Waarom? Omdat toen ze gezellig aan het kletsen waren er een romantisch muziekje onder werd gezet.quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]![]()
Een paar stevige tactiek besprekingen.
Die twee hebben nog wat uit te leggen bij thuiskomst.
Precies. Nog niks gebeurd.quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:42 schreef papert het volgende:
[..]
Waarom? Omdat toen ze gezellig aan het kletsen waren er een romantisch muziekje onder werd gezet.
De helft van hun gesprek ging trouwens over hun partner.
Of heb ik iets gemist?
Het scheelt natuurlijk ook wel dat hun partners waarschijnlijk hun vertrouwenspersoon waren en die allang weten dat ze een goede klik hadden - dat die het verhaal van hun partner al maanden kennen en niet pas op tv zienquote:Op maandag 16 oktober 2017 15:42 schreef papert het volgende:
[..]
Waarom? Omdat toen ze gezellig aan het kletsen waren er een romantisch muziekje onder werd gezet.
Of heb ik iets gemist?
Nee niet echt. Mijn commentaar was lichtelijk overdreven.quote:Op maandag 16 oktober 2017 15:42 schreef papert het volgende:
[..]
Of heb ik iets gemist?
Programmamakers kunnen het niet laten een soort verhaaltje ervan te maken. Dat muziekje arghh..krijg ik gewoon pijn in mijn tanden vanquote:Op maandag 16 oktober 2017 15:42 schreef papert het volgende:
[..]
Of heb ik iets gemist?
quote:
Het eerste denk ik. Voor nu dan. In de samensmelting zijn het wel grote concurrenten van elkaar.quote:Op maandag 16 oktober 2017 13:29 schreef Wuwwa het volgende:
Wat zouden Carlos en Imke nu moeten doen? Toenadering zoeken bij Kaj en Danny, of de verbolgen Shelly oppikken en het andere duo aanvallen?
Als dat aan de orde komt natuurlijk, ik denk in deze samenstelling dat kamp Zuid nu sterker is dan Noord.quote:Op maandag 16 oktober 2017 19:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het eerste denk ik. Voor nu dan. In de samensmelting zijn het wel grote concurrenten van elkaar.
Denk dat de volgende aflevering interessant gaat worden, de verhoudingen schiften een beetje, eens kijken hoe dat gaat lopen.
Leuk wel
Inderdaad, alsof het niet interessant genoeg is zonder.quote:Op maandag 16 oktober 2017 19:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Programmamakers kunnen het niet laten een soort verhaaltje ervan te maken. Dat muziekje arghh..krijg ik gewoon pijn in mijn tanden van
Heb je weleens een interview met Dirk gehoord? Dirk is echt saai en politiek correct, dat wordt niks.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 03:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop nog altijd dat Dirk Kuyt een keer meedoet.
Daarom juist leuk om met wat irritante kinders op een eiland te zetten. Kijken hoelang het duurt voordat hij ontploft.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 08:04 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Heb je weleens een interview met Dirk gehoord? Dirk is echt saai en politiek correct, dat wordt niks.
Lijkt mij ook wel jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach normaal gesproken wint zuid nu toch wel de proef.
Ik zag die documentaire, zijn eigen kinderen wist ie ook goed rustig onder te blijven, en zijn vrouw is een partij een oncharmante zeikerige kenau, dat deerde hem ook niet. Dirk lijkt onvermurwbaarquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 08:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daarom juist leuk om met wat irritante kinders op een eiland te zetten. Kijken hoelang het duurt voordat hij ontploft.
Wat een viswijf is dat inderdaadquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 10:45 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik zag die documentaire, zijn eigen kinderen wist ie ook goed rustig onder te blijven, en zijn vrouw is een partij een oncharmante zeikerige kenau, dat deerde hem ook niet. Dirk lijkt onvermurwbaar
Ik ook, het klinkt zo walgelijk om de een of andere reden.quote:Op maandag 16 oktober 2017 16:21 schreef Meke het volgende:
Ik vind partner wel echt een naar woord trouwensMaar anders schrijf je steeds vriend(in) maar daar wordt de zin ook niet leesbaarder van
Dirk is fanatiek in elk spel waar hij aan meedoet als hij voor een goed doel moet tennissen stapt hij als eerste op de baan en verlaat de baan als laatste.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 08:04 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Heb je weleens een interview met Dirk gehoord? Dirk is echt saai en politiek correct, dat wordt niks.
Ga toch weg. Saaiere figuren zijn er niet. Waarom.zijn nergens de vorige seizoenen terug te zien?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dirk is fanatiek in elk spel waar hij aan meedoet als hij voor een goed doel moet tennissen stapt hij als eerste op de baan en verlaat de baan als laatste.
Ik denk dan dat je taferelen krijgt dat hij in zo een begin spel al lang boven op de berg is terwijl de laatste nog het water uit moet komen dat soort dingen zijn cool.
Zijn ze wel op YouTubequote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ga toch weg. Saaiere figuren zijn er niet. Waarom.zijn nergens de vorige seizoenen terug te zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |