abonnement Unibet Coolblue
pi_174344140
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber



quote:
Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.

Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.

Bron: Politie
Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

Route zoals de politie denkt dat ze die genomen heeft: https://www.route.nl/fiet(...)bilt-langs-soest/map

Meer kleding gevonden die misschien van Anne is

https://www.ad.nl/dossier(...)an-anne-is~afb27a1c/

SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TIJDLIJN

quote:
Zedendelinquent aangehouden voor vermissing Anne Faber
In Den Dolder is een 27-jarige man aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de vermissing van Anne Faber. Het gaat om een zedendelinquent die in een psychiatrische kliniek werd behandeld. Faber is nog altijd vermist.

De verdachte zat een lange straf uit voor gewelds- en zedendelicten, meldt de politie. Hij was bezig aan zijn terugkeer in de maatschappij. Het is de politie nog niet duidelijk onder welk regime de man viel, oftewel of de man onbegeleid naar buiten mocht, hoe vaak dat dan was en voor hoelang.

Het onderzoek leidde gisteren naar de verdachte. Hij werd niet direct aangehouden, omdat de politie hoopte dat de man hen naar Faber zou leiden. Toen dat vanmiddag nog niet was gebeurd, werd hij aangehouden.

De politie wil niet zeggen hoe ze de man op het spoor zijn gekomen. Volgens de politie is het belangrijkste doel van het onderzoek erachter komen waar Faber is en hoe de verdachte betrokken is.

De zoekactie van politie, defensie en vrijwilligers gaat door, zegt de politie. Wel wordt het zoekgebied mogelijk iets verlegd, meer in de richting van de instelling waar de verdachte verbleef.

De 25-jarige Faber uit Utrecht ging vrijdag 29 september een eind fietsen. Vanuit Baarn kwam nog een laatste bericht, daarna verdween ze. De afgelopen dagen werd haar jas gevonden in de omgeving van Huis ter Heide. Ook zijn een rugzak en een fiets gevonden die vermoedelijk van haar zijn.

In Den Dolder zijn meerdere psychiatrische instellingen, maar er is maar één met een forensische afdeling. Die is een kwartiertje fietsen van het Blookerpark in Huis ter Heide, waar de fiets werd gevonden. De vermoedelijke fietsroute van Faber komt vlak langs de kliniek.

bron: NOS.nl (https://nos.nl/artikel/21(...)sing-anne-faber.html)


quote:
MAANDAG 9 OKTOBER
- Verrassend nieuws: de politie heeft een verdachte aangehouden. Het gaat om een 27-jarige zedendelinquent uit een kliniek in Den Dolder, die was op proefverlof. De politie hoopte dat de verdachte hen naar de verblijfplaats van Anne zou leiden, maar dat is nog niet gebeurd. Anne wordt nog vermist en de zoekacties gaan door.
- De politie heeft inmiddels 1700 tips ontvangen, teveel nog om allemaal persoonlijk te beantwoorden.
- Defensie hielp al achter de schermen bij het zoeken naar Anne, maar komt nu ook met zo'n 65 militairen naar de zoeklocaties.
- Stichting Signi Zoekhonden, die regelmatig helpt bij vermissingen, is verbaasd over de strategie van de Utrechtse politie in de zoektocht naar Anne Faber. De stichting heeft aangeboden te helpen maar de politie is daar niet op ingegaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:

Ontopic graag

-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
(Dat wil zeggen: kom niet met :"misschien was ze wel depressief" of "relatieproblemen" want daar is nergens aanleiding voor dus opbokken met die onzin
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.
-ook opmerkingen over d'r foto's kunnen achterwege blijven. (spiegelingen, weerkaatsingen, vrolijk/boos/bang etc etc
-BELANGRIJK Verdachte is een 27-jarige M.P. uit Zeewolde. Gelieve niet de volledige naam te posten aub
-BELANGRIJKSTE TIP: Negeer onzinposts, zet een TR en ga aub niet quoten. Negeren is de beste manier om een troll te ontmoedigen om zijn onzin voort te zetten



[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 11-10-2017 10:02:12 ]
pi_174344201
Lees net dat M.P. de beschikking had over de auto van zijn moeder. Zijn moeder was 29 september jarig blijkbaar.

De auto van zijn moeder is in beslag genomen. Meerdere mensen in Spakenburg schijnen hem daar rond hebben zien rijdenm

Hopelijk vinden ze iets dat naar de verblijfplaats van Anne leidt.

Eta: excuses voor het verhuppeldepuppen van de topic en het nummer. Was niet de bedoeling.

[ Bericht 13% gewijzigd door Globetrottertje op 11-10-2017 10:03:16 ]
pi_174344203
Apart dat Stichting Signi niet mee (mogen) zoeken. Is toch wel een organisatie die meestal succes boekt met hun honden.
pi_174344229
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:53 schreef michiel_merk het volgende:
Apart dat Stichting Signi niet mee (mogen) zoeken. Is toch wel een organisatie die meestal succes boekt met hun honden.
Politie heeft zelf honden die hetzelfde kunnen.
pi_174344236
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:54 schreef quirina het volgende:

[..]

Politie heeft zelf honden die hetzelfde kunnen.
Blijkbaar niet, anders was ze al gevonden.
pi_174344243
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:54 schreef quirina het volgende:

[..]

Politie heeft zelf honden die hetzelfde kunnen.
Hoe meer honden hoe beter toch?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174344254
Helaas lopen er tegenwoordig zoveel van dat soort zieke geesten rond. http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171011_03125178
Cast a cold Eye
On Life, on Death.
Horseman, pass by!
pi_174344286
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:55 schreef Winston_Smith het volgende:
Helaas lopen er tegenwoordig zoveel van dat soort zieke geesten rond. http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171011_03125178
Studente (24) vermoord teruggevonden op haar kot.

"Teruggevonden op haar kot"? :{.

An sich komen dit soort moorden redelijk vaak voor idd. Tijdje geleden ook dat meisje in Dld.
I´m back.
pi_174344294
Oh ja? Ja.

Wat Michael P. precies heeft gedaan met de vermiste Anne Faber (25) uit Utrecht en hoe hun paden elkaar hebben gekruist is nog onderdeel van het onderzoek van de politie. De politie vermoedt een toevallige ontmoeting. Wat voor de onderzoekers vast staat is dat P. betrokken is bij de verdwijning van de Utrechtse Anne Faber, die op vrijdag 29 september voor het laatst werd gezien. Anne kwam die vrijdagavond mogelijk P. tegen, iemand tegen die gerust te kenmerken is als een koelbloedig figuur die niet terugschrikt voor heftig geweld om aan zijn eigen gerief te komen.

https://www.ad.nl/utrecht/wie-is-michael-p-uit-zeewolde~acfce3a1/

Het staat al vast.
pi_174344296
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:53 schreef michiel_merk het volgende:
Apart dat Stichting Signi niet mee (mogen) zoeken. Is toch wel een organisatie die meestal succes boekt met hun honden.
Stel je voor dat Signi haar vindt en de politiehonden niet, dan krijg je een discussie die de politie wil vermijden.
Cast a cold Eye
On Life, on Death.
Horseman, pass by!
  woensdag 11 oktober 2017 @ 09:58:06 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174344297
quote:
15s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Studente (24) vermoord teruggevonden op haar kot.

"Teruggevonden op haar kot"? :{.

An sich komen dit soort moorden redelijk vaak voor idd. Tijdje geleden ook dat meisje in Dld.
ja dat is vlaams...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Redactie Sport woensdag 11 oktober 2017 @ 09:58:42 #12
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174344313
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:57 schreef RedRain het volgende:
Oh ja? Ja.

Wat Michael P. precies heeft gedaan met de vermiste Anne Faber (25) uit Utrecht en hoe hun paden elkaar hebben gekruist is nog onderdeel van het onderzoek van de politie. De politie vermoedt een toevallige ontmoeting. Wat voor de onderzoekers vast staat is dat P. betrokken is bij de verdwijning van de Utrechtse Anne Faber, die op vrijdag 29 september voor het laatst werd gezien. Anne kwam die vrijdagavond mogelijk P. tegen, iemand tegen die gerust te kenmerken is als een koelbloedig figuur die niet terugschrikt voor heftig geweld om aan zijn eigen gerief te komen.

https://www.ad.nl/utrecht/wie-is-michael-p-uit-zeewolde~acfce3a1/

Het staat al vast.
Misschien leeft ze nog? Who knows.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 11 oktober 2017 @ 09:58:51 #13
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_174344317
quote:
15s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Studente (24) vermoord teruggevonden op haar kot.

"Teruggevonden op haar kot"? :{.

An sich komen dit soort moorden redelijk vaak voor idd. Tijdje geleden ook dat meisje in Dld.
Kot = studentenkamer
  woensdag 11 oktober 2017 @ 09:59:36 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174344334
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:54 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Blijkbaar niet, anders was ze al gevonden.
Want? Ze ligt 100% zeker daar?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174344336
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:58 schreef Voszje het volgende:

[..]

Kot = studentenkamer
O, okee, specifiek ook?
I´m back.
pi_174344338
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:58 schreef Winston_Smith het volgende:

[..]

Stel je voor dat Signi haar vindt en de politiehonden niet, dan krijg je een discussie die de politie wil vermijden.
Onzin, de politie laat toch ook vrijwilligers mee zoeken? Dan moeten ze die ook weerhouden van het onderzoek.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174344353
quote:
3s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:58 schreef Re het volgende:

[..]

ja dat is vlaams...
Blijft af en toe een curieus taaltje dat Vlaams.
I´m back.
pi_174344367
quote:
Verdwijning Anne hakt erin op het Stedelijk Gym
NIJMEGEN - De verdwijning van Anne Faber (25) in de omgeving van Utrecht houdt ook de gemoederen bezig op het Stedelijk Gymnasium in Nijmegen, de school waar ze in 2010 eindexamen heeft gedaan.
https://www.gelderlander.(...)delijk-gym~af8665c1/
  Redactie Sport woensdag 11 oktober 2017 @ 10:02:09 #19
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174344385
quote:
15s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Studente (24) vermoord teruggevonden op haar kot.

"Teruggevonden op haar kot"? :{.

An sich komen dit soort moorden redelijk vaak voor idd. Tijdje geleden ook dat meisje in Dld.
Die 2 meisjes laatst ook al. En die gek op de duikboot.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174344387
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:58 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Misschien leeft ze nog? Who knows.
Geen idee. Maar de rechercheurs/onderzoekers/politiemensen weten dus zeker dat hij met de verdwijning te maken heeft. Daar gaat het mij om. Snap niet dat mensen nog willen beweren van niet.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 10:03:04 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174344402
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Die 2 meisjes laatst ook al. En die gek op de duikboot.
Die 2 meisjes allebei door een bekende... een misdrijf als dit door een onbekende is veel zeldzamer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174344434
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:59 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Onzin, de politie laat toch ook vrijwilligers mee zoeken? Dan moeten ze die ook weerhouden van het onderzoek.
Of juist niet, daar verbazen mensen van Signi zich ook over...wat is volgens jou dan de verklaring? Zie:

UTRECHT/HUIS TER HEIDE - Stichting Signi Zoekhonden, die regelmatig helpt bij vermissingen, is verbaasd over de strategie van de Utrechtse politie in de zoektocht naar Anne Faber. De stichting heeft aangeboden te helpen maar de politie is daar niet op ingegaan.

Esther van Neerbos van Signi vindt het vreemd dat er wel veel amateurs meezoeken, maar dat zij als professionele speurders niet worden ingezet, terwijl de goed getrainde honden misschien wel iets kunnen betekenen.

"Het blijft ons verbazen dat er 150 burgers ingezet worden en dat alle particuliere zoekdiensten thuis blijven. Blijkbaar kunnen de honden toch niet het hele gebied bestrijken. Ik denk dat er veel mensen zijn met ervaring en kennis die graag geholpen zouden hebben. Daarnaast is een dubbelcheck altijd op zijn plaats."

van https://www.rtvutrecht.nl(...)sing-anne-faber.html

Dat het dus puur gaat om amateurs vs professionals speelt geen rol. Daarbij hebben de honden van Signi genoeg successen geboekt in het verleden om hun hulp te accepteren, lijkt me. Het gaat erom dat Anne gevonden wordt en hoe meer honden hoe beter zoals al eerder opgemerkt.
Cast a cold Eye
On Life, on Death.
Horseman, pass by!
  Redactie Sport woensdag 11 oktober 2017 @ 10:04:31 #23
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174344436
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die 2 meisjes allebei door een bekende... een misdrijf als dit door een onbekende is veel zeldzamer.
Maakt t wat uit?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174344440
Hij kende het gebied natuurlijk zijn duimpje en had mogelijk de beschikking over een groenkarretje of zelfs een auto, en ook over gereedschappen, zoals een schop. Hij heeft vermoedelijk op de dag zelf opportunistisch een willekeurig slachtoffer uitgekozen maar heeft zijn daad eventueel al wel langer kunnen voorbereiden. Het zou zelfs kunnen dat hij bij wijze van spreken al een gat in de grond had gegraven of een uitgebreid plan had gemaakt hoe hij iemand zou kunnen laten verdwijnen.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  Redactie Sport woensdag 11 oktober 2017 @ 10:08:27 #25
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174344490
Ik vraag me altijd af hoe mensen denken met dat soort daden weg te kunnen komen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174344492
Dit wordt echt met de dag gekker! Hij had een auto, kon de hele dag vrij bewegen. Gatverdamme. Gewoon geen woorden voor. :(
  Redactie Sport woensdag 11 oktober 2017 @ 10:09:04 #27
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174344499
Of denken ze dat niet en is de drang om het te doen gewoon te groot?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174344522
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:04 schreef JohnDDD het volgende:
Hij kende het gebied natuurlijk zijn duimpje en had mogelijk de beschikking over een groenkarretje of zelfs een auto, en ook over gereedschappen, zoals een schop. Hij heeft vermoedelijk op de dag zelf opportunistisch een willekeurig slachtoffer uitgekozen maar heeft zijn daad eventueel al wel langer kunnen voorbereiden. Het zou zelfs kunnen dat hij bij wijze van spreken al een gat in de grond had gegraven of een uitgebreid plan had gemaakt hoe hij iemand zou kunnen laten verdwijnen.
Dit behoort zeker tot de mogelijkheden. Verder denk ik dat - als er iets gebeurt is bij het ecoduct of de straat parallel aan het spoor - dit een snelle handeling is geweest dmv het verbergen van Anne en hij vervolgens het dwaalspoor heeft uigezet richting HtH. De trein komt er immers vaak genoeg langs, dus zou het te opvallend zijn geweest om daar uitgebreid Anne aan te spreken en vervolgens te overmeesteren/in gevecht te raken. Als je dan later terugkomt om Anne bijvoorbeeld ten Noorden van dat ecoduct ergens te begraven, dan heb je het echt over een kilometers groot gebied vol dichte bebossing..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174344527
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:54 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Blijkbaar niet, anders was ze al gevonden.
je snapt hopelijk dat hond alleen geuren in zijn buurt kan ruiken?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 10:12:06 #30
461397 Jip141
I can show you the world
pi_174344528
Kun je als rechter niet gedwongen TBS opleggen?
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_174344537
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of denken ze dat niet en is de drang om het te doen gewoon te groot?
Net als wilde beesten zijn ze niet in staat hun drang in bedwang te houden. De neuronen die zorgen voor remmingen, mededogen en empathie die functioneren simpelweg niet op een manier zoals bij een normaal mens.
Cast a cold Eye
On Life, on Death.
Horseman, pass by!
pi_174344547
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:12 schreef Jip141 het volgende:
Kun je als rechter niet gedwongen TBS opleggen?
Jazeker is al genoemd.
Cast a cold Eye
On Life, on Death.
Horseman, pass by!
pi_174344549
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:12 schreef Jip141 het volgende:
Kun je als rechter niet gedwongen TBS opleggen?
-excuus verkeerd gelezen-
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Redactie Sport woensdag 11 oktober 2017 @ 10:13:48 #34
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174344559
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:12 schreef Winston_Smith het volgende:

[..]

Net als wilde beesten zijn ze niet in staat hun drang in bedwang te houden. De neuronen die zorgen voor remmingen, mededogen en empathie die functioneren simpelweg niet op een manier zoals bij een normaal mens.
Maar hebben ze ook niet het rationeel vermogen om te bedenken wat de gevolgen zijn?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174344564
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:55 schreef Winston_Smith het volgende:
Helaas lopen er tegenwoordig zoveel van dat soort zieke geesten rond. http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171011_03125178
En ook een poging tot ontvoering van 12-jarige door Roemenen in Sint-Truiden ...
Je hoort het veel te veel ;(
pi_174344572
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:11 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dit behoort zeker tot de mogelijkheden. Verder denk ik dat - als er iets gebeurt is bij het ecoduct of de straat parallel aan het spoor - dit een snelle handeling is geweest dmv het verbergen van Anne en hij vervolgens het dwaalspoor heeft uigezet richting HtH. De trein komt er immers vaak genoeg langs, dus zou het te opvallend zijn geweest om daar uitgebreid Anne aan te spreken en vervolgens te overmeesteren/in gevecht te raken. Als je dan later terugkomt om Anne bijvoorbeeld ten Noorden van dat ecoduct ergens te begraven, dan heb je het echt over een kilometers groot gebied vol dichte bebossing..
Toch verbaast me in dit geval dat hij - volgens de huidige aannames in elk geval - de jas en tas van Anne op een zichtbare plaats heeft gedumpt. Ik snap dat hij wilde dat de politie op een andere plaats zou gaan zoeken, maar vermoedelijk laat je dan toch altijd DNA of vingerafdrukken achter op de jas of tas. Dat zou ook best de reden kunnen zijn dat de politie hem nu op het spoor is.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_174344578
Vroeger had je daar een aparte afdeling _ Dennendal .
Kan me herinneren dat daar een grote moestuin was
daar moeten ze eens gaan zoeken
zal kijken of ik het kan vinden
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174344591
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:14 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Toch verbaast me in dit geval dat hij - volgens de huidige aannames in elk geval - de jas en tas van Anne op een zichtbare plaats heeft gedumpt. Ik snap dat hij wilde dat de politie op een andere plaats zou gaan zoeken, maar vermoedelijk laat je dan toch altijd DNA of vingerafdrukken achter op de jas of tas. Dat zou ook best de reden kunnen zijn dat de politie hem nu op het spoor is.
Het zichtbaar dumpen kan ook als een kick voor hem werken. Verder kan hij best wel handschoenen aan hebben gehad, maar kan er ook DNA dmv huidschilfers of haren op de jas/tas terecht zijn gekomen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174344607
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:55 schreef Winston_Smith het volgende:
Helaas lopen er tegenwoordig zoveel van dat soort zieke geesten rond. http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171011_03125178
Tegenwoordig?

Dit is van alle tijden helaas.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174344613
In hoeverre zijn treinen eigenlijk standaard uitgerust met een dashcam tegenwoordig? Die zouden dan wellicht toch ook iets vast hebben kunnen leggen?

Overigens terugkomend op de uitzending van Opsporing Verzocht: wat een belabberde bedoeling zeg..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174344620
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Maar hebben ze ook niet het rationeel vermogen om te bedenken wat de gevolgen zijn?
Wat verwacht je nou? Dat iemand je hier even uitlegt hoe zulke idioten denken?
pi_174344622
Vraag. Even goed nadenken.

quote:
Op de dag dat Anne Faber verdween, 29 september, was de moeder van Michael P. jarig. Het zou een reden kunnen zijn geweest voor het verlenen van verlof aan de man die nu vastzit voor de verdwijning van de studente.
Anne was om 18.50 (Selfie Baarn) nog in leven. Rond 19.30 laatste contact mobiel. Als Michael P. 's avonds naar de verjaardag was geweest heeft ie een alibi. Als de verjaardag eerder op de dag was, dan had hij de auto vast niet mee naar huis meegekregen. Of mocht hij de auto het weekend lenen van zijn moeder? En dat hij er mee naar kliniek terug is gereden die avond.

Ik denk daarom dat de auto wsl. niet zo'n grote rol speelt, tenzij in de dagen er NA ook er nog in mocht rijden.
pi_174344624
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:15 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Het zichtbaar dumpen kan ook als een kick voor hem werken. Verder kan hij best wel handschoenen aan hebben gehad, maar kan er ook DNA dmv huidschilfers of haren op de jas/tas terecht zijn gekomen.
Ik vraag me af hoeveel materiaal nodig is qua haar,nagels bloed of whatever waar ze DNA uit kunnen halen.
pi_174344640
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:18 schreef quirina het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoeveel materiaal nodig is qua haar,nagels bloed of whatever waar ze DNA uit kunnen halen.
Een enkele haar is volgens mij al voldoende.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 11 oktober 2017 @ 10:19:25 #45
461397 Jip141
I can show you the world
pi_174344641
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:13 schreef Winston_Smith het volgende:

[..]

Jazeker is al genoemd.
Ah, maakt het wel extra zuur dan.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_174344644
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:17 schreef AMCA het volgende:

[..]

Wat verwacht je nou? Dat iemand je hier even uitlegt hoe zulke idioten denken?
Oh die mensen zijn er gerust hoor.
pi_174344645
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:17 schreef RokendeSigaret het volgende:
Vraag. Even goed nadenken.

[..]

Anne was om 18.50 (Selfie Baarn) nog in leven. Rond 19.30 laatste contact mobiel. Als Michael P. 's avonds naar de verjaardag was geweest heeft ie een alibi. Als de verjaardag eerder op de dag was, dan had hij de auto vast niet mee naar huis meegekregen.

Ik denk daarom dat de auto wsl. niet zo'n grote rol speelt, tenzij in de dagen er NA ook er nog in mocht rijden.
Het hoeft inderdaad niet op die vrijdag te zijn geweest dat hij die auto had.
pi_174344655
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:18 schreef quirina het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoeveel materiaal nodig is qua haar,nagels bloed of whatever waar ze DNA uit kunnen halen.
Het kleinste beetje DNA bewijst in ieder geval dat er contact is geweest. Aantonen dat hij gruwelijke dingen gedaan heeft met haar is een tweede.
  Redactie Sport woensdag 11 oktober 2017 @ 10:20:42 #49
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174344661
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:17 schreef AMCA het volgende:

[..]

Wat verwacht je nou? Dat iemand je hier even uitlegt hoe zulke idioten denken?
Ja, het blijft FOK! natuurlijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 11 oktober 2017 @ 10:21:03 #50
248821 Rauw.
op je bord.
pi_174344668
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:14 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Toch verbaast me in dit geval dat hij - volgens de huidige aannames in elk geval - de jas en tas van Anne op een zichtbare plaats heeft gedumpt. Ik snap dat hij wilde dat de politie op een andere plaats zou gaan zoeken, maar vermoedelijk laat je dan toch altijd DNA of vingerafdrukken achter op de jas of tas. Dat zou ook best de reden kunnen zijn dat de politie hem nu op het spoor is.
Als je de voorgaande topics leest waar een oud-bekende van hem over hem spreekt dan besef je dat het iemand is die kickt op het opzoeken van grenzen. (Blijkt ook uit nieuwsberichten overigens)

Volgens mij moeten sommige mensen in dit topic meer lezen en minder posten, als je de nieuwsberichten en dit topic een beetje volgt dan krijg je een heel ander beeld van de zaak.

Maar nee, we posten liever een speculatie of een vraag die eigenlijk al 100x beantwoord is in eerder geschreven posts of berichtgeving.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_174344679
Is het merk auto en de kleur enz al vrijgegeven, van de moeder van M.P?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 10:22:18 #52
248821 Rauw.
op je bord.
pi_174344689
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:17 schreef AMCA het volgende:

[..]

Wat verwacht je nou? Dat iemand je hier even uitlegt hoe zulke idioten denken?
ik denk dat de posts van Vdww? uit topic #61 wel een klein inzicht geeft in de denkwijze van zo'n persoon.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_174344700
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:12 schreef Winston_Smith het volgende:

[..]

Net als wilde beesten zijn ze niet in staat hun drang in bedwang te houden. De neuronen die zorgen voor remmingen, mededogen en empathie die functioneren simpelweg niet op een manier zoals bij een normaal mens.
Ah, jij hebt inzage in zijn medisch dossier?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_174344705
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:18 schreef quirina het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoeveel materiaal nodig is qua haar,nagels bloed of whatever waar ze DNA uit kunnen halen.
Ontzettend weinig, in principe is een haar met een haarzakje eraan vast genoeg, DNA wordt dan aan de hand met een PCR reactie geamplificeerd. Daarmee heb je in principe altijd een goed DNA profiel.
pi_174344711
Wie zegt dat we die dvvw ofzo gelijk moeten geloven? Kan ook alles uit z'n nek lullen
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
pi_174344719
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:12 schreef Jip141 het volgende:
Kun je als rechter niet gedwongen TBS opleggen?
Dat is toch altijd zo?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_174344724
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:23 schreef 1312-FRFC het volgende:
Wie zegt dat we die dvvw ofzo gelijk moeten geloven? Kan ook alles uit z'n nek lullen
Kan, maar n.a.v. foto's lijkt er toch wel iets van een link te zijn.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 10:25:03 #58
461397 Jip141
I can show you the world
pi_174344730
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:17 schreef AMCA het volgende:

[..]

Wat verwacht je nou? Dat iemand je hier even uitlegt hoe zulke idioten denken?
Als we eerlijk naar onszelf zijn.

In elk mens zit wel (in meer of minder mate) de kick van het taboe bijvoorbeeld of bepaalde seksuele lusten. Dus tot op zekere hoogte kan iedereen zich er een heel piepkleinbeetje in inleven, helaas.

Gelukkig echter heeft het overgrote deel van de mensen dat heel erg beperkt en zouden ze er verder van gruwelen, en daarnaast weegt empathie, medelijden, liefde veel zwaarder.


Dus het beste kun je dat gebruiken in de opsporing om te kijken “wat zou hij gedacht en daardoor gedaan hebben?”.

Maar dat is inderdaad meer iets voor de politie en niet voor Fok-detectives.

Dit hele topic is wat dat betreft eigenlijk een beetje sneu richting de familie.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_174344732
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:24 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Kan, maar n.a.v. foto's lijkt er toch wel iets van een link te zijn.
Foto's? Heb ik iets gemist?
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
  Redactie Sport woensdag 11 oktober 2017 @ 10:25:18 #60
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174344736
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:22 schreef Rauw. het volgende:

[..]

ik denk dat de posts van Vdww? uit topic #61 wel een klein inzicht geeft in de denkwijze van zo'n persoon.
Wat zei die?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174344737
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:21 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Als je de voorgaande topics leest waar een oud-bekende van hem over hem spreekt dan besef je dat het iemand is die kickt op het opzoeken van grenzen. (Blijkt ook uit nieuwsberichten overigens)

Volgens mij moeten sommige mensen in dit topic meer lezen en minder posten, als je de nieuwsberichten en dit topic een beetje volgt dan krijg je een heel ander beeld van de zaak.

Maar nee, we posten liever een speculatie of een vraag die eigenlijk al 100x beantwoord is in eerder geschreven posts of berichtgeving.
Het kan natuurlijk dat hij erop kickt dat hij deze misdaad heeft begaan en dat er straks misschien wel te weinig bewijs is om hem te veroordelen ja.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_174344739
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:23 schreef 1312-FRFC het volgende:
Wie zegt dat we die dvvw ofzo gelijk moeten geloven? Kan ook alles uit z'n nek lullen
Kan. Leek mij aardig op de hoogte. Even wachten of P morgen naar Vught gaat.
pi_174344740
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:25 schreef 1312-FRFC het volgende:

[..]

Foto's? Heb ik iets gemist?
Gisteravond ja. Inside foto's vanuit de kliniek.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2017 10:25:55 ]
pi_174344741
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:57 schreef RedRain het volgende:
Oh ja? Ja.

Wat Michael P. precies heeft gedaan met de vermiste Anne Faber (25) uit Utrecht en hoe hun paden elkaar hebben gekruist is nog onderdeel van het onderzoek van de politie. De politie vermoedt een toevallige ontmoeting. Wat voor de onderzoekers vast staat is dat P. betrokken is bij de verdwijning van de Utrechtse Anne Faber, die op vrijdag 29 september voor het laatst werd gezien. Anne kwam die vrijdagavond mogelijk P. tegen, iemand tegen die gerust te kenmerken is als een koelbloedig figuur die niet terugschrikt voor heftig geweld om aan zijn eigen gerief te komen.

https://www.ad.nl/utrecht/wie-is-michael-p-uit-zeewolde~acfce3a1/

Het staat al vast.
Die kwam wel in aanmerking voor proefverlof.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 10:26:43 #65
470273 Maktub
It's written
  woensdag 11 oktober 2017 @ 10:27:17 #66
248821 Rauw.
op je bord.
pi_174344764
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:23 schreef 1312-FRFC het volgende:
Wie zegt dat we die dvvw ofzo gelijk moeten geloven? Kan ook alles uit z'n nek lullen
Hij kwam met een stukje bewijs (De foto's) (informatie over de dader mbt scheel kijken), wat hij zegt klinkt aannemelijker dan de meeste speculaties die hier gedaan worden.

Mocht hij in de ruimte lullen, dan is hij in ieder geval zeer goed geïnformeerd waar hij over spreekt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_174344773
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:25 schreef 1312-FRFC het volgende:
Foto's? Heb ik iets gemist?
Ja, maar mogen niet (meer) gepost worden. Dus je zult het met bovenstaande omschrijving moeten doen.
pi_174344780
quote:
7s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:27 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Hij kwam met een stukje bewijs (De foto's) (informatie over de dader mbt scheel kijken), wat hij zegt klinkt aannemelijker dan de meeste speculaties die hier gedaan worden.

Mocht hij in de ruimte lullen, dan is hij in ieder geval zeer goed geïnformeerd waar hij over spreekt.
En die screenshot van die chat die hij plaatste leek ook echt. Weet niet hoe makkelijk dat te faken is eerlijk gezegd, maar foto's, chat's en veel info...
  woensdag 11 oktober 2017 @ 10:28:41 #69
248821 Rauw.
op je bord.
pi_174344783
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Wat zei die?
Gewoon even teruglezen, meest interessante posts om te lezen in dit topic deze reeks.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_174344795
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Wat zei die?
Compilatie door Fidji:
NWS / Vermist: Anne Faber (25) uit Utrecht #62
pi_174344824
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:23 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ah, jij hebt inzage in zijn medisch dossier?
Dat zijn algemeen bekende dingen hoor over psychopaten.
Cast a cold Eye
On Life, on Death.
Horseman, pass by!
pi_174344826
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:28 schreef RomanMe het volgende:

[..]

En die screenshot van die chat die hij plaatste leek ook echt. Weet niet hoe makkelijk dat te faken is eerlijk gezegd, maar foto's, chat's en veel info...
Vrij eenvoudig, maar inderdaad door de combinatie lijkt het een stuk waarschijnlijker. Het lijkt me ook klets dat je zo snel berichten over ervaringen met die MP kunt typen, maar goed.
pi_174344832
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:24 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dat is toch altijd zo?
Is pas 4 keer uitvoerig besproken em met een simpele search te vinden
Cast a cold Eye
On Life, on Death.
Horseman, pass by!
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 10:32:08 #74
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174344839
quote:
De man die vastzit in verband met de vermissing van Anne Faber uit Utrecht, Michael P., had de beschikking over een auto, schrijft De Telegraaf. Volgens de krant hebben diverse getuigen hem in Spakenburg zien rijden in de auto van zijn moeder.

De krant schrijft verder dat de auto van Michaels moeder in beslag is genomen voor onderzoek. Op de dag dat Anne verdween, 29 september, was de moeder van Michael jarig. Mogelijk heeft P. daarom op die dag verlof gekregen.
Groenonderhoud

P. werd gisteren aangehouden in de kliniek in Den Dolder waar hij woonde en werd voorbereid op terugkeer in de maatschappij. De Gooi- en Eemlander schrijft dat hij in de kliniek werkzaam was bij de afdeling groenonderhoud.

De krant heeft dat gehoord van een gepensioneerde terreinbeheerder en zijn dochter. "Hij reed de hele dag buiten met zijn karretje, kende elke centimeter in het gebied."

De Telegraaf sprak met de man die samen met P. in 2010 verantwoordelijk was voor een aantal straatroven. Volgens deze Aart van Deuveren, die 4,5 jaar vastzat voor de straatroven, heeft P. een enorm drugsprobleem en is hij door zijn ouders enorm verwend.

De zoektocht naar Anne Faber gaat vandaag verder. Ze verdween tijdens een fietstocht ten noordoosten van Utrecht.
Misschien is ze dan toch ergens daar begraven zou je denken? Dit stuk stront lijkt me ook geen mastermind. Zou die moeder geweten hebben van wat haar zoon uitspookte? Als hij mijn zoon/vader/broer was had ik al lang al het contact verbroken, zeker hoe hij over die vorige verkrachtingen sprak.
pi_174344846
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:31 schreef Winston_Smith het volgende:

[..]

Dat zijn algemeen bekende dingen hoor over psychopaten.
Nogmaals: jij hebt inzage in zijn medisch dossier en weet daarom dat die diagnose is gesteld?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_174344854
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:32 schreef Momo... het volgende:

[..]

Misschien is ze dan toch ergens daar begraven zou je denken? Dit stuk stront lijkt me ook geen mastermind. Zou die moeder geweten hebben van wat haar zoon uitspookte? Als hij mijn zoon/vader/broer was had ik al lang al het contact verbroken, zeker hoe hij over die vorige verkrachtingen sprak.
Misschien was P. wel zeer hoogbegaafd. Zijn daden zeggen niets over zijn IQ.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174344855
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:25 schreef Jip141 het volgende:


Dit hele topic is wat dat betreft eigenlijk een beetje sneu richting de familie.
Dat vind ik nog meevallen. Alhoewel ik hoop dat ze het niet lezen, want er staan soms ook dingen tussen die je je niet wilt voorstellen als Anne je dierbaar is, denk ik.
Wat er allemaal op Facebook gepleurd wordt vind ik veel erger.

Ik denk dat we hier met de meesten gewoon serieus proberen mee te denken, ook al is dat misschien zinloos. Als dat al niet kan, heeft dit hele topic geen nut.
The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him.
- G.K. Chesterton
pi_174344865
quote:
15s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Studente (24) vermoord teruggevonden op haar kot.

"Teruggevonden op haar kot"? :{.

An sich komen dit soort moorden redelijk vaak voor idd. Tijdje geleden ook dat meisje in Dld.
Doet me denken aan deze poging in de buurt

https://www.omroepwest.nl(...)te-de-keel-doorsneed

Student zag een huisgenote zoenen op wie hij verliefd was en sneed toen in de nacht erna haar keel door.
Mensen kunnen plotseling compleet doorslaan. Al denk ik niet dat MP ooit normaal functioneerde
pi_174344876
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:32 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Nogmaals: jij hebt inzage in zijn medisch dossier en weet daarom dat die diagnose is gesteld?
Wat wil je nou, kun je het verschil niet maken tussen een algemene vraag en dito antwoord en een persoonlijke diagnose? Ga je mij nu allemaal dingen in de mond leggen die ik zogenaamd uit zijn dossier heb gehaald? Je stelt een vraag waarop jezelf het antwoord al weet en je stelt een vraag over TBS die al 4x is beantwoord?
Cast a cold Eye
On Life, on Death.
Horseman, pass by!
  Redactie Sport woensdag 11 oktober 2017 @ 10:34:40 #80
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174344878
quote:
Bizarre posts ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174344880
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:25 schreef Jip141 het volgende:
Dit hele topic is wat dat betreft eigenlijk een beetje sneu richting de familie.
Tot nu toe heeft alle aandacht ze anders een hele hoop scenario's en hulp bij het zoeken opgeleverd. Dat er soms wat naars tussen staat, so be it.
pi_174344904
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Bizarre posts ja.
Kan me echt lastig voorstellen dat je dit zomaar op dat tempo even uit je duim zuigt als troll zijnde. Ging echt razendsnel en zat een prima lijn in het verhaal.
pi_174344936
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:31 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Vrij eenvoudig, maar inderdaad door de combinatie lijkt het een stuk waarschijnlijker. Het lijkt me ook klets dat je zo snel berichten over ervaringen met die MP kunt typen, maar goed.
Hij gaf ook zo snel antwoorden. En dan die opmerking in die chat 'ben benieuwd waar die der gelaten heb' of iets in die strekking...

Kreeg zelf het idee dat hij misschien zelf wel in die instelling zit nog, omdat hij om 22.59 naar bed ging.. Mja
pi_174344958
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:34 schreef Winston_Smith het volgende:

[..]

Wat wil je nou, kun je het verschil niet maken tussen een algemene vraag en dito antwoord en een persoonlijke diagnose? Ga je mij nu allemaal dingen in de mond leggen die ik zogenaamd uit zijn dossier heb gehaald? Je stelt een vraag waarop jezelf het antwoord al weet en je stelt een vraag over TBS die al 4x is beantwoord?
Je hebt geen inzage in zijn medisch dossier, dus doe dan ook niet alsof je weet hoe zijn gedrag psychiatrisch te verklaren is.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_174344993
Volledig NEP
pi_174345000
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:41 schreef Zeus2017 het volgende:
Volledig NEP
En dat weet jij omdat:
pi_174345005
Zijn ze eigenlijk alweer aan het zoeken vandaag? Lees ik even niks over.
pi_174345008
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:43 schreef RomanMe het volgende:
Zijn ze eigenlijk alweer aan het zoeken vandaag? Lees ik even niks over.
Ja

https://twitter.com/dvndm kun je het volgen.
pi_174345014
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:39 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Je hebt geen inzage in zijn medisch dossier, dus doe dan ook niet alsof je weet hoe zijn gedrag psychiatrisch te verklaren is.
Dat doe ik ook niet, vandaar dat niemand er een punt van maakt behalve jij, er werd algemeen gevraagd hoe mensen tot dit soort daden in staat zijn en er werd een algemeen antwoord op gegeven. Dat er iets in de bovenkamer niet helemaal 100% functioneert. Heb je de uitspraken van die vorige zaak gelezen. Waarom denk je dat iemand in een FPK zit? Niet omdat ie mentaal zo gezond is hoor. Plus dat psychopaten bepaalde remmingen niet hebben die normale mensen wel hebben is algemeen bekend. Daar heb ik zijn dossier niet voor nodig. Of wou jij zeggen dat iemand die trots is op het verkrachten van twee jonge meisjes en zijn droom is uitgekomen geen psychopaat is? Wie the fxck ben jij eigenlijk? De psychiatrische politie?
Cast a cold Eye
On Life, on Death.
Horseman, pass by!
pi_174345030
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe mensen denken met dat soort daden weg te kunnen komen?
Het gebeurt toch vaak genoeg.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174345031
Dus omdat hij destijds een vriendin had, moest het hem wel om de kick gaan.

Wat een onzin.
pi_174345040
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:43 schreef RokendeSigaret het volgende:

[..]

Ja

https://twitter.com/dvndm kun je het volgen.
Thanks
pi_174345044


Zegt genoeg over de fakeheid van die foto's. Niks arrestatie maar gewoon politiebusje. 10-10 was dinsdag.
pi_174345056
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:12 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

je snapt hopelijk dat hond alleen geuren in zijn buurt kan ruiken?
En je snapt dat als er 10x zoveel honden meelopen er 10x zoveel gebieden in de buurt zijn van de honden als je ze goed verspreid?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 10:46:19 #95
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_174345057
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:41 schreef Zeus2017 het volgende:
Volledig NEP
Filmpjes vanuit de kliniek zelf vanaf de 1e etage van leger en politiebusje heeft niet iedereen in zijn bezit.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_174345067
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:43 schreef Winston_Smith het volgende:

[..]

Dat doe ik ook niet, vandaar dat niemand er een punt van maakt behalve jij, er werd algemeen gevraagd hoe mensen tot dit soort daden in staat zijn en er werd een algemeen antwoord op gegeven. Dat er iets in de bovenkamer niet helemaal 100% functioneert. eb je de uitspraken van die vorige zaak gelezen. Waarom denk je dat iemand in een FPK zit. Niet omdat ie mentaal zo gezond is hoor. Plus dat psychopaten bepaalde remmingen niet hebben die normale mensen wel hebben is algemeen bekend hoor. Of wou jij zeggen dat iemand die trots is op het verkrachten van twee jonge meisjes en zijn droom is uitgekomen geen psychopaat is? Wie the fxck ben jij eigenlijk? De psychiatrische politie?
Klopt, pas maar op anders zit je straks ook in den Dolder.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_174345068
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:45 schreef gilligan het volgende:

Zegt genoeg over de fakeheid van die foto's. Niks arrestatie maar gewoon politiebusje. 10-10 was dinsdag.
Het overnemen, uploaden etc. verandert de datum automatisch.

Rustig maar.
pi_174345070
Zoeken is het enige, op alle fronten, zolang de verdachte zwijgt.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 10:46:59 #99
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_174345072
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:45 schreef gilligan het volgende:
[ afbeelding ]

Zegt genoeg over de fakeheid van die foto's. Niks arrestatie maar gewoon politiebusje. 10-10 was dinsdag.
10-10 is het filmpje verzonden
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_174345073
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:35 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Kan me echt lastig voorstellen dat je dit zomaar op dat tempo even uit je duim zuigt als troll zijnde. Ging echt razendsnel en zat een prima lijn in het verhaal.
Als je hem kent en je staat te popelen om alles te vertellen wat je weet waar zou je dat doen? Kom je al snel uit bij iets als FOK! Anoniem, veel mensen die willen luisteren...

Het is duidelijk dat hij meer weet als de gemiddelde Nederlander. Of alles waar is en hoe hij er aan komt en hoe hij MP kent zou natuurlijk allemaal wel verdraaid kunnen zijn.

Lijkt me ook logisch, want als alles echt waar is wat ie verteld dan is het vrij makkelijk om te achterhalen wie hij is voor de mensen die samen met hem hebben gezeten etc.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_174345083
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:46 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Klopt, pas maar op anders zit je straks ook in den Dolder.
:)
Cast a cold Eye
On Life, on Death.
Horseman, pass by!
pi_174345084
Btw: zijn ze weer aan het zoeken vandaag? Ik heb daar nog niets over gelezen eigenlijk.
I´m back.
pi_174345087
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:47 schreef Ryan3 het volgende:
Btw: zijn ze weer aan het zoeken vandaag? Ik heb daar nog niets over gelezen eigenlijk.
Ja. Staat op Twitter.

https://twitter.com/dvndm bv.
pi_174345093
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:47 schreef Ryan3 het volgende:
Btw: zijn ze weer aan het zoeken vandaag? Ik heb daar nog niets over gelezen eigenlijk.
Ze zijn aan het denken waar ze gaan zoeken
pi_174345104
Worden de zoekhonden van Signi ondertussen al ingezet?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_174345122
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Worden de zoekhonden van Signi ondertussen al ingezet?
Als je even op Google zoekt op 'Signi', zie je dat het laatste nieuws van 8 oktober is waarin de politie zegt dat ze die honden niet gaan inzetten.
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 10:50:04 #107
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174345124
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:48 schreef chento het volgende:

[..]

Ze zijn aan het denken waar ze gaan zoeken
Kunnen ze die hond niet gaan waterboarden zodat daar iets nuttigs uitkomt
pi_174345126
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:47 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Ja. Staat op Twitter.

https://twitter.com/dvndm bv.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:48 schreef chento het volgende:

[..]

Ze zijn aan het denken waar ze gaan zoeken
Ah, okee, thanks... ze weten het dus ook nog even niet, waar te zoeken.
I´m back.
pi_174345127
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Als je hem kent en je staat te popelen om alles te vertellen wat je weet waar zou je dat doen? Kom je al snel uit bij iets als FOK! Anoniem, veel mensen die willen luisteren...

Het is duidelijk dat hij meer weet als de gemiddelde Nederlander. Of alles waar is en hoe hij er aan komt en hoe hij MP kent zou natuurlijk allemaal wel verdraaid kunnen zijn.

Lijkt me ook logisch, want als alles echt waar is wat ie verteld dan is het vrij makkelijk om te achterhalen wie hij is voor de mensen die samen met hem hebben gezeten etc.
Dit is mijn idee ook. Hij heeft gisteren begrepen dat het om P ging die hij kent en hij wist niet hoe snel en waar hij alles kon delen. Ik vond het wel risky van hem, maar goed, mensen moeten praten anders ploffen ze.
Een ding is te checken, namelijk zijn overtuiging dat P morgen naar Vught gaat. Als dat zo is weet je ook dat hij geen onzin uitkraamde.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 10:50:13 #110
293742 rooie9
lekker hoor
pi_174345128
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:48 schreef chento het volgende:

[..]

Ze zijn aan het denken waar ze gaan zoeken
Misschien een domme vraag, maar hebben ze bij de politie geen wisseldiensten ofzo? Dat er mensen nachtdienst draaien en dit bijvoorbeeld voor de dag aanbreekt kunnen bedenken. Het lijkt me anders dat er zoveel kostbare tijd verloren gaat...
The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him.
- G.K. Chesterton
pi_174345140
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:45 schreef gilligan het volgende:
[ afbeelding ]

Zegt genoeg over de fakeheid van die foto's. Niks arrestatie maar gewoon politiebusje. 10-10 was dinsdag.
OK Sherlock.
pi_174345150
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:49 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Als je even op Google zoekt op 'Signi', zie je dat het laatste nieuws van 8 oktober is waarin de politie zegt dat ze die honden niet gaan inzetten.
Ja daarom vraag ik ook of ze dat nu ondertussen wel doen omdat ze nog steeds niet gevonden is sinds 8 oktober.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_174345155
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:50 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Dit is mijn idee ook. Hij heeft gisteren begrepen dat het om P ging die hij kent en hij wist niet hoe snel en waar hij alles kon delen. Ik vond het wel risky van hem, maar goed, mensen moeten praten anders ploffen ze.
Een ding is te checken, namelijk zijn overtuiging dat P morgen naar Vught gaat. Als dat zo is weet je ook dat hij geen onzin uitkraamde.
Waarom zou die morgen naar Vught gaan? Hij wordt vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris.
pi_174345160
Ik vind die theorie die vannacht werd geopperd nog steeds erg goed. Begraven op een begraafplaats. Als ik nu hoor dat de verdachte de hele dag beschikking had over een wagentje van groenvoorziening dan kan hij het daarmee gedaan hebben.
Valt niet op op een begraafplaats.
Misschien evt Anne nog opgepikt met dat wagentje, komt best betrouwbaar over.
pi_174345162
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:11 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dit behoort zeker tot de mogelijkheden. Verder denk ik dat - als er iets gebeurt is bij het ecoduct of de straat parallel aan het spoor - dit een snelle handeling is geweest dmv het verbergen van Anne en hij vervolgens het dwaalspoor heeft uigezet richting HtH. De trein komt er immers vaak genoeg langs, dus zou het te opvallend zijn geweest om daar uitgebreid Anne aan te spreken en vervolgens te overmeesteren/in gevecht te raken. Als je dan later terugkomt om Anne bijvoorbeeld ten Noorden van dat ecoduct ergens te begraven, dan heb je het echt over een kilometers groot gebied vol dichte bebossing..
Dwaalspoor... Waarom dan moeite doen om die fiets in de vijver te knikkeren en niet gewoon ergens parkeren? Dat blijft vreemd.

Edoch. Als hij haar overmeestert heeft bij de vindplaats van de jas dan is het nog altijd mogelijk dat hij haar daar ergens uit het zicht heeft gelegd, wetende dat hij de volgende dag de beschikking zou hebben over een auto. Zo ver was het niet van de Amersfoortse weg.

Fiets verborgen in de vijver, tas meegenomen om te doorzoeken naar waardevolle spullen, jas over het hoofd gezien.

Volgende dag naar zijn moeder, auto opgehaald, Anne opgehaald en zich elders van haar ontdaan.

Ik hoop echt in Godsnaam dat ze geen sporen van Anne in die auto vinden. Want dan is de kans veel groter dat ze nooit meer gevonden wordt.
pi_174345174
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:52 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Waarom zou die morgen naar Vught gaan? Hij wordt vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris.
Morgen dacht ik.
pi_174345199
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:53 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik hoop echt in Godsnaam dat ze geen sporen van Anne in die auto vinden. Want dan is de kans veel groter dat ze nooit meer gevonden wordt.
Of juist wel. Dan zou de politie een hele goede zaak hebben lijkt me.
pi_174345204
Van de week dacht ik nog, Yess!!! Nu vinden ze dr snel, vandaag bekruipt mij het gevoel dat dit weleens heel lang kan gaan duren.
pi_174345210
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:53 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Morgen dacht ik.
Donderdag of vrijdag staat inderdaad in de nieuwsberichten. Maar die gek die zich gisteren hier voordeed als bekende, die kan toch nog niet weten wat de uitkomst daarvan is. Of is hij ook helderziend?
pi_174345220
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:53 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dwaalspoor... Waarom dan moeite doen om die fiets in de vijver te knikkeren en niet gewoon ergens parkeren? Dat blijft vreemd.

Edoch. Als hij haar overmeestert heeft bij de vindplaats van de jas dan is het nog altijd mogelijk dat hij haar daar ergens uit het zicht heeft gelegd, wetende dat hij de volgende dag de beschikking zou hebben over een auto. Zo ver was het niet van de Amersfoortse weg.

Fiets verborgen in de vijver, tas meegenomen om te doorzoeken naar waardevolle spullen, jas over het hoofd gezien.

Volgende dag naar zijn moeder, auto opgehaald, Anne opgehaald en zich elders van haar ontdaan.

Ik hoop echt in Godsnaam dat ze geen sporen van Anne in die auto vinden. Want dan is de kans veel groter dat ze nooit meer gevonden wordt.
Ze zijn bijna 3 dagen bezig geweest om die vijver leeg te pompen etc. dus wat dat betreft kun je dan wel spreken over een geslaagd dwaalspoor. Als P. zich echt zo is gaan verdiepen in het uitvoeren van de 'perfecte moord' zal hij vast ook wel gelezen hebben dat dit een tactiek is om zodoende meer tijd voor jezelf te creëren om Anne bijvoorbeeld te verplaatsen/verbergen. Dat de uitvoering niet helemaal perfect is verlopen blijkt uit het feit dat ze hem toch op het spoor zijn gekomen door een mogelijke DNA match.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Redactie Sport woensdag 11 oktober 2017 @ 10:57:04 #121
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174345224
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:56 schreef Truus1973 het volgende:
Van de week dacht ik nog, Yess!!! Nu vinden ze dr snel, vandaag bekruipt mij het gevoel dat dit weleens heel lang kan gaan duren.
Als ze haar niet binnen 2 dagen gevonden krijgen denk ik dat er weinig schot meer in de zaak komt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174345230
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:56 schreef Truus1973 het volgende:
Van de week dacht ik nog, Yess!!! Nu vinden ze dr snel, vandaag bekruipt mij het gevoel dat dit weleens heel lang kan gaan duren.
We moeten maar hopen dat iets wordt gevonden in die auto.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 oktober 2017 @ 10:58:04 #123
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_174345236
Als hij serieus zoveel tijd heeft gehad met Anne en ook terug is gegaan naar PD om lichaam te verplaatsen is de kans wel heel klein dat ze Anne ooit weer gaan vinden.

Misschien was er al een vermoeden dat hij later is teruggegaan en hebben zij hem daarom nog een dag laten lopen nadat ze hem al op het spoor waren gekomen.

...griezelig word ik er van. Je moet wel erg ziek in je hoofd zijn voor dit soort dingen ...
pi_174345247
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:52 schreef Jojojo1976 het volgende:
Ik vind die theorie die vannacht werd geopperd nog steeds erg goed. Begraven op een begraafplaats. Als ik nu hoor dat de verdachte de hele dag beschikking had over een wagentje van groenvoorziening dan kan hij het daarmee gedaan hebben.
Valt niet op op een begraafplaats.
Misschien evt Anne nog opgepikt met dat wagentje, komt best betrouwbaar over.
De meeste begraafplaatsen zijn gewoon gesloten na zonsondergang...
Onzinscenario dus.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 oktober 2017 @ 10:59:03 #125
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_174345251
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:56 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Donderdag of vrijdag staat inderdaad in de nieuwsberichten. Maar die gek die zich gisteren hier voordeed als bekende, die kan toch nog niet weten wat de uitkomst daarvan is. Of is hij ook helderziend?
Geen idee hoe dat werkt, misschien heeft het iets te maken met dat hij sowieso nog vast hoort te zitten?
pi_174345253
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:52 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Waarom zou die morgen naar Vught gaan? Hij wordt vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris.
Ze moeten hem ergens laten... bv. Maar daar gaat het niet om. Gaat er om dat Ddvw een chat liet zien vanuit Vught waarin hem verteld wordt dat dit gaat gebeuren en dat als dat zo is ddvw dus niet uit zijn nek lult.
pi_174345262
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

De meeste begraafplaatsen zijn gewoon gesloten na zonsondergang...
Onzinscenario dus.
Dus dan kan niemand maar dan ook écht niemand die begraafplaats op...?
pi_174345267
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

De meeste begraafplaatsen zijn gewoon gesloten na zonsondergang...
Onzinscenario dus.
Wie zegt dat hij dat na zonsondergang heeft gedaan?
pi_174345271
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Maar hebben ze ook niet het rationeel vermogen om te bedenken wat de gevolgen zijn?
Rationeel vermogen hebben ze wel. Ze weten ook dat een moord bijvoorbeeld bestraft wordt in de maatschappij. Maar daarover zullen ze denken en voelen zoals een ongelovig(-opgevoerd) persoon zal kunnen denken en voelen tijdens het praten over een zogenaamde God; weten wat er beweerd wordt en weten waar mensen in geloven, maar het zelf totaal niet voelen.

Voor psychopaten is het kenmerkend om laks te zijn over de toekomst. Het gebrek aan plannen en vooruit denken dus (het fantaseren over een moord valt hier buiten).

Ze zijn ongeroerd door mogelijke bestraffing (vandaar dat psychopaten vaak gerust weer in overtreding gaan na bestraffing) en denken heel doelgericht. Als het doel is om iemand te vermoorden, zullen ze dus hoogstwaarschijnlijk minder bezig zijn met het bedenken hoe ze ermee weg komen. Rationele preventieve maatregelen, zoals het verstoppen van een lichaam en zo min mogelijk sporen achterlaten, zullen ze vast en zeker overwegen. Maar een spannend thrillerverhaal zul je niet vaak krijgen uit de daden van een psychopaat.
pi_174345272
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:56 schreef gilligan het volgende:

[..]

Of juist wel. Dan zou de politie een hele goede zaak hebben lijkt me.
Lijkt mij ook ja. Ik hoop juist dat er wél sporen van Anne in die auto gevonden worden. Als hij niet praat maken dit soort dingen het al meer mogelijk dat justitie een zaak heeft.
pi_174345276
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:59 schreef RomanMe het volgende:
Ze moeten hem ergens laten... bv. Maar daar gaat het niet om. Gaat er om dat Ddvw een chat liet zien vanuit Vught waarin hem verteld wordt dat dit gaat gebeuren en dat als dat zo is ddvw dus niet uit zijn nek lult.
Dit lijkt mij ook een prima conclusie.
pi_174345279
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:59 schreef Kyran het volgende:

[..]

Geen idee hoe dat werkt, misschien heeft het iets te maken met dat hij sowieso nog vast hoort te zitten?
Normaal gesproken verlengen ze dan het voorarrest, zodat ze nog tijd hebben om hem verder te ondervragen. Neem aan dat ze hem niet meteen wegstoppen in Vught en de zaak sluiten.
pi_174345292
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:56 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Donderdag of vrijdag staat inderdaad in de nieuwsberichten. Maar die gek die zich gisteren hier voordeed als bekende, die kan toch nog niet weten wat de uitkomst daarvan is. Of is hij ook helderziend?
En jij vermoedt dat hij hierna naar huis mag?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 oktober 2017 @ 11:01:47 #134
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_174345296
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:00 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Normaal gesproken verlengen ze dan het voorarrest, zodat ze nog tijd hebben om hem verder te ondervragen. Neem aan dat ze hem niet meteen wegstoppen in Vught en de zaak sluiten.
Nee, ik bedoel dat hij sowieso nog vast hoort te zitten i.v.m. eerdere veroordeling. Dat hij nu in hier zat was gewoon een onderdeel van zijn straf om weer de wereld in te kunnen toch?
pi_174345312
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174345315
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel dat hij sowieso nog vast hoort te zitten i.v.m. eerdere veroordeling. Dat hij nu in hier zat was gewoon een onderdeel van zijn straf om weer de wereld in te kunnen toch?
Ja, zijn straf loopt tot begin november.
pi_174345320
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:00 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Normaal gesproken verlengen ze dan het voorarrest, zodat ze nog tijd hebben om hem verder te ondervragen. Neem aan dat ze hem niet meteen wegstoppen in Vught en de zaak sluiten.
Voorarrest kan ook in Vught, wat me niet gek lijkt aangezien hij daar vandaan komt.
pi_174345324
Als zijn straf tot begin november loopt waarom is hij dan naar Altrecht vertrokken?
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
pi_174345325
Overigens, hoeveel dagen na vermissing werd fiets gevonden? Is het niet ook een mogelijkheid dat de fietser ergens is achtergelaten en een stel snotjongens gewoon de belhamels hebben uitgehangen?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:03:49 #140
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_174345329
edit: of je leest de OP

[ Bericht 94% gewijzigd door Frutsel op 11-10-2017 11:06:09 ]
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:03:54 #141
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_174345332
Dat dit monster in een auto kon rijden... Als ik nabestaande was zou ik zo ontzettend boos zijn op de instanties die hem gefaciliteerd hebben. Op dit D66, re-integratiebeleid. Ik zou zo boos zijn op de behandelende artsen die niet aan de bel hebben getrokken en blijkbaar een onjuiste diagnose hebben gesteld dat het oké was dat deze Michael weer alleen de straat op kon. Dit hele beleid is wel zo ontzettend verrot en krom.

Beleidsbepalers en behandelend artsen zijn imo. net zo medeplichtig. Het is gewoon russisch roulette met je bevolking als je zo'n kerel, nota bene met beschikking over een auto, zo onbegeleid de straat op laat. Hij zat nogmaar op 1/3e van zijn straf.. 0 berouw getoond, trots op zijn daden. Walgelijk systeem.
I wonder what it's all about
pi_174345336
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:03 schreef 1312-FRFC het volgende:
Als zijn straf tot begin november loopt waarom is hij dan naar Altrecht vertrokken?
Om hem voor te bereiden op een terugkeer in de maatschappij.
pi_174345337
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:03 schreef 1312-FRFC het volgende:
Als zijn straf tot begin november loopt waarom is hij dan naar Altrecht vertrokken?
Resocialisatie
pi_174345338
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:59 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Dus dan kan niemand maar dan ook écht niemand die begraafplaats op...?
Nee, en zeker niet met een karretje met een lichaam...

Daarnaast heeft elke begraafplaats vrijwilligers en personeel die echt wel zien of er gekloot is met graven.

Ik vind het teveel een Halloween gedachte.

P. had veel geschiktere plekken tot zijn beschikking.
pi_174345342
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:03 schreef 1312-FRFC het volgende:
Als zijn straf tot begin november loopt waarom is hij dan naar Altrecht vertrokken?
Daar zij al heel wat topics over. Lees terug.
pi_174345344
Stel hij heeft fiets, spullen en lichaam in het wagentje gehad met vanalles eroverheen. (Bladeren, grond, takken etc)
Deze gewoon neergezet op 29 sept. (Hij was waarschijnlijk de enige die dat ding gebruikte. (Navragen)
Ging later na verjaardag moeder (alibi)
En kon de volgende dag zich ontdoen van inhoud karretje
pi_174345360
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:04 schreef Jojojo1976 het volgende:
Stel hij heeft fiets, spullen en lichaam in het wagentje gehad met vanalles eroverheen. (Bladeren, grond, takken etc)
Deze gewoon neergezet op 29 sept. (Hij was waarschijnlijk de enige die dat ding gebruikte. (Navragen)
Ging later na verjaardag moeder (alibi)
En kon de volgende dag zich ontdoen van inhoud karretje
Hou toch op...
pi_174345366
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:03 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Voorarrest kan ook in Vught, wat me niet gek lijkt aangezien hij daar vandaan komt.
Of denk je dat ze hem verder laten resocialiseren in Altrecht?
pi_174345367
Hoe weten we eigenlijk dat meneer om 23:00 terug was? Misschien kwam ie juist veel te laat terug en heeft dat hem onder andere verdacht gemaakt... Hij heeft geen probleem met moorden, dan zal ie ook wel weinig waarde hechten aan die 23:00 denk ik.
pi_174345382
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:04 schreef Jojojo1976 het volgende:
Stel hij heeft fiets, spullen en lichaam in het wagentje gehad met vanalles eroverheen. (Bladeren, grond, takken etc)
Deze gewoon neergezet op 29 sept. (Hij was waarschijnlijk de enige die dat ding gebruikte. (Navragen)
Ging later na verjaardag moeder (alibi)
En kon de volgende dag zich ontdoen van inhoud karretje
Donder eens op met die onzin.
pi_174345386
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:05 schreef parmezaansebaas het volgende:
Hoe weten we eigenlijk dat meneer om 23:00 terug was? Misschien kwam ie juist veel te laat terug en heeft dat hem onder andere verdacht gemaakt... Hij heeft geen probleem met moorden, dan zal ie ook wel weinig waarde hechten aan die 23:00 denk ik.
Dat kan. Misschien was hij het hele weekend vrij. We weten het niet.
pi_174345391
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, en zeker niet met een karretje met een lichaam...

Daarnaast heeft elke begraafplaats vrijwilligers en personeel die echt wel zien of er gekloot is met graven.

Ik vind het teveel een Halloween gedachte.

P. had veel geschiktere plekken tot zijn beschikking.
Dan ben ik superbenieuwd hoe graven worden geschonden en waarom mensen dat overdag zouden doen.

Zo'n persoon als MP zal echt niets van een slot aan een hek aantrekken.

Dus dat jij het afwuift als onzinscenario vind ik kort door de bocht.
pi_174345397
quote:
RTL doet ook net alsof de hele zaak zo klaar als een klontje is om wat verloop in het nieuws te houden zie ik. :')
  Leukste jonkie 2022 woensdag 11 oktober 2017 @ 11:07:14 #154
213457 engine
pi_174345400
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:06 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Dat kan. Misschien was hij het hele weekend vrij. We weten het niet.
Wij misschien niet. Politie wel.

Onzin topic geworden dit.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_174345403
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:04 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Resocialisatie
Niet specifiek op jou gericht, maar ik vind deze term in dit geval ook wel erg bijzonder.

Resocialisatie... als je leest hoe gestoord die vent is valt er vrij weinig te resocialiseren.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 11:07:31 #156
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174345407
edit: Zie OP - NIET QUOTEN DUS

[ Bericht 97% gewijzigd door Frutsel op 11-10-2017 11:08:20 ]
pi_174345410
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:07 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

RTL doet ook net alsof de hele zaak zo klaar als een klontje is om wat verloop in het nieuws te houden zie ik. :')
Echt he, hier wordt toch helemaal niks nieuws gezegd..
pi_174345418
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Niet specifiek op jou gericht, maar ik vind deze term in dit geval ook wel erg bijzonder.

Resocialisatie... als je leest hoe gestoord die vent is valt er vrij weinig te resocialiseren.
juist niet, juist veel
pi_174345443
Op de dag dat Anne Faber verdween, 29 september, was de moeder van Michael P. jarig. Het zou een reden kunnen zijn geweest voor het verlenen van verlof aan de man die nu vastzit voor de verdwijning van de studente. Meerdere mensen melden aan De Telegraaf dat P. onlangs in de wagen van zijn moeder reed in Spakenburg. Dat zou het potentiële gebied waarin Anne zich al dan niet levend bevindt, aanzienlijk vergroten. De auto is in beslag genomen voor onderzoek. [Telegraaf]

Verder heb ik nog niet alles kunnen bijlezen. Iemand een beknopte update?
´
pi_174345446
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:07 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

juist niet, juist veel
Resocialiseren impliceert dat hij ooit sociaal is geweest. In de samenleving mee kon komen...
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_174345448
quote:
2s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:07 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Wij misschien niet. Politie wel.

Onzin topic geworden dit.
Onzin topic, ach, het houdt mensen van de straat joh ;-)

En natuurlijk weet de politie dat wel ja.
pi_174345452
Hebben alle Twitter-journalisten vandaag vrij, of zijn er geen noemenswaardige acties gaande?
pi_174345464
Die kerel van jullie zit nu ook dat verhaal op Twitter te zetten. Als Remco_033.
pi_174345467
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Niet specifiek op jou gericht, maar ik vind deze term in dit geval ook wel erg bijzonder.

Resocialisatie... als je leest hoe gestoord die vent is valt er vrij weinig te resocialiseren.
Wat stel je dan voor? In november gewoon de poort uit laten lopen?
Dan kan je beter nog in ieder geval proberen iets te doen. Vrijkomen doet hij toch, hij heeft zijn straf namelijk uitgezeten.
pi_174345469
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Niet specifiek op jou gericht, maar ik vind deze term in dit geval ook wel erg bijzonder.

Resocialisatie... als je leest hoe gestoord die vent is valt er vrij weinig te resocialiseren.
Die vent was ten tijde van de veroordeling 21 jaar. Als onderdeel van zijn straf moest hij naar een inrichting met als doel te resocialiseren. Nu blijkt dat, als hij de dader is, hij de hele instelling voor de gek heeft gehouden.

Mensen resocialiseren, bij MP had het gekund.
pi_174345475
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:05 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Of denk je dat ze hem verder laten resocialiseren in Altrecht?
Die gaat gewoon lekker de rest van zijn straftijd doorbrengen in een zwaar beveiligde inrichting, Vught dus.

Hoezo vervroegde vrijlating? Die is nu toch per direct van de baan? Ik hoop dat meneer eerst tot 2022 zijn straf mag gaan uitzitten.
pi_174345478
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Die kerel van jullie zit nu ook dat verhaal op Twitter te zetten. Als Remco_033.
Is netnummer daar toch?
pi_174345479
Ik blijf erbij dat het begraafplaats scenario geen onzin is.
Deze dader is tot alles in staat en kickt erop om gevaarlijke dingen te doen.
ik zie hem zo op een feestje zitten terwijl hij een lichaam heeft verstopt.
Het lijkt me een kleine moeite om eens wat info in te winnen op zo'n begraafplaats. Er is er 1 vlakbij de kliniek. Idd gerund door vrijwilligers.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:11:29 #169
293742 rooie9
lekker hoor
pi_174345482
Begraafplaats? :? Hoe verzin je het. Knap, dat hij op een openbare plaats in de avond een perfect gat kan graven die er net zo uitziet als de rest van de graven en dat er vervolgens niemand is die dit opvalt? Sorry hoor, dit lijkt me niet eens mogelijk.

Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt over die auto van zijn moeder.
The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him.
- G.K. Chesterton
pi_174345495
PolitieUtrecht twitterde op woensdag 11-10-2017 om 11:03:53 Vandaag zoeken we verder naar #AnneFaber in het bos van #Pijnenburg, tussen de #Wieksloterweg-OZ en #Dolderseweg #Soest. reageer retweet
Ze komen steeds dichter bij de selfie plek. :{

Naar mijn gevoel geen goed teken.
pi_174345497
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:56 schreef gilligan het volgende:

[..]

Of juist wel. Dan zou de politie een hele goede zaak hebben lijkt me.
Ik vind het belangrijker dat Anne gevonden wordt dan dat de politie een goed zaak heeft.
Je moet toch geen tweede zaak Natalee Holloway willen, toch?
pi_174345500
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:10 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Resocialiseren impliceert dat hij ooit sociaal is geweest. In de samenleving mee kon komen...
hij is zo geboren?
pi_174345502
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:07 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Dan ben ik superbenieuwd hoe graven worden geschonden en waarom mensen dat overdag zouden doen.

Zo'n persoon als MP zal echt niets van een slot aan een hek aantrekken.

Dus dat jij het afwuift als onzinscenario vind ik kort door de bocht.
Zet nog een Halloween film op...
pi_174345506
quote:
99s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:11 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Is netnummer daar toch?
Of het is trouwens iemand die onder die naam de quotes van hier daar op zet.
pi_174345510
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:12 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Of het is trouwens iemand die onder die naam de quotes van hier daar op zet.
Precies. Hij staat er met foto, lijkt me niet handig anders.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2017 11:12:51 ]
pi_174345512
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:11 schreef rooie9 het volgende:
Begraafplaats? :? Hoe verzin je het. Knap, dat hij op een openbare plaats in de avond een perfect gat kan graven die er net zo uitziet als de rest van de graven en dat er vervolgens niemand is die dit opvalt? Sorry hoor, dit lijkt me niet eens mogelijk.

Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt over die auto van zijn moeder.
Hij had ter beschikking over een wagentje én gereedschap, kon staan waar hij wilde en kon laten wat hij wilde. Zo gek is het dus nog niet.

Ken de feiten aub.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 oktober 2017 @ 11:13:03 #177
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_174345520
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:11 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik vind het belangrijker dat Anne gevonden wordt dan dat de politie een goed zaak heeft.
Je moet toch geen tweede zaak Natalee Holloway willen, toch?
Nou, ik hoop toch echt dat ze een goede zaak hebben. Die gek mag nooit meer vrijkomen. Levenslang opsluiten. Typisch gevalletje waar ik eenmalig de doodstraf voor zou willen invoeren.
pi_174345521
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

De meeste begraafplaatsen zijn gewoon gesloten na zonsondergang...
Onzinscenario dus.
De meeste stedelijke begraafplaatsen misschien, maar check die bij Soesterberg eens. Daar zit gewoon bos omheen (je kunt wel foto's vinden online door erop te zoeken) en geen hek. Daar loop je vanaf de weg zo heen, als je al niet gewoon het terrein vrij op kunt komen met een auto
pi_174345523
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:12 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

hij is zo geboren?
Hele grote kans op ja


Geboren als delictpleger dys
pi_174345524
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zet nog een Halloween film op...
Word aub nooit een detective. Gegarandeerd een ramp.
pi_174345526
Ben benieuwd of ze sporen gaan vinden in de auto
pi_174345527
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:10 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Wat stel je dan voor? In november gewoon de poort uit laten lopen?
Dan kan je beter nog in ieder geval proberen iets te doen. Vrijkomen doet hij toch, hij heeft zijn straf namelijk uitgezeten.
8)7

Wtf... ik zeg alleen dat je iets niet kan resocialiseren als het dat in eerste instantie nooit is geweest.

De betere term zou socialiseren zijn... Wat een bron van infantiliteit en stupiditeit is dit topic zeg.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_174345554
Hebben ze aanwijzingen voor dat ze nu ergens anders gaan zoeken?
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
pi_174345556
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Die kerel van jullie zit nu ook dat verhaal op Twitter te zetten. Als Remco_033.
Wiens kerel?
´
pi_174345561
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:12 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

hij is zo geboren?
De enige die claimen dat hij als kind spoorde is familie, iedereen daar buiten zegt dat hij als kind al gestoord gedrag vertoonde.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:15:20 #186
293742 rooie9
lekker hoor
pi_174345563
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:12 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Hij had ter beschikking over een wagentje én gereedschap, kon staan waar hij wilde en kon laten wat hij wilde. Zo gek is het dus nog niet.

Ken de feiten aub.
Heb je wel eens een pasgegraven graf gezien? Ik heb naast een begraafplaats gewoond. Die zijn best wel perfect rechthoekig en even diep. Daar zijn die mensen uren mee bezig. Dat heeft hij zeker op een avondje gedaan met het lichaam van anne in dat wagentje? Echt, onzin gewoon.
The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him.
- G.K. Chesterton
pi_174345577
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe mensen denken met dat soort daden weg te kunnen komen?
Je gaat er vanuit dat er niemand mee weg komt?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:16:28 #188
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174345582
resocialisatie heeft weinig met het sociale gedrag van de verdachte te maken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_174345583
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:15 schreef rooie9 het volgende:

[..]

Heb je wel eens een pasgegraven graf gezien? Ik heb naast een begraafplaats gewoond. Die zijn best wel perfect rechthoekig en even diep. Daar zijn die mensen uren mee bezig. Dat heeft hij zeker op een avondje gedaan met het lichaam van anne in dat wagentje? Echt, onzin gewoon.
Wie zegt dat hij op dezelfde avond heeft gegraven?

Zoals ik al zei: hij had een wagentje, gereedschap, kon staan en laten wat hij wilde. Iets van een voorbereiding misschien?

Dus het zou een mogelijke scenario kunnen zijn, niet meteen een onzinscenario.
pi_174345592
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:11 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik vind het belangrijker dat Anne gevonden wordt dan dat de politie een goed zaak heeft.
Je moet toch geen tweede zaak Natalee Holloway willen, toch?
Maar elke nieuwe aanwijzing die de politie heeft brengt de politie dichter bij het vinden van Anne. Zou het onderzoek dus alleen maar ten goede komen als ze sporen van haar vinden in de auto. Als het bewijs tegen de verdachte zich opstapelt zal hij misschien vroeg of laat wel praten.
pi_174345599
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:13 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Word aub nooit een detective. Gegarandeerd een ramp.
Haha, wat haal jij jezelf in je hoofd?

Je denkt toch zeker niet dat jij hier ff de boel gaat oplossen, toch? Wat een clown...
pi_174345603
quote:
3s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:16 schreef Re het volgende:
resocialisatie heeft weinig met het sociale gedrag van de verdachte te maken
Om hem mee te laten draaien in de samenleving op een normale manier.. daar doel ik op. Maar whatever.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_174345605
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:11 schreef rooie9 het volgende:
Begraafplaats? :? Hoe verzin je het. Knap, dat hij op een openbare plaats in de avond een perfect gat kan graven die er net zo uitziet als de rest van de graven en dat er vervolgens niemand is die dit opvalt? Sorry hoor, dit lijkt me niet eens mogelijk.

Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt over die auto van zijn moeder.
"Lijkt me niet mogelijk"
http://www.independent.co(...)ndoval-a7663351.html

20 jaar niemand opgevallen.

Het is een kleine begraafplaats in een bos, denk je nou serieus dat daar mensen zijn op dagen dat er geen begrafenissen zijn, op eventueel onderhoud na? Bovendien staat er '24 uur per dag geopend'. Damn, is het echt zo moeilijk even dingen op te zoeken voor iets als onzin af te doen??
pi_174345609
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:14 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Wiens kerel?
Zij denkt dat die gast die hier gisterenavond was (die beweert MP te kennen) nu op twitter alles neerzet. Lijkt me waarschijnlijker dat het iemand anders is, die het gewoon van hier op twitter slingert.
pi_174345618
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:17 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Haha, wat haal jij jezelf in je hoofd?

Je denkt toch zeker niet dat jij hier ff de boel gaat oplossen, toch? Wat een clown...
Ik houd alle opties open. Jij wuift alles meteen weg. Dat zijn twee hele andere dingen.

Ga fietsen.
pi_174345625
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:17 schreef AMCA het volgende:

[..]

Zij denkt dat die gast die hier gisterenavond was (die beweert MP te kennen) nu op twitter alles neerzet. Lijkt me waarschijnlijker dat het iemand anders is, die het gewoon van hier op twitter slingert.
Dat had ik ook gezegd wat jij zegt. Iemand kopieert de gesprekken van hier.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:19:08 #197
293742 rooie9
lekker hoor
pi_174345635
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:16 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij op dezelfde avond heeft gegraven?

Zoals ik al zei: hij had een wagentje, gereedschap, kon staan en laten wat hij wilde. Iets van een voorbereiding misschien?

Dus het zou een mogelijke scenario kunnen zijn, niet meteen een onzinscenario.
En dan is er niemand die dat is opgevallen zeker? Er gaan dagelijks mensen naar begraafplaatsen, en er is altijd een toezicht op. Dat valt gegarandeerd op hoor.
Tevens, gereedschap staat niet gelijk aan skills.

Dit scenario is echt onzin en ik ga er niet verder over discussiëren.
The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him.
- G.K. Chesterton
pi_174345636
Politie gaat zoeken in bos bij Pijnenburg
De politie zet de zoektocht naar Anne Faber voort in de bossen bij Pijnenburg. Dat is enkele kilometers ten noorden van Altrecht, waar verdachte Michael P. verbleef. [Gelderlander]
´
pi_174345642
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:17 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

"Lijkt me niet mogelijk"
http://www.independent.co(...)ndoval-a7663351.html

20 jaar niemand opgevallen.

Het is een kleine begraafplaats in een bos, denk je nou serieus dat daar mensen zijn op dagen dat er geen begrafenissen zijn, op eventueel onderhoud na? Bovendien staat er '24 uur per dag geopend'. Damn, is het echt zo moeilijk even dingen op te zoeken voor iets als onzin af te doen??
Dankje.
pi_174345656
Oké, nu gaan jullie stuiteren maar ik denk dat het volgende uitvoerbaar zou moeten zijn;
Er worden van te voren graven gegraven. Stel ze is in een gegraven graf gelegt.
Dit is nl al eens gebeurd. Ik zal een link zoeken.
Maw verdachte heeft zelf het graf helemaal niet gegraven
  Redactie Sport woensdag 11 oktober 2017 @ 11:19:58 #201
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174345657
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:16 schreef ITrade het volgende:

[..]

Je gaat er vanuit dat er niemand mee weg komt?
Dat mag ik hopen, ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174345663
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:15 schreef rooie9 het volgende:

[..]

Heb je wel eens een pasgegraven graf gezien? Ik heb naast een begraafplaats gewoond. Die zijn best wel perfect rechthoekig en even diep. Daar zijn die mensen uren mee bezig. Dat heeft hij zeker op een avondje gedaan met het lichaam van anne in dat wagentje? Echt, onzin gewoon.
Zucht, hij hoeft toch geen goed uitziend graf te graven. Hij hoeft alleen in een bestaand graf een gat te maken en haar er bij in te leggen, of in een al gegraven graf haar onderin te begraven.
pi_174345669
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:17 schreef AMCA het volgende:

[..]

Zij denkt dat die gast die hier gisterenavond was (die beweert MP te kennen) nu op twitter alles neerzet. Lijkt me waarschijnlijker dat het iemand anders is, die het gewoon van hier op twitter slingert.
En wie moet dat boeien wat iemand op zijn Twitter zet? Degenen die hem zo graag terug zien hier?
´
pi_174345674
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:16 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij op dezelfde avond heeft gegraven?

Zoals ik al zei: hij had een wagentje, gereedschap, kon staan en laten wat hij wilde. Iets van een voorbereiding misschien?

Dus het zou een mogelijke scenario kunnen zijn, niet meteen een onzinscenario.
Soms moet je even twee keer nadenken voordat je dit soort bagger op een openbaar forum gooit.

Dat je dit soort dingen denkt is 1, ze posten is 2 en hopelijk ben je niet zo idioot om dit ook nog door te sturen naar de politie.

Je scenario is bagger en raakt kant nog wal.
pi_174345677
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:19 schreef rooie9 het volgende:

[..]

En dan is er niemand die dat is opgevallen zeker? Er gaan dagelijks mensen naar begraafplaatsen, en er is altijd een toezicht op. Dat valt gegarandeerd op hoor.
Tevens, gereedschap staat niet gelijk aan skills.

Dit scenario is echt onzin en ik ga er niet verder over discussiëren.
Ken. De. Feiten.

Ik stop idd met verder discussiëren met jou.
pi_174345678
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:20 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

Zucht, hij hoeft toch geen goed uitziend graf te graven. Hij hoeft alleen in een bestaand graf een gat te maken en haar er bij in te leggen, of in een al gegraven graf haar onderin te begraven.
Pffffff idd....
pi_174345689
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:19 schreef rooie9 het volgende:

[..]

En dan is er niemand die dat is opgevallen zeker? Er gaan dagelijks mensen naar begraafplaatsen, en er is altijd een toezicht op. Dat valt gegarandeerd op hoor.
Tevens, gereedschap staat niet gelijk aan skills.

Dit scenario is echt onzin en ik ga er niet verder over discussiëren.
Al die mensen die theoriën verzinnen op basis van dat dit een beraamde moord zou moeten zijn. Als die MP het heeft gedaan is het gewoon impulsief geweest. Hij zag een kans en greep hem.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_174345695
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:20 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

En wie moet dat boeien wat iemand op zijn Twitter zet? Degenen die hem zo graag terug zien hier?
Ik wilde alleen maar even aangeven dat die onzin die hier gisteren werd neergezet nu ook op andere social media overgenomen wordt.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:22:21 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174345701
Pfff... wat een verknipte toestanden allemaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174345708
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:19 schreef Kim-Holland het volgende:
Politie gaat zoeken in bos bij Pijnenburg
De politie zet de zoektocht naar Anne Faber voort in de bossen bij Pijnenburg. Dat is enkele kilometers ten noorden van Altrecht, waar verdachte Michael P. verbleef. [Gelderlander]
Dat is wel een stukje uit de buurt, vraag me af hoe ze daarop komen, wat de redenering daar achter is.
I´m back.
pi_174345712
Misschien heeft ie haar wel opgegeten. ;(
pi_174345715
Die jongen gister die zei iets in de trant van dat Michael totaal geen gevoel had en na een vreselijke daad gewoon een kopje koffie kon gaan drinken. Laat dat nou ook zo ongeveer zijn wat er vermoedelijk gebeurt is. Zijn moeder was immers jarig, en daaromheen heeft ie dit allemaal moeten doen.
pi_174345716
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:19 schreef Jojojo1976 het volgende:
Oké, nu gaan jullie stuiteren maar ik denk dat het volgende uitvoerbaar zou moeten zijn;
Er worden van te voren graven gegraven. Stel ze is in een gegraven graf gelegt.
Dit is nl al eens gebeurd. Ik zal een link zoeken.
Maw verdachte heeft zelf het graf helemaal niet gegraven
Alsof men het dan niet opvalt dat er gekloot is aan een graf.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_174345720
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:21 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik wilde alleen maar even aangeven dat die onzin die hier gisteren werd neergezet nu ook op andere social media overgenomen wordt.
Misschien is het geen onzin? Ik zeg niet dat ik die gozer 100% geloof, maar helemaal volslagen onzinnig vond ik het ook niet.
pi_174345727
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:21 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik wilde alleen maar even aangeven dat die onzin die hier gisteren werd neergezet nu ook op andere social media overgenomen wordt.
Dat mag van mij, hoor. Nogmaals, heb niet alles bijgelezen, val er zo in.
Heb gisteren wel het 'gesprek' gevolgd van zijn voormalige mattie..
´
pi_174345738
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:04 schreef Jojojo1976 het volgende:
Stel hij heeft fiets, spullen en lichaam in het wagentje gehad met vanalles eroverheen. (Bladeren, grond, takken etc)
Deze gewoon neergezet op 29 sept. (Hij was waarschijnlijk de enige die dat ding gebruikte. (Navragen)
Ging later na verjaardag moeder (alibi)
En kon de volgende dag zich ontdoen van inhoud karretje
Daar kan je zo gaten in schieten:

Die werkzaamheden vonden waarschijnlijk plaats op het zeer ruime terrein van Altrecht.
Dan is het heel vreemd en opvallend als hij met dat karretje het terrein verlaat en later weer een risico voor hem als hij met dat karretje het terrein weer betreedt.
Vervolgens moet hij een risico nemen door met de auto van zijn moeder het terrein van Altrecht op te rijden tijdens zijn weekeind verlof voor de verjaardag van zijn moeder en daar het karretje moeten legen in die auto.

Waarom jas en tas elders droppen en niet ook in dat karretje gooien?

Niet logisch dus.
pi_174345747
quote:
Een gevaarlijk drugshol. Zo omschrijven ex-delinquenten en advocaten de kliniek waar Michael P. (27) verbleef, die wordt verdacht van betrokkenheid bij de verdwijning van Anne Faber, aldus De Telegraaf.

“In geen instelling waar ik zat was het zo erg. Je kon er alle drugs krijgen en iedereen liep er in en uit”, zegt een ex-gedetineerde.

Strafrechtadvocaat Niek Heidanus herkent de verhalen. “Ik had een cliënt die gevoelig was voor drugs en daar zelf weg wilde. Hij omschreef kliniek Aventurijn als een complexe omgeving.”

P. ging vanuit de PI Vught naar Den Dolder, vermoedelijk omdat er grote zorgen waren over hem. De Dienst Justitiële Inrichtingen verleende uiteindelijk toestemming voor het onbegeleide verlof vanuit Aventurijn. Wanneer dat was willen het OM en de DJI niet zeggen. De vrijheden kreeg P. omdat Aventurijn vond dat hij vooruitgang boekte.
http://nieuws.tpo.nl/2017(...)gevaarlijk-drugshol/
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174345750
PolitieUtrecht twitterde op woensdag 11-10-2017 om 11:03:53 Vandaag zoeken we verder naar #AnneFaber in het bos van #Pijnenburg, tussen de #Wieksloterweg-OZ en #Dolderseweg #Soest. reageer retweet
Vandaag dus het stuk richting Hees ten Noorden van de Dolderseweg. Wat een immens zoekgebied. :{

pi_174345754
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:21 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik wilde alleen maar even aangeven dat die onzin die hier gisteren werd neergezet nu ook op andere social media overgenomen wordt.
Dat gebeurde gisteren terwijl hij hier nog was al. Toen heeft iemand van hier een twitter account aangemaakt en direct die foto's daar gepost.
pi_174345777
Dat ze nu weer gaan zoeken in de buurt van de route, betekent dat dat er geen sporen zijn gevonden in de auto? Of duurt zo'n sporenonderzoek heel lang?
pi_174345780
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Soms moet je even twee keer nadenken voordat je dit soort bagger op een openbaar forum gooit.

Dat je dit soort dingen denkt is 1, ze posten is 2 en hopelijk ben je niet zo idioot om dit ook nog door te sturen naar de politie.

Je scenario is bagger en raakt kant nog wal.
Soms moet je even twee keer nadenken voordat je dit soort bagger op een openbaar forum gooit.

Dat je dit soort dingen denkt is 1, ze posten is 2 en hopelijk ben je niet zo idioot om dit ook nog door te sturen naar de politie.

Je scenario is bagger en raakt kant nog wal.

En nu stop ik met reageren op jou. :s)
pi_174345782
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:26 schreef Kerodon het volgende:
Dat ze nu weer gaan zoeken in de buurt van de route, betekent dat dat er geen sporen zijn gevonden in de auto? Of duurt zo'n sporenonderzoek heel lang?
Auto? Je hebt het toch niet - weer - over die groene Volvo hè?
pi_174345795
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:26 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Auto? Je hebt het toch niet - weer - over die groene Volvo hè?
Auto van de moeder van MP in beslag genomen, hij zou deze geleend hebben
pi_174345800
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:23 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Alsof men het dan niet opvalt dat er gekloot is aan een graf.
Deze theorie van een begraafplaats is mogelijk,

Als het een oude begraafplaats is waar niet meer wordt begraven omdat hij vol is en er een nieuwe begraafplaats voor in de plaats is gekomen kan je op de oude inderdaad op de dag ongestoord werken graven wat je ook maar wil.
Werk zelf in de groenvoorziening en ik kan dat wel bevestigen dat op oude begraafplaatsen geen hond komt om een graf te bezoeken of enig toezicht is omdat wij gewoon als groenbedrijf een sleutel hebben van het hek en vaak kan je via de omheining of haag gewoon binnen komen zonder veel problemen.
Maar het is wel ver gezocht maar onmogelijk nee.
pi_174345802
[quote]0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:24 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Daar kan je zo gaten in schieten:

Die werkzaamheden vonden waarschijnlijk plaats op het zeer ruime terrein van Altrecht.
Dan is het heel vreemd en opvallend als hij met dat karretje het terrein verlaat en later weer een risico voor hem als hij met dat karretje het terrein weer betreedt.
Vervolgens moet hij een risico nemen door met de auto van zijn moeder het terrein van Altrecht op te rijden tijdens zijn weekeind verlof voor de verjaardag van zijn moeder en daar het karretje moeten legen in die auto.

Waarom jas en tas elders droppen en niet ook in dat karretje gooien?

Niet logisch dus.
[/quot

Iedereen liep in en uit....
pi_174345807
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:26 schreef Kerodon het volgende:
Dat ze nu weer gaan zoeken in de buurt van de route, betekent dat dat er geen sporen zijn gevonden in de auto? Of duurt zo'n sporenonderzoek heel lang?
Duurt langer hoor
pi_174345811
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:24 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Dat gebeurde gisteren terwijl hij hier nog was al. Toen heeft iemand van hier een twitter account aangemaakt en direct die foto's daar gepost.
Wie zegt dat dat iemand van hier is? Kan iedereen geweest zijn.
´
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:28:00 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174345818
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is wel een stukje uit de buurt, vraag me af hoe ze daarop komen, wat de redenering daar achter is.
Dat is net de plek waar die burgerzoekactie gisteravond verzamelde.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174345819
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:23 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Alsof men het dan niet opvalt dat er gekloot is aan een graf.
http://www.independent.co(...)ndoval-a7663351.html

Nee dat valt niet op.
En wie gaat daar nou naar kijken? Denk je ten eerste dat er dagelijks iemand aanwezig is op een kleine begraafplaats en ten tweede dat diegene de graven gaat inspecteren? Die gaat dan met een kop koffie in z'n kantoor zitten als ie er al is.

Mijn opa en oma liggen ook op een begraafplaats in het bos, nou daar heb ik nog nooit iemand gezien toen we er waren. Alleen als je een begrafenis zelf hebt zijn er mensen voor koffie en dergelijke
pi_174345824
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:27 schreef chento het volgende:

[..]

Auto van de moeder van MP in beslag genomen, hij zou deze geleend hebben
Link?! Heb ik gemist..
pi_174345827
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:26 schreef Kerodon het volgende:
Dat ze nu weer gaan zoeken in de buurt van de route, betekent dat dat er geen sporen zijn gevonden in de auto? Of duurt zo'n sporenonderzoek heel lang?
Dat duurt wel iets langer denk ik ja. En dan nog hebben ze Anne niet als er in die auto sporen gevonden worden, verder zoeken is dus altijd een goed idee nog lijkt mij.
pi_174345830
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:24 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Daar kan je zo gaten in schieten:

Die werkzaamheden vonden waarschijnlijk plaats op het zeer ruime terrein van Altrecht.
Dan is het heel vreemd en opvallend als hij met dat karretje het terrein verlaat en later weer een risico voor hem als hij met dat karretje het terrein weer betreedt.
Vervolgens moet hij een risico nemen door met de auto van zijn moeder het terrein van Altrecht op te rijden tijdens zijn weekeind verlof voor de verjaardag van zijn moeder en daar het karretje moeten legen in die auto.

Waarom jas en tas elders droppen en niet ook in dat karretje gooien?

Niet logisch dus.
Want de daden waarvoor deze man is veroordeeld waren wel logisch?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174345832
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is net de plek waar die burgerzoekactie gisteravond verzamelde.
Zijn ze allemaal heelhuids thuis gekomen?
´
pi_174345834
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is net de plek waar die burgerzoekactie gisteravond verzamelde.
O, dat wist ik niet dat dat daar was. Ik dacht dat ze in buurt tunneltje zochten eigenlijk. Welke redenering hanteerden zij dan?
I´m back.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:29:02 #235
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174345835
als hij echt een psychopaat is (iig een anti social personality disorder) zal hij waarschijnlijk zijn mond toch niet kunnen houden plus dat ze erg makkelijk de tent uit te lokken zijn
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:29:21 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174345842
quote:
5s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:28 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Zijn ze allemaal heelhuids thuis gekomen?
Geen idee, ik heb die ellende verder niet gevolgd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174345843
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:28 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

http://www.independent.co(...)ndoval-a7663351.html

Nee dat valt niet op.
En wie gaat daar nou naar kijken? Denk je ten eerste dat er dagelijks iemand aanwezig is op een kleine begraafplaats en ten tweede dat diegene de graven gaat inspecteren? Die gaat dan met een kop koffie in z'n kantoor zitten als ie er al is.

Mijn opa en oma liggen ook op een begraafplaats in het bos, nou daar heb ik nog nooit iemand gezien toen we er waren. Alleen als je een begrafenis zelf hebt zijn er mensen voor koffie en dergelijke
En bovendien: als een graf net is gevuld, dan is het waarschijnlijk niet meteen mooi gemaakt. Dus zie je alleen een hoopje aarde. Kan MP net zo even goed weggehaald hebben, Anne erin gelegd hebben, en weer aarde erop. Niemand die het verschil merkt/ziet.
pi_174345848
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:27 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat iemand van hier is? Kan iedereen geweest zijn.
Iemand die hier mee las toch in ieder geval. Gebeurde echt heel snel nadat die foto's hier waren. Misschien was het ddvw zelf wel, alles kan.
pi_174345854
mgeijtenbeek twitterde op woensdag 11-10-2017 om 11:28:17 ME verzamelt tussen Soest en Den Dolder. Een landgoed van 340 hectare. #RTVUtrecht #AnneFaber https://t.co/FgHVskhBlt reageer retweet
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174345855
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:28 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Link?! Heb ik gemist..
https://www.rd.nl/vandaag(...)-over-auto-1.1436603
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:30:00 #241
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_174345856
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:16 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Hij had z'n straf grotendeels uitgezeten, er waren geen behandelende artsen omdat ze geen diagnose konden maken, en daardoor dus geen TBS.

Geen enkel systeem is perfect, en dit is waarschijnlijk 1 van de mensen die niet te helpen valt. Helaas, kut, kan gebeuren.

Dat wil niet zeggen dat we de mensen die niet te behandelen zijn maar niet moeten behandelen. Dat is een andere discussie.
Hij is toch wel behandeld? Mensen die dagelijks met hem werken... Wat doen ze dan in dat re-socialisatie traject ik kan me niet voorstellen dat daar geen artsen bij betrokken worden. dat er geen persoon beoordeeld of deze man wel geschikt is voor resocialisatie. of iemand die beoordeeld of deze guy zelfstandig met een auto weg kan.
I wonder what it's all about
pi_174345859
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb die ellende verder niet gevolgd.
Ok.
´
pi_174345862
Waar is dat veldje met dat hert?
pi_174345866
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:12 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Hij had ter beschikking over een wagentje én gereedschap, kon staan waar hij wilde en kon laten wat hij wilde. Zo gek is het dus nog niet.

Ken de feiten aub.
Feiten? Het enige feit hierin is dat hij bij Altrecht een werkplek had in de groenvoorziening.
Gereedschap en wagentje komt uit een hele grote dikke duim.
pi_174345871
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:28 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Link?! Heb ik gemist..
https://nos.nl/artikel/21(...)-faber-had-auto.html
pi_174345872
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:28 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

http://www.independent.co(...)ndoval-a7663351.html

Nee dat valt niet op.
En wie gaat daar nou naar kijken? Denk je ten eerste dat er dagelijks iemand aanwezig is op een kleine begraafplaats en ten tweede dat diegene de graven gaat inspecteren? Die gaat dan met een kop koffie in z'n kantoor zitten als ie er al is.

Mijn opa en oma liggen ook op een begraafplaats in het bos, nou daar heb ik nog nooit iemand gezien toen we er waren. Alleen als je een begrafenis zelf hebt zijn er mensen voor koffie en dergelijke
Dank voor link! Die bedoelde ik.
Mensen kunnen wel zeggen dat het ver gezocht is, dat vind ik ook, maar die verdachte is niet een "normaal" iemand he?
pi_174345876
Nogmaals: Wat als de fiets gewoon niet door de dader in de sloot is geworpen? Als de fiets op vrijdag érgens is achtergelaten, hebben vandalisten tot donderdag (met name in het weekend: geen school) de tijd gehad om de fiets daar achter te laten.

Maakt dit het scenario alleen maar lastiger, of eventueel denkbaarder?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:32:09 #248
262 Re
Kiss & Swallow
pi_174345900
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:30 schreef Habbezak het volgende:

[..]

Hij is toch wel behandeld? Mensen die dagelijks met hem werken... Wat doen ze dan in dat re-socialisatie traject ik kan me niet voorstellen dat daar geen artsen bij betrokken worden. dat er geen persoon beoordeeld of deze man wel geschikt is voor resocialisatie. of iemand die beoordeeld of deze guy zelfstandig met een auto weg kan.
resocialisatie is geen behandeling van zijn niet gediagnosticeerde ziekte
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:32:24 #249
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174345909
Een auto tot beschikking ook nog.
Ik wil niet pessimistisch zijn maar als die lamlul niet gaat praten denk ik zomaar dat ze haar niet gaan vinden.

Arghh :( :( :(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174345914
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:30 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:
Nogmaals: Wat als de fiets gewoon niet door de dader in de sloot is geworpen? Als de fiets op vrijdag érgens is achtergelaten, hebben vandalisten tot donderdag (met name in het weekend: geen school) de tijd gehad om de fiets daar achter te laten.

Maakt dit het scenario alleen maar lastiger, of eventueel denkbaarder?
Ik vind een fiets meenemen en verkopen meer logisch dan in een vijver dumpen, maar dat ben ik.
pi_174345918
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:30 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:
Nogmaals: Wat als de fiets gewoon niet door de dader in de sloot is geworpen? Als de fiets op vrijdag érgens is achtergelaten, hebben vandalisten tot donderdag (met name in het weekend: geen school) de tijd gehad om de fiets daar achter te laten.

Maakt dit het scenario alleen maar lastiger, of eventueel denkbaarder?
Kan, maar onwaarschijnlijk. Dan zou iemand die fiets eerder meenemen enj afgeven bi politie of op MP zetten.
Cast a cold Eye
On Life, on Death.
Horseman, pass by!
pi_174345921
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:26 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Soms moet je even twee keer nadenken voordat je dit soort bagger op een openbaar forum gooit.

Dat je dit soort dingen denkt is 1, ze posten is 2 en hopelijk ben je niet zo idioot om dit ook nog door te sturen naar de politie.

Je scenario is bagger en raakt kant nog wal.

En nu stop ik met reageren op jou. :s)
Heel goed, dit soort rare kronkels eindigen anders nog in een scenario dat hij als killerclown verkleed aan het werk was.

Gewoon niet doen, is niet gewenst.
pi_174345925
Advocaat Michael P.: Hij wilde absoluut geen tbs

Probleem één: Michael P. zweeg. Uit het vonnis van destijds blijkt dat hij op geen enkele manier meewerkte aan onderzoek naar zijn persoonlijkheid, onder meer in het Pieter Baan Centrum. En zonder zo’n onderzoek wordt het voor een rechter moeilijk om tbs op te leggen. P. wist dat maar al te goed, zegt zijn latere advocaat David Moszkowicz. ,,Hij wilde absoluut geen tbs. Daarom weigerde hij ieder onderzoek. Dat was voor hem erg belangrijk.’’ [Gelderlander]
´
pi_174345926
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:56 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Donderdag of vrijdag staat inderdaad in de nieuwsberichten. Maar die gek die zich gisteren hier voordeed als bekende, die kan toch nog niet weten wat de uitkomst daarvan is. Of is hij ook helderziend?
Zijn arrest zal donderdag of vrijdag bijna op zeker verlengd worden met 14 dagen en daarna voor 90 dagen
pi_174345934


Ook een optie. (via twitter)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174345939
quote:
Huh?! Ja wtf zeg.. Stel dat daarin sporen worden aangetroffen ben je nog helemaal nergens met al dat gezoek.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:33:12 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174345940
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:29 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

En bovendien: als een graf net is gevuld, dan is het waarschijnlijk niet meteen mooi gemaakt. Dus zie je alleen een hoopje aarde. Kan MP net zo even goed weggehaald hebben, Anne erin gelegd hebben, en weer aarde erop. Niemand die het verschil merkt/ziet.
Dat is idd wel een beruchte manier van verstoppen; een brief verstop je in een enveloppe.
Bij de zaak van Angelique van Leijenhorst hebben ze om die reden ook op een begraafplaats gezocht, daar lag ze niet trouwens.

https://www.volkskrant.nl(...)tgenote-aan~a759055/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174345946
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:32 schreef houdjemond het volgende:
Een auto tot beschikking ook nog.
Ik wil niet pessimistisch zijn maar als die lamlul niet gaat praten denk ik zomaar dat ze haar niet gaan vinden.

Arghh :( :( :(
Die gaat uiteindelijk wel praten, is het niet linksom dan wel rechtsom.
pi_174345952
Ze volgen het spoor terug. Dichter bij het laatste signaal.
pi_174345953
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:32 schreef Winston_Smith het volgende:

[..]

Kan, maar onwaarschijnlijk. Dan zou iemand die fiets eerder meenemen enj afgeven bi politie of op MP zetten.
Zijn jullie nooit jong en stout geweest? Ik kan me prima inbeelden dat ik vroeger met mijn vriendjes een fiets vond, daar even plezier op had en vervolgens in de plomp dumpte (als onderdeel van plezier)
pi_174345956
Veel reacties van jullie bevestigen eigenlijk mijn vermoeden.
Geen doorsnee mens die denkt dat iemand dat doet, dus valt niet op bij bezoekers, als hij die al tegengekomen is.
pi_174345966
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]

Ook een optie. (via twitter)
Maar een handlager is dan weer niet logisch, want die fout zou die toch niet opnieuw maken (zie 2010, iemand had hem verklikt)?
  Redactie Sport woensdag 11 oktober 2017 @ 11:34:29 #263
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174345974
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]

Ook een optie. (via twitter)
Hij heeft geen handlanger, verwacht ik.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174345982
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:29 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

En bovendien: als een graf net is gevuld, dan is het waarschijnlijk niet meteen mooi gemaakt. Dus zie je alleen een hoopje aarde. Kan MP net zo even goed weggehaald hebben, Anne erin gelegd hebben, en weer aarde erop. Niemand die het verschil merkt/ziet.
Ja precies. En daarnaast worden graven ook gewoon geruimd na een x aantal jaar als er niet opnieuw betaald wordt, dus het is niet gek als er graven zijn waar het lijkt alsof er recentelijk iets mee gebeurd is (nieuwe begrafenis, onderhoud, ruimen van het graf)
pi_174345984
Michael P. zat vast in een 'drugshol'
...dat je er alle drugs kon krijgen die je maar wilde en dat iedereen in en uit de kliniek kon lopen.
https://www.metronieuws.n(...)-zat-in-een-drugshol

"Gevaarlijke patiënten gaan bij Altrecht niet naar buiten"
Toch zei ze later ook dat vrouwen voor de zekerheid beter niet 's nachts kunnen rondlopen in de omgeving van kliniek.
https://www.rtvutrecht.nl(...)iet-naar-buiten.html
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:35:59 #266
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174346005
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die gaat uiteindelijk wel praten, is het niet linksom dan wel rechtsom.
Ik hoop het.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174346016
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:34 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

Ja precies. En daarnaast worden graven ook gewoon geruimd na een x aantal jaar als er niet opnieuw betaald wordt, dus het is niet gek als er graven zijn waar het lijkt alsof er recentelijk iets mee gebeurd is (nieuwe begrafenis, onderhoud, ruimen van het graf)
Ja en niemand van het beheer van de begraafplaats merkt dat op?

Echt serieus...
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:37:04 #268
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_174346021
Wordt het niet eens tijd dat we een meer permanente 'oplossing' verzinnen voor (zware) zedendelinquenten? Castratie, of zo?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:37:07 #269
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_174346023
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:32 schreef houdjemond het volgende:
Een auto tot beschikking ook nog.
Ik wil niet pessimistisch zijn maar als die lamlul niet gaat praten denk ik zomaar dat ze haar niet gaan vinden.

Arghh :( :( :(
Jammer dat ons rechtssysteem in het voordeel werkt van zulke psychopaten. Er zijn wel manieren om hem te laten praten, maar dat vinden we te 'zielig' voor deze beesten. Ook al wordt hij veroordeeld voor iets, dan is er nog best te leven in de gevangenis. Zet hem eens 15 jaar in een Chinese gevangenis, kijken of hij dat uithoudt.
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
pi_174346026
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]

Ook een optie. (via twitter)
Maar waarom dan al die moeite terwijl je met een auto die spullen zo mee kan nemen?
pi_174346031
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:16 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij op dezelfde avond heeft gegraven?

Zoals ik al zei: hij had een wagentje, gereedschap, kon staan en laten wat hij wilde. Iets van een voorbereiding misschien?

Dus het zou een mogelijke scenario kunnen zijn, niet meteen een onzinscenario.
Groenvoorziening. Op Altrecht.

Hoe zie jij dit voor je? "Hee man, hier heb je de sleutels van dat wagentje en hier heb je gereedschap. Succes man!"?

Ik zie dat anders. In de ochtend om 9:00 melden bij een gebouwtje op het terrein. Daar zijn begeleiders aanwezig die de taken verdelen. In groepjes gaan ze dan onder begeleiding van een begeleider eerst het materiaal/gereedschap uit een afgesloten schuur halen en daarna samen met hun begeleider aan de slag om hun taak uit te voeren. Als ze klaar zijn terug naar die schuur waar alles weer achter slot en grendel gaat. Gecontroleerd, geteld en wel.

Als er al een karretje/wagentje is, dan wordt die bestuurd door een begeleider en niet door een gevangene.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:37:24 #272
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174346033
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:33 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:

[..]

Zijn jullie nooit jong en stout geweest? Ik kan me prima inbeelden dat ik vroeger met mijn vriendjes een fiets vond, daar even plezier op had en vervolgens in de plomp dumpte (als onderdeel van plezier)
Ja, maar als ik dan een dag later doodgegooid wordt met foto's van de fiets en de zaak die speelt had ik dat toch even fijn met lood in mijn schoenen bij oom agent gemeld.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174346035
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:37 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat we een meer permanente 'oplossing' verzinnen voor (zware) zedendelinquenten? Castratie, of zo?
Levenslange opsluiting, zo simpel kan het zijn.
pi_174346036
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:30 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:
Nogmaals: Wat als de fiets gewoon niet door de dader in de sloot is geworpen? Als de fiets op vrijdag érgens is achtergelaten, hebben vandalisten tot donderdag (met name in het weekend: geen school) de tijd gehad om de fiets daar achter te laten.

Maakt dit het scenario alleen maar lastiger, of eventueel denkbaarder?
Kan, maar wel toevallig dat haar jas en tas ook in de buurt lagen van haar fiets.
pi_174346066
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:37 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Groenvoorziening. Op Altrecht.

Hoe zie jij dit voor je? "Hee man, hier heb je de sleutels van dat wagentje en hier heb je gereedschap. Succes man!"?

Ik zie dat anders. In de ochtend om 9:00 melden bij een gebouwtje op het terrein. Daar zijn begeleiders aanwezig die de taken verdelen. In groepjes gaan ze dan onder begeleiding van een begeleider eerst het materiaal/gereedschap uit een afgesloten schuur halen en daarna samen met hun begeleider aan de slag om hun taak uit te voeren. Als ze klaar zijn terug naar die schuur waar alles weer achter slot en grendel gaat. Gecontroleerd, geteld en wel.

Als er al een karretje/wagentje is, dan wordt die bestuurd door een begeleider en niet door een gevangene.
Het is geen gevangenis.
pi_174346074
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:37 schreef 2682000 het volgende:

[..]

Kan, maar wel toevallig dat haar jas en tas ook in de buurt lagen van haar fiets.
"t kan ook alleen maar nuttig zijn als dat de situatie eleganter maakt.

quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:37 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ja, maar als ik dan een dag later doodgegooid wordt met foto's van de fiets en de zaak die speelt had ik dat toch even fijn met lood in mijn schoenen bij oom agent gemeld.
Toch kan ik me ook voorstellen dat genoeg kinderen er heel bewust van zijn dat zo'n actie stout is en het daarom misschien niet durven te vertellen. Moet je voorstellen hoe die zich nu zullen voelen, als het al waar is :')
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:39:17 #277
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_174346076
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:37 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Groenvoorziening. Op Altrecht.

Hoe zie jij dit voor je? "Hee man, hier heb je de sleutels van dat wagentje en hier heb je gereedschap. Succes man!"?

Ik zie dat anders. In de ochtend om 9:00 melden bij een gebouwtje op het terrein. Daar zijn begeleiders aanwezig die de taken verdelen. In groepjes gaan ze dan onder begeleiding van een begeleider eerst het materiaal/gereedschap uit een afgesloten schuur halen en daarna samen met hun begeleider aan de slag om hun taak uit te voeren. Als ze klaar zijn terug naar die schuur waar alles weer achter slot en grendel gaat. Gecontroleerd, geteld en wel.

Als er al een karretje/wagentje is, dan wordt die bestuurd door een begeleider en niet door een gevangene.
Het is ook lastig om veel van die lui tegelijk in de gaten te houden, ervanuitgaande dat dat hier überhaupt geprobeerd wordt. Deze kliniek is geen gevangenis zoals ik het begrijp.
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
pi_174346087
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]

Ook een optie. (via twitter)
Zonder nieuwe feiten is het gewoon niet te doen na te denken over waar Anne kan liggen.

- Het is al onduidelijk waar Anne aangevallen is.
- Het is onduidelijk hoe lang MP de tijd had de dag(en) voor en na de moord en verdwijning en wat zijn actieradius was (had hij een auto).
pi_174346090
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:17 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

"Lijkt me niet mogelijk"
http://www.independent.co(...)ndoval-a7663351.html

20 jaar niemand opgevallen.

Het is een kleine begraafplaats in een bos, denk je nou serieus dat daar mensen zijn op dagen dat er geen begrafenissen zijn, op eventueel onderhoud na? Bovendien staat er '24 uur per dag geopend'. Damn, is het echt zo moeilijk even dingen op te zoeken voor iets als onzin af te doen??
Ik weet niet hoe jij met begraven familieleden omgaat maar hier in mijn sociale kring is het heel gebruikelijk om de graven met enige regelmaat te bezoeken.
pi_174346094
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:37 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Groenvoorziening. Op Altrecht.

Hoe zie jij dit voor je? "Hee man, hier heb je de sleutels van dat wagentje en hier heb je gereedschap. Succes man!"?

Ik zie dat anders. In de ochtend om 9:00 melden bij een gebouwtje op het terrein. Daar zijn begeleiders aanwezig die de taken verdelen. In groepjes gaan ze dan onder begeleiding van een begeleider eerst het materiaal/gereedschap uit een afgesloten schuur halen en daarna samen met hun begeleider aan de slag om hun taak uit te voeren. Als ze klaar zijn terug naar die schuur waar alles weer achter slot en grendel gaat. Gecontroleerd, geteld en wel.

Als er al een karretje/wagentje is, dan wordt die bestuurd door een begeleider en niet door een gevangene.
Hij mocht ook gewoon weg daar zonder begeleiding, dus waarom niet zelfstandig schoffelen??
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:40:30 #281
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_174346107
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:37 schreef Ketchupcurry het volgende:

[..]

Levenslange opsluiting, zo simpel kan het zijn.
Eenzame opsluiting voor de rest van zijn leven tussen vier kale muren. Geen TV, internet, niets.
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
pi_174346118
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja en niemand van het beheer van de begraafplaats merkt dat op?

Echt serieus...
Ga voor de grap eens naar een afgelegen begraafplaats in het bos, want het is overduidelijk dat je er nog nooit bent geweest. Daar is misschien eens per weekend iemand om wat onkruid eruit te trekken. Denk je serieus dat die graven gaat inspecteren? Bovendien is dat iemand van onderhoud/groenvoorziening, dat is niet een begrafenisondernemer. Weet die veel wie er begraven/geruimd is?

Echt serieus...
pi_174346119
[quote]0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:37 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Groenvoorziening. Op Altrecht.

Hoe zie jij dit voor je? "Hee man, hier heb je de sleutels van dat wagentje en hier heb je gereedschap. Succes man!"?

Ik zie dat anders. In de ochtend om 9:00 melden bij een gebouwtje op het terrein. Daar zijn begeleiders aanwezig die de taken verdelen. In groepjes gaan ze dan onder begeleiding van een begeleider eerst het materiaal/gereedschap uit een afgesloten schuur halen en daarna samen met hun begeleider aan de slag om hun taak uit te voeren. Als ze klaar zijn terug naar die schuur waar alles weer achter slot en grendel gaat. Gecontroleerd, geteld en wel.

Als er al een karretje/wagentje is, dan wordt die bestuurd door een begeleider en niet door een gevangene.
[/quote

Ik denk dat je je iets beter in moet lezen
pi_174346122
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:37 schreef 2682000 het volgende:

[..]

Kan, maar wel toevallig dat haar jas en tas ook in de buurt lagen van haar fiets.
zelfs de gemiddelde vandaal loopt ff naar de politie om te melden hoe of wat met die fiets. Waar hij hem gevonden heeft en wanneer. Gaat hier om een serieuze vermissing, daar wil je geen gedoe mee als onschuldig vandaal.
pi_174346133
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:40 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe jij met begraven familieleden omgaat maar hier in mijn sociale kring is het heel gebruikelijk om de graven met enige regelmaat te bezoeken.
Dus dat het in jouw sociale kring gebruikelijk is, geldt het voor iedereen?
pi_174346164
Nu ik weet dat er iemand bij de politie vastzit die precies weet wat er allemaal gebeurt is heb ik nog minder zin in al dat eindeloze gespeculeer.

De kwaliteit van de speculaties worden er ook niet beter van. Vrijwel alles draait om wat 'ik' zou doen. Nou gefeliciteerd zeg.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174346165
En bovendien: als hij toch mocht staan en laten wat hij wilde, zal hij vast wel een paar weken de tijd genomen hebben om te kijken wie er kwam en hoevaak...
pi_174346185
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:40 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe jij met begraven familieleden omgaat maar hier in mijn sociale kring is het heel gebruikelijk om de graven met enige regelmaat te bezoeken.
"Met enige regelmaat" draait na een aantal jaar al gauw uit op eens per jaar max, dat weet je zelf ook wel. Wat is de kans bij zo'n kleine begraafplaats dat er dan net iemand op een vrijdagavond in het pikkedonker is? Verder zou het mij geen moment opvallen als een ander graf iets meer zand erop heeft liggen op een zaterdag, er wordt zoveel gegraven ivm begraven/ruimen/toevoegingen/onderhoud en verder ben je er voor de overledene, niet als grafinspecteur
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:45:26 #289
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174346207
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:43 schreef Jahnoo het volgende:
En bovendien: als hij toch mocht staan en laten wat hij wilde, zal hij vast wel een paar weken de tijd genomen hebben om te kijken wie er kwam en hoevaak...
Maar ze reed die route toch niet dagelijks, was geen woon/werk fietsroute voor haar.
Denk verkeerde tijd verkeerde plaats voor die arme schat ;(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174346210
Wat ik ook opvallend vind, is het feit dat de auto gister pas in beslag genomen is. Die moeder wist toch al lang dat haar zoon gebruik maakte van de auto?! Hoezo dat niet aan de politie gemeld?

Genoeg vragen in deze case.. wat een ellende zeg.
pi_174346215
Waarom is die ene verdachte eigenlijk verdachte?? Is dat na aanleiding van die geheimzinnige tweets?
pi_174346218
- [..] P. ging vanuit de PI Vught naar Den Dolder, vermoedelijk omdat er grote zorgen waren over hem. De Dienst Justitiële Inrichtingen verleende uiteindelijk toestemming voor het onbegeleide verlof vanuit Aventurijn. Wanneer dat was willen het OM en de DJI niet zeggen. De vrijheden kreeg P. omdat Aventurijn vond dat hij vooruitgang boekte. http://nieuws.tpo.nl/2017(...)gevaarlijk-drugshol/



- Welkom in Nederland: waar de gestoorde gevaarlijke crimineel wordt geknuffeld behandeld door psychologes die in ‘boosheid ook maar onmacht zien‘ en vrij rond loslopen om drugs te gebruiken een soort voorrecht schijnt te zijn. Want ‘beschaving’ en ‘rechtstaat’. Ja, daar moet uw dochter wel even voor bukken ja. U moet wát over hebben voor het gedroomde paradijs der maakbaarheid! Quote uit De Telegraaf. http://nieuws.tpo.nl/2017(...)liniek-helemaal-zat/
´
pi_174346224
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:27 schreef Jojojo1976 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 11 oktober 2017 11:24 schreef Ouder1 het volgende:
Iedereen liep in en uit....
Zonder karretje en gereedschap.
pi_174346225
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:45 schreef warhamstr het volgende:
Waarom is die ene verdachte eigenlijk verdachte?? Is dat na aanleiding van die geheimzinnige tweets?
Vermoedelijk DNA-match.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:46:30 #295
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174346232
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:45 schreef saviola9 het volgende:
Wat ik ook opvallend vind, is het feit dat de auto gister pas in beslag genomen is. Die moeder wist toch al lang dat haar zoon gebruik maakte van de auto?! Hoezo dat niet aan de politie gemeld?

Genoeg vragen in deze case.. wat een ellende zeg.
Wil dr kind niet voor de tweede keer kwijtraken?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174346234
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nu ik weet dat er iemand bij de politie vastzit die precies weet wat er allemaal gebeurt is heb ik nog minder zin in al dat eindeloze gespeculeer.

De kwaliteit van de speculaties worden er ook niet beter van. Vrijwel alles draait om wat 'ik' zou doen. Nou gefeliciteerd zeg.
Op een gegeven moment heb je alles globaal gezien ook wel gehad inderdaad. Met die auto erbij zouden er daarnaast in een keer 100x meer situaties mogelijk zijn die we vanaf thuis toch niet controleren kunnen.
pi_174346235
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:46 schreef Ketchupcurry het volgende:

[..]

Vermoedelijk DNA-match.
Is dat Twitter verhaal met aanwijzingen hier ook al vermeld?
pi_174346238
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:43 schreef Jahnoo het volgende:
En bovendien: als hij toch mocht staan en laten wat hij wilde, zal hij vast wel een paar weken de tijd genomen hebben om te kijken wie er kwam en hoevaak...
Mhh nee omdat Anne een toevallig slachtoffer is kan hij dit vrijwel niet hebben geplant, anders zouden ze ook geen jas,fiets,tas hebben gevonden en zou bij het slachtoffer zelf zijn begraven mocht ze op een begraafplaats zijn begraven om ook het bewijs weg te moffelen.
Dus ik geloof niet dat dit het juiste scenario is waar Anne is.
pi_174346241
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nu ik weet dat er iemand bij de politie vastzit die precies weet wat er allemaal gebeurt is heb ik nog minder zin in al dat eindeloze gespeculeer.

De kwaliteit van de speculaties worden er ook niet beter van. Vrijwel alles draait om wat 'ik' zou doen. Nou gefeliciteerd zeg.
Dit wordt een geval dat de dader niet veroordeeld kan worden ben ik bang. Iedereen weet dat hij het gedaan heeft maar hard krijgen met forensisch bewijs kunnen ze niet.

Dan hoop ik maar dat er een held is die die gozer maar even zelf opruimt als hij vrij komt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')