Zeker!quote:Op zondag 17 november 2024 22:22 schreef superniger het volgende:
Mag er een HBO tag in de TT?
F&S / [HBO MAX] Dune: Prophecy
Verplaatst!quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:30 schreef tong80 het volgende:
Deze hoort natuurlijk in VBL.............
VBL / Donald Trump brengt Teun Koopmeiners in verlegenheid met politiek zeer
Volgens mij is er geen topic voor, dus wat dat betreft geen probleem het te openen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Is er of mag er een topic geopend worden waarin we (oude) films die in z'n volledigheid op Youtube staan mogen delen?
Ze zijn gekoppeld dus altijd terug te vinden, die van jou was niet gekoppeldquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
Ja sorry hoor maar waarom moet het centrale topic van Gooische Vrouwen dicht?
Er worden nooit nieuwe topics gemaakt als er een nieuw seizoen komt.Alles over het vorige seizoen staat ook in het centrale topic, wat ook handig is.
Omdat het me beter leek om er hier over verder te gaan.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn gekoppeld dus altijd terug te vinden, die van jou was niet gekoppeld
Maar waarom er hier over praten als Yvonne al met je in het topic er over bezig is?
Het is gekoppeld nu. Netjes toch. Heb je ook geen nieuwe users die opeens posts uit 2024 quoten en denken dat het nieuw ismquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
Ja sorry hoor maar waarom moet het centrale topic van Gooische Vrouwen dicht?
Er worden nooit nieuwe topics gemaakt als er een nieuw seizoen komt.Alles over het vorige seizoen staat ook in het centrale topic, wat ook handig is.
Dus we krijgen nu voor ieder seizoen een nieuw topic?quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is gekoppeld nu. Netjes toch. Heb je ook geen nieuwe users die opeens posts uit 2024 quoten en denken dat het nieuw ism
Er zijn er pas 2.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus we krijgen nu voor ieder seizoen een nieuw topic?
Oké dan zal ik vandaag even voor alle series, die ik volg, waar een nieuw seizoen van komt even een nieuw topic maken.quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn er pas 2.
Maar dat ooit de oorspronkelijke bedoeling ja
Zeik niet zoquote:Op dinsdag 9 september 2025 13:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Oké dan zal ik vandaag even voor alle series, die ik volg, waar een nieuw seizoen van komt even een nieuw topic maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |