We kennen elkaar zelfsquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:19 schreef klaprooss het volgende:
EG jaaa echt wel zwanger! Ik ben nieuwsgierig wie je bent! Wie ben je
Haha, dat scheelde gisteren bijna niks, 'gelukkig' heb ik een hoop buikgedoe gehad de afgelopen jaren en staat er dus altijd een emmer naast m'n bed.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 11:59 schreef Missladybug het volgende:
Beterschap Tink!
Niet je nieuwe bed volspugen he
Neequote:Op donderdag 19 oktober 2017 17:38 schreef ElenaGilbert het volgende:
Beterschap Tink!
Ik had net twee negatieve testen
Hopen dat het snel loslaat en we weer verder kunnen
Oh nee! Wat naarquote:Op donderdag 19 oktober 2017 17:38 schreef ElenaGilbert het volgende:
Beterschap Tink!
Oh nee wat balenquote:Op donderdag 19 oktober 2017 17:38 schreef ElenaGilbert het volgende:
Beterschap Tink!
Mja ik ga uit de collectieve dat is wel jammer. Dus moet even goed vergelijken.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:00 schreef June. het volgende:
Wat verdrietig Elena. Sterkte.
@TP, nee maar is misschien wel een goed idee. Ik stap eigenlijk altijd eind november over, dan vergelijk ik meerdere dingen (o.a. dus zorgverzekering) en kijk ik of ze nog de goedkoopste zijn.
Nog niet, maar zodra de polissen bekend zijn ga ik dat wel doe . Voor verloskundige zorg was er laatste tijd ook een en ander in het nieuws. ( https://nos.nl/nieuwsuur/(...)lveren-kruis-op.html ).quote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hebben jullie al gekeken voor je zorgverzekering volgend jaar?
Oh is dat ook nog iets dat ze aangesloten zitten bij een bepaalde verzekering...quote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:19 schreef Camac het volgende:
[..]
Nog niet, maar zodra de polissen bekend zijn ga ik dat wel doe . Voor verloskundige zorg was er laatste tijd ook een en ander in het nieuws. ( https://nos.nl/nieuwsuur/(...)lveren-kruis-op.html ).
Dus wellicht dat ik ook even check bij de praktijk hier in het dorp waar ze contracten mee hebben volgend jaar.
Elena.
Tink, Beterschap
Sowieso krijg je zorg wel vergoed, maar als het niet-gecontracteerd is dan moet je het wellicht zelf voorschieten of je zorgverzekering heeft stomme regels met niet-gecontracteerd zorgverleners en vergoedingen waardoor je niet alles vergoed krijgt.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh is dat ook nog iets dat ze aangesloten zitten bij een bepaalde verzekering...
Ik heb nog geen idee waar ik woon volgend jaar.. Ja waarschijnlijk Eindhoven. Maar dat is ook nogal ruim
Nog wat uitzoekwerk te doen dan.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:33 schreef Camac het volgende:
[..]
Sowieso krijg je zorg wel vergoed, maar als het niet-gecontracteerd is dan moet je het wellicht zelf voorschieten of je zorgverzekering heeft stomme regels met niet-gecontracteerd zorgverleners en vergoedingen waardoor je niet alles vergoed krijgt.
Ik ga dit weekend beginnen met mn ei zoekenquote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nog wat uitzoekwerk te doen dan.
Loop jij weer gelijk met mij deze maand? Ik ben weer op ei jacht.
Ah ja ik begin op dag 10 minste kans om hem te missen. Morgen is dag 12 toen had ik hem vorige maand.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:37 schreef Camac het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend beginnen met mn ei zoeken
Ga jij dat strikje voor bij die eitjes maar eens zoekenquote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:54 schreef Stippelrientje het volgende:
Ei-vind-stok zegt dat het pasen is![]()
Mij hoor je een paar dagen niet
Dan lopen we weer redelijk gelijk op. Ik zit vandaag op dag 11.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 22:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah ja ik begin op dag 10 minste kans om hem te missen. Morgen is dag 12 toen had ik hem vorige maand.
Ja, ik kijk oa naar de eigen bijdrage voor de kraamzorg, ziekenhuisbevalling en de verloskundige zorg. Had ik vorig jaar m'n pakket al op aangepast (zilveren kruis, twee sterren geloof ik), maar amper gebruik gemaakt van de aanvullende verzekering. Alleen voor niet-vergoede medicatie. Ga wel nog een paar keer osteopaat of acupunctuur voor de vruchtbaarheid meepakken en als ik zwanger zou raken, wrs fysiotherapie.quote:Op donderdag 19 oktober 2017 21:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hebben jullie al gekeken voor je zorgverzekering volgend jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |