du_ke ergens tegenaan schoppen? Doe niet zo mal.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 18:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind dat wel echt te negatief voor het groenste regeerakkoord dat Nederland ooit kende, ondanks de verkiezingsuitslag. Dan ben je niet langer serieus, maar wil je gewoon ertegenaan schoppen.
Welke maatregelen die in de komende kabinetsperiode genomen gaan worden vind je het beste?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 18:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind dat wel echt te negatief voor het groenste regeerakkoord dat Nederland ooit kende, ondanks de verkiezingsuitslag. Dan ben je niet langer serieus, maar wil je gewoon ertegenaan schoppen.
Bedankt voor je nieuwstip trouwens.quote:
De btw-verhoging op openbaar vervoer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 18:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke maatregelen die in de komende kabinetsperiode genomen gaan worden vind je het beste?
Super groen ja.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 18:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De btw-verhoging op openbaar vervoer.
Schandalig inderdaad.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 18:57 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
du_ke ergens tegenaan schoppen? Doe niet zo mal.
Dat dit het 'groenste regeerakkoord ooit' zou worden kon ook bijna niet anders gezien de internationale situatie en de achterstand die we hebben opgelopen. Maar veel ambitie zit er niet in stiekem. Wat gezien de samenstelling van het kabinet ook wel logisch is. Maar wel jammer..quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 18:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De btw-verhoging op openbaar vervoer.
Als in 2030 bereikt is wat dit kabinet graag wilde dan is het met terugwerkende kracht het groenste regeerakkoord tot nu toe. Voorlopig gebeurt er maar weinig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat dit het 'groenste regeerakkoord ooit' zou worden kon ook bijna niet anders gezien de internationale situatie en de achterstand die we hebben opgelopen. Maar veel ambitie zit er niet in stiekem. Wat gezien de samenstelling van het kabinet ook wel logisch is. Maar wel jammer..
Ook dat klopt. De echt lastige maatregelen worden doorgeschoven. Wederom begrijpelijk hoor, daar niet van.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als in 2030 bereikt is wat dit kabinet graag wilde dan is het met terugwerkende kracht het groenste regeerakkoord tot nu toe. Voorlopig gebeurt er maar weinig.
Er was bovendien natuurlijk slechts één mogelijkheid om Neerlands groenste Regeerakkoord ooit nog ietsje groener te maken, maar we weten hoe dat afgelopen is. Dus laten we wel eerlijk zijn: ik denk niet dat je echt tot de hoek behoort die nu over dit specifieke punt zou mogen klagen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat dit het 'groenste regeerakkoord ooit' zou worden kon ook bijna niet anders gezien de internationale situatie en de achterstand die we hebben opgelopen. Maar veel ambitie zit er niet in stiekem. Wat gezien de samenstelling van het kabinet ook wel logisch is. Maar wel jammer..
No problem. Het FD en FOK! hebben de primeur.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 18:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Bedankt voor je nieuwstip trouwens.
Ik vorm pas een mening als ik er uurtjes voor kan schrijven. Dat heb ik al wel geleerd de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:04 schreef Reya het volgende:
Ik begrijp niet waarom je een mening zou moeten hebben over het regeerakkoord.
Kan je van die stagevergoeding nu ook eindelijk weer eens een keer de trein in richting het bewoonde deel van ons mooie land?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vorm pas een mening als ik er uurtjes voor kan schrijven. Dat heb ik al wel geleerd de afgelopen weken.
Ik voel me totaal niet gebonden aan enige partij, daardoor kan ik er vrij nuchter naar kijken. We krijgen waar Nederland voor gestemd is. Middelmaat dus.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er was bovendien natuurlijk slechts één mogelijkheid om Neerlands groenste Regeerakkoord ooit nog ietsje groener te maken, maar we weten hoe dat afgelopen is. Dus laten we wel eerlijk zijn: ik denk niet dat je echt tot de hoek behoort die nu over dit specifieke punt zou mogen klagen.
En onenigheid.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik voel me totaal niet gebonden aan enige partij, daardoor kan ik er vrij nuchter naar kijken. We krijgen waar Nederland voor gestemd is. Middelmaat dus.
Gek, het land met een van de grootste middenklasses ter wereld kiest voor de middenklasse. I did not see that comingquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik voel me totaal niet gebonden aan enige partij, daardoor kan ik er vrij nuchter naar kijken. We krijgen waar Nederland voor gestemd is. Middelmaat dus.
Bijdehand.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gek, het land met een van de grootste middenklasses ter wereld kiest voor de middenklasse. I did not see that coming
Nice.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:13 schreef Drugshond het volgende:
'Geruchten over dood Schengen zijn overdreven'
Schengen is gewoon dood.
Nu nog wat ministertjes en staatssecretarisjes, of niet Kaasje.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:16 schreef Kaas- het volgende:
Er is nou eenmaal veel onenigheid tussen Nederlanders en dat heeft zich vertaald in de verkiezingsuitslag en in het nieuwe kabinetje.
Ik wil vanavond eten bestellen. Waar zal ik eens voor gaan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu nog wat ministertjes en staatssecretarisjes, of niet Kaasje.
Je weet nu wel 1 ding. Mocht dit kabinet voortijdig vallen gaat er een dubbele afrekening komen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:16 schreef Kaas- het volgende:
Er is nou eenmaal veel onenigheid tussen Nederlanders en dat heeft zich vertaald in de verkiezingsuitslag en in het nieuwe kabinetje.
Niet die godverdeteringhoerenpizzatent van hier vlakbij in elk geval.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil vanavond eten bestellen. Waar zal ik eens voor gaan?
Het begint met kap en eindigt met salon?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Binnenkort sowieso eens een keer die kant op. Wil nog eens kijken bij een groot kantoor, dus hopelijk kan dat ergens in combinatie met het schrijven van een masterscriptie.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan je van die stagevergoeding nu ook eindelijk weer eens een keer de trein in richting het bewoonde deel van ons mooie land?
Noodles.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mooi. Voorspellingen van Drugshond. Ik ben weer gerust.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je weet nu wel 1 ding. Mocht dit kabinet voortijdig vallen gaat er een dubbele afrekening komen.
• Waarom zolang steggelen zonder stabiliteit. Langste formatie ooit.
• VVD hoeft dan niet meer op "goedwill" te rekenen van het volk.Lees oude wijn in nieuwe zakken.
• Zie je wel zullen 1/3 van de kiezers roepen die op PVV/FvD hebben gestemd. De aversie zal alleen maar groter worden.
Weer volop perspectief op jaren stabiliteit inderdaad.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mooi. Voorspellingen van Drugshond. Ik ben weer gerust.
Spareribs. 10kg.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is het niet eigenlijk een soort Rutte 2.5?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:26 schreef Tchock het volgende:
Ik had er niet op gerekend maar Drugshond heeft me overtuigd. Rutte III gaat gewoon keurig de rit uitzitten.
Zullen we deze inlijsten en bij een kabinetsbreuk en dito verkiezingen tegen het licht aan houden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Mooi. Voorspellingen van Drugshond. Ik ben weer gerust.
2.0.1.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is het niet eigenlijk een soort Rutte 2.5?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet die godverdeteringhoerenpizzatent van hier vlakbij in elk geval.
Ik durf dat nog niet echt aan, omdat het hier in Amsterdam meestal niet lekker is. Heb ook nog niet ontdekt waar het anders is. Then again, met m'n enorme kater is dat wel godenvoedsel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het begint met kap en eindigt met salon?
Ah. Kutstad.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik durf dat nog niet echt aan, omdat het hier in Amsterdam meestal niet lekker is.
Ja, maar alleen als je vlakbij een van de deelnemende winkels woont. Moet je effe op hun site kijken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bezorgt McDonald's eigenlijk al? Of moet die proef nog beginnen??
Als Amsterdam de Europese Medicijnenautoriteit krijgt ben ik helemaal veur.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:32 schreef Drugshond het volgende:
Maar de eerste lakmoesproef gaat no doubt de BRexit worden. Hoeveel geld er verdampt gaat worden met een harde afscheiding. Probeer dat maar eens (economisch) te verkopen.
De gemiddelde FP-lezer boeit het trouwens geen fuck, als ik het zo bekijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:05 schreef Ryon het volgende:
[..]
No problem. Het FD en FOK! hebben de primeur.
doe ik meteenquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar alleen als je vlakbij een van de deelnemende winkels woont. Moet je effe op hun site kijken.
Daar zullen May en consorten op afgestraft worden. Daar heeft Rutte III weinig mee van doen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:32 schreef Drugshond het volgende:
Maar de eerste lakmoesproef gaat no doubt de BRexit worden. Hoeveel geld er verdampt gaat worden met een harde afscheiding. Probeer dat maar eens (economisch) te verkopen.
Bij jou wel ja. Ik moet nog wachten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bezorgt McDonald's eigenlijk al? Of moet die proef nog beginnen??
Die moet natuurlijk naar Roemenië, die arme lui hebben geen enkel Europees pretkantoor.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als Amsterdam de Europese Medicijnenautoriteit krijgt ben ik helemaal veur.
Jij wil die pilletjes allemaal wel proberen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als Amsterdam de Europese Medicijnenautoriteit krijgt ben ik helemaal veur.
De naleving wel om de contributie als netto betaler overeind te houden. Er is dan een manco wat opgehoest moet worden vanwege een te grote broek.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar zullen May en consorten op afgestraft worden. Daar heeft Rutte III weinig mee van doen...
Bohh.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:44 schreef Kaas- het volgende:
Fuck yeahhh
Groot Big Mac menu besteld met friet, frietsaus en cola, plus een McChicken, een Quarter Pounder en een McFlurry Toblerone met caramel.
En ik kan de bezorger live zien aankomen via GPS
Gvd wat een innovatie
Wat is dat, 3000 kcal?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:44 schreef Kaas- het volgende:
Fuck yeahhh
Groot Big Mac menu besteld met friet, frietsaus en cola, plus een McChicken, een Quarter Pounder en een McFlurry Toblerone met caramel.
Gvd wat een innovatie
Met hoeveel mensen ga je dat opeten?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:44 schreef Kaas- het volgende:
Fuck yeahhh
Gvd wat een innovatie
trolololquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen ga je dat opeten?
Hahah nicequote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA
McDonald's Albert Cuypstraatff kijken hoe ik kan bestellen
De collectieve zorgkosten zijn zojuist gestegenquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:44 schreef Kaas- het volgende:
Fuck yeahhh
Gvd wat een innovatie
is goed voor jequote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:50 schreef Tchock het volgende:
De enige reden dat ik nu geen BigMac eet is dat ik dan naar de mac moet fietsen.
Lekker veel. Ik ben benieuwd wat je als eerst gaat eten. Tegen de tijd dat je bij je McFlurry bent aangekomen is het gesmolten, dus die kan je beter halverwege ergens opeten. Maar ja, om nou een koude BigMac te moeten verorberen...quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:44 schreef Kaas- het volgende:
Fuck yeahhh
Gvd wat een innovatie
Zwolle?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:50 schreef Tchock het volgende:
De enige reden dat ik nu geen BigMac eet is dat ik dan naar de mac moet fietsen.
Daar begint het concept van fastfood langzaam gemeengoed te worden onder de inheemse bevolking.quote:
Ze hebben die burgers gecoat in die vloeistof uit heatpacks.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:51 schreef Viltje het volgende:
[..]
Lekker veel. Ik ben benieuwd wat je als eerst gaat eten. Tegen de tijd dat je bij je McFlurry bent aangekomen is het gesmolten, dus die kan je beter halverwege ergens opeten. Maar ja, om nou een koude BigMac te moeten verorberen...
Die ligt straks out met zijn bakkes in de ketchup. En morgen de rest met de magnetron.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen ga je dat opeten?
Meh. Kaas- is denk ik wel na 10min klaar met het warme deel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:51 schreef Viltje het volgende:
[..]
Lekker veel. Ik ben benieuwd wat je als eerst gaat eten. Tegen de tijd dat je bij je McFlurry bent aangekomen is het gesmolten, dus die kan je beter halverwege ergens opeten. Maar ja, om nou een koude BigMac te moeten verorberen...
Prima maaltijd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:53 schreef Kaas- het volgende:
Big Mac 510 kcal
Franse frietjes groot 445 kcal
Frietsaus 106 kcal
McChicken 450 kcal
Quarter Pounder 530 kcal
McFlurry 481 kcal
Grote cola 188 kcal
----------------
2.710 kcal![]()
Heb een koelkast gek. Dat is chille aan bestellen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:51 schreef Viltje het volgende:
[..]
Ja hij kwam hier zojuist al climaxeren op het nieuws.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:55 schreef Pokkelmans het volgende:
Is Ryon trouwens niet groot fan van die Wopke?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:53 schreef Kaas- het volgende:
Big Mac 510 kcal
Franse frietjes groot 445 kcal
Frietsaus 106 kcal
McChicken 450 kcal
Quarter Pounder 530 kcal
McFlurry 481 kcal
Grote cola 188 kcal
----------------
2.710 kcal![]()
Ja......heb er 28 jr gewoond. why ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 19:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, jij... kwam jij vroeger uit Tilburg?
Wopke wordt MinFin, Koolmees gaat het sociale stelsel opblazen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:00 schreef remlof het volgende:
Waarom is Koolmees hier niet welkom?
En wie is Wopke?
Sander Dekker gaat rebellerende onderwijzers aanpakken, bovendien.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 20:01 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Wopke wordt MinFin, Koolmees gaat het sociale stelsel opblazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |