Domien doet het prima. Hij moet alleen even luisteren als hij iemand interviewt. Vaak stelt hij een vraag waarop net een antwoord voorbij is gekomenquote:Op woensdag 15 november 2017 13:38 schreef Pino112 het volgende:
Ik luister elke ochtend Domiengod. Lekker sjowtje met Bas en die chick.
quote:Op woensdag 15 november 2017 15:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Domien doet het prima. Hij moet alleen even luisteren als hij iemand interviewt. Vaak stelt hij een vraag waarop net een antwoord voorbij is gekomen
Ohja. Met dr hipsterbril.quote:
De KoelkastQuiz van vanochtend was nieuwquote:Op woensdag 15 november 2017 16:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja. Met dr hipsterbril.
Maar hij heeft sowieso een paar keer de jingles gewijzigd en wat nieuwe items.
Deze?quote:Op woensdag 15 november 2017 16:53 schreef KaBuf het volgende:
Domien had toch ook een tijdje in zijn team een tweede chick? Wat is daarmee gebeurd?
Zou goed kunnen.quote:Op woensdag 15 november 2017 17:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deze?
https://www.google.nl/amp(...)ug-naar-radio-1/amp/
ik ookquote:Op woensdag 15 november 2017 17:17 schreef KaBuf het volgende:
Ik mis trouwens nog steeds die tags hier.
Hebben ze niet eens de dildo van Angelique naar haar terug kunnen sturen á ¤6,95 per pakketjequote:Op dinsdag 21 november 2017 10:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Is alweer voorbij! De opbrengst was ¤6,74, viel een beetje tegen
Dokter Pop even een bericht sturen.quote:Op donderdag 23 november 2017 11:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waar doet dat nieuwe nummer van Bastille me toch aan denken? Dat stukje 'Is there nothing we can do about it' klinkt zo bekend. Iets van Elton John ofzo?
Misschien doneert ie nog 10 piek voor Split Enz, dan accepteer ik hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |