abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 oktober 2017 @ 15:12:01 #201
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_174494019
quote:
9s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:08 schreef Perrin het volgende:

[..]

En een relatie draait enkel om seks.
En soms het vuilnis buiten zetten
  woensdag 18 oktober 2017 @ 15:12:57 #202
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174494032
quote:
3s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:12 schreef Nobu het volgende:

[..]

En soms het vuilnis buiten zetten
Tja, voor wat hoort wat.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 15:14:41 #203
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_174494070
quote:
15s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:12 schreef Perrin het volgende:

[..]

Tja, voor wat hoort wat.
Niet te vaak natuurlijk. Als je dat te vaak doet zou zomaar uit je kosten/baten analyse kunnen blijken dat een hoer per gewerkt uur goedkoper is.
pi_174494137
quote:
9s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:08 schreef Perrin het volgende:

[..]

En een relatie draait enkel om seks.
Sowieso. Anders kun je net zo goed in alle friendzones blijven waar je als Nice Guy in terecht komt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_174494491
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Pls, je doet dan hetzelfde naar 'mannen' als dat de 'mannen' hier naar 'vrouwen' doen _O- :')
Nee, want als ik iets beweer dat tegenstrijdig is met hun statistieken wordt tegen mij gezegd dat ik een uitzondering ben of tegen mezelf lieg, ik verbaas me alleen maar ergens over met daarbij dat ik niet weet of het sarcastisch is en als die mannen zeggen ik bedoel het serieus geloof ik dat en ga ik niet zeggen dat het uitzonderingen zijn, ik mag toch wel zeggen dat ik niet hoop dat het uitzonderingen zijn. De mannen in dit topic zoals JaJammerJan willen dat juist niet, die willen dat ik een uitzondering ben en dat voor de rest alle vrouwen op players vallen
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_174494772
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:37 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nee, want als ik iets beweer dat tegenstrijdig is met hun statistieken wordt tegen mij gezegd dat ik een uitzondering ben of tegen mezelf lieg, ik verbaas me alleen maar ergens over met daarbij dat ik niet weet of het sarcastisch is en als die mannen zeggen ik bedoel het serieus geloof ik dat en ga ik niet zeggen dat het uitzonderingen zijn, ik mag toch wel zeggen dat ik niet hoop dat het uitzonderingen zijn. De mannen in dit topic zoals JaJammerJan willen dat juist niet, die willen dat ik een uitzondering ben en dat voor de rest alle vrouwen op players vallen
Ach, jij bent minstens zo een mannenhater als dat de mensen van deze beweging vrouwenhaters zijn. Dat blijkt echt niet alleen uit dit topic dus ga nou niet doen alsof het enkel een reactie is op wat jajammerjan zegt en het feit dat ik je vertelde dat er een verschil is tussen biologische aantrekkingskracht en rationele voorkeuren.
pi_174494845
quote:
10s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
Recht? :')
Ja, maar niet (op de eerste plaats) in de zin van ''Ik man, ik recht op vrouw'', maar op een veel fundamenteler niveau: het intrinsieke geloof dat je 't 'het' waard bent.
pi_174495021
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 14:54 schreef Perrin het volgende:
Je anders voordoen dan je bent, dat hou je echt niet je hele leven vol. Bovendien moet je wel een steracteur zijn willen veel mensen daar niet doorheen prikken.

Je kunt wél aan jezelf werken en daadwerkelijk een leuker, beter, interessanter, socialer persoon worden.
'Veinzerij' was wellicht niet zo goed gekozen. Er zit een verschil tussen 'jezelf anders' en 'jezelf beter' voordoen (dan je bent). Dat gaat zeker op voor degene die zich als minder voordoen dan ze zijn: voor hen is 'veinzen' eigenlijk juist 'meer jezelf' zijn/worden: afstand nemen tot 'misverstand' over jezelf. En daartussen zit ook nog ergens het aspect van 'fake it untill you make it'; het 'geveinsde' (dus niet per se de persoonlijkheid, maar de houding, uitstraling, etc) eigen maken. Maar goed ja, via die laatste weg zal je (eigenlijke onzekerheid, etc) meermaals 'ontdekt' worden. Dat zou ook zeker een relatie of twee kunnen kosten.
pi_174495069
quote:
11s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

En hoe moet dat opeisen in zijn werk gaan?
Met een knuppel in de ene en je lul in de andere hand.
pi_174495197
quote:
18s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:52 schreef AnanYaw het volgende:

Ach, jij bent minstens zo een mannenhater als dat de mensen van deze beweging vrouwenhaters zijn. Dat blijkt echt niet alleen uit dit topic dus ga nou niet doen alsof het enkel een reactie is op wat jajammerjan zegt en het feit dat ik je vertelde dat er een verschil is tussen biologische aantrekkingskracht en rationele voorkeuren.
Ik haat wel die seksistische denkbeelden die mannen kunnen hebben en ik geef ze gebaseerd op ervaringen eerder het nadeel van de twijfel ja. Jouw voorbeeld kwam over alsof ik zelf niet zou weten wat ik aantrekkelijk vind. Ik heb mezelf toch meegemaakt in situaties met players en ander soort mannen. Niemand kan alles van tevoren weten, maar gebaseerd op mijn ervaringen en fantasie weet ik gewoon dat players het tegenovergestelde zijn van wat ik aantrekkelijk vind.

[ Bericht 7% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 18-10-2017 16:24:27 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_174495354
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:44 schreef Cockwhale het volgende:
Ik proef vooral frustratie en een 'kijk mij eens, ik ben de grootste materiële lul die vrouwen als een minderwaardige neukobject beschouw' cultuur om wraak te nemen op vrouwen. Geen zelfverzekerde, respectvolle man die simpelweg kiest voor zijn eigen droom.
idd, heb net wat ingelezen over dat MGTOW, maar voor mensen die zo min mogelijk met vrouwen te maken willen hebben praten ze er toch wel heel veel over. Je zou denken dat het ze geen moer uitmaakt wat vrouwen van hen vinden.
pi_174495446
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 16:26 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

idd, heb net wat ingelezen over dat MGTOW, maar voor mensen die zo min mogelijk met vrouwen te maken willen hebben praten ze er toch wel heel veel over. Je zou denken dat het ze geen moer uitmaakt wat vrouwen van hen vinden.
Inderdaad. Zoals ik al eerder zei: ik vind het prima dat ze zo willen leven. Heb ik tenminste geen last van mannen met zulke denkbeelden. Er blijven genoeg normaal denkende mensen over.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_174495906
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 16:18 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik haat wel die seksistische denkbeelden die mannen kunnen hebben en ik geef ze gebaseerd op ervaringen eerder het nadeel van de twijfel ja. Jouw voorbeeld kwam over alsof ik zelf niet zou weten wat ik aantrekkelijk vind. Ik heb mezelf toch meegemaakt in situaties met players en ander soort mannen. Niemand kan alles van tevoren weten, maar gebaseerd op mijn ervaringen en fantasie weet ik gewoon dat players het tegenovergestelde zijn van wat ik aantrekkelijk vind.
Ja dat is net zoals mgtow alleen maar haten dat vrouwen mannen gebruiken en door hun ervaringen alle vrouwen het nadeel van de twikfel geven. Dat is dus vrouwenhaat en wat jij vertoont is mannenhaat.

Iedereen weet van zichzelf maar in beperkte mate wat hij/zij aantrekkelijk vindt. Dat is omdat aantrekkingskracht zoveel biologische factoren heeft, die je nooit bewust registreert.

Dus als iemand beweert dat kenmerken, waarvoor vrij veel aanwijzingen zijn dat deze de aantrekkelijkheid bevorderen, voor hun juist minpunten zijn dan geloof ik ze wel. Maar dan geloof ik dat dat een rationele overtuiging is. En rationele overtuigingen worden aan de lopende band heroverwogen in het liefdesspel. Dat is ook gewoon pure noodzaak, om een passende partner te vnden.
pi_174497611
Waar ik bij dit topic aan moet denken:

Ja doei.
pi_174497746
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:49 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik begrijp dat dit een fiks trauma is, maar besef je je wel dat je nu schoolcultuur en de in dat frame geplaatste gedragingen van jongelingen op de hele wereld projecteert? Dat die gebeurtenissen ervoor hebben gezorgd dat jij je bent gaan afsluiten en daardoor ook geen openeningen meer gaf aan anderen om me in een ander kader te plaatsen?

Als je eenmaal op school buiten de boot valt kan je het echt zeer slecht hebben, de naarste kanten van mensen zien. Maar dat kwam waarschijnlijk niet omdat je zo godslelijk bent (dat ben je nu immers ook niet). Een aantal factoren en vooral gelegenheid (pestgedrag dat zich verspreidt) zullen meegespeeld hebben.

Jouw probleem is gewoonweg niet je uiterlijk, maar een pest trauma. Ik denk dat als je dat oplost, die (terechte) boosheid en verdriet erover op kan lossen. Kan stoppen met dat beeld op alles te projecteren je wereld een stuk fijner wordt. En de kans groot is dat je verbaasd zal zijn hoe makkelijk je leuke dames kan aantrekken.
pi_174497765
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 16:18 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik haat wel die seksistische denkbeelden die mannen kunnen hebben en ik geef ze gebaseerd op ervaringen eerder het nadeel van de twijfel ja. Jouw voorbeeld kwam over alsof ik zelf niet zou weten wat ik aantrekkelijk vind. Ik heb mezelf toch meegemaakt in situaties met players en ander soort mannen. Niemand kan alles van tevoren weten, maar gebaseerd op mijn ervaringen en fantasie weet ik gewoon dat players het tegenovergestelde zijn van wat ik aantrekkelijk vind.
Het ding is dat die mannen zoals die mwgtow of whatever ook eikels zijn, zelfs al zijn ze verre van players.
1 + 1 = blauw
pi_174498066
Ik snap wel dan bij Jan enigszins de hakken in het zand gaan. Het gaat nu ook meer over gelijk halen, omdat hij dat zo heeft ervaren, en dat krijgt een negatieve lading. Jammer want het begon zo goed dat hij zichzelf in het laatste jaar van een 4/10 naar een 6/10 vond veranderd, en er zelfs met hem geflirt werd. Hou dat tevreden gevoel vast jongen. Dat is voor een ander aantrekkelijker dan een ontevreden persoon.


*Simple Man*

Mama told me when I was young
"Come sit beside me, my only son
And listen closely to what I say
And if you do this it'll help you some sunny day"

"Oh, take your time, don't live too fast
Troubles will come and they will pass
You'll find a woman and you'll find love
And don't forget, son, there is someone up above"

"And be a simple kind of man
Oh, be something you love and understand
Baby be a simple kind of man
Oh, won't you do this for me, son, if you can"

"Forget your lust for the rich man's gold
All that you need is in your soul
And you can do this, oh baby, if you try
All that I want for you, my son, is to be satisfied"

"And be a simple kind of man
Oh, be something you love and understand
Baby be a simple kind of man
Oh, won't you do this for me, son, if you can"

Oh yes, I will

"Boy, don't you worry, you'll find yourself
Follow your heart and nothing else
And you can do this, oh baby, if you try
All that I want for you, my son, is to be satisfied"

"And be a simple kind of man
Oh, be something you love and understand
Baby be a simple kind of man
Oh, won't you do this for me, son, if you can"

Baby, be a simple, be a simple man
Oh, be something you love and understand
Baby, be a simple kind of man"

Beste advies van een moeder ooit. _O_
  woensdag 18 oktober 2017 @ 19:36:24 #218
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_174498550
Om dan toch nog enigszins advocaat van de duivel te spelen. De ervaringen die sommige mannen hebben gehad door een scheiding of een break-up is ook best schrijnend om te lezen. Ik kan me voorstellen dat dat je mensbeeld wel veranderd. Niet iedereen namelijk kan een vervelende ervaring even makkelijk van zich af zetten, en dat het voor sommigen een uitlaatklep is. Echter, staan er voor 10 rotervaringen op het MGTOW-forum 10 verhalen over mannen die hun ex vreselijk leed hebben aangedaan. Los van het kinderachtig gekibbel op het andere geslacht, is het niet echt een forum wat mensen helpt uit hun leed te komen. Eerder dat ze in het slachtoffer zijn blijven hangen en niet meer zien dat relatieleed iets universeels is wat helaas bij het leven hoort. Overigens, het is ieder zijn goed recht niet meer een relatie met het andere geslacht te willen aangaan vanwege slechte ervaringen. Ik denk alleen dat zo'n forum niet eraan bijdraagt het verdriet te verwerken of dat het je echt inspireert je eigen gang te gaan.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 00:58:26 #219
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174506001
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
Prachtig om te aanschouwen dit. Ik ga zo lekker, als 30+er, met m'n man maar eens 't bed opzoeken, met wie ik al 11 jaar samen ben. Omdat we van elkaar houden en elkaar tof vinden. :D En dan is hij de knapste/leukste/grappigste/meest relaxte man op aarde, en ik maar een magere 3. Volgens hem is het vast andersom. O+
Dat maak je jezelf wijs, die laatste zin.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 19 oktober 2017 @ 01:03:56 #220
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174506067
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 23:09 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Als ik de keuze had tussen het lieve, zorgzame buurmeisje en een verwaande snol die denkt dat ze alles kan krijgen omdat ze er mooi uit ziet en geld heeft, dan wist ik het echt wel hoor.
Ik ook; hierrrr met die snol!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 19 oktober 2017 @ 01:17:13 #221
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174506193
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 01:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Sex zit tussen je oren ;)

Sommigen vallen op slank, ander willen meer vlees, sommigen vallen op IQ, anderen op EQ, sommigen vallen op blank, anderen op een andere kleur.
Hee hallo, je vergeet een heel belangrijke motivator, zeker voor vrouwen: geld!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_174506297
Als je weet waar mijn ex tegenwoordig bij thuiskomt dan zou je de OP hartelijk doortrekken.

Edit: oh furk nee wacht dit is exact wat de OP beschrijft.

Edit2: confused nevermind move along pls

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2017 01:37:02 ]
pi_174506627
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 16:57 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ja dat is net zoals mgtow alleen maar haten dat vrouwen mannen gebruiken en door hun ervaringen alle vrouwen het nadeel van de twikfel geven. Dat is dus vrouwenhaat en wat jij vertoont is mannenhaat.

Iedereen weet van zichzelf maar in beperkte mate wat hij/zij aantrekkelijk vindt. Dat is omdat aantrekkingskracht zoveel biologische factoren heeft, die je nooit bewust registreert.

Dus als iemand beweert dat kenmerken, waarvoor vrij veel aanwijzingen zijn dat deze de aantrekkelijkheid bevorderen, voor hun juist minpunten zijn dan geloof ik ze wel. Maar dan geloof ik dat dat een rationele overtuiging is. En rationele overtuigingen worden aan de lopende band heroverwogen in het liefdesspel. Dat is ook gewoon pure noodzaak, om een passende partner te vnden.
Ik val iedere dag gelukkig in slaap dromend over partner die wel trouw is en echt verliefd ipv player, pure noodzaak en rationeel ja


quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 18:58 schreef Kamina het volgende:

Het ding is dat die mannen zoals die mwgtow of whatever ook eikels zijn, zelfs al zijn ze verre van players.
Maar ze willen wel players zijn als het had gekund denk ik, da's voor mij hetzelfde

[ Bericht 18% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 19-10-2017 11:33:55 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_174507518
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 02:42 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik val iedere dag gelukkig in slaap dromend over partner die wel trouw is en echt verliefd ipv player, pure noodzaak en rationeel ja
Je weet dat iemand die veel rondgeneukt heeft nog steeds echt verliefd kan worden en trouw kan zijn hè? In jou net die speciale dame kan zien, waar hij wel mee oud wil worden?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174507665
Ik denk dat langzaam de wereld gedragsgestoord aan het worden is, men weet amper nog hoe men met elkaar moet omgaan, een relatie is een wegwerp product van even appen.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 08:21:05 #226
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_174507711
Ik stap laat in in dit topic. Ik vind het moeilijk in te schatten of het nou echt een nieuwe stroming is of een soort zelfbeschermings mechanisme omdat het gewenste plaatje niet lukt.
Het moderne feminisme is overigens iets waarbij een relatie sowieso niet gezelliger wordt. Emancipatie en gelijkwaardigheid is geweldig! Doorslaan daarintegen wordt niets beter van.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 08:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik denk dat langzaam de wereld gedragsgestoord aan het worden is, men weet amper nog hoe men met elkaar moet omgaan, een relatie is een wegwerp product van even appen.
Klopt, en alles moet ten alle tijden leuk zijn. Kijk ook naar hoe dating siteds reclame maken, niet voor een relatie maar ze brengen daten als hobby / vrije tijds besteding.

Tevens helpt het niet uit maakt wat je doet, ergens vind iemand het wel aanstootgevend en die meningen MOETEN geventileerd worden. Het als een grote groep gezellig proberen te houden is er niet meer bij, we zijn allemaal een bijzonder en speciaal individu.
pi_174508215
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 08:21 schreef oganesson het volgende:

Klopt, en alles moet ten alle tijden leuk zijn. Kijk ook naar hoe dating siteds reclame maken, niet voor een relatie maar ze brengen daten als hobby / vrije tijds besteding.

Tevens helpt het niet uit maakt wat je doet, ergens vind iemand het wel aanstootgevend en die meningen MOETEN geventileerd worden. Het als een grote groep gezellig proberen te houden is er niet meer bij, we zijn allemaal een bijzonder en speciaal individu.
Ja daar heb je gelijk in, die reclames geven sowieso wel een heel vertekend beeld van mannen en vrouwen. Misschien begin ik wel oud te worden, ik krijg vaak ook kritiek op de wijze hoe ik met mijn vriend omga, mooi voorbeeld daarvan is, ik zie dat de werkschoenen van mijn vriend af zijn, dus bestel een paar bij zo'n groothandel, hij blij, ik blij en krijg kritiek van kennissen, nou pfffff kan hij dat zelf niet doen, nou dat doe ik niet hoor.
Ik heb in de jaren dat ik bij de telefoondienst werkte geleerd, het zijn de kleine dingen die het hem doen, dat de ander weet dat je aan hem/haar denkt en je je interesseert voor de ander. Zo bel ik soms mijn vriend ( wonen niet samen ) van zou je voor mij een baal hooi mee willen nemen, je komt er toch langs, dat is nooit geen probleem, de reactie van vrienden is vaak, gatver dan zit je auto onder het hooi, nou ik deed het niet, reactie van vriendinnen, zo dat heeft je weer 7 euro bespaard.
Ik schrik hier echt wel eens van, dan denk ik, dat doe je toch voor elkaar? Maar blijkbaar gaat dat niet zo, blijkbaar moet je gewoon elkaar gebruiken en zodra je zat van elkaar bent gooi je de relatie weg als een leeg gevreten chipszak. Gevolg is vaak dat men nog harder naar elkaar gaat worden in een volgende relatie.
Tenminste zo zie ik het.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 09:28:21 #228
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_174508417
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 09:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ja daar heb je gelijk in, die reclames geven sowieso wel een heel vertekend beeld van mannen en vrouwen. Misschien begin ik wel oud te worden, ik krijg vaak ook kritiek op de wijze hoe ik met mijn vriend omga, mooi voorbeeld daarvan is, ik zie dat de werkschoenen van mijn vriend af zijn, dus bestel een paar bij zo'n groothandel, hij blij, ik blij en krijg kritiek van kennissen, nou pfffff kan hij dat zelf niet doen, nou dat doe ik niet hoor.
Ik heb in de jaren dat ik bij de telefoondienst werkte geleerd, het zijn de kleine dingen die het hem doen, dat de ander weet dat je aan hem/haar denkt en je je interesseert voor de ander. Zo bel ik soms mijn vriend ( wonen niet samen ) van zou je voor mij een baal hooi mee willen nemen, je komt er toch langs, dat is nooit geen probleem, de reactie van vrienden is vaak, gatver dan zit je auto onder het hooi, nou ik deed het niet, reactie van vriendinnen, zo dat heeft je weer 7 euro bespaard.
Ik schrik hier echt wel eens van, dan denk ik, dat doe je toch voor elkaar? Maar blijkbaar gaat dat niet zo, blijkbaar moet je gewoon elkaar gebruiken en zodra je zat van elkaar bent gooi je de relatie weg als een leeg gevreten chipszak. Gevolg is vaak dat men nog harder naar elkaar gaat worden in een volgende relatie.
Tenminste zo zie ik het.
Ja ik snap het ook niet. Ik doe het zelfs wel eens voor collega's als ik toch ergens wat kom, wat mee nemen. Voor mijn vrouw ook.
Waarom zou je zo lullig doen en de ander niet helpen, want je hebt geen polio dus je doet alles maar lekker zelf. Maar hoe ver trek je dit door? Ga je dan ook de was scheiden voordat je deze wast? Immers kan hij prima zijn eigen was wassen. Kook je ook alleen voor jezelf want hij kan ook koken. Je gaat overall met 2 auto's naar toe want jullie kunnen zelf prima rijden? En als we toch bezig zijn zullen we gewoon aparte huizen houden zodat als we eens ruzie hebben we altijd apart kunnen zijn!

Je hebt toch een relatie samen, dan doe je toch ook dingen voor elkaar? Ik kan heel slecht tegen die houding dat mensen nooit iets voor elkaar doen :r
Maargoed ik kan me dan ook weer indenken dat mensen naar mijn relatie kijken en denken "hallo we zitten niet meer in de jaren 50"
  Moderator donderdag 19 oktober 2017 @ 10:18:54 #229
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174509048
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 01:17 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Hee hallo, je vergeet een heel belangrijke motivator, zeker voor vrouwen: geld!
Minder Kardashians kijken en meer met echte mensen omgaan zou ik je aanraden, je hebt wel een heel vreemd idee wat mensen belangrijk vinden in een relatie.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 10:22:49 #230
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174509093
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 01:17 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Hee hallo, je vergeet een heel belangrijke motivator, zeker voor vrouwen: geld!
Sluit mooi aan bij jouw belangrijkste motivator: seks. (gezien je postgeschiedenis)
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174509115
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 10:22 schreef Perrin het volgende:

[..]

Sluit mooi aan bij jouw belangrijkste motivator: seks. (gezien je postgeschiedenis)
:') _O-
Ja doei.
pi_174509186
Ja, als motivatie voor een prostituee is geld wel belangrijk. Anders next. Maar in real life is dat toch ietsje minder belangrijk. :P
  donderdag 19 oktober 2017 @ 10:29:43 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174509214
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 10:27 schreef Koettie het volgende:
Ja, als motivatie voor een prostituee is geld wel belangrijk. Anders next. Maar in real life is dat toch ietsje minder belangrijk. :P
Hij heeft toch zo’n in Azië gekocht vrouwtje, dus tja.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 11:27:11 #234
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174510340
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 19:36 schreef Buurtzwaan het volgende:
Om dan toch nog enigszins advocaat van de duivel te spelen. De ervaringen die sommige mannen hebben gehad door een scheiding of een break-up is ook best schrijnend om te lezen. Ik kan me voorstellen dat dat je mensbeeld wel veranderd. Niet iedereen namelijk kan een vervelende ervaring even makkelijk van zich af zetten, en dat het voor sommigen een uitlaatklep is. Echter, staan er voor 10 rotervaringen op het MGTOW-forum 10 verhalen over mannen die hun ex vreselijk leed hebben aangedaan. Los van het kinderachtig gekibbel op het andere geslacht, is het niet echt een forum wat mensen helpt uit hun leed te komen. Eerder dat ze in het slachtoffer zijn blijven hangen en niet meer zien dat relatieleed iets universeels is wat helaas bij het leven hoort. Overigens, het is ieder zijn goed recht niet meer een relatie met het andere geslacht te willen aangaan vanwege slechte ervaringen. Ik denk alleen dat zo'n forum niet eraan bijdraagt het verdriet te verwerken of dat het je echt inspireert je eigen gang te gaan.
Conclusie; juist! Mannen en vrouwen zijn niet voor mekaar geschapen. Ze zijn te verschillend. Maar dat wisten we toch al. Leve de sexbots (m/v want ik ben niet rancuneus, ik gun vrouwen ook best hun pleziertje).

O-) :Y
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 19 oktober 2017 @ 11:29:36 #235
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174510385
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 08:46 schreef madeliefff het volgende:

[..]

zelfde niveau heeft niet alleen met looks te maken. T gaat om t totaalplaatje wat je als persoon te bieden hebt. Persoonlijkheid is hierin t belangrijkste.

In t oostblok zie je idd vaak dat de vriendin mooier is dan de man. Komt denk ik omdat vrouwen zich daar meer optutten en er dus sneller goed uitzien en de mannen daar minder tijd aan hun looks besteden. Maar kwa persoonlijkheid zullen ze gewoon op hetzelfde niveau staan.
Madelief, dat vind ik nogal naief.
Zou het kunnen dat die minder mooie man misschien een dikke beurs cq vette bankrekening heeft? Dat dat de reden is.

:? :Y
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 19 oktober 2017 @ 11:31:45 #236
11682 Moonah
Jolie femme
pi_174510428
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 11:27 schreef LeesFoknl het volgende:
Mannen en vrouwen zijn niet voor mekaar geschapen.
Omdat er een subgroepje is van een aantal teleurgestelde/verbitterde mannen, zouden mannen en vrouwen na duizenden jaren niet meer bij elkaar passen? :D

Maak jezelf toch niet zo belangrijk...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 11:32:22 #237
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174510439
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 11:31 schreef Moonah het volgende:

[..]

Omdat er een subgroepje is van een aantal teleurgestelde/verbitterde mannen, zouden mannen en vrouwen na duizenden jaren niet meer bij elkaar passen? :D

Maak jezelf toch niet zo belangrijk...
Ach je zult het vast met hem eens zijn dat seksbots meer geschikt voor hem zijn dan een vrouw van vlees en bloed.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174510522
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 07:44 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Je weet dat iemand die veel rondgeneukt heeft nog steeds echt verliefd kan worden en trouw kan zijn hè? In jou net die speciale dame kan zien, waar hij wel mee oud wil worden?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zoals veel mannen hier een vrouw niet meer aantrekkelijk vinden wanneer ze te veel players heeft gedate en dan tot inkeer komt en hen wil, zo vind ik een man niet meer aantrekkelijk wanneer hij te veel vrouwen voor mij heeft gehad. Misschien zou ik hem een kans geven om erdoor heen te kunnen kijken en misschien alsnog op hem te vallen, maar dat zou een heel uitzonderlijke situatie zijn.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  donderdag 19 oktober 2017 @ 11:38:42 #239
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174510531
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 08:21 schreef oganesson het volgende:

[..]
Tevens helpt het niet uit maakt wat je doet, ergens vind iemand het wel aanstootgevend en die meningen MOETEN geventileerd worden. Het als een grote groep gezellig proberen te houden is er niet meer bij, we zijn allemaal een bijzonder en speciaal individu.
Ja, dat is tegenwoordig vaak een probleem. Niet alleen mag je alles zeggen, velen menen dat ze alles moeten zeggen. Zonder respect voor de persoon of diens gevoelens. En helaas gaan de "hollanders" daar best ver in, dat is bekend. In andere landen, contreien en continenten is men daar anders in; niet kwetsen, geen gezichtsverlies berokkenen, wat ik veel fijner vind en hoe ik zelf ook ben!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_174510554
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 09:28 schreef oganesson het volgende:

[..]

Maargoed ik kan me dan ook weer indenken dat mensen naar mijn relatie kijken en denken "hallo we zitten niet meer in de jaren 50"
Ja het valt mij wel op dat deze mensen nooit gelukkig zijn, altijd zoekende naar verbetering. Zowel mannen als vrouwen trouwens.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 11:42:05 #241
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174510592
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 09:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ja daar heb je gelijk in, die reclames geven sowieso wel een heel vertekend beeld van mannen en vrouwen. Misschien begin ik wel oud te worden, ik krijg vaak ook kritiek op de wijze hoe ik met mijn vriend omga, mooi voorbeeld daarvan is, ik zie dat de werkschoenen van mijn vriend af zijn, dus bestel een paar bij zo'n groothandel, hij blij, ik blij en krijg kritiek van kennissen, nou pfffff kan hij dat zelf niet doen, nou dat doe ik niet hoor.
Ik heb in de jaren dat ik bij de telefoondienst werkte geleerd, het zijn de kleine dingen die het hem doen, dat de ander weet dat je aan hem/haar denkt en je je interesseert voor de ander. Zo bel ik soms mijn vriend ( wonen niet samen ) van zou je voor mij een baal hooi mee willen nemen, je komt er toch langs, dat is nooit geen probleem, de reactie van vrienden is vaak, gatver dan zit je auto onder het hooi, nou ik deed het niet, reactie van vriendinnen, zo dat heeft je weer 7 euro bespaard.
Ik schrik hier echt wel eens van, dan denk ik, dat doe je toch voor elkaar? Maar blijkbaar gaat dat niet zo, blijkbaar moet je gewoon elkaar gebruiken en zodra je zat van elkaar bent gooi je de relatie weg als een leeg gevreten chipszak. Gevolg is vaak dat men nog harder naar elkaar gaat worden in een volgende relatie.
Tenminste zo zie ik het.
Dacht dat wij nogal "tegenstanders" van mekaars idee-en waren maar ik denk er precies ook zo over. Maar wat bedoel je met die telefoondienst?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_174510667
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 11:27 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Conclusie; juist! Mannen en vrouwen zijn niet voor mekaar geschapen. Ze zijn te verschillend. Maar dat wisten we toch al. Leve de sexbots (m/v want ik ben niet rancuneus, ik gun vrouwen ook best hun pleziertje).

O-) :Y
Ja, want niemand heeft een gelukkige relatie. :D
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 11:48:02 #243
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_174510672
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 11:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ja het valt mij wel op dat deze mensen nooit gelukkig zijn, altijd zoekende naar verbetering. Zowel mannen als vrouwen trouwens.
Het lijkt me ook zwaar, als je altijd maar een bepaalde balans moet opleggen en moet zorgen dat jezelf nooit iets meer doet dan de ander voor jou doet want dan cijfer je jezelf compleet weg.
pi_174510676
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 11:38 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, dat is tegenwoordig vaak een probleem. Niet alleen mag je alles zeggen, velen menen dat ze alles moeten zeggen. Zonder respect voor de persoon of diens gevoelens. En helaas gaan de "hollanders" daar best ver in, dat is bekend. In andere landen, contreien en continenten is men daar anders in; niet kwetsen, geen gezichtsverlies berokkenen, wat ik veel fijner vind en hoe ik zelf ook ben!
Er zitten voor- en nadelen aan, die mensen hebben ook in minder vrije landen dezelfde mening. Alleen wanneer ze die kunnen uiten ontstaat er wel een discussie die hen misschien van gedachten kan doen veranderen. Maar ja, je bereikt inderdaad wel niks als ze lekker bij hun eigen standpunt blijven terwijl onderdrukking in ieder geval nog schuldgevoel aanpraat. Maar dat is dan ook maar willekeurig voor de heersende moraal, wat als acceptabel wordt gezien en wat niet. Moet je ook maar het geluk hebben het daarmee eens te zijn.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_174510747
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 11:48 schreef oganesson het volgende:

[..]

Het lijkt me ook zwaar, als je altijd maar een bepaalde balans moet opleggen en moet zorgen dat jezelf nooit iets meer doet dan de ander voor jou doet want dan cijfer je jezelf compleet weg.
Nee het gaat niet in de weegschaal, maar zoals ik al zei, het zijn de kleine dingen, de kleine dingen van waardering, dat je meedenkt, iets doet gewoon omdat je het leuk vind, kan genieten van iets kleins zoals een kopje thee of een koffie pot die al klaar staat omdat de ander op tijd moet opstaan.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 11:52:23 #246
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174510762
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 09:28 schreef oganesson het volgende:

[..]

Ja ik snap het ook niet. Ik doe het zelfs wel eens voor collega's als ik toch ergens wat kom, wat mee nemen. Voor mijn vrouw ook.
Waarom zou je zo lullig doen en de ander niet helpen, want je hebt geen polio dus je doet alles maar lekker zelf. Maar hoe ver trek je dit door? Ga je dan ook de was scheiden voordat je deze wast? Immers kan hij prima zijn eigen was wassen. Kook je ook alleen voor jezelf want hij kan ook koken. Je gaat overall met 2 auto's naar toe want jullie kunnen zelf prima rijden? En als we toch bezig zijn zullen we gewoon aparte huizen houden zodat als we eens ruzie hebben we altijd apart kunnen zijn!

Je hebt toch een relatie samen, dan doe je toch ook dingen voor elkaar? Ik kan heel slecht tegen die houding dat mensen nooit iets voor elkaar doen :r
Maargoed ik kan me dan ook weer indenken dat mensen naar mijn relatie kijken en denken "hallo we zitten niet meer in de jaren 50"
Ja, zo doen wij dat ook. Ik typisch mannelijke dingen, zij de vrouwelijke. En nu denk niet dat ik zo macho ben, heb 10 jaren alleen gewoond en kan alles in huis, incl. poetsen en koken. Enige dat ik niet doe is iets (kleding) verstellen en strijken dooe ik heel slecht.
Maar dat komt ook sterk omdat mijn vrouw zo is. Die wil zelf koken, die is meer van de oude stempel, de vrouw verzorgt en de man zorgt. Dus mijn vrouw "intern", het huishouden, mijn persoontje, teennagels knippen, haren knippen, koffie brengen. Daar voelt ze zich goed bij, dat doet ze uit zichzelf. Of denekn jullie dat in in die 10 jaren alleen nooit mijn teennagels knipte? maar neen, zij wil dat doen. Maar komt er een brief van een instantiem de bank of de verzekering, willen we iets verbouwen, een langere rit maken enz. dan moet ik dus aan de bak. En dat doe ik nou weer graag. Koken doe ik ook graag maar dat gun ik haar, dat mag ze doen, en ze doet dat ook goed dus ...

:W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_174510901
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 11:52 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, zo doen wij dat ook. Ik typisch mannelijke dingen, zij de vrouwelijke. En nu denk niet dat ik zo macho ben, heb 10 jaren alleen gewoond en kan alles in huis, incl. poetsen en koken. Enige dat ik niet doe is iets (kleding) verstellen en strijken dooe ik heel slecht.
Maar dat komt ook sterk omdat mijn vrouw zo is. Die wil zelf koken, die is meer van de oude stempel, de vrouw verzorgt en de man zorgt. Dus mijn vrouw "intern", het huishouden, mijn persoontje, teennagels knippen, haren knippen, koffie brengen. Daar voelt ze zich goed bij, dat doet ze uit zichzelf. Of denekn jullie dat in in die 10 jaren alleen nooit mijn teennagels knipte? maar neen, zij wil dat doen. Maar komt er een brief van een instantiem de bank of de verzekering, willen we iets verbouwen, een langere rit maken enz. dan moet ik dus aan de bak. En dat doe ik nou weer graag. Koken doe ik ook graag maar dat gun ik haar, dat mag ze doen, en ze doet dat ook goed dus ...

:W
Je vrouw knipt je teennagels? :D

Maar goed, ieder zijn meug. Bij ons thuis is het anders geregeld. Ik werk meer en verdien meer dan hij, hij doet meer in het huishouden (hij doet de was en afwas, ik het koken). Het is bij ons dus geen conservatieve man/vrouw verhouding maar ook niet volledig omgekeerd. Hij is goed in klussen en ik niet. Ik ben goed in boos worden op instanties en hij niet.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_174510919
Wij doen gewoon allebei niets in het huishouden (ok, nou ja, het minimale om het niet ranzig te laten worden :') ) 8-)
Ja doei.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 12:03:32 #249
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174510955
quote:
10s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 10:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hij heeft toch zo’n in Azië gekocht vrouwtje, dus tja.
Haha, trol >:O
Maar of je er nu een hier koopt of daar, betalen doe je als man toch altijd! En je weet dat je daar veel goedkoper uit bent. Zo als alles in Azie. Tja het gaat niet zo lang mee als bv zo een oer hollandse belgisch of duits "paard" van hier. Het zijn meer bambi hertjes. maar dan neem je toch een andere als je er niks meer aan vindt., Die lopen daar in het wild, je lokt ze met een stukje chocolade en hup, met haar de boomhut in!

:B :B
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 19 oktober 2017 @ 12:05:18 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174510987
I rest my case.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')