Hier hetzelfde. Korte nacht, vroeg op.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was vroeg op vanochtend, ik begin in te kakken
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt de vunzigheid weer eens gemist. Was niet mijn meest favoriete blok moet ik zeggen
Cup a soup?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat zn eigen vunzigheid dan maar maken
Ik ook wel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was vroeg op vanochtend, ik begin in te kakken
* knokkels had gewenst dat ie dat niet gegoogled. Met een beetje artistieke vrijheid. *ril*quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels had gewenst dat ie dat niet gegoogled. Met een beetje artistieke vrijheid. *ril*
Kan soms best lekker zijn.quote:
Dat accent maakt het helemaal af.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:55 schreef knokkels het volgende:
dropping t's and arse all over the place
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is er eentje voor muis om te horen.
Zijn stem is zo herkenbaarquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is er eentje voor muis om te horen.
Wie?quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wat kán je toch rap inspelen op de actualiteit.
Dank voor het luisteren CindieYquote:
just mequote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:20 schreef just me het volgende:
nog even hier luisteren onder het genot van een glaasje
Ik sliep gewoon in mijn eigen bedje hoorquote:
Proost.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:20 schreef just me het volgende:
nog even hier luisteren onder het genot van een glaasje
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ik sliep gewoon in mijn eigen bedje hoor
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mooi nummer van die amateur schutter.
quote:"Damn dude, you've got less brains than KC's living room wall."
Ook als ik zeg dat die pizza gisteren heerlijk wasquote:
Ik had me er al bij neergelegd. Bovendien heb ik vanavond lekkere bietenlasagna gegeten. Dat was toch weer wat culinairder dan macaroniquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ook als ik zeg dat die pizza gisteren heerlijk was
dank je, proost
Bietenlasagna klinkt heel bijzonder, bijzonder lekkerquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had me er al bij neergelegd. Bovendien heb ik vanavond lekkere bietenlasagna gegeten. Dat was toch weer wat culinairder dan macaroni
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had me er al bij neergelegd. Bovendien heb ik vanavond lekkere bietenlasagna gegeten. Dat was toch weer wat culinairder dan macaroni
Fixeren?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:28 schreef knokkels het volgende:
Die stem, ik zou daar dingen mee willen doen die alleen toegestaan zijn in het donker.
Hmmmmmmmmmmm laat ik maar ja zeggenquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmm laat ik maar ja zeggen
Nee joh, kindjes maken met die stem. Maar dat is vast niet mogelijk. Had ik maar beter moeten opletten met biologiequote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:32 schreef just me het volgende:
[..]zeg nu maar gewoon wat je wilt zeggen
je wilde haar de mond snoeren
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee joh, kindjes maken met die stem. Maar dat is vast niet mogelijk. Had ik maar beter moeten opletten met biologie
quote:
ja hequote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:38 schreef livelink het volgende:
Zo'n stem als deze zou ik ook wel willen klonen
Het boek heb ik indertijd wel gelezen. De film heb ik bewust aan me voorbij laten gaan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
ja he
Een beetje als Patrick Süsskind - Das Parfum, maar dan met stemmen.
Mooie film. Ge-wel-dig boek
Nou ja, zonder de brute moorden van de hoofdpersoon dan natuurlijk![]()
alstuquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:44 schreef just me het volgende:
Ik ga mezelf toch maar "verplichten" om eens rustig een boek te gaan lezen
ja en om wat minder gehaast te zijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dé manier om lekker in slaap te vallen.
Ik lees in de bus. Lang leve het OV.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:44 schreef just me het volgende:
Ik ga mezelf toch maar "verplichten" om eens rustig een boek te gaan lezen
Welterusten Luckyquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ziet ernaar uit dat ik vroeg ga liggen.![]()
Had ik toch 3 seconden eerder moeten kijkenquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik heb idd veel in de trein gelezen, weer eens wat anders dan naar je mobiel starenquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik lees in de bus. Lang leve het OV.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:46 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Knokkels. Het was een afwisselende show weer
quote:
Dank voor de muisterende oortjesquote:
dan ook vroeg slapen, welterustenquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
zoiets?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Het boek heb ik indertijd wel gelezen. De film heb ik bewust aan me voorbij laten gaan.
Maar inderdaad, ik moest ook even denken aan onvrijwillige stembandtransplantatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Slaap lekker zo Luckyquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
zoiets?Ook hier laat ik de afbeeldingen liever bewust aan me voorbij gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Vroeg slapen lijkt me wel een leuk planquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bedankt mensen en slaap lekker straks!
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook hier laat ik de afbeeldingen liever bewust aan me voorbij gaan
slaap lekker just mequote:
Gaan we met zijn allen in 1 bed liggen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 22:53 schreef livelink het volgende:
Ik doe verstandig met jullie mee. Welterusten allen
Binnen een maand weer bij elkaar, mooi toch? Net geen 60 jaar gehaald.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 02:42 schreef chufi het volgende:
[..]
OK \Tragisch dat zo iets zo snel gaat ,maar voor jullie allen misschien beter zo..
Ja ik voelde ook al dat geluk bij je . Triest wel maar ook mooi dat het kan en gebeurt .. Hugquote:Op zaterdag 14 oktober 2017 02:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Binnen een maand weer bij elkaar, mooi toch? Net geen 60 jaar gehaald.
Ik trouw ook maar 1x en dit jaar 35 alweer.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 02:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik voelde ook al dat geluk bij je . Triest wel maar ook mooi dat het kan en gebeurt .. Hug
tijd maakt ons ouder.. ik heb er geen andere woorden voor..quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 02:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik trouw ook maar 1x en dit jaar 35 alweer.
35 jaar geleden wist ik al dat het 1x was, dat het zolang ging duren wist ik toen nog niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 02:52 schreef chufi het volgende:
[..]
tijd maakt ons ouder.. ik heb er geen andere woorden voor..
Je zat er op te wachten .. ik weet het.. maar toch kun je nu ook je rust vinden Piet ni het ook over en uit is...quote:Op zaterdag 14 oktober 2017 02:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
35 jaar geleden wist ik al dat het 1x was, dat het zolang ging duren wist ik toen nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |