Thanksquote:Op woensdag 11 oktober 2017 05:38 schreef Stupidisco het volgende:
Auto moeder Michael P. in beslag genomen
Op de dag dat Anne Faber verdween, 29 september, was de moeder van Michael P. jarig. Het zou een reden kunnen zijn geweest voor het verlenen van verlof aan de man die nu vastzit voor de verdwijning van de studente. Meerdere mensen melden aan De Telegraaf dat P. onlangs in de wagen van zijn moeder reed in Spakenburg. Dat zou het potentiële gebied waarin Anne zich al dan niet levend bevindt, aanzienlijk vergroten. De auto is in beslag genomen voor onderzoek.
De moeder van P. werkt in Spakenburg. In dit dorp is P. in haar auto gezien. De politie liet gisteravond in een reactie weten hier nog niets over te kunnen zeggen. Of P. inderdaad verlof had en de kliniek op 29 september mocht verlaten, willen het Openbaar Ministerie en het ministerie van Justitie niet zeggen.
Bron: Telegraaf
De kans dat ze haar vinden wordt zo wel erg klein nu.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 05:38 schreef Stupidisco het volgende:
Op de dag dat Anne Faber verdween, 29 september, was de moeder van Michael P. jarig. Het zou een reden kunnen zijn geweest voor het verlenen van verlof aan de man die nu vastzit voor de verdwijning van de studente. Meerdere mensen melden aan De Telegraaf dat P. onlangs in de wagen van zijn moeder reed in Spakenburg. Dat zou het potentiële gebied waarin Anne zich al dan niet levend bevindt, aanzienlijk vergroten. De auto is in beslag genomen voor onderzoek.
De moeder van P. werkt in Spakenburg. In dit dorp is P. in haar auto gezien. De politie liet gisteravond in een reactie weten hier nog niets over te kunnen zeggen. Of P. inderdaad verlof had en de kliniek op 29 september mocht verlaten, willen het Openbaar Ministerie en het ministerie van Justitie niet zeggen.
De vrouw op de foto huilt ook, dat zorgt ervoor dat je er ook anders uit ziet. Ik vind dat ze er ook bizar veel op lijkt. Mooi van die tattoo! Dat kan duidelijkheid scheppen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 05:36 schreef theDutcher het volgende:
[..]
Eens.
Ik zie sowieso, op deze foto dan, aardig wat overeenkomsten. Ook de vorm en de stand van de wenkbrauwen lijken te matchen.
Hoe dan ook; erg bizar dit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Maraca op 11-10-2017 06:28:03 ]Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
+/- 2 uur lopenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 06:34 schreef Eenskijken het volgende:
Hoe ver is dat vrouwen instituut van het vliegveld?
Was al gepostquote:Op woensdag 11 oktober 2017 06:37 schreef Super_Fucker_II het volgende:
https://www.facebook.com/(...)0005953008662&type=3
Ik had eerst alleen de profiel van de 'originele' post geplaatst. Dit is een directe link met duidelijke foto (geen uitsnede of gecomprimeerd).quote:
Wat een soft naar land leven we op dit gebied. Een gevaarlijke gek. Je moeder jarig? Tuurlijk, ga maar een dagje op pad.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 05:38 schreef Stupidisco het volgende:
Ik kan het niet geloven, maar zou het wel willen, want dan betekent dat er nog een kans is dat ze leeft.quote:
Natuurlijk, maar het is te onwaarschijnlijk.. als de foto nu ergens binnen Europa was gemaakt had ik wat realistischer gevonden.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 06:51 schreef Super_Fucker_II het volgende:
[..]
Ik kan het niet geloven, maar zou het wel willen, want dan betekent dat er nog een kans is dat ze leeft.
Hmm nee.. met de auto vervoer je iemand in een halve dag naar de andere kant van Europa. Zonder dat je door controles moet of prive vliegtuigen moet regelen.:quote:Op woensdag 11 oktober 2017 06:55 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Europa is net zo onwaarschijnlijk als Zuid-Amerika. Vanaf Schiphol vlieg je net zo makkelijk naar Fortaleza als bijv. Barcelona, alleen ben je een paar uur meer tijd kwijt,
Alleen moet je dan nog een keer overstappen, of 2x, en heb je wel wat meer papieren nodig dan enkel een paspoort.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 06:55 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Europa is net zo onwaarschijnlijk als Zuid-Amerika. Vanaf Schiphol vlieg je net zo makkelijk naar Fortaleza als bijv. Barcelona, alleen ben je een paar uur meer tijd kwijt,
Ja hoor, want dan hoef je zeker niet door de douane?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 06:57 schreef ManianMan het volgende:
Kan ook privevliegtuig helicopter zijn geweest.
Of een fakeaccount op fb en is ze gewoon in nederland gefotografeerd
Klopt, ik refereerde aan de theorie dat ze zelf dan vertrokken zou zijn. Niet dat ze ontvoerd is o.i.d.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 06:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hmm nee.. met de auto vervoer je iemand in een halve dag naar de andere kant van Europa. Zonder dat je door controles moet of prive vliegtuigen moet regelen.:
Lekker geslapen?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Een helikopter is helemaal mooi, die vliegt vast wel even naar Brazilië ja
Die zoeken naar flesjes en zakmessenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 06:58 schreef Eenskijken het volgende:
Het zou kunnen, maar de groted vraag is dan hoe ze voorbij de douane is gekomen.
Douane stelt geen flikker voorquote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja hoor, want dan hoef je zeker niet door de douane?
En dan nog, een privévliegtuig.... Een helikopter is helemaal mooi, die vliegt vast wel even naar Brazilië ja
heb je die foto gezien? Als 2 druppels water.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:06 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Echt he, iedereen die er ook serieus op reageert
Je zult er toch eerst door moeten, privévliegtuig of niet. En dan nogquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:07 schreef Marsenal het volgende:
Een getankt privevliegtuig klaar hebben ataan voor een ongeplande ontvoering lijkt me iets te Hollywood.
Het kan ook gepland zijn hoor tank een vliegtuig en laat het wachten...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:07 schreef Marsenal het volgende:
Een getankt privevliegtuig klaar hebben ataan voor een ongeplande ontvoering lijkt me iets te Hollywood. We weten toch allemaal wel dat het meest waarschijnlijke is dat ze gewoon ergens verstopt is en al vanaf dag 1 dood?
Dat Facebook account is wel echt, bestaat al langer en er staan meer vermisten ed op. Het is alleen niet Anne.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:10 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het kan ook gepland zijn hoor tank een vliegtuig en laat het wachten...
Maar goed kan ook een nepaccount zijn met een foto van anne die in nederland is gefotografeerd!
Dan met een vals paspoort, en denk je niet dat iemand haar dan herkend zou hebben?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:10 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Als ze alleen vertrokken zou zijn kon ze probleemloos overal naartoe zijn gegaan. In het scenario van ontvoering is dat haast onmogelijk, alsof ze dan niet aan de douane zou melden dat ze ontvoerd was en dan was ze niet bij een ziekenhuis achtergelaten.
Klinkt als het plot van een nieuwe Hangover-film. Meisje is aan het fietsen en eindigt in een ver land met een nieuwe tattoo.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 04:38 schreef Poepz0r het volgende:
Tattoo zal uitsluitsel geven i guess. Wat is dit gek zeg.
Ja en neequote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
heb je die foto gezien? Als 2 druppels water.
Jij bent van Fokker, jij kan het weten : )quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat Facebook account is wel echt, bestaat al langer en er staan meer vermisten ed op. Het is alleen niet Anne.
En een vliegtuig, ook privé heeft voor dat soort reizen een flightplan nodig, dat kun je niet even zomaar doen.
zou standaard moeten zijn, geleuter van vannacht is allemaal BNW waardigquote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Nu snap ik waarom dit topic voorheen 's nachts dicht ging
johquote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:31 schreef gynaika het volgende:
Auto moeder Michael P. in beslag genomen:
https://www.telegraaf.nl/(...)-p-in-beslag-genomen
ddvw?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:33 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Nou maar weer ontopic...
Zou ddvw weer terugkomen?
Twitter plaatst screenshots van het interview met ddvw
Wasda?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:33 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Nou maar weer ontopic...
Zou ddvw weer terugkomen?
Twitter plaatst screenshots van het interview met ddvw
en dan zeggen ze dat wij bnw zijnquote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:40 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Ddvw is een user uit topic #61 en #62 die praat over MP en zat naar eigen zeggen samen met hem in de gevangenis.
Ik lees die tweet net, wel bijzonder...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:40 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Ddvw is een user uit topic #61 en #62 die praat over MP en zat naar eigen zeggen samen met hem in de gevangenis.
Welkequote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik lees die tweet net, wel bijzonder...
quote:
Ergens wel want als je je aanmeldt denk je daar niet zo bij na? Aan de andere kant tegenwoordig misschien wel meer ivm privacy etc.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:45 schreef Jahnoo het volgende:
Ben ik de enige die het best wel bijzonder vindt dat Ddvw z'n online status heeft verborgen? Waarom zou zo'n iemand die net een account heeft aangemaakt, ook dát instellen?
Ik vind het apart, het zou niet iets zijn wat ik direct zou instellen als ik net een account heb aangemaakt om mensen op een internetforum te vertellen over MP.
Als ik hem was, en ik ken FOK! verder helemaal niet en ik wilde alleen maar informatie vrijgeven over de mogelijke dader, zou die online status mij echt verder weinig interesseren. Laat staan op zoek gaan hoe het moet.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ergens wel want als je je aanmeldt denk je daar niet zo bij na? Aan de andere kant tegenwoordig misschien wel meer ivm privacy etc.
Aangezien het er daarna over ging dat hij keurig om 23.00 uur offline gegaan was kan het best zijn dat hij daardoor wist dat het kon, maar het kan natuurlijk ook gewoon een kloon zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:45 schreef Jahnoo het volgende:
Ben ik de enige die het best wel bijzonder vindt dat Ddvw z'n online status heeft verborgen? Waarom zou zo'n iemand die net een account heeft aangemaakt, ook dát instellen?
Ik vind het apart, het zou niet iets zijn wat ik direct zou instellen als ik net een account heb aangemaakt om mensen op een internetforum te vertellen over MP. Al helemaal als je verder FOK! niet kent ofzo en niet weet dat het een mogelijkheid is. En laten we niet vergeten dat hij 'op Google zocht naar informatie over MP en toen op FOK! kwam'.
Dus omdat jij dat niet zou doen, doet niemand het?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:52 schreef Jahnoo het volgende:
[..]
Als ik hem was, en ik ken FOK! verder helemaal niet en ik wilde alleen maar informatie vrijgeven over de mogelijke dader, zou die online status mij echt verder weinig interesseren. Laat staan op zoek gaan hoe het moet.
Het eerste dat ik doe met een account is dat soort dingen uitschakelen. En ik weet zeker dat er meer mensen zijn die dat doen. Maar hoe is dit eigenlijk relevant voor het topic? Niet toch?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ergens wel want als je je aanmeldt denk je daar niet zo bij na?
Nahja relevant. De vraag blijft wel of de info die hij geeft waar is toch?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het eerste dat ik doe met een account is dat soort dingen uitschakelen. En ik weet zeker dat er meer mensen zijn die dat doen. Maar hoe is dit eigenlijk relevant voor het topic? Niet toch?
Nou ja, met die foto's scoort hij wel puntenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nahja relevant. De vraag blijft wel of de info die hij geeft waar is toch?
OT dan maar weer....![]()
het kan geshopped zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, met die foto's scoort hij wel punten
Waarom meldt alleen Telegraaf hierover en andere, meer betrouwbare bronnen niets?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 08:19 schreef woxxel het volgende:
Auto van zn moeder is in beslag genomen. Toch een auto
Telegraaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |