als jij de jurk dragen doet moet je partner jouw vragen!quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je de bloemen naar mij gooit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je nieuwsgierig bent mag je een keer komen kijken bij mij thuis.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou het zijn twee mannen?
Vanaf een uurtje of twee bereikt zijn slagschaduw ook het oosten des lands.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zijn volledige omvang kunnen aanschouwen maar in principe wel ja.
Koos is meer een ome Henk. Hexa is wel een beetje een Froger.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tem - Gordon
Eriksd - Joling
Wie gaat Froger doen? Koos?
Erik kan hem wel mooi nadoen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 20:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Koos is meer een ome Henk. Hexa is wel een beetje een Froger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |