euh, had het over Gord Downie van Tragically Hip.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest t even opzoeken via het dodentopic hier maar wait whut Sean Hughes?![]()
Hé dit is de Orange is the New blackmevrouw toch?
Ja, ik zag waar het eigenlijk over ging maar die zeggen me eigenlijk weinig tot niksquote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
euh, had het over Gord Downie van Tragically Hip.
Ah, ben niet de enige dusquote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:36 schreef Bronson het volgende:
Ligt het aan mij of liggen de NPO streams eruit?
Niet zo vreemd hoor, toch een beetje Jan Douwe Kroeske bandje gebleven.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik zag waar het eigenlijk over ging maar die zeggen me eigenlijk weinig tot niks
Krijg 538 en dergelijke meuk op nederland.fm wel aan, maar alle NPO lukt voor geen meter.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, ben niet de enige dus
Audiostream doet niks, Video hapertquote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:37 schreef Bronson het volgende:
[..]
Krijg 538 en dergelijke meuk op nederland.fm wel aan, maar alle NPO lukt voor geen meter.
Inderdaad!quote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Audiostream doet niks, Video hapert
zo gruwelijk mooiquote:
Zo voor de hand liggend maar toch vrij geniaal.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:49 schreef Againzender het volgende:
Dit stel moest natuurlijk eens komen
yepquote:Op woensdag 18 oktober 2017 15:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo voor de hand liggend maar toch vrij geniaal.
QFTquote:
Mooi hoef ik die zooi vandaag hopelijk niet aan te horen, mijn dag begint pas om 8.15quote:
Je krijgt zo de TROS nog. Zal vast wel een fantastisch nummer van ene J van der Boom te horen zijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 07:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi hoef ik die zooi vandaag hopelijk niet aan te horen, mijn dag begint pas om 8.15
Nog niet gehoord en dat wilde deze jongen eigenlijk graag zo houdenquote:Op donderdag 19 oktober 2017 07:57 schreef Bronson het volgende:
[..]
Je krijgt zo de TROS nog. Zal vast wel een fantastisch nummer van ene J van der Boom te horen zijn.
Wees geprezen.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog niet gehoord en dat wilde deze jongen eigenlijk graag zo houden
Van de Jacksons wel een lagge nummertje ja.quote:
hoho, in deze cover speelt hij toch wel echt de (ik denk 6) greenday akkoorden na...quote:Op donderdag 19 oktober 2017 08:56 schreef Cee het volgende:
Lijkt me heerlijk om keyboardspeler van Causes te zijn, je hoeft maar 1 akkoord te kennen.
De muziek van causes is dus echt saai, heeft echt nul effect op mij.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 08:56 schreef Cee het volgende:
Lijkt me heerlijk om keyboardspeler van Causes te zijn, je hoeft maar 1 akkoord te kennen.
nananananananaquote:
eensquote:Op donderdag 19 oktober 2017 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De muziek van causes is dus echt saai, heeft echt nul effect op mij.
ach heeft toch wel geinige dingen gedaanquote:
Nou, ik vind het allemaal weinig aan.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach heeft toch wel geinige dingen gedaan
En ook overal.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze hoor je al zo vaak. Elke twee weken wel onderhand.
Mwah, eigenlijk alleen in Eindhoven.quote:
Is dat zo?quote:Op donderdag 19 oktober 2017 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, eigenlijk alleen in Eindhoven.
Ook een keer in het GelreDome inderdaadquote:
You can dance for inspirationquote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2017 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johnny Guitar Watson uitzetten
Eens met mex.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pff, deze vind ik niks van Bruce.
Wist niet eens dat dit zo hoog stond.quote:
Prachtige melodie man. Heb je geen gevoel?quote:Op donderdag 19 oktober 2017 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pff, deze vind ik niks van Bruce.
Dat "gezang" van Bruce.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 11:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Prachtige melodie man. Heb je geen gevoel?
--
Ja, mooie melodie inderdaad, alleen zit er een bromvlieg doorheen.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 11:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Prachtige melodie man. Heb je geen gevoel?
--
Bronson weet. Badlands, Thunder Road, Born to Run a la maar in zo'n ballad wordt t wel storend..quote:
Geen last van.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, mooie melodie inderdaad, alleen zit er een bromvlieg doorheen.
Gegil.quote:
Ik vind dat geluidje erin echt bokke irritant.quote:
Frits Spitsquote:Op donderdag 19 oktober 2017 12:32 schreef J83 het volgende:
Welke DJ is eigenlijk begonnen met dat "veel sterkte als je in de file staat"?
Betere trainer dan z'n broer, die ging niet echt lekker bij Twentequote:Op donderdag 19 oktober 2017 13:49 schreef Bronson het volgende:
Dick Schreuder.![]()
Heb vaak contact met z'n pa.
Die zit nu paasbest bij Hoffenheim.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Betere trainer dan z'n broer, die ging niet echt lekker bij Twente
Maar de uiteindelijke nummer 666 ging er ook zeker in.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iron Maiden - The Number of the Beast, natuurlijk.
De nummer 667 ook wel.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 14:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar de uiteindelijke nummer 666 ging er ook zeker in.
Laatste keer dat je die hoorde op Radio 2 was het 1986.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |