Domien doet het prima. Hij moet alleen even luisteren als hij iemand interviewt. Vaak stelt hij een vraag waarop net een antwoord voorbij is gekomenquote:Op woensdag 15 november 2017 13:38 schreef Pino112 het volgende:
Ik luister elke ochtend Domiengod. Lekker sjowtje met Bas en die chick.
quote:Op woensdag 15 november 2017 15:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Domien doet het prima. Hij moet alleen even luisteren als hij iemand interviewt. Vaak stelt hij een vraag waarop net een antwoord voorbij is gekomen
Ohja. Met dr hipsterbril.quote:
De KoelkastQuiz van vanochtend was nieuwquote:Op woensdag 15 november 2017 16:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja. Met dr hipsterbril.
Maar hij heeft sowieso een paar keer de jingles gewijzigd en wat nieuwe items.
Deze?quote:Op woensdag 15 november 2017 16:53 schreef KaBuf het volgende:
Domien had toch ook een tijdje in zijn team een tweede chick? Wat is daarmee gebeurd?
Zou goed kunnen.quote:Op woensdag 15 november 2017 17:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deze?
https://www.google.nl/amp(...)ug-naar-radio-1/amp/
ik ookquote:Op woensdag 15 november 2017 17:17 schreef KaBuf het volgende:
Ik mis trouwens nog steeds die tags hier.
Hebben ze niet eens de dildo van Angelique naar haar terug kunnen sturen á ¤6,95 per pakketjequote:Op dinsdag 21 november 2017 10:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Is alweer voorbij! De opbrengst was ¤6,74, viel een beetje tegen
Dokter Pop even een bericht sturen.quote:Op donderdag 23 november 2017 11:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waar doet dat nieuwe nummer van Bastille me toch aan denken? Dat stukje 'Is there nothing we can do about it' klinkt zo bekend. Iets van Elton John ofzo?
Misschien doneert ie nog 10 piek voor Split Enz, dan accepteer ik hetquote:
RIP SRquote:
Gaan ze dat nou al verklappen.quote:
Niet bepaald een gast die past bij de doelgroep van 3FM....quote:Op maandag 27 november 2017 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien doneert ie nog 10 piek voor Split Enz, dan accepteer ik het
De doelgroep bereiken ze toch wel, daarnaast moeten ouderen ook nog even een duit in het zakje doen.quote:Op maandag 27 november 2017 13:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet bepaald een gast die past bij de doelgroep van 3FM....
Je bent bekend met de uiterst beroerde luistercijfers van 3FM? De meest recente cijfers tonen een marktaandeel van slechts 4 procent, goed voor een gedeelde 9e plek op de lijst. Kijkend naar het weekbereik qua aantal personen staat 3FM zelfs op de 11e plaats...quote:Op maandag 27 november 2017 14:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De doelgroep bereiken ze toch wel, daarnaast moeten ouderen ook nog even een duit in het zakje doen.
Terecht wel, snap de hele bedoeling achter 3FM niet meer. Je zou zeggen het is een 'overheidszender', die zijn er volgens mij om muziek te draaien die commerciële radiostations niet draaien. En wat doen ze, ze draaien mainstreammuziek die je ook op andere zenders hoort.quote:Op maandag 27 november 2017 14:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent bekend met de uiterst beroerde luistercijfers van 3FM? De meest recente cijfers tonen een marktaandeel van slechts 4 procent, goed voor een gedeelde 9e plek op de lijst. Kijkend naar het weekbereik qua aantal personen staat 3FM zelfs op de 11e plaats...
Radio 2 gaat als een speer, met 11,1 procent marktaandeel. De enige zender die nog beter presteert, is de grote concurrent van 3FM, namelijk Radio 538: marktaandeel 12,6 procent - ruim drie keer zo hoog als 3FM...
3FM scoort zo slecht dat er inmiddels stemmen opgaan die suggereren om de FM-frequenties maar over te doen aan Radio 5. Die zender groeit en zit qua marktaandeel (3,6 procent) nog maar een fractie achter 3FM.
Jacqueline Govaert wil vast ook wel.quote:Op maandag 27 november 2017 09:25 schreef KingRadler het volgende:
[..]
konden ze niks beters krijgen...
Ze wilden jongeren aanspreken en zijn op de “urban” tour gegaan met figuren als Boef, Sevn Alias en Lil Kleine. Maar die jongeren luisteren geen radio, en als ze het wel doen had je daar dus FunX al voor. En die gasten gaan überhaupt geen 3FM luisteren als ze na een nummer van Boef opeens Foo Fighters horen.quote:Op maandag 27 november 2017 15:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Terecht wel, snap de hele bedoeling achter 3FM niet meer. Je zou zeggen het is een 'overheidszender', die zijn er volgens mij om muziek te draaien die commerciële radiostations niet draaien. En wat doen ze, ze draaien mainstreammuziek die je ook op andere zenders hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |