SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Programma van vandaag
19:45 - 21:45 DJ Knokkels - Lucky To Be At Radio49
Man man, wat een rare drukke dag. En nu gaat het nog even door via mail ook.quote:
Effe chilluhquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Man man, wat een rare drukke dag. En nu gaat het nog even door via mail ook.![]()
Eerst naar Herr Knock luisteren nu.
Ja, ik wist niet wat ik hierna zou gaan draaien en ik had die naam voorbij zien komen in de media.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat was nog eens info, knok.U ook een goedenavond.
Nope, het doet geen belletje rinkelen. Beste lap tekst wel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, ik wist niet wat ik hierna zou gaan draaien en ik had die naam voorbij zien komen in de media.
En ik zie hem ineens staan. Silke Bisschoff/18 Summers.
Ken je het verhaal?
Ik ken het verhaal van jou. In een eerdere show had je het erover en toen kende ik het ook niet. Ongelooflijk hoe dat destijds gegaan is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, ik wist niet wat ik hierna zou gaan draaien en ik had die naam voorbij zien komen in de media.
En ik zie hem ineens staan. Silke Bisschoff/18 Summers.
Ken je het verhaal?
In het kort1: Twee duitse mannen, waarvan er eentje binnenkort na 30 jaar vrijkomt besluiten een bank te overvallen. Worden opgewacht door de politie. In het kruisvuur wat volgt, wordt er een meisje van 18, Silke Bischoff dodelijk geraakt door een kogel. De mannen slaan op de vlucht, hebben veelvuldig contact met de media enzo. En uiteindelijk worden ze opgepakt en tot lange celstraffen veroordeeld.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nope, het doet geen belletje rinkelen. Beste lap tekst wel.
Dat was wel een flink ding toen jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal van jou. In een eerdere show had je het erover en toen kende ik het ook niet. Ongelooflijk hoe dat destijds gegaan is.
Wat ik vooral heel pijnlijk vond is dat die daders tijdens de vlucht geinterviewd zijn, terwijl zij er gewoon bij zat. En dus uiteindelijk gedood is. Ik hoop dat uit deze actie wel wat gedragsregels voor journalisten is ontstaan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
In het kort1: Twee duitse mannen, waarvan er eentje binnenkort na 30 jaar vrijkomt besluiten een bank te overvallen. Worden opgewacht door de politie. In het kruisvuur wat volgt, wordt er een meisje van 18, Silke Bischoff dodelijk geraakt door een kogel. De mannen slaan op de vlucht, hebben veelvuldig contact met de media enzo. En uiteindelijk worden ze opgepakt en tot lange celstraffen veroordeeld.
1: Kort. Knokkels? HAHAHAHAHAHAHHAHAHA
Het was een heel smerig journalistiek spelletje. Lekker voor de kijkcijfers inderdaadquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat ik vooral heel pijnlijk vond is dat die daders tijdens de vlucht geinterviewd zijn, terwijl zij er gewoon bij zat. En dus uiteindelijk gedood is. Ik hoop dat uit deze actie wel wat gedragsregels voor journalisten is ontstaan.
Ik heb het in NL nog meegekregenquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Die gijzeling maakte toen veel indruk op me, we waren toen in Duitsland. Volslagen idioot met al die pers er bovenop.
Dank je, knok. Uiteraard had ik allang op de link geklikt en het hele verhaal gelezen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
In het kort1: Twee duitse mannen, waarvan er eentje binnenkort na 30 jaar vrijkomt besluiten een bank te overvallen. Worden opgewacht door de politie. In het kruisvuur wat volgt, wordt er een meisje van 18, Silke Bischoff dodelijk geraakt door een kogel. De mannen slaan op de vlucht, hebben veelvuldig contact met de media enzo. En uiteindelijk worden ze opgepakt en tot lange celstraffen veroordeeld.
1: Kort. Knokkels? HAHAHAHAHAHAHHAHAHA
quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Die gijzeling maakte toen veel indruk op me, we waren toen in Duitsland. Volslagen idioot met al die pers er bovenop.
En ook hoi natuurlijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat ik vooral heel pijnlijk vond is dat die daders tijdens de vlucht geinterviewd zijn, terwijl zij er gewoon bij zat. En dus uiteindelijk gedood is. Ik hoop dat uit deze actie wel wat gedragsregels voor journalisten is ontstaan.
ToT!quote:
Lekkerquote:
Brengt jouw milkshake de jongens ook naar de tuin?quote:
Klonk wel, ehm.... lekker.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:33 schreef knokkels het volgende:
Okee, dit volgende bruggetje is "wat apart"
Nah, booty en booty. Ik keur em goedquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:33 schreef knokkels het volgende:
Okee, dit volgende bruggetje is "wat apart"
Beetje.... apartquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nah, booty en booty. Ik keur em goed
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Beetje.... apartVond hem wat chaotisch
![]()
Maar ik bedoelde de volgende twee nummers
Snake, trousers
*kuch*
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:41 schreef Watertornado het volgende:
Toch vind ik Mr B. The Gentleman Rhymer beter
Héé!quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:41 schreef Watertornado het volgende:
Deze manquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:41 schreef Watertornado het volgende:
De muziek?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:40 schreef CindieY het volgende:
Major Lazer vind ik toch altijd wel errug lekker
Maar ken je 50 Pence dan ook?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:41 schreef Watertornado het volgende:
Driequote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:55 schreef knokkels het volgende:
CindieY is verantwoordelijk voor de komende drie verzoekjes
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
DrieIk heb er maar 2 gerequest, dus je hebt er zelf 1 aan toegevoegd
Ja jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
sowieso tot 21:27quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:01 schreef CindieY het volgende:
Als we dan toch vunzige plaatjes aan het luisteren zijn
2 Live Crewquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
2lc. Dat is een paar jaar geleden wel.
quote:
Die moet nog komen!quote:
SPOILER: DISCLAIMEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Het viel me niet eens meer op na al die vunzige liedjes van Knokkels.quote:
Dat hele blok zat al zo intens tegen het randje dat er vast iets overheen gevallen isquote:
* knokkels verwijdert Afroman - She Won't Let Me .. dan maarquote:
Dat is een redelijk bekende. Hè hè.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:35 schreef knokkels het volgende:
Rolf Harris is ook best een vies manneke
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is een redelijk bekende. Hè hè.
quote:
Ik had hem ook, maar ik zat de verkeerde titel te zoeken. Dan heb je er niets aanquote:
Fuckyquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Is dit de moeder van Nina Hagen?
quote:
No Bra Date. Freudian Slipquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
No Bra Date. Freudian Slip
Slip. HA!
Het is hier vunzig toch?quote:
quote:
Zwakt het al wat af?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:49 schreef CindieY het volgende:
Die vunzigheid is ook wel weer voorbij met zulke platen
Je hebt de vunzigheid weer eens gemist. Was niet mijn meest favoriete blok moet ik zeggenquote:
Hier hetzelfde. Korte nacht, vroeg op.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was vroeg op vanochtend, ik begin in te kakken
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt de vunzigheid weer eens gemist. Was niet mijn meest favoriete blok moet ik zeggen
Cup a soup?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat zn eigen vunzigheid dan maar maken
Ik ook wel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was vroeg op vanochtend, ik begin in te kakken
* knokkels had gewenst dat ie dat niet gegoogled. Met een beetje artistieke vrijheid. *ril*quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels had gewenst dat ie dat niet gegoogled. Met een beetje artistieke vrijheid. *ril*
Kan soms best lekker zijn.quote:
Dat accent maakt het helemaal af.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:55 schreef knokkels het volgende:
dropping t's and arse all over the place
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is er eentje voor muis om te horen.
Zijn stem is zo herkenbaarquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is er eentje voor muis om te horen.
Wie?quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wat kán je toch rap inspelen op de actualiteit.
Dank voor het luisteren CindieYquote:
just mequote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:20 schreef just me het volgende:
nog even hier luisteren onder het genot van een glaasje
Ik sliep gewoon in mijn eigen bedje hoorquote:
Proost.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:20 schreef just me het volgende:
nog even hier luisteren onder het genot van een glaasje
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ik sliep gewoon in mijn eigen bedje hoor
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mooi nummer van die amateur schutter.
quote:"Damn dude, you've got less brains than KC's living room wall."
Ook als ik zeg dat die pizza gisteren heerlijk wasquote:
Ik had me er al bij neergelegd. Bovendien heb ik vanavond lekkere bietenlasagna gegeten. Dat was toch weer wat culinairder dan macaroniquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ook als ik zeg dat die pizza gisteren heerlijk was
dank je, proost
Bietenlasagna klinkt heel bijzonder, bijzonder lekkerquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had me er al bij neergelegd. Bovendien heb ik vanavond lekkere bietenlasagna gegeten. Dat was toch weer wat culinairder dan macaroni
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had me er al bij neergelegd. Bovendien heb ik vanavond lekkere bietenlasagna gegeten. Dat was toch weer wat culinairder dan macaroni
Fixeren?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:28 schreef knokkels het volgende:
Die stem, ik zou daar dingen mee willen doen die alleen toegestaan zijn in het donker.
Hmmmmmmmmmmm laat ik maar ja zeggenquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmm laat ik maar ja zeggen
Nee joh, kindjes maken met die stem. Maar dat is vast niet mogelijk. Had ik maar beter moeten opletten met biologiequote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:32 schreef just me het volgende:
[..]zeg nu maar gewoon wat je wilt zeggen
je wilde haar de mond snoeren
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee joh, kindjes maken met die stem. Maar dat is vast niet mogelijk. Had ik maar beter moeten opletten met biologie
quote:
ja hequote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:38 schreef livelink het volgende:
Zo'n stem als deze zou ik ook wel willen klonen
Het boek heb ik indertijd wel gelezen. De film heb ik bewust aan me voorbij laten gaan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
ja he
Een beetje als Patrick Süsskind - Das Parfum, maar dan met stemmen.
Mooie film. Ge-wel-dig boek
Nou ja, zonder de brute moorden van de hoofdpersoon dan natuurlijk![]()
alstuquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:44 schreef just me het volgende:
Ik ga mezelf toch maar "verplichten" om eens rustig een boek te gaan lezen
ja en om wat minder gehaast te zijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dé manier om lekker in slaap te vallen.
Ik lees in de bus. Lang leve het OV.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:44 schreef just me het volgende:
Ik ga mezelf toch maar "verplichten" om eens rustig een boek te gaan lezen
Welterusten Luckyquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ziet ernaar uit dat ik vroeg ga liggen.![]()
Had ik toch 3 seconden eerder moeten kijkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik heb idd veel in de trein gelezen, weer eens wat anders dan naar je mobiel starenquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik lees in de bus. Lang leve het OV.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:46 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Knokkels. Het was een afwisselende show weer
quote:
Dank voor de muisterende oortjesquote:
dan ook vroeg slapen, welterustenquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
zoiets?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Het boek heb ik indertijd wel gelezen. De film heb ik bewust aan me voorbij laten gaan.
Maar inderdaad, ik moest ook even denken aan onvrijwillige stembandtransplantatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Slaap lekker zo Luckyquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
zoiets?Ook hier laat ik de afbeeldingen liever bewust aan me voorbij gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Vroeg slapen lijkt me wel een leuk planquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bedankt mensen en slaap lekker straks!
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook hier laat ik de afbeeldingen liever bewust aan me voorbij gaan
slaap lekker just mequote:
Gaan we met zijn allen in 1 bed liggen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:53 schreef livelink het volgende:
Ik doe verstandig met jullie mee. Welterusten allen
Binnen een maand weer bij elkaar, mooi toch? Net geen 60 jaar gehaald.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 02:42 schreef chufi het volgende:
[..]
OK \Tragisch dat zo iets zo snel gaat ,maar voor jullie allen misschien beter zo..
Ja ik voelde ook al dat geluk bij je . Triest wel maar ook mooi dat het kan en gebeurt .. Hugquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 02:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Binnen een maand weer bij elkaar, mooi toch? Net geen 60 jaar gehaald.
Ik trouw ook maar 1x en dit jaar 35 alweer.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 02:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik voelde ook al dat geluk bij je . Triest wel maar ook mooi dat het kan en gebeurt .. Hug
tijd maakt ons ouder.. ik heb er geen andere woorden voor..quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 02:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik trouw ook maar 1x en dit jaar 35 alweer.
35 jaar geleden wist ik al dat het 1x was, dat het zolang ging duren wist ik toen nog niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 02:52 schreef chufi het volgende:
[..]
tijd maakt ons ouder.. ik heb er geen andere woorden voor..
Je zat er op te wachten .. ik weet het.. maar toch kun je nu ook je rust vinden Piet ni het ook over en uit is...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 02:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
35 jaar geleden wist ik al dat het 1x was, dat het zolang ging duren wist ik toen nog niet.
Dat dit ging gebeuren wist ik al een tijd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 03:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zat er op te wachten .. ik weet het.. maar toch kun je nu ook je rust vinden Piet ni het ook over en uit is...
Ja oK Nog meer in de queue of is het even rustig?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 03:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat dit ging gebeuren wist ik al een tijd.
Komt niet uit de lucht vallen
Het is al heftig laat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 03:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja oK Nog meer in de queue of is het even rustig?
Komt goed Piet. Enjoyquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 03:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb nog geen slaap. ga nog ff wat doen
De uitvaartverzekering dekt de powerpoint niet, dan maak ik het zelf wel.quote:
Dat ging snel!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 02:43 schreef sig000 het volgende:
Binnen een maand weer bij elkaar, mooi toch? Net geen 60 jaar gehaald.
Ja das andere koek...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 06:09 schreef sig000 het volgende:
Dat Muis er niet meer is vind ik lastiger.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 07:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, Melt. Biologische klok zeker?
Waardeloos is dat. Helemaal na een week zoals jij achter de rug hebt op je werk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 07:06 schreef Melting het volgende:
[..]Die is van slag.
Lig al een paar uur in bed te draaien, terwijl ik er pas om 1 uur in lag.
Fijn dat je goed geslapen hebt. Alleen dat dat van het totaal op zijn is, is minder.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 07:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waardeloos is dat. Helemaal na een week zoals jij achter de rug hebt op je werk.Hier eindelijk weer eens goed geslapen. Meer van het totaal op zijn.
Maar het goede nieuws is dat Gup nog draait.
Goedemorgen just me. 2 koffie nodig ja?quote:
Niet echt nodig, op tijd gaan slapen, 2 wijntjes, alleen vanaf 5 uur wakker , daarna nog wat gedraaid en gewoeld en toen mocht ik mijn bed uitquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 07:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me. 2 koffie nodig ja?
Je mocht je bed uit? Toch aardig van jezelf.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 07:37 schreef just me het volgende:
[..]
Niet echt nodig, op tijd gaan slapen, 2 wijntjes, alleen vanaf 5 uur wakker , daarna nog wat gedraaid en gewoeld en toen mocht ik mijn bed uit
Soms moet je aardig tegen jezelf zijn en ik kan datquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 07:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Je mocht je bed uit? Toch aardig van jezelf.
Alle wedstrijden gewonnen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 07:39 schreef just me het volgende:
[..]
Soms moet je aardig tegen jezelf zijn en ik kan dat
hoe was jouw avond ?
Dit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 07:37 schreef just me het volgende:
[..]
Lucky het is toch niet vreemd dat je totaal op bent, als je nagaat wat er allemaal in zo'n korte tijd gebeurd is![]()
Goedemorgen, just me. Nee, dat is ook niet zo gek en komt wel goed. Erger is dat Jan Smit nu te horen is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 07:37 schreef just me het volgende:
[..]
Niet echt nodig, op tijd gaan slapen, 2 wijntjes, alleen vanaf 5 uur wakker , daarna nog wat gedraaid en gewoeld en toen mocht ik mijn bed uit
Lucky het is toch niet vreemd dat je totaal op bent, als je nagaat wat er allemaal in zo'n korte tijd gebeurd is![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 08:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, just me. Nee, dat is ook niet zo gek en komt wel goed. Erger is dat Jan Smit nu te horen is.
Als het aan mij ligt gaan dergelijke nummers er per direct uit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 08:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je dat ziet, kan Gup dan niet even spontaan vastlopen?
Ik doe mijn behoefte wel op het toilet...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 08:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt gaan dergelijke nummers er per direct uit.![]()
Maar ja, er schijnt behoefte aan te zijn
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 08:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mooie oplossing zou zijn als mensen dergelijke nummers aanvragen bij DJ Vout.
Moggùh, Mad.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 08:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe mijn behoefte wel op het toilet...
Oh ja.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:08 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]Lucky gedraag je.....
Ik draai alleen kwaliteitsmuziek.
Toch blij dat je goede wederhelft vanavond op het rooster staat...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 09:08 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]Lucky gedraag je.....
Ik draai alleen kwaliteitsmuziek.
Schijnt het zonnetje ook daar? Hier volop.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 10:36 schreef Diaan73 het volgende:
Heerlijk weer vandaag langs het veld!
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 10:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Schijnt het zonnetje ook daar? Hier volop.
Aan de wandel, just me?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 10:55 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Kom mee naar buiten allemaal, dan zoeken wij de wielewaal
En horen wij die muzikant, dan is herfst weer in ‘t land
Dudeljoho klinkt zijn lied, dudeljoho klinkt zijn lied
Dudeljoho en anders niet
Hij woont in een dicht eikenbos, getooid in gouden vederdos
Daar jodelt hij op zijn schalmei, tovert onze harten blij
Dudeljoho klinkt zijn lied, dudeljoho klinkt zijn lied
Dudeljoho en anders niet
nope aan de tippelquote:
JIj mag me best Keetje noemenquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 11:40 schreef just me het volgende:
[..]
JIj mag me best Keetje noemen![]()
* just me gaat nu echt naar buiten
Ik ben gewoon nieuwe muziek aan het luisteren en moet ook dingen voor de band voorbereiden. Gelukkig heb ik wel een lang weekend, dus hoop ik de komende dagen nog van het mooie weer te genieten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 14:00 schreef just me het volgende:
Te mooi weer om binnen te zitten, lunchen in de tuin
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 14:00 schreef just me het volgende:
Te mooi weer om binnen te zitten, lunchen in de tuin
ik moet straks ook weer binnen aan de slagquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 14:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwe muziek aan het luisteren en moet ook dingen voor de band voorbereiden. Gelukkig heb ik wel een lang weekend, dus hoop ik de komende dagen nog van het mooie weer te genieten.
smaakt ook nog eens goed ookquote:
Niemand is meer aan het Gap-pen. Wat wel jammer is, want ik vond het een leuke week qua muziekquote:
Die mening deel ik met je. Gup is wat mij betreft overbodig.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 14:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niemand is meer aan het Gap-pen. Wat wel jammer is, want ik vond het een leuke week qua muziek
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 14:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gup overbodig in zijn huidige vorm dus. Mensen luisteren er amper naar, het staat vol met ouwe troep waar niemand op zit te wachten en je bent er onnodig druk mee. Tijd dat het op de schop gaat.
Ik gooi zo wel wat diverse diversen in de autoDJ...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 14:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gup lekker voeren met DJ shows.
quote:Programma van vandaag
15:10 - 18:00 Gapverpielekes...
21:00 - 23:00 Dj Melting - Golden oldies
Nu nog een blik DJ's open kunnen trekken...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 14:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gup lekker voeren met DJ shows.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu nog een blik DJ's open kunnen trekken...
Inderdaad. Gup is best te voeren met wat ander materiaal ook. Denk dat de meeste mensen het dat wel over eens zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu nog een blik DJ's open kunnen trekken...
Het is dat ik zo bezoek krijg, anders was ik wel bereid om zelf wat aan elkaar te plakken of zo...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Hoorde al iets gebeuren en dacht, even checken.
Daarom ook mijn vraag hoe makkelijk het is om in één nacht een paar honderd songs er in te pompen. Continue hetzelfde is stront irritant...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad. Gup is best te voeren met wat ander materiaal ook. Denk dat de meeste mensen het dat wel over eens zijn.
Muis had allerlei plannen over het opnieuw vullen van Gup en had ook om mijn hulp gevraagd. Helaas is daar weinig meer van gekomen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad. Gup is best te voeren met wat ander materiaal ook. Denk dat de meeste mensen het dat wel over eens zijn.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Muis had allerlei plannen over het opnieuw vullen van Gup en had ook om mijn hulp gevraagd. Helaas is daar weinig meer van gekomen.
* Elfletterig luistert nu nieuwe muziek op Spotify
Lijkt me goed om een keer in alle rust te bespreken. Kernvraag is eigenlijk wat we willen met Radio 49 in alle uren dat er geen DJ draait (en dat zijn er nogal wat). Wat voor soort muziek? Wat wel en niet?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Daar is ze máánden mee bezig geweest en was vaak bezig met het aanpassen van foute tags. Er zijn veel brakke mp3's vervangen. Ook zijn er in de loop der tijd enkele honderden nummers aan toegevoegd. Een vreselijke berg werk, wat gezien het aantal luisteraars de moeite van het werk helaas niet waard is. Dat zal dus anders moeten. Met een man of 47 of zo.
Jij ook al? Je gaat MadMaster achterna, geloof ik...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat een weer
En dan straks whiskey proeverij.... wat een straf
* OscarMopperkont weet hoe. Moet alleen toegang hebben. Knal ik hem zo vol.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom ook mijn vraag hoe makkelijk het is om in één nacht een paar honderd songs er in te pompen. Continue hetzelfde is stront irritant...
Volgens mij gaan we zelfs naar dezelfdequote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij ook al? Je gaat MadMaster achterna, geloof ik...
Dat wel...quote:
Ik heb er vandaag twee moeten afzeggen.quote:En dan straks whiskey proeverij.... wat een straf
Je mag die info delen...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont weet hoe. Moet alleen toegang hebben. Knal ik hem zo vol.
Ik ga vandaag nergens heen...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgens mij gaan we zelfs naar dezelfde
Ah balen. Geen idee wat er op mijn menu staat straks. Ik laat me verassenquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wel...
[..]
Ik heb er vandaag twee moeten afzeggen.
Wat ga je proeven?
lekkere rokerige smaak dusquote:
Ik las het net. Jammer.quote:
Ik had er vandaag achter een stand kunnen staan, maar dat kwam even niet uit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah balen. Geen idee wat er op mijn menu staat straks. Ik laat me verassen
Ja, als de rust er over een tijdje weer is, dan gaan we er met z'n allen weer iets moois van maken. Goed luisteren naar wat mensen graag willen en daar een beetje in zien te bemiddelen, want iedereen het naar het zin maken gaat niet werken in de praktijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lijkt me goed om een keer in alle rust te bespreken. Kernvraag is eigenlijk wat we willen met Radio 49 in alle uren dat er geen DJ draait (en dat zijn er nogal wat). Wat voor soort muziek? Wat wel en niet?
Nee, ik ben gewoon even Hennie...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik las het net. Jammer.
Niks ernstigs qua reden hoop ik.
Ik zou ervoor willen pleiten om eerst na te denken over wat we willen met de Gup-uren (en Radio 49 als zodanig) voordat we Gup vol gaan plempen met allerlei muziek. Maar als tussenoplossing kan het natuurlijk prima...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De gegevens worden over een tijd overgezet. Ben er mee bezig. Ik ga geen dingen delen op het moment, want alles staat nog op naam van muis.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft een geordend archief zonder corrupte bestanden met van alles wat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Daar is ze máánden mee bezig geweest en was vaak bezig met het aanpassen van foute tags. Er zijn veel brakke mp3's vervangen. Ook zijn er in de loop der tijd enkele honderden nummers aan toegevoegd. Een vreselijke berg werk, wat gezien het aantal luisteraars de moeite van het werk helaas niet waard is. Dat zal dus anders moeten. Met een man of 47 of zo.
Veel van de band 'Various', dat dan weer wel...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft een geordend archief zonder corrupte bestanden met van alles wat.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:40 schreef Tuned22 het volgende:
Hier is het ook prachtig weerhet wemelt in 't bos van de paddenstoelfotografeerterroristen.
Oh en goedemiddag luitjes
Gup moet gewoon wat Top2000 zooi en van die 60 70 80 90 hits.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 15:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou ervoor willen pleiten om eerst na te denken over wat we willen met de Gup-uren (en Radio 49 als zodanig) voordat we Gup vol gaan plempen met allerlei muziek. Maar als tussenoplossing kan het natuurlijk prima...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |