Haha ja dat zijn wij idd al aan het beradenquote:Op maandag 16 oktober 2017 12:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Da's wel heel oldschool jaKun je ze niet uit eten sturen ofzo?
mooi verhaal voor later. Je bent verwekt bij opa en oma thuisquote:Op maandag 16 oktober 2017 12:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oké ik heb ergens dit weekend mijn eisprong.. Maar wij slapen bij mijn ouders..
Weer net als vroeger
Ik ben daar ook verwektquote:Op maandag 16 oktober 2017 13:08 schreef ElenaGilbert het volgende:
[..]
mooi verhaal voor later. Je bent verwekt bij opa en oma thuis
Omg ik had al lang getest denk ik haha.quote:Op maandag 16 oktober 2017 13:13 schreef ElenaGilbert het volgende:
Bah dromertje wat naar. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Hier in between hoop en onzekerheid.
Mijn nod was volgens mijn app zaterdag. Ik had wat roze afscheiding maar eenmalig en meer niet. Verder ben ik rete verstrooid (hét symptoom bij de eerste) en ben ik iedere keer misselijk na mijn koffie. Maar ik durf niet te hopen, voor de eerste zwangerschap was ik ontzettend regelmatig en na het verwijderen van mijn spiraal leek ik weer net zo regelmatig te zijn, maar of je dat kan zeggen na twee menstruaties? Ik zit op dag 30 volgens mijn app, daar ben ik nog nooit overheen gegaan. Dus ik verwacht dat het vanavond los barst.
kans dat 1x klussen effectief is geweest acht ik minimaal 😂 ik denk dat mijn lichaam mij voor de gek houdt dus test uit zelfbescherming nog niet.quote:Op maandag 16 oktober 2017 14:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Omg ik had al lang getest denk ik haha.
Wat spannend!!!!quote:Op maandag 16 oktober 2017 14:43 schreef ElenaGilbert het volgende:
[..]
kans dat 1x klussen effectief is geweest acht ik minimaal 😂 ik denk dat mijn lichaam mij voor de gek houdt dus test uit zelfbescherming nog niet.
Bij mijn eerste had ik op dag 33 een positieve test (toen ook pas getest voor het eerst) dus ik wacht nog even af haha
Onze tweede ookquote:Op maandag 16 oktober 2017 13:08 schreef ElenaGilbert het volgende:
[..]
mooi verhaal voor later. Je bent verwekt bij opa en oma thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde net zeggen: minimaal is niet nihil, weet je hoeveel vrouwen bij ontmaagding of door verkrachting zwanger raken? Dat is ook steeds maar één keerquote:Op maandag 16 oktober 2017 14:43 schreef ElenaGilbert het volgende:
[..]
kans dat 1x klussen effectief is geweest acht ik minimaal 😂 ik denk dat mijn lichaam mij voor de gek houdt dus test uit zelfbescherming nog niet.
Bij mijn eerste had ik op dag 33 een positieve test (toen ook pas getest voor het eerst) dus ik wacht nog even af haha
quote:Op maandag 16 oktober 2017 17:40 schreef ElenaGilbert het volgende:
Ik hoop dat mijn lichaam mij niet snel meer voor de gek houd, dan kunnen we verder..Dat is zéker een streep!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woahaa! Gefeliciteerd. Beide kinderen hier zijn eerste ronde kinderen en die test is wel duidelijk!quote:
Niet schuldig voelen. Is nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 06:15 schreef ElenaGilbert het volgende:
Broekloeren:D tot je scheel ziet. Voor een derde eerste poging babyjouw baby's zijn zo leuk klap
Ik voel me wel schuldig dat ik hier zo zit te jompelen voor een Lucky shot terwijl heel veel al zo lang bezig zijn hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |