Dat dit ging gebeuren wist ik al een tijd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 03:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zat er op te wachten .. ik weet het.. maar toch kun je nu ook je rust vinden Piet ni het ook over en uit is...
Ja oK Nog meer in de queue of is het even rustig?quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 03:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat dit ging gebeuren wist ik al een tijd.
Komt niet uit de lucht vallen
Het is al heftig laat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 03:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja oK Nog meer in de queue of is het even rustig?
Komt goed Piet. Enjoyquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 03:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb nog geen slaap. ga nog ff wat doen
De uitvaartverzekering dekt de powerpoint niet, dan maak ik het zelf wel.quote:
Dat ging snel!quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 02:43 schreef sig000 het volgende:
Binnen een maand weer bij elkaar, mooi toch? Net geen 60 jaar gehaald.
Ja das andere koek...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 06:09 schreef sig000 het volgende:
Dat Muis er niet meer is vind ik lastiger.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 07:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, Melt. Biologische klok zeker?
Waardeloos is dat. Helemaal na een week zoals jij achter de rug hebt op je werk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 07:06 schreef Melting het volgende:
[..]Die is van slag.
Lig al een paar uur in bed te draaien, terwijl ik er pas om 1 uur in lag.
Fijn dat je goed geslapen hebt. Alleen dat dat van het totaal op zijn is, is minder.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 07:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waardeloos is dat. Helemaal na een week zoals jij achter de rug hebt op je werk.Hier eindelijk weer eens goed geslapen. Meer van het totaal op zijn.
Maar het goede nieuws is dat Gup nog draait.
Goedemorgen just me. 2 koffie nodig ja?quote:
Niet echt nodig, op tijd gaan slapen, 2 wijntjes, alleen vanaf 5 uur wakker , daarna nog wat gedraaid en gewoeld en toen mocht ik mijn bed uitquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 07:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me. 2 koffie nodig ja?
Je mocht je bed uit? Toch aardig van jezelf.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 07:37 schreef just me het volgende:
[..]
Niet echt nodig, op tijd gaan slapen, 2 wijntjes, alleen vanaf 5 uur wakker , daarna nog wat gedraaid en gewoeld en toen mocht ik mijn bed uit
Soms moet je aardig tegen jezelf zijn en ik kan datquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 07:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Je mocht je bed uit? Toch aardig van jezelf.
Alle wedstrijden gewonnen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 07:39 schreef just me het volgende:
[..]
Soms moet je aardig tegen jezelf zijn en ik kan dat
hoe was jouw avond ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |