Klinkt als een park in oegieboegieland.quote:
Keurig in de Pijp. Al stam ik nog uit de tijd dat het hier iets wilder was.quote:Op maandag 16 oktober 2017 20:08 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Klinkt als een park in oegieboegieland.
Ik las Safariparkquote:Op maandag 16 oktober 2017 20:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Is dat een homo-ontmoetingsplaats ofzo?
In het donker wel, ja. Net als vrijwel elk ander stadspark.quote:Op maandag 16 oktober 2017 20:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Is dat een homo-ontmoetingsplaats ofzo?
Hoelaat moet je op dan door de week?quote:Op maandag 16 oktober 2017 20:13 schreef Kaas- het volgende:
Hopelijk kom ik morgen na die CL-wedstrijd van Feyenoord door de drukte wel op tijd het stadion uit, want anders kom ik alweer na enen thuis in plaats van nog reeeeeedelijk chill om 00:20. Al is dat doordeweeks ook al veel te laat voor opa.
Klokslag zeven uur. Maar ik heb m’n slaap altijd wel nodig, zeker aangezien ik m’n week standaard al zo plan dat ik donderdagnacht ook maar enkele uurtjes lig.quote:Op maandag 16 oktober 2017 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoelaat moet je op dan door de week?
Erg laat idd. Maar je kunt nog dutje in de trein doen.quote:Op maandag 16 oktober 2017 20:13 schreef Kaas- het volgende:
Hopelijk kom ik morgen na die CL-wedstrijd van Feyenoord door de drukte wel op tijd het stadion uit, want anders kom ik alweer na enen thuis in plaats van nog reeeeeedelijk chill om 00:20. Al is dat doordeweeks ook al veel te laat voor opa.
DIY babydoekje.quote:Op maandag 16 oktober 2017 20:35 schreef Friek_ het volgende:
Hier in de kroeg bleek het wc-papier op. Net maar een theedoek bevochtigd en daarmee m’n reet afgeveegd.
Daarna dat ding op de bar gelegd met de mededeling “hey, het pleepapier is op!”?quote:Op maandag 16 oktober 2017 20:35 schreef Friek_ het volgende:
Hier in de kroeg bleek het wc-papier op. Net maar een theedoek bevochtigd en daarmee m’n reet afgeveegd.
Dat zoeken die teringlijers maar mooi zelf uit. Ze zullen vast een wasmachine hebben.quote:Op maandag 16 oktober 2017 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarna dat ding op de bar gelegd met de mededeling “hey, het pleepapier is op!”?
Dat dachten de laatste paar vóór jou niet ook?quote:Op maandag 16 oktober 2017 20:35 schreef Friek_ het volgende:
quote:Op maandag 16 oktober 2017 20:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat dachten de laatste paar vóór jou niet ook?
Zou kunnen. Niet te lang bij stilstaan.quote:Op maandag 16 oktober 2017 20:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat dachten de laatste paar vóór jou niet ook?
quote:Op maandag 16 oktober 2017 20:35 schreef Friek_ het volgende:
Daarna effe je bilspleet onder de handdroger gehangen?quote:Op maandag 16 oktober 2017 20:35 schreef Friek_ het volgende:
quote:Op maandag 16 oktober 2017 20:35 schreef Friek_ het volgende:
Lekker, dat reizen.quote:Op maandag 16 oktober 2017 20:13 schreef Kaas- het volgende:
quote:
Heb je even geholpen.quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:29 schreef Tijger_m het volgende:
Heerlijk:
NWS / Putin heeft fluoride in de ban gedaan
Latertje, half acht. Moest nog langs AH.quote:
Ach ja, je bent dictator en je moet toch wat.quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:29 schreef Tijger_m het volgende:
Heerlijk:
NWS / Putin heeft fluoride in de ban gedaan
Ons lokale culturele erfgoed.quote:
Ik voor mijn stage 45u excl reizen.quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Latertje, half acht. Moest nog langs AH.
Werk 45 uur per week incl fietsen.
Dat is een investering.quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik voor mijn stage 45u excl reizen.
Ja, leer wel een hoop. Maar als ik dan weekend heb moet ik ook echt even bijkomen van zo'n weekquote:
Ach, tegen die tijd heb je ook nog kinderen zodat je helemaal geen vrije tijd meer hebt.quote:Op maandag 16 oktober 2017 22:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, leer wel een hoop. Maar als ik dan weekend heb moet ik ook echt even bijkomen van zo'n week. Is wennen, zo'n ritme. En ik weet dan dat het voorlopig nog tijdelijk is. Lijkt me wel zwaar als je vers uit de collegebanken ineens (met het vooruitzicht dat dat je voornaamste dagbesteding zal zijn tot je aan pensioen) het werkende leven in wordt geslingerd.
Scheelt wel dat wanneer ik ben afgestudeerd het niet eens zo gek lang meer is tot ik de pensioengerechtigde leeftijd zal bereiken.quote:Op maandag 16 oktober 2017 22:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach, tegen die tijd heb je ook nog kinderen zodat je helemaal geen vrije tijd meer hebt.
Ik was de eerste maand van mijn stage echt gesloopt. Tot aan je pensioen is wat mij betreft niet het uitgangspunt.quote:Op maandag 16 oktober 2017 22:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, leer wel een hoop. Maar als ik dan weekend heb moet ik ook echt even bijkomen van zo'n week. Is wennen, zo'n ritme. En ik weet dan dat het voorlopig nog tijdelijk is. Lijkt me wel zwaar als je vers uit de collegebanken ineens (met het vooruitzicht dat dat je voornaamste dagbesteding zal zijn tot je aan pensioen) het werkende leven in wordt geslingerd.
Oei, dit is wel uitglijder.quote:Op maandag 16 oktober 2017 20:08 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Klinkt als een park in oegieboegieland.
Ik kan hier niks van maken, DH.quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Graag Nef foto's knallen. Maakt me niet uit waar.I'am good
Niet klagen, ik heb 3 jaar onbetaald stage gedaan. En dat waren niet van die laffe 9.00-17.00 uren.quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik voor mijn stage 45u excl reizen.
Ik heb geen favo-parken.quote:
Gay.quote:
Ik heb favo-snelwegen en favo-wandelroutes.quote:
Maar wat heb je genoten.quote:Op maandag 16 oktober 2017 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet klagen, ik heb 3 jaar onbetaald stage gedaan. En dat waren niet van die laffe 9.00-17.00 uren.
Het was inderdaad fantastisch, vooral die 24 uur-durende diensten. Daar ben ik nog altijd niet vanaf maar nu word ik er tenminste voor (onder)betaald.quote:
Nouja, je zag er wel stralend uit.quote:Op maandag 16 oktober 2017 22:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het was inderdaad fantastisch, vooral die 24 uur-durende diensten. Daar ben ik nog altijd niet vanaf maar nu word ik er tenminste voor (onder)betaald.
Kwam door de gin tonics waarschijnlijkquote:
Goede een-twee.quote:
Wat voor wit?quote:Op maandag 16 oktober 2017 23:16 schreef eriksd het volgende:
Wel lekker buiten gezeten zeg. Heerlijk burgerlijk met een flesje wit.
Klopt wel. Daarom was heel Nederland in de jaren '60 '70 hippie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 07:02 schreef Jip141 het volgende:
Soros stopt dingen in ons drinkwater om ons links te maken lees ik.
Water is vies.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 07:02 schreef Jip141 het volgende:
8-18.quote:Op maandag 16 oktober 2017 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet klagen, ik heb 3 jaar onbetaald stage gedaan. En dat waren niet van die laffe 9.00-17.00 uren.
Waarom eigenlijk?quote:
Gelukkig ben ik niet de enige. Meende al dat ik onherstelbaar beschadigd zou zijn door mijn studentenritme.quote:Op maandag 16 oktober 2017 22:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik was de eerste maand van mijn stage echt gesloopt. Tot aan je pensioen is wat mij betreft niet het uitgangspunt.
Omdat er een uurtje pauze is zodat de partners even naar huis kunnen karren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 07:42 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
Lekker stagiairs uitbuiten.
Wie zijn de partners en waarom moeten ze naar huis?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 07:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Omdat er een uurtje pauze is zodat de partners even naar huis kunnen karren.
Ligt ook aan je baan natuurlijk.quote:Op maandag 16 oktober 2017 22:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De eigenaars van kantoor. Omdat met een broodtrommel voor je bureau zitten iets voor stagiairs en medewerkers is. Ik zou ook naar huis gaan om iets fatsoenlijks te vreten als dat kon.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 07:47 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Wie zijn de partners en waarom moeten ze naar huis?
Interessant.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 07:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De eigenaars van kantoor. Omdat met een broodtrommel voor je bureau zitten iets voor stagiairs en medewerkers is. Ik zou ook naar huis gaan om iets fatsoenlijks te vreten als dat kon.
Het een sluit het ander niet uit, maar ik ken het verschijnsel ook niet.. Lunch is juist een mooi moment om ff wat met je collega's te ouwehoeren..quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 07:56 schreef Jip141 het volgende:
Zeker weer iets voor de provincie.
Of ben ik nou gek?
Nee, zeker niet iets wat alleen voor de provincie is. De terrasjes en plekken waar je kan lunchen in de stad zijn er niet alleen voor de toeristen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 07:56 schreef Jip141 het volgende:
Zeker weer iets voor de provincie.
Of ben ik nou gek?
Ik ga liever eerder naar huis. Ik ga toch niet een half uur tot een uur van mijn eigen tijd verdoen op kantoor of in de directe omgeving daarvan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 07:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De eigenaars van kantoor. Omdat met een broodtrommel voor je bureau zitten iets voor stagiairs en medewerkers is. Ik zou ook naar huis gaan om iets fatsoenlijks te vreten als dat kon.
Klopt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 08:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, zeker niet iets wat alleen voor de provincie is. De terrasjes en plekken waar je kan lunchen in de stad zijn er niet alleen voor de toeristen.
Dan mag ie wel eens snel wat meer van die dingen er in gaan stoppen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 07:02 schreef Jip141 het volgende:
Ah, nouja in de provincie zullen ze vast vaker in de buurt werken waardoor dat makkelijker is.quote:
Of je werkt bij een bedrijf met een door de baas betaalde gecaterde kantine..quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 07:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Precies even laat als ik dus, terwijl jij dan nog moet koken. Maar goed, heb je alsnog wel gelijk over dat m’n reistijd niet ideaal is natuurlijk. Al vind ik die momenten nog wel aardig chill, omdat ik dan even op mezelf ben.quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Latertje, half acht. Moest nog langs AH.
Werk 45 uur per week incl fietsen.
Is cempexo weer bezig?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 08:17 schreef Kaas- het volgende:
Hebben ze momenteel toevallig vakantie in Denemarken?
quote:Op maandag 16 oktober 2017 22:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Arbo-technisch niet toegestaan. Je moet volgens mij een half uur pauze nemen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 08:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ga liever eerder naar huis. Ik ga toch niet een half uur tot een uur van mijn eigen tijd verdoen op kantoor of in de directe omgeving daarvan?
Ik zit toch tussendoor op Fok?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 08:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Arbo-technisch niet toegestaan. Je moet volgens mij een half uur pauze nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |