quote:
26 ofzo minimaal met bewolking dus. Nu nog 22 graden. Paar dagen terug was het 33 graden las ikquote:
Heerlijk toch? Oke sevilla is wel wat extreem...maar andalusie heeft voor mij wel een perfect klimaat...zou best in Malaga of Granada willen wonen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
26 ofzo minimaal met bewolking dus. Nu nog 22 graden. Paar dagen terug was het 33 graden las ik
fantastisch nieuws uit Zeelandquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
26 ofzo minimaal met bewolking dus. Nu nog 22 graden. Paar dagen terug was het 33 graden las ik
Top nazomerdagje nuquote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een verschil met gisteren is het vandaag
Gisteren had eigenlijk hetzelfde moeten zijn volgens mij. Volgens weer.nl zorgde de rook/stof ervoor dat het 4 graden kouder was dan voorspelt. En de zon was ook erg zwak dus zelfs in het zonnetje kreeg je het niet echt veel warmer.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een verschil met gisteren is het vandaag
Daar is best heet in de zomer. Weinig onweer, volgens mij. regen valt daar ook heel weinig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:57 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Oke sevilla is wel wat extreem...maar andalusie heeft voor mij wel een perfect klimaat...zou best in Malaga of Granada willen wonen.
Die hadden we in Amsterdam ook vanmiddag, aan de linkerkant zag je een halve regenboogquote:Op woensdag 18 oktober 2017 16:19 schreef Dven het volgende:
Prima dagje vandaag, ruim 28,5 graden gemeten en een bijzon gespot
[ afbeelding ]
Ben je niet echt bestand tegen de hitte zijn de binnenlanden van Andalusië en Extremadura inderdaad niet te doen. Dor en droog, zal uiteindelijk wel als een woestijn eindigen (behalve rond de Sierra Nevada uiteraard).quote:Op woensdag 18 oktober 2017 19:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Daar is best heet in de zomer. Weinig onweer, volgens mij. regen valt daar ook heel weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |