Geopend!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F&S / Cloverfield
F&S / Cloverfield #2
F&S / Cloverfield #3 - It's alive!
Mag het laatste deel weer open? Na 13 jaar wachten dan toch een directe sequel in de planning.
Wellicht met terugwerkende kracht ook nog reeksen.
Tijdelijke psychose heel vervelend we hebben zijn account nu geblokkeerd het zal niet meer gebeurenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:34 schreef phoenyx het volgende:
Waarom maakte Erasmus zoveel topics en gaf die zelf slotjes?
Vergeet al die kloontjes niet. Levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 16:39 schreef Fugue het volgende:
[..]
Tijdelijke psychose heel vervelend we hebben zijn account nu geblokkeerd het zal niet meer gebeuren
Jazeker!quote:Op maandag 1 maart 2021 13:07 schreef Amee het volgende:
Is er al een Disney+ topic? Nu ze Star hebben toegevoegd zitten er best wel veel leuke films en series bij!
Ik kan hem zo snel niet vinden, dus voel je vrij om er een aan te maken! Hier thuis toevallig net aan de serie begonnen op Netflix!quote:
doe ik als ik thuis ben dat gaat me mobiel niet lukken.tenzij een collega het eerder ziet.quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:10 schreef Arcee het volgende:
F&S / Film- of serieclichés waar je je het meest aan ergert?
Reeks maken met onderstaande reeds bestaande legendarische reeks?
TV / Frappante filmwetten
TV / Frappante filmwetten deel II
F&S / Frappante filmwetten deel 3
F&S / Frappante filmwetten deel 4 Waar feiten verdraaid worden!
Waar dan nog wel een reeks voor gemaakt moet worden.
Prima, doe rustig aan.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:52 schreef Karina het volgende:
[..]
doe ik als ik thuis ben dat gaat me mobiel niet lukken.tenzij een collega het eerder ziet.
Perfect.quote:
Niet voor zover ik weet, dus het staat je vrij er eentje te openen als je wilquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:23 schreef potjecreme het volgende:
Was er een Brooklyn nine-nine topic?
Tuurlijk! Meteen gedaanquote:Op maandag 6 september 2021 11:13 schreef tombolafan het volgende:
Hoi, het topic over The Walking Dead:
F&S / [USA] The Walking Dead #92
werd een beetje vervuild met posts over The Walking Dead - World Beyond, dus daar heb ik een apart topic voor gemaakt:
F&S / [USA] The Walking Dead - World Beyond
Kan de tekst 'World Beyond' uit de TT van de eerste reeks gehaald worden, om verwarring te voorkomen?
Een kleine discussie is geen probleem, zolang het maar niet inhoudelijk over plotlijnen en andere spoilers gaat. Om echt dieper op zaken in te gaan gebruiken we al 20 jaar aparte topics. Zo blijft het Netflix-topic leesbaar en hou je spoilers buiten de deur.quote:Op maandag 21 februari 2022 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit anno 2022 op FOK! een achterhaalde denkwijze. Dat topic voor Tinder Swindler heeft één reactie gehad afgelopen week. Niemand wordt gelukkig van tig topics met vijf reacties en een centraal topic waar alleen Aether wat toevoegt.
Beetje discussie over de series kan prima hier. Het wordt wat anders als het drie topics lang over één serie gaat aar dat gebeurt niet.
Geopend.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:37 schreef Donna het volgende:
F&S / [USA] Orphan Black #3
Is dit topic gesloten? Kan er niet in reageren.
Mag het topic weer open aangezien de serie terug komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |