abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174450025
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 12:43 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Da's wel heel oldschool ja :D Kun je ze niet uit eten sturen ofzo? _O-
Haha ja dat zijn wij idd al aan het beraden
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174450030
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 12:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oké ik heb ergens dit weekend mijn eisprong.. Maar wij slapen bij mijn ouders..

Weer net als vroeger _O-
mooi verhaal voor later. Je bent verwekt bij opa en oma thuis :D
pi_174450119
Bah dromertje wat naar. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Hier in between hoop en onzekerheid.
Mijn nod was volgens mijn app zaterdag. Ik had wat roze afscheiding maar eenmalig en meer niet. Verder ben ik rete verstrooid (hét symptoom bij de eerste) en ben ik iedere keer misselijk na mijn koffie. Maar ik durf niet te hopen, voor de eerste zwangerschap was ik ontzettend regelmatig en na het verwijderen van mijn spiraal leek ik weer net zo regelmatig te zijn, maar of je dat kan zeggen na twee menstruaties? Ik zit op dag 30 volgens mijn app, daar ben ik nog nooit overheen gegaan. Dus ik verwacht dat het vanavond los barst. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door ElenaGilbert op 16-10-2017 13:41:34 ]
pi_174451624
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:08 schreef ElenaGilbert het volgende:

[..]

Ik ben daar ook verwekt _O-
pi_174451630
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:13 schreef ElenaGilbert het volgende:
Bah dromertje wat naar. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Hier in between hoop en onzekerheid.
Mijn nod was volgens mijn app zaterdag. Ik had wat roze afscheiding maar eenmalig en meer niet. Verder ben ik rete verstrooid (hét symptoom bij de eerste) en ben ik iedere keer misselijk na mijn koffie. Maar ik durf niet te hopen, voor de eerste zwangerschap was ik ontzettend regelmatig en na het verwijderen van mijn spiraal leek ik weer net zo regelmatig te zijn, maar of je dat kan zeggen na twee menstruaties? Ik zit op dag 30 volgens mijn app, daar ben ik nog nooit overheen gegaan. Dus ik verwacht dat het vanavond los barst. :')
Omg ik had al lang getest denk ik haha.
pi_174451829
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 14:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Omg ik had al lang getest denk ik haha.
kans dat 1x klussen effectief is geweest acht ik minimaal 😂 ik denk dat mijn lichaam mij voor de gek houdt dus test uit zelfbescherming nog niet.
Bij mijn eerste had ik op dag 33 een positieve test (toen ook pas getest voor het eerst) dus ik wacht nog even af haha
pi_174452230
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 14:43 schreef ElenaGilbert het volgende:

[..]

kans dat 1x klussen effectief is geweest acht ik minimaal 😂 ik denk dat mijn lichaam mij voor de gek houdt dus test uit zelfbescherming nog niet.
Bij mijn eerste had ik op dag 33 een positieve test (toen ook pas getest voor het eerst) dus ik wacht nog even af haha
Wat spannend!!!! :o
pi_174452458
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:08 schreef ElenaGilbert het volgende:

[..]

Onze tweede ook :D Ik hoop dat mijn ouders niet exact teruggerekend hebben :@
pi_174454759
Ik hoop dat mijn lichaam mij niet snel meer voor de gek houd, dan kunnen we verder..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174454863
Dat is een streep toch :D
pi_174454990
9/10 dpo om 17.00 :')
pi_174455006
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 14:43 schreef ElenaGilbert het volgende:

[..]

Ik wilde net zeggen: minimaal is niet nihil, weet je hoeveel vrouwen bij ontmaagding of door verkrachting zwanger raken? Dat is ook steeds maar één keer :D
En toen

quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 17:40 schreef ElenaGilbert het volgende:
Ik hoop dat mijn lichaam mij niet snel meer voor de gek houd, dan kunnen we verder..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zéker een streep!
pi_174455009
*O* *O* *O* *O*
pi_174455034
Wat een bijzonder gevormde test trouwens :D

Maarruh, morgenochtend gewoon nog een keer braaf testen met eerste urine en dan zul je zien, ben je zelf ook overtuigd ^O^
pi_174456031
Geen test meer in huis!
k Krijg deze week een hele zwik ovulatietesten binnen..iemand interesse? :')
pi_174457377
Elena dat is een streeep!! Mazzelpik! :D *O*.

Ik heb opzich wel interesse in die ovulatietesten, kan ze wel weer gebruiken helaas :(.

Paar dagen overtijd geweest, wat niet vaak voorkomt, maar inmiddels wel ongesteld ;(. En ik baal er gruwelijk hard van deze keer. Bah.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174457505
En een beetje bijgelezen..

Dromertje wat rot voor je! Wat frustrerend zo. Ik hoop met jullie mee dat je snel meer duidelijkheid krijgt, en dat je daarna ook snel twee streepjes piest natuurlijk :). Sterkte voor nu :*.

MLB even een :* voor jou, ik duim voor je dat het nu gewoon raak is.

TP hahah goede planning :D.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174458893
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 17:50 schreef ElenaGilbert het volgende:
9/10 dpo om 17.00 :')
Woahaa! Gefeliciteerd. Beide kinderen hier zijn eerste ronde kinderen en die test is wel duidelijk!
♥ J & S
pi_174459062
Feyre dat is ook echt niet fijn! Vooral na een aantal dagen overtijd.

Thinkk pink hier ook een opa en oma baby :+ Maargoed we woonden daar toen ook Haha.
En plus 1 op geen pil meer. Libido was echt 0.0 met pil en ben zo blij dat ik er achter ben gekomen dat het altijd aan die pil heeft gelegen!

Wat rot dromertje! Hopelijk snel meer duidelijkheid :*
♥ J & S
pi_174459768
Wow Elena, ik doe vast een voorzichtige *O* voor je!
  maandag 16 oktober 2017 @ 21:56:38 #121
208890 June.
Seriously?
pi_174460769
Gefeliciteerd Elena! Hier ook weer een ei gespot dus hopelijk volg ik en anderen hier in het topic je snel!

En t.a.v. de pil, ik heb weer enorm veel last van puisten sinds ik gestopt ben. Met name op mijn rug, echt vervelend.
Shine bright like a diamond.
pi_174462055
Ik ben aan t broekloeren op cervixslijm :+ zodat ik mijn vruchtbare dagen opspoor. Na de miskraam is het natuurlijk een groot vraagteken wanneer het allemaal weer aan de gang is.

Oh wat rot June van de puistjes ook zo’n lastige plek maar wel fijn dat je je ei gespot hebt :)!
♥ J & S
pi_174464039
Broekloeren:D tot je scheel ziet. Voor een derde eerste poging baby O+ jouw baby's zijn zo leuk klap O+

Ik voel me wel schuldig dat ik hier zo zit te jompelen voor een Lucky shot terwijl heel veel al zo lang bezig zijn hier ;(
pi_174464296
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 06:15 schreef ElenaGilbert het volgende:
Broekloeren:D tot je scheel ziet. Voor een derde eerste poging baby O+ jouw baby's zijn zo leuk klap O+

Ik voel me wel schuldig dat ik hier zo zit te jompelen voor een Lucky shot terwijl heel veel al zo lang bezig zijn hier ;(
Niet schuldig voelen. Is nergens voor nodig.
pi_174465004
Gefeliciteerd Elena!!!

Ik heb ook mijn ei gespot maar ml zit nog een paar dagen in het buitenland helaas! Deze ronde kunnen we niet meer benutten, volgende keer beter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')