Ja hoor, want dan hoef je zeker niet door de douane?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 06:57 schreef ManianMan het volgende:
Kan ook privevliegtuig helicopter zijn geweest.
Of een fakeaccount op fb en is ze gewoon in nederland gefotografeerd
Klopt, ik refereerde aan de theorie dat ze zelf dan vertrokken zou zijn. Niet dat ze ontvoerd is o.i.d.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 06:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hmm nee.. met de auto vervoer je iemand in een halve dag naar de andere kant van Europa. Zonder dat je door controles moet of prive vliegtuigen moet regelen.:
Lekker geslapen?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Een helikopter is helemaal mooi, die vliegt vast wel even naar Brazilië ja
Die zoeken naar flesjes en zakmessenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 06:58 schreef Eenskijken het volgende:
Het zou kunnen, maar de groted vraag is dan hoe ze voorbij de douane is gekomen.
Douane stelt geen flikker voorquote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja hoor, want dan hoef je zeker niet door de douane?
En dan nog, een privévliegtuig.... Een helikopter is helemaal mooi, die vliegt vast wel even naar Brazilië ja
heb je die foto gezien? Als 2 druppels water.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:06 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Echt he, iedereen die er ook serieus op reageert
Je zult er toch eerst door moeten, privévliegtuig of niet. En dan nogquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:07 schreef Marsenal het volgende:
Een getankt privevliegtuig klaar hebben ataan voor een ongeplande ontvoering lijkt me iets te Hollywood.
Het kan ook gepland zijn hoor tank een vliegtuig en laat het wachten...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:07 schreef Marsenal het volgende:
Een getankt privevliegtuig klaar hebben ataan voor een ongeplande ontvoering lijkt me iets te Hollywood. We weten toch allemaal wel dat het meest waarschijnlijke is dat ze gewoon ergens verstopt is en al vanaf dag 1 dood?
Dat Facebook account is wel echt, bestaat al langer en er staan meer vermisten ed op. Het is alleen niet Anne.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:10 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het kan ook gepland zijn hoor tank een vliegtuig en laat het wachten...
Maar goed kan ook een nepaccount zijn met een foto van anne die in nederland is gefotografeerd!
Dan met een vals paspoort, en denk je niet dat iemand haar dan herkend zou hebben?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:10 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Als ze alleen vertrokken zou zijn kon ze probleemloos overal naartoe zijn gegaan. In het scenario van ontvoering is dat haast onmogelijk, alsof ze dan niet aan de douane zou melden dat ze ontvoerd was en dan was ze niet bij een ziekenhuis achtergelaten.
Klinkt als het plot van een nieuwe Hangover-film. Meisje is aan het fietsen en eindigt in een ver land met een nieuwe tattoo.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 04:38 schreef Poepz0r het volgende:
Tattoo zal uitsluitsel geven i guess. Wat is dit gek zeg.
Ja en neequote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
heb je die foto gezien? Als 2 druppels water.
Jij bent van Fokker, jij kan het weten : )quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat Facebook account is wel echt, bestaat al langer en er staan meer vermisten ed op. Het is alleen niet Anne.
En een vliegtuig, ook privé heeft voor dat soort reizen een flightplan nodig, dat kun je niet even zomaar doen.
zou standaard moeten zijn, geleuter van vannacht is allemaal BNW waardigquote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Nu snap ik waarom dit topic voorheen 's nachts dicht ging
johquote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:31 schreef gynaika het volgende:
Auto moeder Michael P. in beslag genomen:
https://www.telegraaf.nl/(...)-p-in-beslag-genomen
ddvw?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:33 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Nou maar weer ontopic...
Zou ddvw weer terugkomen?
Twitter plaatst screenshots van het interview met ddvw
Wasda?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:33 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Nou maar weer ontopic...
Zou ddvw weer terugkomen?
Twitter plaatst screenshots van het interview met ddvw
en dan zeggen ze dat wij bnw zijnquote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:40 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Ddvw is een user uit topic #61 en #62 die praat over MP en zat naar eigen zeggen samen met hem in de gevangenis.
Ik lees die tweet net, wel bijzonder...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:40 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Ddvw is een user uit topic #61 en #62 die praat over MP en zat naar eigen zeggen samen met hem in de gevangenis.
Welkequote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik lees die tweet net, wel bijzonder...
quote:
Ergens wel want als je je aanmeldt denk je daar niet zo bij na? Aan de andere kant tegenwoordig misschien wel meer ivm privacy etc.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:45 schreef Jahnoo het volgende:
Ben ik de enige die het best wel bijzonder vindt dat Ddvw z'n online status heeft verborgen? Waarom zou zo'n iemand die net een account heeft aangemaakt, ook dát instellen?
Ik vind het apart, het zou niet iets zijn wat ik direct zou instellen als ik net een account heb aangemaakt om mensen op een internetforum te vertellen over MP.
Als ik hem was, en ik ken FOK! verder helemaal niet en ik wilde alleen maar informatie vrijgeven over de mogelijke dader, zou die online status mij echt verder weinig interesseren. Laat staan op zoek gaan hoe het moet.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ergens wel want als je je aanmeldt denk je daar niet zo bij na? Aan de andere kant tegenwoordig misschien wel meer ivm privacy etc.
Aangezien het er daarna over ging dat hij keurig om 23.00 uur offline gegaan was kan het best zijn dat hij daardoor wist dat het kon, maar het kan natuurlijk ook gewoon een kloon zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:45 schreef Jahnoo het volgende:
Ben ik de enige die het best wel bijzonder vindt dat Ddvw z'n online status heeft verborgen? Waarom zou zo'n iemand die net een account heeft aangemaakt, ook dát instellen?
Ik vind het apart, het zou niet iets zijn wat ik direct zou instellen als ik net een account heb aangemaakt om mensen op een internetforum te vertellen over MP. Al helemaal als je verder FOK! niet kent ofzo en niet weet dat het een mogelijkheid is. En laten we niet vergeten dat hij 'op Google zocht naar informatie over MP en toen op FOK! kwam'.
Dus omdat jij dat niet zou doen, doet niemand het?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:52 schreef Jahnoo het volgende:
[..]
Als ik hem was, en ik ken FOK! verder helemaal niet en ik wilde alleen maar informatie vrijgeven over de mogelijke dader, zou die online status mij echt verder weinig interesseren. Laat staan op zoek gaan hoe het moet.
Het eerste dat ik doe met een account is dat soort dingen uitschakelen. En ik weet zeker dat er meer mensen zijn die dat doen. Maar hoe is dit eigenlijk relevant voor het topic? Niet toch?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ergens wel want als je je aanmeldt denk je daar niet zo bij na?
Nahja relevant. De vraag blijft wel of de info die hij geeft waar is toch?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het eerste dat ik doe met een account is dat soort dingen uitschakelen. En ik weet zeker dat er meer mensen zijn die dat doen. Maar hoe is dit eigenlijk relevant voor het topic? Niet toch?
Nou ja, met die foto's scoort hij wel puntenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nahja relevant. De vraag blijft wel of de info die hij geeft waar is toch?
OT dan maar weer....![]()
het kan geshopped zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, met die foto's scoort hij wel punten
Waarom meldt alleen Telegraaf hierover en andere, meer betrouwbare bronnen niets?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:19 schreef woxxel het volgende:
Auto van zn moeder is in beslag genomen. Toch een auto
Telegraaf
twitter:oudijsselmonde twitterde op woensdag 11-10-2017 om 08:25:15@xXxR00SxXx @jeffreykerkoven @ellendam @112 @Politie @PolitieUtrecht Dat meisje wat naakt gevonden is, is inmiddels… https://t.co/sB2uM0D0dI reageer retweet
Omdat ze daar al wakker zijn?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:23 schreef Jahnoo het volgende:
[..]
Waarom meldt alleen Telegraaf hierover en andere, meer betrouwbare bronnen niets?
Hij had een maand te gaan voordat hij weer vrij was.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:27 schreef Loekie1 het volgende:
Ik denk dat deze figuur past in het rijtje Paddock (Las Vegasschutter) en Peter Madsen (duikbootmoordenaar), namelijk alles van tevoren jarenlang plannen en berekenen en dan uitvoeren.
Denk het niet, ze maken altijd wel een fout.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:27 schreef Loekie1 het volgende:
Ik denk dat deze figuur past in het rijtje Paddock (Las Vegasschutter) en Peter Madsen (duikbootmoordenaar), namelijk alles van tevoren jarenlang plannen en berekenen en dan uitvoeren.
Telegraaf had wel een bericht dat de instelling een drugshol is.quote:
Heeft hij foto's van hem hier neergezet, maar die zijn inmiddels alweer verwijderd begrijp ik?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, met die foto's scoort hij wel punten
En dan spullen van slachtoffer een beetje lukraak verspreiden op loopafstand van waar je in een forensisch psychiatrische instelling zit opgesloten?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:27 schreef Loekie1 het volgende:
Oftewel opsluiten en nooit meer loslaten. (Liever gewoon ophangen maar dat mag je niet zeggen tegenwoordig.)
Geen foto's ván hem. Zoek maar op Twitter.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:30 schreef gilligan het volgende:
[..]
Heeft hij foto's van hem hier neergezet, maar die zijn inmiddels alweer verwijderd begrijp ik?
Dwaalspoor.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dan spullen van slachtoffer een beetje lukraak verspreiden op loopafstand van waar je in een forensisch psychiatrische instelling zit opgesloten?
Moderator Timmm zei dat het een troll was. Die foto’s kunnen ook nep zijn en een troll actie.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:30 schreef gilligan het volgende:
[..]
Heeft hij foto's van hem hier neergezet, maar die zijn inmiddels alweer verwijderd begrijp ik?
Volgens mij heeft Timm dat helemaal niet bevestigd.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:33 schreef quirina het volgende:
[..]
Moderator Timmm zei dat het een troll was. Die foto’s kunnen ook nep zijn en een troll actie.
Zeiden ze dat ook niet in 1 van die drie mini-docu’s?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:30 schreef quirina het volgende:
[..]
Telegraaf had wel een bericht dat de instelling een drugshol is.
Dat zei die man op misdaadjournalist ook.
Zo briljant vind ik dat niet, als hij daar zolang over nagedacht heeft.quote:
Paar pagina’s terug !quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:33 schreef Jahnoo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Timm dat helemaal niet bevestigd.
ga deze discussie lekker in fb voeren.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:34 schreef Eenskijken het volgende:
Waarom is fb verboden? Het is toch evht publieke informatie die iemand zelf erop heeft gezet.
Dat vat het wel samen jaquote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:17 schreef timmmmm het volgende:
Naast een troll die doet of hij een debiele gevangene is, praten we nu dus ook over een ongerelateerde vermiste vrouw uit Brazilië omdat er toevallig wat uiterlijke kenmerken overeenkomen?
Ik zag wel foto's van spuitpunt ergens hier, bedoel je die? Dat account is al weg.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:31 schreef Jahnoo het volgende:
[..]
Geen foto's ván hem. Zoek maar op Twitter.
Dat zijn de enige foto's die tot nu toe bekend waren, ja. Dacht dat je ze niet had gezien, dus verwees je naar Twitter.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:35 schreef gilligan het volgende:
[..]
[..]
Ik zag wel foto's van spuitpunt ergens hier, bedoel je die? Dat account is al weg.
Waarom M.P zijn familie lastig vallen? Het is al verrot dat ze zo’n zoon hebben.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:34 schreef Eenskijken het volgende:
Waarom is fb verboden? Het is toch evht publieke informatie die iemand zelf erop heeft gezet.
Ja, klopt, onbegrijpelijk ergens, maar kennelijk kunnen ze dat niet verbieden.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:33 schreef matthijst het volgende:
[..]
Zeiden ze dat ook niet in 1 van die drie mini-docu’s?
Oké, ik had wat spannenders verwacht. Maar het posten van die tweet werd door iemand anders gedaan toch? Leken me ook eerder beelden van dinsdag, foto van een politiebusje + wat leger mensen dacht ik? Zag er niet uit als een arrestatie.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:36 schreef Jahnoo het volgende:
[..]
Dat zijn de enige foto's die tot nu toe bekend waren, ja. Dacht dat je ze niet had gezien, dus verwees je naar Twitter.
Of hij zat in Vught zijn straf uit en ging naar Den Dolder voor begeleiding naar de samenleving?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:33 schreef Loekie1 het volgende:
P. ging vanuit de PI Vught naar Den Dolder, vermoedelijk omdat er grote zorgen waren over hem. De Dienst Justitiële Inrichtingen verleende uiteindelijk toestemming voor het onbegeleide verlof vanuit Aventurijn.
Zolang ze geen lichaam hebben en niet kunnen bewijzen dat M.P. ermee te maken heeft, zal hij zijn kaken op elkaar houden, vrees ik.quote:Wanneer dat was willen het OM en de DJI niet zeggen. De vrijheden kreeg P. omdat Aventurijn vond dat hij vooruitgang boekte.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/765628/kliniek-michael-p-drugshol
Ik vrees dat dat meisje op een onvindbare plaats ligt en de enige mogelijkheid is dus dat ie gaat praten. Dan zal ie eerst allerlei verkeerde plekken aanwijzen. En dan hopelijk uiteindelijk de goede.
quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:53 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb overigens aan de hoge heren om een kloonscan gevraagd (en een flinke ban als het gewoon een teringlijer blijkt) en wat ik moet doen met die foto's waar niks schokkends op te zien is maar wel vanuit de (gesloten?) inrichting genomen is
Dat account heeft geen ban verder. Dus denk dat die gewoon geen andere woorden wist.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 23:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ook dat moet ik overleggen met de baas
Zit zijn oom ook in TBS in Vught.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Of hij zat in Vught zijn straf uit en ging naar Den Dolder voor begeleiding naar de samenleving?
[..]
Zolang ze geen lichaam hebben en niet kunnen bewijzen dat M.P. ermee te maken heeft, zal hij zijn kaken op elkaar houden, vrees ik.
Omdat dat een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is. Ik kan dat natuurlijk evenmin bevestigen als jijquote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:33 schreef quirina het volgende:
[..]
Moderator Timmm zei dat het een troll was. Die foto’s kunnen ook nep zijn en een troll actie.
Het was een FBchat-gesprek. Heb het snel opgeslagen, weet alleen niet of het geplaatst mag worden als de namen + rest onherkenbaar zijn gemaakt?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:41 schreef matthijst het volgende:
Tweede video, drank en drugs...
http://www.rtvutrecht.nl/(...)t-in-den-dolder.html
Als die dude een kloon is dan is het wel een goeie... vooral dat stukje dat ie scheel is, foto’s van binnen en ‘s kijken of ie binnen 2 dagen weer in Vught zit.
Heb die gewiste whatsappscreenshot niet gezien...
neequote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:44 schreef Jahnoo het volgende:
[..]
Het was een FBchat-gesprek. Heb het snel opgeslagen, weet alleen niet of het geplaatst mag worden als de namen + rest onherkenbaar zijn gemaakt?
Denk t niet, maar wat was de hoofdlijn van het gesprek ?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:44 schreef Jahnoo het volgende:
[..]
Het was een FBchat-gesprek. Heb het snel opgeslagen, weet alleen niet of het geplaatst mag worden als de namen + rest onherkenbaar zijn gemaakt?
Had je gisteravond maar online moeten zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:47 schreef 2682000 het volgende:
[..]
Denk t niet, maar wat was de hoofdlijn van het gesprek ?
In een beschrijving waar gezocht was naar de dader van de dubbele verkrachting stond dat zijn 'oogstand afwijkte'quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:41 schreef matthijst het volgende:
Tweede video, drank en drugs...
http://www.rtvutrecht.nl/(...)t-in-den-dolder.html
Als die dude een kloon is dan is het wel een goeie... vooral dat stukje dat ie scheel is, foto’s van binnen en ‘s kijken of ie binnen 2 dagen weer in Vught zit.
Heb die gewiste whatsappscreenshot niet gezien...
ZO HEY heb je last van ochtend humeur zeg sjeeezuuus?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:47 schreef Jahnoo het volgende:
[..]
Had je gisteravond maar online moeten zijn.
Had je gisteravond maar online moeten zijn!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:54 schreef 2682000 het volgende:
Had je gisteravond maar online moeten zijn.
Ik heb gisteravond alleen wat verhalen in de ronde zien gaan over wat voor een verknipte figuur die MP is. Maar dat wisten we al lijkt me...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:47 schreef 2682000 het volgende:
[..]
Denk t niet, maar wat was de hoofdlijn van het gesprek ?
Zit jouw tamponnetje ookal niet lekker? Ik was fietsen ja!!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:55 schreef warhamstr het volgende:
[..]
Had je gisteravond maar online moeten zijn!
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:57 schreef 2682000 het volgende:
[..]
Zit jouw tamponnetje ookal niet lekker? Ik was fietsen ja!!
M heeft een beruchte/beroemde oom die in Vught zit er zijn kranteartikelen van die man, mag dat geplaatst?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:41 schreef timmmmm het volgende:
Als je die reacties leest kan je toch haast niet anders concluderen jongens?Iemand lacht zich ergens echt de ballen uit de broek om jullie goedgelovigheid. "Zelfs bij 'kleniek' gaan ze zich niet op het achterhoofd krabben, ik kan echt álles zeggen"
Zal vast ook de FB hebben gelezen, en het ook niet op z'n geweten willen hebben.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:59 schreef Leandra het volgende:
Dat twitteraccount dat de foto's hiervandaan haalde en op twitter zette bestaat iig niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |