SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
L2B's Mixcloud
Yesquote:
De connectie is dood... ligt niet aan deze kant van de lijnquote:
Enjoy the silence?quote:
quote:
Dat is Fear Your Face Day dan toch?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 09:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Goeiemorgen trouwens
Het is Face Your Fears Day vandaag..
moet ik écht in de spiegel kijken?
Dat is elke dag voor mijquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is Fear Your Face Day dan toch?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elke onderbreking van de fab 6 is welkom, hoe kort ook...
Gap is altijd een erg gewaardeerde back up voor Gup geweestquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet slecht voor overdag en zo spontaan.
Back up Gupquote:
Van Gijp word ik niet vrolijk...quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Back up Gup
Er zijn ook nog Gip, Gop en Gep... maar die zijn minder vaak nodig.
Nou, Gup gedraagt zich als een puber. Beetje iedereen gek maken door continue maar 6 dezelfde liedjes te draaien.quote:
wazig dat ik gisterenavond laat requests @ Gup steeds direct gespeeld kreegquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Back up Gup
Er zijn ook nog Gip, Gop en Gep... maar die zijn minder vaak nodig.
Dus jij hebt hem gemold!quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wazig dat ik gisterenavond laat requests @ Gup steeds direct gespeeld kreeg
Nou, we weten naar wie we de rekening kunnen sturen!quote:
quote:
Zoetermeer was hetquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, we weten naar wie we de rekening kunnen sturen!
Moggequote:
Thee met honing drinken.quote:
Ik heb net al thee gehad en honing (maar niet bij elkaarquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Thee met honing drinken.
Of, zoals iemand gisteren opperde, een glaasje cognac drinken en daarna de rest van de fles.
Ja, als ik er last van heb, is het ook altijd het ergst in de ochtend. Net als bij mijn hooikoorts, maar dat seizoen is gelukkig voorbij.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:44 schreef zorro28 het volgende:
Ik heb net al thee gehad en honing (maar niet bij elkaar). Maar 's ochtends is het altijd het ergst.
Wel een dure oplossing.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Recept tegen keelpijn:
- koop Strepsils
- haal een Strepsil uit de verpakking
- gooi deze in de vuilnisbak
- drink veel alcohol
- Win
Beterschap
Je kan de eerste 3 regel ook weglatenquote:
Is het besmettelijk hier ?quote:
Ja, ga je nou verklappen dat wij elkaar ontmoet hebben?quote:
Virus...quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:51 schreef just me het volgende:
[..]
Is het besmettelijk hier ?
zo ja, dan ga ik uitloggen en kom wel terug als het over is
Hoeft niet. We hebben de beelden al.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, ga je nou verklappen dat wij elkaar ontmoet hebben?
Zat jij gister in de trein?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, ga je nou verklappen dat wij elkaar ontmoet hebben?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoeft niet. We hebben de beelden al.
Nu al moe Koen?quote:
Dit icm met je UIquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]dan hoop ik maar dat ik er goed op sta
Ach, wie neem ik in de maling. Ik sta er altijd goed op.
quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Recept tegen keelpijn moeheid:
- koop Strepsils
- haal een Strepsil uit de verpakking
- gooi deze in de vuilnisbak
- drink veel alcohol
- Win
Das niet goed hoorquote:
Of een tekort aan ijzer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zal wel weer VItamine D tekort hebben ofzo
verschillende keren gedaan door de jaren heen. Meestal was er niks, 2x een D tekortquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of een tekort aan ijzer.
Je kan een bloedtestje laten doen om te kijken wat er scheelt.
Kan je hem beter een dubbele dosis geven. Vitamine dubbel Dquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat vitamine D voor je
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kan je hem beter een dubbele dosis geven. Vitamine dubbel D
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
*onschuldig en niet-snappend kijkend*
Mogguhquote:
Leugensquote:
Ik hoef niet meer op de klok te kijkenquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont was deze helemaal vergeten.... best een mooie tekst
goed zoquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:51 schreef zorro28 het volgende:
Zo maar even een tweede kop thee gepakt. Het gaat de goede kant op
Jij weet toch wat er aankomt, kun je ook skippenquote:
Geen vreugde zonder tranen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 12:20 schreef just me het volgende:
[..]
Jij weet toch wat er aankomt, kun je ook skippen
wat een diepzinnige opmerkingquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 12:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen vreugde zonder tranen.
Ja, ook echt geen idee waar dat opeens vandaan kwam.quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 12:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, ook echt geen idee waar dat opeens vandaan kwam.
pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 12:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
I aaaaaaaaaaam the one and only
quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 12:35 schreef CindieY het volgende:
Normaal gesproken luister ik tijdens mijn lunchwandeling even wat Spotify, maar ik zal eens zien of Gap bevalt.
Dat dit kan!!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 12:42 schreef just me het volgende:
bedankt GAP ik ga even wat buiten de deur doen
Briljant nummer, met briljante video.quote:
Ik woon niet op een zolderkamertje hčquote:
Ja, met jouw leeftijd lijkt het mij wel eens tijd worden om op eigen benen te staan jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 12:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik woon niet op een zolderkamertje hč
Ja toch?quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 13:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, met jouw leeftijd lijkt het mij wel eens tijd worden om op eigen benen te staan ja
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 13:55 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Die ogen zie ik vanavond opnieuw voor me, als ik vlees eet..
Visquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 14:10 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Mwa.. ben niet zo'n vleesfan eigenlijk. Meer vis.
De Auto-DJ van Oscarquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 15:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oscar nog steeds aan het Gappen?
Zoals ik al zei, Gap was erg populair toen Gup het al eens liet afweten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 15:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi dat het blijft draaien en een verademing ten opzichte van Gup.
Daar deden een hoop DJ's aan mee. Waren leuke en gezellige dagen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 15:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, Gap was erg populair toen Gup het al eens liet afweten.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 17:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gap verlengd tot 8 uur. Mocht iemand voor die tijd willen draaien, mag je uiteraard de show stopzetten.
Queen, altijd lekker. Al denkt ToT daar waarschijnlijk iets anders over.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 17:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gap verlengd tot 8 uur. Mocht iemand voor die tijd willen draaien, mag je uiteraard de show stopzetten.
Ach, heb hem de hele dag niet gezien, dus maar in de playlist laten staan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Queen, altijd lekker. Al denkt ToT daar waarschijnlijk iets anders over.
Hij doet wel stoer enzo, maar stiekem sopt hij nu van z'n stoel hoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 17:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij doet wel stoer enzo, maar stiekem sopt hij nu van z'n stoel hoor.
Hier is dat feestjequote:
Oeh No Bra Day.... * OscarMopperkont gaat maar eens een date regelen....quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 18:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik verwacht komende vrijdag een show van EggsTC.
Het is dan immers World Egg Day.
(Het is dan ook No Bra Day. Just saying..)
Zou tof zijn als ie er echt is met een show. Wat kan die draaien zeg.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 18:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik verwacht komende vrijdag een show van EggsTC.
Het is dan immers World Egg Day.
(Het is dan ook No Bra Day. Just saying..)
Psst.. er is ook een Go Topless Day.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 18:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oeh No Bra Day.... * OscarMopperkont gaat maar eens een date regelen....
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 18:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zou tof zijn als ie er echt is met een show. Wat kan die draaien zeg.
Das mij te lang wachtenquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 18:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Psst.. er is ook een Go Topless Day.
Op de zondag die het dichtst bij 26 augustus is.
Het is weer eens wat andersquote:
Zonde hč, dat laatste. Misschien zijn we te oud geworden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 18:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders
* OscarMopperkont kan dit genre wel waarderen, tis alleen beetje uitgestorven inmiddels...
Elke dag als ik opsta voel ik mij al bejaardquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 19:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zonde hč, dat laatste. Misschien zijn we te oud geworden.Iedere generatie zegt zo'n beetje hetzelfde.
Eens. Heerlijk nummer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 19:33 schreef CindieY het volgende:
Perfect day
Gap doet 't toch best leuk, zo
Dat gaat perfect met de muziek van Oscar de hele dag.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 19:33 schreef CindieY het volgende:
Perfect day
Gap doet 't toch best leuk, zo
Sowieso zijn Perfect Days gewoonquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 19:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat gaat perfect met de muziek van Oscar de hele dag.Erg fraai nummer ja.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 17:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, heb hem de hele dag niet gezien, dus maar in de playlist laten staan.
Ben blij dat ik het gemist heb, hoewel ik wel een tijd meegeluisterd heb!quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 17:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij doet wel stoer enzo, maar stiekem sopt hij nu van z'n stoel hoor.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben blij dat ik het gemist heb, hoewel ik wel een tijd meegeluisterd heb!
En nu weer ingetuned!
Eej ToT!quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben blij dat ik het gemist heb, hoewel ik wel een tijd meegeluisterd heb!
En nu weer ingetuned!
Je bedoelt die wedstrijd die nergens meer om gaat?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:04 schreef CindieY het volgende:
Met straks die voetbalwedstrijd zal er wel niemand komen draaien, of wel?
Het ontbreekt mij deze week helaas aan tijd. Ik kom er op z'n vroegst zondag weer aan toe.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:04 schreef CindieY het volgende:
Dat ligt niet aan de voetbalwedstrijd, wat mij betreft...quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:04 schreef CindieY het volgende:
Wist niet dat je voetbalde.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het ontbreekt mij deze week helaas aan tijd. Ik kom er op z'n vroegst zondag weer aan toe.
Och, leedvermaakquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je bedoelt die wedstrijd die nergens meer om gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |