abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:05:43 #1
3767 Herald
Come get some
pi_55725145
Frappant filmwet:
quote:
Op 29 september 2000 18:13 schreef Tweek het volgende:
Das een film wet doe altijd het omgekeerde van wat je het beste kan doen.
Vorige delen

Frappante filmwetten
Frappante filmwetten deel II

probeer plz iets origineels te verzinnen, dus niet weer aankomen met de L-vormige lakens of dat de held met zijn revolver met 6 kogels moeiteloos een leger evil henchmen kan uitschakelen die niets raken met hun vol automatische machinegeweren.

Mocht je filmwet te obscuur zijn, dan vraagt Frollo om meerdere films te noemen waarin die voorkomt (de filmwet dan eh, niet Frollo).

TS begint uiteraard:

Reporters
  • de reporter, krant of film, is altijd bezig met een groot verhaal.
  • de reporter is meestal vrouw en moet zich nog altijd bewijzen en aandringen bij de hoofdredacteur om te mogen werken aan het verhaal.
  • aan het verhaal werken betekent er de hele dag mee bezig zijn, tot in de late uurtjes.
  • objectief blijven lukt nooit, want de reporter wordt altijd onderdeel van het verhaal dat ze wil schrijven
  • informatie zoeken over een gebeurtenis van jaren geleden is heel gemakkelijk. In de bibliotheek kun je oude kranten bekijken en met het grootste gemak spot je het voor jou relevante artikel.
  • als de reporter op locatie gefilmd wordt is het alleen voor een lullige aankondiging als "this is Amy Walker, live for TBS news".
  • na de aankondiging duwen ze de microfoon snel in iemand anders handen zodat ze snel weer weg kunnen.
  • *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
      woensdag 2 januari 2008 @ 16:19:38 #2
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55725419
    moet het over reporters gaan of kijk je alleen maar superman films?
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
    pi_55725755
    Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
    http://www.flickr.com/photos/unioz/
      woensdag 2 januari 2008 @ 17:01:23 #4
    16570 Thijz
    Ignorance Is Bliss
    pi_55726248
    dat, als ze in een auto rijden, het altijd of een Amerikaans barrel is, of het is een Volvo
    Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
    Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
    Held :D
    pi_55726305
    Alle goederikken hebben mooie Apples, terwijl de slechterikken een kutcomputer hebben
    Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
    Ja DE Ik houd nog heel veel van je
      woensdag 2 januari 2008 @ 17:48:26 #6
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_55727062
    Je moet altijd je stuur de hele tijd van links naar rechts blijven draaien om recht te kunnen rijden.
      donderdag 3 januari 2008 @ 09:46:32 #7
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55739973
    Als je met een beker koffie rondloopt, en iemand loopt per ongeluk jouw kant op, dan MOET je over jezelf heenknoeien in plaats van de andere kant op te knoeien.

Wanneer je door de regen loopt, dan zijn alleen je haren nat, maar je kleding niet en bij vrouwen loopt de makeup ook niet uit.

Als je sex hebt gehad dan druipt er niks uit, maar ga je lekker naast elkaar liggen en naar het plafond staren.
    PieAir
      donderdag 3 januari 2008 @ 09:51:15 #8
    15967 Frollo
    You know I am a righteous man
    pi_55740030
    Wat ik me afvraag hè, als je in een OP genoemd wordt, telt dat dan als naamtopic?
      donderdag 3 januari 2008 @ 09:55:28 #9
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55740102
    B.A. is een van de beste stuur-van-links-naar-rechts-bewegen-en-rechtdoor-rijden-chauffeurs.

Alle agenten die een 'stake-out' moeten doen, hebben eerst koffie en donuts gehaald, dat 1 minuut na de eerste hap / slok vervolgens over het dashboard heen gaat omdat ze snel achter de boeven aan moeten.

De wetenschapper heeft altijd een bril
    Dokters dragen geen bescherming voor hun gezicht bij medische handelingen.
      donderdag 3 januari 2008 @ 10:57:18 #10
    22457 Patch
    FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
    pi_55741102
    Waarom altijd de telefoon opnemen met "yes" of "hello" ???

En waarom nooit "bye" zeggen???
    * Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
    pi_55741151
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 10:57 schreef Patch het volgende:
    Waarom altijd de telefoon opnemen met "yes" of "hello" ???
    Is dat niet min of meer een gebruik in Angelsaksische landen? Naast "Bouquet Residence speaking" natuurlijk.
    "If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
      donderdag 3 januari 2008 @ 11:02:02 #12
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_55741199
    Gevaarlijke stoffen zitten altijd in makkelijk breekbare containers
    Iedere probleem in Star Trek is op te lossen door de primaire stroom om te leiden naar de deflector
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_55741243
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 10:59 schreef Litpho het volgende:

[..]

Is dat niet min of meer een gebruik in Angelsaksische landen? Naast "Bouquet Residence speaking" natuurlijk.

pi_55741294
    Elke Aziaat kent minstens één vechtsport
    Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
    http://www.flickr.com/photos/unioz/
    pi_55741311
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 11:02 schreef Ps2K het volgende:
    Gevaarlijke stoffen zitten altijd in makkelijk breekbare containers
    Iedere probleem in Star Trek is op te lossen door de primaire stroom om te leiden naar de deflector
    Of de polariteit van de energie om te draaien.

Verder zijn er de overbekende L-vormige lakens en elke hotelkamer in Parijs heeft uitzicht op de eifeltoren.
    All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
      donderdag 3 januari 2008 @ 11:19:05 #16
    22457 Patch
    FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
    pi_55741520
    En ophangen / neerleggen zonder de ander het te laten weten, door 'bye' of iets in die trant te zeggen??
    * Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
      donderdag 3 januari 2008 @ 11:20:32 #17
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55741549
    In Star-Trek spreekt ook elke alien gewoon Engels ( door de universele vertaler ) maar bij typische rituelen en gewoontes spreken ze wél de taal van die planeten ( klingon, bajoraans etc. etc. )

Geesten kunnen altijd dwars door wanden en muren heen, maar zakken nooit door een vloer
    PieAir
      donderdag 3 januari 2008 @ 11:36:13 #18
    94617 Ps2K
    pi_55741854
    Gezien de overvloed aan zombie films die in de afgelopen eeuw zijn gemaakt is het iedere keer verbazingwekkend dat ze in een nieuwe film pas halverwege erachter komen dat de hersens stuk gemaakt moeten worden.

Vrouwen worden altijd hysterisch in films en niemand slaat ze om ze te kalmeren.

Negers gaan over het algemeen het eerste dood in horror films.

Als je een rood shirt draagt, ga dan niet mee met Kirk naar de onbekende planeet
    (McCoy, Spock, Kirk and ensign Ricky beam down to the planet. Guess who's not coming back?)
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_55742078
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 11:36 schreef Ps2K het volgende:
    Als je een rood shirt draagt, ga dan niet mee met Kirk naar de onbekende planeet
    (McCoy, Spock, Kirk and ensign Ricky beam down to the planet. Guess who's not coming back?)
    Het zal je ziektekostenverzekeraar maar zijn .
    "If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
      donderdag 3 januari 2008 @ 11:56:34 #20
    94617 Ps2K
    pi_55742282
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 11:46 schreef Litpho het volgende:

[..]

Het zal je ziektekostenverzekeraar maar zijn .
    [ afbeelding ]
    Die lui willen je gewoon dood hebben!

Nog een filmwet:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Stormtrooper_effect
      donderdag 3 januari 2008 @ 13:43:04 #21
    104160 Nihil
    stelt niks voor
    pi_55744567
  • Bij een verhuizing zetten de verhuizers eerst een stapel dozen en een stoel op de stoep of op het gazon en vragen bij ieder item naar welke ruimte het gebracht moet worden.
  • Indien een scene snelheid of actie moet verbeelden krijg je het in slow-motion te zien.
  • De amerikaanse film GSMmetjes hebben allemaal een uittrekbare antenne.
  • Als er een zeer groot contant bedrag bij de bank word opgenomen krijg je een gratis koffertje.
  • Indien de vluchtauto niet direct start, helpt het om herhaaldelijk op het gaspedaal te stampen.
  • Ook al is een slachtoffer al zijn armen, benen, hoofd en romp kwijt geraakt tijdens de explosie, je stelt hem gerust met de opmerking:"everything is gonna be allright".
  • Een barkeeper staat altijd glazen af te drogen.
  • Er is altijd een parkeerplaats vrij pal voor deur, ook al is het midden in New York of LA.
  • Als een auto een ravijn in rijdt, ontploft deze tijdens de vlucht zonder enige aanleiding.
  • Niet alleen beginnen alle telefoonnummers met 555, maar de snelheid waarmee een nummer word ingetikt is verbazingwekkend hoog. Probeer het maar eens met je eigen 06 nummer...
  • Een auto stelen is een fluitje van een cent... je trekt een handvol draden onder het dashboard vandaan en die duw je tegen elkaar aan en .... hopla... de motor start. Geen last van alarm, startonderbreker of stuurslot.
  • Tijdens de Engelse (?) les hebben ze het altijd over Kierkegaard (who the **** is Kierkegaard) en de les is altijd binnen 12 seconden afgelopen want dan gaat de bel. De leerlingen staan op en lopen direct weg.... huiswerk noteren ze niet. Ze hebben ook altijd maar een paar boeken in hun hand (of lopen ze de hele dag op en neer naar de lockers).

[ Bericht 0% gewijzigd door Nihil op 04-01-2008 11:05:31 ]
  •   donderdag 3 januari 2008 @ 14:19:05 #22
    22386 the_RAVEN
    Radioactieve Raaf
    pi_55745322
    Op een spoorwegovergang valt altijd de auto uit als er een trein aankomt, vaak is de benzine op.

Het ergste vind ik eigenlijk dat de hoofdrolspeler 20 mensen doodschiet om te bewijzen dat ie 'onschuldig' is.
      donderdag 3 januari 2008 @ 14:38:15 #23
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55745762
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 09:51 schreef Frollo het volgende:
    Wat ik me afvraag hè, als je in een OP genoemd wordt, telt dat dan als naamtopic?
    nee

maar misschien wil Mike de reeks wel hernoemen naar Frollo's frapante filmwetten
    *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
      donderdag 3 januari 2008 @ 14:46:54 #24
    3767 Herald
    Come get some
    pi_55745959
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 14:19 schreef the_RAVEN het volgende:
    Het ergste vind ik eigenlijk dat de hoofdrolspeler 20 mensen doodschiet om te bewijzen dat ie 'onschuldig' is.
    ja maar dat zijn dan alleen bad guys, het ergste is dat als de held iemand moet beschermen dat ten koste doet van tientallen omstanders.
    "de hotel eigenaar is door zijn kop geschoten, de schoonmaakster gewurgd, mijn collega is in zijn nek gestoken, een aantal winkelcentrumbezoekers zijn neergemaaid en de boerderij van mijn ouders is inclusief ouders opgeblazen, maar gelukkig heb ik een tot gisteren voor mij onbekende vrouw weten te redden uit de klauwen van de Tjetjeense maffia!"
    *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
      donderdag 3 januari 2008 @ 15:26:31 #25
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55746844
    Als je in Amerika in een restaurant hebt gegeten, dan leg je wat briefgeld op tafel en loop je weg.
    PieAir
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')