abonnement Unibet Coolblue
  PR en moderator maandag 13 november 2017 @ 16:48:39 #176
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175046779
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 14:29 schreef Guanabana het volgende:

[..]

God ja, ik heb een seizoen België gekeken (volgens mij het nieuwste), dat vond ik echt helemaal geweldig. Daar steekt de Nederlandse WIDM echt héél schraal bij af.
Ooooh dan moet je die van 2016 ook terugkijken O+ Dat zijn de enige 2 seizoenen in dat 'hoesje' (de seizoenen daarvoor zijn van rond 1999 en al van iets mindere kwaliteit, dat was echt de geboorte van De Mol voordat andere landen het overkochten O+ )
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator maandag 13 november 2017 @ 16:50:24 #177
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175046808
quote:
11s.gif Op maandag 13 november 2017 12:56 schreef Guanabana het volgende:
Hee, maar ben ik de enige die wel vind dat WIDM al een tijdje over zijn hoogtepunt heen is? Na 2013 toen ze de Televizierring wonnen is het eigenlijk best minder geworden. Ben altijd nogal teleurgesteld bij de ontknoping, qua molacties en hints en alles.
Ik vind het niet per se slechter of over z'n hoogtepunt heen, maar ik erger me idd ook steeds wat meer aan de karige ontknopingsaflevering. Minder lullen en meer molacties.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 13 november 2017 @ 17:05:21 #178
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_175047102
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 16:50 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik vind het niet per se slechter of over z'n hoogtepunt heen, maar ik erger me idd ook steeds wat meer aan de karige ontknopingsaflevering. Minder lullen en meer molacties.
Dat. Kappen met die live uitzending en gewoon weer mooie molacties laten zien.
  PR en moderator maandag 13 november 2017 @ 17:07:39 #179
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175047155
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 17:05 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Dat. Kappen met die live uitzending en gewoon weer mooie molacties laten zien.
Lekker niet-live met z'n allen op een bankje of aan een tafeltje zitten kijken, wel ff kort babbelen over leuke achter-de-schermen-dingetjes of ongeziene beelden laten zien omdat dat wel leuk is, en dan verder gewoon de hele aflevering alleen maar molacties en hints _O_
Door dat live te doen krijg je er ook nog al die interactieve bullshit bij met social media en publiek wat allemaal kostbare tijd vult met nutteloos gelul. Zonde van de echte mol-tijd :(

Doe desnoods dan gewoon alsnog een live moltalk erachteraan ofzo waar iedereen bij aanwezig kan zijn en de finalisten+mol ook bij zitten, maar kom niet aan mijn kostbare ontknopingsminuten :(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 13 november 2017 @ 21:45:04 #180
403253 Meke
after all this time? always.
pi_175054246
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 17:07 schreef Moira. het volgende:
Lekker niet-live met z'n allen op een bankje of aan een tafeltje zitten kijken, wel ff kort babbelen over leuke achter-de-schermen-dingetjes of ongeziene beelden laten zien omdat dat wel leuk is, en dan verder gewoon de hele aflevering alleen maar molacties en hints

Jaa want juist dat elkaar weer zien maakt het leuk O+ Ik herinner me nog Liz Snoijink tegen Molouska: "Oh ik ben zo blij dat jij de Mol bent, dat maakt jou een zoveel leuker mens". Dat soort uitspraken wil ik niet missen hoor :D

Al dat publiek daarentegen :')
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 13 november 2017 @ 22:08:00 #181
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_175055012
quote:
17s.gif Op maandag 13 november 2017 21:45 schreef Meke het volgende:

[..]

Jaa want juist dat elkaar weer zien maakt het leuk O+ Ik herinner me nog Liz Snoijink tegen Molouska: "Oh ik ben zo blij dat jij de Mol bent, dat maakt jou een zoveel leuker mens". Dat soort uitspraken wil ik niet missen hoor :D

Al dat publiek daarentegen :')
Dat laatste vind ik ook verschrikkelijk ja :') Het lijkt nu elke keer net alsof de gouden medaille winnaars na een Olympische Spelen binnen worden gehaald. Nu vind ik WIDM een heel erg leuk programma, maar ik vind dat onthaal echt veel te ver gaan.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 13 november 2017 @ 22:09:31 #182
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_175055077
Sowieso zit de hele uitvoering en omlijsting van de finale aflevering een echt interessante en goed einde in de weg. Ze zorgen er alleen maar voor dat er minder tijd is om veel molacties te behandelen en de reacties van de voor de finale afgevallen kandidaten worden ook steeds meer summier.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator maandag 13 november 2017 @ 22:47:21 #183
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175056657
quote:
17s.gif Op maandag 13 november 2017 21:45 schreef Meke het volgende:

[..]

Jaa want juist dat elkaar weer zien maakt het leuk O+ Ik herinner me nog Liz Snoijink tegen Molouska: "Oh ik ben zo blij dat jij de Mol bent, dat maakt jou een zoveel leuker mens". Dat soort uitspraken wil ik niet missen hoor :D

Al dat publiek daarentegen :')
Jaa altijd leuk, en dat ze samen terug gaan blikken op dingen die ze in hun kamers hebben besproken zonder de camera's erbij ofzo O+
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 22:08 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat laatste vind ik ook verschrikkelijk ja :') Het lijkt nu elke keer net alsof de gouden medaille winnaars na een Olympische Spelen binnen worden gehaald. Nu vind ik WIDM een heel erg leuk programma, maar ik vind dat onthaal echt veel te ver gaan.
Ja en dat onthaal mogen ze van mij prima doen bij een online livestream ofzo, maar laat de kostbare mol-minuten op TV dan alsjeblieft voor de daadwerkelijke moldingen waar we dan al 10 weken op hebben zitten wachten :'(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator maandag 13 november 2017 @ 22:50:39 #184
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175056790
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 22:09 schreef Redefine het volgende:
Sowieso zit de hele uitvoering en omlijsting van de finale aflevering een echt interessante en goed einde in de weg. Ze zorgen er alleen maar voor dat er minder tijd is om veel molacties te behandelen en de reacties van de voor de finale afgevallen kandidaten worden ook steeds meer summier.
Ja precies, dat is tot nu toe sinds de livefinales ook alleen maar ieder jaar erger geworden ;(
Het programma zelf is dan nog gewoon dikke prima maar de finaleaflevering is telkens niet de grote climax waar je op gehoopt had (en die het ooit we was) ;(

Dit jaar gaan ze ook weer een livefinale doen (je kon kaartjes winnen of iets zag ik ergens). Laten we maar hopen dat ze van vorig jaar geleerd hebben dat ze die iig beter moeten indelen.
Maar zelfs dan blijft het zonde van de tijd. Bij een vooraf opgenomen finaleaflevering kunnen ze makkelijker veel meer info knippen/plakken in korte tijd. Krijg je als kijker veel meer te zien na die 10 weken waar je smachtend op hebt zitten wachten.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 13 november 2017 @ 22:55:42 #185
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_175056957
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 22:50 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja precies, dat is tot nu toe sinds de livefinales ook alleen maar ieder jaar erger geworden ;(
Het programma zelf is dan nog gewoon dikke prima maar de finaleaflevering is telkens niet de grote climax waar je op gehoopt had (en die het ooit we was) ;(

Dit jaar gaan ze ook weer een livefinale doen (je kon kaartjes winnen of iets zag ik ergens). Laten we maar hopen dat ze van vorig jaar geleerd hebben dat ze die iig beter moeten indelen.
Maar zelfs dan blijft het zonde van de tijd. Bij een vooraf opgenomen finaleaflevering kunnen ze makkelijker veel meer info knippen/plakken in korte tijd. Krijg je als kijker veel meer te zien na die 10 weken waar je smachtend op hebt zitten wachten.
Ik snap ook wel dat ze het doen. Er staan elk jaar heel erg veel mensen buiten te wachten, zou zelfs zomaar kunnen dat het er elk jaar meer worden. Ze zullen er pas mee gaan stoppen als er geen hond meer op af komt of als het uit de hand loopt/ze geen vergunning krijgen van een gemeente i.v.m. veiligheid.

En ervan leren zullen ze ook niet doen. Want afgelopen jaar was minstens net zo erg als het jaar ervoor. Plus dat er toch ook veel mensen positief op reageren, waardoor ze zich ook nog gesterkt zullen voelen in het voortzetten van deze opzet. Dat het de kwaliteit van het programma niet ten goede komt, zullen de makers dan verder een rotzorg zijn (helaas).
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator maandag 13 november 2017 @ 22:59:22 #186
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175057087
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 22:55 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik snap ook wel dat ze het doen. Er staan elk jaar heel erg veel mensen buiten te wachten, zou zelfs zomaar kunnen dat het er elk jaar meer worden. Ze zullen er pas mee gaan stoppen als er geen hond meer op af komt of als het uit de hand loopt/ze geen vergunning krijgen van een gemeente i.v.m. veiligheid.

En ervan leren zullen ze ook niet doen. Want afgelopen jaar was minstens net zo erg als het jaar ervoor. Plus dat er toch ook veel mensen positief op reageren, waardoor ze zich ook nog gesterkt zullen voelen in het voortzetten van deze opzet. Dat het de kwaliteit van het programma niet ten goede komt, zullen de makers dan verder een rotzorg zijn (helaas).
Sja maar waarom? Alleen om aan de mensen die tv kijken te laten zien hoe populair het is dat er zo veel mensen daar buiten staan te kijken? Want ze verdienen volgens mij alleen geld aan de mensen die binnen zitten en daar is niet zo veel ruimte voor, buiten is iedereen gratis welkom.
Ik snap sowieso niet dat mensen daarheen gaan :@ Met zo veel mensen zie je toch niet veel op 'dat grote scherm' in het vondelpark en zit je een beetje in de kou te kijken. Juist de ontknoping wil je toch goed kunnen zien/horen.

Ik hoop toch dat ze uiteindelijk zullen gaan leren van hoe Vlaanderen het bijv. aanpakt. Gewoon dicht bij de roots blijven en dan wordt het veel meer gewaardeerd dan al die aangeplakte meuk. Vorig jaar stond hun Facebook ook wel vol met commentaar dat de finaleaflevering steeds meer een anticlimax werd door dat livegebeuren eromheen. Hoop toch dat ze er ooit naar gaan luisteren, anders zal WIDM ooit nog eens een SBS-achtig programma worden ofzo ;(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 13 november 2017 @ 23:12:06 #187
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_175057419
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 22:59 schreef Moira. het volgende:

[..]

Sja maar waarom? Alleen om aan de mensen die tv kijken te laten zien hoe populair het is dat er zo veel mensen daar buiten staan te kijken? Want ze verdienen volgens mij alleen geld aan de mensen die binnen zitten en daar is niet zo veel ruimte voor, buiten is iedereen gratis welkom.
Ik snap sowieso niet dat mensen daarheen gaan :@ Met zo veel mensen zie je toch niet veel op 'dat grote scherm' in het vondelpark en zit je een beetje in de kou te kijken. Juist de ontknoping wil je toch goed kunnen zien/horen.

Ik hoop toch dat ze uiteindelijk zullen gaan leren van hoe Vlaanderen het bijv. aanpakt. Gewoon dicht bij de roots blijven en dan wordt het veel meer gewaardeerd dan al die aangeplakte meuk. Vorig jaar stond hun Facebook ook wel vol met commentaar dat de finaleaflevering steeds meer een anticlimax werd door dat livegebeuren eromheen. Hoop toch dat ze er ooit naar gaan luisteren, anders zal WIDM ooit nog eens een SBS-achtig programma worden ofzo ;(
Ze doen het omdat ze zo meer hype kunnen creëren voor de finale. Om de kijker thuis te laten denken dat WIDM nog veel groter dan dat het daadwerkelijk is. Zo'n live finale kun je ook veel meer promoten van te voren. Alles om maar meer zieltjes te winnen. Dat zie je ook aan Moltalk als programma een aantal jaren (i.p.v. op een stream in een klein achteraf studiootje).

Zo willen ze alleen maar meer mensen laten kijken. Niet door de kwaliteit te garanderen, maar om het aantrekkelijker te maken voor een groot publiek. En dan met name het actief op zoek gaan toegankelijker maken.

Het is nog steeds een heel leuk programma. Maar het is niet zo dat het met de jaren er qua inhoud beter is op geworden. Visueel (cameravoering, techniek, montage en geluid) zijn ze wel heel erg gegroeid. Op dat vlak is het ook een erg sterk programma. Inhoudelijk is het nog steeds erg goed (omdat de formule dat nu eenmaal is) en het is goed dat ze blijven ontwikkelen. Maar echt scherper en beter wordt het op dat vlak niet.

Wat dat laatste betreft zie ik dat nog niet binnen korte termijn gebeuren. Maar over vijf jaar kan het alweer heel anders zijn. Ze kunnen zomaar een paar jaar achter elkaar echt flink de verkeerde kant uitgaan (zoals heel veel spelshows), waardoor de echte liefhebbers zoals wij hier allen toch eens gaan afhaken.

Zo ben ik sinds tweeënhalf seizoen definitief afgehaakt bij Expeditie Robinson. Het was al langer steeds slechter aan het worden. Maar op een gegeven moment kon ik niet meer aanzien en ben ik het niet meer gaan volgen. En merkte al snel dat ik het totaal niet miste.

Helaas gaat het te vaak niet om een goed programma te maken, dat misschien juist wel sober is. Nee het moet vooral spectaculair en behapbaar zijn :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 13 november 2017 @ 23:14:10 #188
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_175057470
Ik ben voorstander van dat ze afstappen van hele concept van BN'ers uitnodigen. Gewoon terug naar 10 willekeurige Nederlanders.
  maandag 13 november 2017 @ 23:17:54 #189
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_175057556
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben voorstander van dat ze afstappen van hele concept van BN'ers uitnodigen. Gewoon terug naar 10 willekeurige Nederlanders.
Daar ben ik ook voorstander van. Hoewel ik het bij WIDM op zich nog wel te doen vind qua manier hoe de kandidaten zich gedragen binnen het programma is het grote probleem bij BN'ers dat zij het spel heel anders benaderen dan willekeurige Nederlanders.

Bekende Nederlanders zijn alleen maar bezig met het spel en kan het geen moer schelen of een opdracht gehaald wordt. Al is het dan wel weer onzin dat ze het geld niet nodig zouden hebben. Er wordt vaak wel gedacht dat al die kandidaten heel veel verdienen. Terwijl in werkelijkheid het merendeel helemaal geen bijzonder inkomen zal hebben.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 13 november 2017 @ 23:22:32 #190
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_175057684
Meh, 10 Henk-en-Ingrids hoeft voor mij niet per se (terug). Maar die finale mag wel wat beter ja. Vooral dat eindeloze geleuter met het zichzelf helemaal fantastisch vindende publiek.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  PR en moderator maandag 13 november 2017 @ 23:22:34 #191
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175057685
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 23:12 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ze doen het omdat ze zo meer hype kunnen creëren voor de finale. Om de kijker thuis te laten denken dat WIDM nog veel groter dan dat het daadwerkelijk is. Zo'n live finale kun je ook veel meer promoten van te voren. Alles om maar meer zieltjes te winnen. Dat zie je ook aan Moltalk als programma een aantal jaren (i.p.v. op een stream in een klein achteraf studiootje).

Zo willen ze alleen maar meer mensen laten kijken. Niet door de kwaliteit te garanderen, maar om het aantrekkelijker te maken voor een groot publiek. En dan met name het actief op zoek gaan toegankelijker maken.

Het is nog steeds een heel leuk programma. Maar het is niet zo dat het met de jaren er qua inhoud beter is op geworden. Visueel (cameravoering, techniek, montage en geluid) zijn ze wel heel erg gegroeid. Op dat vlak is het ook een erg sterk programma. Inhoudelijk is het nog steeds erg goed (omdat de formule dat nu eenmaal is) en het is goed dat ze blijven ontwikkelen. Maar echt scherper en beter wordt het op dat vlak niet.

Wat dat laatste betreft zie ik dat nog niet binnen korte termijn gebeuren. Maar over vijf jaar kan het alweer heel anders zijn. Ze kunnen zomaar een paar jaar achter elkaar echt flink de verkeerde kant uitgaan (zoals heel veel spelshows), waardoor de echte liefhebbers zoals wij hier allen toch eens gaan afhaken.

Zo ben ik sinds tweeënhalf seizoen definitief afgehaakt bij Expeditie Robinson. Het was al langer steeds slechter aan het worden. Maar op een gegeven moment kon ik niet meer aanzien en ben ik het niet meer gaan volgen. En merkte al snel dat ik het totaal niet miste.

Helaas gaat het te vaak niet om een goed programma te maken, dat misschien juist wel sober is. Nee het moet vooral spectaculair en behapbaar zijn :{
Ik vrees idd dat jouw post vol waarheden staat.

Toch wel blij dat België het weer heeft opgepikt en die shit gewoon dichtbij de wortels en sober houdt. Het is tenslotte ook een Vlaams product. Hoewel de bedenkers er zelf geen fan van waren dat hun oude productiemaatschappij gebruik maakte van die rechten om het na 13 jaar toch weer terug te brengen.
Maar ik ben er blij mee iig O+ Ik hoop dat ze van het succes blijven genieten en nog lang door blijven gaan.
Mocht WIDM nou heel erg de ER-kant uit gaan hebben we dan iig altijd De Mol nog O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 13 november 2017 @ 23:27:35 #192
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_175057788
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 23:22 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik vrees idd dat jouw post vol waarheden staat.

Toch wel blij dat België het weer heeft opgepikt en die shit gewoon dichtbij de wortels en sober houdt. Het is tenslotte ook een Vlaams product. Hoewel de bedenkers er zelf geen fan van waren dat hun oude productiemaatschappij gebruik maakte van die rechten om het na 13 jaar toch weer terug te brengen.
Maar ik ben er blij mee iig O+ Ik hoop dat ze van het succes blijven genieten en nog lang door blijven gaan.
Mocht WIDM nou heel erg de ER-kant uit gaan hebben we dan iig altijd De Mol nog O+
Je ziet toch wel dat de Belgen dit soort programma's veel soberder maken dan wij. Niet dat de Vlaamse televisie per definitie zoveel beter is (ik denk over het geheel gezien minder dan de onze, maar echt goed vergelijken kan ik het eigenlijk niet). Nu kennen we in Nederland weliswaar vooral de publieke omroepen, maar ook daar zie je dat de programma's toch al wat minder overdreven sensationeel zijn dan hier.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator maandag 13 november 2017 @ 23:28:40 #193
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175057808
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 23:27 schreef Redefine het volgende:

[..]

Je ziet toch wel dat de Belgen dit soort programma's veel soberder maken dan wij. Niet dat de Vlaamse televisie per definitie zoveel beter is (ik denk over het geheel gezien minder dan de onze, maar echt goed vergelijken kan ik het eigenlijk niet). Nu kennen we in Nederland weliswaar vooral de publieke omroepen, maar ook daar zie je dat de programma's toch al wat minder overdreven sensationeel zijn dan hier.
:Y Ik vind het heerlijk dat ze De Mol hebben teruggebracht iig _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 13 november 2017 @ 23:29:10 #194
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_175057821
quote:
9s.gif Op maandag 13 november 2017 23:22 schreef JDude het volgende:
Meh, 10 Henk-en-Ingrids hoeft voor mij niet per se (terug). Maar die finale mag wel wat beter ja. Vooral dat eindeloze geleuter met het zichzelf helemaal fantastisch vindende publiek.
Het is ook weer niet zo dat het terugbrengen van willekeurige Nederlanders het programma per definitie beter maakt of dat dat de heilige graal is om een programma weer 'zoals vroeger' te maken. Maar ik vind het toch wel storend dat teveel kandidaten heel anders met het spel bezig is dan het in het begin was.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 13 november 2017 @ 23:30:49 #195
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_175057845
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 23:28 schreef Moira. het volgende:

[..]

:Y Ik vind het heerlijk dat ze De Mol hebben teruggebracht iig _O_
Ja dat is heel mooi :) Al heb ik het zelf nog geen enkele keer gezien. Ben in ieder geval blij dat het oude concept daar weer zo goed is aangeslagen. Laat toch wel zien dat het helemaal niet per se flitsend hoeft te zijn, maar dat soberheid gewoon kan scoren.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator dinsdag 14 november 2017 @ 00:34:10 #196
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175058672
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 23:30 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja dat is heel mooi :) Al heb ik het zelf nog geen enkele keer gezien. Ben in ieder geval blij dat het oude concept daar weer zo goed is aangeslagen. Laat toch wel zien dat het helemaal niet per se flitsend hoeft te zijn, maar dat soberheid gewoon kan scoren.
Zeer de moeite waard om terug te kijken hoor ^O^

Dit is het 4e seizoen (2016): http://www.dailymotion.co(...)subs/1#video=x5bss5w

En het 5e seizoen (2017): http://www.dailymotion.com/playlist/x4tw06

Geen spoilers daar overigens.

Kun je alvast genieten van een kwalitatief goede versie van WIDM zonder ergernissen O+
En de reeks (wel spoilers natuurlijk): Topicreeks: [De Mol] Vlaanderen op zoek naar De Mol

Ben sindsdien trouwens ook de Vlaamse woordenschat meer gaan waarderen.. 'hoerenchance' _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  dinsdag 14 november 2017 @ 00:35:35 #197
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_175058681
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 00:34 schreef Moira. het volgende:

[..]

Zeer de moeite waard om terug te kijken hoor ^O^

Dit is het 4e seizoen (2016): http://www.dailymotion.co(...)subs/1#video=x5bss5w

En het 5e seizoen (2017): http://www.dailymotion.com/playlist/x4tw06

Geen spoilers daar overigens.

Kun je alvast genieten van een kwalitatief goede versie van WIDM zonder ergernissen O+
En de reeks (wel spoilers natuurlijk): Topicreeks: [De Mol] Vlaanderen op zoek naar De Mol

Ben sindsdien trouwens ook de Vlaamse woordenschat meer gaan waarderen.. 'hoerenchance' _O-
Ah dank je. Al weet ik niet of ik het ook daadwerkelijk ga kijken. Misschien als ik heel veel tijd over heb.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator dinsdag 14 november 2017 @ 00:36:14 #198
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175058686
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 november 2017 00:35 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ah dank je. Al weet ik niet of ik het ook daadwerkelijk ga kijken. Misschien als ik heel veel tijd over heb.
Zonde als je 't niet doet iig ^O^
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 16 november 2017 @ 15:53:32 #199
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175112712
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 23:28 schreef Moira. het volgende:

[..]

:Y Ik vind het heerlijk dat ze De Mol hebben teruggebracht iig _O_
Het is inderdaad een fantastisch programma, ik ben daar echt een superfan van. Bevalt me veel beter dan WIDM (al blijf ik dat ook kijken). Was echt een verademing in 2016, helemaal wat WISM m.i. Ook zou moeten zijn en het gevoel wat ik daar in de beginjaren dat ik keek ook bij had en langzaam steeds minder ah worden is helaas. Wat een geweldig programma, De Mol (Vlaanderen)!!! _O_ _O_ _O_
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 16 november 2017 @ 15:56:02 #200
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175112768
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 23:30 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja dat is heel mooi :) Al heb ik het zelf nog geen enkele keer gezien. Ben in ieder geval blij dat het oude concept daar weer zo goed is aangeslagen. Laat toch wel zien dat het helemaal niet per se flitsend hoeft te zijn, maar dat soberheid gewoon kan scoren.
Het is echt een fantastisch programma :Y
Naar mijn mening ook veel beter dan WIDM. Echt aanrader om de vorige 2 seizoenen wel terug te kijken :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')