Ik heb het gevolgd. Desalniettemin: naar.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 17:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees even terug voordat je oordeelt.
#hashtaginflatie
Die zien een nieuw subsidiebonanza wel zitten natuurlijk.quote:'Wij hebben maanden geleden al gepleit voor een minister van Klimaat en Energie onder de vleugels van Economische Zaken', zegt werkgeversvereniging VNO-NCW. 'De overgang naar duurzame energie raakt elke bedrijfstak en vereist daarom regie op het allerhoogste politieke niveau.'
Dat er nogal een verschil is in zwaarte tussen de gevallen die met #metoo worden gemeld. Sommigen mensen (vrouwen én mannen) hebben gewoon extreem lange tenen.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:00 schreef Tchock het volgende:
Hoe sluit de tt aan bij het eerder gezegde?
Als we dan toch geld aan het klimaat spenderen, dan liever via het grootkapitaal uiteraard.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 17:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die zien een nieuw subsidiebonanza wel zitten natuurlijk.
Over lange tenen gesproken: mensen met een footfetish zijn raar.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat er nogal een verschil is in zwaarte tussen de gevallen die met #metoo worden gemeld. Sommigen mensen (vrouwen én mannen) hebben gewoon extreem lange tenen.
Maak er maar “Laat je hier niet seksueel intimideren” van dan.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 17:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb het gevolgd. Desalniettemin: naar.
Ja, dat heb ik ook nooit begrepen. Handen kan ik nog wel mooi vinden, maar voeten...quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Over lange tenen gesproken: mensen met een footfetish zijn raar.
Bij die laatste groep kan je het geld vermoedelijk nog beter in de fik steken.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als we dan toch geld aan het klimaat spenderen, dan liever via het grootkapitaal uiteraard.
Zal GroenLinks wel niet willen, die willen botanisch-dynamische bottom-up initiatieven van homoseksuele transgenders met een migrantenachtergrond als oplossing voor de mondiale klimaatcrisis.
Vergeet niet dat er 15 lagen tussen Rijksoverheid moeten worden ingericht om de burger op de hoogte te brengen van de subsidiemogelijkheden voor hun dadelkwekerij in de binnenstad. Voordeel is dat je dit bij grote bedrijven niet hoeft in te richten, dan kan je de afstand tussen de burger en de politiek gewoon intact houden.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bij die laatste groep kan je het geld vermoedelijk nog beter in de fik steken.Wel een paar bomen planten om het CO2-neutraal te houden.
Niet te vertrouwen dat volk.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook nooit begrepen. Handen kan ik nog wel mooi vinden, maar voeten...
Ik heb morgen ook nog. Als ik ga kettingroken moet ik er nog eentje kopen.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed zo, nu even flink kettingroken tot ie leeg is en dan nooit meer roken.
Zorgen dat je morgen je laatste rookt. Een pakje shag in mnder dan 24 uur lijkt volgens mij toch al behoorlijk op kettingrokenquote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook nog. Als ik ga kettingroken moet ik er nog eentje kopen.
Je kan natuurlijk best af en toe een sigaar blijven roken. Je moet alleen van de routine van / de verslaving aan het roken af.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Maar ik heb ook nog een grote nep-cubaan. Is voor morgenavond met een goed glas whisky.
Alvast succes met afkicken. Je toekomstige, verslavingsvrije, zelf zal je dankbaar zijn.quote:
I know, ben jaren gestopt geweest, maar zal altijd iemand blijven die toch gezellig mee naar buiten gaat met de rokers.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alvast succes met afkicken. Je toekomstige, verslavingsvrije, zelf zal je dankbaar zijn.
Zijn ook gevoelsmensen hè, die gedrags"wetenschappers".quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:29 schreef Tchock het volgende:
Leuk, die psycholoog bij radio 1 die uitgenodigd wordt om zijn deskundigheid en dan dom uit zijn onderbuik gaat zitten blaten.
Ze hadden vanmiddag ook al iemand zitten die heel dom zat te blaten (Item over Catalonië).quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:29 schreef Tchock het volgende:
Leuk, die psycholoog bij radio 1 die uitgenodigd wordt om zijn deskundigheid en dan dom uit zijn onderbuik gaat zitten blaten.
Hij ging betogen dat verlof moet worden afgeschaft voor plegers van zware misdrijven. Als voorbeeld noemde hij uiteraard de zaak Anne Faber, waar iemand werd vrijgelaten waarvoor dat volgens hem nog niet veilig was. Dus moet het systeem op de schop. En ja, "hij had er als psycholoog wel een genuanceerde mening over, maar als vader was dat toch anders!"quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zijn ook gevoelsmensen hè, die gedrags"wetenschappers".
Verrek, ik dacht dat ze staats werd. Maar zij is een veel betere keuze dan Halve Zoolstra natuurlijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:38 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ook Kaag wordt minister van BuZa.
De laatste reden is wel geld.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:39 schreef Disana het volgende:
Veel succes Tchock en Boze_Appel. Gebruik er een online teller bij en bedenk waarvoor je gaat sparen. Dat werkt motiverend.
Zei de rijke ZZP’er.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De laatste reden is wel geld.
Nee oké, maar mij hielp het wel want ik zag het bedrag oplopen en was verbaasd dat ik zoveel rookte.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De laatste reden is wel geld.
ZZP'ers zijn zelden rijk. Ze bereiken slechts nieuwe niveau's van armoede.quote:
Ik denk niet dat ze terugkomt naar Nederland om Halbe Zijlstra's staatssecretaris te worden.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Verrek, ik dacht dat ze staats werd. Maar zij is een veel betere keuze dan Halve Zoolstra natuurlijk.
Heb jij ook gerookt, Disana?quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee oké, maar mij hielp het wel want ik zag het bedrag oplopen en was verbaasd dat ik zoveel rookte.
Daarom levenslang opsluiten.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij ging betogen dat verlof moet worden afgeschaft voor plegers van zware misdrijven. Als voorbeeld noemde hij uiteraard de zaak Anne Faber, waar iemand werd vrijgelaten waarvoor dat volgens hem nog niet veilig was. Dus moet het systeem op de schop. En ja, "hij had er als psycholoog wel een genuanceerde mening over, maar als vader was dat toch anders!"
Onderzoek toont aan dat iemand geleidelijk terugbrengen in de maatschappij goed is voor zowel de ex-gedetineerde als voor de samenleving, want er is dan veel minder recidive. Verlof is daarvoor een essentieel onderdeel. Het alternatief is gewoon wachten tot de straf afloopt en iemand dan op straat pleuren. Dat was in het geval van Micheal P. ergens begin volgend jaar geweest. Je lost er dus helemaal niets mee op.
Zo'n 120 eu per maand hier.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee oké, maar mij hielp het wel want ik zag het bedrag oplopen en was verbaasd dat ik zoveel rookte.
Iedereen? Of had je nog specifieke mensen in gedachte?quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:42 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Daarom levenslang opsluiten.
Peer pressure toen ik tijdens mijn studie een bijbaantje had. En toen was ik al 22. Zo dom.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb jij ook gerookt, Disana?
Niet gedacht.
Maar twee ministers op één ministerie slaat toch ook nergens op?quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze terugkomt naar Nederland om Halbe Zijlstra's staatssecretaris te worden.
Ligt er nogal aan in welk vakgebied je ZZP-ed.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
ZZP'ers zijn zelden rijk. Ze bereiken slechts nieuwe niveau's van armoede.
Zonde zonde. Je zou zeggen dat je op je 22e daar minder gevoelig voor zou zijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Peer pressure toen ik tijdens mijn studie een bijbaantje had. En toen was ik al 22. Zo dom.
ZZP't toch dan denk ik.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ligt er nogal aan in welk vakgebied je ZZP-ed.
Nou ja, 100k als ZZP'er staat misschien gelijk met 2 keer modaal loondienst.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ligt er nogal aan in welk vakgebied je ZZP-ed.
We krijgen volgens mij meerdere situaties waar twee ministers op één ministerie komen. V&J krijgt bijvoorbeeld Dekker en een CDA'er. Men verwacht ook twee onderwijsministers etc.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar twee ministers op één ministerie slaat toch ook nergens op?
Maak Halbe dan gewoon staats.
Michael P., Holleeder, etc.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedereen? Of had je nog specifieke mensen in gedachte?
Was ie ook in Chersonissos?quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:44 schreef Janneke141 het volgende:
Denk je het politieke geneuzel van de FP even een weekje gedag te zeggen, kom je Mark Rutte tegen aan het andere eind van Europa.
Mag ik mijn huis erbij optellen?quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou ja, 100k als ZZP'er staat misschien gelijk met 2 keer modaal loondienst.
Je moet wel heel fors over de 200k heen gaan wil je echt "rijk" genoemd kunnen worden.
quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
We krijgen volgens mij meerdere situaties waar twee ministers op één ministerie komen. V&J krijgt bijvoorbeeld Dekker en een CDA'er. Men verwacht ook twee onderwijsministers etc.
Ja, maar gevoelens.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij ging betogen dat verlof moet worden afgeschaft voor plegers van zware misdrijven. Als voorbeeld noemde hij uiteraard de zaak Anne Faber, waar iemand werd vrijgelaten waarvoor dat volgens hem nog niet veilig was. Dus moet het systeem op de schop. En ja, "hij had er als psycholoog wel een genuanceerde mening over, maar als vader was dat toch anders!"
Onderzoek toont aan dat iemand geleidelijk terugbrengen in de maatschappij goed is voor zowel de ex-gedetineerde als voor de samenleving, want er is dan veel minder recidive. Verlof is daarvoor een essentieel onderdeel. Het alternatief is gewoon wachten tot de straf afloopt en iemand dan op straat pleuren. Dat was in het geval van Micheal P. ergens begin volgend jaar geweest. Je lost er dus helemaal niets mee op.
Je moet er wel bij bedenken dat bijna iedereen toen nog rookte.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zonde zonde. Je zou zeggen dat je op je 22e daar minder gevoelig voor zou zijn.
Als je daarmee inkomen weet te vergaren wel.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mag ik mijn huis erbij optellen?
Belachelijk. Minister wordt dus een deeltijdbaan.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
We krijgen volgens mij meerdere situaties waar twee ministers op één ministerie komen. V&J krijgt bijvoorbeeld Dekker en een CDA'er. Men verwacht ook twee onderwijsministers etc.
De onverbeterlijke gevallen.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedereen? Of had je nog specifieke mensen in gedachte?
Dat is waar.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet er wel bij bedenken dat bijna iedereen toen nog rookte.
Voor de belasting vast wel.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je daarmee inkomen weet te vergaren wel.
Nee, huurgenot.quote:
Ja precies, zo was het.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is waar.
Jij kwam aan op de Dominicaanse Republiek met Columbus en zag daar al die Indianen aan de sigaren, niet?
quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:48 schreef Abschirmdienst het volgende:
Deeltijdministers past wel bij de tijd.
En dat ze daarnaast bijbeunen als lobbyist of iets.
Of werken bij McKinsey om toch nog een beetje met de poten in de klei te blijven.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:48 schreef Abschirmdienst het volgende:
Deeltijdministers past wel bij de tijd.
En dat ze daarnaast bijbeunen als lobbyist of iets.
Geen idee.quote:
Ik ben wel een sucker voor die tycoon-achtige games. Moet bekennen dat zelfs dit me wel tof vermaak lijkt, mits goed uitgevoerd.quote:
Net de bundle gekocht.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ben wel een sucker voor die tycoon-achtige games. Moet bekennen dat zelfs dit me wel tof vermaak lijkt, mits goed uitgevoerd.
quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Komt dat verhaal weer dat hij vanaf zijn 21e woningeigenaar is of zo.
Toen had ik net m'n P binnen.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Komt dat verhaal weer dat hij vanaf zijn 21e woningeigenaar is of zo.
Oh, net je P binnen dus? Gefeliciteerd nog.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toen had ik net m'n P binnen.
Geen cent te nassen, net gesnuift aan het beetje wetenschap dat mij werd aangeboden.
Nou, dat wordt pas van het weekend, want dat vereist windows.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nou, laat maar weten of hij bevalt.
Nathan For You was een goede aanrader trouwens.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oh, net je P binnen dus? Gefeliciteerd nog.
Mooie leeftijd lijkt me, 21.
Ja, prachtig.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oh, net je P binnen dus? Gefeliciteerd nog.
Mooie leeftijd lijkt me, 21.
Helemaal van het begin begonnen?quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:57 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Nathan For You was een goede aanrader trouwens.
Nee ik kan seizoen 1 niet vinden.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Helemaal van het begin begonnen?
Zoek de 4x00 aflevering op, dat is een recap van allerlei dingen daarvoor.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:01 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Nee ik kan seizoen 1 niet vinden.
Heb maar de laatste afleveringen gezien.
Die met die Kramer-look-a-like gezienquote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:01 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Nee ik kan seizoen 1 niet vinden.
Heb maar de laatste afleveringen gezien.
Stel hij gaat dan vreten?quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alvast succes met afkicken. Je toekomstige, verslavingsvrije, zelf zal je dankbaar zijn.
Prima teruggekomen van de 1-1.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vrees voor 0 punten, maar hup vitesse wel.
Oh het is albegonnen joh, geen tijd om te kijken helaasch.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prima teruggekomen van de 1-1.
Dit is eigenlijk een normaal Eredivisieduel, qua niveau en spelers.
XCOMquote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hier nog bezig met X-COM 2. Frustrerende klotegame.
Als je op de hoogste moeilijkheidsgraad speelt wel ja.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 18:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hier nog bezig met X-COM 2. Frustrerende klotegame.
Ja, ik heb Enemy Unknown/Within redelijk veel gespeeld, maar X-COM2 is veel lastiger. Al die tijdsdruk de hele tijd.quote:
Daar heb je mods voor.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, ik heb Enemy Unknown/Within redelijk veel gespeeld, maar X-COM2 is veel lastiger. Al die tijdsdruk de hele tijd.
Veteran. Dat is de één na makkelijkste.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je op de hoogste moeilijkheidsgraad speelt wel ja.
Recente uitbreiding is ook erg tof trouwens.
Gelijkwaardig. Het is echt net Vitesse - Heracles of zo.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh het is albegonnen joh, geen tijd om te kijken helaasch.
Wie is er beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |