Daar is het veel meer back to basics (van wat ik hoor en lees), dus dan ik mij heel goed voorstellen dat jij (en ook anderen) die beter vinden dan onze WIDM. Ik zou zelf ook graag zien dat ze hier meer die kant op zouden gaan, maar helaas doen ze dat niet. Al blijft ook onze WIDM een heel leuk programma natuurlijk.quote:Op donderdag 16 november 2017 15:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is echt een fantastisch programma
Naar mijn mening ook veel beter dan WIDM. Echt aanrader om de vorige 2 seizoenen wel terug te kijken
Klopt. En ik zou ook graag hebben dat WIDM meer die kant uit gaat, al blijf ik wel kijken.quote:Op donderdag 16 november 2017 18:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar is het veel meer back to basics (van wat ik hoor en lees), dus dan ik mij heel goed voorstellen dat jij (en ook anderen) die beter vinden dan onze WIDM. Ik zou zelf ook graag zien dat ze hier meer die kant op zouden gaan, maar helaas doen ze dat niet. Al blijft ook onze WIDM een heel leuk programma natuurlijk.
Oh ik zie hetquote:Op maandag 20 november 2017 23:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
EDIT: Oh nee al opgelost, ik was de afzonderlijke kandidaten-topics kwijt maar daar is gewoon al een week niet meer in gepost dus die zijn weg uit dit forum
Dat is precies waardoor ik mijn berichtje uiteindelijk kon aanpassen (ik gebruik de knop die rechts bovenin staat, daar staat 'ie ook), want ik was even die optie vergetenquote:Op dinsdag 21 november 2017 02:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weggezakte topics zijn trouwens nooit helemaal weg uit een forum. Je kunt rechts onderaan de topiclijst op zo'n uitklapdingetje klikken met 'meer/minder topics' en daar de maanden selecteren waarvan je topics wil zien, nog tot jaren terug.
Ohja, valt me nu pas opquote:Op dinsdag 21 november 2017 18:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is precies waardoor ik mijn berichtje uiteindelijk kon aanpassen (ik gebruik de knop die rechts bovenin staat, daar staat 'ie ook), want ik was even die optie vergeten
Zijn centrale topics geen optie?quote:Op dinsdag 21 november 2017 02:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik zie hetIk zal ff vragen of men de instelling in het forum wil veranderen. Normaal gesproken kun je ook bijv. topics van 3 weken terug nog op dezelfde pagina houden.
Weggezakte topics zijn trouwens nooit helemaal weg uit een forum. Je kunt rechts onderaan de topiclijst op zo'n uitklapdingetje klikken met 'meer/minder topics' en daar de maanden selecteren waarvan je topics wil zien, nog tot jaren terug.
Maar dat zou in dit geval niet nodig moeten zijn aangezien een week wel erg snel is
Edit: als het goed is staat het nu op 28 dagen
Kan evt wel, maar niet echt nodig toch? Denk niet dat er straks meer dan 20-30 topics in MOL komen te staan die dan allemaal op dezelfde pagina staan.quote:
hmm, ik ben wel benieuwd wanneer we überhaupt achter de locatie komen danquote:Op woensdag 22 november 2017 20:31 schreef TLC het volgende:
Ik vraag me af of ze wel in Georgie hebben gezeten, in het molboekje staat bij eventuele bestemmingen waar Art nog naar toe zou willen mbt de editie van 2020 ook Georgie genoemd
Dr staat me ineens iets van bij dat ik zoiets eerder ook ergens had gehoord, dat ze dit keer (misschien?) elke aflevering naar een ander land zouden gaan ofzoquote:Op woensdag 22 november 2017 22:40 schreef Meke het volgende:
Ik denk daarin toch nog iets met een plottwist, met dat stukje wat Art op t eind zijn, dat de zekerheden zijn dat één voor één afvallen in een vreemd land.. Of dat ze ons dat willen laten denkenNog 1,5 maand
Wat tof doch vermoeiendquote:Op woensdag 22 november 2017 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dr staat me ineens iets van bij dat ik zoiets eerder ook ergens had gehoord, dat ze dit keer (misschien?) elke aflevering naar een ander land zouden gaan ofzoWeet niet meer waar mijn brein dat vandaan heeft
Rouleren op het drielandenpunt :-Dquote:Op woensdag 22 november 2017 23:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat tof doch vermoeiendVoor kijkers én kandidaten! Tenzij roadtrip door Oost - Europa ofzo
Ik zat natuurlijk meteen met mijn hoofd in een vliegtuig, maar dat hoeft natuurlijk niet
Dat zou alleen kunnen als ze binnen de EU zouden blijven. Anders zou het teveel gedoe zijn rondom visa etc. En zelfs binnen de EU kan ik het mij niet voorstellen. Dan moet er gewoon teveel geregeld worden met steeds weer nieuwe autoriteiten om te mogen filmen.quote:Op woensdag 22 november 2017 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dr staat me ineens iets van bij dat ik zoiets eerder ook ergens had gehoord, dat ze dit keer (misschien?) elke aflevering naar een ander land zouden gaan ofzoWeet niet meer waar mijn brein dat vandaan heeft
Ohja, ook weer goed punt iddquote:Op vrijdag 24 november 2017 13:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou alleen kunnen als ze binnen de EU zouden blijven. Anders zou het teveel gedoe zijn rondom visa etc. En zelfs binnen de EU kan ik het mij niet voorstellen. Dan moet er gewoon teveel geregeld worden met steeds weer nieuwe autoriteiten om te mogen filmen.
Vandaar dat ik hier ook maar ff alvast mee kom kijkenquote:
Eigenlijk hoef je dan het hele seizoen niet te zienquote:Op zaterdag 11 november 2017 13:47 schreef DoubleDip het volgende:
Tvp.
Ik ga natuurlijk weer voor de buis gekluisterd zitten voor 10 hele minuten.
Pas nog ff de finale van vorig jaar bekeken, blijft geniaal die Mol-acties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |