Als veel vrouwen in dit topic aangeven niet rond te neuken, en gewoon te werken en niet te parasiteren op hun man, gaat er bij jou dan geen lampje branden dat je het wellicht verkeerd ziet? En niet zo moet generaliseren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:46 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Geen idee. Wel opvallend (doch niet verrassend) dat zoveel vrouwen in dit topic 't op zichzelf betrekken. Mogelijk ben je al wat ouder. In dat geval is 't sowieso anders. Voor niet-millennials (i.e. iedereen geboren voor 1980) was/is 't sowieso anders, enerzijds door 't ontbreken van Tinder e.d. in jouw twintigerjaren en anderzijds omdat het moderne feminisme toen nog (iets) minder ver doorgeslagen was.
Er staat simpelweg dat de knapste 3 procent van de mannen in feite de MGTOW-lifestyle leeft, zonder dat ze zich per definitie als MGTOW identificeren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:47 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De quote waar je op reageert is drie korte zinnen lang en bevat nadrukkelijk de woorden 'niet' en 'bewust' alsook 'de facto'. Knap dat je 'm desondanks verkeerd weet te interpreteren.
Ik moet posts van de a-selecte steekproef FOK!-dames serieuzer nemen dan onderzoeken die hiernaar zijn gedaan? Bovendien, elke vrouw wordt (net als elke man overigens) aan de [url=https://www.goodreads.com/quotes/772391-when-looking-for-a-life-partner-my-advice-to-women]ultra-feministische boodschappen/url] van vandaag blootgesteld, dus is het niet meer dan normaal dat 't gedrag hieraan wordt aangepast.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:02 schreef agter het volgende:
[..]
Als veel vrouwen in dit topic aangeven niet rond te neuken, en gewoon te werken en niet te parasiteren op hun man, gaat er bij jou dan geen lampje branden dat je het wellicht verkeerd ziet? En niet zo moet generaliseren.
Ja er zijn vrouwen die het gedrag vertonen zoals jij omschrijft. Maar ook evenveel vrouwen die dat niet doen.
Waar zie je mij klagen over mijn leven? Ik ben tevreden en denk dat veel meer mannen dit zouden zijn wanneer ze MGTOW zouden omarmen.quote:Je maakt van jezelf een slachtoffer.
Vraagje .. heb jij vrouwelijke familieleden? Wat vinden die van je opvattingen op dit gebied?quote:
Een top-3% man kan vrijwel elke vrouw als 'gebruiksvoorwerp' behandelen, zoals vrouwen dit met mannen doen. Er staat dus nergens dat ze bewust voor MGTOW kiezen, of deze levensvisie überhaupt kennen, maar dat ze de facto zo leven, i.e. dat ze zich niet aan de feministische tijd van nu conformeren, maar hun eigen pad trekken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Er staat simpelweg dat de knapste 3 procent van de mannen in feite de MGTOW-lifestyle leeft, zonder dat ze zich per definitie als MGTOW identificeren.
Aangezien MGTOW, volgens jouw eigen definitie, betekent dat je als man jezelf volledig afsluit (op relationeel vlak) voor vrouwen kan dat alleen maar betekenen dat de knapste drie procent van de mannen volgens jou nooit een relatie heeft. Ze leven immers de facto het MGTOW-leven.
Blogposts zijn geen peer-reviewed onderzoeken.quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:42 schreef 2thmx het volgende:
[..]
~20%, niet 30%. Eerder minder dan 20%.
De 20% heb ik gekozen omdat dit het percentage mannen is dat vrouwen als 'bovengemiddeld aantrekkelijk' beoordelen (mocht je enig gevoel voor statistiek hebben, dan zul je opmerken hoe bizar dit is, overigens). Bron. Daarnaast is dit ook het percentage mannen waar 80% van de vrouwen op Tinder in geïnteresseerd is. Bron.
Nee, jij zegt dat ze het MGTOW-leven leiden, waarschijnlijk onbewust.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:12 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Een top-3% man kan vrijwel elke vrouw als 'gebruiksvoorwerp' behandelen, zoals vrouwen dit met mannen doen. Er staat dus nergens dat ze bewust voor MGTOW kiezen, of deze levensvisie überhaupt kennen, maar dat ze de facto zo leven, i.e. dat ze zich niet aan de feministische tijd van nu conformeren, maar hun eigen pad trekken.
Ergo: als een man het MGTOW-leven leidt, sluit hij zich in relationele zin volledig af van vrouwen.quote:met name in de VS is Men Going Their Own Way (MGTOW) een opkomende trend. Kortweg, houdt 't in dat mannen zich volledig afsluiten van vrouwen (in relationele zin, dus niet in familiaire of collegiale verhoudingen).
Tevens 'quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:12 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Een top-3% man kan vrijwel elke vrouw als 'gebruiksvoorwerp' behandelen, zoals vrouwen dit met mannen doen.
Ja. Je klaagt. Je opent steeds topics over dit onderwerp. Er zit je duidelijk wat dwars.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:09 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ik moet posts van de a-selecte steekproef FOK!-dames serieuzer nemen dan onderzoeken die hiernaar zijn gedaan? Bovendien, elke vrouw wordt (net als elke man overigens) aan de [url=https://www.goodreads.com/quotes/772391-when-looking-for-a-life-partner-my-advice-to-women]ultra-feministische boodschappen/url] van vandaag blootgesteld, dus is het niet meer dan normaal dat 't gedrag hieraan wordt aangepast.
[..]
Waar zie je mij klagen over mijn leven? Ik ben tevreden en denk dat veel meer mannen dit zouden zijn wanneer ze MGTOW zouden omarmen.
Ik houd, zoals vrijwel elke MGTOW'er die ik (internet-)ken, mijn ideeën voor mezelf. Je MGTOW-visie hardop uitspreken heeft in vrijwel elke situatie meer nadelen dan voordelen, dus waarom zou je? Bedenk dat 't MGTOW geen tegenhanger is van 't feminisme, dus niet streeft naar maatschappijveranderingen, maar slechts een andere (realistischere) kijk op de westerse maatschappij van nu geeft. Je kan hier prima naar leven zonder hier expliciet uiting aan te geven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:10 schreef probeer het volgende:
[..]
Vraagje .. heb jij vrouwelijke familieleden? Wat vinden die van je opvattingen op dit gebied?
De blog van OKCupid is op een grote hoeveelheid data gebaseerd ('t Tinder-onderzoek is, toegegeven, van mindere kwaliteit). Daar kan je gerust conclusies aan verbinden, ook zonder 'peer review'.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Blogposts zijn geen peer-reviewed onderzoeken.
Tinder Experiments II: Guys, unless you are really hot you are probably better off not wasting your time on Tinder — a quantitative socio-economic study
by Worst-Online-Dater
Your Looks and Your Inbox
How men and women perceive attractiveness
by OkCupid
Dit is click-bait.
De facto, inderdaad. Doorgaans, inderdaad. Wat is je punt? De top-3% mannen die jij kent zijn allemaal getrouwd voor hun 25e?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat ze het MGTOW-leven leiden, waarschijnlijk onbewust.
En wat is dat leven?
[..]
Ergo: als een man het MGTOW-leven leidt, sluit hij zich in relationele zin volledig af van vrouwen.
Waarmee jij dus beweert dat de 3% knapste mannen ter wereld zich in relationele zin volledig afsluiten van vrouwen.
Dit is 't eerste MGTOW-topic dat ik op FOK! ken. En hier klaagt alleen JaJammerJan, maar dat doet'ie in elk ander topic ook, dus dat kan je dit kwaliteitstopic niet aanrekenen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:15 schreef agter het volgende:
[..]
Ja. Je klaagt. Je opent steeds topics over dit onderwerp. Er zit je duidelijk wat dwars.
Waarom houd je dat voor je? Uit schaamte? Uit angst afgewezen / geridiculiseerd te worden door die naasten?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:15 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ik houd, zoals vrijwel elke MGTOW'er die ik (internet-)ken, mijn ideeën voor mezelf. Je MGTOW-visie hardop uitspreken heeft in vrijwel elke situatie meer nadelen dan voordelen, dus waarom zou je? Bedenk dat 't MGTOW geen tegenhanger is van 't feminisme, dus niet streeft naar maatschappijveranderingen, maar slechts een andere (realistischere) kijk op de westerse maatschappij van nu geeft. Je kan hier prima naar leven zonder hier expliciet uiting aan te geven.
Omdat 't meer nadelen dan voordelen kent. Hoe zou ik ervan profiteren door 't hardop uit te spreken?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Waarom houd je dat voor je? Uit schaamte? Uit angst afgewezen / geridiculiseerd te worden door die naasten?
Lees de eerste alinea van de OP eens, ook 't deel tussen haakjes.quote:Maar waarom die angst? Ik bedoel ... je hebt toch geen vrouwen nodig in je leven? Wat boeit het dan wat die van jouw manier van leven vinden? Of vindt je het ergens toch wel belangrijk dat je moeder positief over je denkt?
De facto betekent 'in feite' of 'in de praktijk', niet 'doorgaans'.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:17 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De facto, inderdaad. Doorgaans, inderdaad. Wat is je punt? De top-3% mannen die jij kent zijn allemaal getrouwd voor hun 25e?
Lol.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:16 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De blog van OKCupid is op een grote hoeveelheid data gebaseerd ('t Tinder-onderzoek is, toegegeven, van mindere kwaliteit). Daar kan je gerust conclusies aan verbinden, ook zonder 'peer review'.
Precies dat. Omdat je zelf ook wel weet dat het onzin is en gewoon belachelijk klinkt...quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:22 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Omdat 't meer nadelen dan voordelen kent. Hoe zou ik ervan profiteren door 't hardop uit te spreken?
Dan heb je de blog niet geezen. De data komt van OKCupid zelf, de auteur heeft toegang tot alle data van OKCupid. Hoe de grafieken zijn opgesteld wordt ook uitgelegd in 't artikel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:22 schreef probeer het volgende:
[..]
Lol.
De methodiek van het onderzoek ontbreekt volledig. Er staat nergens waar hun data vandaan komt, hoeveel data dat is, en hoe die geanalyseerd wordt. Nul bronvermelding of verwijzing naar wetenschappelijke literatuur. Nada.
Gewoon alleen wat grafiekjes. Waarvan je dan zou moeten aannemen dat ze kloppen, want nergens terug te vinden.
Omdat TS vindt dat hij met zijn sub-optimaal uiterlijk (zijn woorden), geen 8 of 9 vrouw kan krijgen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 15:22 schreef TaMieke het volgende:
Waarom moet er zo nodig overal een label aan gehangen worden. Je wil geen relatie, nou prima toch. Dan ben je vrijgezel.
Waarom moet er dan toch nog ergens een schuldige aangewezen worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |