Ik heb nooit rondgeneukt. Ben gewoon getrouwd, en breng een gelijk inkomen binnen als mijn man.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:16 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Tja, 't valt me op dat FOK!-dames vaker dit soort (van de norm afwijkende) dingen schrijven. Ter volledigheid, moet er inderdaad aan 't verhaal worden toegevoegd dat de onaantrekkelijkste ~20% van de vrouwen de facto veelal hetzelfde leeft als 80% van de mannen, i.e. in veel situaties geen voordeel heeft van hun vrouw-zijn. Dus maken ze ook vergelijkbare keuzes als mannen. Maar dit is dus niet de norm.
Ga je de discussie starten dat vrouwen zogenaamd een net zo hoog libido hebben als mannen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 09:35 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin. Ik heb al geen laag libido (behalve bij mannen zoals uit dit topic) en niemand betaalt voor mijn baan of kinderbijslag. En ik ben heus niet de enige. Ook is er een man voor nodig om die kinderbijslag te veroorzaken. Maar ach, geloof lekker wat jou uitkomt over "alle" vrouwen.
Dit. En onaantrekkelijk ben ik zeker niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:32 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb nooit rondgeneukt. Ben gewoon getrouwd, en breng een gelijk inkomen binnen als mijn man.
Maar dan zou ik dus tot de 20% onaantrekkelijke vrouwen behoren? Omdat ik van jouw norm over hoe vrouwen zijn, afwijk?
Jij wilt hier serieus beargumenteren dat de knapste mannen ter wereld bewust geen relatie aangaan omdat ze een kosten/baten-analyse uitvoeren?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:12 schreef 2thmx het volgende:
Je mist 't punt. Elk van deze mannen leeft vanzelf de facto zo. Dat wil niet zeggen dat ze zichzelf ook bewust zo identificeren.
Niet alleen dat. Zelfs dat de lelijke mannen tot precies dezelfde conclusie komen wanneer ze ook eenzelfde kosten/baten-analyse uitvoeren. Terwijl ze toch echt die heilige graal missen; het winnen van de genetische loterij qua uiterlijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jij wilt hier serieus beargumenteren dat de knapste mannen ter wereld bewust geen relatie aangaan omdat ze een kosten/baten-analyse uitvoeren?
Ik lees erin dat mannen pas een relatie aangaan als rondneuken niet lukt. Die relatie is dus eigenlijk gewoon een valstrik voor de arme vrouw die daar in meegaat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jij wilt hier serieus beargumenteren dat de knapste mannen ter wereld bewust geen relatie aangaan omdat ze een kosten/baten-analyse uitvoeren?
Klinkt een beetje als wat vrouwen doen tot hun 30e volgens TS.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:03 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik lees erin dat mannen pas een relatie aangaan als rondneuken niet lukt. Die relatie is dus eigenlijk gewoon een valstrik voor de arme vrouw die daar in meegaat.
Misschien vanavond eens met mijn vriendin bespreken wie nou eigenlijk het slachtoffer is hier.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als wat vrouwen doen tot hun 30e volgens TS.
Vrouwen zijn het aantrekkelijkst van hun 18e tot pakweg hun 30e. Zij hebben dan de looks om rond te kunnen neuken met aantrekkelijke mannen en dat doen er dan ook veel nu.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als wat vrouwen doen tot hun 30e volgens TS.
Red pillersquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:15 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Vrouwen zijn het aantrekkelijkst van hun 18e tot pakweg hun 30e. Zij hebben dan de looks om rond te kunnen neuken met aantrekkelijke mannen en dat doen er dan ook veel nu.
Als man wordt je ook onaantrekkelijker als je ouder wordt, maar minder snel dan vrouwen. Als 40-jarige man in vorm kun je nog altijd 25 jarige aantrekkelijke vrouwen regelen(veel succes met het omgekeerde).
Snap je dan dat dit een slechtere deal is voor mannen de op hun 30e met een 30 jarige vrouw een relatie aangaan? Die vrouw heeft haar meest aantrekkelijke jaren met mannen mooier dan jou gespendeerd en nu ze begint te merken dat ze minder aantrekkelijk wordt, heeft ze pas aandacht voor jou. Want ja, die mooie 25-jarige vent waarmee ze seks had toen ze 25 was, die neukt op zijn 30e nog altijd liever 25-jarigen en heeft geen zin in een relatie.
Word je zelf nou niet enorm depressief van het tikken van zulke stukkies?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:15 schreef JaJammerJan het volgende:
Vrouwen zijn het aantrekkelijkst van hun 18e tot pakweg hun 30e. Zij hebben dan de looks om rond te kunnen neuken met aantrekkelijke mannen en dat doen er dan ook veel nu.
Als man wordt je ook onaantrekkelijker als je ouder wordt, maar minder snel dan vrouwen. Als 40-jarige man in vorm kun je nog altijd 25 jarige aantrekkelijke vrouwen regelen(veel succes met het omgekeerde).
Snap je dan dat dit een slechtere deal is voor mannen de op hun 30e met een 30 jarige vrouw een relatie aangaan? Die vrouw heeft haar meest aantrekkelijke jaren met mannen mooier dan jou gespendeerd en nu ze begint te merken dat ze minder aantrekkelijk wordt, heeft ze pas aandacht voor jou. Want ja, die mooie 25-jarige vent waarmee ze seks had toen ze 25 was, die neukt op zijn 30e nog altijd liever 25-jarigen en heeft geen zin in een relatie.
Sowieso je levensvisie baseren op zoveel negativiteit en haat ...quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:18 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Word je zelf nou niet enorm depressief van het tikken van zulke stukkies?
Ga eens in een topic posten over iets waar je positief over bent.
En over vrouwen praten alsof het eenhoorns zijn.. Die zich houden aan mythische statistieken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:19 schreef probeer het volgende:
Sowieso je levensvisie baseren op zoveel negativiteit en haat ...
Als 40+ vrouw kun je ook nog best een 25-jarige "regelen". Maar eerlijk?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:15 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Deden ze dat maar. Ze zien vrouwen niet eens als volwaardige wezens.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:22 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En over vrouwen praten alsof het eenhoorns zijn.. Die zich houden aan mythische statistieken.
Kijk maar..
TS is bang voor zelfstandige vrouwen... duidelijk...quote:Op maandag 16 oktober 2017 19:54 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Non-argument. Elke discussie over de samenleving als geheel is gebaseerd op generalisaties.
Uiteraard kan je als man ook een vrouw zoeken die niet aan 't beeld zoals in de OP geschetst voldoet, maar dit type vrouw neemt in aantal steeds meer af.
Geen van beide betoog ik. Vrouwen moeten zelf weten wat ze doen, ik stel enkel dat een man met zelfrespect (dus geen cuck) hier bepaalde conclusies aan mag verbinden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:22 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Het 'snelle leven? Ja dat is voor veel mensen een aantrekkelijk idee, iig voor een tijdje.
Maar waarom neem je het vrouwen kwalijk dat ze hetzelfde willen? Waarom noem je dat verderfelijk feminisme en idealiseren je het voor jezelf?
Want? Vóór het moderne feminisme werd er ook al 'geneukt', maar dan binnen vaste relaties.quote:En besef je je wel dat als alle vrouwen zich weer zo keurig 'vrouwelijk' gingen gedragen, heerlijk conservatief gaan doen er bar weinig te neuken valt in je felbegeerde ideale wereldje?
Geen idee. Wel opvallend (doch niet verrassend) dat zoveel vrouwen in dit topic 't op zichzelf betrekken. Mogelijk ben je al wat ouder. In dat geval is 't sowieso anders. Voor niet-millennials (i.e. iedereen geboren voor 1980) was/is 't sowieso anders, enerzijds door 't ontbreken van Tinder e.d. in jouw twintigerjaren en anderzijds omdat het moderne feminisme toen nog (iets) minder ver doorgeslagen was.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:32 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb nooit rondgeneukt. Ben gewoon getrouwd, en breng een gelijk inkomen binnen als mijn man.
Maar dan zou ik dus tot de 20% onaantrekkelijke vrouwen behoren? Omdat ik van jouw norm over hoe vrouwen zijn, afwijk?
Nee dat is het helemaal niet. Het is het feit dat toen jij 20 was en zij 20 was, zij jou niet zag staan omdat ze hetere mannen kon regelen door haar jeugdige schoonheid. Jij was niet goed genoeg Maar nu jullie allebei 35 zijn en zij lelijker aan het worden is, ziet ze jou opeens wel staan en zelfs om kinderen mee te krijgen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:28 schreef HostiMeister het volgende:
Ah is dit de zoveelste trend van mannen die niet gewoon aan dates kunnen komen?
“Ik wil geen vrouw die misschien aantrekkelijkere mannen heeft gedaan in het verleden. “ tering. En dan raar vinden dat je naar een hoer moet omdat iedereen je uitkotst, ligt vast aan de hele wereld in plaats van aan je zelf.
De quote waar je op reageert is drie korte zinnen lang en bevat nadrukkelijk de woorden 'niet' en 'bewust' alsook 'de facto'. Knap dat je 'm desondanks verkeerd weet te interpreteren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ook al klopt die aanname, want ik vind het een domme aanname die misschien voor een stel vrouwen geldt die ineens de alarmbellen horen afgaan bij het tellen van hun vruchtbare levensjaren, wat is dan jouw probleem ermee?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:47 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Nee dat is het helemaal niet. Het is het feit dat toen jij 20 was en zij 20 was, zij jou niet zag staan omdat ze hetere mannen kon regelen door haar jeugdige schoonheid. Jij was niet goed genoeg Maar nu jullie allebei 35 zijn en zij lelijker aan het worden is, ziet ze jou opeens wel staan en zelfs om kinderen mee te krijgen.
Dan hoeft het niet eens dezelfde vrouw te zijn, want dit is een algemene ontwikkeling onder de vrouwelijke populatie.
Heel goed Oscar, netjes de feministische indoctrinatie napapegaaien.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
TS is bang voor zelfstandige vrouwen... duidelijk...
Als veel vrouwen in dit topic aangeven niet rond te neuken, en gewoon te werken en niet te parasiteren op hun man, gaat er bij jou dan geen lampje branden dat je het wellicht verkeerd ziet? En niet zo moet generaliseren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:46 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Geen idee. Wel opvallend (doch niet verrassend) dat zoveel vrouwen in dit topic 't op zichzelf betrekken. Mogelijk ben je al wat ouder. In dat geval is 't sowieso anders. Voor niet-millennials (i.e. iedereen geboren voor 1980) was/is 't sowieso anders, enerzijds door 't ontbreken van Tinder e.d. in jouw twintigerjaren en anderzijds omdat het moderne feminisme toen nog (iets) minder ver doorgeslagen was.
Er staat simpelweg dat de knapste 3 procent van de mannen in feite de MGTOW-lifestyle leeft, zonder dat ze zich per definitie als MGTOW identificeren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:47 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De quote waar je op reageert is drie korte zinnen lang en bevat nadrukkelijk de woorden 'niet' en 'bewust' alsook 'de facto'. Knap dat je 'm desondanks verkeerd weet te interpreteren.
Ik moet posts van de a-selecte steekproef FOK!-dames serieuzer nemen dan onderzoeken die hiernaar zijn gedaan? Bovendien, elke vrouw wordt (net als elke man overigens) aan de [url=https://www.goodreads.com/quotes/772391-when-looking-for-a-life-partner-my-advice-to-women]ultra-feministische boodschappen/url] van vandaag blootgesteld, dus is het niet meer dan normaal dat 't gedrag hieraan wordt aangepast.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:02 schreef agter het volgende:
[..]
Als veel vrouwen in dit topic aangeven niet rond te neuken, en gewoon te werken en niet te parasiteren op hun man, gaat er bij jou dan geen lampje branden dat je het wellicht verkeerd ziet? En niet zo moet generaliseren.
Ja er zijn vrouwen die het gedrag vertonen zoals jij omschrijft. Maar ook evenveel vrouwen die dat niet doen.
Waar zie je mij klagen over mijn leven? Ik ben tevreden en denk dat veel meer mannen dit zouden zijn wanneer ze MGTOW zouden omarmen.quote:Je maakt van jezelf een slachtoffer.
Vraagje .. heb jij vrouwelijke familieleden? Wat vinden die van je opvattingen op dit gebied?quote:
Een top-3% man kan vrijwel elke vrouw als 'gebruiksvoorwerp' behandelen, zoals vrouwen dit met mannen doen. Er staat dus nergens dat ze bewust voor MGTOW kiezen, of deze levensvisie überhaupt kennen, maar dat ze de facto zo leven, i.e. dat ze zich niet aan de feministische tijd van nu conformeren, maar hun eigen pad trekken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Er staat simpelweg dat de knapste 3 procent van de mannen in feite de MGTOW-lifestyle leeft, zonder dat ze zich per definitie als MGTOW identificeren.
Aangezien MGTOW, volgens jouw eigen definitie, betekent dat je als man jezelf volledig afsluit (op relationeel vlak) voor vrouwen kan dat alleen maar betekenen dat de knapste drie procent van de mannen volgens jou nooit een relatie heeft. Ze leven immers de facto het MGTOW-leven.
Blogposts zijn geen peer-reviewed onderzoeken.quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:42 schreef 2thmx het volgende:
[..]
~20%, niet 30%. Eerder minder dan 20%.
De 20% heb ik gekozen omdat dit het percentage mannen is dat vrouwen als 'bovengemiddeld aantrekkelijk' beoordelen (mocht je enig gevoel voor statistiek hebben, dan zul je opmerken hoe bizar dit is, overigens). Bron. Daarnaast is dit ook het percentage mannen waar 80% van de vrouwen op Tinder in geïnteresseerd is. Bron.
Nee, jij zegt dat ze het MGTOW-leven leiden, waarschijnlijk onbewust.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:12 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Een top-3% man kan vrijwel elke vrouw als 'gebruiksvoorwerp' behandelen, zoals vrouwen dit met mannen doen. Er staat dus nergens dat ze bewust voor MGTOW kiezen, of deze levensvisie überhaupt kennen, maar dat ze de facto zo leven, i.e. dat ze zich niet aan de feministische tijd van nu conformeren, maar hun eigen pad trekken.
Ergo: als een man het MGTOW-leven leidt, sluit hij zich in relationele zin volledig af van vrouwen.quote:met name in de VS is Men Going Their Own Way (MGTOW) een opkomende trend. Kortweg, houdt 't in dat mannen zich volledig afsluiten van vrouwen (in relationele zin, dus niet in familiaire of collegiale verhoudingen).
Tevens 'quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:12 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Een top-3% man kan vrijwel elke vrouw als 'gebruiksvoorwerp' behandelen, zoals vrouwen dit met mannen doen.
Ja. Je klaagt. Je opent steeds topics over dit onderwerp. Er zit je duidelijk wat dwars.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:09 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ik moet posts van de a-selecte steekproef FOK!-dames serieuzer nemen dan onderzoeken die hiernaar zijn gedaan? Bovendien, elke vrouw wordt (net als elke man overigens) aan de [url=https://www.goodreads.com/quotes/772391-when-looking-for-a-life-partner-my-advice-to-women]ultra-feministische boodschappen/url] van vandaag blootgesteld, dus is het niet meer dan normaal dat 't gedrag hieraan wordt aangepast.
[..]
Waar zie je mij klagen over mijn leven? Ik ben tevreden en denk dat veel meer mannen dit zouden zijn wanneer ze MGTOW zouden omarmen.
Ik houd, zoals vrijwel elke MGTOW'er die ik (internet-)ken, mijn ideeën voor mezelf. Je MGTOW-visie hardop uitspreken heeft in vrijwel elke situatie meer nadelen dan voordelen, dus waarom zou je? Bedenk dat 't MGTOW geen tegenhanger is van 't feminisme, dus niet streeft naar maatschappijveranderingen, maar slechts een andere (realistischere) kijk op de westerse maatschappij van nu geeft. Je kan hier prima naar leven zonder hier expliciet uiting aan te geven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:10 schreef probeer het volgende:
[..]
Vraagje .. heb jij vrouwelijke familieleden? Wat vinden die van je opvattingen op dit gebied?
De blog van OKCupid is op een grote hoeveelheid data gebaseerd ('t Tinder-onderzoek is, toegegeven, van mindere kwaliteit). Daar kan je gerust conclusies aan verbinden, ook zonder 'peer review'.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Blogposts zijn geen peer-reviewed onderzoeken.
Tinder Experiments II: Guys, unless you are really hot you are probably better off not wasting your time on Tinder — a quantitative socio-economic study
by Worst-Online-Dater
Your Looks and Your Inbox
How men and women perceive attractiveness
by OkCupid
Dit is click-bait.
De facto, inderdaad. Doorgaans, inderdaad. Wat is je punt? De top-3% mannen die jij kent zijn allemaal getrouwd voor hun 25e?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat ze het MGTOW-leven leiden, waarschijnlijk onbewust.
En wat is dat leven?
[..]
Ergo: als een man het MGTOW-leven leidt, sluit hij zich in relationele zin volledig af van vrouwen.
Waarmee jij dus beweert dat de 3% knapste mannen ter wereld zich in relationele zin volledig afsluiten van vrouwen.
Dit is 't eerste MGTOW-topic dat ik op FOK! ken. En hier klaagt alleen JaJammerJan, maar dat doet'ie in elk ander topic ook, dus dat kan je dit kwaliteitstopic niet aanrekenen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:15 schreef agter het volgende:
[..]
Ja. Je klaagt. Je opent steeds topics over dit onderwerp. Er zit je duidelijk wat dwars.
Waarom houd je dat voor je? Uit schaamte? Uit angst afgewezen / geridiculiseerd te worden door die naasten?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:15 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ik houd, zoals vrijwel elke MGTOW'er die ik (internet-)ken, mijn ideeën voor mezelf. Je MGTOW-visie hardop uitspreken heeft in vrijwel elke situatie meer nadelen dan voordelen, dus waarom zou je? Bedenk dat 't MGTOW geen tegenhanger is van 't feminisme, dus niet streeft naar maatschappijveranderingen, maar slechts een andere (realistischere) kijk op de westerse maatschappij van nu geeft. Je kan hier prima naar leven zonder hier expliciet uiting aan te geven.
Omdat 't meer nadelen dan voordelen kent. Hoe zou ik ervan profiteren door 't hardop uit te spreken?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Waarom houd je dat voor je? Uit schaamte? Uit angst afgewezen / geridiculiseerd te worden door die naasten?
Lees de eerste alinea van de OP eens, ook 't deel tussen haakjes.quote:Maar waarom die angst? Ik bedoel ... je hebt toch geen vrouwen nodig in je leven? Wat boeit het dan wat die van jouw manier van leven vinden? Of vindt je het ergens toch wel belangrijk dat je moeder positief over je denkt?
De facto betekent 'in feite' of 'in de praktijk', niet 'doorgaans'.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:17 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De facto, inderdaad. Doorgaans, inderdaad. Wat is je punt? De top-3% mannen die jij kent zijn allemaal getrouwd voor hun 25e?
Lol.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:16 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De blog van OKCupid is op een grote hoeveelheid data gebaseerd ('t Tinder-onderzoek is, toegegeven, van mindere kwaliteit). Daar kan je gerust conclusies aan verbinden, ook zonder 'peer review'.
Precies dat. Omdat je zelf ook wel weet dat het onzin is en gewoon belachelijk klinkt...quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:22 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Omdat 't meer nadelen dan voordelen kent. Hoe zou ik ervan profiteren door 't hardop uit te spreken?
Dan heb je de blog niet geezen. De data komt van OKCupid zelf, de auteur heeft toegang tot alle data van OKCupid. Hoe de grafieken zijn opgesteld wordt ook uitgelegd in 't artikel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:22 schreef probeer het volgende:
[..]
Lol.
De methodiek van het onderzoek ontbreekt volledig. Er staat nergens waar hun data vandaan komt, hoeveel data dat is, en hoe die geanalyseerd wordt. Nul bronvermelding of verwijzing naar wetenschappelijke literatuur. Nada.
Gewoon alleen wat grafiekjes. Waarvan je dan zou moeten aannemen dat ze kloppen, want nergens terug te vinden.
Omdat TS vindt dat hij met zijn sub-optimaal uiterlijk (zijn woorden), geen 8 of 9 vrouw kan krijgen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:22 schreef TaMieke het volgende:
Waarom moet er zo nodig overal een label aan gehangen worden. Je wil geen relatie, nou prima toch. Dan ben je vrijgezel.
Waarom moet er dan toch nog ergens een schuldige aangewezen worden?
Ik zeg nergens dat je met je moeder (of andere naaste vrouwelijke familieleden, vrienden .. mensen wiens mening jij belangrijk vindt) zou moeten breken. Ik vraag me af waarom zij niet weten hoe jij over romantische relaties denkt. Daar ik aanneem dat je familiaire / vriendschappelijke relatie met die vrouwen nog steeds belangrijk voor je zijn, gezien dat deel tussen haakjes.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:22 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Omdat 't meer nadelen dan voordelen kent. Hoe zou ik ervan profiteren door 't hardop uit te spreken?
[..]
Lees de eerste alinea van de OP eens, ook 't deel tussen haakjes.
Want OKCupid vertegenwoordigt alle vrouwen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:25 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dan heb je de blog niet geezen. De data komt van OKCupid zelf, de auteur heeft toegang tot alle data van OKCupid. Hoe de grafieken zijn opgesteld wordt ook uitgelegd in 't artikel.
Omdat ik weet dat de gemiddelde vrouw én man (cuck) zo zeer door feministische propaganda is getroffen dat men geeneens meer openstaat voor een alternatieve visie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Precies dat. Omdat je zelf ook wel weet dat het onzin is en gewoon belachelijk klinkt...
Wat zou de meerwaarde daar van zijn, i.e. hoe zou ik hiervan profiteren?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat je met je moeder (of andere naaste vrouwelijke familieleden, vrienden .. mensen wiens mening jij belangrijk vindt) zou moeten breken. Ik vraag me af waarom zij niet weten hoe jij over romantische relaties denkt. Daar ik aanneem dat je familiaire / vriendschappelijke relatie met die vrouwen nog steeds belangrijk voor je zijn, gezien dat deel tussen haakjes.
Zeggen dat je toegang hebt tot alle data is niet voldoende voor een degelijk methodisch wetenschappelijk onderzoek.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:25 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dan heb je de blog niet geezen. De data komt van OKCupid zelf, de auteur heeft toegang tot alle data van OKCupid. Hoe de grafieken zijn opgesteld wordt ook uitgelegd in 't artikel.
Welke propaganda uberhaupt?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:27 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat de gemiddelde vrouw én man (cuck) zo zeer door feministische propaganda is getroffen dat men geeneens meer openstaat voor een alternatieve visie.
Datingsites worden steeds meer een representatieve steekproef van de totale Nederlandse samenleving.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:26 schreef agter het volgende:
[..]
Want OKCupid vertegenwoordigt alle vrouwen.
Dat onderzoek zegt toch alleen wat over de vrouwen die op dat moment actief op zoek waren naar een partner via die site. Het zegt niets over "vrouwen".quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:27 schreef 2thmx het volgende:
Omdat ik weet dat de gemiddelde vrouw én man (cuck) zo zeer door feministische propaganda is getroffen dat men geeneens meer openstaat voor een alternatieve visie.
Kan je dan überhaupt wel spreken van waardevolle (niet-bijbelse) relaties met vrouwen, wanneer jij jezelf niet wil zijn?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:28 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Wat zou de meerwaarde daar van zijn, i.e. hoe zou ik hiervan profiteren?
Net zo zeer gechargeerd overigens, niet elke cuck is zo delusional.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:28 schreef Ludachrist het volgende:
'Ik duw een kinderwagen gevuld met een kind dat niet van mij is. Mijn omgeving zegt dat mij dit een sterke man maakt. Mijn vrouw ligt nu ondertussen met een andere man in bed, want we hebben een open relatie. Zelf kan ik geen andere sekspartner vinden overigens, maar ik gun het haar.'
- "Lol, cuck".
Wat is het nou jongen, mag je als echte MGTOW nu wél of géén relatie hebben met een vrouw?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:31 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Net zo zeer gechargeerd overigens, niet elke cuck is zo delusional.
Eerste random comment.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:30 schreef Ludachrist het volgende:
Voor liefhebbers is de MGTOW-reddit overigens een pareltje:
https://www.reddit.com/r/MGTOW/
Gast, je hebt nog steeds niet uitgevogeld dat de OKCupid Blog onderdeel is van OKCupid? Hij 'zegt' dus niet dat'ie toegang heeft tot die data, maar heeft dat ook daadwerkelijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:28 schreef probeer het volgende:
[..]
Zeggen dat je toegang hebt tot alle data is niet voldoende voor een degelijk methodisch wetenschappelijk onderzoek.
Kom op man, hier hoeven we toch niet serieus over in discussie te gaan?
Dat artikel voldoet in de verste verte niet aan wat een wetenschappelijk onderzoek zou moeten zijn. Dan kan hij wel leuk zeggen van wel, maar hij verantwoordt dat geenszins.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:33 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Gast, je hebt nog steeds niet uitgevogeld dat de OKCupid Blog onderdeel is van OKCupid? Hij 'zegt' dus niet dat'ie toegang heeft tot die data, maar heeft dat ook daadwerkelijk.
Hoe is dat een reactie op mijn post? Hoe dan ook, deze vraag is al een gesteld (en beantwoord). Lees 't topic anders eens door.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat is het nou jongen, mag je als echte MGTOW nu wél of géén relatie hebben met een vrouw?
Nou, dat lijkt me een beetje de kern he. Als je je onderwerpt aan het feminisme ben je een cuck, en je onderwerpen aan het feminisme doe je onder andere door mee te gaan met de manier waarop westerse vrouwen een relatie vormgeven. Ik mag dus aannemen dat je, als je een relatie aangaat met een westerse vrouw, de facto een cuck bent.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:34 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Hoe is dat een reactie op mijn post? Hoe dan ook, deze vraag is al een gesteld (en beantwoord). Lees 't topic anders eens door.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat artikel voldoet in de verste verte niet aan wat een wetenschappelijk onderzoek zou moeten zijn. Dan kan hij wel leuk zeggen van wel, maar hij verantwoordt dat geenszins.
Sorry hoor, maar er valt gewoon echt niet meer van te maken.
Tis goed met je. Daag.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:37 schreef 2thmx het volgende:
[..]. Wat een slap gelul. 't Onderzoek is gebaseerd op de data van OKCupid en kan aan de hand van wat in de blog staat herhaald worden door ieder ander die toegang krijgt tot deze data (of vergelijkbare data). Dat maakt 't in de kern 'wetenschappelijk', ondanks dat 't uiteraard niet als wetenschappelijke paper, maar als een eenvoudige blog is bedoeld.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:33 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Eerste random comment.
XXX is a cuck-supreme for ever thinking to suggest forgiveness. All forgiveness does is show the enemy that they can torture you and get away with it.
De vijand... Haha. Neemt het idee van een zelfstandige vrije beslissing wel weg.
quote:Exactly. Getting the snip was the single best decision I ever made in terms of dating
The 2nd best was to mount a motion activated camera system in my bedroom to record evidence of consent
Neither have come in handy (so far) but I sleep MUCH easier knowing how difficult itll be for any bitches trying to sperm jack or hit me with a false accusation
De laatste zin volgt niet noodzakelijkerwijs uit de voorlaatste, aangezien niet elke relatie een feministische relatie is. Bovendien zijn er gradaties. Duw je een kinderwagen met daarin een mormel dat niet van jou is aan, terwijl je vrouw onderwijl door een andere man wordt aangeduwd, dan ben je bijvoorbeeld een enorme cuck. Maar, godzijdank, gaat niet elke cuck zó ver.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me een beetje de kern he. Als je je onderwerpt aan het feminisme ben je een cuck, en je onderwerpen aan het feminisme doe je onder andere door mee te gaan met de manier waarop westerse vrouwen een relatie vormgeven. Ik mag dus aannemen dat je, als je een relatie aangaat met een westerse vrouw, de facto een cuck bent.
Eigenlijk is het heel triest. Er wordt een heel scenario verzonnen om zo toch een beetje deel te nemen aan een spel waar je absoluut niet in betrokken wordt.quote:
En als je gewoon een relatie hebt met een vrouw die voor jou ook andere mannen heeft gedate en geneukt? Laten we zeggen een stuk of 5.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:43 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De laatste zin volgt niet noodzakelijkerwijs uit de voorlaatste, aangezien niet elke relatie een feministische relatie is. Bovendien zijn er gradaties. Duw je een kinderwagen met daarin een mormel dat niet van jou is aan, terwijl je vrouw onderwijl door een andere man wordt aangeduwd, dan ben je bijvoorbeeld een enorme cuck. Maar, godzijdank, gaat niet elke cuck zó ver.
Camera’s ophangen just in case dat zijn ontknaping anders zou leiden tot valse aantijgingen of het jatten van zijn kostbare sperma.quote:
Dat vrouwen wordt aanbevolen (zoals in het citaat uit de OP) om mannen de facto als gebruiksvoorwerp te behandelen: tot grofweg je 30e voor seksrelaties, daarna voor huisje-boompje-beestje en feministische levensstijl. Wellicht is dat 't feministische sprookje, maar een man met zelfrespect heeft weinig reden om hierin mee te gaan.quote:
Zeggen alle WC-eenden dat niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:29 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Datingsites worden steeds meer een representatieve steekproef van de totale Nederlandse samenleving.
Vooral de zinsnede 'ik heb het vooralsnog niet nodig gehad' doet pijn aan mijn hart. Arme knul.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Camera’s ophangen just in case dat zijn ontknaping anders zou leiden tot valse aantijgingen of het jatten van zijn kostbare sperma.
Wat ben je dan voor een mega loser.
De hoopvolle (so far) vond ik het absolute pareltje.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:49 schreef Ludachrist het volgende:
Vooral de zinsnede 'ik heb het vooralsnog niet nodig gehad' doet pijn aan mijn hart. Arme knul.
Je bent er zelf bij, ik neem aan dat twee mensen bij de meeste keuzes zijn. En kom er nu niet mee aan dat vrouwen bij bosjes gaatjes in condoom prikken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:47 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dat vrouwen wordt aanbevolen (zoals in het citaat uit de OP) om mannen de facto als gebruiksvoorwerp te behandelen: tot grofweg je 30e voor seksrelaties, daarna voor huisje-boompje-beestje en feministische levensstijl. Wellicht is dat 't feministische sprookje, maar een man met zelfrespect heeft weinig reden om hierin mee te gaan.
Wellicht is 't handig om 't begrip 'cuck' te definiëren. Deze definitie is m.i. treffend:quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:45 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
En als je gewoon een relatie hebt met een vrouw die voor jou ook andere mannen heeft gedate en geneukt? Laten we zeggen een stuk of 5.
Ben je dan een cuck omdat je toestaat dat zij een relatie met je aangaat op het moment dat haar seksuele marktwaarde tanende is?
Zoals je ziet, gaat 't dus niet zozeer om de uitkomst (wel of geen relatie), maar om 't onderliggende denkpatroon.quote:A man who is desperate for acceptance, approval, and affection from women. This desperation has led to the compromise of his beliefs and values, the desecration of his dignity and self-worth, and his inability to stand up for himself and what he deserves as a human being, eg. loyalty, fidelity, and honesty in a romantic relationship.
Daar straks zei je dat eerlijkheid geen vereiste is in familiaire/vriendschappelijke relaties met anderen. Want er zitten geen directe voordelen aan, dus waarom zou je?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:51 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Wellicht is 't handig om 't begrip 'cuck' te definiëren. Deze definitie is m.i. treffend:
[..]
Zoals je ziet, gaat 't dus niet zozeer om de uitkomst (wel of geen relatie), maar om 't onderliggende denkpatroon.
Je mist 't punt. Waarom zou een man een relatie (en gezin) willen met een moderne feminist die op een manier leeft zoals haar in dit citaat wordt aangeraden?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:51 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Je bent er zelf bij, ik neem aan dat twee mensen bij de meeste keuzes zijn. En kom er nu niet mee aan dat vrouwen bij bosjes gaatjes in condoom prikken.
Het werkt nu eenmaal het beste wanneer twee mensen met gelijke wensen (dus wel of niet gezinswens, wel of niet trouwen, wel of niet koophuis samen) elkaar vinden.
Waar wordt zoiets dan aanbevolen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:47 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dat vrouwen wordt aanbevolen (zoals in het citaat uit de OP) om mannen de facto als gebruiksvoorwerp te behandelen: tot grofweg je 30e voor seksrelaties, daarna voor huisje-boompje-beestje en feministische levensstijl. Wellicht is dat 't feministische sprookje, maar een man met zelfrespect heeft weinig reden om hierin mee te gaan.
Binnen een liefdesrelatie? Lijkt me wel. Je vroeg aan mij of ik 'in real life' met andere mensen het MGTOW-gedachtegoed deel. Daar was 't antwoord nee op. Je kan echter als man moeiteloos op de MGTOW-manier leven zonder te hoeven liegen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Daar straks zei je dat eerlijkheid geen vereiste is in familiaire/vriendschappelijke relaties met anderen. Want er zitten geen directe voordelen aan, dus waarom zou je?
Maar aan de andere kant is het dus wel een recht als mens?
Omdat ze ontwikkeld is en een fijne gesprekspartner, omdat ze haar eigen broek ophoudt financieel gezien, omdat ze zichzelf kan vermaken en niet aan het handje hoeft te worden gehouden? Oftewel, een volwaardige partner met weinig omkijken naar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:55 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je mist 't punt. Waarom zou een man een relatie (en gezin) willen met een moderne feminist die op een manier leeft zoals haar in dit citaat wordt aangeraden?
Misschien is 't een idee om de OP te lezen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waar wordt zoiets dan aanbevolen?
En hoezo heeft een man weinig reden hierin mee te gaan? De meeste willen ook gewoon sex, voor hun dus lekker handig dat de meiden ook geen relatie willen. Tegen de tijd dat iedereen dan de wilde haren verloren is, kom je in een relatie terecht.
Ha! Altijd amusant om een vrouw te zien beschrijven wat 'een volwaardige partner' is voor een man. De meeste mannen vinden de punten die jij noemt hooguit van secundair (of tertiair, of zelfs dat niet) belang in de zoektocht naar een vrouw.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:58 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Omdat ze ontwikkeld is en een fijne gesprekspartner, omdat ze haar eigen broek ophoudt financieel gezien, omdat ze zichzelf kan vermaken en niet aan het handje hoeft te worden gehouden? Oftewel, een volwaardige partner met weinig omkijken naar.
Dus een man moet opkomen voor wat hij verdient als een mens, maar als een vrouw dit doet, wat ten slotte ook een mens is, dan is het een feministe.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:51 schreef 2thmx het volgende:
A man who is desperate for acceptance, approval, and affection from women. This desperation has led to the compromise of his beliefs and values, the desecration of his dignity and self-worth, and his inability to stand up for himself and what he deserves as a human being, eg. loyalty, fidelity, and honesty in a romantic relationship.
Als jij je MGTOW manier verzwijgt voor je vriendschappelijke en familiare relaties, lijkt me dat er vanuit jou weinig sprake is van eerlijkheid en oprechtheid. Dit MGTOW gedoe is immers een belangrijk aspect / opvatting in je leven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:57 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Binnen een liefdesrelatie? Lijkt me wel. Je vroeg aan mij of ik 'in real life' met andere mensen het MGTOW-gedachtegoed deel. Daar was 't antwoord nee op. Je kan echter als man moeiteloos op de MGTOW-manier leven zonder te hoeven liegen.
Dat heb ik gedaan. Maar omdat 1 vrouw verkondigd dat het verstandig is om allerlei soort mannen te daten, wil nog niet zeggen dat alle vrouwen dat automatisch gaan doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:58 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Misschien is 't een idee om de OP te lezen.
Wat ik bedoelde te zeggen, is dat je de onderliggende MGTOW-gedachte niet hoeft toe te lichten. Je kan aangeven dat je 'momenteel' geen relatie wil, maar liever aan je carrière (of wat dan ook) werkt. Daar is dan geen woord aan gelogen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Als jij je MGTOW manier verzwijgt voor je vriendschappelijke en familiare relaties, lijkt me dat er vanuit jou weinig sprake is van eerlijkheid en oprechtheid. Dit MGTOW gedoe is immers een belangrijk aspect / opvatting in je leven.
Maar bij romantische relaties zie je diezelfde dingen wel als een vereiste, zelfs een menselijk recht.
Hoe rijm je dat verschil tussen romantische relaties en familiair / vriendschappelijk?
Is oprechtheid bij jou geen vereiste voor vriendschap?
En dat is toch prima, wil je dat niet, dan ga je er niet mee akkoord. Dan heb je de mogelijkheid single te blijven, buiten de landsgrenzen te kijken of prostituees te bezoeken tot je een dame vind die dezelfde waarden in het leven aanhangt, of de 'happy single' te worden/blijven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:01 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ha! Altijd amusant om een vrouw te zien beschrijven wat 'een volwaardige partner' is voor een man. De meeste mannen vinden de punten die jij noemt hooguit van secundair (of tertiair, of zelfs dat niet) belang in de zoektocht naar een vrouw.
Ja nee maar 100% van de vrouwen onder 30 neukt alleen maar met de knapste 20% van alle mannen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Maar omdat 1 vrouw verkondigd dat het verstandig is om allerlei soort mannen te daten, wil nog niet zeggen dat alle vrouwen dat automatisch gaan doen.
Ik snap t niet![]()
En als vrouwen rondneuken voor hun 30e, doen de mannen er net zo hard aan mee. Waarna ze een relatie krijgen. Daar heb je ook beide partijen voor nodig. Heeft niets met zelfrespect te maken.
Met welke mannen 'neuken' vrouwen rond?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Maar omdat 1 vrouw verkondigd dat het verstandig is om allerlei soort mannen te daten, wil nog niet zeggen dat alle vrouwen dat automatisch gaan doen.
Ik snap t niet![]()
En als vrouwen rondneuken voor hun 30e, doen de mannen er net zo hard aan mee. Waarna ze een relatie krijgen. Daar heb je ook beide partijen voor nodig. Heeft niets met zelfrespect te maken.
En dat is ook te respecteren, maar doe dat omdat je het zelf wil niet als een stampende kleuter reactie op zo'n facebook bericht.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:05 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde te zeggen, is dat je de onderliggende MGTOW-gedachte niet hoeft toe te lichten. Je kan aangeven dat je 'momenteel' geen relatie wil, maar liever aan je carrière (of wat dan ook) werkt. Daar is dan geen woord aan gelogen.
Kloptquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:05 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
En dat is toch prima, wil je dat niet, dan ga je er niet mee akkoord. Dan heb je de mogelijkheid single te blijven, buiten de landsgrenzen te kijken of prostituees te bezoeken tot je een dame vind die dezelfde waarden in het leven aanhangt, of de 'happy single' te worden/blijven.
Dat lijkt me verschillend van vrouw tot vrouw.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 16:07 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Met welke mannen 'neuken' vrouwen rond?
Met welke mannen trouwen ze, uiteindelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |