abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 oktober 2017 @ 18:14:26 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_174518906
Ik snap niet hoe mensen dit kunnen? Ik voel me al slecht als een meisje mij opdringerig vindt. Kennelijk gebeurt het best vaak. 1/3 van de vrouwen geven aan seksuele aanranding/verkrachting mee te maken. Hoe kunnen sommige mensen dit doen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_174519206
Een meisje flirtend aanspreken is al aanranding, gooi het dan nog eens op dezelfde hoop als verkrachting en opeens heeft 1/3 van de vrouwelijke populatie met verkrachting te maken.

Vrouwen moeten eens ophouden met zeiken en mannen moeten ophouden met vrouwen serieus te nemen in discussies als deze.

[ Bericht 49% gewijzigd door Samzz op 19-10-2017 19:18:09 ]
pi_174519207
@TS, kun je misschien wat meer info geven? bronnen bijv.? Beetje karige OP nu ;)
pi_174519270
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:27 schreef STING het volgende:
@TS, kun je misschien wat meer info geven? bronnen bijv.? Beetje karige OP nu ;)
ik denk na t lezen van de eerste paar reacties niet dat dat nodig zal zijn, alsof mensen hier hun handen aan willen branden :')
compact en kleverig.
pi_174519332
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:25 schreef Horzula het volgende:
Als je de definitie van aanranding/verkrachting zover oprekt dat tegen een vrouw zeggen dat ze er leuk uit ziet als zodanig kan worden aangemerkt dan kom ik ook wel op 1 op de 3 vrouwen.

Even voor de beeldvorming
pi_174519463
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:33 schreef madam-april het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat een cijfers zeg, pfff..
Protège moi de mes désirs.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 18:40:35 #7
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_174519526
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:27 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Een meisje flirtend aanspreken is al aanranding, gooi het dan nog eens op dezelfde hoop als verkrachting en opeens heeft 1/3 van de vrouwelijke populatie met verkrachting te maken.

Vrouwen moeten eens ophouden met zeiken en mannen moeten ophouden met vrouwen serieus te nemen in discussies als deze.
Dus jij denkt dat het geen issue is?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_174519549
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:14 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik snap niet hoe mensen dit kunnen? Ik voel me al slecht als een meisje mij opdringerig vindt. Kennelijk gebeurt het best vaak. 1/3 van de vrouwen geven aan seksuele aanranding/verkrachting mee te maken. Hoe kunnen sommige mensen dit doen?
>> egoïsme en << geweten.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 18:41:51 #9
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_174519552
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:33 schreef madam-april het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat is wel een zeer deprimerende lijst.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 18:46:21 #10
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_174519658
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:27 schreef STING het volgende:
Nou ik zag de laatste tijd veel "me, too" op Facebook. Ook meisjes waarvan ik het nooit zou hebben verwacht.

Mijn vriendengroep van de middelbare school was erg gericht op meisjes versieren, ik denk dat sommigen ook een stap te ver gingen.

Zelf heb ik al last van schuldgevoelens als meisjes onnodig kwetst. Laat staan verkrachting...
pi_174519887
Verschillende opties:

1) Geen/weinig empathie - een maniak/egoïst/predator die bewust fout doet
2) Niet doorhebben dat het verkrachting was - meisje ging er eerst in mee/was stomdronken/iets anders, waardoor de verkrachter in kwestie het niet als verkrachting ziet en zichzelf hier ook niet op afrekent. Onterecht, uiteraard.
3) Verkrachting niet zien als iets verkeerds - cultureel, opgevoed met het idee dat mannen bepalen

4) ??? Misschien uit emotie, maar dan achteraf wel berouw hebben. Die zullen er vast ook zijn.
pi_174519913
quote:

[..]

Dit inderdaad. Een meisje flirtend aanspreken is al aanranding, gooi het dan nog eens op dezelfde hoop als verkrachting en opeens heeft 1/3 van de vrouwelijke populatie met verkrachting te maken.

Wat noem jij aanranding?

Persoonlijk ben ik meerdere keren aangerand. En nee, dat was niet een man die een praatje begon te maken. Wel mannen die even stiekem in de kont knijpen of onder je rokje grijpen bij het uitgaan. Dit komt veel voor. Voor de duidelijkheid: dus zonder er enige interactie aan vooraf is gegaan. Een man die mij probeert te zoenen nadat er contact is geweest, zie ik niet als aanranding. Tenzij hij verder aandringt nadat ik blijk heb gegeven het niet te willen.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 19:05:01 #13
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174520065
quote:

[..]

Dit is natuurlijk totaal overtrokken en ook niet waar.

Of was ik ook aan het zeiken toen een man me in het donker tegen een muur klem zette en ongevraagd met zijn vingers mijn vagina in ging en ik hem daarvoor een klap voor z'n knar gaf?

Ik ontken niet dat er vrouwen zijn die dingen verzinnen. Maar zodra je gaat prediken vrouwen die aangerand/verkracht zijn niet serieus te nemen, in een discussie als deze niet serieus te nemen, ga je mijlen te ver.

Bedenk je eens dat ieders beleefwereld anders is. Dat iets wat voor jou vrij normaal is, op een ander intimiderend over kan komen. Zo ben ik niet snel bang, maar gaat mijn hart wel een tandje sneller kloppen wanneer ik een groep mannen die zich naar mij toe draait als ik eraan kom, in mijn eentje voorbij ga. Ik ervaar dat als een mogelijk probleem. Terecht? Misschien niet. Misschien wel.

En zo kan ik wel meer voorbeelden geven van gedragingen die ik als mogelijk problematisch voor mijzelf ervaar. Helaas is dat dus ook een paar keer daadwerkelijk een probleem geworden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_174520121
Aanranding komt echt vaak voor, vooral als je uitgaat.

Er is meerdere keren in mijn billen geknepen, borsten zijn betast en ik werd een keer vastgegrepen en geknuffeld (onbekende tijdens het uitgaan).

Of omdat je even met iemand hebt gedanst, verwacht hij dat je met hem meegaat naar huis :')
Natuurlijk zijn er ook meiden die wel meegaan, maar vind het persoonlijk respectloos als je vraagt of ik mee naar huis ga na 1x dansen.
pi_174520315
Ik ken een vrouw die verstandelijk gehandicapt is en 2 keer verkracht is geweest.
Erg sneu hoe vaak dat soort dingen nog gebeuren met zulke kwetsbare mensen.
Twiddel
pi_174520373
quote:

[..]

Ik begrijp steeds beter dat vrouwen niks met jou te maken willen hebben en dat heeft echt 0,0 met je uiterlijk te maken.. wat een walgelijk mannetje ben jij..
pi_174520388
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:05 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk totaal overtrokken en ook niet waar.

Of was ik ook aan het zeiken toen een man me in het donker tegen een muur klem zette en ongevraagd met zijn vingers mijn vagina in ging en ik hem daarvoor een klap voor z'n knar gaf?
Jij bent dan ook niet degene die zogenaamd aangerand is door een goed bedoelde opmerking.

quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:05 schreef Samzz het volgende:
Ik ontken niet dat er vrouwen zijn die dingen verzinnen. Maar zodra je gaat prediken vrouwen die aangerand/verkracht zijn niet serieus te nemen, in een discussie als deze niet serieus te nemen, ga je mijlen te ver.
Hoe kun je iemand serieus nemen die in de rechtzaal de waarheid niet spreekt?
pi_174520440
quote:
9s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 18:41 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Dat is wel een zeer deprimerende lijst.
Helaas is dat dus de realiteit..
  donderdag 19 oktober 2017 @ 19:20:22 #19
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174520464
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:17 schreef Horzula het volgende:

[..]

Jij bent dan ook niet degene die zogenaamd aangerand is door een goed bedoelde opmerking.

[..]

Geef eens een voorbeeld van een goedbedoelde opmerking?

Iemand die in de rechtszaal de waarheid niet spreekt kun je inderdaad niet serieus nemen (wanneer ook aangetoond is dat de waarheid niet gesproken wordt). Maar dat betekent niet dat iedere vrouw die spreekt over aangerand of verkracht te zijn dit verzint. En ik vind het bagateliseren van gevoelens hieromtrent dan ook erg matig.
pi_174520488
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:17 schreef Horzula het volgende:

[..]

[..]

heb ik t stuk gemist waar het ging over liegen in n rechtszaal? :?
compact en kleverig.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 19:22:18 #21
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174520516
Ik heb een keer gehad dat een meisje tegen me zei dat mijn broer haar had aangerand, dus ik helemaal op broer flippen. De dag erna gaf ze zelf toe dat gelogen te hebben. Dan sta je ook met een mond vol tanden, en dat helpt natuurlijk helemaal niet voor mensen die daadwerkelijk wel eens slachtoffer zijn geworden.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  donderdag 19 oktober 2017 @ 19:22:43 #22
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174520529
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:19 schreef madam-april het volgende:

[..]

Helaas is dat dus de realiteit..
Ja ongelooflijk... Dat zijn echt een hele hoop mensen.

De #metoo liet me ook erg schrikken. Hoeveel mensen ongewenst seksueel benaderd worden op welke manier dan ook. Brrr.
pi_174520537
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

heb ik t stuk gemist waar het ging over liegen in n rechtszaal? :?
Er zijn vrouwen die liegen over verkrachting tot in de rechtzaal aan toe. Dacht dat Samzz dat misschien bedoelde.
pi_174520540
Ik ken overigens geen enkele vrouw die zegt dat ze aangerand is door een opmerking.
Het is alleen niet altijd even prettig om nageroepen te worden ofzo. En dat het niet altijd als prettig ervaren wordt, mag ook best gezegd worden.
compact en kleverig.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 19:24:46 #25
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174520596
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:23 schreef Horzula het volgende:

[..]

Er zijn vrouwen die liegen over verkrachting tot in de rechtzaal aan toe. Dacht dat Samzz dat misschien bedoelde.
Ik zeg helemaal nergens ook maar iets wat daarop lijkt.
pi_174520599
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:23 schreef Horzula het volgende:

[..]

ja, die zijn er. Er zijn ook mensen die n moord bekennen die ze niet gepleegd hebben en die liegen dat ze iets níet is overkomen.
Ik snap je punt niet helemaal aangezien er nergens in dit hele topic over rechtszaken gesproken was tot jij erover begon.
compact en kleverig.
pi_174520615
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja ongelooflijk... Dat zijn echt een hele hoop mensen.

De #metoo liet me ook erg schrikken. Hoeveel mensen ongewenst seksueel benaderd worden op welke manier dan ook. Brrr.
Het is echt schrikbarend..
  donderdag 19 oktober 2017 @ 19:28:13 #28
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174520686
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:25 schreef madam-april het volgende:

[..]

Het is echt schrikbarend..
Ik geloof ergens wel dat het daadwerkelijke percentage hoger ligt. Meer dan genoeg vrouwen en mannen die geen aangifte durven doen, die nooit praten over wat er is gebeurd, dus ook nooit in de openbaarheid treden.

En dan heb ik t niet over nafluiten of roepen. Hoewel dat ook behoorlijk intimiderend kan zijn.
pi_174520742
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ken overigens geen enkele vrouw die zegt dat ze aangerand is door een opmerking.
Het is alleen niet altijd even prettig om nageroepen te worden ofzo. En dat het niet altijd als prettig ervaren wordt, mag ook best gezegd worden.
Hou op schei uit. Er zijn legio vrouwen die menen zich aangerand te voelen door een gewone niet raar bedoelde opmerking.

Dat naroepen moet ook opgesplitst worden in fluitende bouwvakkers en meisje ...meisje ..hoerrr! roepende Marokkanen. Of is dat zogenaamd weer hetzelfde.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 19:30:24 #30
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174520745
Ik denk niet dat een trendy hashtag op social media representatief is. Beetje te vergelijken met die ice bucket challenge.
pi_174520759
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:28 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik geloof ergens wel dat het daadwerkelijke percentage hoger ligt. Meer dan genoeg vrouwen en mannen die geen aangifte durven doen, die nooit praten over wat er is gebeurd, dus ook nooit in de openbaarheid treden.

En dan heb ik t niet over nafluiten of roepen. Hoewel dat ook behoorlijk intimiderend kan zijn.
het is niet eens perse niet dúrven doen.
Het is ook opvallend hoeveel vrouwen het normaal vinden dat ze in hun billen geknepen worden, of n tong in hun oor krijgen tijdens t uitgaan en hoeveel mannen t normaal vinden om dat te doen. Het hoort er gewoon bij.
compact en kleverig.
pi_174520914
Ik ben ook tig keer aangerand. Praat niks goed, het is geen hefboom maar genoeg vrouwen die hun handen niet thuis kunnen houden.
pi_174520960
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:34 schreef Harmankardon het volgende:
Ik ben ook tig keer aangerand. Praat niks goed, het is geen hefboom maar genoeg vrouwen die hun handen niet thuis kunnen houden.
en dat moet dus ook niet kunnen :N
compact en kleverig.
pi_174521000
Naja dan ben ik zelf ook al aangerand/verkracht. In de discotheek begon een vrouw ongevraagd met haar kont tegen mijn kruis aan te dansen. Moet ik mij nu ook in deze slachtofferrol zetten? Beetje huilen op het internet over boze vrouwen die mij aanranden? Ik zou willen dat ik vaker aangerand zou worden.

Zoiets gebeurt elke keer dat ik uitga wel. Afgelopen zaterdag werd ik op mijn kont gekletst. Tuurlijk zal het meer bij vrouwen gebeuren, maar dat komt ook omdat van mannen verwacht wordt dat zij de situatie seksueel escaleren. Dat het dan af en toe te snel gaat, tjah. Hoort erbij.

Echte verkrachting of zoals hierboven beschreven werd dat een vrouw in een hoek geduwd wordt en gevingerd wordt, dat gebeurt bijna nooit.

Vrouwen weten dit ook heel goed dat dit bijna niet gebeurt, maar daarom gooien ze allerlei statistieken op een hoop om het zo onduidelijk mogelijk te maken. Zie in de statistieken die madam-april gepost heeft:

"Fysieke Seksuele Grensoverscheiding"
-Aanraken, zoenen. Hey, dat is nog relatief onschuldig, en dan opeens:
-Seksueel geweld: vingeren, aftrekken, geslachtsgemeenschap, anale of orale seks.

Hoe de fuck kun je het in je hoofd halen om aanraken/zoenen onder dezelfde noemer te zetten als seksueel geweld/verkrachting? Dit is gewoon puur bedrog, puur manipulatie.

Van die vrouwen die ooit fysiek grensoverschrijdend gedrag meegemaakt hebben, die 40%. Hoeveel daarvan was simpelweg een pets op de billen, of een ongevraagde zoen? En hoeveel daarvan was echt seksueel geweld.

Zul je geen cijfers van vinden, want dan zul je zien dat de cijfers dermate laag zullen zijn dat het probleem weinig aandacht meer krijgt. Aandachtshoererij dit.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 19:37:52 #35
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174521019
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

het is niet eens perse niet dúrven doen.
Het is ook opvallend hoeveel vrouwen het normaal vinden dat ze in hun billen geknepen worden, of n tong in hun oor krijgen tijdens t uitgaan en hoeveel mannen t normaal vinden om dat te doen. Het hoort er gewoon bij.
Eigenlijk is dat inderdaad raar. Ik heb billen en borsten knijpen nooit geaccepteerd, maar hoor idd wel vaker dat mannen en vrouwen aangeven dat het er gewoon bij hoort.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 19:38:22 #36
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174521032
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:34 schreef Harmankardon het volgende:
En dat is dus ook gewoon niet okay.
pi_174521129
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:37 schreef JaJammerJan het volgende:
Naja dan ben ik zelf ook al aangerand/verkracht. In de discotheek begon een vrouw ongevraagd met haar kont tegen mijn kruis aan te dansen. Moet ik mij nu ook in deze slachtofferrol zetten? Beetje huilen op het internet over boze vrouwen die mij aanranden? Ik zou willen dat ik vaker aangerand zou worden.

Zoiets gebeurt elke keer dat ik uitga wel. Afgelopen zaterdag werd ik op mijn kont gekletst. Tuurlijk zal het meer bij vrouwen gebeuren, maar dat komt ook omdat van mannen verwacht wordt dat zij de situatie seksueel escaleren. Dat het dan af en toe te snel gaat, tjah. Hoort erbij.

Echte verkrachting of zoals hierboven beschreven werd dat een vrouw in een hoek geduwd wordt en gevingerd wordt, dat gebeurt bijna nooit.

Vrouwen weten dit ook heel goed dat dit bijna niet gebeurt, maar daarom gooien ze allerlei statistieken op een hoop om het zo onduidelijk mogelijk te maken. Zie in de statistieken die madam-april gepost heeft:

-Seksueel geweld: vingeren, aftrekken, geslachtsgemeenschap, anale of orale seks.

Hoe de fuck kun je het in je hoofd halen om aanraken/zoenen onder dezelfde noemer te zetten als seksueel geweld/verkrachting? Dit is gewoon puur bedrog, puur manipulatie.

Van die vrouwen die ooit fysiek grensoverschrijdend gedrag meegemaakt hebben, die 40%. Hoeveel daarvan was simpelweg een pets op de billen, of een ongevraagde zoen? En hoeveel daarvan was echt seksueel geweld.

Zul je geen cijfers van vinden, want dan zul je zien dat de cijfers dermate laag zullen zijn dat het probleem weinig aandacht meer krijgt. Aandachtshoererij dit.
Als jij t vervelend vindt, overschrijdt t je grenzen en is t dus grensoverschrijdend.
Als je t wel leuk vindt, niet. Erg simpel op zich.

En verkrachting komt behoorlijk vaak voor hoor, aanranding nog vaker.
compact en kleverig.
pi_174521164
Voor mannen is het niet minder eng om aangerand te worden door een vrouw, omdat we fysiek sterker zouden zijn. Want ik weet 100% zeker dat als ik mijn fysieke superioriteit ga gebruiken om een vrouw haar handen thuis te laten houden, dat ik 5 man over mij heen krijg die het wel even op willen nemen voor het vrouwtje. Voordat je het weet krijg je opeens een vuist in je gezicht van een bijstander die denkt zo karmapunten bij die vrouw te kunnen halen. Of je wordt er gewoon uitgegooid door de uitsmijter.

Een vrouw hoeft maar te gillen en een scene te maken als een man haar betast en hetzelfde gebeurt. Voordat je het weet heb je 5 mannen om je heen die je naar de grond toe werken. Heb het al eens zien gebeuren.

Vrouwen weten niet hoeveel fysieke macht ze wel niet hebben door hun vrouwelijkheid te gebruiken om mannen over te halen voor hen te vechten.
pi_174521172
Toen ik 12 was zat een man aan mijn kont toen ik met een vriendinnetje in een hele drukke stad liep.
Ik heb er totaal geen last van gehad, en buiten dat het gewoon eng/onbeschoft van die man was raakte het mij niet zo.

Ik kan totaal wel begrijpen dat een ander wellicht wel ervan zou kunnen schrikken, en overstuur ervan raken. Iedereen heeft weer een eigen grens van wanneer het te heftig is.
Twiddel
  donderdag 19 oktober 2017 @ 19:44:26 #40
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174521245
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:42 schreef JaJammerJan het volgende:
Voor mannen is het niet minder eng om aangerand te worden door een vrouw, omdat we fysiek sterker zouden zijn. Want ik weet 100% zeker dat als ik mijn fysieke superioriteit ga gebruiken om een vrouw haar handen thuis te laten houden, dat ik 5 man over mij heen krijg die het wel even op willen nemen voor het vrouwtje. Voordat je het weet krijg je opeens een vuist in je gezicht van een bijstander die denkt zo karmapunten bij die vrouw te kunnen halen. Of je wordt er gewoon uitgegooid door de uitsmijter.

Een vrouw hoeft maar te gillen en een scene te maken als een man haar betast en hetzelfde gebeurt. Voordat je het weet heb je 5 mannen om je heen die je naar de grond toe werken. Heb het al eens zien gebeuren.

Vrouwen weten niet hoeveel fysieke macht ze wel niet hebben door hun vrouwelijkheid te gebruiken om mannen over te halen voor hen te vechten.
Valt ook wel mee. Ben zelf een keer met een groepje jongens meegefietst, en er begon er een een meisje lastig te vallen. Dus die sprak ik daarop aan, vervolgens werd ik op de grond gewerkt en fietste het hele groepje me zo voorbij. Ook niet de enige keer dat iets dergelijks gebeurt trouwens.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 19:44:34 #41
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174521255
Waarom mensen andere mensen aanranden/verkrachten... Who knows. Onwetendheid? Miscommunicatie? Machtsvertoon?

Van wat ik zelf heb meegemaakt zou ik zeggen dat die persoon in kwestir gewoon niet goed in het hoofd is en maar gewoon een poging waagde omdat hij zin had en ik er toevallig liep. Ik heb namelijk geen enkele indicatie gegeven dat ik wel zin had in seks.
pi_174521290
quote:
99s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:42 schreef summer2bird het volgende:
Toen ik 12 was zat een man aan mijn kont toen ik met een vriendinnetje in een hele drukke stad liep.
Ik heb er totaal geen last van gehad, en buiten dat het gewoon eng/onbeschoft van die man was raakte het mij niet zo.

Ik kan totaal wel begrijpen dat een ander wellicht wel ervan zou kunnen schrikken, en overstuur ervan raken. Iedereen heeft weer een eigen grens van wanneer het te heftig is.
Precies. Maar waarom moet de hele samenleving zich aan gaan passen aan een aantal individuen die hier af en toe last van hebben? Die individuen kunnen zelf meer dan genoeg doen om dit soort gedrag te voorkomen. Ga niet naar sketchy nachtclubs om 2 uur 's nachts bijvoorbeeld, of loop niet om 2 uur 's nachts alleen over straat. Zaken die je heel makkelijk kunt doen om dit soort gedrag te voorkomen.

Maar nee, de hele samenleving moet veranderen, want als een vrouw in een minirokje om 3 uur 's nachts dronken door uitgaansgebied wil lopen, zonder dat mannen haar enige ongewenste aandacht geven, DAN MOET DAT GEWOON KUNNEN!@!!!@!@@
pi_174521330
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld van een goedbedoelde opmerking?
´Wat zie je er leuk uit!´

Dat is dus ´harassment´

https://www.bustle.com/ar(...)pparently-we-need-to

quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:20 schreef Samzz het volgende:
Iemand die in de rechtszaal de waarheid niet spreekt kun je inderdaad niet serieus nemen (wanneer ook aangetoond is dat de waarheid niet gesproken wordt). Maar dat betekent niet dat iedere vrouw die spreekt over aangerand of verkracht te zijn dit verzint. En ik vind het bagateliseren van gevoelens hieromtrent dan ook erg matig.
Zoals je weet wordt wie drie keer liegt nooit meer geloofd.

Hoeveel affaires zijn er de laatste tijd niet geweest waarbij levens verwoest zijn omdat vrouwen zonodig valselijk moesten getuigen dat ze verkracht waren?

Die gevoelens waar je het over hebt vind ik in deze discussie veel minder belangrijk dan de feiten.
Gevoelens leiden namelijk naar Oude Pekela achtige flauwekul.

Als je niet wilt dat je gevoelens over wat jou en sommige andere vrouwen gebeurd is worden gebatelliseerd moet je de feiten serieus nemen en niet labiele leugenares no. 107.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 19:47:11 #44
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174521358
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:45 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Precies. Maar waarom moet de hele samenleving zich aan gaan passen aan een aantal individuen die hier af en toe last van hebben? Die individuen kunnen zelf meer dan genoeg doen om dit soort gedrag te voorkomen. Ga niet naar sketchy nachtclubs om 2 uur 's nachts bijvoorbeeld, of loop niet om 2 uur 's nachts alleen over straat. Zaken die je heel makkelijk kunt doen om dit soort gedrag te voorkomen.

Maar nee, de hele samenleving moet veranderen, want als een vrouw in een minirokje om 3 uur 's nachts dronken door uitgaansgebied wil lopen, zonder dat mannen mij enige ongewenste aandacht geven, DAN MOET DAT GEWOON KUNNEN!@!!!@!@@
Ja, dat moet zij inderdaad veilig kunnen doen.

Dat heeft niks met samenleving veranderen te maken, maar met goed fatsoen. Je blijft met je poten van anderen af.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 19:47:24 #45
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174521368
quote:

[..]
Maar nee, de hele samenleving moet veranderen, want als een vrouw in een minirokje om 3 uur 's nachts dronken door uitgaansgebied wil lopen, zonder dat mannen haar enige ongewenste aandacht geven, DAN MOET DAT GEWOON KUNNEN!@!!!@!@@
Waarom zou dit niet moeten kunnen?
pi_174521379
pi_174521408
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:46 schreef Horzula het volgende:

[..]

Dat is dus ´harassment´

[..]

Hoeveel affaires zijn er de laatste tijd niet geweest waarbij levens verwoest zijn omdat vrouwen zonodig valselijk moesten getuigen dat ze verkracht waren?

Die gevoelens waar je het over hebt vind ik in deze discussie veel minder belangrijk dan de feiten.

Als je niet wilt dat je gevoelens over wat jou en sommige andere vrouwen gebeurd is worden gebatelliseerd moet je de feiten serieus nemen en niet labiele leugenares no. 107.
Hoeveel affaires zijn er geweest waarbij mensen daadwerkelijk verkracht zijn?
compact en kleverig.
pi_174521429
quote:

[..]

:') :') :')
compact en kleverig.
pi_174521502
quote:

[..]

Je leest mijn post totaal verkeerd man.
Twiddel
pi_174521575
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

:') :') :')
Eigenlijk is het een beetje de zelfde gedachtengang als de burka voorstanders.
Doe een kleed over de vrouw heen zodat de mannen zich niet misdragen.
Twiddel
  donderdag 19 oktober 2017 @ 19:53:32 #51
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174521622
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:46 schreef Horzula het volgende:

[..]

Dat is dus ´harassment´

[..]

Wat zie je er leuk uit vind ik geen aanrandig. Ik vind een Amerikaanse bron aanhalen sowieso niet representatief.

Feit: ik ben aangerand. Feit: ik heb daar gevoel bij. Feit: ik heb daar een bepaald wantrouwen naar mannen toe aan overgehouden. Feit: ik ben absoluut niet de enige en ook pertinent niet de laatste.

Feit: er zijn vrouwen die liegen. Maar! Dat betekent niet dat je verhalen over aanranding en verkrachting met een korrel zout moet gaan nemen.

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik schaamde me kapot om wat mij is overkomen. Heb de fout bij mezelf gezocht. Vroeg me af of ik iets deed dat hem triggerde, of ik de verkeerde kleding aan had, te veel met m'n heupen zwaaide.

Niks van dat alles. Ik deed NIKS verkeerd. Net zoals veel andere aangerande en verkrachte vrouwen niks verkeerd deden.

Dat er ook leugenaars tussen zitten is heel vervelend, vooral voor de vrouwen en mannen die wél iets naars hebben meegemaakt. Maar dat betekent pertinent NIET dat de cijfers niet kloppen of dat het aantal slachtoffers van seksueel geweld maar gebagateliseerd moet worden of zelfs weggehoond. Ga je schamen. Echt waar.
pi_174521646
Snap ik ook helemaal niks van. Maar dat heb ik met wel meer 'mannelijke' driften.
pi_174521684
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Hoeveel affaires zijn er geweest waarbij mensen daadwerkelijk verkracht zijn?
Vast geen 2,8 miljoen zoals TS schijnt te geloven.
pi_174521793
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:55 schreef Horzula het volgende:

[..]

Vast geen 2,8 miljoen zoals TS schijnt te geloven.
Meer dan valse aangiftes?

Wat is de reden dat mannen zo vaak moeten roepen dat écht niet zoveel vrouwen verkracht of aangerand worden terwijl onderzoek keer op keer uitwijst dat t wel zo is?
compact en kleverig.
pi_174521828
quote:

[..]

de fuck man? niet om 2 uur 's nachts over straat mogen lopen alleen? rot op. dit soort gedachten zijn dus het probleem.

eigenlijk is het gewoon heel erg simpel; iedereen blijft van elkaar af tot er een uitnodiging komt dat het welkom is. simpel zat. wat betreft het waarom dat mensen zich daar domweg moedwillig niet aan houden is denk ik toch echt een machtskwestie. ik wil, dus ik neem. omdat ik het kan.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 19 oktober 2017 @ 20:00:57 #56
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174521883
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Meer dan valse aangiftes?

Wat is de reden dat mannen zo vaak moeten roepen dat écht niet zoveel vrouwen verkracht of aangerand worden terwijl onderzoek keer op keer uitwijst dat t wel zo is?
Omdat het de wezen man in een kwaad daglicht stelt.
pi_174521911
Ouders waarschuwen hun dochters vaak voor dit soort dingen.
Hebben mensen het er ook met hun zoons over eigenlijk? Mijn collega zei vanmiddag dat hij het er met zn 17-jarige zoon nooit over had gehad. Denk dat daar ook wel winst te behalen is.
Maar dat zal wel te feministisch zijn ofzo :+
compact en kleverig.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 20:03:09 #58
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174521955
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hebben mensen het er ook met hun zoons over eigenlijk? Mijn collega zei vanmiddag dat hij het er met zn 17-jarige zoon nooit over had gehad. Denk dat daar ook wel winst te behalen is.
Het is dat mij op vroege leeftijd al uitgelegd is dat het niet door de beugel kan, maar anders was ik nu moordend door het leven gegaan.
pi_174521963
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Omdat het de wezen man in een kwaad daglicht stelt.
vrouwen vermoorden vaker hun kleine kinderen. Moeten we als vrouwen dan ook maar allemaal gaan roepen dat t onzin is en niet vaak gebeurt dus wat zeuren we met zn allen? :'(
compact en kleverig.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 20:04:02 #60
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174521993
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

vrouwen vermoorden vaker hun kleine kinderen. Moeten we als vrouwen dan ook maar allemaal gaan roepen dat t onzin is en niet vaak gebeurt dus wat zeuren we met zn allen? :'(
I guess...

Ik kan geen andere reden bedenken om te roepen dat de cijfers onzin zijn. Te confronterend misschien?
pi_174522012
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:03 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Het is dat mij op vroege leeftijd al uitgelegd is dat het niet door de beugel kan, maar anders was ik nu moordend door het leven gegaan.
ik zou t in t belachelijke trekken, dat werkt vaak wel goed in discussies.
compact en kleverig.
pi_174522077
quote:
ik en mijn man :) wij bespreken dit soort dingen doorgaans tijdens het eten allemaal samen.onze zoon van 7 vond het een tijdje reuzelollig om vrouwen billekoekjes te geven. dat hebben we hem afgeleerd, maar dat was nog best lastig, aangezien veel vrouwen (zn juf op school incluus) het schattig vonden
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 19 oktober 2017 @ 20:05:56 #63
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174522078
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

I guess...

Ik kan geen andere reden bedenken om te roepen dat de cijfers onzin zijn. Te confronterend misschien?
Misschien omdat een man die het nooit in z'n hoofd haalt en het nooit ziet gebeuren dit zich moeilijk voor kan stellen?
pi_174522177
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:05 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Misschien omdat een man die het nooit in z'n hoofd haalt en het nooit ziet gebeuren dit zich moeilijk voor kan stellen?
ken je ook geen vrouwen die iets dergelijks hebben meegemaakt dan?
Dat zou echt heel bijzonder zijn, waarschijnlijker is dat ze t je nooit verteld hebben.

Collega van me gelooft niet dat verkrachting bestaat/mogelijk is :')
compact en kleverig.
pi_174522181
quote:
Ik vind absoluut dat er ook meer aandacht moet komen voor jongens/mannen die slachtoffer zijn/kunnen worden van aanranding/verkrachting..

Ik had het er naar aanleiding van #metoo met een paar vrienden over die heel erg dapper ook #metoo in hun status hadden gezet.
pi_174522199
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat zie je er leuk uit vind ik geen aanrandig. Ik vind een Amerikaanse bron aanhalen sowieso niet representatief.
Daar komt de ideologische stroming die deze aanrandings/verkrachtings percentages promoot vandaan.

Sterker nog de Nederlandse TUDelft gebruikt de term harassment in de behandeling van aantijgingen van aanranding.

quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:53 schreef Samzz het volgende:
Feit: ik ben aangerand. Feit: ik heb daar gevoel bij. Feit: ik heb daar een bepaald wantrouwen naar mannen toe aan overgehouden. Feit: ik ben absoluut niet de enige en ook pertinent niet de laatste.

Feit: er zijn vrouwen die liegen. Maar! Dat betekent niet dat je verhalen over aanranding en verkrachting met een korrel zout moet gaan nemen.

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik schaamde me kapot om wat mij is overkomen. Heb de fout bij mezelf gezocht. Vroeg me af of ik iets deed dat hem triggerde, of ik de verkeerde kleding aan had, te veel met m'n heupen zwaaide.

Niks van dat alles. Ik deed NIKS verkeerd. Net zoals veel andere aangerande en verkrachte vrouwen niks verkeerd deden.

Dat er ook leugenaars tussen zitten is heel vervelend, vooral voor de vrouwen en mannen die wél iets naars hebben meegemaakt. Maar dat betekent pertinent NIET dat de cijfers niet kloppen of dat het aantal slachtoffers van seksueel geweld maar gebagateliseerd moet worden of zelfs weggehoond. Ga je schamen. Echt waar.
Als ik jou goed begrijp moet ik me van jou schamen omdat ik mijn twijfels heb bij de betrouwbaarheid van de opgevoerde verkrachtingscijfers? Als je weet hoe dit soort cijfers tot stand komt dan zou je ze zelf ook wantrouwen.
pi_174522215
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:05 schreef simmu het volgende:

[..]

ik en mijn man :) wij bespreken dit soort dingen doorgaans tijdens het eten allemaal samen.onze zoon van 7 vond het een tijdje reuzelollig om vrouwen billekoekjes te geven. dat hebben we hem afgeleerd, maar dat was nog best lastig, aangezien veel vrouwen (zn juf op school incluus) het schattig vonden
denk dat dat heel goed is :Y
compact en kleverig.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 20:11:50 #68
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174522262
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:08 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ken je ook geen vrouwen die iets dergelijks hebben meegemaakt dan?
Dat zou echt heel bijzonder zijn, waarschijnlijker is dat ze t je nooit verteld hebben.
Tuurlijk zijn die er wel, maar ik doe geen vlieg kwaad en toch krijg ik af en toe die cijfers in m'n gezicht gedrukt en dan voelt het alsof alle mannen op die manier weggezet worden.
pi_174522264
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:09 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik vind absoluut dat er ook meer aandacht moet komen voor jongens/mannen die slachtoffer zijn/kunnen worden van aanranding/verkrachting..

Ik had het er naar aanleiding van #metoo met een paar vrienden over die heel erg dapper ook #metoo in hun status hadden gezet.
ik heb het niet alleen over slachtoffers, ook over t normaal vinden van bepaald gedrag.
T moet minder normaal worden gewoon. Alle kanten op. Vrouw-vrouw, man-vrouw, vrouw-man, man-man...
compact en kleverig.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 20:12:04 #70
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174522266
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:05 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Dat zou kunnen... Ik vind dat wel heel erg blijken van oogkleppen op. Ik heb het nooit meegemaakt, dus het bestaat niet, of zo.

Ik heb zelf nog nooit een man aangerand en heb dat ook nog nooit zien gebeuren, maar ik weet dat het gebeurt en vaker dan wij denken.
pi_174522301
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:09 schreef Horzula het volgende:

[..]

Daar komt de ideologische stroming die deze aanrandings/verkrachtings percentages promoot vandaan.

Sterker nog de Nederlandse TUDelft gebruikt de term harassment in de behandeling van aantijgingen van aanranding.

[..]

Als ik jou goed begrijp moet ik me van jou schamen omdat ik mijn twijfels heb bij de betrouwbaarheid van de opgevoerde verkrachtingscijfers? Als je weet hoe dit soort cijfers tot stand komt dan zou je ze zelf ook wantrouwen.
Ik geloof er niks van dat ik t dan niet zou geloven :')
compact en kleverig.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 20:13:38 #72
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174522317
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat zou kunnen... Ik vind dat wel heel erg blijken van oogkleppen op. Ik heb het nooit meegemaakt, dus het bestaat niet, of zo.

Ik heb zelf nog nooit een man aangerand en heb dat ook nog nooit zien gebeuren, maar ik weet dat het gebeurt en vaker dan wij denken.
Ik weet ook wel dat het gebeurt, ik denk alleen even mee waarom mannen op die cijfers zo reageren.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 20:14:15 #73
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174522340
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:09 schreef Horzula het volgende:

[..]

[..]

Nou, enlighten us :).

Ik vind inderdaad dat je je moet schamen wanneer je zegt dat het allemaal wel meevalt qua aanranding/verkrachting.
pi_174522395
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van dat ik t dan niet zou geloven :')
Geloof jij in de onderzoeken van Maurice de Hond en de Kinsey Reports?
pi_174522433
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:42 schreef JaJammerJan het volgende:

Wat een onzin. Het gebeurd regelmatig dat er opeens vingers onder je rok zitten, of half in je shirt. Als je begint te schelden is het alleen maar 'hehhehehehe grapje hoor schatje, hehehehe'. Tyf lekker een tering end op met je smerig poten op mijn lijf. En al z'n vrienden lachen lekker mee. Andere zeggen vertwijfeld en wegkijkend van tja tja, zag 't niet zo goed, wat een lul. Nouja. Naja. Biertje?

En dat is echt een heel naar gevoel, als je je zo alleen voelt in een volle kroeg.
pi_174522549
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:16 schreef Horzula het volgende:

[..]

Geloof jij in de onderzoeken van Maurice de Hond en de Kinsey Reports?
dat zijn de enige bronnen?

Laat maar..
compact en kleverig.
pi_174522627
quote:
99s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:52 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Eigenlijk is het een beetje de zelfde gedachtengang als de burka voorstanders.
Doe een kleed over de vrouw heen zodat de mannen zich niet misdragen.
Hoort bij de menselijke seksualiteit. Als je wilt dat mannen zich niet zo gedragen, dan moet je ons allemaal maar bij de geboorte de ballen afknippen. Dit is gewoon menselijk gedrag.

Het merendeel van de vrouwen is niet voor niks onderdanig in bed of heeft een rape-fetish. Dat hoort ook bij de menselijke seksualiteit. Je kunt het ontkennen en uit gaan bannen, maar dan sla je de plank volledig mis.
pi_174522634
nvm
compact en kleverig.
pi_174522756
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:24 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Hoort bij de menselijke seksualiteit. Als je wilt dat mannen zich niet zo gedragen, dan moet je ons allemaal maar bij de geboorte de ballen afknippen. Dit is gewoon menselijk gedrag.

Het merendeel van de vrouwen is niet voor niks onderdanig in bed of heeft een rape-fetish. Dat hoort ook bij de menselijke seksualiteit. Je kunt het ontkennen en uit gaan bannen, maar dan sla je de plank volledig mis.
wat proberen bij iemand met wie je contact hebt gehad in de vorm van n date, of waarbij je denkt dat je n move kan maken omdat je met dr hebt gedanst oid , zal niet gauw aanranding genoemd worden.
Wat proberen bij n wildvreemde zal veel sneller zo genoemd worden.
compact en kleverig.
pi_174522782
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou, enlighten us :).

Ik vind inderdaad dat je je moet schamen wanneer je zegt dat het allemaal wel meevalt qua aanranding/verkrachting.
Ik vind inderdaad dat je niet verkracht bent als iemand je op straat nageroepen heeft. Vooral als die persoon niets raars heeft gezegd Niemand zegt dat een echte verkrachting niet ernstig is, maar als je ieder onbenullig gebeurtenisje opvoert als een zedenmisdrijf doe je de waarheid geweld aan.
pi_174522804
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:59 schreef simmu het volgende:

[..]

de fuck man? niet om 2 uur 's nachts over straat mogen lopen alleen? rot op. dit soort gedachten zijn dus het probleem.

eigenlijk is het gewoon heel erg simpel; iedereen blijft van elkaar af tot er een uitnodiging komt dat het welkom is. simpel zat. wat betreft het waarom dat mensen zich daar domweg moedwillig niet aan houden is denk ik toch echt een machtskwestie. ik wil, dus ik neem. omdat ik het kan.
Niet snappen dat mannen 95% van de seksuele aanstalten moeten maken, omdat er anders niks gebeurt. :')
pi_174522819
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:28 schreef Horzula het volgende:

[..]

Ik vind inderdaad dat je niet verkracht bent als iemand je op straat nageroepen heeft. Vooral als die persoon niets raars heeft gezegd Niemand zegt dat een echte verkrachting niet ernstig is, maar als je ieder onbenullig gebeurtenisje opvoert als een zedenmisdrijf doe je de waarheid geweld aan.
dat is dan ook helemaal niet zo :{
compact en kleverig.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 20:31:14 #83
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174522858
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:29 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Niet snappen dat mannen 95% van de seksuele aanstalten moeten maken, omdat er anders niks gebeurt. :')
Dat is toch het punt! We willen ook dat er niks gebeurt en we gewoon normaal over straat kunnen :'(!
  donderdag 19 oktober 2017 @ 20:33:12 #84
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_174522919
quote:

[..]

Maar niemand zegt dat naroepen verkrachting is, toch? Het kan wel een vorm van lastig vallen zijn en als vervelend/bedreigend worden ervaren. En dat kan ook gewoon niet de bedoeling zijn.
pi_174522970
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

wat proberen bij iemand met wie je contact hebt gehad in de vorm van n date, of waarbij je denkt dat je n move kan maken omdat je met dr hebt gedanst oid , zal niet gauw aanranding genoemd worden.
Wat proberen bij n wildvreemde zal veel sneller zo genoemd worden.
Oja? Ooit gehoord van het NiceGuy fenomeen? Mannen die eerst vrienden proberen te worden met vrouwen en dan pas hun seksuele interesse tonen?

Deze mannen worden nog harder zwartgemaakt dan de aanranders uit de OP. "Ze doen alleen maar aardig tegen je om in je broek te komen, wat een vieze ventjes"

Nee, dan slaan veel mannen liever het weken verspillen aan vrienden worden met een vrouw voor een kans op een seksuele relatie over en maken ze gelijk duidelijk wat ze willen. En dit enkel met woorden aangeven (wat ook al niet goed is, want HARASSMENT!!!) is zo un-sexy als maar wat en maak je je slagingspercentage kleiner mee.
pi_174523002
quote:

[..]

Uuhm nee dat beweert toch ook niemand? :{
pi_174523057
quote:

[..]

837FB2B2-6BA7-4C3E-8AA5-13EB8F6407B0..jpg

Dat gaat dus puur over fysiek.
Als ik naar mij persoonlijk kijk, zou ik die keren dat ik tegen mn billen geslagen ben of aan mn tiet gepakt niet eens mee tellen.
Maar de keer dat ik midden op straat door een jongen in mn broek gegraaid en door n andere in mn oor gelikt werd wel. De keer dat ik vastgehouden werd om n boom heen door de ene gast terwijl de ander mn shirt omhoog trok en aan mn borsten zat ook. De keer dat t over scheren ging en n jongen ‘even wilde voelen of ik kaal was’ ook.. zo kan ik helaas nog wel even doorgaan.

Ik vond t ook echt oprecht vervelend dat n collega steeds seksuele opmerkingen tegen me maakte. Daar voelde ik me echt niet prettig bij, ik vond t niet fijn om in zijn kamer te komen daardoor.
Nee, dat is geen seksueel geweld in mijn ogen, maar wel echt erg onprettig en onveilig.
compact en kleverig.
pi_174523093
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:34 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Oja? Ooit gehoord van het NiceGuy fenomeen? Mannen die eerst vrienden proberen te worden met vrouwen en dan pas hun seksuele interesse tonen?

Deze mannen worden nog harder zwartgemaakt dan de aanranders uit de OP. "Ze doen alleen maar aardig tegen je om in je broek te komen, wat een vieze ventjes"

Nee, dan slaan veel mannen liever het weken verspillen aan vrienden worden met een vrouw voor een kans op een seksuele relatie over en maken ze gelijk duidelijk wat ze willen. En dit enkel met woorden aangeven (wat ook al niet goed is, want HARASSMENT!!!) is zo un-sexy als maar wat en maak je je slagingspercentage kleiner mee.
daar heb ik t dan ook niet over ^O^
compact en kleverig.
pi_174523149
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:35 schreef madam-april het volgende:

[..]

Uuhm nee dat beweert toch ook niemand? :{
Het wordt wel allemaal op een hoop gegooid.
pi_174523171
Heb ooit een filmkijk relatie gehad. We kwamen bij elkaar om films te kijken.

Echter dacht ik op een gegeven moment wel dat ze mij mocht en wat meer wilde. Dus streelde ik zachtjes met de handen op haar arm. Niks kwaad mee bedoelt.

Toen kreeg ik mij een preek van hier tot Tokyo...

Voor de een is flirtend aanraken al een big deal voor de ander is praten al te veel...

:')
pi_174523183
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is toch het punt! We willen ook dat er niks gebeurt en we gewoon normaal over straat kunnen :'(!
Oja?

quote:
'English guys are very restrained': Emma Watson doubts she will ever date a British man again

Miss Watson said: ‘English guys are very well put together.
‘They dress really well and they are very well mannered. But they are also very restrained.
[..]
Instead an American will come up to her straight away and suggest a date - a boldness she finds attractive.
http://www.dailymail.co.u(...)itish-man-again.html
Ik kan je zeggen dat de mannen die vrouwen behandelen zoals jij hier zegt dat je behandeld worden, het minst succesvol met vrouwen zijn.
pi_174523197
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:39 schreef Horzula het volgende:

[..]

Nee hoor kijk maar naar de cijfers die ik eerder postte..
pi_174523201
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:39 schreef Horzula het volgende:

[..]

jij bent de enige hier die dat doet hoor. :{
compact en kleverig.
pi_174523227
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

jij bent de enige hier die dat doet hoor. :{
Je begrijpt het niet of je wilt het niet begrijpen.
pi_174523240
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vond t ook echt oprecht vervelend dat n collega steeds seksuele opmerkingen tegen me maakte. Daar voelde ik me echt niet prettig bij, ik vond t niet fijn om in zijn kamer te komen daardoor.
Nee, dat is geen seksueel geweld in mijn ogen, maar wel echt erg onprettig en onveilig.
Als je daarmee naar je HR afdeling toegaat is die vent morgen nog ontslagen.
pi_174523241
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:41 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Oja?

[..]

Ik kan je zeggen dat de mannen die vrouwen behandelen zoals jij hier zegt dat je behandeld worden, het minst succesvol met vrouwen zijn.
8)7
pi_174523268
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:41 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Oja?

[..]

heb jij t wel over t zelfde als waar de rest t over heeft? :{
compact en kleverig.
pi_174523295
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:41 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nee hoor kijk maar naar de cijfers die ik eerder postte..
lees mijn post waarin ik zeg dat er in jouw cijfers alles op een hoop gegooid wordt.

quote:

pi_174523335
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:42 schreef Horzula het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet of je wilt het niet begrijpen.
ik geef je zojuist nogmaals t plaatje wat eerder gepost is, met daarin alleeen de cijfers voor fysieke aanranding en nog blijf je erbij halen dat een verkeerd zinnetje al aanranding is. Ik geloof dat jij degene bent die t niet begrijpt.
compact en kleverig.
pi_174523375
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:42 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Als je daarmee naar je HR afdeling toegaat is die vent morgen nog ontslagen.
En veel vrouwen willen dat gedoe niet. Ik zelf vond dat ik me niet aan moest stellen, want t waren maar woorden en hij deed verder niks verkeerd.
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')