abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 10:15:25 #201
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174533522
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:59 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ze komen er iedere keer mee weg. Als hij bij de eerste keren iedere keer een klap tegen z'n kanis zou krijgen houd hij er vanzelf een keer mee op.

Zoals je het nu zegt vind je het "ok" en ben je er aan gewend terwijl het simpelweg aanranding is wat er gebeurd. Niet ok dus.
Als je als vrouw zijnde fel reageert op die tik in het voorbij gaan ben je een zeikwijf die de sfeer verpest. De vrouwen die er vaker negatief/fel op reageren krijgen zelfs problemen met hun omgeving. Truus nodigen we niet uit hoor, die maakt drama.

Ik vind het niet ok, maar niet van dezelfde mate als serieuze aanranding. Het zijn voor mij 2 losse onderwerpen die in elkaar overvloeien. Er zijn wel raakvlakken dus, maar het op 1 hoop gooien doet de discussie over serieus lastig vallen en aanranding geen goed.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174534060
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Als je als vrouw zijnde fel reageert op die tik in het voorbij gaan ben je een zeikwijf die de sfeer verpest. De vrouwen die er vaker negatief/fel op reageren krijgen zelfs problemen met hun omgeving. Truus nodigen we niet uit hoor, die maakt drama.

Ik vind het niet ok, maar niet van dezelfde mate als serieuze aanranding. Het zijn voor mij 2 losse onderwerpen die in elkaar overvloeien. Er zijn wel raakvlakken dus, maar het op 1 hoop gooien doet de discussie over serieus lastig vallen en aanranding geen goed.
Dan is het tijd om nieuwe vrienden te zoeken. Als je fatsoen hebt meegekregen dan weet je dat je met je poten van iemand moet afblijven. Helemaal van vrouwen die daar niet van gediend zijn.

Het is nog steeds aanranding. Stel iemand op de werkvloer doet exact hetzelfde? Is het dan anders omdat je niet in de kroeg staat?
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:04:55 #203
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174534336
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:47 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dan is het tijd om nieuwe vrienden te zoeken. Als je fatsoen hebt meegekregen dan weet je dat je met je poten van iemand moet afblijven. Helemaal van vrouwen die daar niet van gediend zijn.

Het is nog steeds aanranding. Stel iemand op de werkvloer doet exact hetzelfde? Is het dan anders omdat je niet in de kroeg staat?
Sorry, maar dit is vrij algemeen, zeker bij jongeren.
Het gaat niet, en ik benadrukken dit maar even extra, om een 'rare' vriendenkring/omgeving.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174534488
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

dit ben ik niet helemaal met je eens. ja, het zijn andere dingen. maar dat is 'serieuze' aanranding en verkrachting ook. het komt allemaal voort uit hetzelfde gedachtengoed dat een vent recht meent te hebben op een ander en dat die ander zich niet zo moet aanstellen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:37:34 #205
471637 TomStall
I buried Joey
pi_174535057
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Sorry, maar dit is vrij algemeen, zeker bij jongeren.
Het gaat niet, en ik benadrukken dit maar even extra, om een 'rare' vriendenkring/omgeving.
Ik begrijp je standpunt, er zijn weinig tot geen jongeren die normaal kunnen doen dus je kunt niet gemakkelijk nieuwe vrienden zoeken, maar ik ben het wel eens met Craptaculair. Mensen hebben zich gewoon te gedragen, ook jongeren onderling. Ik heb neefjes en nichtjes die tieners zijn en die flikken dat soort dingen gewoon niet.

Vroeger had ik ook "vrienden" die er op een gegeven moment fucked-up ideeën op na hielden over wat normaal is en wat niet. Ik heb zussen en misschien kijk ik er daarom gevoeliger tegen aan, maar die "vriendschappen" heb ik toen mede door grensoverschrijdende gedachtes afgekapt. Beter geen vrienden en alleen zijn dan je niet prettig voelen bij de "vrienden" die je wel hebt.

Maar goed, ik ga dan ook nagenoeg niet naar een kroeg. Gelukkig maar denk ik, want elk weekend bonje is ook niet goed voor je gezondheid.
pi_174535246
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:37 schreef TomStall het volgende:

[..]

Ik begrijp je standpunt, er zijn weinig tot geen jongeren die normaal kunnen doen dus je kunt niet gemakkelijk nieuwe vrienden zoeken, maar ik ben het wel eens met Craptaculair. Mensen hebben zich gewoon te gedragen, ook jongeren onderling. Ik heb neefjes en nichtjes die tieners zijn en die flikken dat soort dingen gewoon niet.

Vroeger had ik ook "vrienden" die er op een gegeven moment fucked-up ideeën op na hielden over wat normaal is en wat niet. Ik heb zussen en misschien kijk ik er daarom gevoeliger tegen aan, maar die "vriendschappen" heb ik toen mede door grensoverschrijdende gedachtes afgekapt. Beter geen vrienden en alleen zijn dan je niet prettig voelen bij de "vrienden" die je wel hebt.

Maar goed, ik ga dan ook nagenoeg niet naar een kroeg. Gelukkig maar denk ik, want elk weekend bonje is ook niet goed voor je gezondheid.
Zulke maten had ik ook, meisjes meenemen buiten de stad, en dan moesten die meiden pijpen of anders konden ze 20 km naar huis lopen. En de meeste meisjes werkten er gewoon aan mee.
pi_174535513
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:45 schreef 8777 het volgende:

[..]

Zulke maten had ik ook, meisjes meenemen buiten de stad, en dan moesten die meiden pijpen of anders konden ze 20 km naar huis lopen. En de meeste meisjes werkten er gewoon aan mee.
dat noem je meewerken? de keuze is reuze: ofwel pijpen, ofwel in je up 's nachts in uitgaanskleren 20 km naar huis (en remember: zat kerels die dan vinden dat "je er om vraagt") :')
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:56:17 #208
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174535527
Ik vind dat sommigen wel makkelijk doen hier over intimiderend gedrag zoals iemand zomaar zoenen of handen die naar een tiet gaan. Het is geen verkrachting maar wel ongelofelijk hufterig. Er zijn geen dames die dat soort dingen accepteren toch, dan heb je geen zelf respect. Als man gaat je kansen bij deze dame toch wel direct naar 0.
pi_174535759
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:55 schreef simmu het volgende:

[..]

dat noem je meewerken? de keuze is reuze: ofwel pijpen, ofwel in je up 's nachts in uitgaanskleren 20 km naar huis (en remember: zat kerels die dan vinden dat "je er om vraagt") :')
Ik heb er nooit aan meegedaan maar ik was er wel bij. Ik heb maar een keer meegemaakt dat een meisje weigerde en naar huis kon lopen. Uiteraard ben ik met die meid meegelopen.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:08:19 #210
471637 TomStall
I buried Joey
pi_174535851
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:04 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ik heb er nooit aan meegedaan maar ik was er wel bij. Ik heb maar een keer meegemaakt dat een meisje weigerde en naar huis kon lopen. Uiteraard ben ik met die meid meegelopen.
Fucked up dat je er bij was, meerdere keren als ik je goed lees. Goed echter om te horen dat je die meid niet in de steek gelaten hebt en die "vrienden" uiteindelijk ook hebt afgekapt. Beter laat dan nooit.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:18:03 #211
285174 Evienne
never odd or even
pi_174536103
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:04 schreef 8777 het volgende:
Uiteraard ben ik met die meid meegelopen.
Sure. :')
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_174536149
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:18 schreef Evienne het volgende:

[..]

Sure. :')
Ja tuurlijk, ik laat zo'n grietje niet in haar uppie teruglopen, zo zijn we niet opgevoed.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:21:20 #213
285174 Evienne
never odd or even
pi_174536185
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:19 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, ik laat zo'n grietje niet in haar uppie teruglopen, zo zijn we niet opgevoed.
Nee, ik geloof je. :')
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_174536222
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:08 schreef TomStall het volgende:

[..]

Fucked up dat je er bij was, meerdere keren als ik je goed lees. Goed echter om te horen dat je die meid niet in de steek gelaten hebt en die "vrienden" uiteindelijk ook hebt afgekapt. Beter laat dan nooit.
Ik vond het eerder verbazingwekkend dat die meiden geen nee zeiden. Het was niet dat ze gedwongen werden met een blaffer op hun voorhoofd ofzo.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:24:43 #215
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_174536254
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:23 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ik vond het eerder verbazingwekkend dat die meiden geen nee zeiden. Het was niet dat ze gedwongen werden met een blaffer op hun voorhoofd ofzo.
Je zit met een stel kampers in een auto in de middle of nowhere, wat denk je nou zelf man? :')
pi_174536257
quote:

[..]

Dwang zit m natuurlijk niet alleen in expliciete dreiging met geweld.
compact en kleverig.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:25:19 #217
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174536267
quote:

[..]

Nee, alleen maar met ergens ver weg achter gelaten worden met alle risico's van dien...
Met mannen die daar al mee dreigen, je geen idee hebt wat er gebeurd als je werkelijk nee zegt, of dat 'alleen' bij ergens ver weg achtergelaten worden blijft.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:35:36 #218
285174 Evienne
never odd or even
pi_174536468
quote:

[..]

Peer pressure, waar jij door je aanwezigheid doodleuk aan meewerkte. Daarom geloof ik je ook niet, dat je met dat meisje mee zou zijn gelopen. Eerst stilzwijgend goedkeuren, of misschien zelfs aanmoedigen, en dan ben je ineens de reddende engel? Right.

And if so, too little, too late. #ididit.
pi_174536548
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:25 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nee, alleen maar met ergens ver weg achter gelaten worden met alle risico's van dien...
Met mannen die daar al mee dreigen, je geen idee hebt wat er gebeurd als je werkelijk nee zegt, of dat 'alleen' bij ergens ver weg achtergelaten worden blijft.
Je moet als vrouw (of man) nooit iets doen waarvan je de mogelijke consequenties niet aankunt.

Die vrouwen zijn niet ontvoerd, ze zijn met hun (dronken) harses zelf in die auto bij die kerels gaan zitten. Ze gingen ze ook zelf maar pijpen.

Als deze dames dus nu opgevoerd worden als slachtoffers verliezen ze meer respect van mij dan wanneer ze toegegeven hadden dat ze die kampers willens en wetens hadden gepijpt.
pi_174536553
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:35 schreef Evienne het volgende:

[..]

Peer pressure, waar jij door je aanwezigheid doodleuk aan meewerkte. Daarom geloof ik je ook niet, dat je met dat meisje mee zou zijn gelopen. Eerst stilzwijgend goedkeuren, of misschien zelfs aanmoedigen, en dan ben je ineens de reddende engel? Right.

And if so, too little, too late. #ididit.
Ik heb niks goedgekeurd of aangemoedigd, en ja ik ben met die meid meegelopen van Spoordonk naar Tilburg.
pi_174536582
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:39 schreef 8777 het volgende:

[..]

Spoordonk naar Tilburg.
Als je daar woont vraag je er als vrouw wel een beetje om.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:41:28 #222
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_174536612
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 09:22 schreef Evienne het volgende:

[..]

Mannen draaien het graag om, kennelijk zouden velen het maar wat leuk vinden als een vrouw zoiets bij ze zou doen.

Willen die mannen zich nu even inbeelden dat een man, kop groter dan zijzelf, 30 kilo zwaarder ze zou achtervolgen en seksuele interesse zou laten blijken? Eventueel bij je kont of kruis grijpen? 'Nee' domweg niet accepteren?
Dat valt wel mee hoor.

Weinig mannen kunnen je tweede stukje echt goed voorstellen. Mannen hebben zo weer andere problemen als het aankomt op aanranding.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_174536634
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:39 schreef Horzula het volgende:

[..]

Je moet als vrouw (of man) nooit iets doen waarvan je de mogelijke consequenties niet aankunt.

Die vrouwen zijn niet ontvoerd, ze zijn met hun (dronken) harses zelf in die auto bij die kerels gaan zitten. Ze gingen ze ook zelf maar pijpen.

Als deze dames dus nu opgevoerd worden als slachtoffers verliezen ze meer respect van mij dan wanneer ze toegegeven hadden dat ze die kampers willens en wetens hadden gepijpt.
Zo ging het ook, was meer misbruik maken van de situatie.
En het waren trouwens geen reizigers, het waren gewone burgers.
pi_174536682
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:25 schreef madam-april het volgende:

[..]

Het is echt schrikbarend..
Ik vind het ook echt schokkend veel. Als man toch ook echt iets wat ik niet wist.

Overigens ben ik ook wel eens aangerand maar omdat ik veel sterker ben voelde dat niet zo heftig.
Whatever...
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:44:27 #225
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174536696
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:39 schreef Horzula het volgende:

[..]

Een normaal functionerend persoon zou niet eens bedenken dat dit wel een goede manier is om aan orale seks te komen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')