abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:07:37 #1
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174370446
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber



quote:
Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.

Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.

Bron: Politie
Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

Route zoals de politie denkt dat ze die genomen heeft: https://www.route.nl/fiet(...)bilt-langs-soest/map

Meer kleding gevonden die misschien van Anne is

https://www.ad.nl/dossier(...)an-anne-is~afb27a1c/

SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TIJDLIJN

quote:
12-10-2017 / 10:32
De politie heeft een specifiek gebied in Zeewolde afgezet waar ze vermoeden dat het lichaam van Anne Faber is verborgen. Dat heeft de politie zojuist bekendgemaakt.

Gisteren werd ook al in het gebied gezocht naar Anne Faber (25), die sinds 29 september wordt vermist. De politie zoekt nu in de omgeving van het Nulderpad.
quote:
12-10-2017 / DEN DOLDER - Michael P. (27) had tijdens zijn verblijf in de forensisch psychiatrische kliniek in Den Dolder een relatie met een begeleidster. Ook had de man die verdacht wordt van betrokkenheid bij de verdwijning van Anne Faber een relatie met een patiënte die van hem zwanger raakte.

Mogelijk speelde de affaire een rol bij de vrijheden die P. had. Hij kon de kliniek al sinds het voorjaar moeiteloos regelmatig verlaten. Hij had alleen een meldingsplicht. Meerdere bronnen rond het onderzoek bevestigen de relaties en het voor hem soepele regime aan De Telegraaf. Aventurijn zelf wilde gisteren niet reageren. Ook de Dienst Justitiële Inrichtingen weigert iets te zeggen over het regime van P. Justitie beschikt over een overzicht van de dagen waarop P. buiten was.


quote:
Zedendelinquent aangehouden voor vermissing Anne Faber
09-10-2017 / In Den Dolder is een 27-jarige man aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de vermissing van Anne Faber. Het gaat om een zedendelinquent die in een psychiatrische kliniek werd behandeld. Faber is nog altijd vermist.

De verdachte zat een lange straf uit voor gewelds- en zedendelicten, meldt de politie. Hij was bezig aan zijn terugkeer in de maatschappij. Het is de politie nog niet duidelijk onder welk regime de man viel, oftewel of de man onbegeleid naar buiten mocht, hoe vaak dat dan was en voor hoelang.

Het onderzoek leidde gisteren naar de verdachte. Hij werd niet direct aangehouden, omdat de politie hoopte dat de man hen naar Faber zou leiden. Toen dat vanmiddag nog niet was gebeurd, werd hij aangehouden.

De politie wil niet zeggen hoe ze de man op het spoor zijn gekomen. Volgens de politie is het belangrijkste doel van het onderzoek erachter komen waar Faber is en hoe de verdachte betrokken is.

De zoekactie van politie, defensie en vrijwilligers gaat door, zegt de politie. Wel wordt het zoekgebied mogelijk iets verlegd, meer in de richting van de instelling waar de verdachte verbleef.

De 25-jarige Faber uit Utrecht ging vrijdag 29 september een eind fietsen. Vanuit Baarn kwam nog een laatste bericht, daarna verdween ze. De afgelopen dagen werd haar jas gevonden in de omgeving van Huis ter Heide. Ook zijn een rugzak en een fiets gevonden die vermoedelijk van haar zijn.

In Den Dolder zijn meerdere psychiatrische instellingen, maar er is maar één met een forensische afdeling. Die is een kwartiertje fietsen van het Blookerpark in Huis ter Heide, waar de fiets werd gevonden. De vermoedelijke fietsroute van Faber komt vlak langs de kliniek.

bron: NOS.nl (https://nos.nl/artikel/21(...)sing-anne-faber.html)


quote:
MAANDAG 9 OKTOBER
- Verrassend nieuws: de politie heeft een verdachte aangehouden. Het gaat om een 27-jarige zedendelinquent uit een kliniek in Den Dolder, die was op proefverlof. De politie hoopte dat de verdachte hen naar de verblijfplaats van Anne zou leiden, maar dat is nog niet gebeurd. Anne wordt nog vermist en de zoekacties gaan door.
- De politie heeft inmiddels 1700 tips ontvangen, teveel nog om allemaal persoonlijk te beantwoorden.
- Defensie hielp al achter de schermen bij het zoeken naar Anne, maar komt nu ook met zo'n 65 militairen naar de zoeklocaties.
- Stichting Signi Zoekhonden, die regelmatig helpt bij vermissingen, is verbaasd over de strategie van de Utrechtse politie in de zoektocht naar Anne Faber. De stichting heeft aangeboden te helpen maar de politie is daar niet op ingegaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:

Ontopic graag

-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
(Dat wil zeggen: kom niet met :"misschien was ze wel depressief" of "relatieproblemen" want daar is nergens aanleiding voor dus opbokken met die onzin
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.
-ook opmerkingen over d'r foto's kunnen achterwege blijven. (spiegelingen, weerkaatsingen, vrolijk/boos/bang etc etc
-BELANGRIJK Verdachte is een 27-jarige M.P. uit Zeewolde. Gelieve niet de volledige naam te posten aub
-BELANGRIJKSTE TIP: Negeer onzinposts, zet een TR en ga aub niet quoten. Negeren is de beste manier om een troll te ontmoedigen om zijn onzin voort te zetten

  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:08:14 #2
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174370456
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan zeg ik dan ook: shallow grave.
Een graf op begraafplaats is volgens mij al gauw 1m80 diep, dacht ik. Zijn iig richtlijnen voor. Daar zal hij zich niet aan gehouden hebben wrs.
Klinkt aannemelijk idd.
pi_174370458
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:05 schreef Mishu het volgende:
Maar familie zegt dus ook shit:

https://www.ad.nl/dossier(...)vol-geweld~aaac2b46/
Tja, van die hele familie heb ik niet echt een hoge pet op.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174370469
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:05 schreef Mishu het volgende:
Maar familie zegt dus ook shit:

https://www.ad.nl/dossier(...)vol-geweld~aaac2b46/
Die had je toch al gepost?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174370472
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:05 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, maar daar kun je toch niet zo'n heel diep graf mee graven? :@
In die zachte Nederlands grond best snel, heb vroeger weleens een gegraven voor een grote hond, duurde niet lang.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  User die je het meest gemist hebt 2022 donderdag 12 oktober 2017 @ 12:08:52 #6
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174370473
Het lijkt er toch op dat de dader niet degene is die de locatie informatie heeft gegeven want dan hadden ze haar allang gevonden lijkt mij.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:09:25 #7
292419 NoXia
Productiefoutje
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:09:33 #8
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174370486
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:08 schreef SeLang het volgende:
Het lijkt er toch op dat de dader niet degene is die de locatie informatie heeft gegeven want dan hadden ze haar allang gevonden lijkt mij.
Het is toch meer dat ze voorzichtig zijn? Om geen sporen te vernietigen?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174370490
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:08 schreef SeLang het volgende:
Het lijkt er toch op dat de dader niet degene is die de locatie informatie heeft gegeven want dan hadden ze haar allang gevonden lijkt mij.
Denk ik ook niet. Vind hem ook niet echt het type om te praten, tenzij een verkeerde locatie geeft.
pi_174370493
als zij begraven is ergens, kan ik niet geloven dat 1 persoon dit gedaan heeft.
Misschien heeft de dader wel hulp gehad
pi_174370495
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:08 schreef SeLang het volgende:
Het lijkt er toch op dat de dader niet degene is die de locatie informatie heeft gegeven want dan hadden ze haar allang gevonden lijkt mij.
Tja als je iets voorzichting moet opgraven...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174370496
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:08 schreef SeLang het volgende:
Het lijkt er toch op dat de dader niet degene is die de locatie informatie heeft gegeven want dan hadden ze haar allang gevonden lijkt mij.
Volgens mij heeft-ie het aangewezen op google-maps in de verhoorkamer en dat zal niet al te nauwkeurig zijn, toen hij haar begroef was het immers wrs donker. Dus dan toch even zoeken.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:10:12 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174370499
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:08 schreef SeLang het volgende:
Het lijkt er toch op dat de dader niet degene is die de locatie informatie heeft gegeven want dan hadden ze haar allang gevonden lijkt mij.
Dat ligt eraan hoe specifiek die informatie was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174370509
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:09 schreef KingRadler het volgende:
als zij begraven is ergens, kan ik niet geloven dat 1 persoon dit gedaan heeft.
Misschien heeft de dader wel hulp gehad
MISSCHIEN.
pi_174370510
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:09 schreef KingRadler het volgende:
als zij begraven is ergens, kan ik niet geloven dat 1 persoon dit gedaan heeft.
Misschien heeft de dader wel hulp gehad
Waarom niet?
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_174370511
Het lijkt mij wel dat iemand gepraat heeft anders verplaats je niet al je zoekteams naar een specifieke plek in Zeewolde
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:11:01 #17
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174370516
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:09 schreef Maraca het volgende:

[..]

Het is toch meer dat ze voorzichtig zijn? Om geen sporen te vernietigen?
Precies, je kan de hele grond omgooien met een grote graafmachine maar dan ben je alle sporen kwijt en heb je nog geen sterke zaak.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:11:15 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174370518
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:09 schreef NoXia het volgende:
Niels is trouwens wel erg stil.
Ja, dat viel mij ook op....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174370521
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:10 schreef metallicelmo het volgende:
Het lijkt mij wel dat iemand gepraat heeft anders verplaats je niet al je zoekteams naar een specifieke plek in Zeewolde
Misschien de verdachte/dader?
pi_174370526
De door het AD geciteerde oom 'Hans' is ook knettergek. Werkt overigens ook bij de plantsoenendienst ihkv sociale werkvoorziening.
Hij schrijft: "Als Beatrix ontkent dat ik haar oudste zoon ben is ze een leugenaar!!!"
https://plus.google.com/105792476709984401449/posts/gmBJJ2pqjAY
pi_174370529
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:09 schreef KingRadler het volgende:
als zij begraven is ergens, kan ik niet geloven dat 1 persoon dit gedaan heeft.
Misschien heeft de dader wel hulp gehad
Je bent er wel even mee bezig, maar op zich kan 1 persoon dat wel doen lijkt me, zeker een jonge knaap van 27. Lichaam blijft dan nog even in de auto op parkeerplaatsje en hij gaat scheppen.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:12:29 #22
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_174370545
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die had je toch al gepost?
Ja maar niemand reageerde erop :(
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:13:06 #23
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174370553
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:11 schreef derek77 het volgende:
De door het AD geciteerde oom 'Hans' is ook knettergek. Werkt overigens ook bij de plantsoenendienst ihkv sociale werkvoorziening.
Hij schrijft: "Als Beatrix ontkent dat ik haar oudste zoon ben is ze een leugenaar!!!"
https://plus.google.com/105792476709984401449/posts/gmBJJ2pqjAY
Als het niet zo erg was geweest allemaal had ik hier echt keihard om gelachen. :@
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:13:15 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174370557
Las ik net niet iets over in cirkels er naartoe werken? Dat was bij Savannah toch ook toen ze maar eenmaal gevonden was?
Toen hebben ze ook heel lang de tijd genomen om naar het lichaam toe te werken, om maar vooral geen sporen te vernietigen.
Zelfde tekst werd ook gebruikt toen het om de jas ging.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174370562
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:11 schreef derek77 het volgende:
De door het AD geciteerde oom 'Hans' is ook knettergek. Werkt overigens ook bij de plantsoenendienst ihkv sociale werkvoorziening.
Hij schrijft: "Als Beatrix ontkent dat ik haar oudste zoon ben is ze een leugenaar!!!"
https://plus.google.com/105792476709984401449/posts/gmBJJ2pqjAY
Ja onze inside informant paar dagen geleden had gezegd dat "zijn oom ook in Vught zat" volgens mij. Doelde die op deze man wrs. maar die zit dus niet meer in Vught. Knettergek is hij wel, maar volgens mij beseft-ie dat ook.
I´m back.
pi_174370564
Lees de OP nog eens mbt die oom, gewoon niet doen dus.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2017 12:14:00 ]
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:14:01 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174370572
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:12 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ja maar niemand reageerde erop :(
Ja ik wel, maar je hebt het dus herhaald om de aandacht er nogmaals op te vestigen... nou, goed gedaan hoor meid!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174370608
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:11 schreef derek77 het volgende:
De door het AD geciteerde oom 'Hans' is ook knettergek. Werkt overigens ook bij de plantsoenendienst ihkv sociale werkvoorziening.
Hij schrijft: "Als Beatrix ontkent dat ik haar oudste zoon ben is ze een leugenaar!!!"
https://plus.google.com/105792476709984401449/posts/gmBJJ2pqjAY
Laat die man gewoon met rust. Mist duidelijk een schroefje hier en daar.
Je raekt an de dinge geweun.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:15:38 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174370609
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja onze inside informant paar dagen geleden had gezegd dat "zijn oom ook in Vught zat" volgens mij. Doelde die op deze man wrs. maar die zit dus niet meer in Vught. Knettergek is hij wel, maar volgens mij beseft-ie dat ook.
Nee, dat ging over een ander, deze Hans heeft geen TBS gehad, die andere "oom" die wel TBS had is denk ik een neef van moeder, geen broer.
Anders zouden oom Hans en die ander die TBS heeft gehad namelijk allebei Johannes heten, en dat lijkt me zelfs voor een jaren 60 grefo gezin niet voor de hand liggend.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174370619
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:13 schreef Leandra het volgende:
Las ik net niet iets over in cirkels er naartoe werken? Dat was bij Savannah toch ook toen ze maar eenmaal gevonden was?
Toen hebben ze ook heel lang de tijd genomen om naar het lichaam toe te werken, om maar vooral geen sporen te vernietigen.
Zelfde tekst werd ook gebruikt toen het om de jas ging.
Lijkt mij ook ja.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174370632
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja ik wel, maar je hebt het dus herhaald om de aandacht er nogmaals op te vestigen... nou, goed gedaan hoor meid!
_O-
pi_174370634
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, dat ging over een ander, deze Hans heeft geen TBS gehad, die andere "oom" die wel TBS had is denk ik een neef van moeder, geen broer.
Anders zouden oom Hans en die ander die TBS heeft gehad namelijk allebei Johannes heten, en dat lijkt me zelfs voor een jaren 60 grefo gezin niet voor de hand liggend.
Okee, nieuw voor me.
maar goed...
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:17:02 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174370636
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja onze inside informant paar dagen geleden had gezegd dat "zijn oom ook in Vught zat" volgens mij. Doelde die op deze man wrs. maar die zit dus niet meer in Vught. Knettergek is hij wel, maar volgens mij beseft-ie dat ook.
Die "informant" zei dat trouwens niet, jij vroeg er naar.
Daar reageerde hij op, maar dat zegt natuurlijk niet zoveel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174370638
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:13 schreef Leandra het volgende:
Las ik net niet iets over in cirkels er naartoe werken? Dat was bij Savannah toch ook toen ze maar eenmaal gevonden was?
Toen hebben ze ook heel lang de tijd genomen om naar het lichaam toe te werken, om maar vooral geen sporen te vernietigen.
Zelfde tekst werd ook gebruikt toen het om de jas ging.
Van binnen naar buiten is nu standaard. Savannah lag op haar buik in een sloot vol met kroos. Dus geen directe identificatie mogelijk.. Hier zal een omgewoelde plek o.i.d. [vermoedelijk] aangetroffen zijn.
pi_174370639


Blauw: plek journalist Herman Zaalberg

Cirkel: mogelijke plek Anne.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174370653
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die "informant" zei dat trouwens niet, jij vroeg er naar.
Daar reageerde hij op, maar dat zegt natuurlijk niet zoveel.
Hij had dat gezegd, en daarom vroeg ik om nadere duiding idd.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:18:05 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174370656
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Okee, nieuw voor me.
maar goed...
Ja, dat komt omdat je wat betreft die "oom" al dagenlang in een tunnel zit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174370659
quote:
12:10
De politie zoekt nu met een speurhond vlak naast het pad. Dit onderzoek gebeurt zorgvuldig om geen sporen te vernietigen en het zal langere tijd in beslag nemen. Ze werken van buiten naar binnen in een straal van 150 meter naar de specifieke plek waar ze vermoeden dat Anne Faber ligt. Eerst wordt met honden en materieel het gebied in beeld gebracht. In dat gebied wordt gezocht naar sporen en grondverstoringen.
pi_174370687
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij had dat gezegd, en daarom vroeg ik om nadere duiding idd.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dat komt omdat je wat betreft die "oom" al dagenlang in een tunnel zit.
Ja Ryan3, wel luisteren naar Detective Inspector Leandra Lestrade.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:20:37 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174370690
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij had dat gezegd, en daarom vroeg ik om nadere duiding idd.
Ja, maar als je wat over die oom opzoekt dan weet je ook dat hij weer buiten is geweest.... dat hij nu weer in Vught zit is wat anders.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174370696
quote:
6s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:20 schreef Nielsch het volgende:

[..]

[..]

Ja Ryan3, wel luisteren naar Detective Inspector Leandra Lestrade.
Ik ga er niet op in, want dan heb je drie topics gezever, het ligt anders iig.
I´m back.
pi_174370714
waarom wordt er sporenonderzoek gedaan

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2017 12:22:02 ]
pi_174370720
quote:
Dit soort instelling is de donkere schaduwzijde van een ideologie die langzaamaan aan het sterven is, die van de "maakbare samenleving", die van "jij bent niet ziek, de maatschappij is ziek en maakt jou ziek", die van "ook ben je dader, eigenlijk ben je slachtoffer". Dit soort instelling is de voedselbank der geesteszieken. "Kom naar ons, en we reiken je een compleet kader aan waarbinnen je zonder problemen je zelfbeeld overeind kunt houden, waarbinnen je je kunt verschansen, camoufleren, verbergen, en we doen dan alsof wij begrijpen wat er in je hoofd omgaat en noemen dat behandeling, deal?" Aldus blijft in de koppen van die hulpverleners die samenleving maakbaar, terwijl er inde hoofden van de gekkies niks verandert. Nergens anders is er zulk een grote discrepantie tussen het mensbeeld van de behandelaar en het mensbeeld van de behandelde als in een instelling waar het uitgangspunt is dat de werkelijke oorzaak van alle ellende zich geheel buiten de muren bevindt,. Nergens anders wordt een taal gesproken die door de ene gesprekspartner zo anders wordt geïnterpreteerd als door de ander. Nergens anders vind je een gesprek waarin mensen elkaar méér bedonderen, besodemieteren, voorliegen en misleisen. En waarom? Omdat nergens er zo veel behoefte is, aan beide zijden, om de schone schijn op te houden, om zichzelf voor te liegen, om de droom in stand te houden. De ene leugenaar houdt de andere leugenaar de hand boven het hoofd. "Als jij mij m'n leugen gunt, hou ik met liefde en plezier jouw leugen in stand. Samen liegen wij de samenleving voor."
Volgens mij van GS.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:21 schreef Dimachaerus het volgende:
waarom wordt er sporenonderzoek gedaan
Bewijsmateriaal uiteraard!
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174370725
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:21 schreef Dimachaerus het volgende:
waarom wordt er sporenonderzoek gedaan
Wat denk je zelf? Je hebt 3 kansen.
pi_174370727
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:21 schreef Dimachaerus het volgende:
waarom wordt er sporenonderzoek gedaan
uhm, nou, wellicht om ze veilig te stellen omdat deze later nog moeten dienen als bewijsmateriaal tegen de verdachte.... ja ik roep maar wat hoor...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_174370735
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:21 schreef Dimachaerus het volgende:
waarom wordt er sporenonderzoek gedaan
Spoorzoekertje, hebben we allemaal wel gedaan toch?
pi_174370736
quote:
6s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

uhm, nou, wellicht om ze veilig te stellen omdat deze later nog moeten dienen als bewijsmateriaal tegen de verdachte.... ja ik roep maar wat hoor...
de verdachte is toch al schuldig
pi_174370738
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:18 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Waar haal je dit vandaan?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:23:06 #49
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_174370741
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:21 schreef Dimachaerus het volgende:
waarom wordt er sporenonderzoek gedaan
Kan maar één keer, je kunt niet na half jaar nog even terug omdat je iets over het hoofd had gezien. Dus willen ze alles op de foto hebben etc.
I'm not the girl in the picture..
pi_174370751
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:22 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

de verdachte is toch al schuldig
voor iedereen op Facebook ja, maar voor de rechter niet... daar moet het OM z'n stelling kunnen onderbouwen...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:23:28 #51
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_174370753
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:22 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

de verdachte is toch al schuldig
Lees je ff in voordat je hier je vragen komt verkopen.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_174370756
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:22 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

de verdachte is toch al schuldig
Man man man
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174370762
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:22 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

de verdachte is toch al schuldig
Nog niet
pi_174370763
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:23 schreef Basxt het volgende:

[..]

Lees je ff in voordat je hier je vragen komt verkopen.
Sorry hoor wist niet dat het hier ala tweakers was.
pi_174370764
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:22 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

de verdachte is toch al schuldig
De verdachte wordt verdacht. Pas schuldig als bewezen.
pi_174370765
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Man man man
Geen helder licht in ieder geval.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:24:11 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174370770
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:22 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

de verdachte is toch al schuldig
Ja? En daarbij heb je voor de rechter geen bewijsmateriaal nodig? Okay.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174370783
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:22 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

de verdachte is toch al schuldig
oww zeg dat dan gelijk, dan hoeven ze ook niet zo zorgvuldig te werk te gaan.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_174370784
Als mijn vriendin dit was overkomen... Ik zou me geen raad weten.

Ik kan me niet voorstellen hoe die vriend en familie zich voelen. Ze ging gewoon een stuk fietsen en stuurde nog foto's onderweg. Denk dat me dit altijd zal bijblijven, en ik ken ze nieteens.
pi_174370788
quote:
6s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:24 schreef Nielsch het volgende:

[..]

oww zeg dat dan gelijk, dan hoeven ze ook niet zo zorgvuldig te werk te gaan.
:-)
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:25:44 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174370801
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:24 schreef Robin_fok het volgende:
Als mijn vriendin dit was overkomen... Ik zou me geen raad weten.

Ik kan me niet voorstellen hoe die vriend en familie zich voelen. Ze ging gewoon een stuk fietsen en stuurde nog foto's onderweg. Denk dat me dit altijd zal bijblijven, en ik ken ze nieteens.
En dan zijn ze ondertussen ook nog 10 dagen lang verguisd en verdacht gemaakt door allerlei figuren....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174370802
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:24 schreef Robin_fok het volgende:
Als mijn vriendin dit was overkomen...
Ja deze gedachte probeer ik echt steeds te onderdrukken.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174370811
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:22 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

de verdachte is toch al schuldig
Zo werkt dat niet he, je moet wel met bewijsmateriaal komen in een rechtszaak.

Als je als een lompe boer dat bewijs vernietigd of onbruikbaar maak heb je er niks aan
pi_174370834
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dan zijn ze ondertussen ook nog 10 dagen lang verguisd en verdacht gemaakt door allerlei figuren....
Ik mag hopen dat ze zich zoveel mogelijk van het internet hebben weggehouden, maarja hoe kan dat, als je zo wanhopig naar iedere tip zoekt.
pi_174370841
geraldmeijer twitterde op donderdag 12-10-2017 om 12:25:25 De politie laat mobiele wc's aanrukken. Het mag duidelijk zijn dat het zoeken lang gaat duren. #annefaber https://t.co/TmffVPgV9F reageer retweet
Dit strookt toch eigenlijk niet met 'het cirkelsgewijs toewerken naar 1 punt' met een afstand van 'slechts' 150meter.. zou je denken?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:28:18 #66
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174370865
geraldmeijer twitterde op donderdag 12-10-2017 om 12:25:25 Tess de speurhond ligt even uit te hijgen. #annefaber https://t.co/q8uN6SWLc6 reageer retweet
pi_174370870
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:27 schreef Jor_Dii het volgende:
geraldmeijer twitterde op donderdag 12-10-2017 om 12:25:25 De politie laat mobiele wc's aanrukken. Het mag duidelijk zijn dat het zoeken lang gaat duren. #annefaber https://t.co/TmffVPgV9F reageer retweet
Dit strookt toch eigenlijk niet met 'het cirkelsgewijs toewerken naar 1 punt' met een afstand van 'slechts' 150meter.. zou je denken?
Ze werken heel langzaam = nauwkeurig he.
Oh.
pi_174370872
quote:
misschien zoeken ze wel helemaal op de verkeerde plek..
pi_174370873
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:27 schreef Jor_Dii het volgende:
geraldmeijer twitterde op donderdag 12-10-2017 om 12:25:25 De politie laat mobiele wc's aanrukken. Het mag duidelijk zijn dat het zoeken lang gaat duren. #annefaber https://t.co/TmffVPgV9F reageer retweet
Dit strookt toch eigenlijk niet met 'het cirkelsgewijs toewerken naar 1 punt' met een afstand van 'slechts' 150meter.. zou je denken?
In mijn ogen zegt dat helemaal niet dat het zoeken lang gaat duren. Het onderzoek kan lang duren.
pi_174370875
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:27 schreef Jor_Dii het volgende:
geraldmeijer twitterde op donderdag 12-10-2017 om 12:25:25 De politie laat mobiele wc's aanrukken. Het mag duidelijk zijn dat het zoeken lang gaat duren. #annefaber https://t.co/TmffVPgV9F reageer retweet
Dit strookt toch eigenlijk niet met 'het cirkelsgewijs toewerken naar 1 punt' met een afstand van 'slechts' 150meter.. zou je denken?
Misschien dat ze niet willen dat de agenten daar in de bosjes plassen?
pi_174370876
Is bekend hoe laat die pipo terug in de kliniek was?

Anders heeft hij best weinig tijd gehad:
-Van de fiets trekken
-Verkrachten
-Vermoorden
-In de auto leggen
-Fiets verderop in de vijver dumpen
-Terug naar de auto lopen
-Naar de plaats rijden waar ze nu aan het zoeken zijn
-Lijk verbergen, (graf graven?)
-Terug naar de kliniek rijden om zichzelf melden

En dat alles in het donker in de regen!
pi_174370878
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:27 schreef Jor_Dii het volgende:
geraldmeijer twitterde op donderdag 12-10-2017 om 12:25:25 De politie laat mobiele wc's aanrukken. Het mag duidelijk zijn dat het zoeken lang gaat duren. #annefaber https://t.co/TmffVPgV9F reageer retweet
Dit strookt toch eigenlijk niet met 'het cirkelsgewijs toewerken naar 1 punt' met een afstand van 'slechts' 150meter.. zou je denken?
Ik denk dat ze even afhankelijk van precieze locatie wrs ook een halve cirkel nemen. Dus bwvs van parkeerplaats naar locatie.
I´m back.
pi_174370879
quote:
Nogal logisch. Wildplassen is verboden.
pi_174370881
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:24 schreef Robin_fok het volgende:
Als mijn vriendin dit was overkomen... Ik zou me geen raad weten.

Ik kan me niet voorstellen hoe die vriend en familie zich voelen. Ze ging gewoon een stuk fietsen en stuurde nog foto's onderweg. Denk dat me dit altijd zal bijblijven, en ik ken ze nieteens.
Mij ook... Er gaat ook elke keer weer een schok door me heen als ik haar foto zie in de OP... Heb zo verschrikkelijk te doen met haar familie en vriend. En dan denk ik ook speciaal aan haar vader die het laatst contact met haar had en wat er wel allemaal niet door hem heen moet gaan ("had ik nog maar dit of dat gezegd in dat appje..") 😔
pi_174370886
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:28 schreef Nat-Water het volgende:

[..]

Ze werken heel langzaam = nauwkeurig he.
Rationeel begrijp ik het wel, maar m'n emotie zegt: 'naar dat vermoedde punt en zo snel mogelijk Anne vinden!'
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174370891
quote:
99s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:29 schreef Mr.Ping het volgende:
Is bekend hoe laat die pipo terug in de kliniek was?

Anders heeft hij best weinig tijd gehad:
-Van de fiets trekken
-Verkrachten
-Vermoorden
-In de auto leggen
-Fiets verderop in de vijver dumpen
-Terug naar de auto lopen
-Naar de plaats rijden waar ze nu aan het zoeken zijn rijden
-Lijk verbergen, (graf graven?)
-Terug naar de kliniek rijden om zichzelf melden

En dat alles in het donker in de regen!
Wie zegt dat dat allemaal is gebeurd?
pi_174370895
quote:
99s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:29 schreef Mr.Ping het volgende:
Is bekend hoe laat die pipo terug in de kliniek was?

Anders heeft hij best weinig tijd gehad:
-Van de fiets trekken
-Verkrachten
-Vermoorden
-In de auto leggen
-Fiets verderop in de vijver dumpen
-Terug naar de auto lopen
-Naar de plaats rijden waar ze nu aan het zoeken zijn rijden
-Lijk verbergen, (graf graven?)
-Terug naar de kliniek rijden om zichzelf melden

En dat alles in het donker in de regen!
23:00 was toch de grens dat ze binnen moesten zijn?

Maar je vergeet gewoon even dat MP ook de volgende dag de tijd zou kunnen hebben genomen.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:30:26 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174370898
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:26 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat ze zich zoveel mogelijk van het internet hebben weggehouden, maarja hoe kan dat, als je zo wanhopig naar iedere tip zoekt.
Ik mag hopen dat figuren als MV (eigenlijk MA) eens aangepakt worden voor hun smaad en laster.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174370899
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Rationeel begrijp ik het wel, maar m'n emotie zegt: 'naar dat vermoedde punt en zo snel mogelijk Anne vinden!'
Als ze het idee hadden dat ze nog in leven was hadden ze wel sneller gewerkt..
Oh.
pi_174370902
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:29 schreef Zeus2017 het volgende:

[..]

Nogal logisch. Wildplassen is verboden.
Nee.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:30:36 #82
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174370904
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:27 schreef Jor_Dii het volgende:
geraldmeijer twitterde op donderdag 12-10-2017 om 12:25:25 De politie laat mobiele wc's aanrukken. Het mag duidelijk zijn dat het zoeken lang gaat duren. #annefaber https://t.co/TmffVPgV9F reageer retweet
Dit strookt toch eigenlijk niet met 'het cirkelsgewijs toewerken naar 1 punt' met een afstand van 'slechts' 150meter.. zou je denken?
Je dacht dat ze het direct melden, haar lijk in een begrafenisauto stoppen en dan weer bekeuringen gaan schrijven?

Voordat er uberhaupt iets bekend gemaakt word zal eerst de familie ingelicht worden.. en dan een ellenlang onderzoek gestart worden wat inhoud dat het lijk nog lang niet verplaatst gaat worden..
pi_174370905
quote:
99s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:29 schreef Mr.Ping het volgende:
Is bekend hoe laat die pipo terug in de kliniek was?

Anders heeft hij best weinig tijd gehad:
-Van de fiets trekken
-Verkrachten
-Vermoorden
-In de auto leggen
-Fiets verderop in de vijver dumpen
-Terug naar de auto lopen
-Naar de plaats rijden waar ze nu aan het zoeken zijn rijden
-Lijk verbergen, (graf graven?)
-Terug naar de kliniek rijden om zichzelf melden

En dat alles in het donker in de regen!
Ja, ik kan alleen verzinnen eigenlijk dat feiten niet op dezelfde dag hebben plaatsgevonden idd. Want ondanks grote vrijheid zal er wel een soort avondklok zijn. Je kunt wrs niet om 1 uur in de nacht binnenwandelen.
I´m back.
pi_174370906
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:30 schreef 2682000 het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat allemaal is gebeurd?
Wat wil je skippen?
pi_174370908
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:13 schreef Leandra het volgende:
Las ik net niet iets over in cirkels er naartoe werken? Dat was bij Savannah toch ook toen ze maar eenmaal gevonden was?
Toen hebben ze ook heel lang de tijd genomen om naar het lichaam toe te werken, om maar vooral geen sporen te vernietigen.
Zelfde tekst werd ook gebruikt toen het om de jas ging.
Precies, dus er is écht wel iets of iemand gevonden..
pi_174370912
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:27 schreef Jor_Dii het volgende:
geraldmeijer twitterde op donderdag 12-10-2017 om 12:25:25 De politie laat mobiele wc's aanrukken. Het mag duidelijk zijn dat het zoeken lang gaat duren. #annefaber https://t.co/TmffVPgV9F reageer retweet
Dit strookt toch eigenlijk niet met 'het cirkelsgewijs toewerken naar 1 punt' met een afstand van 'slechts' 150meter.. zou je denken?
Omdat ik steeds meer begin te vermoeden dat ze daar zoeken omdat hij daar gezien is en geen andere concrete informatie hebben dat hij Anne daar begraven heeft.

Ze zullen er wel achter zijn dat Anne niet in de buurt van de fiets, jas of tas lag, dus gaan ze nu zijn stappen langs. Gisteren leek het erop dat ze concreet aan het zoeken waren in één specifiek gebied, nu denken ze dat Anne daar ligt op basis van iemand die de vermoedelijke dader daar gezien heeft.

Grote gok in mijn ogen, wie weet ligt daar helemaal niet. Ik betwijfel of de dader zijn mond heeft opengedaan, ik sta er niet raar van te kijken als ze vandaag ook niet gevonden zal worden.
pi_174370913
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Rationeel begrijp ik het wel, maar m'n emotie zegt: 'naar dat vermoedde punt en zo snel mogelijk Anne vinden!'
Moet je voorstellen hoe dit voor de onderzoekers is. Proberen de focus te houden op de details....

Erg knap, heel veel respect voor.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_174370916
De verdachte heeft een weekend de tijd gehad om dat te doen wat hij heeft gedaan.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:32:10 #89
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174370926
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:31 schreef Zeus2017 het volgende:
De verdachte heeft een weekend de tijd gehad om dat te doen wat hij heeft gedaan.
True. Wie weet heeft hij zondag pas de auto van moeders weer terug gebracht.
pi_174370927
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Rationeel begrijp ik het wel, maar m'n emotie zegt: 'naar dat vermoedde punt en zo snel mogelijk Anne vinden!'
Als ze ook maar het kleinste vermoeden hadden dat ze nog in leven was hadden ze dat gedaan. Nu is het beste wat ze nog voor Anne kunnen doen zo veel mogelijk sporen verzamelen en de smeerlap die dit heeft gedaan voor altijd laten opsluiten...
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174370928
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:31 schreef Zeus2017 het volgende:
De verdachte heeft een weekend de tijd gehad om dat te doen wat hij heeft gedaan.
Inderdaad, misschien zelfs langer.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174370931
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Rationeel begrijp ik het wel, maar m'n emotie zegt: 'naar dat vermoedde punt en zo snel mogelijk Anne vinden!'
Deden ze vroeger wel, volgens mij, maar forensische technieken en methoden hebben zich ontwikkeld wrs.
Bij die broertjes deden ze dat ook, maar toen wisten ze al wie de dader was en dat-ie dood was.
I´m back.
pi_174370935
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:31 schreef Zeus2017 het volgende:
De verdachte heeft een weekend de tijd gehad om dat te doen wat hij heeft gedaan.
Klopt, en zolang hij niets zegt kan hij haar zelfs in Duitsland hebben begraven.
pi_174370938
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:31 schreef Zeus2017 het volgende:
De verdachte heeft een weekend de tijd gehad om dat te doen wat hij heeft gedaan.
Hij moest die avond niet terug naar die "kliniek"?
pi_174370944
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:31 schreef Zeus2017 het volgende:
De verdachte heeft een weekend de tijd gehad om dat te doen wat hij heeft gedaan.
Klopt wrs heeft niet alles zich op 1 dag afgespeeld. Vermoedelijk in 2 dagen.
I´m back.
pi_174370948
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Omdat ik steeds meer begin te vermoeden dat ze daar zoeken omdat hij daar gezien is en geen andere concrete informatie hebben dat hij Anne daar begraven heeft.

Ze zullen er wel achter zijn dat Anne niet in de buurt van de fiets, jas of tas lag, dus gaan ze nu zijn stappen langs. Gisteren leek het erop dat ze concreet aan het zoeken waren in één specifiek gebied, nu denken ze dat Anne daar ligt op basis van iemand die de vermoedelijke dader daar gezien heeft.

Grote gok in mijn ogen, wie weet ligt daar helemaal niet. Ik betwijfel of de dader zijn mond heeft opengedaan, ik sta er niet raar van te kijken als ze vandaag ook niet gevonden zal worden.
Hoe weet je dit
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:33:37 #97
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174370952
quote:
99s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:32 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Hij moest die avond niet terug naar die "kliniek"?
Hij kon de volgende dag en die dag daar op toch weer terug rijden?
pi_174370953
Maraca schreef:
quote:
Je zult daar maar staan met je camera's terwijl mogelijk een lijk boven de grond komt. -O-
Dat is juist wat ze willen.

:')
pi_174370957
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:33 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:

[..]

Hoe weet je dit
Een/Meerdere getuige(n) had(den) MP daar rond zien lopen.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:33:59 #100
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174370961
YelleTieleman twitterde op donderdag 12-10-2017 om 12:29:40 In het natuurgebied bij Zeewolde werd eerder een lichaam van een vrouw verborgen. In 97 werd lichaam van jonge vrouw gevonden. #AnneFaber reageer retweet
pi_174370963
Hoe kunnen ze het sterke vermoeden hebben dat het lichaam vandaag wordt gevonden? Waarom zouden ze dat überhaupt naar buiten brengen? :@

De verdachte kan toch ook lullen? En ze kunnen wel bewijs hebben gevonden, maar dat wil toch niet zeggen dat het lichaam daar daadwerkelijk ligt?
Noot noot.
pi_174370966
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:29 schreef Zeus2017 het volgende:

[..]

Nogal logisch. Wildplassen is verboden.
Niet buiten de bebouwde kom.
pi_174370967
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:33 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:

[..]

Hoe weet je dit
Was toch gisteren in het nieuws? Dat een getuige hem daar gezien had op de dag van de verdwijning?
pi_174370968
quote:
99s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:30 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Wat wil je skippen?
Anders heeft hij best weinig tijd gehad:
-Van de fiets trekken: Misschien is ze vrijwellig meegegaan (onwaarschijnlijk), maar tegendeel is nog niet bewezen. Misschien
-Verkrachten: Anne is niet gevonden, dus geen lichaam dus geen sperma van P.
-Vermoorden: Er gingen geruchten rond dat ze levend is begraven.
-In de auto leggen: Punt 1.
-Fiets verderop in de vijver dumpen: Kan ook de volgende dag gebeurd zijn
-Terug naar de auto lopen: Goh
-Naar de plaats rijden waar ze nu aan het zoeken zijn rijden: Nou, halfuurtje dus
-Lijk verbergen, (graf graven?): Ik heb nog nooit een lijk verborgen dus kan de tijd niet vertellen,.
-Terug naar de kliniek rijden om zichzelf melden: het was nog geheel onduidelijk of die dag - of weekend verlof had.

;)
pi_174370971
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:33 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Een/Meerdere getuige(n) had(den) MP daar rond zien lopen.
Betekent dat dat dit alle aanwijzingen zijn die ze hebben?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:34:37 #106
248821 Rauw.
op je bord.
pi_174370978
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Omdat ik steeds meer begin te vermoeden dat ze daar zoeken omdat hij daar gezien is en geen andere concrete informatie hebben dat hij Anne daar begraven heeft.

Ze zullen er wel achter zijn dat Anne niet in de buurt van de fiets, jas of tas lag, dus gaan ze nu zijn stappen langs. Gisteren leek het erop dat ze concreet aan het zoeken waren in één specifiek gebied, nu denken ze dat Anne daar ligt op basis van iemand die de vermoedelijke dader daar gezien heeft.

Grote gok in mijn ogen, wie weet ligt daar helemaal niet. Ik betwijfel of de dader zijn mond heeft opengedaan, ik sta er niet raar van te kijken als ze vandaag ook niet gevonden zal worden.
Er zal vermoedelijk ook iets zichtbaar zijn van omgewoelde grond of iets dergelijks, anders is het vreemd om een gebied van 150m rond uit te zetten. Want waar zet je die 150m rond dan neer?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_174370980
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:34 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:

[..]

Betekent dat dat dit alle aanwijzingen zijn die ze hebben?
De alle aanwijzingen die aan ons bekend zijn gemaakt, ja.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:35:02 #108
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_174370985
Wat in- en intriest is dit toch. ;(
pi_174370987
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:34 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe kunnen ze het sterke vermoeden hebben dat het lichaam vandaag wordt gevonden? Waarom zouden ze dat überhaupt naar buiten brengen? :@

De verdachte kan toch ook lullen? En ze kunnen wel bewijs hebben gevonden, maar dat wil toch niet zeggen dat het lichaam daar daadwerkelijk ligt?
Graafsporen gezien met de Heli bijvoorbeeld?
Oh.
pi_174370990
quote:
99s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:32 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Hij moest die avond niet terug naar die "kliniek"?
Incusief meldplicht, als dat moest.
pi_174370991
"horen zeggen" lijkt me net zo betrouwbaar als het vinden van eigendommen van het slachtoffer. Toch gingen ze rondom die eigendommen minder nauwkeurig te werk dan ze nu lijken te doen
pi_174370994
Pfff, misschien kansloos, maar damn... loop al sinds het laatste nieuws met een brok in m'n keel, blegh!

Daar gaat het laatste beetje hoop...

Wel "fijn" voor ouders, familie, vriend en vrienden, dat er hoogstwaarschijnlijk snel een einde komt aan de onzekerheid.

Wat een drama. ;(
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:35:53 #113
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174370998
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:35 schreef Zeus2017 het volgende:

[..]

Incusief meldplicht, als dat moest.
De volgende dag kon meneer gewoon weer terug naar Zeewolde.
pi_174371003
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:35 schreef Voszje het volgende:
Wat in- en intriest is dit toch. ;(
Die arme familie. ;(
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174371005
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:35 schreef Nat-Water het volgende:

[..]

Graafsporen gezien met de Heli bijvoorbeeld?
Maar dan is het nog ongepast om te vermelden dat ze een sterk vermoeden hebben dat ze vandaag wordt gevonden.

Ze moeten het wel bijna zeker weten dan.
Noot noot.
pi_174371007
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:35 schreef Nat-Water het volgende:
raafsporen gezien met de Heli bijvoorbeeld?
Heli vloog 's avonds laat (in het donker?) heel gericht nog een keer uit.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:36:44 #117
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_174371015
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:36 schreef Messina het volgende:

[..]

Die arme familie. ;(
Nou, inderdaad. Onvoorstelbaar. ;(
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:36:50 #118
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174371017
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:36 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Maar dan is het nog ongepast om te vermelden dat ze een sterk vermoeden hebben dat ze vandaag wordt gevonden.

Ze moeten het wel bijna zeker weten dan.
Dit. Ze roepen het niet als ze geen 100% zekerheid hebben lijkt me.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174371021
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:27 schreef Jor_Dii het volgende:
geraldmeijer twitterde op donderdag 12-10-2017 om 12:25:25 De politie laat mobiele wc's aanrukken. Het mag duidelijk zijn dat het zoeken lang gaat duren. #annefaber https://t.co/TmffVPgV9F reageer retweet
Dit strookt toch eigenlijk niet met 'het cirkelsgewijs toewerken naar 1 punt' met een afstand van 'slechts' 150meter.. zou je denken?
En waarom zou je cirkelsgewijs toewerken met precieze naar één punt, als de dader al gemeld heeft dat ze daar ligt is dat toch al voldoende? Nog nooit hebben ze als een dader vermelde waar het lijk lag eerst de omgeving uitgekamd voor sporen voordat ze het lijk benaderden.
pi_174371022
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:36 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Maar dan is het nog ongepast om te vermelden dat ze een sterk vermoeden hebben dat ze vandaag wordt gevonden.

Ze moeten het wel bijna zeker weten dan.
Anders brengen ze het ook niet naar buiten. Politie is altijd terughoudend met dit soort zaken tenzij ze het zeker weten.
Oh.
pi_174371034
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

En waarom zou je cirkelsgewijs toewerken met precieze naar één punt, als de dader al gemeld heeft dat ze daar ligt is dat toch al voldoende? Nog nooit hebben ze als een dader vermelde waar het lijk lag eerst de omgeving uitgekamd voor sporen voordat ze het lijk benaderden.
Zoeken naar sporen en het verzamelen van bewijsmateriaal in die cirkels. Logisch toch?
pi_174371035
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:34 schreef 2682000 het volgende:

[..]

Anders heeft hij best weinig tijd gehad:
-Van de fiets trekken: Misschien is ze vrijwellig meegegaan (onwaarschijnlijk), maar tegendeel is nog niet bewezen. Misschien
-Verkrachten: Anne is niet gevonden, dus geen lichaam dus geen sperma van P.

;)
Ja, hij heeft haar meegenomen om zijn postzegelverzameling te laten zien. :Y
pi_174371036
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
En waarom zou je cirkelsgewijs toewerken met precieze naar één punt, als de dader al gemeld heeft dat ze daar ligt is dat toch al voldoende? Nog nooit hebben ze als een dader vermelde waar het lijk lag eerst de omgeving uitgekamd voor sporen voordat ze het lijk benaderden.
Bewijsmateriaal voor in de RB.
pi_174371044
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nog nooit hebben ze als een dader vermelde waar het lijk lag eerst de omgeving uitgekamd voor sporen voordat ze het lijk benaderden.
Onzin.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174371058
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

En waarom zou je cirkelsgewijs toewerken met precieze naar één punt, als de dader al gemeld heeft dat ze daar ligt is dat toch al voldoende? Nog nooit hebben ze als een dader vermelde waar het lijk lag eerst de omgeving uitgekamd voor sporen voordat ze het lijk benaderden.
Van wat ik begrijp, is dit om alle mogelijke bewijzen (lees: sporen) te vinden die hun zaak zou kunnen helpen. Als ze eerst het lichaam oppikken en dan naar sporen gaan zoeken, kunnen de sporen van de dader al teveel aangedaan zijn
pi_174371076
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:35 schreef NoXia het volgende:

[..]

De volgende dag kon meneer gewoon weer terug naar Zeewolde.
Het zou me niet verbazen als die pas na 23:00 op de kliniek kwam. Niemand die vraagtekens zet bij de vermoedelijke schrammen/bulten op zijn gezicht. Eigenlijk is het vrij logisch dat hij daar wel een wijf moet hebben geneukt die een oogje dichtkneep.
pi_174371079
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

En waarom zou je cirkelsgewijs toewerken met precieze naar één punt, als de dader al gemeld heeft dat ze daar ligt is dat toch al voldoende? Nog nooit hebben ze als een dader vermelde waar het lijk lag eerst de omgeving uitgekamd voor sporen voordat ze het lijk benaderden.
Wat weet jij daar nou van :')
pi_174371082
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

En waarom zou je cirkelsgewijs toewerken met precieze naar één punt, als de dader al gemeld heeft dat ze daar ligt is dat toch al voldoende? Nog nooit hebben ze als een dader vermelde waar het lijk lag eerst de omgeving uitgekamd voor sporen voordat ze het lijk benaderden.
Wie zegt dat de dader dat gemeld heeft?
pi_174371086
De kerel is een freak, het kan zijn dat hij een plaats heeft aangewezen, maar dat daar niets ligt. Maar ja, elke bekentenis van een verdachte moet je bloedserieus onderzoeken.
pi_174371087
Cirkelen ze dan nu om een plek heen in de hoop dat als ze bijna klaar zijn dat daar een lichaam ligt?
-nee-
pi_174371089
Ze weten allang dat er een lichaam onder de grond ligt waar ze nu zoeken. Met hun apparatuur etc. Ze stellen het opgraven alleen uit om eerst de hele cirkel eromheen te analyseren op sporen. Maar ze weten dat dit 99% Anne is, alleen kunnen ze het nog niet compleet bevestigen want het opgraven moet nog beginnen.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:40:46 #132
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174371094
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:40 schreef Marsenal het volgende:
Cirkelen ze dan nu om een plek heen in de hoop dat als ze bijna klaar zijn dat daar een lichaam ligt?
:|W
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174371097
Vergeet niet: er wordt alleen nog maar in Zeewolde gezocht. De rest is stopgezet. Ook dat doet de politie alleen als ze concrete aanwijzingen hebben.
Oh.
pi_174371100
quote:
99s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:30 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Wat wil je skippen?
verkrachten heeft ie misschien niet gedaan, graf graven had van tevoren gekund...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_174371102
Ik snap niet dat die kliniek niks opgevallen is. Die gast moet toch met moddervoeten, aardekleren en handen etc. daar naar binnen zijn gelopen als hij haar begraven heeft?
pi_174371104
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:38 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:

[..]

Van wat ik begrijp, is dit om alle mogelijke bewijzen (lees: sporen) te vinden die hun zaak zou kunnen helpen. Als ze eerst het lichaam oppikken en dan naar sporen gaan zoeken, kunnen de sporen van de dader al teveel aangedaan zijn
Maar dan moet je 100% zeker weten dat het lichaam daar ligt, en daar kan alleen de dader uitsluitsel over geven? Heeft de dader daar uitsluitsel over gegeven heb je een bekentenis, leg je haar bloot en dan begint het onderzoek.

Ik snap niet dat ze eerst dat onderzoek doen en niet eerst zoeken naar het lijk, stel die pipo houd ze voor de gek, spenderen ze een dag met het gebied door te spitten voor sporen, en om 18:00 denken ze "even Anne opgraven" ligt ze er niet. Is toch totaal niet logisch?

En zouden ze die plek op het spoor zijn gekomen door een getuigenverklaring dan klopt er ook geen klote van, als hij daar gezien is dan is dat geen bewijs dat Anne daar ligt en ze nu gericht in die afzetting van 150 meter zoeken.
pi_174371109
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:40 schreef Robin_fok het volgende:
Ze weten allang dat er een lichaam onder de grond ligt waar ze nu zoeken. Met hun apparatuur etc. Ze stellen het opgraven alleen uit om eerst de hele cirkel eromheen te analyseren op sporen. Maar ze weten dat dit 99% Anne is, alleen kunnen ze het nog niet compleet bevestigen want het opgraven moet nog beginnen.
Dit inderdaad.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174371112
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:40 schreef Wuwwa het volgende:
De kerel is een freak, het kan zijn dat hij een plaats heeft aangewezen, maar dat daar niets ligt. Maar ja, elke bekentenis van een verdachte moet je bloedserieus onderzoeken.
Als hij een plaats aanwijst op google maps (die wrs niet nauwkeurig zal zijn) en zegt hier is ze begraven en vervolgens vindt de politie daar een locatie die omgewoeld is, ter grootte van een graf, dan is het vrij logisch wat nu gebeurt.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:42:22 #139
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174371115
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:40 schreef Robin_fok het volgende:
Ze weten allang dat er een lichaam onder de grond ligt waar ze nu zoeken. Met hun apparatuur etc. Ze stellen het opgraven alleen uit om eerst de hele cirkel eromheen te analyseren op sporen. Maar ze weten dat dit 99% Anne is, alleen kunnen ze het nog niet compleet bevestigen want het opgraven moet nog beginnen.
Dit.
pi_174371116
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:40 schreef houdjemond het volgende:

[..]

:|W
Geef gewoon ff antwoord joh, ik probeer de methode gewoon te begrijpen. :P
-nee-
pi_174371118
Het lijkt mij bijzonder onwaarschijnlijk dat een sporenonderzoek voorrang geeft aan de noodzaak tot het bieden van hulp aan een persoon dat zich mogelijk (nog) in levensgevaar bevindt. Volgens de wetgever is dit (voor Bürgers) in zijn algemeenheid gesteld zelfs strafbaar.

Daar zijn meerdere conclusies aan te verbinden.
pi_174371119
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:41 schreef Ziva het volgende:
Ik snap niet dat die kliniek niks opgevallen is. Die gast moet toch met moddervoeten, aardekleren en handen etc. daar naar binnen zijn gelopen als hij haar begraven heeft?
Hij werkte op de groendienst.
pi_174371126
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:42 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Hij werkte op de groendienst.
Okay, dat verklaart een hoop dan.
pi_174371134
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:41 schreef Ziva het volgende:
Ik snap niet dat die kliniek niks opgevallen is. Die gast moet toch met moddervoeten, aardekleren en handen etc. daar naar binnen zijn gelopen als hij haar begraven heeft?
Eigen kleding gedumpt en schone kleding in een tas mee?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174371135
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:41 schreef Ziva het volgende:
Ik snap niet dat die kliniek niks opgevallen is. Die gast moet toch met moddervoeten, aardekleren en handen etc. daar naar binnen zijn gelopen als hij haar begraven heeft?
Hij werkt bij de groen-afdeling, dus dan zou hij evt. wel een smoes kunnen verzinnen, als het hen opgevallen is.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:43:36 #146
248821 Rauw.
op je bord.
pi_174371137
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:42 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Hij werkte op de groendienst.
Behoorlijk overwerken voor iemand die buiten werkt. Zeker met het weer van die avond.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:43:58 #147
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174371141
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:42 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Geef gewoon ff antwoord joh, ik probeer de methode gewoon te begrijpen. :P
Ze weten zo goed als zeker waar ze ligt maar ze zoeken in cirkels om alle sporen en bewijzen veilig te stellen.
Als je als een botte boer gaat raggen in die grond en al het bewijs vernietigt heb je namelijk geen zaak en kan MP fijn buiten spelen.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174371143
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:37 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Bewijsmateriaal voor in de RB.
Inderdaad, denk bijvoorbeeld aan bepaalde voet/schoensporen
pi_174371148
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:43 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Behoorlijk overwerken voor iemand die buiten werkt. Zeker met het weer van die avond.
Hart voor de zaak, druk bezig met zijn resocialisatie, zouden ze denken.
I´m back.
pi_174371150
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:43 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Behoorlijk overwerken voor iemand die buiten werkt. Zeker met het weer van die avond.
Inderdaad. Zo laat mag ik nog niet eens thuiskomen.
pi_174371155
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:43 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Behoorlijk overwerken voor iemand die buiten werkt. Zeker met het weer van die avond.
kan zijn dat hij misschien haar jas gedragen heeft dat dei daarom daar in zijn buurt gedumpt is?
pi_174371157
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:42 schreef Stratotanker het volgende:
Het lijkt mij bijzonder onwaarschijnlijk dat een sporenonderzoek voorrang geeft aan de noodzaak tot het bieden van hulp aan een persoon dat zich mogelijk (nog) in levensgevaar bevindt. Volgens de wetgever is dit (voor Bürgers) in zijn algemeenheid gesteld zelfs strafbaar.

Daar zijn meerdere conclusies aan te verbinden.
Ja want ze leeft al bijna 14 dagen onder de grond natuurlijk.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:44:41 #153
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174371159
quote:
7s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:44 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Inderdaad. Zo laat mag ik nog niet eens thuiskomen.
Wel als je je begeleidster neukt.
pi_174371164
Ik denk dat we van een kritische of oplettende blik van die kliniek niet teveel moeten verwachten als ik dat allemaal zo lees
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:44:54 #155
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174371165
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, dat ging over een ander, deze Hans heeft geen TBS gehad, die andere "oom" die wel TBS had is denk ik een neef van moeder, geen broer.
Anders zouden oom Hans en die ander die TBS heeft gehad namelijk allebei Johannes heten, en dat lijkt me zelfs voor een jaren 60 grefo gezin niet voor de hand liggend.
Dokter Jan Pol (Dr. Pol) heeft een broer die ook Jan heet, geen geintje. De een is naar vaderskant vernoemd en de ander naar moederskant.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_174371166
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:39 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Wat weet jij daar nou van :')
Ow, jij weet het beter?

Hoe weten ze zeker dat Anne in dat specifiek gebied ligt? Heeft een getuige M.P. gezien in die buurt? Dan is dat geen bevestiging dat Anne daar ligt? Dus iemand moet het hun gezegd hebben, dat kan alleen de dader of een betrokkene zijn. Als de dader heeft vermeld dat ze daar ligt, waarom dan niet eerst kijken of het klopt en dan sporenonderzoek doen? Er is dan al bewijs dat de dader van de zaak afwist aangezien hij de locatie van het slachtoffer heeft aangewezen.

Noem eens één vermissing in Nederland waarbij een dader de locatie van het slachtoffer heeft aangegeven waarna de politie eerst de buurt eromheen maar eens ging uitkammen voordat ze het slachtoffer lokaliseren, die is er niet omdat het niet logisch is.
pi_174371168
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:44 schreef NoXia het volgende:

[..]

Wel als je je begeleidster neukt.
je weet toich heel niet of dat nog speelde en of zij uberhaupt dienst had dan die avond
pi_174371170
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:44 schreef NoXia het volgende:

[..]

Wel als je je begeleidster neukt.
Dan kom ik vaak te vroeg.
pi_174371173
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als hij een plaats aanwijst op google maps (die wrs niet nauwkeurig zal zijn) en zegt hier is ze begraven en vervolgens vindt de politie daar een locatie die omgewoeld is, ter grootte van een graf, dan is het vrij logisch wat nu gebeurt.
Waarom gaan er zo veel hier vanuit dat hij gepraat heeft. Daar lijkt hij mij het type niet voor. Is ook gelijk een bekentenis.

Door getuigen (en wellicht technische aanwijzingen) zijn ze bij zeewolde uitgekomen. Helicopters en honden hebben de rest gedaan.
pi_174371176
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:41 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Maar dan moet je 100% zeker weten dat het lichaam daar ligt, en daar kan alleen de dader uitsluitsel over geven? Heeft de dader daar uitsluitsel over gegeven heb je een bekentenis, leg je haar bloot en dan begint het onderzoek.

Ik snap niet dat ze eerst dat onderzoek doen en niet eerst zoeken naar het lijk, stel die pipo houd ze voor de gek, spenderen ze een dag met het gebied door te spitten voor sporen, en om 18:00 denken ze "even Anne opgraven" ligt ze er niet. Is toch totaal niet logisch?

En zouden ze die plek op het spoor zijn gekomen door een getuigenverklaring dan klopt er ook geen klote van, als hij daar gezien is dan is dat geen bewijs dat Anne daar ligt en ze nu gericht in die afzetting van 150 meter zoeken.
Gisteren hebben ze met man en macht gezocht daar. Minder nauwkeurig dan nu lijkt het. Dus eventueel hebben ze van tevoren genoeg gevonden om dit met de verwachte zekerheid te kunnen zeggen
pi_174371178
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

En waarom zou je cirkelsgewijs toewerken met precieze naar één punt, als de dader al gemeld heeft dat ze daar ligt is dat toch al voldoende? Nog nooit hebben ze als een dader vermelde waar het lijk lag eerst de omgeving uitgekamd voor sporen voordat ze het lijk benaderden.
Je gaat ervan uit dat de verdachte die locatie heeft aangewezen, maar dit is absoluut niet zeker. Als er miniscule sporen van de verdachte op de PD liggen wil je die wel nu vinden en zeker stellen en niet later nog eens aankomen met: "ja meneer de rechter hier is nog een haar die is van de verdachte... ja lag echt op het PD hoor!"
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_174371181
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:43 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ze weten zo goed als zeker waar ze ligt maar ze zoeken in cirkels om alle sporen en bewijzen veilig te stellen.
Als je als een botte boer gaat raggen in die grond en al het bewijs vernietigt heb je namelijk geen zaak en kan MP fijn buiten spelen.
Dat snap ik ja. Lijkt me alleen echt compleet maf dat je de grond onderzoekt rond een lichaam wat je nog niet gezien/opgegraven hebt.
-nee-
pi_174371184
quote:
9s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:45 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Dan kom ik vaak te vroeg.
grinnik
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:45:36 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_174371188
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:41 schreef Ziva het volgende:
Ik snap niet dat die kliniek niks opgevallen is. Die gast moet toch met moddervoeten, aardekleren en handen etc. daar naar binnen zijn gelopen als hij haar begraven heeft?
Op dat moment was er voor de mensen die daar werken waarschijnlijk niet eens bekend dat er een vermissing was, dus als hij al vies terug kwam heeft niemand daar verder bij stil gestaan. Weet jij nu nog of 1 van je collega's een plastic tas van de Albert Heijn bij zich had afgelopen vrijdag? Om maar eens een voorbeeld te geven?
Als het op dat moment onbelangrijk lijkt dan is er geen enkele reden voor mensen om dat soort dingen in hun geheugen op te slaan.
***
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:45:38 #165
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174371195
Denk ook aan aardesamples, in de auto moeten ze sowieso een brokje modder, sprietje gras hebben gevonden, die ze gaan vergelijken met de grond van het onderzoeksgebied.
CSImodus uit
pi_174371199
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ow, jij weet het beter?

Hoe weten ze zeker dat Anne in dat specifiek gebied ligt? Heeft een getuige M.P. gezien in die buurt? Dan is dat geen bevestiging dat Anne daar ligt? Dus iemand moet het hun gezegd hebben, dat kan alleen de dader of een betrokkene zijn. Als de dader heeft vermeld dat ze daar ligt, waarom dan niet eerst kijken of het klopt en dan sporenonderzoek doen? Er is dan al bewijs dat de dader van de zaak afwist aangezien hij de locatie van het slachtoffer heeft aangewezen.

Noem eens één vermissing in Nederland waarbij een dader de locatie van het slachtoffer heeft aangegeven waarna de politie eerst de buurt eromheen maar eens ging uitkammen voordat ze het slachtoffer lokaliseren, die is er niet omdat het niet logisch is.
Ze kunnen inderdaad beter door de sporen heenbanjeren waardoor er geen rechtszaak kan komen

Denk je dat er bij de politie allemaal peppi's en kokki's werken
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:46:18 #168
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174371203
quote:
99s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:29 schreef Mr.Ping het volgende:
Is bekend hoe laat die pipo terug in de kliniek was?

Anders heeft hij best weinig tijd gehad:
-Van de fiets trekken
-Verkrachten
-Vermoorden
-In de auto leggen
-Fiets verderop in de vijver dumpen
-Terug naar de auto lopen
-Naar de plaats rijden waar ze nu aan het zoeken zijn
-Lijk verbergen, (graf graven?)
-Terug naar de kliniek rijden om zichzelf melden

En dat alles in het donker in de regen!
Afhankelijk van de auto, wat voor auto was het? Een wit busje of? En het zou best kunnen hoor, niks raars aan vind ik. Een bedachte daad...
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:46:40 #170
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_174371205
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:45 schreef Truus1973 het volgende:

[..]

je weet toich heel niet of dat nog speelde en of zij uberhaupt dienst had dan die avond
_O-
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:46:58 #171
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174371212
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:45 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Dat snap ik ja. Lijkt me alleen echt compleet maf dat je de grond onderzoekt rond een lichaam wat je nog niet gezien/opgegraven hebt.
Je weet niet wat de honden/helikopter/grondradar/metaaldetectors hebben uitgewezen gisteren en vannacht.

Ze doen niet zo doelgericht een onderzoek rond de 150 meter op basis van een flauw vermoeden en een vage aanwijzing.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174371214
quote:
15s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:45 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Waarom gaan er zo veel hier vanuit dat hij gepraat heeft. Daar lijkt hij mij het type niet voor. Is ook gelijk een bekentenis.

Door getuigen (en wellicht technische aanwijzingen) zijn ze bij zeewolde uitgekomen. Helicopters en honden hebben de rest gedaan.
Het is een werkhypothese, uitsluiten kun je het niet, misschien hebben ze hem psychologisch zo bewerkt dat-ie is gaan praten. Inspelen op zijn arrogantie?
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:47:06 #173
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174371215
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:46 schreef NoXia het volgende:

[..]

Ja, bedankt.
Alstu...

Dit topic gaat veel te hard om te kunnen weten wat er al gepost is..
pi_174371218
Wel dus naar een andere plek gebracht...och och och
pi_174371223
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:46 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Ze kunnen inderdaad beter door de sporen heenbanjeren waardoor er geen rechtszaak kan komen

Denk je dat er bij de politie allemaal peppi's en kokki's werken
Zonde van je tijd om op hem in te gaan. Negeren werkt vaak beter :)
pi_174371224
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:47 schreef Gregor1994 het volgende:
Wel dus naar een andere plek gebracht...och och och
uh ja, dat was toch allang duidelijk?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:47:59 #177
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174371232
Zit te bedenken, wat als ze een stoffelijk overschot vinden maar het is iemand anders :{
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:48:08 #178
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_174371234
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:39 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Het zou me niet verbazen als die pas na 23:00 op de kliniek kwam. Niemand die vraagtekens zet bij de vermoedelijke schrammen/bulten op zijn gezicht. Eigenlijk is het vrij logisch dat hij daar wel een wijf moet hebben geneukt die een oogje dichtkneep.
Als dat het geval is geweest meteen ontslaan.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:48:11 #179
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174371237
Al die mensen die hyvesplaatjes twitteren.. :')
pi_174371239
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:47 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Alstu...

Dit topic gaat veel te hard om te kunnen weten wat er al gepost is..
Nou ja, dat artikel is van 10:40 uur. Dan kun je er toch wel een beetje vanuit gaan dat het al geplaatst is... :)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174371240
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:47 schreef houdjemond het volgende:
Zit te bedenken, wat als ze een stoffelijk overschot vinden maar het is iemand anders :{
Dat zou wat zijn ja
pi_174371242
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:47 schreef houdjemond het volgende:
Zit te bedenken, wat als ze een stoffelijk overschot vinden maar het is iemand anders :{
plottwist
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:48:27 #183
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174371244
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:47 schreef houdjemond het volgende:
Zit te bedenken, wat als ze een stoffelijk overschot vinden maar het is iemand anders :{
Tanja Groen?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:48:30 #184
248821 Rauw.
op je bord.
pi_174371245
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:47 schreef houdjemond het volgende:
Zit te bedenken, wat als ze een stoffelijk overschot vinden maar het is iemand anders :{
Dan word er wellicht een andere zaak opgelost ^O^
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_174371246
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:47 schreef houdjemond het volgende:
Zit te bedenken, wat als ze een stoffelijk overschot vinden maar het is iemand anders :{
The plot thickens....
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:48:58 #186
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174371250
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:48 schreef Messina het volgende:

[..]

Nou ja, dat artikel is van 10:40 uur. Dan kun je er toch wel een beetje vanuit gaan dat het al geplaatst is... :)
Ik zie het zojuist op twitter voorbij komen..
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:49:07 #187
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174371253
quote:
6s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:48 schreef Nielsch het volgende:

[..]

plottwist
Maar dan ook écht.

We zijn er helaas nog een paar kwijt in NL :'(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174371258
Ik mag toch hopen dat als deze lul het echt gedaan heeft dat hij nooit maar dan ook nooit meer vrij komt.... hadden we maar three strikes in Nederland zoals in Nieuw Zeeland. Hij is toch al 2 keer eerder veroordeeld?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:49:45 #189
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174371266
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:48 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dan word er wellicht een andere zaak opgelost ^O^
Positief bekijken inderdaad :Y
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:50:05 #190
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_174371277
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:48 schreef NoXia het volgende:

[..]

Tanja Groen?
dat zou geweldig zijn, kunnen ze deze zaak ook sluiten.
pi_174371280
kan er niet even iemand met een drone overheen vliegen ofzo?

ik wil wel eens zien hoe "langzaam" ze dan werken...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_174371282
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:48 schreef NoXia het volgende:

[..]

Tanja Groen?
Andere dader dan, want Tanja Groen verdween 24 jaar geleden in Limburg, was deze knaap 3. Maar ja wie weet hè.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:50:29 #193
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174371284
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:49 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Maar dan ook écht.

We zijn er helaas nog een paar kwijt in NL :'(
Hier in Groningen zijn er alleen al een heleboel vrouwen die ergens liggen...
pi_174371291
quote:
18s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:49 schreef Nielsch het volgende:
Ik mag toch hopen dat als deze lul het echt gedaan heeft dat hij nooit maar dan ook nooit meer vrij komt.... hadden we maar three strikes in Nederland zoals in Nieuw Zeeland. Hij is toch al 2 keer eerder veroordeeld?
Volgens mij een keer maar voor meerdere delicten
pi_174371292
quote:
18s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:49 schreef Nielsch het volgende:
Ik mag toch hopen dat als deze lul het echt gedaan heeft dat hij nooit maar dan ook nooit meer vrij komt.... hadden we maar three strikes in Nederland zoals in Nieuw Zeeland. Hij is toch al 2 keer eerder veroordeeld?
Hij gaat nu sowieso levenslang OF TBS krijgen, geen twijfel over.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174371299
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:47 schreef houdjemond het volgende:
Zit te bedenken, wat als ze een stoffelijk overschot vinden maar het is iemand anders :{
Dacht ik van de zomer ook met Savannah, dat ze een lichaam hadden gevonden maar nog niet wisten of het Savannah was. 'Hoeveel dode meisjes liggen er nou...' 'O wacht.'

:{
Tap tap tap
pi_174371308
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:50 schreef Messina het volgende:

[..]

Hij gaat nu sowieso levenslang OF TBS krijgen, geen twijfel over.
Dat denk ik ook idd, diverse argumenten zijn daarvoor te geven ook.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:51:25 #198
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174371309
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Andere dader dan, want Tanja Groen verdween 24 jaar geleden in Limburg, was deze knaap 3. Maar ja wie weet hè.
Zijn oom? ;)
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:51:34 #199
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174371311
Dit bijv:

UmitTanyildiz twitterde op donderdag 12-10-2017 om 12:50:29 Hoe zwaar het ook is, graag ook aandacht voor 2 vermisten sinds 29 sept. #HenrykMichon 24jr #XianaMeeuwse 15jr :( #AnneFaber #politie #tips reageer retweet
pi_174371316
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:51 schreef NoXia het volgende:

[..]

Zijn oom? ;)
Shht, niet over die oom beginnen.
I´m back.
pi_174371318
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:50 schreef Messina het volgende:

[..]

Hij gaat nu sowieso levenslang OF TBS krijgen, geen twijfel over.
Levenslang lijkt me tamelijk onmogelijk, aangezien de omstandigheden er alle schijn van hebben dat er geen sprake is van moord
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:51:53 #202
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174371319
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:51 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dacht ik van de zomer ook met Savannah, dat ze een lichaam hadden gevonden maar nog niet wisten of het Savannah was. 'Hoeveel dode meisjes liggen er nou...' 'O wacht.'

:{
Ja die twee zo dicht bij elkaar was helemaal misselijkmakend :'(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174371330
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:45 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Dat snap ik ja. Lijkt me alleen echt compleet maf dat je de grond onderzoekt rond een lichaam wat je nog niet gezien/opgegraven hebt.
ooit gehoord van een lijkhond?
pi_174371332
quote:
6s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:50 schreef Nielsch het volgende:
kan er niet even iemand met een drone overheen vliegen ofzo?

ik wil wel eens zien hoe "langzaam" ze dan werken...
Op zich wel lastig voor de F5ers in dit topic dat de politie bijna uitsluitsel kan geven en dan opeens aankondigd dat ze vanaf nu heel langzaam te werk gaan.
-nee-
pi_174371335
quote:
6s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:48 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als dat het geval is geweest meteen ontslaan.
Die sexuele relatie met P moet genoeg zijn voor ontslag en meer.
pi_174371351
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:52 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Die sexuele relatie met P moet genoeg zijn voor ontslag en meer.
Snap ook niet dat je als vrouw een relatie wil met zo'n monster :'). Laatst ook zo'n Nederlandse vrouw die allerlei liefdesbrieven stuurde naar iemand in death row.....
pi_174371360
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:40 schreef houdjemond het volgende:

[..]

:|W
Lijkt mij een normale vraag.
pi_174371366
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ooit gehoord van een lijkhond?
Zeker wel, jij? Kom op zeg, het hoeft niet zo betuttelend.
-nee-
pi_174371367
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:51 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Levenslang lijkt me tamelijk onmogelijk, aangezien de omstandigheden er alle schijn van hebben dat er geen sprake is van moord
1. bescherming van de samenleving. 2. eerder zeer ernstig misdrijf gepleegd/niets hiervan geleerd. 3. behoedzaam lichaam weggewerkt. 4. aard van het misdrijf.
Sws al 4 argumenten voor een levenslange straf, denk ik, evt. gekoppeld aan TBS al dan niet gedwongen.
I´m back.
pi_174371380
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:51 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Levenslang lijkt me tamelijk onmogelijk, aangezien de omstandigheden er alle schijn van hebben dat er geen sprake is van moord
Whut?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:55:17 #211
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174371385
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:53 schreef Krollie het volgende:

[..]

Lijkt mij een normale vraag.
Heb hem daarna ook normaal beantwoord.
Ging me alleen om de zin "in de hoop dat er een lijk ligt".
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:55:20 #212
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_174371388
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:52 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Die sexuele relatie met P moet genoeg zijn voor ontslag en meer.
Dat mag ik wel hopen. Sowieso waar zit je verstand als je zoiets doet...

quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:53 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Snap ook niet dat je als vrouw een relatie wil met zo'n monster :'). Laatst ook zo'n Nederlandse vrouw die allerlei liefdesbrieven stuurde naar iemand in death row.....
'Maar hij is echt veranderd en het is zo lekker spannend'
pi_174371392
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:53 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Snap ook niet dat je als vrouw een relatie wil met zo'n monster :'). Laatst ook zo'n Nederlandse vrouw die allerlei liefdesbrieven stuurde naar iemand in death row.....
Hij heeft niemand vermoord dus dat valt wel mee.
Rest was nog geen sprake van
Wie dit leest is gek
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:55:35 #214
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174371396
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:51 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Levenslang lijkt me tamelijk onmogelijk, aangezien de omstandigheden er alle schijn van hebben dat er geen sprake is van moord
Huh.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:55:37 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174371397
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:47 schreef houdjemond het volgende:
Zit te bedenken, wat als ze een stoffelijk overschot vinden maar het is iemand anders :{
Dan is het heel interessant als hij deze plek aangewezen heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174371400
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:51 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Levenslang lijkt me tamelijk onmogelijk, aangezien de omstandigheden er alle schijn van hebben dat er geen sprake is van moord
? Eh... geen moord? Verklaar je nader.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:55:49 #217
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_174371404
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:54 schreef Ryan3 het volgende:

Sws al 4 argumenten voor een levenslange straf,, denk ik, evt. gekoppeld aan TBS al dan niet gedwongen.
Levenslang icm TBS kan niet.
pi_174371409
quote:
99s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:55 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Hij heeft niemand vermoord dus dat valt wel mee.
Rest was nog geen sprake van
Twee meisjes verkracht had hij al wel op z'n kerfstok.
pi_174371412
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:51 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Levenslang lijkt me tamelijk onmogelijk, aangezien de omstandigheden er alle schijn van hebben dat er geen sprake is van moord
ja, heeft ze een hartstilstand gehad?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_174371417
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:42 schreef Stratotanker het volgende:
Het lijkt mij bijzonder onwaarschijnlijk dat een sporenonderzoek voorrang geeft aan de noodzaak tot het bieden van hulp aan een persoon dat zich mogelijk (nog) in levensgevaar bevindt. Volgens de wetgever is dit (voor Bürgers) in zijn algemeenheid gesteld zelfs strafbaar.

Daar zijn meerdere conclusies aan te verbinden.
Want de politie kan niet eerst even gekeken hebben met een thermal camera?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_174371419
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:51 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Levenslang lijkt me tamelijk onmogelijk, aangezien de omstandigheden er alle schijn van hebben dat er geen sprake is van moord
Niet?
pi_174371421
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan is het heel interessant als hij deze plek aangewezen heeft.
'O nee, nu haal ik ze door de war, foutje.'
Tap tap tap
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:56:26 #223
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174371422
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan is het heel interessant als hij deze plek aangewezen heeft.
Of het was een anonieme tip van een andere moordenaar :X .
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174371424
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:53 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Snap ook niet dat je als vrouw een relatie wil met zo'n monster :'). Laatst ook zo'n Nederlandse vrouw die allerlei liefdesbrieven stuurde naar iemand in death row.....
Anders Breivik heeft anders ook meer actie dan ooit tevoren sinds hij opgesloten zit.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_174371425
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:51 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Levenslang lijkt me tamelijk onmogelijk, aangezien de omstandigheden er alle schijn van hebben dat er geen sprake is van moord
Oh?
pi_174371427
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:55 schreef freako het volgende:

[..]

Levenslang icm TBS kan niet.
O, nou ja dan wordt het bij wijze van spreke 20 jaar en TBS.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:56:37 #227
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174371430
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:51 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Levenslang lijkt me tamelijk onmogelijk, aangezien de omstandigheden er alle schijn van hebben dat er geen sprake is van moord
Ze heeft zichzelf begraven?
pi_174371431
quote:
10s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:54 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Zeker wel, jij? Kom op zeg, het hoeft niet zo betuttelend.
het is toch een reactie op je eerdere post,honden geven duidelijk de plek aan. Team doet eerst onderzoek om cirkel eromheen.
pi_174371438
Moord is iets anders dan (verkrachting en) doodslag jongens
pi_174371442
quote:
4s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ja, heeft ze een hartstilstand gehad?
Moord en doodslag is natuurlijk wel wat anders ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174371443
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

O, nou ja dan wordt het bij wijze van spreke 20 jaar en TBS.
long Stay dus
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:57:13 #232
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174371446
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

'O nee, nu haal ik ze door de war, foutje.'
:D.

Houd het maar op een zenuwenlachje.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:57:22 #233
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174371448
MediaMind2017 twitterde op donderdag 12-10-2017 om 12:52:49 Bij zoekplaats Anne Faber zijn eerder vaten met chemisch afval gevonden #annefaber #drugs https://t.co/gLKc2FDl9c reageer retweet
https://www.bndestem.nl/o(...)n-zeewolde~a13c373a/


Fijn plekje
pi_174371452
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:56 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Twee meisjes verkracht had hij al wel op z'n kerfstok.
Meisjes in de zin van kinderen. En met een pistool / onder gunpoint.
pi_174371457
Ja, en dit is toch gewoon moord. Geen doodslag. Denk je dat zij hem aangevallen heeft en hij zich verdedigd of zo...
pi_174371458
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:56 schreef Ties02 het volgende:
Moord is iets anders dan (verkrachting en) doodslag jongens
Ja, maar moord kunnen we al uitsluiten omdat?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 oktober 2017 @ 12:58:02 #237
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_174371461
Verschil tussen moord en doodslag mensen.

Moord is het met voorbedachte rade iemand opzettelijk van het leven beroven. Voorbedachte rade wijst op een moment van kalm overleg, van bedaard nadenken voorafgaand aan de uitvoering.

Wanneer er geen sprake is van voorbedachte rade maar wel van opzettelijkheid wordt gesproken van doodslag.

Doodslag is maximaal 15 jaar, moord kan levenslang zijn.

Echter is het in dit geval niet zo zwart wit er zijn genoeg punten om hem alsnog levenslang te geven of in ieder geval maximale gevangenisstraf met gedwongen TBS.
pi_174371463
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:56 schreef Ties02 het volgende:
Moord is iets anders dan (verkrachting en) doodslag jongens
eens, daarom is het ook belangrijk om sporenonderzoek te doen... als hij het graf bijvoorbeeld van tevoren heeft gegraven dan is het zeker wel moord...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_174371464
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:56 schreef Ties02 het volgende:
Moord is iets anders dan (verkrachting en) doodslag jongens
Ja, dat weet iedereen wel, denk ik.
I´m back.
pi_174371466
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

1. bescherming van de samenleving. 2. eerder zeer ernstig misdrijf gepleegd/niets hiervan geleerd. 3. behoedzaam lichaam weggewerkt. 4. aard van het misdrijf.
Sws al 4 argumenten voor een levenslange straf, denk ik, evt. gekoppeld aan TBS al dan niet gedwongen.
Er staan maximumstraffen op delicten. Ongeacht de omstandigheden kan levenslang enkel in het geval van moord.
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:55 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Whut?
Lijkt op verkeerde plek op verkeerde moment, dus doodslag
pi_174371468
Zal wel uitdraaien op 'Rape gone wrong' dus dat is doodslag.
Wie dit leest is gek
pi_174371469
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:57 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Meisjes in de zin van kinderen. En met een pistool / onder gunpoint.
Ja en toch een relatie met een begeleidster. Al die begeleidster die relaties hebben met van die figuren. Ik snap er niks van.
pi_174371477
Of het moord of doodslag is ligt eraan wat er gebeurd is. En over de uiteindelijke uitspraak gaat de rechter. Maar moord = voorbedachte rade. Doodslag niet.
Oh.
pi_174371478
quote:
99s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zal wel uitdraaien op 'Rape gone wrong' dus dat is doodslag.
Denk hetzelfde

Trouwens bestaat ‘rape gone right’ ook?
pi_174371480
quote:
6s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:55 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat mag ik wel hopen. Sowieso waar zit je verstand als je zoiets doet...

[..]

'Maar hij is echt veranderd en het is zo lekker spannend'
Echt van de zotte idd.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)de-zoveel-spannender

Site is niet meer online btw
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:58:50 #246
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174371481
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:57 schreef Zolderkamer het volgende:
MediaMind2017 twitterde op donderdag 12-10-2017 om 12:52:49 Bij zoekplaats Anne Faber zijn eerder vaten met chemisch afval gevonden #annefaber #drugs https://t.co/gLKc2FDl9c reageer retweet
https://www.bndestem.nl/o(...)n-zeewolde~a13c373a/
[ afbeelding ]

Fijn plekje
Hm, misschien was Anne niet de eerste. Zat er ook zuur bij?
pi_174371484
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:58 schreef Nat-Water het volgende:
Of het moord of doodslag is ligt eraan wat er gebeurd is. En over de uiteindelijke uitspraak gaat de rechter. Maar moord = voorbedachte rade. Doodslag niet.
Dit. Bizar dat hier zoveel reacties op komen. Lijkt me algemene kennis.
pi_174371486
Volgens berichten in de media heeft de verdachte vroeger al met anderen gesproken over de 'perfecte' moord, waarbij het bos bij Zeewolde een rol speelde. 'Perfect' zou zijn als ze Anne daar niet aantreffen. Dat ze daar misschien wel gelegen heeft. Maar ja, hij had in elk geval een weekend om zijn gruwelijke daad met dwaalsporen en mogelijke verplaatsing van het lichaam een vorm van volmaaktheid te geven.
Ik hoop dat Anne daar gevonden wordt.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:59:40 #249
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174371490
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:58 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Denk hetzelfde

Trouwens bestaat ‘rape gone right’ ook?
:N
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174371492
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:58 schreef Nat-Water het volgende:
Of het moord of doodslag is ligt eraan wat er gebeurd is. En over de uiteindelijke uitspraak gaat de rechter. Maar moord = voorbedachte rade. Doodslag niet.
Als OM kan bewijzen dat-ie idd bezig was met het beramen van de perfecte moord, zoals wordt gesteld door die inside informant...?

Hoe dan ook grote kans dat OM deze knaap gewoon levenslang van de straat zal willen houden. Zal wrs dan via TBS gaan in de eis.
I´m back.
pi_174371494
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

het is toch een reactie op je eerdere post,honden geven duidelijk de plek aan. Team doet eerst onderzoek om cirkel eromheen.
Je weet wel wat ik bedoel, doe ff wat volwassener joh, dit is niet echt cool

ontopic dan maar weer

Er rijdt hier net een lading politie de stad uit richting zeist. Ondertussen denk ik bij iedere beweging van de politie dat ze voor anne faber bezig zijn.
-nee-
pi_174371496
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:37 schreef Nat-Water het volgende:

[..]

Anders brengen ze het ook niet naar buiten. Politie is altijd terughoudend met dit soort zaken tenzij ze het zeker weten.
Ja precies.

De plek is dan bekend, maar ik snap dat de weg er naar toe uiterst precies moet worden onderzocht op DNA-sporen en dergelijke.
Noot noot.
pi_174371500
quote:
4s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ja, heeft ze een hartstilstand gehad?
Uiteindelijk is dt altijd de doodsoorzaak, toch?
pi_174371502
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als OM kan bewijzen dat-ie idd bezig was met het beramen van de perfecte moord, zoals wordt gesteld door die inside informant...?
Inderdaad. Hoe kun je nu al op basis van 3 mededelingen vanuit de PolUT stellen dat moord bijna uitgesloten is. :')
  donderdag 12 oktober 2017 @ 13:00:18 #255
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174371503
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:59 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Dit. Bizar dat hier zoveel reacties op komen. Lijkt me algemene kennis.
Maar we weten nu toch niet of het een opwelling was of dat hij dit heeft gepland dus m.i kunnen we nog niks doorstrepen.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174371515
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als OM kan bewijzen dat-ie idd bezig was met het beramen van de perfecte moord, zoals wordt gesteld door die inside informant...?
Als. Bewijs het eens. Maar een advocaat zal het 10 tegen 1 dan op doodslag gooien.
Oh.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 13:01:04 #257
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174371518
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:00 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Uiteindelijk is dt altijd de doodsoorzaak, toch?
Eh, nee.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174371521
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

O, nou ja dan wordt het bij wijze van spreke 20 jaar en TBS.
Doe dan toch maar levenslang
  donderdag 12 oktober 2017 @ 13:01:07 #259
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174371522
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:56 schreef Ties02 het volgende:
Moord is iets anders dan (verkrachting en) doodslag jongens
Dan is het vooral de vraag of ze "per ongeluk" is overleden tijdens de verkrachting, of dat hij even de tijd had om weloverwogen te besluiten dat hij haar ging vermoorden.... daar hoeven geen uren beschikbaar voor te zijn hè.
Wat mij betreft wordt het levenslang, want met TBS komt hij waarschijnlijk toch weer naar buiten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174371527
Nou, die voorbedachte rade kan ook in een seconde hoor. Wil niet zeggen dat iemand uren moet gaan mediteren en vergaderen met zichzelf om te bedenken dat hij de ander dood maakt.
Als er gebeurd is wat we denken dat er gebeurd is valt dit gewoon onder moord.
Hij kan een seconde vantevoren nog bedenken om het niet te doen.
pi_174371542
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, die voorbedachte rade kan ook in een seconde hoor. Wil niet zeggen dat iemand uren moet gaan mediteren en vergaderen met zichzelf om te bedenken dat hij de ander dood maakt.
Als er gebeurd is wat we denken dat er gebeurd is valt dit gewoon onder moord hoor.
Oké hoor.
pi_174371543
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:01 schreef Nat-Water het volgende:

[..]

Als. Bewijs het eens. Maar een advocaat zal het 10 tegen 1 dan op doodslag gooien.
Long shot, maar iets zegt me dat OM alles uit de kast gaat halen om deze gast permanent van de straat te houden nu hoor.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 13:02:10 #263
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174371551
NFI medewerker boos. Iemand heeft zijn koffie laten vallen.

  donderdag 12 oktober 2017 @ 13:02:13 #264
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_174371554
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:58 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Echt van de zotte idd.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)de-zoveel-spannender

Site is niet meer online btw
Echt...

quote:
De Amsterdammer zat zelf 15 jaar vast. In 1989 sloeg hij een man dood met een barkruk in een Volendams café. In 2001 was hij betrokken bij een schietpartij in de woning van zijn ex-vriendin, waarbij hij haar nieuwe vriend vermoordde.
En dat loopt vrij rond.
pi_174371556
quote:
6s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:45 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Je gaat ervan uit dat de verdachte die locatie heeft aangewezen, maar dit is absoluut niet zeker. Als er miniscule sporen van de verdachte op de PD liggen wil je die wel nu vinden en zeker stellen en niet later nog eens aankomen met: "ja meneer de rechter hier is nog een haar die is van de verdachte... ja lag echt op het PD hoor!"
Waarom zoeken ze van de één op de andere dag op een compleet andere plaats in een ander gebied, en dan ook nog een specifiek gedeelte van dat gebied?

Omdat M.P. daar gesignaleerd was? Grote gok wat je dan neemt, of niet?

Ze zoeken daar op die specifieke plek omdat ze overtuigd zijn daar iets te vinden, Anne of andere sporen misschien. Maar een getuige wat M.P. die dag alleen heeft zien lopen op het park lijkt mij niet een goede reden om de zoektocht maar te verplaatsen naar een ander gebied waar een klein specifiek deel onderzocht wordt.

Iemand heeft de politie verteld daar te zoeken, op die specifieke plek, als ze overtuigd zijn Anne vandaag te vinden dan lijkt mij dat de dader dit heeft gemeld. Heeft de dader dit gemeld en ze vinden het lijk dan heb je een bevestiging dat hij er wel degelijk iets mee te maken had. Normaal is dan het lijk te lokaliseren en dan sporenonderzoek te doen. Nu doen ze sporenonderzoek in een klein specifiek gebied, en mensen geloven werkelijk dat het komt omdat een getuige hem heeft zien lopen de dag van de verdwijning, dat vind ik een grote gok.

De enige persoon die het PD weet is de dader, als de dader het PD aanwijst heb je bevestiging mits het slachtoffer daar ook aanwezig is, is het slachtoffer aanwezig kun je aanvullend sporenonderzoek doen. Maar nu doen ze eerst sporenonderzoek terwijl het lijk in Duitsland zou kunnen liggen.
pi_174371558
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:01 schreef Nat-Water het volgende:

[..]

Als. Bewijs het eens. Maar een advocaat zal het 10 tegen 1 dan op doodslag gooien.
De opzettelijkheid lijkt mij anders wel duidelijk.
pi_174371561
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, die voorbedachte rade kan ook in een seconde hoor. Wil niet zeggen dat iemand uren moet gaan mediteren en vergaderen met zichzelf om te bedenken dat hij de ander dood maakt.
Als er gebeurd is wat we denken dat er gebeurd is valt dit gewoon onder moord hoor.
Hij kan een seconde vantevoren nog bedenken om het niet te doen.
Voorbedachte rade kan niet in een seconde
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 oktober 2017 @ 13:02:30 #268
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_174371564
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, die voorbedachte rade kan ook in een seconde hoor. Wil niet zeggen dat iemand uren moet gaan mediteren en vergaderen met zichzelf om te bedenken dat hij de ander dood maakt.
Als er gebeurd is wat we denken dat er gebeurd is valt dit gewoon onder moord hoor.
Klopt, maar dat valt niet te bewijzen en als je het niet kan bewijzen is het al snel doodslag.

Voor moord moet er echt duidelijke aanwijzingen zijn dat hij er goed over nagedacht heeft, dus al eerder een gat gegraven, plan gemaakt, etc. etc.
pi_174371568
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, die voorbedachte rade kan ook in een seconde hoor. Wil niet zeggen dat iemand uren moet gaan mediteren en vergaderen met zichzelf om te bedenken dat hij de ander dood maakt.
Als er gebeurd is wat we denken dat er gebeurd is valt dit gewoon onder moord hoor.
Hij kan een seconde vantevoren nog bedenken om het niet te doen.
Waar baseer je dit op. Ben benieuwd in welke wetgeving of jurisprudentie je steun vindt voor deze beweringen.
pi_174371570
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:00 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Uiteindelijk is dt altijd de doodsoorzaak, toch?
Ik zou het als een symptoom zien.
-nee-
pi_174371571
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, die voorbedachte rade kan ook in een seconde hoor. Wil niet zeggen dat iemand uren moet gaan mediteren en vergaderen met zichzelf om te bedenken dat hij de ander dood maakt.
Als er gebeurd is wat we denken dat er gebeurd is valt dit gewoon onder moord hoor.
Hij kan een seconde vantevoren nog bedenken om het niet te doen.
Je hebt geen idee waar je over praat.
pi_174371576
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:58 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Ja en toch een relatie met een begeleidster. Al die begeleidster die relaties hebben met van die figuren. Ik snap er niks van.
Je leest het bijna vaker wel dan niet.
pi_174371577
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Long shot, maar iets zegt me dat OM alles uit de kast gaat halen om deze gast permanent van de straat te houden nu hoor.
Daar zijn andere maatregelen voor. TBS, bijvoorbeeld.
Oh.
pi_174371580
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:02 schreef NoXia het volgende:
NFI medewerker boos. Iemand heeft zijn koffie laten vallen.

[ afbeelding ]
Is Davy Klaassen ook werkzaam voor het NFI?
pi_174371582
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:02 schreef NoXia het volgende:
NFI medewerker boos. Iemand heeft zijn koffie laten vallen.

[ afbeelding ]
_O-
pi_174371583
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:02 schreef NoXia het volgende:
NFI medewerker boos. Iemand heeft zijn koffie laten vallen.

[ afbeelding ]
Die gast lijkt op Boerderijhoofd Klaassen.

  donderdag 12 oktober 2017 @ 13:03:03 #277
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174371587
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:02 schreef NoXia het volgende:
NFI medewerker boos. Iemand heeft zijn koffie laten vallen.

[ afbeelding ]
*proest* :D
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174371588
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:02 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Die gast lijkt op Boerderijhoofd Klaassen.

[ afbeelding ]
:')
pi_174371597
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:59 schreef Zeus2017 het volgende:
Volgens berichten in de media heeft de verdachte vroeger al met anderen gesproken over de 'perfecte' moord, waarbij het bos bij Zeewolde een rol speelde. 'Perfect' zou zijn als ze Anne daar niet aantreffen. Dat ze daar misschien wel gelegen heeft. Maar ja, hij had in elk geval een weekend om zijn gruwelijke daad met dwaalsporen en mogelijke verplaatsing van het lichaam een vorm van volmaaktheid te geven.
Ik hoop dat Anne daar gevonden wordt.
Echt?
pi_174371598
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:02 schreef Kyran het volgende:

[..]

Klopt, maar dat valt niet te bewijzen en als je het niet kan bewijzen is het al snel doodslag.

Voor moord moet er echt duidelijke aanwijzingen zijn dat hij er goed over nagedacht heeft, dus al eerder een gat gegraven, plan gemaakt, etc. etc.
Nee.
pi_174371612
quote:
6s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:02 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Echt...

[..]

En dat loopt vrij rond.
Euhm, Martin Kok is al eventjes dood zeg-maar.
pi_174371614
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:00 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Uiteindelijk is dat altijd de doodsoorzaak, toch?
pi_174371616
quote:
6s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:02 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Echt...

[..]

En dat loopt vrij rond.
Dat loopt helemaal niet meer. Hij is zelf inmiddels ook vermoord.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174371626
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:02 schreef Nat-Water het volgende:

[..]

Daar zijn andere maatregelen voor. TBS, bijvoorbeeld.
Op die manier kan ook idd. Hoe dan ook, denk niet dat OM nu zal zeggen: och doodslagje 10 jaar. Ze hebben ook wat goed te maken, hoe wrang dat ook is.
I´m back.
pi_174371632
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:58 schreef Kyran het volgende:
Verschil tussen moord en doodslag mensen.

Moord is het met voorbedachte rade iemand opzettelijk van het leven beroven. Voorbedachte rade wijst op een moment van kalm overleg, van bedaard nadenken voorafgaand aan de uitvoering.

Wanneer er geen sprake is van voorbedachte rade maar wel van opzettelijkheid wordt gesproken van doodslag.

Doodslag is maximaal 15 jaar, moord kan levenslang zijn.

Echter is het in dit geval niet zo zwart wit er zijn genoeg punten om hem alsnog levenslang te geven of in ieder geval maximale gevangenisstraf met gedwongen TBS.
Doodslag i.c.m. een ander feit kan ook al levenslang opleveren (288 Sr).
pi_174371633
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:01 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Eh, nee.
Je bent pas dood als je hart er mee ophoudt, of niet?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 oktober 2017 @ 13:04:50 #287
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_174371635
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:03 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Nee.
Wat nee? Jij denkt dat je zomaar alles onder moord kan gooien, omdat hij even een seconde heeft nagedacht en dacht ok ik ga moorden? Dat is geen voorbedachte rade. Laat mij maar 1 zaak zien waarbij dit is gebeurd.
pi_174371642
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:58 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Er staan maximumstraffen op delicten. Ongeacht de omstandigheden kan levenslang enkel in het geval van moord.
Onjuist. Zie 288 Sr.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 13:05:01 #289
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174371643
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:03 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Euhm, Martin Kok is al eventjes dood zeg-maar.
Ja echt ik zit ook met verbazing te kijken naar de onwetendheid en de idioterie van sommige users..
pi_174371648
In nederland weet je het maar nooit rechters kunnen hier definitie`s van woorden gaan veranderen totdat het in hun straatje past. (denk bijv aan marrokaan is een ras of in bels nee ik bepaal met welk motief jij een aanslag pleegt).

Hopelijk kunnen ze dat nu nog een x doen en geven ze hem levenslang.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 13:05:47 #291
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174371659
Je gaat lekker een eind fietsen en je eindigt koud en misbruikt onder de grond.

:{
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 oktober 2017 @ 13:05:48 #292
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_174371660
quote:
2s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:04 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Doodslag i.c.m. een ander feit kan ook al levenslang opleveren (288 Sr).
Dat zeg ik :) Het gaat hier niet alleen maar over moord/doodslag er zijn heel veel andere factoren waarbij deze gast heeft laten zien niet 100% te sporen en de samenleving duidelijk in gevaar te brengen. Die komt echt niet meer vrij, met of zonder TBS.
pi_174371675
Wat kunnen we concluderen als ze haar niet vinden op de plek waar ze nu zoeken?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 13:06:47 #294
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174371676
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:05 schreef Andromache het volgende:
Je gaat lekker een eind fietsen en je eindigt koud en misbruikt onder de grond.

:{
Of je word aangereden.. of niet...
Het leven is best spannend..
  donderdag 12 oktober 2017 @ 13:06:59 #295
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_174371680
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:03 schreef Messina het volgende:

[..]

Dat loopt helemaal niet meer. Hij is zelf inmiddels ook vermoord.
Opgeruimd staat netjes. Totaal geen medelijden met zulke figuren.
pi_174371681
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:05 schreef Andromache het volgende:
Je gaat lekker een eind fietsen en je eindigt koud en misbruikt onder de grond.

:{
Hoort erbij! Wij nemen flinke risicos met ons systeem.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 13:07:08 #297
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174371688
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:06 schreef Nober het volgende:
Wat kunnen we concluderen als ze haar niet vinden op de plek waar ze nu zoeken?
Dat ze daar niet ligt.. ^O^
pi_174371690
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:06 schreef Nober het volgende:
Wat kunnen we concluderen als ze haar niet vinden op de plek waar ze nu zoeken?
Dat ze ergens anders moeten zoeken.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 13:07:10 #299
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174371691
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:06 schreef Nober het volgende:
Wat kunnen we concluderen als ze haar niet vinden op de plek waar ze nu zoeken?
Dat Michael een spelletje speelt? Maar denk dat ze daar wel ligt hoor.
pi_174371692
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:02 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Die gast lijkt op Boerderijhoofd Klaassen.

[ afbeelding ]
:D
pi_174371694
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:06 schreef Nober het volgende:
Wat kunnen we concluderen als ze haar niet vinden op de plek waar ze nu zoeken?
Dat ze ergens anders moet zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')