SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
L2B's Mixcloud
Yesquote:
De connectie is dood... ligt niet aan deze kant van de lijnquote:
Enjoy the silence?quote:
quote:
Dat is Fear Your Face Day dan toch?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 09:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Goeiemorgen trouwens
Het is Face Your Fears Day vandaag..
moet ik écht in de spiegel kijken?
Dat is elke dag voor mijquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is Fear Your Face Day dan toch?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elke onderbreking van de fab 6 is welkom, hoe kort ook...
Gap is altijd een erg gewaardeerde back up voor Gup geweestquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet slecht voor overdag en zo spontaan.
Back up Gupquote:
Van Gijp word ik niet vrolijk...quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Back up Gup
Er zijn ook nog Gip, Gop en Gep... maar die zijn minder vaak nodig.
Nou, Gup gedraagt zich als een puber. Beetje iedereen gek maken door continue maar 6 dezelfde liedjes te draaien.quote:
wazig dat ik gisterenavond laat requests @ Gup steeds direct gespeeld kreegquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Back up Gup
Er zijn ook nog Gip, Gop en Gep... maar die zijn minder vaak nodig.
Dus jij hebt hem gemold!quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wazig dat ik gisterenavond laat requests @ Gup steeds direct gespeeld kreeg
Nou, we weten naar wie we de rekening kunnen sturen!quote:
quote:
Zoetermeer was hetquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, we weten naar wie we de rekening kunnen sturen!
Moggequote:
Thee met honing drinken.quote:
Ik heb net al thee gehad en honing (maar niet bij elkaarquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Thee met honing drinken.
Of, zoals iemand gisteren opperde, een glaasje cognac drinken en daarna de rest van de fles.
Ja, als ik er last van heb, is het ook altijd het ergst in de ochtend. Net als bij mijn hooikoorts, maar dat seizoen is gelukkig voorbij.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:44 schreef zorro28 het volgende:
Ik heb net al thee gehad en honing (maar niet bij elkaar). Maar 's ochtends is het altijd het ergst.
Wel een dure oplossing.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Recept tegen keelpijn:
- koop Strepsils
- haal een Strepsil uit de verpakking
- gooi deze in de vuilnisbak
- drink veel alcohol
- Win
Beterschap
Je kan de eerste 3 regel ook weglatenquote:
Is het besmettelijk hier ?quote:
Ja, ga je nou verklappen dat wij elkaar ontmoet hebben?quote:
Virus...quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:51 schreef just me het volgende:
[..]
Is het besmettelijk hier ?
zo ja, dan ga ik uitloggen en kom wel terug als het over is
Hoeft niet. We hebben de beelden al.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, ga je nou verklappen dat wij elkaar ontmoet hebben?
Zat jij gister in de trein?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, ga je nou verklappen dat wij elkaar ontmoet hebben?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 10:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoeft niet. We hebben de beelden al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |