SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
L2B's Mixcloud
Yesquote:
De connectie is dood... ligt niet aan deze kant van de lijnquote:
Enjoy the silence?quote:
quote:
Dat is Fear Your Face Day dan toch?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 09:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Goeiemorgen trouwens
Het is Face Your Fears Day vandaag..
moet ik écht in de spiegel kijken?
Dat is elke dag voor mijquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is Fear Your Face Day dan toch?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elke onderbreking van de fab 6 is welkom, hoe kort ook...
Gap is altijd een erg gewaardeerde back up voor Gup geweestquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet slecht voor overdag en zo spontaan.
Back up Gupquote:
Van Gijp word ik niet vrolijk...quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Back up Gup
Er zijn ook nog Gip, Gop en Gep... maar die zijn minder vaak nodig.
Nou, Gup gedraagt zich als een puber. Beetje iedereen gek maken door continue maar 6 dezelfde liedjes te draaien.quote:
wazig dat ik gisterenavond laat requests @ Gup steeds direct gespeeld kreegquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Back up Gup
Er zijn ook nog Gip, Gop en Gep... maar die zijn minder vaak nodig.
Dus jij hebt hem gemold!quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wazig dat ik gisterenavond laat requests @ Gup steeds direct gespeeld kreeg
Nou, we weten naar wie we de rekening kunnen sturen!quote:
quote:
Zoetermeer was hetquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, we weten naar wie we de rekening kunnen sturen!
Moggequote:
Thee met honing drinken.quote:
Ik heb net al thee gehad en honing (maar niet bij elkaarquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Thee met honing drinken.
Of, zoals iemand gisteren opperde, een glaasje cognac drinken en daarna de rest van de fles.
Ja, als ik er last van heb, is het ook altijd het ergst in de ochtend. Net als bij mijn hooikoorts, maar dat seizoen is gelukkig voorbij.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:44 schreef zorro28 het volgende:
Ik heb net al thee gehad en honing (maar niet bij elkaar). Maar 's ochtends is het altijd het ergst.
Wel een dure oplossing.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Recept tegen keelpijn:
- koop Strepsils
- haal een Strepsil uit de verpakking
- gooi deze in de vuilnisbak
- drink veel alcohol
- Win
Beterschap
Je kan de eerste 3 regel ook weglatenquote:
Is het besmettelijk hier ?quote:
Ja, ga je nou verklappen dat wij elkaar ontmoet hebben?quote:
Virus...quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:51 schreef just me het volgende:
[..]
Is het besmettelijk hier ?
zo ja, dan ga ik uitloggen en kom wel terug als het over is
Hoeft niet. We hebben de beelden al.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, ga je nou verklappen dat wij elkaar ontmoet hebben?
Zat jij gister in de trein?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, ga je nou verklappen dat wij elkaar ontmoet hebben?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoeft niet. We hebben de beelden al.
Nu al moe Koen?quote:
Dit icm met je UIquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]dan hoop ik maar dat ik er goed op sta
Ach, wie neem ik in de maling. Ik sta er altijd goed op.
quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Recept tegen keelpijn moeheid:
- koop Strepsils
- haal een Strepsil uit de verpakking
- gooi deze in de vuilnisbak
- drink veel alcohol
- Win
Das niet goed hoorquote:
Of een tekort aan ijzer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zal wel weer VItamine D tekort hebben ofzo
verschillende keren gedaan door de jaren heen. Meestal was er niks, 2x een D tekortquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of een tekort aan ijzer.
Je kan een bloedtestje laten doen om te kijken wat er scheelt.
Kan je hem beter een dubbele dosis geven. Vitamine dubbel Dquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat vitamine D voor je
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kan je hem beter een dubbele dosis geven. Vitamine dubbel D
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
*onschuldig en niet-snappend kijkend*
Mogguhquote:
Leugensquote:
Ik hoef niet meer op de klok te kijkenquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont was deze helemaal vergeten.... best een mooie tekst
goed zoquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:51 schreef zorro28 het volgende:
Zo maar even een tweede kop thee gepakt. Het gaat de goede kant op
Jij weet toch wat er aankomt, kun je ook skippenquote:
Geen vreugde zonder tranen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 12:20 schreef just me het volgende:
[..]
Jij weet toch wat er aankomt, kun je ook skippen
wat een diepzinnige opmerkingquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 12:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen vreugde zonder tranen.
Ja, ook echt geen idee waar dat opeens vandaan kwam.quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 12:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, ook echt geen idee waar dat opeens vandaan kwam.
pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 12:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
I aaaaaaaaaaam the one and only
quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 12:35 schreef CindieY het volgende:
Normaal gesproken luister ik tijdens mijn lunchwandeling even wat Spotify, maar ik zal eens zien of Gap bevalt.
Dat dit kan!!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 12:42 schreef just me het volgende:
bedankt GAP ik ga even wat buiten de deur doen
Briljant nummer, met briljante video.quote:
Ik woon niet op een zolderkamertje hèquote:
Ja, met jouw leeftijd lijkt het mij wel eens tijd worden om op eigen benen te staan jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 12:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik woon niet op een zolderkamertje hè
Ja toch?quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 13:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, met jouw leeftijd lijkt het mij wel eens tijd worden om op eigen benen te staan ja
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 13:55 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Die ogen zie ik vanavond opnieuw voor me, als ik vlees eet..
Visquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 14:10 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Mwa.. ben niet zo'n vleesfan eigenlijk. Meer vis.
De Auto-DJ van Oscarquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 15:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oscar nog steeds aan het Gappen?
Zoals ik al zei, Gap was erg populair toen Gup het al eens liet afweten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 15:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi dat het blijft draaien en een verademing ten opzichte van Gup.
Daar deden een hoop DJ's aan mee. Waren leuke en gezellige dagen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 15:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, Gap was erg populair toen Gup het al eens liet afweten.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 17:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gap verlengd tot 8 uur. Mocht iemand voor die tijd willen draaien, mag je uiteraard de show stopzetten.
Queen, altijd lekker. Al denkt ToT daar waarschijnlijk iets anders over.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 17:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gap verlengd tot 8 uur. Mocht iemand voor die tijd willen draaien, mag je uiteraard de show stopzetten.
Ach, heb hem de hele dag niet gezien, dus maar in de playlist laten staan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Queen, altijd lekker. Al denkt ToT daar waarschijnlijk iets anders over.
Hij doet wel stoer enzo, maar stiekem sopt hij nu van z'n stoel hoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 17:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij doet wel stoer enzo, maar stiekem sopt hij nu van z'n stoel hoor.
Hier is dat feestjequote:
Oeh No Bra Day.... * OscarMopperkont gaat maar eens een date regelen....quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 18:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik verwacht komende vrijdag een show van EggsTC.
Het is dan immers World Egg Day.
(Het is dan ook No Bra Day. Just saying..)
Zou tof zijn als ie er echt is met een show. Wat kan die draaien zeg.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 18:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik verwacht komende vrijdag een show van EggsTC.
Het is dan immers World Egg Day.
(Het is dan ook No Bra Day. Just saying..)
Psst.. er is ook een Go Topless Day.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 18:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oeh No Bra Day.... * OscarMopperkont gaat maar eens een date regelen....
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 18:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zou tof zijn als ie er echt is met een show. Wat kan die draaien zeg.
Das mij te lang wachtenquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 18:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Psst.. er is ook een Go Topless Day.
Op de zondag die het dichtst bij 26 augustus is.
Het is weer eens wat andersquote:
Zonde hè, dat laatste. Misschien zijn we te oud geworden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 18:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders
* OscarMopperkont kan dit genre wel waarderen, tis alleen beetje uitgestorven inmiddels...
Elke dag als ik opsta voel ik mij al bejaardquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 19:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zonde hè, dat laatste. Misschien zijn we te oud geworden.Iedere generatie zegt zo'n beetje hetzelfde.
Eens. Heerlijk nummer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 19:33 schreef CindieY het volgende:
Perfect day
Gap doet 't toch best leuk, zo
Dat gaat perfect met de muziek van Oscar de hele dag.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 19:33 schreef CindieY het volgende:
Perfect day
Gap doet 't toch best leuk, zo
Sowieso zijn Perfect Days gewoonquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 19:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat gaat perfect met de muziek van Oscar de hele dag.Erg fraai nummer ja.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 17:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, heb hem de hele dag niet gezien, dus maar in de playlist laten staan.
Ben blij dat ik het gemist heb, hoewel ik wel een tijd meegeluisterd heb!quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 17:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij doet wel stoer enzo, maar stiekem sopt hij nu van z'n stoel hoor.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben blij dat ik het gemist heb, hoewel ik wel een tijd meegeluisterd heb!
En nu weer ingetuned!
Eej ToT!quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben blij dat ik het gemist heb, hoewel ik wel een tijd meegeluisterd heb!
En nu weer ingetuned!
Je bedoelt die wedstrijd die nergens meer om gaat?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:04 schreef CindieY het volgende:
Met straks die voetbalwedstrijd zal er wel niemand komen draaien, of wel?
Het ontbreekt mij deze week helaas aan tijd. Ik kom er op z'n vroegst zondag weer aan toe.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:04 schreef CindieY het volgende:
Dat ligt niet aan de voetbalwedstrijd, wat mij betreft...quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:04 schreef CindieY het volgende:
Wist niet dat je voetbalde.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het ontbreekt mij deze week helaas aan tijd. Ik kom er op z'n vroegst zondag weer aan toe.
Och, leedvermaakquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je bedoelt die wedstrijd die nergens meer om gaat?
WM-Qualifikation: Holland verpasst die WM und das ist ganz schön doofquote:
Ik kan echt geen woord Duits, geen idee wat er staatquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
WM-Qualifikation: Holland verpasst die WM und das ist ganz schön doof
https://www.gmx.net/magaz(...)schoen-doof-32570942
Sarcasme
"Het is wel jammer dat Oranje zich niet kwalificeert, want al die oranje mafkezen zijn toch eigenlijk best wel grappig. En het is jammer omdat we (Duitsland) Nederland dan niet gaan verslaan."quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:11 schreef CindieY het volgende:
Ik kan echt geen woord Duits, geen idee wat er staat
Andere verplichtingenquote:
Het is goed om bezig te zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Andere verplichtingenDingen doen voor het bestuur van een vereniging, bezig met mijn eigen band...
Mooie UI, trouwens
quote:
No problem.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bedankt voor het Gappen, Oscar! Geweldig.
Ja, ik kreeg mijn ogen nauwelijks open. Nu gaat het wel weer.quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 07:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg mijn ogen nauwelijks open. Nu gaat het wel weer.
hier nog eenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 09:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
#teamveelkoffiewantikhebberoerdgeslapen
welkom bij de club van beroerde slapersquote:Op woensdag 11 oktober 2017 09:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
#teamveelkoffiewantikhebberoerdgeslapen
dank Uquote:Op woensdag 11 oktober 2017 09:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
welkom bij de club van beroerde slapers
Mogguh Mexquote:
quote:
Ik zet hem ook maar even aan. Erg stil om zonder muziek te werken.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 09:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]Ja, Gap heeft wel een goede muzieksmaak.
#teamthee boksquote:Op woensdag 11 oktober 2017 10:03 schreef CindieY het volgende:
Ook #teamthee. Maar dat is voorspelbaarZoals knokkels loopt op koffie, loop ik op thee
klopt, ik weet intussen niet beter. Denk dat er bij mij ook een hoop tussen de oren zitquote:Op woensdag 11 oktober 2017 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Redelijk slapen is voor mij al ok, ik maak me er meestal ook niet meer druk om. En moe zijn hoort erbij.
Het zit bij veel mensen tussen de orenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 10:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik weet intussen niet beter. Denk dat er bij mij ook een hoop tussen de oren zit
Zit het ookquote:Op woensdag 11 oktober 2017 10:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik weet intussen niet beter. Denk dat er bij mij ook een hoop tussen de oren zit
Jaren geleden ook jarenlang last van gehad. Ik heb slaapmeds gekregen om een paar nachten knock out te kunnen slapen en eens echt rust te pakken en daarna heb ik mezelf in een ritme gedwongen. Domweg elke avond om half 11 naar bed, of ik nou direct sliep of niet. Maar nu dus weer het probleem van het niet doorslapen, wat iets van de laatste paar maanden isquote:Op woensdag 11 oktober 2017 10:31 schreef Koen66 het volgende:
Ik slaap prima de hele nacht door, alleen de tijden dat ik zou moeten gaan slapen lukt het me gewoon niet. Ik kan om 22:00 in bed gaan liggen, maar tenzij ik ziek ben slaap ik gewoon niet dan. Het is de tijd dat ik te wakker ben en op z'n best
ik zou dat niet meer kunnen...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 10:34 schreef Koen66 het volgende:
door de week slaap ik gemiddeld 5, heel incidenteel 6 uur, maar ook vaak uitschieters zoals afgelopen nacht naar 3.5 uur
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 10:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Doe Maar blijft na al die jaren ook leuk om te horen.
Diegene die dat zei was een wijs man.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 10:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er werd ooit over gezegd dat het altijd een reggae riedeltje was met wat Sinterklaas rijmpjes eronder. Dat nam Henny Vrienten hem niet in dank af.
Dat jij het kent!quote:
Ik ken haar weer via Professor Green.... die hier overigens na komtquote:
Er zit wel waarheid in, maar voor destijds week het lekker af van de rest van het Nederlandstalige spul en zaten er toch een fors aantal nummers bij die echt de moeite van het luisteren waard zijn. En meestal vrolijke songs.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Diegene die dat zei was een wijs man.
absoluutquote:Op woensdag 11 oktober 2017 10:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Doe Maar blijft na al die jaren ook leuk om te horen.
Het werd op 3FM gedraaidquote:Op woensdag 11 oktober 2017 10:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat jij het kent!
Daar scoor je muziekpunten van Oscar mee!
Nederwiet live, na járen. Joost leek ineens 50 jaar ouder.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 10:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
absoluut![]()
Live was het ook erg tof, vooral het optreden van Joost
Die is leuk ja.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 11:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[Lily Allen:]
Friends, tell me I am crazy
That I'm wasting time with you
You'll never be mine
Just be good to me
[Professor Green:]
Ha, Just be good to green
All I need is a woman to be good to me
I'm an easy man, I'm easily pleased
An you provide me with everything that I need
Look you know I make ends I grind
So hold onto yours we're spending mine
Though you try I never let you buy
But If I was broke would you still be spending time?
[Lily Allen:] Yes
An I believe you would
Don't think p's to fucked to treat you good
I walk street with you, talk deep with you
Even slip an spend all week with you
Then I'm off, you wish I'd put an end to the torment
Stop, but one thing it's not ever is boring
What would you rather me be like?
I ain't ever gonna change are you ever gonna realise?
[Lily Allen:] Always talk about
[Professor Green:] Look, people are always gonna talk babes,
[Lily Allen:] Reputation
[Professor Green:] I ain't even gonna lie
shit, but it ain't like you don't know what mine is
[Lily Allen:] I don't care what you do to them
[Professor Green:] Nah
[Lily Allen:] Just be good to me
[Professor Green:] I'll try, an try, an try
Look babes, you know who I am
But as crooked as I am
I'll be as good as I can
I try an try though its evident my
Angel face is disguise for the devil inside
You're good to me, I ain't good to girls, ME?
I'm a bad boy something every good girl needs, heh
Honesty could avoid all your tantrums
But I'm a naughty boy and I always have been
WHAT
An that ain't changing any time soon
I can't have you with me whenever I move
Whatever I do, I come back to you,
See the good attracts me and the crook attracts you
[Lily Allen:] Whatever
[Professor Green:] What
We've all got our ways
Remember us talking?
Of course it was game
But it's all gone an changed
Now she's got me cutting of links like I'm trying to shorten my chain
[Lily Allen:] Always talk about
[Professor Green:] Look, people are always gonna talk babes,
[Lily Allen:] Reputation
[Professor Green:] I ain't even gonna lie
shit, but it ain't like you don't know what mine is
[Professor Green:] I'll try, an try, an try
Friends are always telling me
You're a user
[Professor Green:] Not me not ever,
ain't no other man gonna treat you better
[Professor Green:] I'll try, and try, and try
I'll be good to you
You'll be good to me
We can be together be together
I'll be good to you
You'll be good to me
We can be together be together
Just be good to me
Why you always listening to them?
Why you always gotta listen to your friends?
Why you always listening to them?
Why you always gotta listen to your friends?
[Professor Green:] I'll try, and try, and try
Die gast heeft echt briljante teksten. Zie ook mijn sig.quote:
Hier net zo. De radio blijft lekker draaien, goede muziek weer!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 11:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nu gaat Gap weer lekker verder
* OscarMopperkont gaat eens even boodschappen doen en dat soort zooi.
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:00 schreef Diaan73 het volgende:
Pff ik geloof dat ik toch even wat anders ga luisteren....
Nu al een paar k*tnummers in mijn gehoor. Niet fijn met werken. Deze gaat trouwens wel.quote:
Dat had ik met het eeuwige Sky radio en ook arbeidsvitaminen wat onafgebroken te horen was bij sommige werkgevers. Iedere dag hetzelfde en sommige nummers 20 keer op een dag, pfff.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu al een paar k*tnummers in mijn gehoor. Niet fijn met werken. Deze gaat trouwens wel.
Welke liedjes waren dat?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:00 schreef Diaan73 het volgende:
Pff ik geloof dat ik toch even wat anders ga luisteren....
Ow ja herkenbaar. Wij hebben eigenlijk altijd radio2quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat had ik met het eeuwige Sky radio en ook arbeidsvitaminen wat onafgebroken te horen was bij sommige werkgevers. Iedere dag hetzelfde en sommige nummers 20 keer op een dag, pfff.
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geen idee... ik kende ze niet en wilde ze verder ook niet leren kennen.
Als je verplicht naar muziek zit te luisteren waar je niets mee hebt, kost dat je je concentratie. Heb jij dat ook?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja herkenbaar. Wij hebben eigenlijk altijd radio2op het werk aan, maar 1 collega kan niet tegen dat gepraat en als zij er is, zet ze Sky radio erop. Ze zit dan ook het dichtst bij de radio. Zodra ze weg is, gaat radio2 er weer op. Gelukkig werkt ze niet zoveel.
Bespaar je de moeite.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont checkt wel even de playlist en rekent de minuten terug
Ik zit op een afdeling die de hele dag door gebeld wordt en waar er veel wordt gesproken, ik hoor sws vaak de radio niet. Mede omdat ik ook nog weleens van mijn werkplek ben ivm overleggen. Maar als het rustiger is en ik wel gericht muziek kan luisteren, kan ik me er wel aan ergeren.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je verplicht naar muziek zit te luisteren waar je niets mee hebt, kost dat je je concentratie. Heb jij dat ook?
Gap restores itselfquote:
Leuk! En goed om te horen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:45 schreef MadMaster het volgende:
Moet ik vanaf 13.30 GAP overnemen?
Het kan eventueel weer...
Die waren erg lekker, net als de kaas die hij mee had genomen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afgestemd met Oscar, ik plan het zo even in.
Eerst even worstenbroodjes van Melting eten...
Op...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die waren erg lekker, net als de kaas die hij mee had genomen.Eet smakelijk.
Jantje Contantje had wel een paar aardige nummers, maar het gros moet je echt liefhebber van zijn. Ik niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 13:15 schreef Diaan73 het volgende:
Johnny Cashik vind dat dus helemaal niets.
Annagquote:
quote:
je zat nog in het gesloten topic van lang geleden ?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 13:31 schreef Annagh het volgende:
[..]
Yep, maar ik blijf bij page 13 weg.
waarschijnlijk wel eerder.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 14:28 schreef peaceman het volgende:
Aankomende vrijdagmiddag kan ik gup wel draaiende houden mocht het nodig zijn.
Iemand moet het doen, vrees ik...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 14:28 schreef peaceman het volgende:
Aankomende vrijdagmiddag kan ik gup wel draaiende houden mocht het nodig zijn.
bij deze een vrijwilliger dus... ik laat nog wel weten vanaf hoe laat exact ik dat zou kunnen doen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iemand moet het doen, vrees ik...
LOLquote:Op woensdag 11 oktober 2017 13:56 schreef just me het volgende:
[..]haaai
[..]
je zat nog in het gesloten topic van lang geleden ?
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 14:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge.
Frans Boeijen.. is dat de broer van Frank?
Je kan jezelf toch inroosteren?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 14:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
bij deze een vrijwilliger dus... ik laat nog wel weten vanaf hoe laat exact ik dat zou kunnen doen.
quote:
Wat komt er veel op je af jong.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 15:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Telefoon, mail, bankzaken, het gaat maar door, máár met geweldige muziek op de achtergrond!
quote:
Pff, flut stationnetje met dat handjevol luisteraars.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 15:28 schreef CindieY het volgende:
De online web player doet het helaas niet op kantoor. Ik had even een kort uurtje voor mezelf, dus nu maar bij de 'concurrent' Radio 2
Ik vond het zo mooi toen ma vertelde dat Mirjam zo hoog werd gedragen, en op een prachtige plek ligt.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 15:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Was te verwachten en zal nog wel even duren. Maakt niet uit, het belangrijkste is op een hele fraaie manier al gedaan.
Dat zijn rottige zaken idd. Alles moet op een andere naam gezet worden dan wel opgezegd worden.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 15:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Telefoon, mail, bankzaken, het gaat maar door, máár met geweldige muziek op de achtergrond!
Heb toch mooi kunnen regelen dat ik er weer bij kom te liggen wanneer het me uitkomt.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 15:29 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik vond het zo mooi toen ma vertelde dat Mirjam zo hoog werd gedragen, en op een prachtige plek ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |