abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174465112
Elena gefeli *O*
En zeker niet schuldig om voelen.. lekker zelf even blij zijn en op roze wolk leven O+

Ik lees wel steeds mee maar vind het moeilijk om aan te haken :@ Ik ben er gewoon niet zo mee bezig zoals anderen hier (geen extra testen of wat dan ook) en spiraaltje is er ook nog maar een 3-tal weken uit...

Wel hoop ik steeds voor de lang-wachtenden dat er positieve streepjes gaat regenen *; *O*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:40:02 #127
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174465595
Woehoew, een week na de spiraal eruit had ik gisteren echt een heel duidelijk ovulatieteststreep. En al drie dagen slijm, dus volgens FF was klussen geen slecht idee. Vrijdag was m''n ovulatietest nog wit, dus blijf nog even een paar dagen doortesten natuurlijk, maar toch... er is iig iets dat op een cyclus lijkt :D

En hoera voor ons nieuwe bed :s)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174466873
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:43 schreef klaprooss het volgende:
Ik ben aan t broekloeren op cervixslijm :+ zodat ik mijn vruchtbare dagen opspoor. Na de miskraam is het natuurlijk een groot vraagteken wanneer het allemaal weer aan de gang is.

Oh wat rot June van de puistjes ook zo’n lastige plek maar wel fijn dat je je ei gespot hebt :)!
Ik had dus echt nooit slijm he! gewoon waterig en veel meer :)
pi_174469033
Hier eigenlijk ook altijd hetzelfde tot 2 dagen voor mijn menstruatie ofzo.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174470472
Gefeliciteerd Elena! Heb je vandaag een mooie duidelijke test te pakken?
Niet schuldig voelen joh. Ik heb op dit gebied pech maar op andere gebieden juist weer veel geluk.
En zo heeft iedereen iets.

Tink en Klaproos, stelletje slijmerige dingen zijn jullie :9

Ik neem plaats op het wachtbankje.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:07:03 #131
208890 June.
Seriously?
pi_174470640
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:43 schreef klaprooss het volgende:
Ik ben aan t broekloeren op cervixslijm :+ zodat ik mijn vruchtbare dagen opspoor. Na de miskraam is het natuurlijk een groot vraagteken wanneer het allemaal weer aan de gang is.

Oh wat rot June van de puistjes ook zo’n lastige plek maar wel fijn dat je je ei gespot hebt :)!
Hoe zie je dat eigenlijk :@? Ik heb het idee dat het bij mij altijd hetzelfde is haha.
En puisten is inderdaad kut, maar zodra mijn ovulatie is geweest wordt het weer beter.

En Elena, niet schuldig voelen. Voor iedereen is het uiteindelijk een lucky shot ;) Elke maand iets van 20% kans :s)
Shine bright like a diamond.
pi_174471154
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:32:19 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_174471213
Bij crumbly zou ik een arts raadplegen.
disclaimer
pi_174471762
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
Bij crumbly zou ik een arts raadplegen.
Zo van “even de schilders wegblazen”
Kwak
pi_174472864
Ik houd mijn slijm niet echt in de gaten, maar zo af en toe denk ik bij het afvegen van mijn plas "sjonge, dat is veel slijm!" en dat valt ongeveer samen met oplopende ovulatietesten.

SPOILER: sorry voor de ranzigheid
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174472957
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:54 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Ik houd mijn slijm niet echt in de gaten, maar zo af en toe denk ik bij het afvegen van mijn plas "sjonge, dat is veel slijm!" en dat valt ongeveer samen met oplopende ovulatietesten.
Mn eerste cyclus was het zoveel dat ik wel verkouden leek. Maar dan uit mn verkeerde neus :+ :')
pi_174473170
Ik heb wel de dag nadat we seks hebben gehad echt veel meer.. Dan doe ik altijd maar een inlegkruisjes in :@
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:26:24 #138
208890 June.
Seriously?
pi_174473439
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 16:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb wel de dag nadat we seks hebben gehad echt veel meer.. Dan doe ik altijd maar een inlegkruisjes in :@
Ja, maar is dat niet gewoon nalekken? O-) :P
pi_174473508
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 16:26 schreef June. het volgende:

[..]

Ja, maar is dat niet gewoon nalekken? O-) :P
Gewoon zo'n kapotte kraan die blijft druipen ofzo _O-
pi_174473932
Wat een details :')

De keren dat ik zwanger was, liep er niets terug direct na de sex. Vandaar dat ik tot 2 keer Toe dacht, dit zou wel eens succesvol kunnen zijn :+

Test vanochtend met niet gevoelige test (pas vanaf nod. Man kocht die met de opmerking, die moet knallen want je bent overtijd. Schatje O+ leg dan maar eens uit dat je overtijd bent in je niet zwangere cyclus maar nog niet overtijd als je zwanger bent (lf van 7-10 dagen gemiddeld)
pi_174475467
EG; jij was een kloon toch? :@ Ik heb zo’n vermoeden wie je bent dan denk ik.. Mooie strepen! *O* vast een voorzichtige gefeliciteerd!

Ik sla al dat slijm gedoe over hoor dames, dat is echt zo niet mijn ding _O- .

Hier alles rustig. Spiraal is verwijderd en sindsdien rommelt er wel wat in mijn hormoonspiegel, maar nog niks heel schokkends. Ik ben er ook niet echt veel mee bezig, eigenlijk.
pi_174475536
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:26 schreef silliegirl het volgende:
EG; jij was een kloon toch? :@ Ik heb zo’n vermoeden wie je bent dan denk ik.. Mooie strepen! *O* vast een voorzichtige gefeliciteerd!

Ik sla al dat slijm gedoe over hoor dames, dat is echt zo niet mijn ding _O- .

Hier alles rustig. Spiraal is verwijderd en sindsdien rommelt er wel wat in mijn hormoonspiegel, maar nog niks heel schokkends. Ik ben er ook niet echt veel mee bezig, eigenlijk.
je mag een pb sturen hoor :D ik denk jij gaat zelf (ook) weer voor een in 1x raak :D
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:19:56 #143
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174476860
Mijn ovulatietest was net lichter dan gisteravond. Morgen nog een keer testen en als hij dan weer blanco of nog lichter is, was m'n eisprong vandaag, toch? Of snap ik dat verkeerd?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174476905
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:19 schreef Tink89 het volgende:
Mijn ovulatietest was net lichter dan gisteravond. Morgen nog een keer testen en als hij dan weer blanco of nog lichter is, was m'n eisprong vandaag, toch? Of snap ik dat verkeerd?
Op je piek en dan binnen 36 uur was het geloof ik.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:49:04 #145
208890 June.
Seriously?
pi_174477715
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:19 schreef Tink89 het volgende:
Die ovulatietesten meten het LH hormoon in je urine. Als je dus een goede tweede streep ziet, betekent het dat je LH hormoon op dat moment het hoogst is. Dat is een teken voor je lijf om de ovulatie in gang te zetten, en dat is ongeveer 24 tot 48 uur na die piek. Helemaal precies weet je het dus niet.
pi_174479172
Gefeliciteerd Elena *O*

Nog een :* voor dromertje voor het ontzettend lange wachten.

Voor klaprooss ook nog een :* Ik had wel gelezen over je miskraam, maar volgens mij nog niet gereageerd. Hoe gaat het nu met je? (als je dat niet wilt bespreken, ook prima hoor)
Hopelijk snel vruchtbaar slijm zichtbaar en dat je cyclus op orde is en snel zwanger.

Feyre :* Bloed is kut, zeker als je overtijd bent.

MLB mijn duimen draaien voor je :*

Jammer noa dat ml precies nu in het buitenland is.

Ik moest gnorfen om de verhalen rond babies verwekken bij je ouders :+ En de cervixslijm. :9 Hier genoeg ervaring mee en veelvuldig inlegkruisjes nodig. anders vond het echt regelmatig alsof ik in mijn broek pies

Ik kom ook slecht aangehaakt. Probeer wel mee te lezen, maar sta ook niet overal ingelogd. Wil dan later reageren, wat ik weer vergeet.
Ik moest hier heel verrassend achter de afspraak met de gyn aan bellen. Schijnt volgende week te zijn, schriftelijke bevestiging alleen nog niet binnen. Op maar mijn eisprong dan maar voor de volgende ronde.
pi_174479933
Fuchsia ik wil even zeggen dat ik het zo knap vind hoe je de moed er nog een beetje in houdt (iig zo kom je over). Wéér er zelf achteraan moeten, pff :{. Wanneer heb je nou precies gesprek dan?

Ik had de vorige keer twee dagen een LH piek en toen ben ik gestopt met de ovulatietesten want toen dacht ik ok zal wel klaar zijn nu? Maar je eisprong is dus 24/48u ná de eerste piek? Dan heb ik een LF van 8 dagen gehad.. dat is wel kort he? Hm.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174480455
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 10:59 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Ik had dus echt nooit slijm he! gewoon waterig en veel meer :)
Ik heb echt precies alle fases die je ziet als je googled :’) ik kan daar echt van op aan :D
♥ J & S
pi_174480725
Ik merk het vooral aan mijn libido :')
pi_174480838
Hier altijd wel een duidelijk verloop van het slijm! Wat wel handig is ik heb nooit ovulatietesten o.i.d moeten gebruiken. Op de vruchtbaarste dagen is het idd soms wel een beetje vervelend :') maar dat maakt het in bed extra makkelijk :9~ _O-

Fuchsia, het gaat goed! Blij dat het achter de rug is, nog soms een beetje geïrriteerd dat ik een aantal weken in de zeik ben genomen voor Mn gevoel maar verder wel ok :), dank je wel!
Wat vervelend dat je zelf er zo achteraan moet zitten zeg!
En wat betreft aanhaken ik heb idd ook momenten dat het wel lukt en dan weer 2 weken niet.

EG jaaa echt wel zwanger! Ik ben nieuwsgierig wie je bent! Wie ben je :+ ?!?!

En een verkouden neus _O-
En meer..
♥ J & S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')