abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174320662
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber

quote:
Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.

Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.

Bron: Politie
Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

Route zoals de politie denkt dat ze die genomen heeft: https://www.route.nl/fiet(...)bilt-langs-soest/map

Meer kleding gevonden die misschien van Anne is

https://www.ad.nl/dossier(...)an-anne-is~afb27a1c/

SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TIJDLIJN

quote:
Zedendelinquent aangehouden voor vermissing Anne Faber
In Den Dolder is een 27-jarige man aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de vermissing van Anne Faber. Het gaat om een zedendelinquent die in een psychiatrische kliniek werd behandeld. Faber is nog altijd vermist.

De verdachte zat een lange straf uit voor gewelds- en zedendelicten, meldt de politie. Hij was bezig aan zijn terugkeer in de maatschappij. Het is de politie nog niet duidelijk onder welk regime de man viel, oftewel of de man onbegeleid naar buiten mocht, hoe vaak dat dan was en voor hoelang.

Het onderzoek leidde gisteren naar de verdachte. Hij werd niet direct aangehouden, omdat de politie hoopte dat de man hen naar Faber zou leiden. Toen dat vanmiddag nog niet was gebeurd, werd hij aangehouden.

De politie wil niet zeggen hoe ze de man op het spoor zijn gekomen. Volgens de politie is het belangrijkste doel van het onderzoek erachter komen waar Faber is en hoe de verdachte betrokken is.

De zoekactie van politie, defensie en vrijwilligers gaat door, zegt de politie. Wel wordt het zoekgebied mogelijk iets verlegd, meer in de richting van de instelling waar de verdachte verbleef.

De 25-jarige Faber uit Utrecht ging vrijdag 29 september een eind fietsen. Vanuit Baarn kwam nog een laatste bericht, daarna verdween ze. De afgelopen dagen werd haar jas gevonden in de omgeving van Huis ter Heide. Ook zijn een rugzak en een fiets gevonden die vermoedelijk van haar zijn.

In Den Dolder zijn meerdere psychiatrische instellingen, maar er is maar één met een forensische afdeling. Die is een kwartiertje fietsen van het Blookerpark in Huis ter Heide, waar de fiets werd gevonden. De vermoedelijke fietsroute van Faber komt vlak langs de kliniek.

bron: NOS.nl (https://nos.nl/artikel/21(...)sing-anne-faber.html)
quote:
MAANDAG 9 OKTOBER
- Verrassend nieuws: de politie heeft een verdachte aangehouden. Het gaat om een 27-jarige zedendelinquent uit een kliniek in Den Dolder, die was op proefverlof. De politie hoopte dat de verdachte hen naar de verblijfplaats van Anne zou leiden, maar dat is nog niet gebeurd. Anne wordt nog vermist en de zoekacties gaan door.
- De politie heeft inmiddels 1700 tips ontvangen, teveel nog om allemaal persoonlijk te beantwoorden.
- Defensie hielp al achter de schermen bij het zoeken naar Anne, maar komt nu ook met zo'n 65 militairen naar de zoeklocaties.
- Stichting Signi Zoekhonden, die regelmatig helpt bij vermissingen, is verbaasd over de strategie van de Utrechtse politie in de zoektocht naar Anne Faber. De stichting heeft aangeboden te helpen maar de politie is daar niet op ingegaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:

Ontopic graag

-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
(Dat wil zeggen: kom niet met :"misschien was ze wel depressief" of "relatieproblemen" want daar is nergens aanleiding voor dus opbokken met die onzin
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.
-ook opmerkingen over d'r foto's kunnen achterwege blijven. (spiegelingen, weerkaatsingen, vrolijk/boos/bang etc etc
-BELANGRIJK Verdachte is een 27-jarige M.P. uit Zeewolde. Gelieve niet de volledige naam te posten aub
-BELANGRIJKSTE TIP: Negeer onzinposts, zet een TR en ga aub niet quoten. Negeren is de beste manier om een troll te ontmoedigen om zijn onzin voort te zetten

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174320666
Ik erg benieuwd waarom deze zaak zoveel aandacht heeft van heel NL.

Er gebeuren jaarlijks dit soort dingen die nog niet eens een schrijn van de aandacht krijgen van deze zaak. Wat maakt volgens jullie dit zo "bijzonder"?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2017 10:44:38 ]
pi_174320679
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:44 schreef henkkeumus het volgende:

Er gebeuren jaarlijks dit soort dingen die nog niet eens een schrijn van de aandacht krijgen van deze zaak. Wat maakt volgens jullie dit zo "bijzonder"?
Ik geloof dat jij de 1265786ste bent die dit vraagt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_174320687
quote:

https://nos.nl/op3/artike(...)faber-is-anders.html
pi_174320689
Was de eerste aanleg van de veroordelingen al geplaatst?
pi_174320690
quote:
Ik erg benieuwd waarom deze zaak zoveel aandacht heeft van heel NL. Er gebeuren jaarlijks dit soort dingen die nog niet eens een schrijn van de aandacht krijgen van deze zaak.
Wat maakt volgens jullie dit zo "bijzonder"?
Niet lullig bedoeld, maar dit is reeds zeer uitvoerig besproken in voorgaande delen. Met een enorme discussie over blank/zwart, knap/lelijk, etc.
pi_174320691
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik geloof dat jij de 1265786ste bent die dit vraagt.
Oh :'). Ja tering dit topic gaat nog sneller dan de sneltrein van Amsterdam > Parijs.
pi_174320698
Best een mooi overzicht?

https://www.google.com/ma(...)285196301367137&z=12

Geen idee of deze al voorbij is gekomen :@
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:45:55 #9
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174320707
quote:
Ik erg benieuwd waarom deze zaak zoveel aandacht heeft van heel NL. Er gebeuren jaarlijks dit soort dingen die nog niet eens een schrijn van de aandacht krijgen van deze zaak.
Wat maakt volgens jullie dit zo "bijzonder"?
Is al een heel mooi artikel over geschreven door ik meen NOS.

Hebbes;
www.google.nl/amp/s/nos.n(...)faber-is-anders.html
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174320712
quote:

Omdat ze knap is. En blond.
pi_174320735
quote:
Dus ze eisten in eerste aanleg 15 jaar waarna hij 16 jaar kreeg opgelegd: met het commentaar van de rechter dat de samenleving zo lang mogelijk tegen hem beschermd moet worden.
Vervolgens vinden ze de straf bij het OM te hoog, OM gaat in hoger beroep en eist dan 10 jaar ineens en dan krijgt-ie 11 jaar.
En na dat hoger beroep duurt het nog nauwelijks 5 jaar en hij wordt weer losgelaten op de samenleving....
Bizarre gang van zaken.
I´m back.
pi_174320740
WLaumans twitterde op dinsdag 10-10-2017 om 10:46:11 Politieheli vliegt laag over Den Dolder. #anne faber https://t.co/av9bLdMtFZ reageer retweet
pi_174320771
^O^ Voor de mod.
pi_174320774
quote:

Volwassen normale meid (geen "makkelijk target" van een kind), die sowieso niet zelf was weggelopen of mentale problemen had (9/10 vermissingen is er wel zoiets, dus daar identificeren mensen zich niet mee), die gewoon een stukje ging fietsen zoals zo velen doen en spoorloos is verdwenen.

Vooral dat het een hele normale meid was zoals velen hier zelf zullen zijn of die velen hier zelf zullen kennen. Het voelt gewoon zo dichtbij komen.

Een depressieve man van 62? Verschrikkelijk hoor, maar daar identificeer ik mij niet mee en je weet de reden eigenlijk toch al. Een kind van 8? Nog verschrikkelijker, maar ook daar identificeer ik mij niet zo erg mee.
pi_174320796
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:49 schreef Blue_note het volgende:
^O^ Voor de mod.
Dit. Respect voor de modjes en het adequaat handelen ^O^

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2017 10:50:11 ]
pi_174320800
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:38 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Naja, 5 jaar voor 2 verkrachtingen en tig overvallen...2012 ging hij de gevangenis is, dat is echt niks.
Plus voorarrest ...
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:50:28 #17
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174320808
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:49 schreef Blue_note het volgende:
^O^ Voor de mod.
pi_174320824
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dus ze eisten in eerste aanleg 15 jaar waarna hij 16 jaar kreeg opgelegd: met het commentaar van de rechter dat de samenleving zo lang mogelijk tegen hem beschermd moet worden.
Vervolgens vinden ze de straf bij het OM te hoog, OM gaat in hoger beroep en eist dan 10 jaar ineens en dan krijgt-ie 11 jaar.
En na dat hoger beroep duurt het nog nauwelijks 5 jaar en hij wordt weer losgelaten op de samenleving....
Bizarre gang van zaken.
Ja, er mag ook wel iemand van het OM op het matje geroepen worden om deze blunder te rechtvaardigen.
pi_174320837
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Ja, er mag ook wel iemand van het OM op het matje geroepen worden om deze blunder te rechtvaardigen.
Vele blunders..
pi_174320865
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bizarre gang van zaken.
Ja. Dit is toch echt onbegrijpelijk?! Iemand die nota bene trots is op zijn daad. Het was zijn droom.
Overduidelijk een totaal gestoord persoon. Waarom niet gewoon dank je wel zeggen dat zo iemand in ieder geval 16 jaar uit de samenleving gehaald wordt.

Dit vind ik om te janken.
pi_174320867
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:49 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

Volwassen normale meid (geen "makkelijk target" van een kind), die sowieso niet zelf was weggelopen of mentale problemen had (9/10 vermissingen is er wel zoiets, dus daar identificeren mensen zich niet mee), die gewoon een stukje ging fietsen zoals zo velen doen en spoorloos is verdwenen.

Vooral dat het een hele normale meid was zoals velen hier zelf zullen zijn of die velen hier zelf zullen kennen. Het voelt gewoon zo dichtbij komen.

Een depressieve man van 62? Verschrikkelijk hoor, maar daar identificeer ik mij niet mee en je weet de reden eigenlijk toch al. Een kind van 8? Nog verschrikkelijker, maar ook daar identificeer ik mij niet zo erg mee.
het missing white women syndrome is wel van toepassing natuurlijk. Leuk blond meisje wordt al gauw een social media campagne voor op gezet. Desondanks ben ik er wel blij om aangezien het gewoon verschrikkelijk is.
pi_174320873
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:51 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Vele blunders..
Welke blunders precies?
pi_174320891
quote:

[..]

Ik vind het toch wel tamelijk bizar in ieder geval. OM gaat in hoger beroep omdat ze vinden dat de straf te hoog is, terwijl ze zelf 15 jaar geëist hadden, vervolgens schroeven ze dit helemaal terug naar 10 jaar in tweede aanleg.
En in eerste aanleg zegt de rechter dat de samenleving zolang mogelijk tegen die gozer beschermd moet worden, maar uitputtend is de strafoplegging dan niet. Want dan zou ik hem toch 16 jr + TBS opgelegd hebben, als ik dat zou vinden. Dan kun je na uitzitten straf in ieder geval die woorden waar maken: zolang mogelijke bescherming van de samenleving.
I´m back.
pi_174320898
quote:

[..]

Ik snap de verontwaardiging heel goed. En dit is ook een zeer vreemde gang van zaken. Echter is het met dit soort misdrijven en veroordelingen heel lastig het goed te doen. Er komt namelijk ooit een moment dat diegene weer terug komt in de maatschappij. Of dat na 5-10-15 jaar is even daargelaten.

Iemand voor de rest van zijn leven vastzetten is misschien in dit geval wel het beste, maar niet uitvoerbaar of realistisch. Hoe cru ook.
pi_174320908
mickvanwely twitterde op dinsdag 10-10-2017 om 10:49:43 Tips over de vermissing van Anne Faber of verdachte Michael P.? Mail graag naar: m.van.wely@telegraaf.nl #AnneFaber reageer retweet
Triest
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:55:53 #26
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174320927
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:54 schreef chento het volgende:
mickvanwely twitterde op dinsdag 10-10-2017 om 10:49:43 Tips over de vermissing van Anne Faber of verdachte Michael P.? Mail graag naar: m.van.wely@telegraaf.nl #AnneFaber reageer retweet
Triest
Damn, beter melden ze dat aan de politie en niet aan die nep Carlo Boszhard inderdaad :|W
-Scorpion_17
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:56:48 #27
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_174320943
quote:
Triest
Kunnen ze weer mooie photoshops maken.
pi_174320946
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:55 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Damn, beter melden ze dat aan de politie en niet aan die nep Carlo Boszhard inderdaad :|W
Je kan de tweet rapporteren toch?
pi_174320953
Ik snap niet waarom ze niet (met een klein team) rond dat ecoduct lijken te zoeken op dit moment. Het ligt bij de zone waar Anne haar signaal verloor en schijnt dus de hangplek te zijn voor mensen uit de kliniek. Zou met grote kans daar ergens kunnen zijn gebeurd.

Hopelijk vandaag in ieder geval eindelijk de doorbraak...
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:57:26 #30
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174320958
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik vind het toch wel tamelijk bizar in ieder geval. OM gaat in hoger beroep omdat ze vinden dat de straf te hoog is, terwijl ze zelf 15 jaar geëist hadden, vervolgens schroeven ze dit helemaal terug naar 10 jaar in tweede aanleg.
En in eerste aanleg zegt de rechter dat de samenleving zolang mogelijk tegen die gozer beschermd moet worden, maar uitputtend is de strafoplegging dan niet. Want dan zou ik hem toch 16 jr + TBS opgelegd hebben, als ik dat zou vinden. Dan kun je na uitzitten straf in ieder geval die woorden waar maken: zolang mogelijke bescherming van de samenleving.
Nee, OM eist 10 jaar, rechter geeft 16 en in het hoger beroep komt er 11 uit. Zo las ik het.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174320967
quote:
Triest
Wat een mongool
pi_174320976
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja precies. Nu kunnen ze hem geen tbs geven maar waarom dan niet minimaal 25 jaar geven zonder enkele kans op vervroegde vrijlating. Als dat niet kan pas het dan aan zodat het wel kan. Zulke idioten moeten indirect gedwongen worden mee te werken met zo'n onderzoek zodat zij tbs kunnen krijgen.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:58:24 #33
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174320978
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:56 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Je kan de tweet rapporteren toch?
Al gedaan :Y
-Scorpion_17
pi_174320986
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:57 schreef Robin_fok het volgende:
Ik snap niet waarom ze niet (met een klein team) rond dat ecoduct lijken te zoeken op dit moment. Het ligt bij de zone waar Anne haar signaal verloor en schijnt dus de hangplek te zijn voor mensen uit de kliniek. Zou met grote kans daar ergens kunnen zijn gebeurd.

Daar zoeken ze / hebben ze gezocht
pi_174320996
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:58 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Al gedaan :Y
Idem. Sensatiezoekers :X
pi_174321001
quote:

Hadden ze al gedaan toch, gister?
Even de bron zoeken, weet het niet meer zeker
pi_174321002
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:58 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Ja precies. Nu kunnen ze hem geen tbs geven maar waarom dan niet minimaal 25 jaar geven zonder enkele kans op vervroegde vrijlating. Als dat niet kan pas het dan aan zodat het wel kan. Zulke idioten moeten indirect gedwongen worden mee te werken met zo'n onderzoek zodat zij tbs kunnen krijgen.
Ik ben het met je eens hoor, maar OOIT komt er een moment dat zo iemand weer in de maatschappij verschijnt.

Overigens is TBS opleggen ook zonder medewerking mogelijk. Wel lastig.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2017 11:00:31 ]
pi_174321004
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:35 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Verkrachting en moord.

Naar mijn insziens de meest walgelijke misdaden. Zware mishandeling, oke, als je uitschiet met een hamer in je hand. Maar verkrachting is echt voor de meest zieke mensen toegelegd en dan bedoel ik de mensen die uit bosjes komen en wachten op hun slachtoffer...of deze guy.
Het verschil tussen zware mishandeling en moord lijkt me nou eerlijk gezegd qua handelingen van de dader vaak te verwaarlozen. Dat lijkt er imo meer van af te hangen of het slachtoffer nou net wel of niet dodelijke verwondingen oploopt.

Bij de ene keer kopschoppen blijft het slachtoffer leven, bij een andere keer niet.
"Pools are perfect for holding water"
pi_174321009
quote:
Zou met grote kans daar ergens kunnen zijn gebeurd.

Volgens mij liep er gisteren al een groep agenten op die brug.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_174321010
quote:

Schijnt een hangplek te zijn.
Grote kans (???)
Je raekt an de dinge geweun.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:59:38 #41
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174321011
quote:

[..]

Dat kan je geven maar dat houdt in hoger beroep ook geen stand.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174321020
quote:
Triest
Wat een debiel :{
pi_174321022
Wat als ze niks vinden vandaag of morgen of daarna, hoe lang blijven ze dan zoeken?
pi_174321025
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:54 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik snap de verontwaardiging heel goed. En dit is ook een zeer vreemde gang van zaken. Echter is het met dit soort misdrijven en veroordelingen heel lastig het goed te doen. Er komt namelijk ooit een moment dat diegene weer terug komt in de maatschappij. Of dat na 5-10-15 jaar is even daargelaten.

Iemand voor de rest van zijn leven vastzetten is misschien in dit geval wel het beste, maar niet uitvoerbaar of realistisch. Hoe cru ook.
Beetje onderbuik van mij maar ik heb echt geen hoop in een goede terugkeer van zedendelinquenten. Pedo's en verkrachters mogen zo lang mogelijk verwijderd worden uit maatschappelijk belang.
pi_174321037
quote:

[..]

dan zou hij 52 zijn..ook dan is hij nog in staat *iets* ye doen...
Dat haald gewoon niet uit lijkt me
Personen die zulke misdrijf plegen zijn die uberhaubt wel instaat terug te keren naar de maatschappij
pi_174321044
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:00 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Beetje onderbuik van mij maar ik heb echt geen hoop in een goede terugkeer van zedendelinquenten. Pedo's en verkrachters mogen zo lang mogelijk verwijderd worden uit maatschappelijk belang.
Nouja, onderbuik viel nog wel mee naar mijn idee ;).

Maar ik ben het met je eens. Alleen het is helaas niet realistisch.
pi_174321050
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:01 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

dan zou hij 52 zijn..ook dan is hij nog in staat *iets* ye doen...
Dat haald gewoon niet uit lijkt me
Personen die zulke misdrijf plegen zijn die uberhaubt wel instaat terug te keren naar de maatschappij
De meesten wel. Een enkeling niet. Onthoud dat de meesten NIET in herhaling vallen.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:01:42 #48
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174321051
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:00 schreef Skalton het volgende:
Wat als ze niks vinden vandaag of morgen of daarna, hoe lang blijven ze dan zoeken?
Goede vraag wel.
-Scorpion_17
pi_174321055
10:55 Politiewoordvoerder Bernhard Jens meldt: De politie heeft in en rond de kamer van verdachte Michael P. geen sporen of spullen van #AnneFaber aangetroffen. [Tubantia]
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:01:57 #50
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174321059
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:00 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Dus allemaal maar levenslang geven?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174321073
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Precies, dat kan niet. En dat is ook niet gewenst. Echter het is een hele lastige dit.
pi_174321074
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:01 schreef Messina het volgende:

[..]

De meesten wel. Een enkeling niet. Onthoud dat de meesten NIET in herhaling vallen.
Ja dat is wel zo natuurlijk, alleen de gevallen die in herhaling vallen bereiken het nieuws ..vandaar dat het lijkt dat het misgaat met herintreden
pi_174321092
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:02 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Ja dat is wel zo natuurlijk, alleen de gevallen die in herhaling vallen bereiken het nieuws ..vandaar dat het lijkt dat het misgaat met herintreden
En besef dat het zonder proefverloven erger zou zijn qua recidive.
pi_174321096
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:01 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Goede vraag wel.
Ben bang dat meneertje P. niet veel gaat zeggen namenlijk.
pi_174321098
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:59 schreef 2682000 het volgende:

[..]

Hadden ze al gedaan toch, gister?
Even de bron zoeken, weet het niet meer zeker
Oh, excuses als het zo is. Niet meegekregen. Ik denk wel dat het ergens langs dat fietspad moet zijn gebeurd. Ze lijken zich voorlopig nog erg op de kliniek zelf te focussen. We zullen zien.
pi_174321099
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Niet allemaal. Er zijn ook mensen die wél inzien dat ze ziek zijn en hulp aanvaarden.

Iemand die zijn droom waar maakt bij dit soort 'gelegenheden' en trots is op zijn daad is er daar niet een van.
pi_174321103
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:00 schreef Skalton het volgende:
Ik acht de kans dat ze haar vinden steeds kleiner.

Natuurlijk verschrikkelijk voor de nabestaanden, maar vergelijkbare zaken laten helaas hetzelfde beeld zien.

Ik hoop oprecht ongelijk te hebben.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:04:12 #58
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174321106
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:02 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Precies, dat kan niet. En dat is ook niet gewenst. Echter het is een hele lastige dit.
Het is niet zo lastig hoor, maar mensen willen bij dit soort excessen nou eenmaal altijd iets of iemand de schuld kunnen geven waarna ze DIT KAN ALLEEN IN NEDERLAND!!1!!1 kunnen schreeuwen

Dat werkt voor dat soort lieden nog beter dan een rennie
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174321117
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:03 schreef Skalton het volgende:

[..]

Dat is vanuit zijn positie ook wel begrijpelijk.
Hoe onmachtig het ook is.
pi_174321127
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:02 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk niet bij iemand in z'n hoofd kijken of 'ie "genezen" is of niet. -O-

Ik zei het gister ook al: Er zijn jaarlijks 44.000 TBS-verloven...
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:05:19 #61
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174321135
quote:

[..]

Je weet het niet aangezien de politie natuurlijk niet alles meteen naar buiten brengt.
-Scorpion_17
pi_174321136

pi_174321141
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Het is niet zo lastig hoor, maar mensen willen bij dit soort excessen nou eenmaal altijd iets of iemand de schuld kunnen geven waarna ze DIT KAN ALLEEN IN NEDERLAND!!1!!1 kunnen schreeuwen

Klopt.
Maar iemand die willens en wetens verkracht, hier trots op is, zijn droom ermee laat uitkomen is wel een andere gradatie. Al is de daad van dezelfde categorie.
Sommige mensen kunnen niet meer terugkeren in de maatschappij zonder een gevaar te vormen.

Het lastige is dat er vaak ook meerdere stoornissen zijn. Vaak is diegene ook heel goed in staat om het onderzoek te misleiden door middel van manipulatief gedrag. Daar prikt niet iedereen doorheen.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2017 11:07:42 ]
pi_174321148
quote:

[..]

Als hij net zo trots is als jaren geleden is de kans groot dat hij graag in geuren en kleuren zijn verhaal gaat doen.
pi_174321156
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:04 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dat is vanuit zijn positie ook wel begrijpelijk.
Hoe onmachtig het ook is.
En er is nog steeds de mogelijkheid van een handlanger. In die andere verkrachtingszaak zat er ook iemand in de auto te wachten. En de meeste andere dingen die hij gedaan heeft waren ook met handlanger begrijp ik.
Wie weet zit ze toch wel ergens opgesloten. Heb je een meisje waar je altijd 'mee kan'...

Is speculeren, ik weet het.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:07:17 #66
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174321159
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:06 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Als hij net zo trots is als jaren geleden is de kans groot dat hij graag in geuren en kleuren zijn verhaal gaat doen.
Ziek als het is, ik hoop het.
-Scorpion_17
pi_174321164
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:06 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Hmm, het kan, maar ik denk het niet.
Ik denk namelijk dat hij haar heeft omgebracht zodat zij d'r verhaal niet kan doen. Dat is natuurlijk wat hem de eerste keer genekt heeft. Denkt hij.

Speculatie natuurlijk, maar het zou niet de eerste keer zijn.
pi_174321175
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:04 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Niet allemaal. Er zijn ook mensen die wél inzien dat ze ziek zijn en hulp aanvaarden.

Iemand die zijn droom waar maakt bij dit soort 'gelegenheden' en trots is op zijn daad is er daar niet een van.
zou hij nu trots zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2017 11:19:44 ]
pi_174321181
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:06 schreef RomanMe het volgende:

[..]

En er is nog steeds de mogelijkheid van een handlanger. In die andere verkrachtingszaak zat er ook iemand in de auto te wachten. En de meeste andere dingen die hij gedaan heeft waren ook met handlanger begrijp ik.
Wie weet zit ze toch wel ergens opgesloten. Heb je een meisje waar je altijd 'mee kan'...

Is speculeren, ik weet het.
Dat zou kunnen.
pi_174321186
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Nou bij het rekensommetje hoe het bij deze meneer is gegaan zet ik wel me vrasgtekens.. hoe kan dit

Eigenlijk betekend het dat hoe hoog xe gevangenisstraf ook is je vele jaren eerder vrij komt..
Wat maakt het dan nog een straf..
O ik kom toch wel eerder vrij wegens goed gedrag...
16 jaar, 12 jaar zou ook echt die tijdsduur moeten hebben.
Wat is 16 jaar nu in een compleet gefasaliceerde gevangen niks toch?
Straffen mogen best iets zwaarder en ok strenger aangepakt worden
pi_174321188
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:08 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

zou hij nu trost zijn?
Daar ga ik vanuit. Hij zal het ook weel nauwlettend gevolgd hebben allemaal.
pi_174321189
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee, OM eist 10 jaar, rechter geeft 16 en in het hoger beroep komt er 11 uit. Zo las ik het.
Kan het niet meer vinden, maar volgens mij werd in eerste aanleg in ieder geval al meer geëist dan tegen zijn companen in de misdaad, vanwege die verkrachtingen, en daartegen werd 10 jaar geëist.
I´m back.
pi_174321199
Gevalletje serieus of gevalletje uh.. koekoek

http://niburu.co/index.ph(...):bizar-verband-tusse

Ik heb bij dit soort berichten (conspiracy's) altijd zoveel vraagtekens :')

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2017 11:09:52 ]
pi_174321205
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:09 schreef b_engeltje het volgende:
Niks.
pi_174321212
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:09 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Nou bij het rekensommetje hoe het bij deze meneer is gegaan zet ik wel me vrasgtekens.. hoe kan dit

Eigenlijk betekend het dat hoe hoog xe gevangenisstraf ook is je vele jaren eerder vrij komt..
Wat maakt het dan nog een straf..
O ik kom toch wel eerder vrij wegens goed gedrag...
16 jaar, 12 jaar zou ook echt die tijdsduur moeten hebben.
Straffen mogen best iets zwaarder en ok strenger aangepakt worden
Je weet dat tig onderzoeken hebben aangetoond dat zwaarder straffen niet preventief werkt?
overigens is vervroegde automatische vrijlating vanaf 1-1-2018 niet meer van toepassing.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2017 11:11:08 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')