abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174471949
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:46 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Geen idee. Wel opvallend (doch niet verrassend) dat zoveel vrouwen in dit topic 't op zichzelf betrekken. Mogelijk ben je al wat ouder. In dat geval is 't sowieso anders. Voor niet-millennials (i.e. iedereen geboren voor 1980) was/is 't sowieso anders, enerzijds door 't ontbreken van Tinder e.d. in jouw twintigerjaren en anderzijds omdat het moderne feminisme toen nog (iets) minder ver doorgeslagen was.
Als veel vrouwen in dit topic aangeven niet rond te neuken, en gewoon te werken en niet te parasiteren op hun man, gaat er bij jou dan geen lampje branden dat je het wellicht verkeerd ziet? En niet zo moet generaliseren.

Ja er zijn vrouwen die het gedrag vertonen zoals jij omschrijft. Maar ook evenveel vrouwen die dat niet doen.

Je maakt van jezelf een slachtoffer.
Make my day!
pi_174472059
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:47 schreef 2thmx het volgende:

[..]

De quote waar je op reageert is drie korte zinnen lang en bevat nadrukkelijk de woorden 'niet' en 'bewust' alsook 'de facto'. Knap dat je 'm desondanks verkeerd weet te interpreteren.
Er staat simpelweg dat de knapste 3 procent van de mannen in feite de MGTOW-lifestyle leeft, zonder dat ze zich per definitie als MGTOW identificeren.

Aangezien MGTOW, volgens jouw eigen definitie, betekent dat je als man jezelf volledig afsluit (op relationeel vlak) voor vrouwen kan dat alleen maar betekenen dat de knapste drie procent van de mannen volgens jou nooit een relatie heeft. Ze leven immers de facto het MGTOW-leven.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:09:52 #228
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174472072
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:02 schreef agter het volgende:

[..]

Als veel vrouwen in dit topic aangeven niet rond te neuken, en gewoon te werken en niet te parasiteren op hun man, gaat er bij jou dan geen lampje branden dat je het wellicht verkeerd ziet? En niet zo moet generaliseren.

Ja er zijn vrouwen die het gedrag vertonen zoals jij omschrijft. Maar ook evenveel vrouwen die dat niet doen.
Ik moet posts van de a-selecte steekproef FOK!-dames serieuzer nemen dan onderzoeken die hiernaar zijn gedaan? Bovendien, elke vrouw wordt (net als elke man overigens) aan de [url=https://www.goodreads.com/quotes/772391-when-looking-for-a-life-partner-my-advice-to-women]ultra-feministische boodschappen/url] van vandaag blootgesteld, dus is het niet meer dan normaal dat 't gedrag hieraan wordt aangepast.
quote:
Je maakt van jezelf een slachtoffer.
Waar zie je mij klagen over mijn leven? Ik ben tevreden en denk dat veel meer mannen dit zouden zijn wanneer ze MGTOW zouden omarmen.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174472075
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:47 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Vraagje .. heb jij vrouwelijke familieleden? Wat vinden die van je opvattingen op dit gebied?
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:10:18 #230
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174472079
Niks zo sexy als een mannelijk slachtoffer :9~ :9~ :9~ .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174472084
Ik neukte wel rond maar ruim ruim voor m'n dertigste aan de man, zonder kinderwens en met een beter betaald perspectief dan m'n vriend. Ik ben in de war.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:12:25 #232
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174472117
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Er staat simpelweg dat de knapste 3 procent van de mannen in feite de MGTOW-lifestyle leeft, zonder dat ze zich per definitie als MGTOW identificeren.

Aangezien MGTOW, volgens jouw eigen definitie, betekent dat je als man jezelf volledig afsluit (op relationeel vlak) voor vrouwen kan dat alleen maar betekenen dat de knapste drie procent van de mannen volgens jou nooit een relatie heeft. Ze leven immers de facto het MGTOW-leven.
Een top-3% man kan vrijwel elke vrouw als 'gebruiksvoorwerp' behandelen, zoals vrouwen dit met mannen doen. Er staat dus nergens dat ze bewust voor MGTOW kiezen, of deze levensvisie überhaupt kennen, maar dat ze de facto zo leven, i.e. dat ze zich niet aan de feministische tijd van nu conformeren, maar hun eigen pad trekken.
pi_174472119
quote:
2s.gif Op maandag 16 oktober 2017 21:42 schreef 2thmx het volgende:

[..]

~20%, niet 30%. Eerder minder dan 20%.

De 20% heb ik gekozen omdat dit het percentage mannen is dat vrouwen als 'bovengemiddeld aantrekkelijk' beoordelen (mocht je enig gevoel voor statistiek hebben, dan zul je opmerken hoe bizar dit is, overigens). Bron. Daarnaast is dit ook het percentage mannen waar 80% van de vrouwen op Tinder in geïnteresseerd is. Bron.
Blogposts zijn geen peer-reviewed onderzoeken.

Tinder Experiments II: Guys, unless you are really hot you are probably better off not wasting your time on Tinder — a quantitative socio-economic study
by Worst-Online-Dater

Your Looks and Your Inbox
How men and women perceive attractiveness
by OkCupid

Dit is click-bait.

:')
pi_174472123
Zie je mij klagen zegt-ie ook gewoon.. Sans gêne..
pi_174472152
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:12 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Een top-3% man kan vrijwel elke vrouw als 'gebruiksvoorwerp' behandelen, zoals vrouwen dit met mannen doen. Er staat dus nergens dat ze bewust voor MGTOW kiezen, of deze levensvisie überhaupt kennen, maar dat ze de facto zo leven, i.e. dat ze zich niet aan de feministische tijd van nu conformeren, maar hun eigen pad trekken.
Nee, jij zegt dat ze het MGTOW-leven leiden, waarschijnlijk onbewust.

En wat is dat leven?

quote:
met name in de VS is Men Going Their Own Way (MGTOW) een opkomende trend. Kortweg, houdt 't in dat mannen zich volledig afsluiten van vrouwen (in relationele zin, dus niet in familiaire of collegiale verhoudingen).
Ergo: als een man het MGTOW-leven leidt, sluit hij zich in relationele zin volledig af van vrouwen.

Waarmee jij dus beweert dat de 3% knapste mannen ter wereld zich in relationele zin volledig afsluiten van vrouwen.
pi_174472160
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:12 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Een top-3% man kan vrijwel elke vrouw als 'gebruiksvoorwerp' behandelen, zoals vrouwen dit met mannen doen.
Tevens ' :') '.
pi_174472163
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:09 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Ik moet posts van de a-selecte steekproef FOK!-dames serieuzer nemen dan onderzoeken die hiernaar zijn gedaan? Bovendien, elke vrouw wordt (net als elke man overigens) aan de [url=https://www.goodreads.com/quotes/772391-when-looking-for-a-life-partner-my-advice-to-women]ultra-feministische boodschappen/url] van vandaag blootgesteld, dus is het niet meer dan normaal dat 't gedrag hieraan wordt aangepast.

[..]

Waar zie je mij klagen over mijn leven? Ik ben tevreden en denk dat veel meer mannen dit zouden zijn wanneer ze MGTOW zouden omarmen.
Ja. Je klaagt. Je opent steeds topics over dit onderwerp. Er zit je duidelijk wat dwars.
Make my day!
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:15:15 #238
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174472167
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:10 schreef probeer het volgende:

[..]

Vraagje .. heb jij vrouwelijke familieleden? Wat vinden die van je opvattingen op dit gebied?
Ik houd, zoals vrijwel elke MGTOW'er die ik (internet-)ken, mijn ideeën voor mezelf. Je MGTOW-visie hardop uitspreken heeft in vrijwel elke situatie meer nadelen dan voordelen, dus waarom zou je? Bedenk dat 't MGTOW geen tegenhanger is van 't feminisme, dus niet streeft naar maatschappijveranderingen, maar slechts een andere (realistischere) kijk op de westerse maatschappij van nu geeft. Je kan hier prima naar leven zonder hier expliciet uiting aan te geven.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:16:42 #239
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174472190
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:12 schreef probeer het volgende:

[..]

Blogposts zijn geen peer-reviewed onderzoeken.

Tinder Experiments II: Guys, unless you are really hot you are probably better off not wasting your time on Tinder — a quantitative socio-economic study
by Worst-Online-Dater

Your Looks and Your Inbox
How men and women perceive attractiveness
by OkCupid

Dit is click-bait.

:')

De blog van OKCupid is op een grote hoeveelheid data gebaseerd ('t Tinder-onderzoek is, toegegeven, van mindere kwaliteit). Daar kan je gerust conclusies aan verbinden, ook zonder 'peer review'.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:17:42 #240
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174472207
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:14 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, jij zegt dat ze het MGTOW-leven leiden, waarschijnlijk onbewust.

En wat is dat leven?

[..]

Ergo: als een man het MGTOW-leven leidt, sluit hij zich in relationele zin volledig af van vrouwen.

Waarmee jij dus beweert dat de 3% knapste mannen ter wereld zich in relationele zin volledig afsluiten van vrouwen.
De facto, inderdaad. Doorgaans, inderdaad. Wat is je punt? De top-3% mannen die jij kent zijn allemaal getrouwd voor hun 25e?
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:18:17 #241
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_174472219
Zou Rutte ook een gekwetste man zijn die gaat voor de MGTOW levensstijl?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:18:54 #242
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174472228
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:15 schreef agter het volgende:

[..]

Ja. Je klaagt. Je opent steeds topics over dit onderwerp. Er zit je duidelijk wat dwars.
Dit is 't eerste MGTOW-topic dat ik op FOK! ken. En hier klaagt alleen JaJammerJan, maar dat doet'ie in elk ander topic ook, dus dat kan je dit kwaliteitstopic niet aanrekenen.
pi_174472236
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:15 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Ik houd, zoals vrijwel elke MGTOW'er die ik (internet-)ken, mijn ideeën voor mezelf. Je MGTOW-visie hardop uitspreken heeft in vrijwel elke situatie meer nadelen dan voordelen, dus waarom zou je? Bedenk dat 't MGTOW geen tegenhanger is van 't feminisme, dus niet streeft naar maatschappijveranderingen, maar slechts een andere (realistischere) kijk op de westerse maatschappij van nu geeft. Je kan hier prima naar leven zonder hier expliciet uiting aan te geven.
Waarom houd je dat voor je? Uit schaamte? Uit angst afgewezen / geridiculiseerd te worden door die naasten?

Maar waarom die angst? Ik bedoel ... je hebt toch geen vrouwen nodig in je leven? Wat boeit het dan wat die van jouw manier van leven vinden? Of vindt je het ergens toch wel belangrijk dat je moeder positief over je denkt?
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:22:04 #244
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174472268
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:19 schreef probeer het volgende:

[..]

Waarom houd je dat voor je? Uit schaamte? Uit angst afgewezen / geridiculiseerd te worden door die naasten?
Omdat 't meer nadelen dan voordelen kent. Hoe zou ik ervan profiteren door 't hardop uit te spreken?
quote:
Maar waarom die angst? Ik bedoel ... je hebt toch geen vrouwen nodig in je leven? Wat boeit het dan wat die van jouw manier van leven vinden? Of vindt je het ergens toch wel belangrijk dat je moeder positief over je denkt?
Lees de eerste alinea van de OP eens, ook 't deel tussen haakjes.
pi_174472274
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:17 schreef 2thmx het volgende:

[..]

De facto, inderdaad. Doorgaans, inderdaad. Wat is je punt? De top-3% mannen die jij kent zijn allemaal getrouwd voor hun 25e?
De facto betekent 'in feite' of 'in de praktijk', niet 'doorgaans'.

En verder betwijfel ik je stelling inderdaad. Kijk alleen maar naar Hollywood, daar lopen volgens mij meer dan genoeg knappe mannen in een relatie rond.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:22:43 #246
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_174472277
Waarom moet er zo nodig overal een label aan gehangen worden. Je wil geen relatie, nou prima toch. Dan ben je vrijgezel.
Waarom moet er dan toch nog ergens een schuldige aangewezen worden?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_174472279
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:16 schreef 2thmx het volgende:

[..]

De blog van OKCupid is op een grote hoeveelheid data gebaseerd ('t Tinder-onderzoek is, toegegeven, van mindere kwaliteit). Daar kan je gerust conclusies aan verbinden, ook zonder 'peer review'.
Lol.

De methodiek van het onderzoek ontbreekt volledig. Er staat nergens waar hun data vandaan komt, hoeveel data dat is, en hoe die geanalyseerd wordt. Nul bronvermelding of verwijzing naar wetenschappelijke literatuur. Nada.

Gewoon alleen wat grafiekjes. Waarvan je dan zou moeten aannemen dat ze kloppen, want nergens terug te vinden.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:23:36 #248
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_174472294
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:22 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Omdat 't meer nadelen dan voordelen kent. Hoe zou ik ervan profiteren door 't hardop uit te spreken?

Precies dat. Omdat je zelf ook wel weet dat het onzin is en gewoon belachelijk klinkt...
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:25:24 #249
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174472323
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:22 schreef probeer het volgende:

[..]

Lol.

De methodiek van het onderzoek ontbreekt volledig. Er staat nergens waar hun data vandaan komt, hoeveel data dat is, en hoe die geanalyseerd wordt. Nul bronvermelding of verwijzing naar wetenschappelijke literatuur. Nada.

Gewoon alleen wat grafiekjes. Waarvan je dan zou moeten aannemen dat ze kloppen, want nergens terug te vinden.
Dan heb je de blog niet geezen. De data komt van OKCupid zelf, de auteur heeft toegang tot alle data van OKCupid. Hoe de grafieken zijn opgesteld wordt ook uitgelegd in 't artikel.
pi_174472331
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:22 schreef TaMieke het volgende:
Waarom moet er zo nodig overal een label aan gehangen worden. Je wil geen relatie, nou prima toch. Dan ben je vrijgezel.
Waarom moet er dan toch nog ergens een schuldige aangewezen worden?
Omdat TS vindt dat hij met zijn sub-optimaal uiterlijk (zijn woorden), geen 8 of 9 vrouw kan krijgen.
Hij wil alleen top 20% neuken. En dat lukt hem niet. Raar hè..
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')